Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 22:09
wat voor diensten ondekt Je comp nadat je hem heb gepaired? Zie mijn versie van handleiding met wat ik bedoel.

Gebruik je software 1.3.1 voor de sitecom dongle?

[ Voor 21% gewijzigd door pang op 23-02-2004 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065

Wanneer gaat die screensaver eigenlijk aan? Ik heb een animated gif als screensaver ingesteld, maar ik krijg hem nooit te zien :? Alleen gaat telkens na een tijdje mijn scherm en verlichting uit, maar die screensaver gaat nooit aan.

Owja en nog een vraagje: Bij meer instellingen staat DTMF en dan kan je kiezen uit kort, lang en uit. Wat houdt dat DTMF in? Het zal vast ook wel in de gebruiksaanwijzing staan maar die heb ik niet meer.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 25065 op 23-02-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Hebben mensen al een V525 die sim lock vrij is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Topicstarter
Diamond AT schreef op 23 februari 2004 @ 22:12:
Kun je deze toestel ook gebruiken als je een vodafone abbonement hebt. Herkent het toestel gewoon de sim.
yep hij heeft een vodafone providerlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 21:41
Ik wil ook graag mijn SIM en nummer behouden, maar dit kan dus het best via de site.. Alleen ik ben niet in het bezit van een creditcard..dit gaat dus niet door helaas..
Kan ik gewoon bij Vodafone langsgaan en als ze hem hebben em meenemen, mn oude SIM erin en dat ze later de 15+50€ erop zetten? Of duurt het langer? Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97405

Ik heb afgelopen zaterdag mijn 525 gekocht. Mijn KPN nummer zouden ze overzetten. Ik moest 9 euro op mijn kaart laten staan (de nieuwe!!!) en op 6 maart zou mijn oude nummer overgezet worden naar Vodafone. Alleen even een formulier invullen bij het Citypoint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Anoniem: 97405 schreef op 24 februari 2004 @ 01:56:
Ik heb afgelopen zaterdag mijn 525 gekocht. Mijn KPN nummer zouden ze overzetten. Ik moest 9 euro op mijn kaart laten staan (de nieuwe!!!) en op 6 maart zou mijn oude nummer overgezet worden naar Vodafone. Alleen even een formulier invullen bij het Citypoint!
Was dat een KPN prepaid nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-01-2024
Hoe kan je zien of je bluetooth op je moederbord hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94965

Nou dat staat vast wel in je moederbord boekje :P
En kijk anders is ff bij de hardware eigenschappen van je pc..
Maar verwacht maar niet dat het er op zit, het zit er namelijk bijna nooit standaard op.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 94965 op 24-02-2004 07:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Volgensmij heb ik wel bluetooth want ik heb er drivers voor op me HD voor de recovery cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94965

recovery cd.. hmm wat voor computer heb je, want ik neem aan dat het compaq of packard bell in die richting is als je een recovery cd hebt. Want als je weet welk type je hebt kan je zo op de website nazoeken of er bluetooth opzit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Mastasidaz schreef op 24 februari 2004 @ 07:59:
Volgensmij heb ik wel bluetooth want ik heb er drivers voor op me HD voor de recovery cd
je begint met volgens mij. Nou je heb dus geen BT, want als je BT zo hebben op je mobo of je zou zonder te weten een dongle hebben zou je een Blauwe BT icon rechtsonder hebben gehad of een icon op desktop, tenzij je het heb weggehaald. En als je het heb weggehaald dan heb je al een keer opgestaan. Gezien je vragen lijkt me dat stug, want mensen die weinig weten over comps(bedoel ik niet beledigend) die halen namelijk nooit wat weg en laten alles zitten.

Sowieso als je een mobo heb met BT betekend dat je een nieuwe computer heb, want BT wordt ondersteund vanaf Service pack 1 en ik geloof dat op dit moment alleen Laptops ingebouwde BT heeft in de mobo, maar dat zou je vaak apart bij moeten bestellen.

Dus op naar een winkel en koop een dongle

Een andere manier hoe je het kan zien is system properties(in de control panel) > dan onder tab hardware zie je devicemanager. Als je hem uit heb gezet dan zie je hem in de bovenste rij een blauw BT icon met kruisje(en dan aan zetten dat ding) en als je comp hem niet heeft herkend dan zal er vast ergens een foutmelding zijn (in beide gevallen heb je dat een regel meerdere subregels laat zien) en dan zou je de drivers moeten installeren wat op je recovery cd staat

[ Voor 24% gewijzigd door pang op 24-02-2004 08:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106880

Weet iemand of er "zwaardere" accu's verkrijgbaar zijn. Ik zag op salesplaza.nl deze staan: T280/V300/V525/V60/V60i/V600 1000mAh Li-ion. Er staat een foto van de accu V60 bij. Deze is dezelfde als de V525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mastasidaz schreef op 24 februari 2004 @ 07:59:
heb je toevallig een aldi computer? ik heb ook drivers op recovery voor BT maar ik ben er 400% zeker van dat ik geen bt heb...

