aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
nee,DetoR schreef op 22 maart 2004 @ 20:50:
Misschien hebben ze hier in Ede nog bij de cittypiont telefoons..
Btw wie heeft er nog meer problems met zn telefoon gehad?
ik wel..
1e keer beeld/ontvangst viel weg.. daarna stond er geen service
en nu is dat keykord ophanginkje afgebroken..
als ik frontje vervang gaat die dan mee ofniet?
face plates zijn op voorklep, en het batterij klepje
zijn er trouwens handige programmatjes voor op je mobieltje in java vorm?
weet iemand daar iets van?
[ Voor 11% gewijzigd door rjongen op 22-03-2004 20:56 ]
Verwijderd
--------------------
surik schreef op 22 maart 2004 @ 18:29:
Hey mensen ik heb endelijk mijn v525
Maar wie kan me helpen met spelletjes op de v525 zetten.
Ik heb een bt hij doet verder goed ik kan mp3 en platjes sturen maar spelletjes lukt niet.
Ik heb hier gelezen dat je iets met object push moet doen maar ik heb een xtnd bt met een xtnd sofware en niet die van de sitecom.
ik kan verder de object push icontje vinden maar verder als ik erop druk gebeurt er niets Wie kan mij HELPEN!
JE MOET HET ERIN SLEPEN VOOR DE 283U9894378794789e KEER!!!!
-------------------------------
En ik heb dus precies hetzelfde probleem als surik, sleep het er wel in maar ook enkel bij mp3 en plaatjes werkt iets. Bij slepen van spelletjes in de object push doet niets. Of moet ik de .jad en .jar file tegelijkertijd erin slepen?
Verwijderd
de .jarVerwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:01:
quote:
--------------------
surik schreef op 22 maart 2004 @ 18:29:
Hey mensen ik heb endelijk mijn v525
Maar wie kan me helpen met spelletjes op de v525 zetten.
Ik heb een bt hij doet verder goed ik kan mp3 en platjes sturen maar spelletjes lukt niet.
Ik heb hier gelezen dat je iets met object push moet doen maar ik heb een xtnd bt met een xtnd sofware en niet die van de sitecom.
ik kan verder de object push icontje vinden maar verder als ik erop druk gebeurt er niets Wie kan mij HELPEN!
En ik heb dus precies hetzelfde probleem als surik, sleep het er wel in maar ook enkel bij mp3 en plaatjes werkt iets. Bij slepen van spelletjes in de object push doet niets. Of moet ik de .jad en .jar file tegelijkertijd erin slepen?
dat .jad staat er maar voor klaas ofzo?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2004 22:05 ]
(als ik erin wil, laad ie een tijdje en springt dan terug naar het instellingen menu)
was aan het kijken of ik geluidjes eraf kon gooien.... hierna kreeg ik het probleem... ding gereset
geen nut... bestanden er terug op gezet.... geen nut...
opnieuw gerest + volledig geheugen gereset....
geen nut
[ Voor 12% gewijzigd door poesje op 22-03-2004 22:20 ]
Verwijderd
Moet ik nog iets aanzetten in mijn phone voordat deze de .jar oppakt? ZOals ik zei, de foto's en mp3 gaat wel, zie ook de mappen. Alleen de games niet... hoe ken dat nou
Pff.............Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:21:
Ok, de .jar dus. Als ik die alleen erin sleep, zie ik een + teken, dus het lijkt goed te gaan. Laat 'em los en hij doet niets...
Moet ik nog iets aanzetten in mijn phone voordat deze de .jar oppakt? ZOals ik zei, de foto's en mp3 gaat wel, zie ook de mappen. Alleen de games niet... hoe ken dat nou

NIET DAAR !!! Maar => Mijn BT Omgeving>[NaamVanJev525]>OBEX Object Push !!!
Waarom staan dit soort dingen niet in die FAQ @ Startpost

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb hem alweer aan de gangpoesje schreef op 22 maart 2004 @ 22:19:
hmmm... heb een probleem, ik kan niet meer in het menu van waar je je beltonen kan wijzigen (voor ieder soort bericht/gesprek) komen
(als ik erin wil, laad ie een tijdje en springt dan terug naar het instellingen menu)
was aan het kijken of ik geluidjes eraf kon gooien.... hierna kreeg ik het probleem... ding gereset
geen nut... bestanden er terug op gezet.... geen nut...
opnieuw gerest + volledig geheugen gereset....
geen nut
(na een reset naar fabrieksinstellingen, hoort ie die toch terug te zetten naar het oude)
zie na het resetten toch een aantal eigen beltonen in m'n profiel staan
blijkbaar is die (originele) flex/firmware nie helemaal lekker, en kiest ie z'n instellingen aan de hand van locatie in het geheugen
[ Voor 4% gewijzigd door poesje op 22-03-2004 22:33 ]
Verwijderd
Dat van de BT en dan Object Push doe ik dus, daar sleep ik 'em op het icoon, op de computer idd!!
