ja het is echt gratis en je hoeft alleen je voornaam en een email adres te geven (hoeft niet te kloppen). je hebt 1000 smsjes te versturen: *klik*
license agreement gelezen?? - weet het... veel werkVerwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 22:43:
ja het is echt gratis en je hoeft alleen je voornaam en een email adres te geven (hoeft niet te kloppen). je hebt 1000 smsjes te versturen: *klik*
ze mogen gegevens van je doorspelen naar andere partijen (zoals ip e.d.), dus spyware... (volgens mij)
[ Voor 4% gewijzigd door poesje op 24-03-2004 00:13 ]
Dat hoeft ook nog niet eens. Als ik weet dat ze mn info door willen verkopen ga ik mn mail adres niet invullen. Alsof ik niet genoeg spam krijg nou. Plus dat ze je dan ook op je foon lastig kunnen vallen met sms-spam ofzoVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 00:17:
iemand had addaware ofzo op fok eroverheen gegooid en geen spyware gedetecteerd!

ik weet niet wat de instellingen van vodafone zijn maar ik heb gewoon email via gprs van orange via imap4 dit is een iets modernere versie van pop3.
de email instellingen van voda fone zullen wel ergens te achterhalen zijn alleen ik ben benieuwd wat je bij username en wachtwoord in moet vullen.
ik ben blij dat mijn telefoon geen simlock meer heeft voda fone is veels te duur met gprs.
je kan beter overstappen op orange of telfort
de email instellingen van voda fone zullen wel ergens te achterhalen zijn alleen ik ben benieuwd wat je bij username en wachtwoord in moet vullen.
ik ben blij dat mijn telefoon geen simlock meer heeft voda fone is veels te duur met gprs.
je kan beter overstappen op orange of telfort
Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 19:34:
Ik heb deze thread helemaal doorgezocht... maar ik heb nog wat vragen over de mailfunctie in het toestel. Want het is natuurlijk wel te begrijpen dat Vodafone die geblokkeerd heeft zodat je online moet gaan. Maar is die blokkering niet op te heffen ofzo?
Verwijderd
mm...heb begrepen dat je p2kman nodig heb om je de standaard files te overschrijden met 0kb txt bestandje! Ik ken ze niet krijgen bij motoclub ik krijg nml. een error...Heb wel mptools erop zitten die deed t in 1 x. Daar kan ik niks mee wissen verder, toch...? ik wil nml. ook die mooie live knop van poesje
...
kan iemand mij helpen...?
heb btw een kabel (usb)
kan iemand mij helpen...?
heb btw een kabel (usb)
Vreemd, bij mij werkt het wel.Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 22:29:
werkt niet bij mij![]()
ik had alleen dat .db bestandje gewist (het verwijderen van ringtones had ik al eerder gedaan) --- maar kom nog steeds niet in mn profiel details.
Of bedoel je misschien "TempToneDB.db"?[...]
Misschien iets te veel gewist?
alle spellen op motclub.com doen het...Verwijderd schreef op 23 maart 2004 @ 22:02:
Kan iemand die een datakabel een lijst maken met games voor de V525 die allemaal goed werken, want heb nou al 3 keer gehad dat ik een game download via wap en die niet werkt. Kost me veel geld. En die datakabel komt maar niet
kan iemand hier even een link naar een goede versie van MSS zetten want ik kan geen goeie vinde bij motclub mist ie een file ofzo
Verwijderd
ik krijg bij motoclub een error die zegt dat er kapers op de kust zijn of iets derg. (vanuit t spaans vertaald) link please...
Verwijderd
Als je toch achter je pc zit, kun je dan niet beter gewoon een email sturen
Het hele idee van sms is volgens mij juist dat je dat snel onderweg ff kan doen etc
tuurlijk niet, ik ken sommige mensen die wel altijd een telefoon op zak hebben, maar miss 1x in de 2 of zelfs 3 dagen hun mail lezen. Als je dan ff snel iets wilt zeggen, stuur je dus sms omdat ze dat gelijk lezen. Bijv. 'neem dit en dit morgen ff mee'...Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 08:45:
Als je toch achter je pc zit, kun je dan niet beter gewoon een email sturenHet hele idee van sms is volgens mij juist dat je dat snel onderweg ff kan doen etc
Maar doet iemand dat al met dat proggie? Die 1000 smsjes gratis sturen? Zal wel een heel groot addertje onder het gras zitten denk ik...
Ik heb ook Orange, en wil ook imappen via gprs, maar het is mij na toch best wel een hoop testen nog steeds niet gelukt. Staan de instellingen ergens op het web? Of hoe heb jij het ingesteldjan rademaar schreef op 24 maart 2004 @ 00:48:
ik weet niet wat de instellingen van vodafone zijn maar ik heb gewoon email via gprs van orange via imap4 dit is een iets modernere versie van pop3.
je kan beter overstappen op orange of telfort![]()
[...]
Verwijderd
klopt het dat datakabels tussen de 25 en 40 euro kosten
ik vind dit wel erg veel
wie het niet geloof dat ze zo duur zijn kijk maar op de site van belcompany
ik vind dit wel erg veel
wie het niet geloof dat ze zo duur zijn kijk maar op de site van belcompany
[quote]robert-630 schreef op 23 maart 2004 @ 22:22:
[...]
ga is na startmetvodafonelive.nl dan wordt je stap voor stap ermee geholpen of je toestel nu al zowel correct met live!werkt of niet.
quote]
thx dan ga k dat strx es proberen (foon is nu aant opladen)
[...]
ga is na startmetvodafonelive.nl dan wordt je stap voor stap ermee geholpen of je toestel nu al zowel correct met live!werkt of niet.
