Het grote Motorola V500/V525 Topic [II]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.825 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Ja dat bedoel ik idd!
Ik weet wel hoe voicedail moet maar voicecommand is dus iets anders!
Er staat toch ook in de startpost zowel voicedail als voicecommand? :?

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_The_Ripper
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:09
Chaser2600 schreef op 03 maart 2004 @ 11:50:
[...]

voice dial != voice command.
hij bedoelt denk ik dat je bijvoorbeeld bluetooth kan activeren met je stem.
maar volgens mij kan dat met deze telefoon dus niet.
Oeps, ja.... sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Nee nog niet verder nieuws sinds gister 18.00 toen ik werd gebeld.
De onlinewinkel.nl@vodafone reageert sinds 1,5 dag ook niet meer op mijn mails :/
En ik hoorde van cheesy dat ze na vrijdag alles via TPG versturen :o

Ik word vanavond weer gebeld over Selektvracht gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76134

Ok, heb vandaag ff een vodafona izi go starterspakket gekocht, maar dan herkent ie het nummer niet op de site. Ff gebeld met klantenservice, nummer is niet lang genoeg actief, kan enkele weken duren :/
En via klantenservice bestellen gaat niet... Dus jammer.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106880

Anoniem: 98248 schreef op 03 maart 2004 @ 08:48:
[...]

Bij mij doen ze t niet als me telefoon dicht is, volgens mij is heb ik een fabricagefout, ik moet namelijk mijn telefoon 1 mm omhoog duwen en dan doen ze t wel.. ik heb nu een heel klein stukje stof onder t beeldscherm geplakt, nu doet ie t wel gewoon.. Wel irritant eigenlijk. Maar ik heb geen zin om terug te gaan, dan moet ik m missen!

Trouwens, voor de mensen die gewoon geen antenne willen, dat dopje dat op je headset-out :+ kan je gewoon vastlijmen op je antenneingang. Ziet er wel mooi uit, binnekort feauteau's :)
Heb jij trouwens dat de batterij binnen een dag leeg is?

Als ik de klep ook iets omhoog duw dan werken die volume toetsen wel. Ook is mijn batterij binnen een dag leeg. Mijn vriendin heeft dezelfde telefoon waarvan de toetsen wel werken en de batterij zo'n 4-5 dagen meegaat.

Misschien dat dit een probleem is wat samen kan hangen? De enige mogelijkheid die ik kan bedenken is dat het schakelaartje te diep wordt ingedrukt door het scherm zodat er hierdoor probemen onstaan met die volume knoppen en een hoger stroomverbruik waardoor de accu snel leeg is.

NB onder het scherm zit een knopje, deze drukt een schakelaar als het wordt dichtgeklapt. Een mogelijkheid is om er iets vanaf te vijlen.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 106880 op 03-03-2004 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Ik heb dus vorige week met credicard betaald op de website. Krijg ik vandaag een brief thuis met een factuur, en dat ik het geld voor 12/3 op hun bankrekening moet storten.. :?

Is dit altijd zo?

[ Voor 49% gewijzigd door IronFist op 03-03-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

IronFist schreef op 03 maart 2004 @ 12:47:
Ik heb dus vorige week met credicard betaald op de website. Krijg ik vandaag een brief thuis met een factuur, en dat ik het geld voor 12/3 op hun bankrekening moet storten.. :?

Is dit altijd zo?
Onderaan je factuur staat dat het via je creditcard verrekend zal worden. Dat staat er bij mij tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037

Anoniem: 106880 schreef op 03 maart 2004 @ 12:10:
[...]

Als ik de klep ook iets omhoog duw dan werken die volume toetsen wel. Ook is mijn batterij binnen een dag leeg. Mijn vriendin heeft dezelfde telefoon waarvan de toetsen wel werken en de batterij zo'n 4-5 dagen meegaat.

