Wat wil je downloaden met je datakabel??MaStar schreef op 28 maart 2004 @ 20:56:
maar met welk programma moet het nou? dat downloaden via datakabel?![]()
Anoniem: 86754
MaStar schreef op 28 maart 2004 @ 20:56:
maar met welk programma moet het nou? dat downloaden via datakabel?![]()
offtopic:
kazaa ofzo geloof ik
kazaa ofzo geloof ik
Anoniem: 106609
Leg het eens uit??
OK
OK
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 106609 op 28-03-2004 21:38 ]
ontopic:
Zijn er al een aantal handige programmatje's gesignaleerd voor de V525? Het (superhandige!) rooster heb ik al, verder nog niets handigs gevonden, iemand anders wel?!
Zijn er al een aantal handige programmatje's gesignaleerd voor de V525? Het (superhandige!) rooster heb ik al, verder nog niets handigs gevonden, iemand anders wel?!
Zo even naar een van de site's in de starpost kijkend lijken me de volgende wel iets waar je mischien wat mee kunt:
Notepad 1.2
World Clock II
Euro Calculator(voor je grote uitgaven
)
Send Fax (als het werkt lijkt ut me wel grappig)
(zelf allen nog niet getest)
Notepad 1.2
World Clock II
Euro Calculator(voor je grote uitgaven
edit:
deze site onder applicativos of hoe je dat dan ook spelt
deze site onder applicativos of hoe je dat dan ook spelt
[ Voor 17% gewijzigd door Nanax op 28-03-2004 22:05 ]
Anoniem: 109775
voor de trekkies onder ons------>(spock
)

doc octopus nieuwe spiderman movie

voor de natuur liefhebbers onder ons

okay laat even weten of dat jullie dit waarderen

doc octopus nieuwe spiderman movie

voor de natuur liefhebbers onder ons

okay laat even weten of dat jullie dit waarderen
Tsja, die ken ik al wel, maar:Nanax schreef op 28 maart 2004 @ 22:02:
Zo even naar een van de site's in de starpost kijkend lijken me de volgende wel iets waar je mischien wat mee kunt:
Notepad 1.2
World Clock II
Euro Calculator(voor je grote uitgaven)
- dr staat ook al wel kladblok op mn foon, en heb al zo'n siteje gevonden (= hier ooit eens gepost door iemand) die je text omzet in een .jar
- worldclock? wat houdt dat in? Dat je tijd synchroon staat met de atoomklok oid? En hoe doet hij dat?
- Dat omrekenen kan ik zelf ook wel, x2 + 10%
- Ik doe niet aan faxen
Wat zoek je dan voor iets?Anoniem: 86754 schreef op 28 maart 2004 @ 21:50:
ontopic:
Ik heb laatst nog wel ergens een telnet MIDlet gezien, handig om je computer op afstand te besturen. Wel erg duur lijkt me. Op die site staan nog meer handige midlets, ik weet niet of deze al in startpost staat.
idd superhandig dat roosterprogramma
Het was maar een suggestie 
maare over dat worldclock.. doe nog eens een gok
nette achtergrondjes, niet mijn ding maar wel stax. die leew is van windows..
[ Voor 2% gewijzigd door Nanax op 28-03-2004 22:11 . Reden: smilie fixen ]
gheheNanax schreef op 28 maart 2004 @ 22:10:
Het was mar een suggestie

Ja waar heb je eigenlijk een notepad voor nodig als je voicememo's hebt 
Hoeveel data zou dat telnet programma genereren?
proefwerkje economie, rekenmachine 'vergeten', telefoon gebruikenNanax schreef op 28 maart 2004 @ 22:14:
midlet.org is inderdaad een site vol met geinige dingen, gin er van uit dat die al een keer genoemd was, maar onze rooster programeur heeft gelijk, in de startpost.
waarom?
nou bijv:
IRC voor je mobile
waarom?
nou bijv:
IRC voor je mobile

Win95 Plus! iemand
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Tja, je moet je commando sturen -> 20 bytes max ofzo? Output ontvangen 100 bytes max? Niet superveel. Maar je hebt zeg maar zo wel een groot geheugen. Neem voorbeeld als 'spiekbriefje'. Je kunt erg veel data op je hd hebben staan en deze tijdens proefwerk via telnet ophalen. HmmNanax schreef op 28 maart 2004 @ 22:14:

Juist, dus das wel 15 cent per spiekbriefje
maar ze kunnen niet zeggen dan het op je mobiel staat , dat briefje.
btw iemand vroeg of je ook 1 dag uit dat rooster kan weg laten.
bijv met:
maandag_les=y
dinsdag_les=n
woensdag_les=y
etc..
btw iemand vroeg of je ook 1 dag uit dat rooster kan weg laten.
bijv met:
maandag_les=y
dinsdag_les=n
woensdag_les=y
etc..
wat is jullie top 3 van games?
en al die dingen van midlet.org wil die niet naar mn telefoon sturen. die jar files zijn niet goed
en al die dingen van midlet.org wil die niet naar mn telefoon sturen. die jar files zijn niet goed

Wil die ze niet naar de telefoon sturen, of wil de telefoon ze niet installeren? Ik merk namelijk dat de V525 erg kieskeurig is wat het bestand 'MANIFEST.MF' betreft. Als de parameters daarin in een verkeerde volgorde staan, dan wil de V525 het niet installeren. Ik weet niet wat de goede volgorde is, het zou eigenlijk niet uit moeten maken. Maar je kunt dit oplossen door de parameters van dat bestand in een volgorde te zetten van een werkend .jar dat je hebt.hmd01 schreef op 29 maart 2004 @ 08:52:
wat is jullie top 3 van games?
Wat het rooster betreft, je kunt dagen en niet tussenuit laten. Maar ik zal vanmiddag eens kijken wat ik kan doen
Anoniem: 25065
Weet iemand of er al een manier is om games van mijn telefoon naar mijn pc te sturen?
volgens mij kan dat via p2kmanAnoniem: 25065 schreef op 29 maart 2004 @ 10:26:
Weet iemand of er al een manier is om games van mijn telefoon naar mijn pc te sturen?
Argh, vorige week maandag een datakabel op Stuntprijzen.net besteld, en geld toen meteen overgemaakt (internet-rekening)...
Weet iemand hoelang zij mij nog gaan laten wachten?!
Sorry, maar m'n glazen bol is kapot...rjongen schreef op 29 maart 2004 @ 11:21:
Waarom bel je ze niet gewoon ff

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Op verzoek kan het roosterprogramma nu ook dagen weg laten en is het maximaal aantal uur per dag verhoogt naar 12.
Rooster.zip
Rooster.zip
Anoniem: 110168
ik heb een USB kabel voor mot V66 en ik heb m geinstalleerd zo als het stond aangegeven op die site maar nou lukt het niet met die Mobile PhoneTools als ik m geinstalleerd heb staat er "Het installatie programma was niet in staat om op uw pc een reeds geinstalleerde versie van BVRP te vinden." ik heb 2 versies mobilePhoneTools_2.16_US en
mobilePhoneTools_2.16_NL
maar ze werken allebij niet weet iemand misschien welke ik wel moet hebben
mobilePhoneTools_2.16_NL
maar ze werken allebij niet weet iemand misschien welke ik wel moet hebben
Anoniem: 94037
Ja ik zit ook te wachten, vanaf woensdag........zullen wel weer niet in voorraad zijn......rjongen schreef op 29 maart 2004 @ 11:21:
Argh, vorige week maandag een datakabel op Stuntprijzen.net besteld, en geld toen meteen overgemaakt (internet-rekening)...
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 29-03-2004 13:01 ]
Anoniem: 109066
Weet iemand hoe ik via bluetooth de welcom scherm van vodafone kan weg halen scheelt weer ruimte en weet iemand meer stuf van de v525 wat via bluetooth is aan te passen als iemand wat leuks heeft software of een programma dat je via je pc de mob kunt bedienen mail dan ff naar erikwit at home punt nl
bedankt voor je berichtje ik heb er gewoon overheen gekekenIronFist schreef op 29 maart 2004 @ 12:46:
Misschien is die 2.16 wel een update![]()
Ik zou maar eerst eens de hele versie erop zetten (motclub)

ik heb nou de hele versie er op gezet maar bij model selection staat de V500 er niet tussen moet ik soms nog wat downloaden?
de update installerenAnoniem: 110168 schreef op 29 maart 2004 @ 14:07:
[...]
bedankt voor je berichtje ik heb er gewoon overheen gekeken![]()
ik heb nou de hele versie er op gezet maar bij model selection staat de V500 er niet tussen moet ik soms nog wat downloaden?
Wel godver***** ! DMIXXX heeft zo te zien me mini-antenne doorgezonden maar nu heeft die $@%@$%@$# ptt postbode em eruit geript. waar moet het gvd heen met deze wereld! Spul natuurlijk ook niet anageteknt (doh). me=mad. No hard feelings to DmiXXX natuurlijk
, maar die ptt postman rip ik alsik hem zie, tis vandaag maandag dus volgende week whoop ik zijn ass. (bellen naar ptt post toch geen zin
)
kreeg dus opengeripte envelop binnen