quote]
thx dan ga k dat strx es proberen (foon is nu aant opladen)
Verwijderd
toen ik mijn telefoon 2 wkeen geleden kocht wrd er mij al verteld dat die actiepakketten op zijn. die waren al binnen een week uitverkocht. het maakt dus niet uit of je wacht op die van vodafone...je zal t echt met een nieuwe simkaart moeten doen! of een slimme deal sluiten...Verwijderd schreef op 22 maart 2004 @ 01:08:
Heb een probleempje:
Had 5 maart de V525 besteld bij Vodafone, veel communicatie met Vodafone, er was wat mis gegaan. Afgelopen vrijdag nog geen V525. Dus ik had bij Dixons maar besteld(ik heb al een Sim-kaart van Vodafone) maar krijg ik bij dat Dixons pakket ook die 65€ beltegoed (op me huidige SIM dus)
Zoniet dan weiger ik dat pakket van Dixons en wacht ik op die van Vodafone
mmh Tenzij iemand hier dat Dixons of Vodafone pakket wil kopen voor de normale prijs...!
Ging vandaag bij mij in het dorp kijken voor de actie maar overal uitverkocht.
Ik ga morgen in Hilversum kijken of ze daar wat hebben
Weet iemand misschien waar de actie nog is of op een site?
motabeatz.com
Verwijderd
de actie bestaad niet meer ( wel voor de gene die hem hebben besteld volgens mij). vodafone heeft de actie vroegtijdig gestopt omdat er TEveel vraag naar was/isNickySantoro schreef op 24 maart 2004 @ 11:57:
![]()
![]()
![]()
Ging vandaag bij mij in het dorp kijken voor de actie maar overal uitverkocht.
Ik ga morgen in Hilversum kijken of ze daar wat hebben![]()
Weet iemand misschien waar de actie nog is of op een site?
dus de actie geld niet meer tot 31 maart
maar is dus al afgelopen
Verwijderd
het is niet echt smsen maar chatten, als je een ''smsje'' stuurt komt er een sorrt chat venster en op je mobiel komt dan : dinges says ......... en als je dan een bericht beantwoord komt er op je pc: dinges says .......... snap je?MaStar schreef op 24 maart 2004 @ 09:22:
[...]
tuurlijk niet, ik ken sommige mensen die wel altijd een telefoon op zak hebben, maar miss 1x in de 2 of zelfs 3 dagen hun mail lezen. Als je dan ff snel iets wilt zeggen, stuur je dus sms omdat ze dat gelijk lezen. Bijv. 'neem dit en dit morgen ff mee'...
Maar doet iemand dat al met dat proggie? Die 1000 smsjes gratis sturen? Zal wel een heel groot addertje onder het gras zitten denk ik...
Verwijderd
Ik kreeg vandaag anders een phonehouse folder in de deur en daar stond ie nog steeds in met 65 eu beltegoed........beetje vaag he als de actie al afgelopen is......Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:16:
[...]
de actie bestaad niet meer ( wel voor de gene die hem hebben besteld volgens mij). vodafone heeft de actie vroegtijdig gestopt omdat er TEveel vraag naar was/is
dus de actie geld niet meer tot 31 maart
maar is dus al afgelopen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 12:45 ]
ik heb vandaag via de Orange site de instellingen voor Orange WAP aangevraagd voor mijn Motorola V525, netjes ontvangen in een sms bericht. Maar wanneer ik dat probeer te openen en kies voor de functie "update" vraagt het toestel om een verificatie pincode 
Wie o wie heeft er enig idee wat de standaard code hier voor is (ik heb reeds 0000, 000000, 12345 en eigen pincode geprobeerd)?
Wie o wie heeft er enig idee wat de standaard code hier voor is (ik heb reeds 0000, 000000, 12345 en eigen pincode geprobeerd)?
Verwijderd
dan geloof je me niet kreeg dus een mailtje van vodafone waar dat in stond omdat ik vroeg of ze nog gelevert werden (niet voor mij maar voor een vriend)Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:45:
[...]
Ik kreeg vandaag anders een phonehouse folder in de deur en daar stond ie nog steeds in met 65 eu beltegoed........beetje vaag he als de actie al afgelopen is......
Jeej, heb 1 vd 2 miniantenne's binnen :d, nu me telfoon nog en de 2e soort miniantenne
.
Iemand die eens een foto kan maken met dat ding in zijn hand? Zodat ik de grootte nou is goed kan schatten? Ik lees op site wel af dat ie zus en zo is vergeleken met de telfoon die ik nu heb maar wil toch is in vergelijking zien. Dus een karretje oid ernaast
.
Iemand die eens een foto kan maken met dat ding in zijn hand? Zodat ik de grootte nou is goed kan schatten? Ik lees op site wel af dat ie zus en zo is vergeleken met de telfoon die ik nu heb maar wil toch is in vergelijking zien. Dus een karretje oid ernaast
[ Voor 61% gewijzigd door Flapmo op 24-03-2004 13:35 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Ik hoop mijn antennes vandaag of morgen (of overmorgen
) binnen te krijgen. Ik zal er dan meteen foto's van maken
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 13:37 ]
die moet orange jou geven want die is door orange ingesteld is het sms'jekoen schreef op 24 maart 2004 @ 13:11:
ik heb vandaag via de Orange site de instellingen voor Orange WAP aangevraagd voor mijn Motorola V525, netjes ontvangen in een sms bericht. Maar wanneer ik dat probeer te openen en kies voor de functie "update" vraagt het toestel om een verificatie pincode
D-MIXXX, heb je mijn geld al binnen? Heb het gisteren overgemaakt via internetbankieren, mijn nickname is MarcoC, hetzelfde als op GoT dus.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 13:36:
Ik hoop mijn antennes vandaag of morgen (of overmorgen) binnen te krijgen. Ik zal er dan meteen foto's van maken
Bvd.