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 24-02-2004 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 106880 schreef op 24 februari 2004 @ 08:28:
Weet iemand of er "zwaardere" accu's verkrijgbaar zijn. Ik zag op salesplaza.nl deze staan: T280/V300/V525/V60/V60i/V600 1000mAh Li-ion. Er staat een foto van de accu V60 bij. Deze is dezelfde als de V525.
Dit is misleidend, want die 1000mAh accu's zijn groter en steken aan de achterkant uit zodat je t klepje er niet meer over heen kan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106880

Ik ken de 1000mh accu niet. Op de foto lijkt de accu mij hetzelfde als de V525 accu.

http://www.salesplaza.nl/images/foto/accu148.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 106880 op 24-02-2004 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:34

silitek

Tubes Only

das een duidelijk antwoord :) ...inderdaad heeft alleen laptop's ingebouwde BT zoals de mijne :9 ...maar dat is nog geen garantie dat het werkt.

Teminste deze moto krijg ik niet aan de praat met m'n laptop. Gelukkig heb ik nog een s55..dat als buffer werkt tussen m'n laptop en v525.

[/had ik al gezegd[/b
pang schreef op 24 februari 2004 @ 08:16:
[...]

je begint met volgens mij. Nou je heb dus geen BT, want als je BT zo hebben op je mobo of je zou zonder te weten een dongle hebben zou je een Blauwe BT icon rechtsonder hebben gehad of een icon op desktop, tenzij je het heb weggehaald. En als je het heb weggehaald dan heb je al een keer opgestaan. Gezien je vragen lijkt me dat stug, want mensen die weinig weten over comps(bedoel ik niet beledigend) die halen namelijk nooit wat weg en laten alles zitten.

Sowieso als je een mobo heb met BT betekend dat je een nieuwe computer heb, want BT wordt ondersteund vanaf Service pack 1 en ik geloof dat op dit moment alleen Laptops ingebouwde BT heeft in de mobo, maar dat zou je vaak apart bij moeten bestellen.

Dus op naar een winkel en koop een dongle

Een andere manier hoe je het kan zien is system properties(in de control panel) > dan onder tab hardware zie je devicemanager. Als je hem uit heb gezet dan zie je hem in de bovenste rij een blauw BT icon met kruisje(en dan aan zetten dat ding) en als je comp hem niet heeft herkend dan zal er vast ergens een foutmelding zijn (in beide gevallen heb je dat een regel meerdere subregels laat zien) en dan zou je de drivers moeten installeren wat op je recovery cd staat

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106705

Diamond AT schreef op 23 februari 2004 @ 23:48:
Hebben mensen al een V525 die sim lock vrij is??
yup, gebruik m op dit moment met m'n telfort abo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:19
vandaag heb ik een grote ontdekking gedaan , namelijk dat je standaard plaatjes en geluidsbestanden kun verwijderen _/-\o_ dan kun je rond de 6,5 mb totaal hebben . ( ben nu bezig , kheb al een paar plaatjes verwijdert en 1 ringtone en zit op 6030 kb )

hoe te verwijderen:
* je kijkt heo het bestand heet , stel Sky.gif
* maak je met kladblok van windows een bestand met de naam Sky.gif
* dan stel je een bluetooth connectie op
* sleep je dat bestand naar de root folder dus bij de audio/picture map maar je gooit hem daar niet bij .
* het bestandje is verwijdert van je gsm :)

ik heb hier nog een lijst waarop een paar bestandnamen staan:
EMS_angry.emp (predefined EMS animation)
EMS_confusd.emp (predefined EMS animation)
EMS_crying.emp (predefined EMS animation)
EMS_devil.emp (predefined EMS animation)
EMS_glad.emp (predefined EMS animation)
EMS_glasses.emp (predefined EMS animation)
EMS_indiff.emp (predefined EMS animation)
EMS_ironic.emp (predefined EMS animation)
EMS_laughin.emp (predefined EMS animation)
EMS_love.emp (predefined EMS animation)
EMS_sad.emp (predefined EMS animation)
EMS_sceptic.emp (predefined EMS animation)
EMS_tongue.emp (predefined EMS animation)
EMS_winking.emp (predefined EMS animation)
EMS_wow.emp (predefined EMS animation)
star.ems
Medical.ems
Balloon.ems
Lunch.ems
soccer.ems
Coffee.ems
guitar.ems
movies.ems
television.ems
Moto.gif
Pattern.gif
Leaves.gif
Graffiti.gif
Cookies.gif
Balloon.gif
Sunrise.gif
Nature.jpg
Moto.jpg

disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan de tel ]-)
kan dit misshcien niet in de startpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 09:50:
vandaag heb ik een grote ontdekking gedaan , namelijk dat je standaard plaatjes en geluidsbestanden kun verwijderen _/-\o_ dan kun je rond de 6,5 mb totaal hebben . ( ben nu bezig , kheb al een paar plaatjes verwijdert en 1 ringtone en zit op 6030 kb )

ik heb hier nog een lijst waarop een paar bestandnamen staan:
[...]

disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan de tel ]-)
kan dit misshcien niet in de startpost?
Thnx Kenny! _/-\o_ Dit is echt een goede tip! ;)

Ik zal net zoals bij de andere handleidingen een documentje maken en deze op me server plaatsen!