Ik vroeg me alleen af of ik aanvullend iets aan moet zetten op de mobiel! Hij heeft dus al wel BT contact, aangezien de foto's en mp3 wel overgaat.
Dus nog iemand een idee wat het dan wel kan zijn???
Als je je BT Omgeving al geopend hebt he !!! Dus nog een keer net zo als je bij een LAN Netwerk alle PC's in je Netwerk wil zien de lijst zeg maar !!!Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:34:
jajaja
Dat van de BT en dan Object Push doe ik dus, daar sleep ik 'em op het icoon, op de computer idd!!
Ik vroeg me alleen af of ik aanvullend iets aan moet zetten op de mobiel! Hij heeft dus al wel BT contact, aangezien de foto's en mp3 wel overgaat.
Dus nog iemand een idee wat het dan wel kan zijn???
* nero355 heeft BT Dongle geleend anders zou hij wel wat plaatjes posten
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
En mp3/foto's gaat wel...
Wat kan er nu nog fout zijn?
Verwijderd
Maar het blijft erin zitten. Iemand die weet of met een programma dit misschien verwijderd kan worden? Op zich is het niet zo'n probleem, maar toch ziet het er beter uit als het er niet is. (Ik kan hem uiteraard weer naar BC brengen, maar goed als dat niet hoeft liever niet).

Verwijderd
Als ik een MP3 via bluetooth op mijn V525 zet zegt de telefoon, nadat het bestand ontvangen is, dat hij het bestandstype niet herkend.
2) op dit moment gebruik ik dan het automatisch nemen. Telefoon gaat af speelt deuntje dan neemt hij automatisch op, nadat ander persoon heeft opgehangen speelt hij de rest vaan de beltoon af. hebben jullie dat ook? (want zelf ophangen betekent dat ik telefoon open moet klappen) Nu lijkt het net alsof een 2e persoon belt, maar dan dat het automatich opnemen niet werkt.
Verwijderd
Na install zegt ie "te weinig geheugen" aplikatie error.
Ik heb ongeveer 2,5 MB vrij op de 525
Iemand een idee ??
Verwijderd
Ik heb begrepen dat ik in elk geval de 65€ beltegoed op me huidige sim krijg.
Dus is hier iemand die M.V525 wil hebben, als ik r morgen 2 krijg? Gewoon voor de normale prijs k hoef geen winst en zal m onder rembours opsturen mail maar ff naar onzin@freemail.nl als ik dinsdag ochtend voor 10uur niks weet weiger ik m
ik heb de modem nu ingesteld maar nu krijg ik dit zoals op het plaatje!!! hoe kan ik um nou laten connecten met elkaar?
PLAATJE
http://195.64.95.220/~blackb1rd/uploads/pics/telv525.JPG
[ Voor 49% gewijzigd door hmd01 op 23-03-2004 08:06 ]
die kunnen het op de volgende manier weg krijgen:
ga naar het volgende menu:
office tools -> engineer -> phone capabilities -> Ms Op. Mode -> C GSM
office tools -> engineer -> phone capabilities -> Gp Auto Attach -> Off
Ik zou er alleen niet vanuit gaan dat GPRS dan nog werkt op je phone
================Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 22:01:
quote:
--------------------
Is ook al uitgebreid over gesproken dat het bij de meeste niet werkt als je wacht tot je een plusje ziet. Dus direct draggen en droppen zolang je nog het "shortcut" symbool ziet.
Het lijkt erop dat ze jouw telefoon geupdate hebben met unbranded firmware. Deze ziet dat de telefoon wel gesimlocked is, maar de firmware niet. Het levert verder geen probleem op, maar het staat wel lelijk. De enige oplossing is om de telefoon te unlocken of weer met gebrande/gelockte firmware te laten updaten.Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 23:30:
Zo ik heb de v525 terug. Er zat oude firmware (8.8) op en de daarbijbehorende foutjes dus ook (geen bluetooth-symbool, niet alle spelletjes)., dus heb ik hem naar BC gebracht en vandaag kwam ie terug. Nieuwe firmware, en alles doet het. Maar: Nu zit als welkomsttekst "Flex Error Phone Subsidy-Locked" erin gebakken. Ik heb van alles geprobeerd: andere welkomsttekst, geen welkomsttekst, alleen spaties als welkomsttekst, een deel van de welkomsttekst veranderd, fabrieksinstellingen aangezet, alles gewist.