Dat hoop ik ook, want ik heb bij jou besteldVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 13:36:
Ik hoop mijn antennes vandaag of morgen (of overmorgen) binnen te krijgen. Ik zal er dan meteen foto's van maken
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
oohw okeej, ik dacht dat het een toestel beveiliging van vodafone was.Chaser2600 schreef op 24 maart 2004 @ 13:37:
die moet orange jou geven want die is door orange ingesteld is het sms'je
nou maar eens proberen bij de Orange klantenservice en hopen dat
ik iemand aan de lijn krijg die ook maar een beetje verstand heeft van
over-the-air instellingen

Verwijderd
Ik krijg nu van die reclame/info sms'jes van vodafone, over visitekaartjes enz. Die kosten me toch geen geld he?
De pincode voor de wap instellingen via de orange site is 0koen schreef op 24 maart 2004 @ 13:11:
Nee, die visitekaartjes kun je gratis aanvragen op www.vodafone.nlVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:08:
Ik krijg nu van die reclame/info sms'jes van vodafone, over visitekaartjes enz. Die kosten me toch geen geld he?
dankjewel!!!he3763 schreef op 24 maart 2004 @ 14:17:
De pincode voor de wap instellingen via de orange site is 0
kost wel 0.49 euro voor het versturen van de foto (vanaf je mobiel, als mms)koen schreef op 24 maart 2004 @ 14:30:
[...]
Nee, die visitekaartjes kun je gratis aanvragen op www.vodafone.nl
Verwijderd
dat sms gebeuren is wel gratis, alleen geen 1000 smsjes, tis gewoon 100 smsjes, elke sms = 10 credits. Het idee erachter is datje eerst 100 gratis "smsjes"krijgt en daarna credits koopt bij hen...
Ach tis een oplossing, alleen wel irritant dat er steeds "blabla says" voor komt te staan...
Ach tis een oplossing, alleen wel irritant dat er steeds "blabla says" voor komt te staan...
niet als je dit in het gratis MMS weekend doetpoesje schreef op 24 maart 2004 @ 14:31:
kost wel 0.49 euro voor het versturen van de foto (vanaf je mobiel, als mms)
Verwijderd
koen schreef op 24 maart 2004 @ 14:30:
[...]
Nee, die visitekaartjes kun je gratis aanvragen op www.vodafone.nl
ik denk dat hij bedoelde dat die ontvangen smsjes hem geld kosten?Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 14:08:
ik krijg ze nu ook en je kunt ze via 1200 uit zetten
EDIT: wil eigenlijk ook wel weten of ze geld kosten want heb ze nu maar uitgezet
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 14:55 ]
Verwijderd
Mjah ik vind het wel interessant, maar als het geld kost hoef ik ze niet.
Denk et btw niet, want het is pure reclame.
die visitekaartjes zijn wel leuk btw
ga ik maar eens bestellen
die visitekaartjes zijn wel leuk btw
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 15:25 ]
Ik heb laatst verschillende beltonen van mn mobiel verwijdert, verder geen problemen. Tot ik op een moment er achter kwam dat ik mijn geluidsprofielen niet meer kon aanpassen.
Als oplossing dacht ik ff alle beltonen van de gsm van mijn vriendin te backuppen en op mijn gsm terug te zetten.
Dat had nog steeds niet het gewenste resultaat. Dus ik kopieerde ook MyToneDB.db en TempToneDB.db over. Alles is nu iedentiek aan de andere gsm en nog steeds kom ik in geen enkel menu waar geluid ingesteld kan worden !
De .db bestanden verwijderen zoals iemand hier voorstelde werkt ook niet
Iemand enig idee of er nog andere aanpassingen nodig zijn op het weer werkend te krijgen ?
Als oplossing dacht ik ff alle beltonen van de gsm van mijn vriendin te backuppen en op mijn gsm terug te zetten.
Dat had nog steeds niet het gewenste resultaat. Dus ik kopieerde ook MyToneDB.db en TempToneDB.db over. Alles is nu iedentiek aan de andere gsm en nog steeds kom ik in geen enkel menu waar geluid ingesteld kan worden !
De .db bestanden verwijderen zoals iemand hier voorstelde werkt ook niet
Iemand enig idee of er nog andere aanpassingen nodig zijn op het weer werkend te krijgen ?
offtopic:
Is het probleem met mms album opgelost? of schrijven ze nog steeds geld af als je foto upload?
Is het probleem met mms album opgelost? of schrijven ze nog steeds geld af als je foto upload?
[ Voor 4% gewijzigd door dolby op 24-03-2004 15:34 ]
Voor de Vodafone Live! gebruikers heeft Vodafone een leuke attentie: 20 visitekaartjes met je eigen foto erop. Volg onderstaande stappen en binnen 2 weken heb je je eigen visitekaartjes in huis.
Stuur de foto's naar 2628 (€ 0,49 per bericht)
Uit de Actievoorwaarden Gratis MMS weekend:
Art.2 MMS naar premium bestemmingen (koop- en/of tariefnummers) zijn echter uitgezonderd van deze actie.
Volgenmij is 2628 een premiumnr. maar als je het wil weten een mailtje naar de klantenservice, conclussie je betaalt alsnog die halve piek, dus je hoeft niet tot het weekend te wachten!
Stuur de foto's naar 2628 (€ 0,49 per bericht)
Uit de Actievoorwaarden Gratis MMS weekend:
Art.2 MMS naar premium bestemmingen (koop- en/of tariefnummers) zijn echter uitgezonderd van deze actie.
Volgenmij is 2628 een premiumnr. maar als je het wil weten een mailtje naar de klantenservice, conclussie je betaalt alsnog die halve piek, dus je hoeft niet tot het weekend te wachten!