Misschien dat dit een probleem is wat samen kan hangen? De enige mogelijkheid die ik kan bedenken is dat het schakelaartje te diep wordt ingedrukt door het scherm zodat er hierdoor probemen onstaan met die volume knoppen en een hoger stroomverbruik waardoor de accu snel leeg is.

NB onder het scherm zit een knopje, deze drukt een schakelaar als het wordt dichtgeklapt. Een mogelijkheid is om er iets vanaf te vijlen.
Hej nou je t zegt.....Ik heb precies hetzelfde met die knoppen die het niet doen aan de zijkant, en mn batterij gaat ook nog geen dag mee. Maar dat stukje eraf vijlen heeft volgens mij geen zin, want als ik het knopje gewonn met een schroevendraaier ofzo indruk (ook aardig hard) dan doen die knoppen het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037 schreef op 03 maart 2004 @ 13:10:
[...]

Hej nou je t zegt.....Ik heb precies hetzelfde met die knoppen die het niet doen aan de zijkant, en mn batterij gaat ook nog geen dag mee. Maar dat stukje eraf vijlen heeft volgens mij geen zin, want als ik het knopje gewonn met een schroevendraaier ofzo indruk (ook aardig hard) dan doen die knoppen het wel gewoon.
Ik heb nu een rubber dopje op het scherm zittten en nu maar afwachten of de batterij het langer volhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Weet iemand nou of er voicecommand opzit of niet? In de startpost hebben ze het dus over 9 entries, hoe komen ze daar dan aan? :?

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
IronFist schreef op 03 maart 2004 @ 12:01:
Nee nog niet verder nieuws sinds gister 18.00 toen ik werd gebeld.
De onlinewinkel.nl@vodafone reageert sinds 1,5 dag ook niet meer op mijn mails :/
En ik hoorde van cheesy dat ze na vrijdag alles via TPG versturen :o

Ik word vanavond weer gebeld over Selektvracht gedoe
Aha, ben benieuwd, kennis van me heeft dinsdag bericht gekregen dat ie verstuurd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Laatst online: 21:53
visboer32 schreef op 03 maart 2004 @ 13:23:
Weet iemand nou of er voicecommand opzit of niet? In de startpost hebben ze het dus over 9 entries, hoe komen ze daar dan aan? :?
Op de website van Motorola staat wel Vocie activated bellen, bedoel je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106880 schreef op 03 maart 2004 @ 13:22:
[...]

Ik heb nu een rubber dopje op het scherm zittten en nu maar afwachten of de batterij het langer volhoud.
Ja ga ik ook proberen, ff testen of het met elkaar te maken heeft......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

diabyte schreef op 03 maart 2004 @ 13:29:
[...]

Op de website van Motorola staat wel Vocie activated bellen, bedoel je dat?
Nee, ik bedoel dat je een bepaald commando kan uitvoeren. Dus als ik bijvoorbeeld 'inbox' zeg dat ik dan naar de inbox ga van m'n berichten. Op m'n Siemens M55 kan dat ook. Zeg je bijvoorbeeld 'spellen' en dan gaat ie naar het spelletjes gedeelte. Dat is 'voicecommand'.

'voicedail' is juist dat je een telefoonnummer koppelt aan een stem. Dat zit er zowieso op, dat wist ik allang.

In de starpost staat:
-Voicedialing: maximaal 20 personen
-Voicecommands: maximaal 9 entries

Twee verschillende functies, maar die voicecommand kan ik toch echt niet vinden? :?

[ Voor 17% gewijzigd door visboer32 op 03-03-2004 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edoll
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:14
Iemand al een riemclip (ala 3690 standaard hoesje) gevonden voor de v525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
dolby schreef op 03 maart 2004 @ 13:25:
[...]

Aha, ben benieuwd, kennis van me heeft maandag bericht gekregen dat ie verstuurd was.
Ja ze worden gewoon goed vestuurd, alleen die ene levering van vrijdag is fout gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Laatst online: 09:04

Mad_Demon

de dokter

Ik heb een telefoon gereserveerd en krijg 'm deze of volgende week. Ik vraag me alleen nog af hoeveel smsjes ik in de telefoon kan opslaan, heb altijd de neiging om al m'n smsjes op te slaan.