kreeg dus opengeripte envelop binnen

[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 29-03-2004 15:00 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Je moet de V600 selecterenAnoniem: 110168 schreef op 29 maart 2004 @ 14:07:
[...]
bedankt voor je berichtje ik heb er gewoon overheen gekeken![]()
X = Vage woorden die ik effe kwijt ben en hier niet over gesproken mag worden enzo
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
weet iemand hoe jemet Audacity de stem gan weghalen en het ritme overhoud (of een ander progje die dat wel kan)
Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!
DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!
Nou heb ik volgens mij alles geinstalleerd ook de update`s nou kan ik van me pc naar me mobiel plaatjes sturen en muziek van me mobiel naar me pc maar ik kan me foto`s niet naar me computer sturen
er staat er word een punt komma verwacht weet iemand misschien wat dat nou weer inhoud?

er staat er word een punt komma verwacht weet iemand misschien wat dat nou weer inhoud?
weet iemand toevallig nog waar ik een soort v525 emulator kan downloaden. is een keer langsgekomen weet alleen niet meer hoe hij genoemt werd dus kan hem niet terug vinden. Je kon er bijv. spelletje of andere progs voor op je v525 uitproberen op je pc.
(en weet iemand hoe je de stem bij een muziekbestand kan weghalen zodat je alleen het ritme overhoud?)
(en weet iemand hoe je de stem bij een muziekbestand kan weghalen zodat je alleen het ritme overhoud?)
.
[ Voor 116% gewijzigd door rjongen op 29-03-2004 16:26 ]
Nou ja
Ik weet heus wel hoe je Google gebruikt hoor doe niks anders vroeg me gewoon iets af en omdat iemand er toevallig over begon dacht ik van "reageer effe" .....
Als we zo doorgaan is er geen GoT meer nodig en Google'en we alles gewoon
Als we zo doorgaan is er geen GoT meer nodig en Google'en we alles gewoon

[ Voor 80% gewijzigd door nero355 op 29-03-2004 16:55 ]
ja, 2 topics terug. Ik weet het ook niet meer precies, maar is het dit misschien: http://www.motocoder.com/motorola/pcsHome.jsp ?Awkwarding schreef op 29 maart 2004 @ 16:15:
weet iemand toevallig nog waar ik een soort v525 emulator kan downloaden. is een keer langsgekomen weet alleen niet meer hoe hij genoemt werd dus kan hem niet terug vinden. Je kon er bijv. spelletje of andere progs voor op je v525 uitproberen op je pc.
En wie kan mij vertellen waar ik Mobile PhoneTools v2.16 kan downloaden?
Op MotClub kan ik niks vinden, en op het web kan Google niets vinden...
[ Voor 32% gewijzigd door rjongen op 29-03-2004 16:31 ]
Anoniem: 106099
waarom zou je er de stem uit willen halen? hij speelt de stem ook mee af dus dat is toch fijnnero355 schreef op 29 maart 2004 @ 16:24:
[...]
1. Is dat al langsgekomen dan ?? bestaat zoiets überhaupt ??
2. Jaa zou ik ook wel willen weten maar niemand die er tot nu toe een antwoord op kon geven ..........MP3 => .midi zou ook sweet zijn
Nou vooruit dan maarnero355 schreef op 29 maart 2004 @ 16:24:
[...]
2. Jaa zou ik ook wel willen weten maar niemand die er tot nu toe een antwoord op kon geven ..........MP3 => .midi zou ook sweet zijn
1e hit in Google: http://www.musebook.com/?page=mbwav2midi
converteert wav naar midi
ik neem aan dat je zelf wel kan uitzoeken hoe je een mp3 naar wav om zet

En dan zal ik voor jou ook de 1e link bij Google eruit plukken:Awkwarding schreef op 29 maart 2004 @ 16:15:
http://www.hitsquad.com/smm/wwwboard/messages/81548.html
succes
Anoniem: 109275
Anoniem: 109275 schreef op 27 maart 2004 @ 13:52:
Ik heb sinds donderdag ook eindelijk mijn V600 uit Duitsland. Heb al 6 bluejacks gedaan
. Ook meteen een Mycom bluetooth dongle gehaald en het werkt allemaal perfect.
Maar nu heb ik een probleem: toen ik probeerde om mms in te stellen (via de site van hellomoto) kreeg k een melding dat er al het maximum aantal webprofielen op staat. Het zelfde probleem met de wap instellingen. Nu krijg ik die standaard webprofielen er met geen mogelijkheid af, ook heb ik al geprobeert er een zo te bewerken dat ie de t-mobile instellingen had maar dit werkt dus ook niet. De oplossing die hier al vaker gegeven werd(bewerken met PST) werkt voor mij ook niet, omdat ik geen datakabel heb.
Weet iemand hoe ik zonder datakabel toch de webprofielen kan verwijderen of in ieder geval de mms/wap instellingen erop kan krijgen? Iemand van de V525@V600 flashers misschien?
Software: TRIPLETS_G_OB.09.1DR_A
Flex: SE6446AXXF1100
misschien op v600 topic vragen, aangezien je een V600 hebt....Anoniem: 109275 schreef op 29 maart 2004 @ 17:02:
[...]
ik kan me niet voorstellen dat niemand anders dit probleem heeft..
Waar kan ik nou Mobile PhoneTools vinden?
alvast
voor het juiste antwoord...
EDIT: Na een tijdje gezocht te hebben, vond ik het hier (een site van BVRP Software + Motorola ofzo...).
Ik vond het al raar dat ik me moest registreren (wat ik dus gedaan heb). Na registratie kon ik het bestand downloaden, maar toen ik het probeerde te installeren, kreeg ik dit te zien:

Wie kan mij helpen?
alvast
EDIT: Na een tijdje gezocht te hebben, vond ik het hier (een site van BVRP Software + Motorola ofzo...).
Ik vond het al raar dat ik me moest registreren (wat ik dus gedaan heb). Na registratie kon ik het bestand downloaden, maar toen ik het probeerde te installeren, kreeg ik dit te zien:

Wie kan mij helpen?
[ Voor 72% gewijzigd door rjongen op 29-03-2004 17:50 ]
Zoals er al staat is dat een upgrade. Je moet eerst de versie downloaden die te vinden is op motclub.com, en daarna gewoon updaten naar de nieuwste versie.
Bedankt,Wekko schreef op 29 maart 2004 @ 18:13:
Zoals er al staat is dat een upgrade. Je moet eerst de versie downloaden die te vinden is op motclub.com, en daarna gewoon updaten naar de nieuwste versie.
kwam ik ook net achter, nadat D-Mixx me op MSN had uitgelegd waar ik het kon vinden op MotcLub.
Stomme ik, gewoon over heen gekeken...

Nou ja, heb ik hem ook meteen in het Nederlands
Ik kan me foto`s niet naar me pc sturen er komt een error er staat "error online 27 position 21 en daar onder staat er word een puntkomma verwacht" weet iemand misschien wat het inhoud en wat ik er aan kan doen?
staat er misschien een "&"-teken in een van de bestandsnamen??Anoniem: 110168 schreef op 29 maart 2004 @ 19:39:
Ik kan me foto`s niet naar me pc sturen er komt een error er staat "error online 27 position 21 en daar onder staat er word een puntkomma verwacht" weet iemand misschien wat het inhoud en wat ik er aan kan doen?
als dat zo is, moet je dat eens eruit halen... hielp een keer bij mij
[ Voor 4% gewijzigd door poesje op 29-03-2004 20:23 ]
Anoniem: 110239
mensen ik heb zoiets dtoms gedaan, ik heb het kabeltje besteld, en nu kom ik erachter dat ik er geen software bijzit, heeft iemand enig idee waar ik de software voor mn motorola kan downen,?
of iemand die het heeft?
ben bereid om ervoor te betalen.
alvast bedankt.
Shy
of iemand die het heeft?
alvast bedankt.
Shy
volgens mij zijn die wap instellingen van orange voor de V525 wel via GSM dus betaal je per minuut.
je moet de gprs instellingen hebben en die handmatig invoeren.
je moet de gprs instellingen hebben en die handmatig invoeren.
Anoniem: 106087 schreef op 28 maart 2004 @ 13:07:
Heb Orange WAP van de Orange site gedownload voor V500, werkt perfect.
Weet iemand toevallig ook de instellingen voor Orange MMS voor de V525?
Ik heb ze nog nergens kunnen vinden.
Je mag het van mij kopen voor 10 euro per stukAnoniem: 110239 schreef op 29 maart 2004 @ 20:41:
mensen ik heb zoiets dtoms gedaan, ik heb het kabeltje besteld, en nu kom ik erachter dat ik er geen software bijzit, heeft iemand enig idee waar ik de software voor mn motorola kan downen,?
of iemand die het heeft?
alvast bedankt.
Shy
Als je even terugleest kom je vanzelf wel een leuke club tegen waar je ze kan downloaden..
Anoniem: 110239
'IronFist schreef op 29 maart 2004 @ 21:03:
[...]
Je mag het van mij kopen voor 10 euro per stuk![]()
Als je even terugleest kom je vanzelf wel een leuke club tegen waar je ze kan downloaden..
Ironfist, leuk dat ik een bericthje van je krijg, maar de waarheid is, kan hem echt niet vinden, dus neem ff contact met me op.
dj_Shy_@hotmail.com
alvast bedankt voor je tijd.
Shy
Oke ik heb dus ook een probleem met dat kabeltje 
Dat eerste progje mobile PhoneTools, werkt inmiddels, ik kan plaatjes en audio versturen.
Maar dat verder (in de tutorial) met het programma Motorola Service Software 3.2.3, hier wil ie mn toestel niet vinden.
Op alle serial com poorten vind ie nix, en op de usb ook niet
de volgende melding op usb
Ik gebruik de tutorial site vanuit de startpost
Wie kan me helpen