Iemand al evaringen (met name over het bereik) opgedaan met de ''Original Miniantenne'' V525 van www.inovenda.de ?? Ik weet idd dat er een inkoopactie loopt. als de ervaringen goed zijn neem ik ook die prachtige antenne...
[ Voor 8% gewijzigd door robert-630 op 24-03-2004 15:56 ]
zet een heel aantal eigen beltonen op je mobiel (als het kan degene die je er al een keer opgezet hebt gehad)Shark_Dadow schreef op 24 maart 2004 @ 15:25:
Ik heb laatst verschillende beltonen van mn mobiel verwijdert, verder geen problemen. Tot ik op een moment er achter kwam dat ik mijn geluidsprofielen niet meer kon aanpassen.
Dat had nog steeds niet het gewenste resultaat. Dus ik kopieerde ook MyToneDB.db en TempToneDB.db over. Alles is nu iedentiek aan de andere gsm en nog steeds kom ik in geen enkel menu waar geluid ingesteld kan worden !![]()
De .db bestanden verwijderen zoals iemand hier voorstelde werkt ook niet![]()
het kan namelijk zijn dat een geheugenplaats voor een geluidje nog leeg is (vreemde manier van geheugen gebruik van V525) welke hij bezet wil zien
(hielp aan mijn kant)
Verwijderd
Net de bluetooth usb dongle van Mycom gekocht. Software geinstaleert en meteen uitgeprobeert. Het ging harstikke soepel en niks is fout gegaan.
Ik had gelezen dat mensen problemen hadden met deze dongle, niks gemerkt en als je het goed doet (en de tutorials leest in de starterpost) dan kan volgens mij niets fout gaan.
Ik vind het dus een goede aanrader voor weinig geld!
Ik had gelezen dat mensen problemen hadden met deze dongle, niks gemerkt en als je het goed doet (en de tutorials leest in de starterpost) dan kan volgens mij niets fout gaan.
Ik vind het dus een goede aanrader voor weinig geld!
Hmm dan zal ik morgen maar eens kijken in die winkel, hopen dat ze em nog hebbenVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 12:45:
[...]
Ik kreeg vandaag anders een phonehouse folder in de deur en daar stond ie nog steeds in met 65 eu beltegoed........beetje vaag he als de actie al afgelopen is......

motabeatz.com
Is er trouwens ergens een mogelijkheid om smsjes te backupen en daarna naar een andere simkaart te kopieren? Heb nu m'n libertel simkaart in het toestel zitten maar het extra beltegoed moest op het nieuwe nummer geregistreerd worden. Nu laat ik binnenkort het nummer naar m'n nieuwe simkaart overzetten maar ik wil de smsjes meenemen.
Hoeveel ruimte hebben jullie op de vodafone simkaart, volgens m'n Sony CMD-J70 zijn er maar 15 plaatsen vrij, in tegenstelling tot de 20 die ik nu op m'n libertel sim heb.
Hoeveel ruimte hebben jullie op de vodafone simkaart, volgens m'n Sony CMD-J70 zijn er maar 15 plaatsen vrij, in tegenstelling tot de 20 die ik nu op m'n libertel sim heb.
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
ik kan ze wel via MPT (gebruik ik via BT maar kan ook met een kabel) uitlezen, maar ik weet eigenlijk niet of ik ze dan weer terug kan zetten..Mad_Demon schreef op 24 maart 2004 @ 16:53:
Is er trouwens ergens een mogelijkheid om smsjes te backupen en daarna naar een andere simkaart te kopieren?
.. misschien zijn er mogelijkheden zonder BT (via je pc) maar ik weer er zou gauw geen een.
Ik heb het al opgelost, ik heb eerst "terug naar fabrieksinstellingen" gedaan en toen "Alles wissen".poesje schreef op 24 maart 2004 @ 16:23:
[...]
zet een heel aantal eigen beltonen op je mobiel (als het kan degene die je er al een keer opgezet hebt gehad)
het kan namelijk zijn dat een geheugenplaats voor een geluidje nog leeg is (vreemde manier van geheugen gebruik van V525) welke hij bezet wil zien
(hielp aan mijn kant)
Uit nieuwsgierigheid toch nog een keer een standaard beltoontje verwijdert en toen ook fabrieksinstellingen-->alles wissen. Werkte de menu's ook niet meer.
Ik laat hem lekker zo met de standaard beltonen.. Heb nu 6661 KB vrij, ben tevreden
Verwijderd
Yups, binnen..thnx:) Kijk op IA voor status en voortgang enzo:)MarcoC schreef op 24 maart 2004 @ 13:54:
[...]
D-MIXXX, heb je mijn geld al binnen? Heb het gisteren overgemaakt via internetbankieren, mijn nickname is MarcoC, hetzelfde als op GoT dus.
Bvd.
Ok:)Flapmo schreef op 24 maart 2004 @ 14:00:
[...]
Dat hoop ik ook, want ik heb bij jou besteld. Ik zal geld btw even overmaken
.
Verwijderd
Hallo ben nieuw hier... heb een v525 geflashed en geflexed, naar v600 en simlockvrij, communicatie met pc via bluetooth dongle..
ben er zeer tevreden over.
He las in meerdere mails dat de actie gestopt was, nou ik was vandaag in schiedam waar ik woon en tot mijn verbazing loop ik in de kijkshop
en zie dat hun nu ook een v525
hebben, exact hetzelfde als anders 129 euro met 65 euro beltegoed.
heb er gelijk nog maar 1 gekocht, altijd makkelijk als reserve of om door te verkopen, ze hadden er nog een paar.
maybe dus ook bij andere kijkshoppen......
peace ....