Maar het blijft erin zitten. Iemand die weet of met een programma dit misschien verwijderd kan worden? Op zich is het niet zo'n probleem, maar toch ziet het er beter uit als het er niet is. (Ik kan hem uiteraard weer naar BC brengen, maar goed als dat niet hoeft liever niet).
Misschien kun je er bij BC een gratis unlockcode uitslepen
Verwijderd
Bij de garage zeggen ze dat de BT carkit van Nokia (die zij monteren) alleen werkt met nokia telefoons, klopt dit?
Als deze carkit idd niet werkt met andere telefoons (SE T610 & Moto V525) moet ik een andere zoeken iemand evt. tips?
Verwijderd
Bij mij sofware gaat het niet om op de push te slepen .
Bij mij moet je gewoon rechts kliken en daarna send file to en je hebt het speel binnen. SIMPEl
Verwijderd
Hallo......heeft iemand een antwoord ???Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 23:53:
Als het goed is kun je toch een MP3 op je V525 zetten als ringtone ??
Als ik een MP3 via bluetooth op mijn V525 zet zegt de telefoon, nadat het bestand ontvangen is, dat hij het bestandstype niet herkend.
Verwijderd
Tja, zoiets dacht ik ook al (in ieder geval een fout tussen firm en flex) maar unbranded lijkt me wel stug, aangezien ze door Vodafone worden ge-update. Als het met unlocken eruit gaat hoef ik niet naar BC om het gratis te laten doen, maar de vraag is natuurlijk: Gaat het er met unlocken uit? Als ze bij Vodafone een fout hebben gemaakt en gewoon "hard" erin geprogrammeerd hebben dat ie als welkomsttekst die foutmelding geeft, heeft unlocken als nadelig gevolg dat zij hem waarschijnlijk niet meer updaten en dat de melding erin blijft. Wat een dilemmahe3763 schreef op 23 maart 2004 @ 09:54:
[...]
Het lijkt erop dat ze jouw telefoon geupdate hebben met unbranded firmware. Deze ziet dat de telefoon wel gesimlocked is, maar de firmware niet. Het levert verder geen probleem op, maar het staat wel lelijk. De enige oplossing is om de telefoon te unlocken of weer met gebrande/gelockte firmware te laten updaten.
Misschien kun je er bij BC een gratis unlockcode uitslepen, want ik denk dat er gewoon een fout gemaakt is met een firmware die in principe niet bij de telefoon past.

Verwijderd
weet iemand de oplossing?als ik deze wil instaleren krijg ik te zien
error coping file
ik doe het via bt of ken het alleen weer met een dk
offtopic:
weet iemand iets dat helpt tegen de pijn van lasogen??
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 12:25 ]
wilde weten over de Motorola V525...
ik moest dan gaan naar: www.startmetvodafonelive.nl
ze hadden beter de link van dit topic kunnen sms-en
Ben ik toch wel benieuwd wat je allemaal met dat ding uitspookt.DetoR schreef op 22 maart 2004 @ 20:50:
1e keer beeld/ontvangst viel weg.. daarna stond er geen service
en nu is dat keykord ophanginkje afgebroken..
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ey, ik heb dit probleem ook (v525@v600).Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 12:09:
[...]
Tja, zoiets dacht ik ook al (in ieder geval een fout tussen firm en flex) maar unbranded lijkt me wel stug, aangezien ze door Vodafone worden ge-update. Als het met unlocken eruit gaat hoef ik niet naar BC om het gratis te laten doen, maar de vraag is natuurlijk: Gaat het er met unlocken uit? Als ze bij Vodafone een fout hebben gemaakt en gewoon "hard" erin geprogrammeerd hebben dat ie als welkomsttekst die foutmelding geeft, heeft unlocken als nadelig gevolg dat zij hem waarschijnlijk niet meer updaten en dat de melding erin blijft. Wat een dilemma![]()
![]()
Ik ga morgen of overmogen mijn tel unlocken, dus dan hoor je wel of die vervelende welkomsboodschap weg is.
Kijk eens in de startpost... hier om precies te zijn.
Als je dat gedaan en het werkt nog steeds niet, zou ik het mp3tje een gaan verdenken.
Toen ik alleen de firmware had geupdate kreeg ik de melding ook.ppleeuw schreef op 23 maart 2004 @ 12:56:
[...]
Ey, ik heb dit probleem ook (v525@v600).
Ik ga morgen of overmogen mijn tel unlocken, dus dan hoor je wel of die vervelende welkomsboodschap weg is.
Maar nadat de nieuwe flex erop stond was de melding weg.
Volgens mij is de flex die in de firmware zit de oorzaak van de melding.
Verwijderd
@ppleeuw, o.k. ik zou hem toch pas vrijdag kunnen unlocken dus ik wacht wel even hoe het jouw telefoon vergaan is.