Edit= Gedaan, zie deze link!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 24-02-2004 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
pang schreef op 23 februari 2004 @ 23:28:
wat voor diensten ondekt Je comp nadat je hem heb gepaired? Zie mijn versie van handleiding met wat ik bedoel.

Ik heb de volegende diensten, die k kan kiezen: Dial-up networking Gateway, Public Folder & Inbox of bedoel je deze? zal wel : Bluetooth Serial Port, File Transfer, Information Synchronization(UIT) Information Exchange, Dial-Up Networking(UIT), Network Access & Fax(UIT)

K gebruik momenteel nog de software versie 1.2.2.9, maar k heb al een update gedownload, die kan k er wel overheen zetten, dat is versie 1.4.2.11 (de versie die gemaakt is voor wel 4 verschillende BT-producten van Sitecom.)

Maar k zoek de instellingen wel in het goede menu op (meestal via BTtray>Setup>Configuration of het icoon op de desktop. Want BTtask vind je nie op een nietXP pc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
kenny89 schreef op 23 februari 2004 @ 22:39:
verder heeft de 9.1versie 200 kb meer vrije ruimte namelijk 55xx kb en de 8.8 hier 53xx kb ... maar ben nu ff de standaard dingen van mijn tel. aan het afhalen voor meer mb :)
K heb helaas nog versie 8.8, mis het extra Bt-logo wel, vond het al raar dat het er bij mij niet was, en bij een andere met dezelfde foon wel. Maar k heb wel 5661Kb geheugen, jullie niet? met versie 8.8!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik heb er lekker 6030 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
BINGO!

eindelijk heb ik dat OBEX push gebeuren en weet je hoe!
kwam er toevallig bij. wilde ervoor zorgen dat mijn pc mijn gsm nu maar wel is als gsm ging herkennen dus deed dit:

BTtray>Services>ConnectionWizzard(Ik liet hier service=BT serial Port & device=motorola gsm gewoon staan)>druk op volgende krijg een melding dat Selected services is not available ...
... en kan vervolgens doodleuk allerlei servicen aanklikken die k hebben wil! dat kan k nergens in de configuratie vinden. Echt vreemd!

Alleen hij herkent nu de V525 niet meer als pc, maar ook niet als gsm maar als unknown device! Handig om dit te verhelpen en hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
misschien uninstallen en opnieuw installeren ?
bij mij helpt rebooten ook meestal wel sinds bt bij mij een beetje buggy is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105846

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 09:50:

* sleep je dat bestand naar de root folder dus bij de audio/picture map maar je gooit hem daar niet bij .
* het bestandje is verwijdert van je gsm :)
Deze stappen begrijp ik niet helemaal heb je misschien een printscrn plaatje ervan!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier wordt het iets duidelijk verteld.

Kenny bedoelt dat je het bestand niet in de audio of picture map moet doen, maar in de map waarin deze mappen zich bevinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106099

er waren al mensen die de bluetooth dongle van mycom hadden toch? hoe bevalt deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ja ik heb hem , bevalt me wel alleen kheb probs. met installeren ,
uiteindelijk gaven me voorste usb teweinig stroom en werd me dongle niet gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 10:41:
ja ik heb hem , bevalt me wel alleen kheb probs. met installeren ,
uiteindelijk gaven me voorste usb teweinig stroom en werd me dongle niet gezien :X
maar dat lag dus niet aan de dongle toch? ik heb ook wel eens problemen gehad met usb-stroomlevering enz. maar meestal doet ie t in een normaal poortje wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Ik heb de BT USB adapter van Sitecom... €39,95 bij Dixons... Werkt als een trein. Zit zelfs een verlengkabeltje bij (niet dat ik dat nodig heb, maar is altijd makkelijk voor iets anders) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wilde vandaag de msi bt adapter gaan kopen bij vobis maar die is nog steeds niet open.. aargh :(

denk dat het door carnaval komt

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 106099 op 24-02-2004 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106099 schreef op 24 februari 2004 @ 11:45:
ik wilde vandaag de msi bt adapter gaan kopen bij vobis maar die is nog steeds niet open.. aargh :(

denk dat het door carnaval komt
Ik had mazzel, bij ons waren i.v.m. carnaval alle winkels gesloten behalve Blokker en Dixons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106897

Anoniem: 98248 schreef op 24 februari 2004 @ 08:47:
[...]

