Het Grote Motorola V500/V525 Topic [V]

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 3.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee vragen mbt nummerweergave.

* Ik heb mijn instellingen zo staan dat nummer weergave standaard aanstaat. Soms wil ik dat voor één gesprek niet hebben. Dan moet je dat via het menu (voor het eerstvolgende gesprek) uitzetten.
Kun je van deze functie ook een snelkoppeling o.i.d. maken?

* Het is toch zo dat als ik nummerweergave voor uitgaande gesprekken uitzet, dat dan de nummerweergave voor inkomende gesprekken ook niet werkt?
B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.motclub.com/html/programs.htm
hier is het programma te downloaden "motorola service software"
(Motorola Service Software 3.2.3. Beta full version by www.victorGSM.net)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Aan iedereen die mee (wil) doen/doet aan de V525-stuff via DayDeal IA, een belangrijke mededeling:
wegens veel wanbetalingen (gevolgd door spam van de wel-betalers: 'wanneer ga je nu bestellen?!'). Ben ik genoodzaakt een tijdslimiet te stellen.
Iedereen die nog niet betaald heeft of nog mee wil doen heeft tot 31 maart 2004 de tijd om het geld op mijn rekening nummer te krijgen.
Op 31 maart ga ik namelijk bestellen bij DayDeal.com, dus iedereen waarvan ik het geld dan niet binnen heb heeft pech... (mocht het onverhoopt 1 april of later bij mij binnenkomen, dan stuur ik het terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

Op verzoek van een ander forum heb ik een kleine MIDlet gemaakt waarmee je je (school) rooster kunt bekijken op je V525. Je moet in een tekstbestand je rooster typen en daarna een jar genereren met het bijgeleverde programmaatje daarvoor. Misschien dat iemand anders er hier ook wat aan heeft.

Rooster.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je hem wilt unlocken kost het zo een beetje 35 euro....beetje veel...gelukkig dat ik iemand ken die het voor bijna de helft doet :)...In Eindhoven is iemand en in Nijmegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup....en nu ga ik hem ff proberen te upgraden naar een V600 :)...iemand die daar verstand van heeft...wilde er nu aan beginnen maar als iemand weet hoe alles moet hoef ik niet zo veel doortelezen..(Ik weet het ebn lui)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scaror schreef op 25 maart 2004 @ 19:07:
Op verzoek van een ander forum heb ik een kleine MIDlet gemaakt waarmee je je (school) rooster kunt bekijken op je V525. Je moet in een tekstbestand je rooster typen en daarna een jar genereren met het bijgeleverde programmaatje daarvoor. Misschien dat iemand anders er hier ook wat aan heeft.

Rooster.zip
Cool man, klinkt echt leuk ik zal het wel een keer proberen. Bedankt! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
offtopic:
gaan we nu opeens massaal de regels overschreiden??
word geen rekening gehouden met copyrights...
en er vraagt iemand openlijk hulp bij het flexen/flashen...

in startpost staat:
* Geen firmwares
* Geen Unlock links, codes of handel
* Zie de FaQ voor meer info.

[ Voor 28% gewijzigd door poesje op 25-03-2004 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Laatst online: 13-06 13:04
Verwijderd schreef op 24 maart 2004 @ 23:35:
Heeft een van jullie een oplossing voor het weghalen van het geluidssignaal bij het wisselen van geluidsprofielen als je telefoon dicht geklapt is en je dit probeert te doen via de volumetoets aan de zijkant?

Door hier op te drukken, krijg ik gelijk een piepje en kan je daarna dus met de "SMART" toets wisselen tussen profielen.

Iemenad een ID? dus zonder piepje kunnen wijzigen van profiel, zonder de telefoon open te moeten klappen (want dan heb je idd geen geluid, als je t via t menu doet :P )
ik wil dat ook wel graag weten.
heeft echt niemand een oplossing?
ik weet wel hoe je ze kan vergrendelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen

Rooster.zip
bedankt man!
maar jij zegt: op verzoek. (geeft dat aan dat je meer kunt)?

Zo ja, wat heb je allemaal al geproduceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rooster.zip
ARGH waarom heb ik nou net weer maximaal 10 uur les en kan dat programma 9 uur aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 13-09 17:54
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 18:12:
voor diegene die hun moto hebben geflest :P , en van dat irri 'lijn1" symbooltje afwillen.
(ik weet eigenlijk niet of dat het al een keer gepost is maar jah is ook een berg om doorheen te wrikken he.)
het kan verwijderd worden door middel van het programma "M.S.S."
in het tabvenster "other functions" zie je staan "activate dual line support on the fone" ...aanvinken en linksonder aan het venster zie je vier mogelijkheden staan
druk op "de-activate selected features" ( natu moet je eerst pairen met je phone he ;) )
daarna even je phone aan en uit zetten en 8) ....je bent er van af.
He thanx a lot :) Was er eigenlijk al aan gewend, maar ben toch blij dat ie weg is en ging eigenlijk ook erg simpel.