Verwijderd
ja, maar je kunt geen java apps overzendenVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:07:
Is het ook mogelijk om tussen twee v525 te zenden dus bijvoorbeeld mp3's of gif of foto's over te zenden. van de ene naar de andere telefoon
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Ja die is er, hier kan je hem downloadenVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 14:11:
Hoe doe ik dat dan is hier een tutorial voor ofzo.
http://www.telekomunikacije.co.yu/pdf/mot_v525_eng.pdf
Mijn ervaring (v525@v600) is dat unlocken inderdaad helpt. Ik kreeg de melding na update naar unbranded v600 ook, na het unlocken is het weg.ppleeuw schreef op 23 maart 2004 @ 12:56:
[...]
Ey, ik heb dit probleem ook (v525@v600).
Het is ook wel logisch. De software ziet een telefoon instelling (providerlock) die niet past bij de software, en geeft daar keurig een melding van.
Je moet met een schroefedraaiertje je oude plate los "breken" en dan die nieuwe faceplate erop lijmen ofzo?
Ik vraag me af of het wel zo goed is voor de telefoon aangezien die niet gemaakt is voor vervangbare faceplates.
Verwijderd
Ik heb op een site gezien een mini antenne van 3mm maar bestaat er nog kleiner of niet.
PS; wie weet paar leuke java programas voor je v525.
Verwijderd
break mVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:01:
Ik vraag me af welk mini antene is de kleinste
Ik heb op een site gezien een mini antenne van 3mm maar bestaat er nog kleiner of niet.
en XIII zijn wel leuk
maar ook rayman3 en pacman
deze heeft een andere aansluiting als de andere.
deze moet in het gaatje v/d headset (naast antenne)
en de vorige die ik op dit forum zag van 43 euri moet onderaan je telefoon naast de lader
Verwijderd
Op http://www.inkoopactie.net/ia/19q2y29c heb ik een inkoopactie lopen. Dat is ook de antenne van 3 mm....Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:01:
gebruik je de modem driver van MPT??hmd01 schreef op 23 maart 2004 @ 08:03:
[afbeelding]
ik heb de modem nu ingesteld maar nu krijg ik dit zoals op het plaatje!!! hoe kan ik um nou laten connecten met elkaar?
PLAATJE
http://195.64.95.220/~blackb1rd/uploads/pics/telv525.JPG
bij mij hielp het namelijk door de modem driver van PST te gebruiken
die bestanden moet je met p2kman overzetten, en da kan alleen met kabel
ik zou zeggen, als het probleem ermee opgelost kan worden... gaan voor die gratis unlockVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 13:52:
Dus het is waarschijnlijk zo dat er altijd een bepaalde firmware/flexware combi werkt? In dat geval zouden ze bij Vodafone het er misschien met een jantje-van-leiden hebben afgebracht en alleen de nieuwe firmware zonder de bijbehorende flexware hebben geïnstalleerd? Lekkere service...
@ppleeuw, o.k. ik zou hem toch pas vrijdag kunnen unlocken dus ik wacht wel even hoe het jouw telefoon vergaan is.
opgevallen dat er 4 rubbertjes rond je scherm zitten??dimitio schreef op 23 maart 2004 @ 14:55:
Hoe gaat dat vervangen van die faceplates nou eigenlijk?
Je moet met een schroefedraaiertje je oude plate los "breken" en dan die nieuwe faceplate erop lijmen ofzo?
Ik vraag me af of het wel zo goed is voor de telefoon aangezien die niet gemaakt is voor vervangbare faceplates.
als je die eruit haalt zie je schroefjes zitten, welke met torx6 eruit te halen zijn... (heb ik me laten vertellen)
wel eens op startpost gekeken??Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 15:01:
en toen was het dus een hele tijd stil...
[ Voor 117% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 16:52 ]
ja, een heel uur...
Ik vind trouwens wel dat de achterkant (deksel) erg snel krast: ik heb er al 3 krasjes op zitten.
Ff nadenken 4 pootjes zoals de 2 tussen het scherm en de toetsen en de telefoon zou nog helmaal gaaf zijn. :-S
Op www.t41.nl kun je tekstbestanden laten converteren naar een .jar met een reader erbij, zodat je ze naar je telefoon kunt verzenden en daarop kunt lezen.
[ Voor 27% gewijzigd door sunoke op 23-03-2004 17:03 ]
hmm... kijk ook net ff naar de achterkant, een aantal kleine krasjessunoke schreef op 23 maart 2004 @ 16:58:
offtopic:
ja, een heel uur...
Ik vind trouwens wel dat de achterkant (deksel) erg snel krast: ik heb er al 3 krasjes op zitten.