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-04 08:41
Mooi toestel, ik heb er zojuist een gekocht bij een City-Point. :)
Deze was nog maar een paar dagen geopend en ze hadden er maar 150 beschikbaar !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-05 10:04
Mad_Demon schreef op 03 maart 2004 @ 15:03:
Ik heb een telefoon gereserveerd en krijg 'm deze of volgende week. Ik vraag me alleen nog af hoeveel smsjes ik in de telefoon kan opslaan, heb altijd de neiging om al m'n smsjes op te slaan.
10 maar, helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
K-2SO schreef op 03 maart 2004 @ 15:42:
Mooi toestel, ik heb er zojuist een gekocht bij een City-Point. :)
Deze was nog maar een paar dagen geopend en ze hadden er maar 150 beschikbaar !
offtopic:
is dat in Bergen op Zoom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

wft... State of the art telefoon met 5mb vrije ruimte en dan kan ik maar 10 smsjes op kwijt :o
Op een nieuwe Samsung kunnen er 200 smsjes opgeslagen worden :{

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107798

Anoniem: 94037 schreef op 24 februari 2004 @ 18:38:
[...]

hij accepteert hm op de een of andere manier niet, ik krijg verder geen foutmelding, er staat helemaal niks

[EDIT]
K probeer het nu net op een andere manier en nu lukt het ineens wel.....erg vaag allemaal
Kun jj mij vertellen( of iemand anders) wat die andere manier is, want mij lukt het namelijk ook niet...:S echt vaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-04 16:39

I_PANDA_I

Boe!

Whoei vandaag datakabeltje binnen gekregen. :)
Wil hem gaan uitproberen is m'n batterij leeg :( . Over een uurtje nogmaal,..... laat wel wat weten ;)

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Anoniem: 107798 schreef op 03 maart 2004 @ 16:01:
[...]

Kun jj mij vertellen( of iemand anders) wat die andere manier is, want mij lukt het namelijk ook niet...:S echt vaaag
kies een .jar bestand --> rechtermuisknop en dan kopiëren --> mijn bluetooth locaties --> dan linksboven op 'apparaten in bereik bekijken' klikken --> dan dubbelklikken op je phone --> daar rechtermuisknop op 'OBEX PUSH' en dan kan je plakken. :)

Werkt hier in ieder geval goed zo. Rechtstreeks via mijn bluetooth locaties en dan gelijk OBEX push lukt niet hier.

---> Kan er nou iemand nog iets vertellen over die voicecommand? Heeft iemand het ooit gezien of gebruik iemand het??

[ Voor 29% gewijzigd door visboer32 op 03-03-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:19
Mad_Demon schreef op 03 maart 2004 @ 15:52:
wft... State of the art telefoon met 5mb vrije ruimte en dan kan ik maar 10 smsjes op kwijt :o
Op een nieuwe Samsung kunnen er 200 smsjes opgeslagen worden :{
wat ik me zat af te vragen. waar worden die smsjes dan op gesaved? want op je sim kan je inderdaad maar 10 sms op kwijt en als dat het geval is misschien dat je dat kan wijzigen naar tel geheugen. Ik gebruik die toestel niet echt dus ontvang ik er ook geen sms op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

visboer32 schreef op 03 maart 2004 @ 16:09:
[...]

kies een .jar bestand --> rechtermuisknop en dan kopiëren --> mijn bluetooth locaties --> dan linksboven op 'apparaten in bereik bekijken' klikken --> dan dubbelklikken op je phone --> daar rechtermuisknop op 'OBEX PUSH' en dan kan je plakken. :)

Werkt hier in ieder geval goed zo. Rechtstreeks via mijn bluetooth locaties en dan gelijk OBEX push lukt niet hier.

---> Kan er nou iemand nog iets vertellen over die voicecommand? Heeft iemand het ooit gezien of gebruik iemand het??
Thanks voor je reply.