Voor mensen die soms problemen hebben met de site van Motclub voor programma's, hier kun je ook alle Motorola programma's vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik heb rooster.zip uitgeprobeert maar jar.exe en dat bat.exe werken niet?
ik krijg een flits met iets met een error erin en er verschijnt geen .jar file :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Laatst online: 08:41

Rooster.zip
Kijk eens aan. Het eerst nuttige programma voor mijn v525 :*)
Ben altijd mijn rooster kwijt..vanaf nu geen problem meer :P

Werkt perfect, moest alleen ff java installeren maar das geen probleem.
Thanx for the good work _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo
ik heb nu een usb kabel en hij werkt goed...
maar ik kan geen goede pk2man ofzo vinden voor standaardplaatjes weg te krijgen...
weet iemand iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je een copietje van de firmware die al op je tel zit op kna slaan op je pc??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik heb microsoft virtual machine , msscieh dan ik java moet instaleren ?
heeft iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

rjongen schreef op 25 maart 2004 @ 20:24:
[...]

bedankt man!
maar jij zegt: op verzoek. (geeft dat aan dat je meer kunt)?

Zo ja, wat heb je allemaal al geproduceerd?
Geeft idd aan dat ik meer kan :P. Ik heb verder eigenlijk niks meer gedaan dan testen hoeveel deze telefoon aankan. Ik heb dit al in een grijs verleden eerder gepost, maar ik heb een Mode 7 (Mario Kart, Wacky Wheels) engine gemaakt voor de V525. Je kunt (traag!) over een kart-baan van Mario Kart vliegen met deze MIDlet. Het is jammergenoeg te traag om er ooit een spel van te maken. MarioKart.zip

Als het nodig is dan zal ik het Rooster programma wel even geschikt maken voor meer dan 9 uur les per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
kenny89 schreef op 25 maart 2004 @ 20:43:
ik heb microsoft virtual machine , msscieh dan ik java moet instaleren ?
heeft iemand een link?
http://java.com/en/index.jsp --> Klik op "Get It Now"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 18:19:

* Ik heb mijn instellingen zo staan dat nummer weergave standaard aanstaat. Soms wil ik dat voor één gesprek niet hebben. Dan moet je dat via het menu (voor het eerstvolgende gesprek) uitzetten.
Kun je van deze functie ook een snelkoppeling o.i.d. maken?

B)
Ben hier al uit. Tijdens het intoetsen van het nummer de menutoets indrukken. Dan staat de optie standaard in het menu.
Hoef dus geen "snelkoppeling" te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkedeman
  • Laatst online: 01-09 22:30
@ Scaror

Hoe maak jij progjes voor telefoons? Dat lijkt me ook wel leuk om te doen. Ik heb een redelijke java-achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blackrope
Paas je mail eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

ikkedeman schreef op 25 maart 2004 @ 21:00:
@ Scaror

Hoe maak jij progjes voor telefoons? Dat lijkt me ook wel leuk om te doen. Ik heb een redelijke java-achtergrond.
Dan weet je dat je een geschikte development kit moet downloaden. In dit geval is dat J2ME. Natuurlijk te vinden op java.sun.com. Bij J2ME zitten voorbeelden die ik heb bekeken om mijn eerste MIDlet te maken. Dat werkt een stuk sneller dan allerlei tutorials bekijken, zeker als je al een achtergrond hebt in Java.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scaror ik ben wel benieuwd naar wat je allemaal voor de v525 hebt (en waar vandaan) op het moment, like games en progs.. roelkothman@hotmail.com als je wilt replien, mag hier niet dit gepraat schijnt het :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

kenny89 schreef op 25 maart 2004 @ 20:34:
ik heb rooster.zip uitgeprobeert maar jar.exe en dat bat.exe werken niet?
ik krijg een flits met iets met een error erin en er verschijnt geen .jar file :S?
Je moet die bat uitvoeren. Doe dat eens in een DOS prompt en vertel me wat de output is. Het genereren van die .jar heb ik vandaag pas bedacht/gemaakt, dus het zou kunnen dat het nog niet helemaal goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 21:29:
Scaror ik ben wel benieuwd naar wat je allemaal voor de v525 hebt (en waar vandaan) op het moment, like games en progs.. roelkothman@hotmail.com als je wilt replien, mag hier niet dit gepraat schijnt het :P
Ik heb games via de links in de startpost. Verder heb ik het in mijn laatste post alleen over zelfgemaakte dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
hey dat progje van dat rooster wil niet werken :(