He las in meerdere mails dat de actie gestopt was, nou ik was vandaag in schiedam waar ik woon en tot mijn verbazing loop ik in de kijkshop

heb er gelijk nog maar 1 gekocht, altijd makkelijk als reserve of om door te verkopen, ze hadden er nog een paar.
peace ....
Verwijderd
hoe heb je hem geflext/geflasht via btVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 20:22:
Hallo ben nieuw hier... heb een v525 geflashed en geflexed, naar v600 en simlockvrij, communicatie met pc via bluetooth dongle..
He las in meerdere mails dat de actie gestopt was, nou ik was vandaag in schiedam waar ik woon en tot mijn verbazing loop ik in de kijkshopen zie dat hun nu ook een v525
![]()
![]()
peace ....
ik d8 dat dat aleen via datakabel kon
Eerst goed lezen, hij heeft een connectie kunnen opbouwen tussen zn pc via bluetooth. Bovendien mag hier niet vrij over flexen/flashen gesproken worden.Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 20:41:
[...]
hoe heb je hem geflext/geflasht via bt
ik d8 dat dat aleen via datakabel kon
Verwijderd
Hoe verleng je tijd totdat voicemail komt ook alweer?
kan het niet meer vinden
heb het al gevonden
kan het niet meer vinden
heb het al gevonden
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 20:48 ]
volgens mij heeft hij het "laten"doen aangezien hij ook meteen van zijn simlock af heeft. verder mag ik niks zeggen

Verwijderd
Zeer correct dat kan niet via bluetooth, heb het via een datakabel gedaan, en simvrij heb ik laten doen, maar de rest heb ik alleen bluetooth connectie met de v525, werkt perfect, java games en plaatjes en ringtones en filmpjes...
Verwijderd
he blackrope heb je msn dan moet je me ff uitleggen hoe je nou precies te werk gaat met dat v525==>v600 flashen/flexen
Niet te bedoeling om hier te gaan afspreken enz. En volgens mij is t inmiddels al lang duidelijkVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 21:18:
he blackrope heb je msn dan moet je me ff uitleggen hoe je nou precies te werk gaat met dat v525==>v600 flashen/flexen
Iemand al de juiste datakabel voor de v525 gespot in de ''bekende'' gsm-shops?
De meeste mensen hier hebben hem meende ik via http://www.stuntprijzen.net/ of http://www.stuntprijzen.com/ gekocht. Welke was het ook al weer (model telefoon, dacht v66 & site), en hij was usb? was ie nu €10 of €12,50 eerst?
De problemen die jullie in eerste instantie met de bestelling hadden waren al vrij snel opgelost meende ik, werkt de kabel die jullie geleverd is nu bij iedereen goed?
Misschien is het ook wel zo bij bovengenoemde site's maar iemand nog goedkope datakabels bij een webshop gezien zonder verzendkosten !!?
De meeste mensen hier hebben hem meende ik via http://www.stuntprijzen.net/ of http://www.stuntprijzen.com/ gekocht. Welke was het ook al weer (model telefoon, dacht v66 & site), en hij was usb? was ie nu €10 of €12,50 eerst?
De problemen die jullie in eerste instantie met de bestelling hadden waren al vrij snel opgelost meende ik, werkt de kabel die jullie geleverd is nu bij iedereen goed?
Misschien is het ook wel zo bij bovengenoemde site's maar iemand nog goedkope datakabels bij een webshop gezien zonder verzendkosten !!?
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 21:18:
offtopic:
dat profiel dat iedereen heeft is er niet voor niets.
dat profiel dat iedereen heeft is er niet voor niets.
Verwijderd
Hallo, als je goed zoekt kan je het hiet vinden in dit forum, ik ga er verder niet over uitleggen want dat is niet toepasselijk op dit forum.
Verder ben ik zeer tevreden over mijn v525(v600) heb heeeelll veel mp3 en movies enbackgrounds en thema's en java games, kunnen verzamelen op internet.
Is leuk om mee te spelen...
En phonetools werkt perfect om mijn gegevens bij te houden.
En dat alles via bluetooth, dammm daar hadden ze eerder mee moeten komen, met bluetooth.
Verder ben ik zeer tevreden over mijn v525(v600) heb heeeelll veel mp3 en movies enbackgrounds en thema's en java games, kunnen verzamelen op internet.
Is leuk om mee te spelen...
En phonetools werkt perfect om mijn gegevens bij te houden.
En dat alles via bluetooth, dammm daar hadden ze eerder mee moeten komen, met bluetooth.
Vinden de mensen met v525@v600 hun telefoon nou echt beter geworden?
De icoontje zien er wat beter uit en je kan filmpjes bekijken, maar verder is er toch weinig verschil? Of heb ik het nou fout
?
De icoontje zien er wat beter uit en je kan filmpjes bekijken, maar verder is er toch weinig verschil? Of heb ik het nou fout
Verwijderd
Of ie al v600 beter is, kwa software is het wat sneller vind ik, en de icoontjes enzo zijn mooier en netter. dat filmpjes kijken is leuk maar niet zo bijzonder wegens het kleine geheugen van 5 mb.
Nadeel is er zitten wat extra optie bij die je niet kan gebruiken, de v600 heeft ook licht effect aan de buitenkant als je wordt gebeld, kan je kiezen tussen verschillende kleurtjes, maar op de v525 zit dat niet aan de buitenkant dus dat is een nutteloze optie.
verder vind ik persoonlijk het menu dus sneller en er veeel beter uitzien dan de v525.
Nadeel is er zitten wat extra optie bij die je niet kan gebruiken, de v600 heeft ook licht effect aan de buitenkant als je wordt gebeld, kan je kiezen tussen verschillende kleurtjes, maar op de v525 zit dat niet aan de buitenkant dus dat is een nutteloze optie.
verder vind ik persoonlijk het menu dus sneller en er veeel beter uitzien dan de v525.