Dit is misleidend, want die 1000mAh accu's zijn groter en steken aan de achterkant uit zodat je t klepje er niet meer over heen kan doen...
Ik heb deze bij Salesplaza gekocht en past in de V525. Werkt ongeveer 2 dagen langer, perfect. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:07
Ik ga zo ook eff kijken voor z'on motorola V525 maar is het wel wat.. Heb altijd nokia gehad.. Is het verstandig om over te gaan op dit toestel.. Maar volgens mij is dit toestel zijn geld wel waard...
Als ik hem haal is het volgens mij verstandig om te kijken welke versie hij draait..

[ Voor 19% gewijzigd door _VooDooMen_ op 24-02-2004 11:55 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273 schreef op 24 februari 2004 @ 11:50:
[...]

Ik had mazzel, bij ons waren i.v.m. carnaval alle winkels gesloten behalve Blokker en Dixons...
ik denk dat dixons en dynabite ook wel openzijn maar daar zijn die van sitecom 39,95 en die msi is maar 35, én tot 100 meter bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

Dat is op zich wel handig voor een toekomstig toestel, maar niet voor de (meeste) huidige bluetooth ondersteunende apparaten.
Op mobileburn.com staat het verschil tussen die 100 meter en 10 meter (respectievelijk Bluetooth 2(.0) en Bluetooth1(.0)) uitgelegd middels een "dagelijks voorbeeld).
Als jij (Bluetooth 2) met je zoontje(Bluetooth 1) gaat overschieten kan de afstand tussen jullie wel 100 meter zijn, en voor jou te overbruggen, maar jouw zoontje zal die afstand niet kunnen overbruggen.
Daardoor kan er geen verkeer over meer dan 10 meter zijn (waarschijnlijk dus wel van PC naar telefoon).
Technisch gezien is alleen de "zendkracht" van Bluetooth 2 beter dan Bluetooth 1, maar de ontvangst zit enkel in de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

_VooDooMen_ schreef op 24 februari 2004 @ 11:52:
Ik ga zo ook eff kijken voor z'on motorola V525 maar is het wel wat.. Heb altijd nokia gehad.. Is het verstandig om over te gaan op dit toestel.. Maar volgens mij is dit toestel zijn geld wel waard...
Als ik hem haal is het volgens mij verstandig om te kijken welke versie hij draait..
Ja het is wel wat ja :P Ik heb hiervoor ook altijd nokia gehad: 3210, 6110, 7110, 6310, maar je bent zo aan de Motorola gewend. Het menu is voor mij goed genoeg en helemaal niet zo lastig en het is een prachtig duidelijk scherm en goed overzichtelijk. En er zitten leuke dingen op :9

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342 schreef op 24 februari 2004 @ 12:27:
Dat is op zich wel handig voor een toekomstig toestel, maar niet voor de (meeste) huidige bluetooth ondersteunende apparaten.
Op mobileburn.com staat het verschil tussen die 100 meter en 10 meter (respectievelijk Bluetooth 2(.0) en Bluetooth1(.0)) uitgelegd middels een "dagelijks voorbeeld).
Als jij (Bluetooth 2) met je zoontje(Bluetooth 1) gaat overschieten kan de afstand tussen jullie wel 100 meter zijn, en voor jou te overbruggen, maar jouw zoontje zal die afstand niet kunnen overbruggen.
Daardoor kan er geen verkeer over meer dan 10 meter zijn (waarschijnlijk dus wel van PC naar telefoon).
Technisch gezien is alleen de "zendkracht" van Bluetooth 2 beter dan Bluetooth 1, maar de ontvangst zit enkel in de hardware.
ik weet dat het voor nu niet nodig is, maar het is handig voor in de toekomst en de msi is ook nog eens goedkoper dus het is mooi meegenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38342

Daar heb je dan helemaal gelijk in! De post was meer bedoeld om vragen van "Waarom doet bluetooth het niet binnen 100 meter" voortijdig te voorkomen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
misshcien heb ik een oplossing voor het plotselinge uitval van je telfoon. je moet namelijk de contacten dan even schoonmaken of batterij even beter indoen , dan gaat hij niet meer zomaar uit ,

* weet ik niet zeker maar ik denk van wel , gisteren even geprobeerd en nog geen uitval van telefoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Anoniem: 106897 schreef op 24 februari 2004 @ 11:52:
[...]

Ik heb deze bij Salesplaza gekocht en past in de V525. Werkt ongeveer 2 dagen langer, perfect. _/-\o_
Jij hebt nu dus een imitatie batterij in je gsm zitten :P
Ik heb ook wel interesse in een krachtigere batterij, kun je ons hier op de hoogte houden wat je ervaringen zijn? (warmteontwikkeling, ontploffen, etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-04 16:39

I_PANDA_I

Boe!

kenny89 schreef op 23 februari 2004 @ 22:17:
argh... kom er net achter dat als je inzoomt met je hoogste instelling dat dan je plaatje kleiner wordt :'(
1x zoom = 640 x 480
2x zoom = 320 x 240
4x zoom = 160 x 120

dit samen met software versie Triplets 8.8
Als ik hier even op trug mag komen.

