* Anoniem: 98248 voordat je verder gaat eerst de startpost door!

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic
Begin februari kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:
Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts € 129,95!
Bij dit prepaidpakket zit inbegrepen:
• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking./me In totaal dus 65 euro beltegoed. Deze actie loopt tot 31 maart 2004.
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.
/me Over het opsturen van de streepjescode is wat onduidelijkheid ontsaan. De streepjescode die verstuurd zou moeten worden is naar alle waarschijnlijkheid deze.
• Motorola V525:
• Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm
• Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory
• Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files enWAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten
• Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth/me
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)
/me Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo
) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden
• Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:
• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:
- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.
Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .
• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'
• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!
• Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock
* Anoniem: 98248 Dit alles voor slechts € 129,95!! Maar.. wees er snel bij want deze actie duurt tot 31 maart 2004!
F.A.Q.
• Q: Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
A: Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.
• Q: Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
A: 2-4 werkdagen
• Q: Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?!
A1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
A2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.
Accessoires
• MyCom BT USB-Dongle [25€]
• V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
• Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
• Officiële Motorola V525 Accessoires
Handige links
• Vodafone.nl, informatie voor het instellen van MMS en Live! op de V525
• Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
• Officiële Motorola-site
• Motorola.HowardForums.com
• Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
• Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
• Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
• Handige info voor het maken van mp3-ringtones
• Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
• Spaanse Motorola V525-site
Ringtones, wallpapers en games
• V525 Download-site Tip!
• NOG meer java-games (600+!) Merendeel geschikt voor T610/630
• Nog wat leuke java-midlets Tip!
• Motclub.com; games voor de Vxxx-serie
• SE 610/630 Games, geschikt voor V525, behalve de Mophun-games
• Simpele site met veel wallpapers Tip!
• Mobile-java.de, site heeft een gedeelte met V525-games
• V525-downloads, zeer veel downloads! [b]Tip![/b]
Reviews
• Mobile-review.com
• AreaMobile.de
• Chip.de
• Mobile.idnes.cz
Verkooppunten
• Dixons
• Belcompany
• Vodafone
• Phonehouse, alleen niet via website te bezichtigen..
* Anoniem: 15154 firmwares
* Anoniem: 15154 Unlock links, codes of handel
* Anoniem: 98248 de FaQ voor meer info.
Thnx to: Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit het oude topic!

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic
Begin februari kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:
Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts € 129,95!
Bij dit prepaidpakket zit inbegrepen:
• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking./me In totaal dus 65 euro beltegoed. Deze actie loopt tot 31 maart 2004.
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.
/me Over het opsturen van de streepjescode is wat onduidelijkheid ontsaan. De streepjescode die verstuurd zou moeten worden is naar alle waarschijnlijkheid deze.
• Motorola V525:
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
![]() | ![]() |
• Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm
• Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory
• Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files enWAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten
• Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth/me
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)
/me Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo

• Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:
• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:
- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.
Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .
• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'
• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!
• Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock
* Anoniem: 98248 Dit alles voor slechts € 129,95!! Maar.. wees er snel bij want deze actie duurt tot 31 maart 2004!
F.A.Q.
• Q: Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
A: Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.
• Q: Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
A: 2-4 werkdagen
• Q: Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?!

A1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
A2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.
Accessoires
• MyCom BT USB-Dongle [25€]
• V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
• Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
• Officiële Motorola V525 Accessoires
Handige links
• Vodafone.nl, informatie voor het instellen van MMS en Live! op de V525
• Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
• Officiële Motorola-site
• Motorola.HowardForums.com
• Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
• Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
• Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
• Handige info voor het maken van mp3-ringtones
• Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
• Spaanse Motorola V525-site
Ringtones, wallpapers en games
• V525 Download-site Tip!
• NOG meer java-games (600+!) Merendeel geschikt voor T610/630
• Nog wat leuke java-midlets Tip!
• Motclub.com; games voor de Vxxx-serie
• SE 610/630 Games, geschikt voor V525, behalve de Mophun-games
• Simpele site met veel wallpapers Tip!
• Mobile-java.de, site heeft een gedeelte met V525-games
• V525-downloads, zeer veel downloads! [b]Tip![/b]
Reviews
• Mobile-review.com
• AreaMobile.de
• Chip.de
• Mobile.idnes.cz
Verkooppunten
• Dixons
• Belcompany
• Vodafone
• Phonehouse, alleen niet via website te bezichtigen..
* Anoniem: 15154 firmwares
* Anoniem: 15154 Unlock links, codes of handel
* Anoniem: 98248 de FaQ voor meer info.
Thnx to: Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit het oude topic!
[Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 28-02-2004 09:02]