Bij mij staat alleen geen "Apparaat in bereik bekijken" waar kan je dat vinden... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107183

pang schreef op 03 maart 2004 @ 16:13:
[...]

wat ik me zat af te vragen. waar worden die smsjes dan op gesaved? want op je sim kan je inderdaad maar 10 sms op kwijt en als dat het geval is misschien dat je dat kan wijzigen naar tel geheugen. Ik gebruik die toestel niet echt dus ontvang ik er ook geen sms op.
Hmm, ik heb op het moment 14 smsjes in mijn inbox staan... Waarschijnlijk heeft het ook te maken met het aantal berichten in je outbox en of je ook nog mmsjes erin heb staan. Ik denk idd dat het op de sim word opgeslagen. Maar dat zou je makkelijk kunnen testen door de simkaart in een andere tel te doen en dan kijken of je smsjes nog hebt. Ik zou het graag voor je testen, maar ik heb helaas geen andere tel die simlockvrij is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Anoniem: 107798 schreef op 03 maart 2004 @ 16:01:
[...]

ik neem dat je de sleep methode bedoelt en die ander is ook beschrijven met kopieren. Wat ook kan is gewoon rechtmuis knop > verzenden > BT > telefoonnaam(zie je hem niet tussenstaand dan kan je hem daar gaan zoeken en dan alsnog pairen zet wel dan op vind mij). Dan gaat hij senden en pakt hij vanzelf de push. Althans bij mij

zorg wel dat je BT verbining nog niet in gebruik is en dat je comp hem wel als gsm herkend. De keer dat het bij mij niet lukt was omdat ik die phone tools had geinstalleerd die meteen de BT poort bezet hield

[ Voor 9% gewijzigd door pang op 03-03-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Anoniem: 107798 schreef op 03 maart 2004 @ 16:17:
[...]

Thanks voor je reply.

Bij mij staat alleen geen "Apparaat in bereik bekijken" waar kan je dat vinden... :/
Hier:

Afbeeldingslocatie: http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/moto1.jpg

Die OBEX push die je hier in beeld ziet werkt dus niet bij mij, moet dus via 'apparaat in bereik bekijken'. Je kan ook in het menu 'bluetooth' klikken op 'zoeken naar apparaten' da's hetzelfde. :)

[ Voor 33% gewijzigd door visboer32 op 03-03-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Topicstarter
Anoniem: 106880 schreef op 03 maart 2004 @ 12:10:
[...]

niet gaan vijlen, heb ik ook gedaan, heeft geen zin, als je goed kijkt zit de rechterkant beter aangelsoten dan de linkerkant.. ik heb een stickertje van 0,5 mm onder me scherm geplakt en dat werkt goed, ziet er niet zo mooi uit :(

maar ik heb dus al die vodafone logo's verwijdert, maar kon je dan nou nog terug naar de winkel? Ik heb eigenlijk geen zin om me tel zo lang te missen!!

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 03-03-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon

Mad_Demon

de dokter

Anoniem: 106973 schreef op 02 maart 2004 @ 23:21:
Kreeg ik net een sms. Maar me inbox zat vol.
Ik heb nu dus wat berichten verwijderd.
Maar die nieuwe komt nog niet :?
Dat is bij Vodafone jammer maar helaas, het smsje komt niet meer aan. Hij word namelijk gewoon als verzonden beschouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Mad_Demon schreef op 03 maart 2004 @ 16:26:
[...]

Dat is bij Vodafone jammer maar helaas, het smsje komt niet meer aan. Hij word namelijk gewoon als verzonden beschouwd.
dat wist ik niet :( t-mobile is chiller in dat opzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

hmm, ik heb dit probleem(pje) ook, maar het er zijn dus ZEKER WETEN ook telefoons die dit NIET hebben? Als dat zo is ga ik morgen ff bij service point langs..