Ff nadenken 4 pootjes zoals de 2 tussen het scherm en de toetsen en de telefoon zou nog helmaal gaaf zijn. :-S
edit:
Op www.t41.nl kun je tekstbestanden laten converteren naar een .jar met een reader erbij, zodat je ze naar je telefoon kunt verzenden en daarop kunt lezen.
(gelukkig achterop en nie voorop)
[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 17:16 ]
Verwijderd
Ik weet ook nie hoe ik in die menus kom.
Heb alle knoppen geprobeert.
Had hem van dat wap.rousso.net gehaalt
Die is toch speciaal voor de V525 ?
Verwijderd
ik heb deze vraag al een keer eerder gezien maar kan hem nu niet meer vinden
hoe kan ik ervoor zorgen dat hij het weer normaal doet???
ps ik heb niks lopen kloten met bt enzo
waar haal ik dat dan? PST?poesje schreef op 23 maart 2004 @ 15:55:
gebruik je de modem driver van MPT??
bij mij hielp het namelijk door de modem driver van PST te gebruiken

hij zegt ook deheletijd dat de modem al door iets anders in gebruik is
[ Voor 25% gewijzigd door hmd01 op 23-03-2004 17:58 ]
PST@motclubhmd01 schreef op 23 maart 2004 @ 17:48:
[...]
waar haal ik dat dan? PST?
hij zegt ook deheletijd dat de modem al door iets anders in gebruik isvanmiddag heeft ie wel geweerkt ik heb al wat dingen naar mn tel gestuurd
Verwijderd
Ik heb net XP servicepack 1 + dat ding voor ubs 1.1 & usb 2.0, maar dat mocht neit baten
help!
zelfde hier pst kan mn tel ook niet vindeVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:33:
hmm ik kirijg mijn (usb)kabeltje (vandaag binnengekregen) maar niet aan de praat
M'n tel. laadt wel netjes op, maar ik kan verder geen verbinding met mn pc maken..
Ik heb net XP servicepack 1 + dat ding voor ubs 1.1 & usb 2.0, maar dat mocht neit baten
help!
en bij mpt zegt ie de heletijd dat ie door iets anders al word gebruikt.. mn motorola usb modem
doe een driver update, en zet hem dan op de motorola usb modem driver van PSTVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 18:33:
hmm ik kirijg mijn (usb)kabeltje (vandaag binnengekregen) maar niet aan de praat
M'n tel. laadt wel netjes op, maar ik kan verder geen verbinding met mn pc maken..
help!
voor PST heb je de P2K driver nodighmd01 schreef op 23 maart 2004 @ 18:35:
[...]
zelfde hier pst kan mn tel ook niet vinde
en bij mpt zegt ie de heletijd dat ie door iets anders al word gebruikt.. mn motorola usb modem
deze maakt andere apparaten aan dan het modem
[ Voor 41% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 18:42 ]

hmd01 schreef op 23 maart 2004 @ 19:00:
ik heb p2kman gedownload van motclub (zip file 73 kb) maarja als ik um start dan zegt ie unable to find p2k device...![]()
Tubes....It's what make music music!
het makkelijkste is om mss aan te zetten, op usb en dan readphone.... dan geeft ie een unable to find bla bla bla....hmd01 schreef op 23 maart 2004 @ 19:02:
welke software ??? grrr ik word gek
ff later installeert ie dan de p2k drivers (wel goeie aanwijzen, zoals die van p2kman) en dan doet je mobiel het onder pst, mss en p2kman
edit:
p2k driver setup: p2kdriver (stond eerst op motclub)
[ Voor 16% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 19:15 ]
Opnieuw booten wil ook weleens helpen
poesje schreef op 23 maart 2004 @ 19:05:
[...]
het makkelijkste is om mss aan te zetten, op usb en dan readphone.... dan geeft u een unable to find bla bla bla....
ff later installeert ie dan de p2k drivers (wel goeie aanwijzen, zoals die van p2kman) en dan doet je mobiel het onder pst, mss en p2kman
edit:
p2k driver setup: p2kdriver
Tubes....It's what make music music!
EDIT: heeft iemand ff een goeie link waarvan MMS kan downloade ik krijg alleen flut dingen die weer files missen
[ Voor 65% gewijzigd door hmd01 op 23-03-2004 19:16 ]
gewoon op motclubhmd01 schreef op 23 maart 2004 @ 19:12:
ik zal dat eens prberen thx poesje
EDIT: heeft iemand ff een goeie link waarvan MMS kan downloade ik krijg alleen flut dingen die weer files missen
Verwijderd
he3763
Door he3763 - Tuesday 23 March 2004 09:45
quote:
breeser schreef op 22 maart 2004 @ 22:01:
quote:
--------------------
================
Is ook al uitgebreid over gesproken dat het bij de meeste niet werkt als je wacht tot je een plusje ziet. Dus direct draggen en droppen zolang je nog het "shortcut" symbool ziet.