Dat eerste progje mobile PhoneTools, werkt inmiddels, ik kan plaatjes en audio versturen.
Maar dat verder (in de tutorial) met het programma Motorola Service Software 3.2.3, hier wil ie mn toestel niet vinden.
Op alle serial com poorten vind ie nix, en op de usb ook niet
de volgende melding op usb
Ook komt windows iedere keer zn plugin systeem dat een aantal delen van die motorola kabel nog opnieuw moeten worden geinstalleerd, maar ik heb al alle drivers geinstalleerd die op de tutorial site staan.Establishing connection with Motorola phone...
No USB Devices Found
Ik gebruik de tutorial site vanuit de startpost
Wie kan me helpen
Als je nu eens zoekt op Mobile Phone Tools van Motorola dan vind je het zo.Anoniem: 110239 schreef op 29 maart 2004 @ 21:18:
[...]
'
Ironfist, leuk dat ik een bericthje van je krijg, maar de waarheid is, kan hem echt niet vinden, dus neem ff contact met me op.
dj_Shy_@hotmail.com
alvast bedankt voor je tijd.
Shy
Het is geen freeware
En Warez requests zijn volgens mij niet toegestaan
[ Voor 11% gewijzigd door Steefph op 29-03-2004 21:56 ]
Alles is terug te redeneren naar 4
Heb je ook de P2K drivers geinstalleerd? Daar ligt de fout. Als je MSS opstart en je selecteert USB dan gaat ie gelijk zoeken naar drivers (als je kabel erin zit). Geef daarbij de lokatie van de P2K drivers (NIET de USB Modem drivers) en als je je telefoon in Apparaatbeheer erbij ziet staan zou het moeten werken.
Anoniem: 109275
heb ik uiteraard ook gedaan maar er zijn hier ook mensen met v600 software.. vandaarpoesje schreef op 29 maart 2004 @ 17:24:
[...]
misschien op v600 topic vragen, aangezien je een V600 hebt....
Zou het mogelijk zijn om P2K via bluetooth aan de gang te krijgen ?
Als ik verbinding maak via BT modem start P2K mooi op en gaat vervolgens een lijst met bestanden ophalen, daar blijft hij vervolgens op hangen..
Zou het met andere drivers kunnen werken ??
mss 3.2.3, MPT en P2K_Pemaster heb ik wel werkende via BT..
Als ik verbinding maak via BT modem start P2K mooi op en gaat vervolgens een lijst met bestanden ophalen, daar blijft hij vervolgens op hangen..
mss 3.2.3, MPT en P2K_Pemaster heb ik wel werkende via BT..
Anoniem: 106087
Ik heb links boven in mijn scherm, bij het ontvangst tekentje een tekentje van GPRS staan. Weet iemand hoe je die kan verwijderen cq uitzetten?
MSS werkt verder goed ik kan audio naar me pc sturen en me plaatjes/foto`s van me pc naar me telefoon maar ik kan nog steeds niet me foto`s naar me pc krijgen hij blijft die error aangeven met er word een puntkomma verwacht ik krijg het niet weg, heeft iemand dit ook gehad en hoe heb je dat goed gekregen alvast bedankt
Misschien vodafone live deactiveren in het persoonlijke instellingenmenu van vodafone easy info lijn... of ervoor zorgen dat je minder dan 1,50 btg hebtAnoniem: 106087 schreef op 29 maart 2004 @ 22:33:
Ik heb links boven in mijn scherm, bij het ontvangst tekentje een tekentje van GPRS staan. Weet iemand hoe je die kan verwijderen cq uitzetten?
Ik heb een klein vraagje over het v525->v600 gedoe,
ik heb op dit moment GEEN simlock op mijn telefoon zitten, maar als ik um flex/flash naar een v600 is ie dan nog steeds simlock-vrij ?
ik heb op dit moment GEEN simlock op mijn telefoon zitten, maar als ik um flex/flash naar een v600 is ie dan nog steeds simlock-vrij ?
Anoniem: 108649
Heb ff een Live knop gemaakt die bij mijn mustang wallpaper past. Maar kan iemand mij vertellen hoe ik de letters als de kleur zwart kan zetten in PaintShopPro7 zwart wordt nml. transparant, mischien dat poesje t weet 
(Live)knop:- http://picserver.org/view...4OSP32ZQQ37/picserver.gif
Wallpaper :- http://picserver.org/view...H38HP5AJ53/picserver.jpeg