Ik heb van dat flits schermpje een screenie kunnen maken

Dit is de error

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/stefanpittie/error.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Pittie schreef op 25 maart 2004 @ 21:40:

Dit is de error

[afbeelding]
Java installeren.. Dan is je probleem opgelost.

http://java.com/en/index.jsp --> Klik op "Get It Now"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
Scaror schreef op 25 maart 2004 @ 21:31:
Je moet die bat uitvoeren. Doe dat eens in een DOS prompt en vertel me wat de output is. Het genereren van die .jar heb ik vandaag pas bedacht/gemaakt, dus het zou kunnen dat het nog niet helemaal goed werkt.
Ook dit heb ik ff geprobeert, geeft de zelfde foutmelding als in het screen shot hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
post net te laat gezien, ik download em meteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Pittie schreef op 25 maart 2004 @ 21:40:

Dit is de error
Hmm daar was ik al bang voor. Een .jar is niks anders dan een .zip. Alleen als ik via Java of C# en zip genereer dan zijn ze niet bruikbaar als .jar op de telefoon (Applicatie fout). Wanneer ik een zip maak met WinRAR, dan werkt t wel :?.
Dus heb ik als oplossing bedacht om de jar.exe van Java 2 te gebruiken. Maar nu blijkt dus dat je J2RE geinstalleerd moet hebben wil jar.exe werken :(.
De oplossing is om Java te installeren. Of heeft iemand een idee hoe je wel werkende .jar's kunt genereren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
nah , ik heb geen problemen meer nadat ik java had geinstallt, hiervoor had ik microsoft java virutal machine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
gvd, ik krijg ik aan het einde van de install een error :(
Ik zal het morgen nog eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Pittie schreef op 25 maart 2004 @ 21:53:
gvd, ik krijg ik aan het einde van de install een error :(
Ik zal het morgen nog eens proberen
:( Het is niet leuk. Maar daarom zoek ik ook een manier om een jar te maken, of werkende zip als jar, zonder dat je Java hoeft te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit had ik al es geprobeerd, probleem was dat bij mij de ringtone het niet meer deed als ik werd gebeld, alleen het trillen ging nog. Ik had van alles geprobeerd --- van ringtone veranderen, nieuwe ringtone uppen en nog es veranderen, opnieuw opstarten maar het probleem bleef bestaan dus ik had die dual line functie weer aangezet. Toen deed die ringtone het weer. Kunnen jullie dit ff testen bij je eigen moto?
Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 18:12:
voor diegene die hun moto hebben geflest :P , en van dat irri 'lijn1" symbooltje afwillen.
(ik weet eigenlijk niet of dat het al een keer gepost is maar jah is ook een berg om doorheen te wrikken he.)
het kan verwijderd worden door middel van het programma "M.S.S."
in het tabvenster "other functions" zie je staan "activate dual line support on the fone" ...aanvinken en linksonder aan het venster zie je vier mogelijkheden staan
druk op "de-activate selected features" ( natu moet je eerst pairen met je phone he ;) )
daarna even je phone aan en uit zetten en 8) ....je bent er van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 22:34:
dit had ik al es geprobeerd, ...............

hm ik denk dat het toch aan je toestel ligt {of aan een of andere instelling}bij mij werkt alles perfect .
ik heb nu twee dagen geleden die dual line gedeactiveerd , en als ik word gebeld werkt alles normaal...dus de beltonen komen gewoon door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scaror super thx voor dat java programma voor je rooster nu hoef ik niet helemaal me agenda meer te pakken als ik et lokaal niet weet maar ff snel me mob ;) _/-\o_

weet iemand wat er met http://j99.pieklo.pl is? :S

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom op wie kan mij helpen?

MPT doet het bij mij 100% heb alle fabrieksplaatjes al verwijderd!
Zodra ik MSS (3.4.1 en 3.2.2.0beta) opstart blijft Win.XP+SP1+driver update maar vragen om de drivers heb het tuttoriaal gevolgd en hij wil maar niet dat .ini file'tje in p2k drivermap vinden

Ik kom er echt niet uit k bent echt niet achtelijk! 3x alle stappen overnieuw gedaan maar t wil gewoon niet lukken, en ik wil alleen die Live knop weg hebben!
Ik heb 2 duidelijke screenshots gemaakt :
http://picserver.org/view...58B1ZW5RN5/picserver.jpeg

http://picserver.org/view...3B3S5LWOBU/picserver.jpeg

Voeg me anders toe op msn aub..

jerrykleef@hotmail.com

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 02:03:
kom op wie kan mij helpen?