Dit is eigenlijk heel logisch, het middelste deel van het "gehele" beeld wordt geselecteerd en "vergroot" maar het aantal pixels blijft gelijk aan hoeveel het er in "gehele" beeld waren.
Zouden een vergroting ook nog 640 x 480 pixels hebben, dan spreek je van een optical zoom. Ofwel, vergroting doormiddel van het verschuiven van de lenzen. Maar dit is voorlopig nog niet mogelijk met een gsm omdat er natuurlijk ook ruimte moet zijn om de lenzen te verplaatsen, ofwel de telefoon word groter.

Ik hoop dat dit zo een beetje duidelijk is.

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 12:45:
[...]

Jij hebt nu dus een imitatie batterij in je gsm zitten :P
Ik heb ook wel interesse in een krachtigere batterij, kun je ons hier op de hoogte houden wat je ervaringen zijn? (warmteontwikkeling, ontploffen, etc.)
off-topic:
Hij houdt ons wel op de hoogte als ie samen met z'n telefoon ontploft is _/-\o_

on-topic: Voor mij is dat niet echt nodig denk ik, ik zit toch wel elke avond achter de comp. Ofwel, kan ik mooi mn telefoon opladen. (tenminste als ik er een heb :z )

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Die mini antennes voor andere typen Motorola's lijken wel heel erg veel op de V525 antenne/schroefdraad.
Bijv op www.salesplaza.nl > gsmartikelen > onderdelen > antennes
(Motorola T720/V3688/V3690/V50 of Motorola T250/T280)
Ik ben toch benieuwd of dat zou passen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zal ik doen. De V525 is nog niet ontploft en denk dat dat ook niet gaat gebeuren. Ik heb wel vertrouwen in de spullen die bij SalesPlaza worden verkocht. En voor de rest gaat die tot op heden nog steeds goed, niet warm oid. Volgens mij gebeurt dat ook alleen maar bij die speelgoed gsmtjes Nokia. En je moet er niet zo bang voor zijn, gewoon proberen.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 106897 op 24-02-2004 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 106897 schreef op 24 februari 2004 @ 13:06:
Zal ik doen. De V525 is nog niet ontploft en denk dat dat ook niet gaat gebeuren. Ik heb wel vertrouwen in de spullen die bij SalesPlaza worden verkocht. En voor de rest gaat die tot op heden nog steeds goed, niet warm oid. Volgens mij gebeurt dat ook alleen maar bij die speelgoed gsmtjes Nokia. En je moet er niet zo bang voor zijn, gewoon proberen.
Ik heb ook absoluut geen commentaar wie die batterijen verkoopt, het feit is dat het imitatie is. (wat ook prima kan werken).
En ik ben niet bang, maar ik laat iemand anders wel proefkonijn spelen als je het niet erg vindt... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
  • Laatst online: 22-12-2022
BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 13:04:
Die mini antennes voor andere typen Motorola's lijken wel heel erg veel op de V525 antenne/schroefdraad.
Bijv op www.salesplaza.nl > gsmartikelen > onderdelen > antennes
(Motorola T720/V3688/V3690/V50 of Motorola T250/T280)
Ik ben toch benieuwd of dat zou passen :*)
Volges mij zit er wel een verdikking, na het schroefdraad die bij de orginele antenne van de V525 niet zit, je kan het uitproberen maar ik wacht nog wel fftjes :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ff aanvulling , je kunt je games ook verwijderen door gewoon als je ze selecteert op het submenu te klikken en op wissen klikken , scheelt je 150 kb per game ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 23:43
hoeveel dagen doen jullie ongeveer met de batterij van de phone bij normaal gebruik (dus niet extreem veel kloten en gamen) ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
mijn record is 6 dagen :) en minste = 1 dag ( had net mijn bluetooth dongle gehaald)
maar ik heb hem tot nu toe pas 2 keer opgeladen dus ik kan niet veel zeggen ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Ik heb wel service pack 1, maar als ik een dongle haal ben ik er dan zeker van dat me computer kan communiceren met de telefoon?

ik koop hem eigenlijk alleen omdat je java-games en ringtones van je pc naar dat ding kan sturen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 14:13:
mijn record is 6 dagen :) en minste = 1 dag ( had net mijn bluetooth dongle gehaald)
maar ik heb hem tot nu toe pas 2 keer opgeladen dus ik kan niet veel zeggen ,
Zes dagen is voor mij meer als genoeg.
Maarja ik kan begrijpen als je foto's gaat liggen maken, dat ie flink achteruit gaat.
Maar opzich maakt mij dat toch niet zoveel uit, zoals eerder gemeld heb ik tijd zat om op te laden :) .