Mijn mustang wallpaperAnoniem: 108649 schreef op 30 maart 2004 @ 03:05:
Heb ff een Live knop gemaakt die bij mijn mustang wallpaper past. Maar kan iemand mij vertellen hoe ik de letters als de kleur zwart kan zetten in PaintShopPro7 zwart wordt nml. transparant, mischien dat poesje t weet
En bijna zwart dan? (niet RGB 0,0,0 maar bijvoorbeeld RGB 0,1,0)Anoniem: 108649 schreef op 30 maart 2004 @ 03:05:
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
save as.. --> gif kiezen --> Options --> run optimizerAnoniem: 108649 schreef op 30 maart 2004 @ 03:05:
Hier kun je zelf een kleur kiezen die transparant moet worden
je wil eigenlijk iets als:Anoniem: 108649 schreef op 30 maart 2004 @ 03:05:
mustang.gif (transparante achtergrond en zwarte letters
ik open hem dan met animation shop, daarin zeg ik "edit using Paint Shop Pro"
daar maak je het plaatje goed, sluit het plaatje en laat hem het plaatje in animation shop pro updaten... (transparant maken is gewoon selecteren en dan "delete" drukken)
dan sla je hem op in animation shop
[ Voor 11% gewijzigd door poesje op 30-03-2004 09:29 ]
Ik heb hetzelfde met P2K en een kabeltje, herkent wel de telefoon, meldt dat hij file list gaat ophalen en blijft verder akelig stil met een lege lijstShark_Dadow schreef op 29 maart 2004 @ 22:24:
Zou het mogelijk zijn om P2K via bluetooth aan de gang te krijgen ?
Iemand suggesties?
Via Mobile PhoneTools kan je "internetten"...
Wat houdt dit in?
Kan je dan gratis via je computer internetten ofzo?
Of is het iets anders, iets wat wel geld kost?
Wat houdt dit in?
Ik denk dat je je telefoon als modem kan gebruiken en zo dus op je pc kan internetten via je telefoon verbinding.rjongen schreef op 30 maart 2004 @ 11:23:
Via Mobile PhoneTools kan je "internetten"...
Wat houdt dit in?
Anoniem: 104029
Kun je zo'n zelfgemaakte live knop nou gewoon uploaden met BT ??
Of heb je daar een kabel voor nodig ??
Of heb je daar een kabel voor nodig ??
en waarom zou iemand dat doen?Chaser2600 schreef op 30 maart 2004 @ 11:27:
[...]
Ik denk dat je je telefoon als modem kan gebruiken en zo dus op je pc kan internetten via je telefoon verbinding.
dat kost toch handenvol geld?
wat dacht je als iemand wat moet mailen en geen internet verbinding tot zijn beschikking heeft?rjongen schreef op 30 maart 2004 @ 12:08:
[...]
en waarom zou iemand dat doen?
dan is het toch wel handig als je ff je gsm kan pakken.
ik verwacht dan ook wel dat dit vooral door bedrijven gebruikt wordt en niet
door jan en allemaal die thuis op de bank zit.
Het is anders verdomd handig om waar dan ook ff snel mail te kunnen kijken of even voor MSN online te gaan via je laptop die draadloos via je GSM het internet op kan.rjongen schreef op 30 maart 2004 @ 12:08:
en waarom zou iemand dat doen?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik kom maar niet verder met die datakabel..
Ik wil PST aan de gang krijgen, maar dan moet eerst alles van de kabel goed werken.
Als ik de kabel nu in mn pc steek laat hij bij appaaraatbeheer een fout zien bij "Samengesteld USB-apparaat". Dat krijg ik ook niet weg.
Heb al alle drivers eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Geen Succes.
Ik gebruik de drivers uit de zip P2K_driver_2.3. Moet ik daar de p2k.inf van hebben of de USBMOT2000.INF ?
Of moet ik de drivers hebben van p2kman_dll.zip, want die zijn ook weer anders..
Hij maakt wel alle apparaten aan bij "Motorola USB Device", ook een "Motorola USB Modem".
Ik wil PST aan de gang krijgen, maar dan moet eerst alles van de kabel goed werken.
Als ik de kabel nu in mn pc steek laat hij bij appaaraatbeheer een fout zien bij "Samengesteld USB-apparaat". Dat krijg ik ook niet weg.
Heb al alle drivers eraf gegooid en opnieuw geinstalleerd. Geen Succes.
Ik gebruik de drivers uit de zip P2K_driver_2.3. Moet ik daar de p2k.inf van hebben of de USBMOT2000.INF ?
Of moet ik de drivers hebben van p2kman_dll.zip, want die zijn ook weer anders..
Hij maakt wel alle apparaten aan bij "Motorola USB Device", ook een "Motorola USB Modem".
Als je dan gaat internetten via je laptop en telefoon, gaat dat dan via GSM of GPRS?
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
Bij mij lukt mpt niet hij doet alles maar er komen geen audio en picture map te staan en uit en aandoen helpt ook niet