MPT doet het bij mij 100% heb alle fabrieksplaatjes al verwijderd!
Zodra ik MSS (3.4.1 en 3.2.2.0beta) opstart blijft Win.XP+SP1+driver update maar vragen om de drivers heb het tuttoriaal gevolgd en hij wil maar niet dat .ini file'tje in p2k drivermap vinden

Ik kom er echt niet uit k bent echt niet achtelijk! 3x alle stappen overnieuw gedaan maar t wil gewoon niet lukken, en ik wil alleen die Live knop weg hebben!
Ik heb 2 duidelijke screenshots gemaakt :
http://picserver.org/view...58B1ZW5RN5/picserver.jpeg

http://picserver.org/view...3B3S5LWOBU/picserver.jpeg

Voeg me anders toe op msn aub..

jerrykleef@hotmail.com
laat windows niet zoeken naar de driver.
kies daarvoor in de plaats dat je een driver uit de lijst wilt selecteren.
vervolgens druk je op de knop "have disk" (ofzoiets)
en browse dan naar de p2k driver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZiegoM
  • Laatst online: 19-02 13:07

ZiegoM

Yammie R1

Ik heb net in een laatste wanhoopspoging om nog zo'n leuke v525 te krijgen een aantal winkels gebeld --> Bijna allemaal hetzelfde verhaal: "Die is op en komt niet meer".

Maar toen ik The Phonehouse belde kreeg ik te horen dat ze hem niet meer hadden en over twee weken weer binnen kregen. Alleen zou hij dan 149,95 kosten en maar 15 euro beltegoed hebben.

Als dit verhaal van die verkoper waar is ga ik hem zeker halen want ook voor die prijs (beltegoed heb ik nix aan, ik heb t-mobile abbo) is het nog steeds de beste telefoon die je kan krijg imho...

[ Voor 3% gewijzigd door ZiegoM op 26-03-2004 11:28 ]

\_Specs_/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 24 maart 2004 @ 17:32:
[...]

ik kan ze wel via MPT (gebruik ik via BT maar kan ook met een kabel) uitlezen, maar ik weet eigenlijk niet of ik ze dan weer terug kan zetten..
.. misschien zijn er mogelijkheden zonder BT (via je pc) maar ik weer er zou gauw geen een.
Welke versie van MPT gebruik je??? k krijg die van mij via BT niet werkend!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

ZiegoM schreef op 26 maart 2004 @ 11:27:
Ik heb net in een laatste wanhoopspoging om nog zo'n leuke v525 te krijgen een aantal winkels gebeld --> Bijna allemaal hetzelfde verhaal: "Die is op en komt niet meer".

Maar toen ik The Phonehouse belde kreeg ik te horen dat ze hem niet meer hadden en over twee weken weer binnen kregen. Alleen zou hij dan 149,95 kosten en maar 15 euro beltegoed hebben.

Als dit verhaal van die verkoper waar is ga ik hem zeker halen want ook voor die prijs (beltegoed heb ik nix aan, ik heb t-mobile abbo) is het nog steeds de beste telefoon die je kan krijg imho...
Klopt, ik stond op zo'n lijst bij The Phonehouse Veenendaal en ik ben gebeld of ik nog interesse had. Hoefde trouwens niet meer, want bij de Orange shop in Veenendaal heb ik er maandag nog één gescoord. Van de tien die ze er nog hadden waren er dus nog maar negen over ....

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn....Als ik met me "V600" ;) een foto wil nemen zegt ie dat camera bezig is ofzo en dan gaat ie zomaar weg..:(....Heb begrepen dat er meerdere zijn met dezelfde problemen maar geen oplossingen tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
dit kan niet weg......
dus je zit met het risico dat je camera niet meer terugkrijgt....
slecht geflasht:P yourney had er ook last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
kenny89 schreef op 26 maart 2004 @ 14:06:
dit kan niet weg......
dus je zit met het risico dat je camera niet meer terugkrijgt....
slecht geflasht:P yourney had er ook last van
Kan het niet komen door het verschil in camera's ?
Voor zo ver ik weet is er een met rode lens en een met witte lens.

De camera van mijn broertje (rode lens) reageert nl. heel anders dan de mijne (witte lens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoodlum
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

hoodlum

Als ik het hier zo lees zijn er nog steeds lui die moeite hebben met emailen via het motorola menu (dus niet via het live menu). Mij is het wel gelukt, met de volgende instellingen. Alle velden hieronder zijn verplicht in te vullen, als je er een niet invult krijg je setup incomplete error (zelfs afzender bij het ophalen van mail).