Ik heb nou overigens ook een micro-antenne! €7 euro bij de plaatselijke 'turk' (n telefoonzaak) dingetje werkt perfect :)

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 86754 op 03-03-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248 schreef op 03 maart 2004 @ 16:23:
[...]

niet gaan vijlen, heb ik ook gedaan, heeft geen zin, als je goed kijkt zit de rechterkant beter aangelsoten dan de linkerkant.. ik heb een stickertje van 0,5 mm onder me scherm geplakt en dat werkt goed, ziet er niet zo mooi uit :(

maar ik heb dus al die vodafone logo's verwijdert, maar kon je dan nou nog terug naar de winkel? Ik heb eigenlijk geen zin om me tel zo lang te missen!!
Volgens mij zijn er veel meer met dit probleem (including me :'( ) Mn broertjes telefoon heeft er geen last van, dus er zijn mensen die hier geen problemen mee hebben.........Maarre die logo's eraf dat viel tog gewoon onder krassen op je telefoon, dat kan tog gebeuren? Hoe lang ben je trouwens je telefoon kwijt als je m laat reparen?

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 03-03-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

visboer32 schreef op 03 maart 2004 @ 16:18:
[...]

Hier:

[afbeelding]

Die OBEX push die je hier in beeld ziet werkt dus niet bij mij, moet dus via 'apparaat in bereik bekijken'. Je kan ook in het menu 'bluetooth' klikken op 'zoeken naar apparaten' da's hetzelfde. :)
Ik heb je stappen gevolgd, maar als ik het naar mn telefoon verzend krijg ik een applicatie fout als ik de .jad en .jar tegelijk stuur

en als ik alleen de jar verzend krijg ik een serverfout

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 107798 op 03-03-2004 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
als je naar mijn reply kijkt ben je hem 14 dagen kwijt als je geluk hebt :P
hij wordt namelijk naaar motorola gestuurd voor software updates etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Anoniem: 107798 schreef op 03 maart 2004 @ 16:36:
[...]

Ik heb je stappen gevolgd, maar als ik het naar mn telefoon verzend krijg ik een applicatie fout als ik de .jad en .jar tegelijk stuur

en als ik alleen de jar verzend krijg ik een serverfout
.jad files kan je zowieso niet sturen.

Heb je alles al ingesteld zoals hier staat beschreven?
http://www.soxmusic.de/V525/faq/faqbt01.htm

[ Voor 5% gewijzigd door visboer32 op 03-03-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

dubbel 8)7

[ Voor 97% gewijzigd door visboer32 op 03-03-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

trippel! 8)7 :D

[ Voor 51% gewijzigd door visboer32 op 03-03-2004 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:54
Ik weet niet meer precies waar die quote nou stond, maar krassen etc. vallen niet onder de garantie. Dat bekent dat je geen nieuw vodafone logo kan claimen als hij 'per ongeluk' weg is :P. Echter houd je wel gewoon je garantie, tenzij het aantoonbaar is dat door jou eigen fout de foon kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Precies, dat probeerde ik ook te zeggen..... ;)

Trouwens 14 dagen is aardig wat, maar ja ik denk dat ik er tog maar ff mee heen ga, want dit is best wel irritant. Gelukkig hebk mm ouwe phone nog :)

[ Voor 145% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 03-03-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Mijn batt. gaat ook maar een dag mee ;(
En doe dr bijna nix mee, heeft iemand hem al terug gebracht voor dat probleem?

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

vyndrox schreef op 03 maart 2004 @ 16:50:
Mijn batt. gaat ook maar een dag mee ;(
En doe dr bijna nix mee, heeft iemand hem al terug gebracht voor dat probleem?
Heb je ook dat als je het scherpje dicht hebt dat je de knoppen aan de zijkant niet kan gebruiken om van profiel te veranderen, behalve als je het schermpje iets optilt?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 03-03-2004 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie dat het probleem vaak voorkomt met de batterij. Ik wacht het even af met die noodoplossing mbt de volume knoppen. Morgen weet ik meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

visboer32 schreef op 03 maart 2004 @ 16:39:
[...]

ja alle stappen gevolgd, maar nog steeds een server fout

* Het verzenden lukt nu al :D, maar als ik wil installeren staat er op mijn telefoonscherm dat er een applicatie fout is

* Nu herkent hij mijn bestandstype niet op mijn telefoon :/

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 107798 op 03-03-2004 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Anoniem: 94037 schreef op 03 maart 2004 @ 16:55:
[...]