http://www.pcmweb.nl/nieuws/artikels/98919365322.htm <= Zou de v525 er ook last van hebben
??
Iemand die het wil testen ?? (Heb geen PDA......)
Een v525 kan niet met een andere v525 bluejacken, maar wel met andere bluetooth mobieltjes...nero355 schreef op 30 maart 2004 @ 14:52:
http://www.pcmweb.nl/nieuws/artikels/98919365322.htm <= Zou de v525 er ook last van hebben??
dit laat al zien dat de v525 beter beveiligd is
lijkt mij..... (kan het zelf ook nie proberen, heb alleen m'n v525 die bluetooth kan
wat jij wilMad_Demon schreef op 30 maart 2004 @ 14:25:
Als je dan gaat internetten via je laptop en telefoon, gaat dat dan via GSM of GPRS?
Ik heb de emulator van motocoder (link) geinstalleerd met de benodigde java zooi erbij, maar ik krijg steeds een foutmelding, weet iemand hoe ik dit moet oplossen
deze melding krijg ik uiteindelijk
deze melding krijg ik uiteindelijk
code:
1
2
3
| class check failed: Error loading MIDlet. , C:\PROGRA~1\Motorola\SDKV4~1.1FO\EMULAT~2.1\lib\stubclasses.zip; C:\PROGRA~1\Motorola\SDKV4~1.1FO\EMULAT~2.1\lib\javaextensions.jar; |
Anoniem: 65750
Hey ik heb een vraagje
ik heb met kabel nou binnen
en met P2kman kan ik me fotos op me pc zetten
maar ze zijn heel klein, ookal druk ik op ware grootte. blijven ze heel klein
In me telefoon staat de Cam op 640x480 afgesteld dus ik neem aan dat dáár heb probleem niet ligt.
iemand die me kan helpen
In me telefoon staat de Cam op 640x480 afgesteld dus ik neem aan dat dáár heb probleem niet ligt.
iemand die me kan helpen
wat voor programma gebruik je om de foto's te bekijken?? (kan namelijk zijn dat dat programma niet doet wat je wil)Anoniem: 65750 schreef op 30 maart 2004 @ 15:39:
Hey ik heb een vraagje
iemand die me kan helpen
post anders eens een plaatje, dan is het makkelijker te zien..
heb je misschien ingezoomd? bij inzoomen wordt het formaat namelijk verkleind...Anoniem: 65750 schreef op 30 maart 2004 @ 15:39:
Hey ik heb een vraagje
iemand die me kan helpen
Dus als ik bijv 2x zoom doe, dan wordt me foto automatisch weer 160.x120?
Want nu net werkte het wel (ik deed toen geen zoom)
Anoniem: 94037
Hmm vandaag datakabel binnen gekregen (duurde 6 dagen), gelijk in mn pc gepleurd en alles werkt perfect, waar maakt iedereen zo'n probleem van?
wat vinde jullie t beste programma om van liedjes ringtones te maken? waar je de bitrate enzo mee kan veranderen?
Ik heb zo een antenne van Stuntprijzen.nl...een v3688/V3690 van Euro 4.50.
Beetje gevijld...zit er goed in nu..maar bereik is iets minder...1 streepje minder zeg maar.
Hebben anderen dit ook en kan dit kwalijk zijn in Nederland?
Beetje gevijld...zit er goed in nu..maar bereik is iets minder...1 streepje minder zeg maar.
Hebben anderen dit ook en kan dit kwalijk zijn in Nederland?
yupAnoniem: 65750 schreef op 30 maart 2004 @ 16:07:
Dus als ik bijv 2x zoom doe, dan wordt me foto automatisch weer 160.x120?
Anoniem: 106609 schreef op 30 maart 2004 @ 14:47:
Bij mij lukt mpt niet hij doet alles maar er komen geen audio en picture map te staan en uit en aandoen helpt ook niet![]()
![]()
Ik zag trouwens laats iemand met het volgende 'probleem'
als ik zlef plaatjes wil upoaden van 176x220
dan kan ik em niet openen om me telefoon, al maak ik hem bij 120x120 dan werkt het wel.
Wat is de hoogste resolutie waarbij plaatjes wél werken?
dan kan ik em niet openen om me telefoon, al maak ik hem bij 120x120 dan werkt het wel.
Motoboy, dan is waarschijnlijk de installatie niet goed gegaan)Anoniem: 65750 schreef op 30 maart 2004 @ 16:30:
Ik zag trouwens laats iemand met het volgende 'probleem'
Zeg ff een vraagje, als je je kabel besteld en betaalt hebt krijg je toch wel een mailtje dat je betaald hebt en verzonnden word?
Ik hoor 6 dagen is dat inclusief geld overmaken?
van stuntprijzen had ik alleen mail gekregen met info van bestelling die gedaan was en waar ik naartoe moest overmaken en dergelijkeNanax schreef op 30 maart 2004 @ 16:33:
Zeg ff een vraagje, als je je kabel besteld en betaalt hebt krijg je toch wel een mailtje dat je betaald hebt en verzonnden word?
na het overmaken niks gehoord, wel na 3 dagen envelop met post, met kabel erin
(was @stuntprijzen)
1. Heb je wel goed gepaired?
2. Heeft je GSM toevallig al een headset connectie met je PC zodat ie verder niks meer wil?
Nou ja laat maar zitten.
Over een weekie ofzo krijg ik een nieuwe pc
en dan zal het wel lukken.
Dan nog maar effe wachten.
Over een weekie ofzo krijg ik een nieuwe pc
Dan nog maar effe wachten.
Heb net als S.O.C.O.O.L. sinds vandaag een datakabeltje...
Netjes IronFirst's tutorial doorgewerkt.
Totdat ik bij stap "Motorola Service Software:" aankwam. Na een tijdje moet je dan die 4 gevonden producten installeren, met "USBMOT2000.INF". Helaas drukte ik bij nummer 3 te snel, waardoor de comp. automatisch dus gezocht heeft.
Nog geen probleem, ik ga verder met de tutorial, en heb inmiddels "JAL actief" op mijn mobiel gezien.
Ik kom dus bij stap 4: "MIDway 2.8" aan.
Dus ik ga naar MotClub.com en (heel stom) klik per ongeluk weer op MMS. dit wordt dus opnieuw geinstalleerd, en vanaf toen krijg ik dit:

MIDway heb ik ook geinstalleerd, daar krijg ik een foutmelding:
"Cannot open Serial Port! Would you like to change MIDway settings?"
Als je op nee klikt wordt MIDway afgesloten, en als je op ja klikt krijg je dit:

Hier zou ik dus com 4 moeten invullen, maar dan krijg ik weer die foutmelding...
Wie kan mij helpen, via hier of msn (ragnar _ jongen [at] hotmail [dot] com)
HET GAAT VOORAL OM DAT MMS Probleem...
Netjes IronFirst's tutorial doorgewerkt.
Totdat ik bij stap "Motorola Service Software:" aankwam. Na een tijdje moet je dan die 4 gevonden producten installeren, met "USBMOT2000.INF". Helaas drukte ik bij nummer 3 te snel, waardoor de comp. automatisch dus gezocht heeft.
Nog geen probleem, ik ga verder met de tutorial, en heb inmiddels "JAL actief" op mijn mobiel gezien.
Ik kom dus bij stap 4: "MIDway 2.8" aan.
Dus ik ga naar MotClub.com en (heel stom) klik per ongeluk weer op MMS. dit wordt dus opnieuw geinstalleerd, en vanaf toen krijg ik dit:

MIDway heb ik ook geinstalleerd, daar krijg ik een foutmelding:
"Cannot open Serial Port! Would you like to change MIDway settings?"
Als je op nee klikt wordt MIDway afgesloten, en als je op ja klikt krijg je dit:
Hier zou ik dus com 4 moeten invullen, maar dan krijg ik weer die foutmelding...
Wie kan mij helpen, via hier of msn (ragnar _ jongen [at] hotmail [dot] com)
HET GAAT VOORAL OM DAT MMS Probleem...
[ Voor 15% gewijzigd door rjongen op 30-03-2004 17:06 ]
Anoniem: 110115
Waar heb jij m vandaan en voor hoeveel?Anoniem: 94037 schreef op 30 maart 2004 @ 16:09:
Hmm vandaag datakabel binnen gekregen (duurde 6 dagen), gelijk in mn pc gepleurd en alles werkt perfect, waar maakt iedereen zo'n probleem van?
Dit topic is gesloten.