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105482

Weet iemand of hij nog in groningen te koop is. Ik zoek me kapot maar overal nee sorry hebben we niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Anoniem: 105482 schreef op 24 februari 2004 @ 14:48:
Weet iemand of hij nog in groningen te koop is. Ik zoek me kapot maar overal nee sorry hebben we niet meer.
Bestel hem gewoon op internet,.. heb ik ook gedaan. Levering binnen een week zeiden ze tegen mij.
Je moet alleen wel een Credit- Card hebben :|

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
Check zo je mail

[ Voor 85% gewijzigd door intoxicated op 24-02-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

ff in de herhaling:
Anoniem: 98248 schreef op 23 februari 2004 @ 15:24:
* Anoniem: 15154 firmwares
* Anoniem: 15154 Unlock links, codes of handel
* intoxicated de FaQ voor meer info.
Posts van de volgende users zijn naar aanleiding hiervan getrashed:
• rfalentijn
• Jeroenvw
• ppleeuw

En Diamond AT heeft een OW.

Moraal: Hou gewoon op met posten over het unlocken of flashen van deze GSM.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Niet online
intoxicated schreef op 24 februari 2004 @ 15:16:
ff in de herhaling:
[...]
Posts van de volgende users zijn naar aanleiding hiervan getrashed:
• rfalentijn
• Jeroenvw
• ppleeuw

En Diamond AT heeft een OW.

Moraal: Hou gewoon op met posten over het unlocken of flashen van deze GSM.
Ik heb niks ontvangen.?????????? (naffer79@hotmail.com) wat houd OW in.
Ik heb net mijn mail gelezen. Mensen hier dus geen flash, unlock en firmware rotzooi.

[ Voor 10% gewijzigd door Tasminos op 24-02-2004 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Als je die USB Dongle bij mycom koopt kan je dan games van jke computer naar je telefoon sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-07 21:41
Ja, hoe zit het met de voorraden overal? Zijn ze ergens nog op voorraad (in de Randstad)
En waar niet, hoelang wordt de levertijd ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mastasidaz schreef op 24 februari 2004 @ 15:32:
Als je die USB Dongle bij mycom koopt kan je dan games van jke computer naar je telefoon sturen?
kijk eerst in de startpost voor deze vragen die al zovaak gesteld zijn, PLZ!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastasidaz
Anoniem: 98248 schreef op 24 februari 2004 @ 15:37:
[...]

kijk eerst in de startpost voor deze vragen die al zovaak gesteld zijn, PLZ!
als je nou gewoon ff antwoord geeft ja of nee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mastasidaz schreef op 24 februari 2004 @ 15:43:
[...]

als je nou gewoon ff antwoord geeft ja of nee 8)7
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is het nog niemand opgevallen dat bij de afbeeldingen in de startpost, de 2e van boven dat daar het toetsenbord er anders uitziet dan op de foto ernaast? het lijkt ook of de toetsen links en rechts van de nul een teken missen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020

Repeat

:')

Anoniem: 106099 schreef op 24 februari 2004 @ 15:45:
is het nog niemand opgevallen dat bij de afbeeldingen in de startpost, de 2e van boven dat daar het toetsenbord er anders uitziet dan op de foto ernaast? het lijkt ook of de toetsen links en rechts van de nul een teken missen
De 0 ook. Die mist het pijltje omhoog. En het sterretje en het hekje missen idd ook tekens. Scherp gezien.

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Repeat schreef op 24 februari 2004 @ 15:50:
[...]

De 0 ook. Die mist het pijltje omhoog. En het sterretje en het hekje missen idd ook tekens. Scherp gezien.
jaja :) maar niet alleen die tekens, het zijn wat andere kleuren ook. lijkt wel ander toetsenbordje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
het plaatje van de v500 is afkomstig van de officiele motorola site, die met het vodafone logo in beeld heb ik op chip.de gevonden..

zouden jullie kunnen zeggen hoe JULLIE toetsenbord er uit ziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
die spellen op die sites doen het allemaal niet bij mij, allemaal applicatie fout. Weet iemand een oplossing?

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106609

Kenny89 kun je met die ontdekking van jou ook ringtones verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
Anoniem: 106609 schreef op 24 februari 2004 @ 16:12:
Kenny89 kun je met die ontdekking van jou ook ringtones verwijderen
heb je bluetooth ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

usb dongle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mijn toetsen bord ziet er uit als het rechtse foto'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
je kunt wel ringtones verwijderen , maar ik ken er maar 2 namelijk Ibiza Party.mid en Sombrero.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 16:20:
je kunt wel ringtones verwijderen , maar ik ken er maar 2 namelijk Ibiza Party.mid en Sombrero.mp3
Kun je ook een extra mp3 ringtone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vyndrox schreef op 24 februari 2004 @ 15:59:
die spellen op die sites doen het allemaal niet bij mij, allemaal applicatie fout. Weet iemand een oplossing?
Dan heb je ze zeker van 1 van deze 2 sites: http://j99.pieklo.pl/ http://www.myt610.net ? De spellen die op deze sites staan zijn ook eigenlijk niet voor de v525 en meeste doen het dus niet of je hebt geen fullscreen. Ik vraag me dan ook af waarom ze in de openingspost van deze topic staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25065 schreef op 23 februari 2004 @ 23:41:
Wanneer gaat die screensaver eigenlijk aan? Ik heb een animated gif als screensaver ingesteld, maar ik krijg hem nooit te zien :? Alleen gaat telkens na een tijdje mijn scherm en verlichting uit, maar die screensaver gaat nooit aan.