-ISP setting: GPRS
Connection type: GPRS
APN: live.vodafone.com
Username: vodafone
Password: vodafone (denk ik - stond standaard goed ingesteld)
DNS: 0.0.0.0

-Email provider: custom
-Protocol: pop3
-userID: (alleen username uit je email adres dus als je email adres bla@vodafone.nl is dan vul je bla in)
-password: ******
-sending host: authsmtp.vodafone.nl
-sending port: 25
-receiving host: pop3.vodafone.nl
-receiving port: 110
-return adres: afzender adres (bijv je vodafone emailadres)
-name: afzender naam
-Save on server: yes

Dan nog bij security SSL uit voor sending en receiving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-09 20:28
Even over de inkoopaktie:
Ik vind http://www.daydeal.com/catalog2.asp?id=3375 wel mooi alleen het zijn twee verschillende plaatjes

De helemaal zwarte is het mooist maar welke leveren ze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
mmm vandaag dat java 2 geinstalleerd, gereset en nu krijg ik weer precies dezelfde fout melding :(

Ik hoop dat je dat progje nog aan het werk krijgt zonder java2, (gaat over rooster progje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
hoodlum schreef op 26 maart 2004 @ 14:11:
Als ik het hier zo lees zijn er nog steeds lui die moeite hebben met emailen via het motorola menu (dus niet via het live menu). Mij is het wel gelukt, met de volgende instellingen.
helaas, werkt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
werkt niet , hij blijft zoeken naar server/////

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Vern schreef op 26 maart 2004 @ 12:17:
[...]

Klopt, ik stond op zo'n lijst bij The Phonehouse Veenendaal en ik ben gebeld of ik nog interesse had. Hoefde trouwens niet meer, want bij de Orange shop in Veenendaal heb ik er maandag nog één gescoord. Van de tien die ze er nog hadden waren er dus nog maar negen over ....
Orange shop ???????? sinds wanneer verkopen ze daar vodafone gelockte foons :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
hoe zit het eigenlijk met die extended batterij klepjes die er bij daydeal behuizingen bij zit??
wil namelijk eigenlijk een normaal formaat batterij-klepje..... maar die moet dan ook in zwart zijn
(vind deze wel erg gaaf: fullhousing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Pittie schreef op 26 maart 2004 @ 14:34:
mmm vandaag dat java 2 geinstalleerd, gereset en nu krijg ik weer precies dezelfde fout melding :(

Ik hoop dat je dat progje nog aan het werk krijgt zonder java2, (gaat over rooster progje)
Ik heb er nog steeds geen oplossing voor. In de tussentijd kun je deze Rooster.jar downloaden, en via WinRAR ofzo rooster.txt zelf aanpassen daarin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag heb ik eff de antenne erav gehaald en ik deed in plaats van een gewone naald in.
En het bereik was weer de oude.
Dus ik denk dat je zelf een super mini antenne kan bouwen.
Die helemaal niet opvaalt :9 :P

Heeft iemand al zoiets geprobeerd?? 8)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 15:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
poesje schreef op 26 maart 2004 @ 15:13:
hoe zit het eigenlijk met die extended batterij klepjes die er bij daydeal behuizingen bij zit??
wil namelijk eigenlijk een normaal formaat batterij-klepje..... maar die moet dan ook in zwart zijn
(vind deze wel erg gaaf: fullhousing)
Nog even met nadruk: Sinds vandaag zijn er op de DayDeal site Full-housings: http://www.daydeal.com/motv400/housing.htm

Voor iets meer krijg je dan veel meer.
Ik zet ze meteen bij de IA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
@surik , oppassen!
want je maakt heel gemakkkelijk de schroefdraad stuk he :P
je hebt zeker een puntig uiteinde in de tel. gedaan? want dan beschadigt die en kan het zijn dat je nooit meer het zelfde bereik hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee ik ga beter een mini antenne kopen.
Maar welk antenne is de kleinst van allemaal.
Ik heb een mini antenne gezien van 3mm maar is dit de kleinste??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ja die is het kleinste , ik krijg hem vanavond dus ff foto's make :P

@surik, bij d-mixx :P , inkoopacties.net

[ Voor 28% gewijzigd door k5052 op 26-03-2004 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89

Waar heb je hem gehaald?
Wat was de prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nou al sinds zondag op me Datakabel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

heb je je kabel bij de stuntprijzen.net toko vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen wie weet hoe je de standaart ringtones kunt verwijderen.
Het zal hier wel langs geweest zijn maar ik kan hem niet vinden. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scaror
Vet dat je game maakt
Kun jij miss die verise van Puzzle Bobble die op internet te vinden is ( Nokia ) die op V525 sites staat
Zou je die kunnen veranderen zodat er full screen is?
Enne kun je je mail geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die:

Simcity of Mario

Als goed werkende javagame hebben??
Ik ben op zoek maar ik heb mario kunnen vinden maar deed t nie :'(

Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik heb een mario , maar het valt echt tegen . je kunt beter gewoon gulostale spelen , = veel beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:02
Ik krijg de mini antenne morgen, dus dan zal ik wel wat fotos posten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die full housings op daydeal zijn echt vet, ik ga denk ik zo'n witte bestellen, echt f*cking mooi :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

kenny89 schreef op 26 maart 2004 @ 18:02:
ik heb een mario , maar het valt echt tegen . je kunt beter gewoon gulostale spelen , = veel beter :)
Mail die is : nero355@netscape.net :)

* nero355 must have Mario :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 18:07:
Die full housings op daydeal zijn echt vet, ik ga denk ik zo'n witte bestellen, echt f*cking mooi :)
Maar behou je dan wel je zilveren achterklepje, terwijl alles wit wordt? Want die batterijklepjes zijn toch extra dik, dat is toch niet mooi??
Ik zag ze ook vandaag in de ochtend er op staan maar ik vond de kleuren niet mooi, wil een zilveren of 'n echte donkerblauwe met over het hele opervlak putjes.

edit:
heb je gezien hoe die full housings covers om je telfoon zitten in het echt, de plastic-look straalt er van af zie dit: http://www.daydeal.com/catalog2.asp?id=3719 en druk op open view... .

[ Voor 18% gewijzigd door robert-630 op 26-03-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
Scaror schreef op 26 maart 2004 @ 15:30:

Ik heb er nog steeds geen oplossing voor. In de tussentijd kun je deze Rooster.jar downloaden, en via WinRAR ofzo rooster.txt zelf aanpassen daarin.
Thx, ik zal em maandag testen (dan krijg k mn datakabel, maar alvat erg bedankt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet veel java games @

http://www.vasya-wap.narod.ru/games-htm.htm

Site werkt nie helemaal perfect maar het hele alfabet is te verkrijgen door een beetje te klikken en te scrollen :9

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
mijn v525@v600 geeft nu het groet bericht 'phone subsidy locked' niet meer nu hij unlocked is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een vraagje tussendoor als je zelfgemaakte wallpapers hebt en je wilt die posten kan dat enne ....hoe doe je dat? ( niet dat maken dan he dat lukt mij wel maar dat posten dan he..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
@ppleeuw
dat stond toch gewoon in de welkomtekst? ik had het weggehaald na de eerste keer en komt er nooit te staan :P ( niet geunlocked wel geflashed+flex)

@ userboven mij .
bedoel je nou om het hier op het forum te zetten of op je telefoon? als je het op je foon wil zetten staan er tutorials in de startpost en als je hier op het forum wil zetten staat het in de faq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in de faq had ik al gekeken maar dat met die url's snap ik niet zo als je dat bedoelt.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2004 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 17:49:
Scaror
Vet dat je game maakt
Kun jij miss die verise van Puzzle Bobble die op internet te vinden is ( Nokia ) die op V525 sites staat
Zou je die kunnen veranderen zodat er full screen is?
Enne kun je je mail geven?
Ik heb er al eens over nagedacht over hoe je die half-werkende spellen (niet-fullscreen en/of niet werkende menu's) kunt fixen. Het is me toen niet gelukt.
M'n hotmail adres staat nu bij mijn profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
Ik heb een probleempje met het maken van wallpapers.
Als ik een wallpaper ontwerp in PSP ( 176*220 ) en deze save als JPEG kan ik hem op de gsm niet bekijken. Dan zeurt ie telkens dat het bestand te groot is :'(
De grootte (15kb) kan het probleem niet zijn en ook niet het DPI (72).

Ik heb al geprobeerd om als standaard op te slaan, als progressive, hoge compressie, lage compressie, maakt allemaal niets uit. Het wil gewoon niet werken.

Het rare is dat als ik een plaatje resize en opsla in MS Photo Editor het wel werkt :?

Iemand een idee wat ik fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ppleeuw: Klopt heb het ook vandaag laten unlocken (op hoop van zegen ;) ) en het is er inderdaad uit.

@kenny89, waarschijnlijk bij een bepaalde firm/flex combi geeft ie iedere keer die Error als welkomsttekst. Was er ook bij mij niet uit te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een goed werkend snake spel zoals bij nokia snake 2 met levels en een wand waar je door heen kan, behalve fun snake, dat is saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scaror schreef op 25 maart 2004 @ 21:47:
[...]