Heb je ook dat als je het scherpje dicht hebt dat je de knoppen aan de zijkant niet kan gebruiken om van profiel te veranderen, behalve als je het schermpje iets optilt?
Neej dat probleem heb ik niet, alleen dat de batt. maar een dag meegaat.

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Laatst online: 27-12-2024
hoodlum schreef op 02 maart 2004 @ 22:59:
Tip:

Gratis je fotos uploaden naar internet zonder bluetooth of datakabel: registreer je bij my vodafone en gebruik het mms album. Stuur vervolgens de afbeelding (geluid kan ook geloof ik) in een MMS naar 2667.

Over de kosten staat op de vodafone site:

[...]

Via diezelfde site kan je overigens ook al je email accounts aan je vodafone mail koppelen zodat je al je accounts tegelijk kan checken op je phone.
Zou je ff de link kunnen geven, heb het namelijk net geprobeerd..... maar niks te vinden in m'n online mms-album, en het koste me wel geld
(ik zal wel gewoon weer iets fout hebben gedaan)

Is er trouwens ook een mogelijkheid om gratis mmsjes via het internet naar je mobiel te sturen... heb namelijk nog een paar midi bestandjes die ik graag op m'n mobiel wil :P (en ik heb "nog" geen bt of datakabel)

[ Voor 15% gewijzigd door poesje op 03-03-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:21
Ik heb de telefoon pas een paar dagen heb hem nu 2x aan de zuurstof gelegd.. Vaak hoor je dat de battery na een paar keer opladen het beter gaat doen....

[ Voor 17% gewijzigd door _VooDooMen_ op 03-03-2004 17:28 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zou iedereen die ook t probleem van t klepje heeft (klein beetje openen om knopjes te gebruiken..) dat kunnen melden? Als t een algemeen probleem is vind ik dat we een nieuwe telefoon / reparatie verdienen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106099

over die knopjes die het niet doen( de mijne doen het wel btw) misschien zijn de 2 rubbertjes die onderaan je toestel zitten plaat of zitten ze er helemaal niet? want bij mij wordt het klepje door die rubbertjes een millimeter ofzo opengehouden( zijn rubbertjes die er standaad zitten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 98248 schreef op 03 maart 2004 @ 17:34:
zou iedereen die ook t probleem van t klepje heeft (klein beetje openen om knopjes te gebruiken..) dat kunnen melden? Als t een algemeen probleem is vind ik dat we een nieuwe telefoon / reparatie verdienen..
Ik had dat probleem ook, maar toen ik hem een stukje omhoog deed en daarna weer helemaal dicht deden die knopjes het weer gewoon. Alleen als er een klein beetje druk op het klepje staat doen ze het weer niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
BonBon schreef op 03 maart 2004 @ 15:50:
[...]

offtopic:
is dat in Bergen op Zoom?
Nope .. dit is in Oss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoodlum
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

hoodlum

poesje schreef op 03 maart 2004 @ 17:20:
[...]

Zou je ff de link kunnen geven, heb het namelijk net geprobeerd..... maar niks te vinden in m'n online mms-album, en het koste me wel geld
(ik zal wel gewoon weer iets fout hebben gedaan)
My vodafone -> mms album -> help (rechtsbovenin) staat dat het gratis zou moeten zijn (bij korte uitleg).

directe link
(moet je misschien voor ingelogd zijn bij my vodafone)

Heeft iemand het overigens al voor elkaar om via het messages menu zijn email te kunnen checken? Via het live menu kan ook, maar dan moet je telkens extra betalen voor het ophalen van het menu plus het duurt langer.