--------------------------------------------
Of ik nu wacht tot ik een plusje zie, of dat ik direct drag en drop zolang ik de shortcut zie, hij pompt de data van het spel niet over...
Nog iemand een mogelijke oplossing?
koop een kabelVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 19:19:
[...]
Of ik nu wacht tot ik een plusje zie, of dat ik direct drag en drop zolang ik de shortcut zie, hij pompt de data van het spel niet over...
Nog iemand een mogelijke oplossing?
ennuuhhh.... gebruik de forum-tags voor quotes (anders is het zo'n onoverzichtelijk bericht)
[ Voor 54% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 19:23 ]
Verwijderd
Maar die heb ik dus niet en net euri neergelegd voor een BT dongle.
Dus iemand wel een oplossing?
Ben al iets verder, kan het er nu opslepen en krijg een foutmelding, YES!
"Het item kon niet worden verzonden naar Motorola Phone. Fout: Fout bij tot stand brengen van verbinding."
Terwijl die verbinding er dus wel is volgens mijn telefoon! en foto's/mp3 zend 'ie ook gewoon over... wie o wie heeft het antwoord?
Verwijderd
dan moet je flexen, en daar mag men het hier nie over hebbeVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 19:34:
Ik heb deze thread helemaal doorgezocht... maar ik heb nog wat vragen over de mailfunctie in het toestel. Want het is natuurlijk wel te begrijpen dat Vodafone die geblokkeerd heeft zodat je online moet gaan. Maar is die blokkering niet op te heffen ofzo?
(heb het zelf nie gedaan, dus weet ook niet zeker dat dan het mailen lukt)
[ Voor 9% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 19:35 ]
Maar ik heb twee vraagjes:
1) Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.
Dit staat in de startpost, maar HOE kan ik die functie locken??
2) Hier wil vodafone Live niet werken.
Ik krijg mooi zo'n introductie scherm, dan volgende naar de voorwaarde.
vervolgens moet je naam (tevens mail-adres) opgeven. En dit mislukt iedere keer. Waar ligt dit aan?
En hoe kan ik de muziekjes weghalen?
heb bluetooth.
instellingen -> beveiligingPittie schreef op 23 maart 2004 @ 19:44:
Ik ben sinds maandag ook een trotse bezitter van een motorola v525
Maar ik heb twee vraagjes:
1) Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.
Dit staat in de startpost, maar HOE kan ik die functie locken??
je kunt het live knopje ook een ander uiterlijk geven (als je een kabel hebt)
als je de mail-functie bedoeld, die werkt niet (voor zover ik weet/heb gehoord)\Pittie schreef op 23 maart 2004 @ 19:44:
vervolgens moet je naam (tevens mail-adres) opgeven. En dit mislukt iedere keer. Waar ligt dit aan?
muziekjes kun je er beter niet afhalen, heb het namelijk geprobeerd met p2kman (via kabel) toen ze eraf waren, kon ik niet meer in de instellingen van de geluidsprofielen komen...rjongen schreef op 23 maart 2004 @ 19:44:
ik heb net die standaard plaatjes overschreven met dat zip-bestand, maar er blijven er een paar staan: sky, tattoo, bungee, dog, beach, streaks, bunny, hot en lunch. Hoe kan ik deze wegkrijgen?
En hoe kan ik de muziekjes weghalen?
heb bluetooth.
[ Voor 23% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 19:51 ]
[...]
instellingen -> beveiliging
je kunt het live knopje ook een ander uiterlijk geven (als je een kabel hebt)
[...]
als je de mail-functie bedoeld, die werkt niet (voor zover ik weet/heb gehoord)[\
quote]
Thx die blok functie werkt nu
Maar ik bedoel niet de mail, gewoon vodafone live in zn geheel werkt niet (kom niet eens op de startpagina)
In de start post staat wel iets met 1200->3->5->1 (ofzoiets) maar wat wordt hier mee bedoelt?
hiermee wordt bedoeld: bel het gratis nummer 1200 met je mobieltje. Luister de keuzefuncties af, en kies voor 3, dan hoor je weer keuzemogelijkheden, hier kies je voor keuze 5. En dan voor 1.Pittie schreef op 23 maart 2004 @ 20:00:
In de start post staat wel iets met 1200->3->5->1 (ofzoiets) maar wat wordt hier mee bedoelt?
En vervolgens is Live binnen 10 minuten geactiveerd...!