Hmm daar was ik al bang voor. Een .jar is niks anders dan een .zip. Alleen als ik via Java of C# en zip genereer dan zijn ze niet bruikbaar als .jar op de telefoon (Applicatie fout). Wanneer ik een zip maak met WinRAR, dan werkt t wel :?.
Dus heb ik als oplossing bedacht om de jar.exe van Java 2 te gebruiken. Maar nu blijkt dus dat je J2RE geinstalleerd moet hebben wil jar.exe werken :(.
De oplossing is om Java te installeren. Of heeft iemand een idee hoe je wel werkende .jar's kunt genereren?
hey, ik heb helaas een heel andere probleem met je rooster.

Ik heb het bestand gedownload, het rooster ingevuld en generate.bat gedaan. Er komt dan een zwart schermpje en gaat dan meteen weer weg. Hierna ben ik naar het mapje JAVA gegaan en probeerde jar.exe te versturen naar mijn telefoon.

Op mijn telefoon staat dat ie het bestandstype niet kan herkennen en dus niet kan versturen...echt vaag

PS: JAVA heb ik al op mijn computer staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
haahah , je doet het helemaal fout :S
eerst op dat bat bestand drukken , als er een nieuw bestand verschijnt met rooster.jar kun je die op je tel. zetten :S
volgens mij kun je het oplossen door java te installen.

tevens is dit het grappigste dat ik hier heb gelezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 22:26:
[...]

hey, ik heb helaas een heel andere probleem met je rooster.

Ik heb het bestand gedownload, het rooster ingevuld en generate.bat gedaan. Er komt dan een zwart schermpje en gaat dan meteen weer weg. Hierna ben ik naar het mapje JAVA gegaan en probeerde jar.exe te versturen naar mijn telefoon.

Op mijn telefoon staat dat ie het bestandstype niet kan herkennen en dus niet kan versturen...echt vaag

PS: JAVA heb ik al op mijn computer staan
offtopic:
edit: net weer te laat.....

misschien rooster.jar naar je telefoon sturen
(waarom zou je een java compier op je telefoon willen?? :P)

[ Voor 4% gewijzigd door poesje op 26-03-2004 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 26 maart 2004 @ 22:29:
haahah , je doet het helemaal fout :S
eerst op dat bat bestand drukken , als er een nieuw bestand verschijnt met rooster.jar kun je die op je tel. zetten :S
volgens mij kun je het oplossen door java te installen.

tevens is dit het grappigste dat ik hier heb gelezen :D
heb dit al gedaan, maar als ik op generate.bat druk komt er geen rooster.jar
dus zo grappig is het niet :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het jar.exe gedeelte wel :D
moet je java ff GOED installeren...staat op vorige pagina ofzo wel link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vern
  • Laatst online: 23-06 09:27

Vern

technoob

kenny89 schreef op 26 maart 2004 @ 14:56:
[...]

Orange shop ???????? sinds wanneer verkopen ze daar vodafone gelockte foons :S?
(ik had geschreven dat ik de Motorola V525 had gekocht bij de Orange shop in Veenendaal)

Uhh, moet natuurlijk Vodafone shop zijn, ik heb 'm daar voor mijn vrouw gekocht. Zelf heb ik een Motorola V600, gekocht bij de Belcompany met .... inderdaad, een Orange abo. Vandaar mijn verschrijving.

- of je stopt de stekker er in -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 22:57:
het jar.exe gedeelte wel :D
moet je java ff GOED installeren...staat op vorige pagina ofzo wel link...
Ik heb het geinstalleerd, maar er staat bad installation JRE is missing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Verwijderd schreef op 26 maart 2004 @ 23:22:
[...]

Ik heb het geinstalleerd, maar er staat bad installation JRE is missing
Zoals ik dus al zei. Het genereren verloop niet soepel. Er moet een 'Rooster.jar' komen. Deze wordt gegenereerd m.b.v. die 'jar.exe'. Ik hoopte dat die 'jar.exe' zou werken zonder java te installeren, maar dit is jammergenoeg niet het geval. Die 'jar.exe' doet niks anders dan een zipje maken van de juiste java classes. Daarom had ik even terug gepost dat je dit kunt downloaden en dan handmatig via WinRAR oid zelf 'rooster.txt' kunt toevoegen/aanpassen in deze jar.
Om nog maar een keer te zeggen waarom ik met die 'jar.exe' werk...als ik in Java of C# via bepaalde libraries een zipje genereer, dan geeft de V525 een applicatie fout. Ik kon verder niks bedenken dan dus de 'jar.exe' gebruiken. Het probleem zou opgelost zijn als ik een los zip programmaatje (DOS) had. Kent of heeft iemand deze toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even kijken of dat het werkt....enne ik weet niet of dat het eigenlijk wel mag maar dan hoor ik het wel. (maar lijkt mij wel een leuk idee om wallpapers te plaatsen)