Owja en nog een vraagje: Bij meer instellingen staat DTMF en dan kan je kiezen uit kort, lang en uit. Wat houdt dat DTMF in? Het zal vast ook wel in de gebruiksaanwijzing staan maar die heb ik niet meer.
Is er al iemand die mij hier antwoord op kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
vyndrox schreef op 24 februari 2004 @ 16:15:
[...]

heb je bluetooth ?
usb dongle?
gewoon, my bluetooth locations >>> OBEX file transfer >>>> en dan bij audio de shit verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
pang schreef op 23 februari 2004 @ 23:28:

Nu ik de nieuwste software heb werkt alles perfect, in het nieuwe instalatie prog. kan je al aan het begin wat je precies wel en niet wil installeren. nu stond het er standaard bij en kon ik het simpelweg met de goede tutorial zo games overzetten.

Ik gebruik trouwens versie 1.4.2 .11 van Sitecom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BonBon schreef op 23 februari 2004 @ 16:22:
[...]

...ja leuk, maar die foto's komen van mobile-review.com. :P
Ik wil foto's zien van de mensen die hier in dit topic posten.

Ok, je bent al bezig zie ik.... ;)
zou je t mail adres van mij willen editen naar julesholleboom[at]planet[dot]nl
voor spammers :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 24-02-2004 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
Anoniem: 25065 schreef op 24 februari 2004 @ 16:22:
[...]

Dan heb je ze zeker van 1 van deze 2 sites: http://j99.pieklo.pl/ http://www.myt610.net ? De spellen die op deze sites staan zijn ook eigenlijk niet voor de v525 en meeste doen het dus niet of je hebt geen fullscreen. Ik vraag me dan ook af waarom ze in de openingspost van deze topic staan :?
jah daar heb ik ze vandaan, vet irri jah dat ze in de openingpost staan.
Weet iemand nog een site waar je gamez van halen kan die wel werken op de v525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 106099 schreef op 23 februari 2004 @ 15:45:
wie weet er hoe je zelf kleuren voor een profiel kunt maken?
wie oh wie weet dit? ik ben er zelf ook nog niet achtergekomen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 25065 schreef op 24 februari 2004 @ 16:23:
[...]

Is er al iemand die mij hier antwoord op kan geven?
Misschien moet je wat met de instellingen spelen van "Pauze : aan/uit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
vyndrox schreef op 24 februari 2004 @ 16:28:
[...]

bedankt voor de 'tip', ik heb de post aangepast.

Goede sites is htpp://www.motclub.com en http://www.v525downloads.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vyndrox schreef op 24 februari 2004 @ 16:28:
[...]

De games die hier staan werken als het goed is wel allemaal en fullscreen: http://members.aol.com/SoXSAD/home/index.htm

Heeft iemand misschien een werkende fullscreen versie van Rayman golf voor mij? (of mag ik dit hier niet vragen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 25065 schreef op 24 februari 2004 @ 16:40:
[...]

De games die hier staan werken als het goed is wel allemaal en fullscreen: http://members.aol.com/SoXSAD/home/index.htm

Heeft iemand misschien een werkende fullscreen versie van Rayman golf voor mij? (of mag ik dit hier niet vragen?)
http://members.aol.com/So...tp://www.v525downloads.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Nog ff terug over unlocken, je mag dus geen post posten met het woordje "unlock" erin zonder dat je getrashed wordt?
Ik snap natuurlijk dat je geen site's moet lopen posten met niet legale firmwares en codes etc, maar er zijn toch ook bedrijven die telefoons legaal unlocken zoals bladiebla . Daar mogen we ook niet over praten :?

[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 24-02-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 13:20:
[...]

Ik heb ook absoluut geen commentaar wie die batterijen verkoopt, het feit is dat het imitatie is. (wat ook prima kan werken).
En ik ben niet bang, maar ik laat iemand anders wel proefkonijn spelen als je het niet erg vindt... ;)
Ja je hebt gelijk moet er toch 1 zijn die het doet. Maar als er op de wereld met 15 gsmetjes wat mis is gegaan durf ik de gok wel te wagen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-07 16:20
dimitio schreef op 24 februari 2004 @ 16:52:
Nog ff terug over unlocken, je mag dus geen post posten met het woordje "unlock" erin zonder dat je getrashed wordt?
Ik snap natuurlijk dat je geen site's moet lopen posten met niet legale firmwares en codes etc, maar er zijn toch ook bedrijven die telefoons legaal unlocken zoals bladiebla . Daar mogen we ook niet over praten :?
We zijn heel duidelijk geweest; Geen links, firmwares of gebabbel. Wat snap je daar niet aan?
Het is onze policy, ons forum, en wij zetten deze regel. Of het unlocken nu legaal is of niet. Zo gaat het, niet anders.