De batterijduur is ook een stuk langer, zo'n 1 á 2 dagen. Verder kunnen er veel meer sms-jes worden opgeslagen, minimaal 100. Hij is inderdaad ook een stuk sneller en dat zal ook wel met die Vodafoneshit te maken hebben, die er nou dus af is. Er zitten ook wat meer functies op, zoals IM en video's, maar die boeien me niet echt.dimitio schreef op 24 maart 2004 @ 21:46:
Vinden de mensen met v525@v600 hun telefoon nou echt beter geworden?
De icoontje zien er wat beter uit en je kan filmpjes bekijken, maar verder is er toch weinig verschil? Of heb ik het nou fout?
@robert 630 we hebben een edit knop he
maare het is stuntprijzen.net usb kabel €12.5
er staat nu ook v525 bij en je krijgt er software bij
er staat nu ook v525 bij en je krijgt er software bij
Verwijderd
Klopt dat was ik nog vergeten
hij kan gelukkig meer smsjes opslaan, want dat was behoorlijk irritant bij de normale v525 dat je maar 15 smsjes kon opslaan.

Behulpzaam van je dat je dit post, maar deze kabels zijn voor totaal andere modellen, dat had je zelf ook kunnen zien. iig, je kan op t plaatje klikken en dan moet je even zoeken naar een Vxx-kabel. Je zult zien dat de goedkoopste daar 29 euri is, niet bepaald goedkoop
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 22:13 ]
Heb na enig geklooi het mailen via Orange voor elkaar gekregen. Dit zijn mijn instellingen:he3763 schreef op 24 maart 2004 @ 09:30:
[...]
Ik heb ook Orange, en wil ook imappen via gprs, maar het is mij na toch best wel een hoop testen nog steeds niet gelukt. Staan de instellingen ergens op het web? Of hoe heb jij het ingesteld
ISP-instellingen: GPRS
Type verbinding: GPRS
APN-adres: internet
Gebr. naam: je gebruikersnaam (zonder @orange.nl)
Wachtwoord: xxxx (hoofdlettergevoelig)
DNS IP:
Email provider: Eigen Profiel
Protocol: IMAP4
Gebruikers-ID: je gebruikersnaam (zonder @orange.nl)
Wachtwoord: xxxx (hoofdlettergevoelig)
UItgaande mailserver: smtp.orange.nl
Verzendpoort: 25
Inkomende mailserver: imap.orange.nl
Ontvangstpoort: 143
Retouradres: xxxx@orange.nl
Heb dus wel een V525@600, weet dus niet of dit uitmaakt. Je kunt ook het beste de eerste keer je mail ophalen ipv versturen.
[ Voor 7% gewijzigd door ®Otto op 24-03-2004 22:20 ]
Verwijderd
zou iemand deze instellingen kunnen posten maar dan gewoon voor de e-mail van vodafone
ik krijg steeds te zien : verbingding niet geslaagt probeer later opnieuw
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 22:28 ]
Verwijderd
wat betreft de instellingen voor vodafone live
waar ik mee in de war was , was de v en de u ( vodafone nu staat er waarschijnlijk uodafone) de letters die worden gebruikt lijken veel op elkaar ik zou als ik jou was even nakijken ofdat jij een van die letters niet per ongeluk verwisseld hebt.
waar ik mee in de war was , was de v en de u ( vodafone nu staat er waarschijnlijk uodafone) de letters die worden gebruikt lijken veel op elkaar ik zou als ik jou was even nakijken ofdat jij een van die letters niet per ongeluk verwisseld hebt.
is er geen nederlandse site voor flexen ofsow?
Of een Nederlandse pagina met uitleg over bleutooth, want ik snap (netzoals vele andere) niet veel van deze 2 dingen...
Of een Nederlandse pagina met uitleg over bleutooth, want ik snap (netzoals vele andere) niet veel van deze 2 dingen...
Verwijderd
Flexen in het Nederlands? Zoek maar @ google, maar ik geef je weinig kans,MaStar schreef op 24 maart 2004 @ 22:50:
is er geen nederlandse site voor flexen ofsow?
Bluetooth? Zie startpost
succes!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2004 23:22 ]
Verwijderd
Heeft een van jullie een oplossing voor het weghalen van het geluidssignaal bij het wisselen van geluidsprofielen als je telefoon dicht geklapt is en je dit probeert te doen via de volumetoets aan de zijkant?
Door hier op te drukken, krijg ik gelijk een piepje en kan je daarna dus met de "SMART" toets wisselen tussen profielen.
Iemenad een ID? dus zonder piepje kunnen wijzigen van profiel, zonder de telefoon open te moeten klappen (want dan heb je idd geen geluid, als je t via t menu doet
)
Door hier op te drukken, krijg ik gelijk een piepje en kan je daarna dus met de "SMART" toets wisselen tussen profielen.
Iemenad een ID? dus zonder piepje kunnen wijzigen van profiel, zonder de telefoon open te moeten klappen (want dan heb je idd geen geluid, als je t via t menu doet
Verwijderd
*zucht*
wie kan mij helpen?
MPT doet het bij mij 100% heb alle fabrieksplaatjes al verwijderd!
Zodra ik MSS (3.4.1 en 3.2.2.0beta) opstart blijft Win.XP+SP1+driver update maar vragen om de drivers heb het tuttoriaal gevolgd en hij wil maar niet dat .ini file'tje in p2k drivermap vinden. Hetzelfde verhaal met PST please help mij, ben al de hele nacht(dienst) bezig
zie de screenshot
PM of mail ff ofzo...
JL@freemail.nl
[url=http://picserver.org/view_image.php/J358CQAD558M/picserver.jpeg]Screenshot|
wie kan mij helpen?