Afbeeldingslocatie: http://www.imageshack.us/img2/4423/spideybustingoutbewerktdoorbudje1.jpg

en deze staat ook erg cool op je moto (okay het is niet mijn artwork maar ik heb hem wel een beetje bewerkt)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat zal toch wel mogen een achtergrondje plaatsen ik heb ook nog nooit iemand erover gehoord dat het niet mag en het staat ook niet in de startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

:*) Het jar genereer probleem is opgelost. Ik heb op Google een mooie 'zip32.exe' gevonden. Voor het maken van het Rooster is dus niks anders meer nodig dan Rooster.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 00:57:
dat zal toch wel mogen een achtergrondje plaatsen ik heb ook nog nooit iemand erover gehoord dat het niet mag en het staat ook niet in de startpost
Je mag wallpapers plaatsen, maar je moet erop letten dat het geen copyrighted plaatjes zijn... (zodat het nog wel legaal blijft :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shark_Dadow schreef op 26 maart 2004 @ 19:38:
Ik heb een probleempje met het maken van wallpapers.
Als ik een wallpaper ontwerp in PSP ( 176*220 ) en deze save als JPEG kan ik hem op de gsm niet bekijken. Dan zeurt ie telkens dat het bestand te groot is :'(
De grootte (15kb) kan het probleem niet zijn en ook niet het DPI (72).

Ik heb al geprobeerd om als standaard op te slaan, als progressive, hoge compressie, lage compressie, maakt allemaal niets uit. Het wil gewoon niet werken.

Het rare is dat als ik een plaatje resize en opsla in MS Photo Editor het wel werkt :?

Iemand een idee wat ik fout doe ?
misschien accept die alleen JPG ipv JPEG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 22:06
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 11:15:
[...]

Ik had hetzelfde probleem... uiteindelijk gewoon maar een gif van gemaakt, en die pakte hij prima. Ook al was die gif een groter bestand dan de jpeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand nog ergens een online winkel waar ze nog leverbaar zijn?
Ze zijn overal uitverkocht :( })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Nu online
Als ik het hier zo lees zijn er nog steeds lui die moeite hebben met emailen via het motorola menu (dus niet via het live menu). Mij is het wel gelukt, met de volgende instellingen. Alle velden hieronder zijn verplicht in te vullen, als je er een niet invult krijg je setup incomplete error (zelfs afzender bij het ophalen van mail).

-userID: (alleen username uit je email adres dus als je email adres bla@vodafone.nl is dan vul je bla in)

Deze instellingen willen hier ook niet werken :(

Heeft iemand dit al aan de praat? Dat je een email kan versturen vanuit je *offline* menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 maart 2004 @ 11:15:
[...]

Je moet de jpgs niet progressive maken, dan leest ie ze niet. Zelf maak ik wallpapers met photshop, maar met psp kan je volgens mij de functie aan/uit vinken. Als ik t goed heb zie jij namelijk wil een klein icoontje van t plaatje, maar kan je m niet openn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar hiermee kan je dus nog alleen maar met je vodafone mail emailen? IK wil het juist met m'n gewone mail kunnen doen. Maar dat kan dus nog steeds niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij blijft heel lang verbind met server in me beeld staan is dat goed??
of moet er gelijk iets gebeuren?
en daarna krijg iik tezien ''met opgeslagen berichten werken'' wat moet ik dan doen
bvd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2004 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Is er hier iemand met een pda met bluetooth?
Zo ja, wat kan je allemaal met V525 EN zo'n pda?
ik wil namelijk wel een een pda gaan kopen, maar hij moet wel compleet aansluiten op mobiel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds donderdag ook eindelijk mijn V600 uit Duitsland 8) . Heb al 6 bluejacks gedaan >:) . Ook meteen een Mycom bluetooth dongle gehaald en het werkt allemaal perfect.

Maar nu heb ik een probleem: toen ik probeerde om mms in te stellen (via de site van hellomoto) kreeg k een melding dat er al het maximum aantal webprofielen op staat. Het zelfde probleem met de wap instellingen. Nu krijg ik die standaard webprofielen er met geen mogelijkheid af, ook heb ik al geprobeert er een zo te bewerken dat ie de t-mobile instellingen had maar dit werkt dus ook niet. De oplossing die hier al vaker gegeven werd(bewerken met PST) werkt voor mij ook niet, omdat ik geen datakabel heb.

Weet iemand hoe ik zonder datakabel toch de webprofielen kan verwijderen of in ieder geval de mms/wap instellingen erop kan krijgen? Iemand van de V525@V600 flashers misschien?

Software: TRIPLETS_G_OB.09.1DR_A
Flex: SE6446AXXF1100
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.