[ Voor 38% gewijzigd door rjongen op 23-03-2004 20:08 ]
maar kan het, via Bluetooth, want dan wil ik het er wel op wagen... Want het scheelt toch zo'n 300 kb...poesje schreef op 23 maart 2004 @ 19:49:
[...]
muziekjes kun je er beter niet afhalen, heb het namelijk geprobeerd met p2kman (via kabel) toen ze eraf waren, kon ik niet meer in de instellingen van de geluidsprofielen komen...
de standaard geluidjes staan op de mobiel met "~Altertfile***.***" naamrjongen schreef op 23 maart 2004 @ 20:07:
[...]
maar kan het, via Bluetooth, want dan wil ik het er wel op wagen... Want het scheelt toch zo'n 300 kb...
weet niet of ze er met BT af te halen zijn
kabel eruit, kabel erin.. telefoon rebooten... (desnoods computer ook rebooten) dan krijg je als het goed is het modem weerhmd01 schreef op 23 maart 2004 @ 20:09:
ik had mn motorola modems even eraf gehaalt en nu wil ik ze weer instaleren maar nu zegt de comp: nieuwe hardware gevonden : motorola V525M dus geen modem hoe kan ik nou de modem vinde??????????????
maar zie jij dan een aantal V525M apparaten?? (met allemaal verschillende functies... dan moet je ze naar p2k drivers wijzen
[ Voor 24% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 20:19 ]
EDIT bij mms van motclub die doet t niet dan komt er te staan dat ik cnn.dll mis wie heeft er ff een goeie?
[ Voor 59% gewijzigd door hmd01 op 23-03-2004 20:19 ]
Verwijderd
Ja, dat zal vast met een kabel.
"Het item kon niet worden verzonden naar Motorola Phone. Fout: Fout bij tot stand brengen van verbinding."
Terwijl die verbinding er dus wel is volgens mijn telefoon! en foto's/mp3 zend 'ie ook gewoon over... wie o wie heeft het antwoord?
wat houdt dat in?poesje schreef op 23 maart 2004 @ 20:14:
[...]
de standaard geluidjes staan op de mobiel met "~Altertfile***.***" naam
[...]
Verwijderd
probeer eens de telefoon aan en uit te zettenVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 20:21:
al iemand een idee? Zie onderstaande:
ja dat kanrjongen schreef op 23 maart 2004 @ 20:07:
[...]
maar kan het, via Bluetooth, want dan wil ik het er wel op wagen... Want het scheelt toch zo'n 300 kb...
je moet alleen zorgen dat de geluiden die je er af haalt niet in gebruik zijn
door je geluidsprofiel
Verwijderd
kan iemand me ff uitleggen wat ik ertegen kan doen???
en hoe doet men dat? (via bluetooth...)Chaser2600 schreef op 23 maart 2004 @ 20:24:
[...]
ja dat kan
je moet alleen zorgen dat de geluiden die je er af haalt niet in gebruik zijn
door je geluidsprofiel
Poesje zei dit:
maar dat snap ik niet...de standaard geluidjes staan op de mobiel met "~Altertfile***.***" naam
dongle uit je pcVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 20:25:
[...]
op welk moment? Ten tijde dat de BT dongle eerst aan is gezet?
telefoon uit
dongle in je pc
telefoon aan
dit wil bij mij altijd helpen als het niet werkt
ow wacht.rjongen schreef op 23 maart 2004 @ 20:27:
[...]
en hoe doet men dat? (via bluetooth...)
Poesje zei dit:
[...]
maar dat snap ik niet...
ik bedenk me net dat ik het idd ook altijd met een kabel doe

sorry

zie, zo staat het op je mobiel:rjongen schreef op 23 maart 2004 @ 20:27:
[...]
en hoe doet men dat? (via bluetooth...)
Poesje zei dit:
[...]
maar dat snap ik niet...
audio.zip
Gelieve geen dubbelposts!!Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 20:21:
al iemand een idee? Zie onderstaande:
[ Voor 23% gewijzigd door poesje op 23-03-2004 20:41 ]
Verwijderd
HET IS GELUKT HET IS GELUKT HET IS GELUKT!!!Chaser2600 schreef op 23 maart 2004 @ 20:31:
[...]
ow wacht.
ik bedenk me net dat ik het idd ook altijd met een kabel doe
sorry
Voor diegenen die ook hetzelfde probleem hebben: als de mp3/foto's wel willen overzenden, maar games niet: laat in de complete omgeving via 'Blue Tooth' --> apparaat zoeken de omgeving updaten, zelfs als je vanuit de telefoon verbinding hebt gemaakt of de omgeving open hebt staan en mp3/foto's reeds over te pompen zijn. Op de een of andere vreemde manier hebben games dit nodig??? Bij mij althans! Het werktttttt
Als je iederkeer na het wissen van muziekjes de /a/mobile/audio/MyToneDB.db wist en daarna de foon uit en weer aanzet is het probleem opgelost.poesje schreef op 23 maart 2004 @ 19:49:
muziekjes kun je er beter niet afhalen, heb het namelijk geprobeerd met p2kman (via kabel) toen ze eraf waren, kon ik niet meer in de instellingen van de geluidsprofielen komen...
ahh... zal het een keer proberen (bij mij ging het helemaal fout toen ik bestandjes eraf gooide)Jack_The_Ripper schreef op 23 maart 2004 @ 20:43:
[...]