Zodra ik MSS (3.4.1 en 3.2.2.0beta) opstart blijft Win.XP+SP1+driver update maar vragen om de drivers heb het tuttoriaal gevolgd en hij wil maar niet dat .ini file'tje in p2k drivermap vinden. Hetzelfde verhaal met PST please help mij, ben al de hele nacht(dienst) bezig
PM of mail ff ofzo...
JL@freemail.nl
[url=http://picserver.org/view_image.php/J358CQAD558M/picserver.jpeg]Screenshot|
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 05:29 ]
Moet je deze patch maar eens proberen.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 05:23:
*zucht*
wie kan mij helpen?
Zodra ik MSS (3.4.1 en 3.2.2.0beta) opstart blijft Win.XP+SP1+driver update maar vragen om de drivers heb het tuttoriaal gevolgd en hij wil maar niet dat .ini file'tje in p2k drivermap vinden. Hetzelfde verhaal met PST please help mij, ben al de hele nacht(dienst) bezigzie de screenshot
PM of mail ff ofzo...![]()
JL@freemail.nl
[url=http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=nl&FamilyID=733dd867-56a0-4956-b7fe-e85b688b7f86]
[ Voor 10% gewijzigd door Jack_The_Ripper op 25-03-2004 08:34 ]
Verwijderd
nope 'het opgegeven bestand(usbmot2000.inf) bevat geen stuurprogamma's' of dergelijken volgens mij had ik die patch al, aan de USB driver kan het niet liggen want MPT doet het wel...
Ik heb de verkeerde drivers ofzo...
ik wil alleen maar die %$# live knop weg hebben meer nie...
^edit^
Ik heb de verkeerde drivers ofzo...
ik wil alleen maar die %$# live knop weg hebben meer nie...
^edit^
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 09:07 ]
Verwijderd
Hey mensen het is mij opgevallen dat als je een foto op de 600 480 pixels neemt en je zoomt een keer in dan wordt je foto een mms foto en als je nog een keer inzoemt dan wordt de foto op de laagste staand genomen.
Ik vindt echt raar heeft iemand een oplosing om ingezoemt de foto bij 600 480 pixels blijft.
Ik vindt echt raar heeft iemand een oplosing om ingezoemt de foto bij 600 480 pixels blijft.
Email lezen/versturen gaat alleen via Live, mij nog niet gelukt zonder live te gebruikenVerwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 22:25:
zou iemand deze instellingen kunnen posten maar dan gewoon voor de e-mail van vodafone
[ Voor 6% gewijzigd door dolby op 25-03-2004 17:55 ]
is al een keer aan de orde gekomen...Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 09:42:
Hey mensen het is mij opgevallen dat als je een foto op de 600 480 pixels neemt en je zoomt een keer in dan wordt je foto een mms foto en als je nog een keer inzoemt dan wordt de foto op de laagste staand genomen.
sommigen* zeiden dat dit niet kon. Maar andere sommigen** zeiden dat je gewoon de foto moet maken en dan op de computer moest resizen (met. bijv. Irfanview (= gratis)). Waarop de sommigen* zeiden dat dit kwaliteitverlies opleverde.
(* = pessimisten
** = optimisten)
ikzelf vind dat kwaliteitverlies wel meevallen....
Nou jammer
Ben vandaag in Hilversum bij ons geweest en ben in elke telefoonwinkel geweest en bij allemaal is de actie afgelopen omdat het veels te hard is gegaan.
In april komt die wel weer bij phonehouse alleen dan is die 140 euro met 15 euro btg.
Misschien dat ik em dan ga halen.
Better luck next time
Ben vandaag in Hilversum bij ons geweest en ben in elke telefoonwinkel geweest en bij allemaal is de actie afgelopen omdat het veels te hard is gegaan.
In april komt die wel weer bij phonehouse alleen dan is die 140 euro met 15 euro btg.
Misschien dat ik em dan ga halen.
Better luck next time
motabeatz.com
Verwijderd
Ik vraag me af of je bij de v525 de geheugen kan uitbereiden.
Ik weet dat niet kan met een memory stick of zo maar is er wel een manier om de geheugen uit te bereiden want 5mb is wel erg weinig vind ik zelf.
Want 2 mp3 is al ongeveer 5mb.
Ik weet dat niet kan met een memory stick of zo maar is er wel een manier om de geheugen uit te bereiden want 5mb is wel erg weinig vind ik zelf.
1. Nee dat kan nietVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 14:56:
2. Waarom hou je je niet aan de 150 Kb grens wat betreft MP3 ?? Gewoon in lage kwaliteit 64/56 ofzo
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Heb je precies dezelfde actie?Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 20:22:
He las in meerdere mails dat de actie gestopt was, nou ik was vandaag in schiedam waar ik woon en tot mijn verbazing loop ik in de kijkshopen zie dat hun nu ook een v525
![]()
![]()
peace ....
Misschien kunnen we een dealtje maken
Want ik ben overal geweest en overal uitverkocht
motabeatz.com
Voor sommige mensen is het ook nooit genoeg... Je kan niet voor 129 euro een supertelefoon en ook nog eens een MP3 speler verwachtenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 14:56:

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Idem dito ....NickySantoro schreef op 25 maart 2004 @ 15:13:
Heb je precies dezelfde actie?
Misschien kunnen we een dealtje maken![]()
Want ik ben overal geweest en overal uitverkocht
edit:
net ff gebeld, maar in schiedam hebben ze ze ook niet meer ...
net ff gebeld, maar in schiedam hebben ze ze ook niet meer ...