Voor jou post, met die URL zou ik je eigenlijk ook een OW moeten sturen; want ik krijg wel heel sterk het idee dat je't erom doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Anoniem: 25065 schreef op 24 februari 2004 @ 16:22:
[...]

op mijn verzoek gezet, want ze doen het prima heb het getest namelijk. Er staat namelijk ook bij dat de java games het doen en niet de mophun games. Vond namelijk de tank game wel lache. Had dat vroeger namelijk veel gesp=peeld

[ Voor 7% gewijzigd door pang op 24-02-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kijk eens op www.telecomvergelijker.nl voor onderwerpen die hier niet toegestaan zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
bij mij heb ik iets ontdekt :'(
ik heb nu al best veel speling tussen de scharnieren waarmee ik het klepje openmaak. ik kan hem al een stukje naar links of naar rechts bewegen. volgens mij hoort dit niet te kloppen. binnekort even terug naar de vodafone city point of terug naar belcompany nwaar ik hem gekocht heb. ( meteen nieuwe sw vrage :) )
als ik hem uitklap en daarna probeer te verschuiven heeft hij absoluut geen speling.:S

edit: net ff gecheckt bij mijn nieuwe tel ( zelfde ) in doos en die heeft ook wel wat speling , dus ik denk niet dat het veel uitmaakt.

[ Voor 26% gewijzigd door k5052 op 24-02-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
Xandrios schreef op 24 februari 2004 @ 17:25:
[...]
We zijn heel duidelijk geweest; Geen links, firmwares of gebabbel. Wat snap je daar niet aan?
Het is onze policy, ons forum, en wij zetten deze regel. Of het unlocken nu legaal is of niet. Zo gaat het, niet anders.

Voor jou post, met die URL zou ik je eigenlijk ook een OW moeten sturen; want ik krijg wel heel sterk het idee dat je't erom doet...
Ait, dan heb ik het idd verkeerd begrepen, ik dacht namelijk dat je niet naar mensen mocht linken die niet legaal zijn, maar ik wist niet dat je ook niet mocht linken naar wel legale mensen/bedrijven. Daarom vroeg ik dus of het mocht.

Maar goed nu weet ik het dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037

Hmm vandaag usb Bluetooth adaptor gekocht, alles opgevolgd zoals in de tutorials staat en plaatjes en muziek versturen werkt, maar games niet. Op de een of andere manier kan ik geen .jar files slepen naar Obex object push. Je kan alleen visitekaartjes ofzo versturen.....kheb trouwens dongle van conceptronic met nieuwste drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij mij zit er totaal geen speling op het klepje. Zit muurvast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 97273 schreef op 24 februari 2004 @ 18:15:
Bij mij zit er totaal geen speling op het klepje. Zit muurvast...
Mijne zit ook vast, maar als je 't klepje half opendoet en dan heen en weer zit er wel ruimte op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45200

ik heb wel speling

enige minpunten:
opladen gaat heel kut. een beweging en hij laad al niet meer op. je moet de stekker er heel goed insekken.

En bij het opladen veranderd die van profiel is dit normaal? en waar kan ik dat wisselen uitschakelen. hij moet gewoon constant op vibra staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
als je hem dichtklapt , dan kun je hem meestal wel een beetje verschuiven maar als je hem hebt opengeklapt zit hij muurvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Anoniem: 94037 schreef op 24 februari 2004 @ 18:14:
Hmm vandaag usb Bluetooth adaptor gekocht, alles opgevolgd zoals in de tutorials staat en plaatjes en muziek versturen werkt, maar games niet. Op de een of andere manier kan ik geen .jar files slepen naar Obex object push. Je kan alleen visitekaartjes ofzo versturen.....kheb trouwens dongle van conceptronic met nieuwste drivers
kan je niet slepen accepteer de obex push hem niet? of krijg je een foutmelding op je v525. als je hulp nodig mag je me msnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 45200 schreef op 24 februari 2004 @ 18:18:
ik heb wel speling

enige minpunten:
opladen gaat heel kut. een beweging en hij laad al niet meer op. je moet de stekker er heel goed insekken.

En bij het opladen veranderd die van profiel is dit normaal? en waar kan ik dat wisselen uitschakelen. hij moet gewoon constant op vibra staan.
je kan bij geen enkel merk je telefoon laten trillen terwijl hij oplaadt, als dat is wat je bedoelt. Bij mij switcht ie iig wel terug naar het oude profiel als ik m weer ontkoppel van de lader
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.