Als je iederkeer na het wissen van muziekjes de /a/mobile/audio/MyToneDB.db wist en daarna de foon uit en weer aanzet is het probleem opgelost.
Verwijderd
kheb namalijk geen zin om 3/4 dagen te w8en voordat ik die datakabel heb
waarschijnlijk wel gewoon bij belcompany e.d., kabel voor V60/V66/V70Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 20:58:
zijn er ook gewoone winkels die datakabels verkopen of kan je deze alleen via internet bestellen???
kheb namalijk geen zin om 3/4 dagen te w8en voordat ik die datakabel heb
Verwijderd
Verwijderd
op de site van belcompany staat aleen voor siemens nokia en sepoesje schreef op 23 maart 2004 @ 21:00:
[...]
waarschijnlijk wel gewoon bij belcompany e.d., kabel voor V60/V66/V70
en deze vind ik best wel duur deze zijn tussen de 25 en 40 euro
kijk hier maar
http://www.belcompany.nl/_WS_/_IE_/_NF_/home.htm
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 22:25 ]
Verwijderd
Laat deze opmerkingen de volgende keer voor je (zie startpost). Ik snap ook niet waarom je dit eigenlijk zegt, je bent zelf degene die het meest vraagt en antwoord krijgt.
wil iemand het hebben? , zal even de link zoeken
ga is na startmetvodafonelive.nl dan wordt je stap voor stap ermee geholpen of je toestel nu al zowel correct met live!werkt of niet.Pittie schreef op 23 maart 2004 @ 19:44:
Ik ben sinds maandag ook een trotse bezitter van een motorola v525
p.s ik heb meer info over externe emailadressen voor het toestel ook aldaar gevonden:
-Selecteer `MMS & MailŽ en druk op de navigatietoets. Selecteer `E-mailŽ en druk op de navigatietoets. Selecteer `InstellingenŽ en druk op de navigatietoets. Selecteer `Externe e-mailadressenŽ en druk op de navigatietoets. Selecteer `E-mailadres toevoegenŽ en druk op de navigatietoets.
-Selecteer de lijst met providers (Yahoo is zichtbaar) en druk op de navigatietoets. Je kunt nu een provider uit de lijst kiezen en bevestigen met een druk op de navigatietoets. Staat je provider er niet bij, kies dan Overig. Selecteer `VolgendeŽ en druk op de navigatietoets
- Vul je gebruikersnaam en wachtwoord in in de daartoe bestemde velden. Selecteer daarna `VolgendeŽ en druk op de navigatietoets.
- Kies of je het origineel wilt bewaren op de server van je e-mailprovider of dat je het origineel wilt verwijderen. Selecteer daarna `VoltooienŽ en druk op de navigatietoets. Je externe e-mailadres is nu toegevoegd. Je kunt nu desgewenst nog een e-mailadres toevoegen of je e-mail ophalen.
- Open je Inbox. Selecteer `Haal externe e-mail opŽ (onder de berichtenlijst) en druk op de navigatietoets
-Vanaf nu hou je altijd en overal contact met e-mail op je Vodafone live! toestel.
Of bedoel jullie echt email zonder tussenkomst van live! dit is volgenmij niet mogelijk!
Verwijderd
kenny89 schreef op 23 maart 2004 @ 22:20:
kheb een programma waarmee je gratis sms; jes kunt versturen![]()
Verwijderd
ik had alleen dat .db bestandje gewist (het verwijderen van ringtones had ik al eerder gedaan) --- maar kom nog steeds niet in mn profiel details.
Of bedoel je misschien "TempToneDB.db"?
Jack_The_Ripper schreef op 23 maart 2004 @ 20:43:
[...]
Als je iederkeer na het wissen van muziekjes de /a/mobile/audio/MyToneDB.db wist en daarna de foon uit en weer aanzet is het probleem opgelost.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-03-2004 22:31 ]
Is het ECHT GRATISkenny89 schreef op 23 maart 2004 @ 22:20:
kheb een programma waarmee je gratis sms; jes kunt versturen![]()
Dit topic is gesloten.