[ Voor 15% gewijzigd door TheRookie op 25-03-2004 15:34 ]
Verwijderd
ik heb vandaag me datakabel van stuntprijzen binnengekregen maar als ik hem erin doe gebeurt er niks en ik krijg het niet aan de praat...
ik heb windoos xp
kan iemand please helpen?
edit. het is me al gelukt...
nu heb ik nog een probleem
mijn fotos zijn 100x120 ofzoeiets hoe kan ik ze groter krijgen ???
ik heb windoos xp
nu heb ik nog een probleem
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 16:19 ]
Je hebt je foto's waarschijnlijk gemaakt met de standaard instellingen van je camera, of met digitale zoom. Je krijgt dan foto's van 160*120.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 15:40:
ik heb vandaag me datakabel van stuntprijzen binnengekregen maar als ik hem erin doe gebeurt er niks en ik krijg het niet aan de praat...
ik heb windoos xp
nu heb ik nog een probleem![]()
Als je zonder zoom deze resolutie hebt moet je de instellingen voor je camera wijzigen. ( Camera starten --> Menu toets --> Setup Afbeeldingen --> Resolutie --> Hoog )
Vergroten kan je nu alleen nog maar met je pc, maar de kwaliteit wordt dan 3x nix.
ik wil de mijne best kwijt maar zoek daarvoor wel een P800 in de plaats.
mail maar, dan zien we wel wat we kunnen regelen.
mail maar, dan zien we wel wat we kunnen regelen.
Wat heeft een datakabel nog meer voor voordelen t.o.v BT (ik vraag alleen om de voordelen dus) buiten flashen & flexen om?
Zelf dacht ik hier al aan:
- Dat vodafone Live! logo minder opzichtig maken.
- Misschien nog meer beltonen (dan alleen die 2 mp3-beltonen) kunnen wissen.
- Start-up en shut-down animatie veranderen.. (of zit dit in het ''
- gebied ''?)
- Instellingen makkelijker veranderen??
.... .... ....
Wie weet nog meer punten?
Zelf dacht ik hier al aan:
- Dat vodafone Live! logo minder opzichtig maken.
- Misschien nog meer beltonen (dan alleen die 2 mp3-beltonen) kunnen wissen.
- Start-up en shut-down animatie veranderen.. (of zit dit in het ''

- Instellingen makkelijker veranderen??
.... .... ....
Wie weet nog meer punten?
Robert schreef heel lang geleden:
Iemand al evaringen (met name over het bereik) opgedaan met de ''Original Miniantenne'' V525 van www.inovenda.de ?? Ik weet idd dat er een inkoopactie loopt. als de ervaringen goed zijn neem ik ook die prachtige antenne...
------------------------------------------------------------------------------
Heeft niemand ervaringen? Niemand heeft gereageerd
Er was iemand die zij dat het wel leek dat ze handgemaakt waren, heeft diegene misschien iets te melden over het ontvangst?
------------------------------------------------------------------------------
Heeft niemand ervaringen? Niemand heeft gereageerd

Er was iemand die zij dat het wel leek dat ze handgemaakt waren, heeft diegene misschien iets te melden over het ontvangst?
[ Voor 55% gewijzigd door robert-630 op 25-03-2004 18:30 ]
Verwijderd
Euhm... hebben ze er nog een paar? Dat je weet?Vern schreef op 22 maart 2004 @ 14:43:
[...]
Lachuh, woon in Spijkenisse en vandaag voor het werk in Veenendaal. Loop Vodafone City Point binnen en vraag: 'hebben jullie heel heel heel toevallig nog dat Live Prepaid Pakket met Motorola ?'. Verkoper: ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar wij hebben nog voorraad. Volgens zijn zeggen tien stuks, nu dus nog maar negen.
Nijmegen - Veenendaal: half uurtje rijden ?

Want dan kan ik ms morgen wel langskomen ofzo
wie weet een site waar ik de mp3-ringtone "G-Unit" "Poppin them thangs" kan downloaden?
Verwijderd
Ik ben daar vandaag nog even binnen geweest. Ze zouden nu op zijn volgens de verkoper.. Helaas.Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 17:51:
[...]
Euhm... hebben ze er nog een paar? Dat je weet?
Want dan kan ik ms morgen wel langskomen ofzo
(kocht hem daar zelf afgelopen vrijdag
Ja, ik een van de links in de startpost, ik wil m wel voor je maken anders.new_born89 schreef op 25 maart 2004 @ 17:51:
wie weet een site waar ik de mp3-ringtone "G-Unit" "Poppin them thangs" kan downloaden?
Verwijderd
voor diegene die hun moto hebben geflest
, en van dat irri 'lijn1" symbooltje afwillen.
(ik weet eigenlijk niet of dat het al een keer gepost is maar jah is ook een berg om doorheen te wrikken he.)
het kan verwijderd worden door middel van het programma "M.S.S."
in het tabvenster "other functions" zie je staan "activate dual line support on the fone" ...aanvinken en linksonder aan het venster zie je vier mogelijkheden staan
druk op "de-activate selected features" ( natu moet je eerst pairen met je phone he
)
daarna even je phone aan en uit zetten en
....je bent er van af.
(ik weet eigenlijk niet of dat het al een keer gepost is maar jah is ook een berg om doorheen te wrikken he.)
in het tabvenster "other functions" zie je staan "activate dual line support on the fone" ...aanvinken en linksonder aan het venster zie je vier mogelijkheden staan
druk op "de-activate selected features" ( natu moet je eerst pairen met je phone he
daarna even je phone aan en uit zetten en
Verwijderd
Hmm waar kan ik 'mss' vinden? Kon het zo gauw niet @ motclub.com vindenVerwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 18:12:
voor diegene die hun moto hebben geflest, en van dat irri 'lijn1" symbooltje afwillen.
druk op "de-activate selected features" ( natu moet je eerst pairen met je phone he)
daarna even je phone aan en uit zetten en....je bent er van af.

Dit topic is gesloten.