Dat email setup menu is een beetje bugged lijkt het, als ik ISP wissel van custom naar vodafone mail springt ie uit het menu zonder iets te wijizgen.

[ Voor 27% gewijzigd door hoodlum op 03-03-2004 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106099 schreef op 03 maart 2004 @ 17:43:
over die knopjes die het niet doen( de mijne doen het wel btw) misschien zijn de 2 rubbertjes die onderaan je toestel zitten plaat of zitten ze er helemaal niet? want bij mij wordt het klepje door die rubbertjes een millimeter ofzo opengehouden( zijn rubbertjes die er standaad zitten)
Nee die rubbertjes heb ik wel, dat is het probleem niet.....Ik heb mn telefoon vergeleken met een andere die het probleem niet had en ze zijn identiek.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 03-03-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Laatst online: 06-05-2024
met die batterij had ik eerst ook, maar nu (na 4x opladen) gaat hij het steeds langer volhouden... Ik zou nog even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037 schreef op 03 maart 2004 @ 18:20:
[...]

Nee die rubbertjes heb ik wel, dat is het probleem niet.....Ik heb mn telefoon vergeleken met een andere die het probleem niet had en ze zijn identiek.
Ik heb hier ook 2 identieke telefoons met dezelfde software versie. batterijen uitwisselen helpt niet. Moet toch volgens mij verband houden met dat schakelaartje in de cover.

Ik heb sinds vanmorgen nog steeds 3 streepjes :) , meestal rond dit tijdstip had ik al 2 streepjes. :( Op het eind van de avond was ie helemaal leeg. |:( En dan weer gaan laden :Z

Keep my fingers crossed

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 106880 op 03-03-2004 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
offtopic:
is er dan een schakelaar in de cover? kan iemand hier en foto van maken?
want die van mij ging 5 dagen mee.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenny89 schreef op 03 maart 2004 @ 18:40:
offtopic:
is er dan een schakelaar in de cover? kan iemand hier en foto van maken?
want die van mij ging 5 dagen mee.....
Kijk naar de start topic. Op de grote foto zie je een uitstulpsel onder het tft scherm (wat naar recht). Deze drukt een schakelaartje in, die zie je eronder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:22
visboer32 schreef op 03 maart 2004 @ 16:39:
[...]

He thanx :) Had soms problemen met .jar files, maar nu doet ie 't perfect.

Op mijn werk heb ik wat gespeeld met BT met een Nokia 3650 en een 7650.
Het versturen ging goed, maar kon alleen niet van hun ontvangen, terwijl hun wel naar elkaar konden sturen. Hebben nog meer mensen hier problemen mee?

Heb trouwens sinds vandaag mijn Orange abbo erin 8) Helaas herkent Orange World 'm niet als ondersteunend toestel, hopelijk binnenkort wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106880 schreef op 03 maart 2004 @ 18:34:
[...]

Ik heb hier ook 2 identieke telefoons met dezelfde software versie. batterijen uitwisselen helpt niet. Moet toch volgens mij verband houden met dat schakelaartje in de cover.

Ik heb sinds vanmorgen nog steeds 3 streepjes :) , meestal rond dit tijdstip had ik al 2 streepjes. :( Op het eind van de avond was ie helemaal leeg. |:( En dan weer gaan laden :Z

Keep my fingers crossed
Ik heb zo'n id dat het wel met elkaar te maken heeft, maar we zullen het wel zien morgen. Bij mijn telefoon kan ik het klepje trouwens een heel klein beetje heen en weer schuiven, kweenie of dat er wat mee te maken heeft, maar dat is soms ook wel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037 schreef op 03 maart 2004 @ 19:16:
[...]

Ik heb zo'n id dat het wel met elkaar te maken heeft, maar we zullen het wel zien morgen. Bij mijn telefoon kan ik het klepje trouwens een heel klein beetje heen en weer schuiven, kweenie of dat er wat mee te maken heeft, maar dat is soms ook wel irritant.
Ik heb beide klepjes van de telefoons vergeleken, er zit geen verschil in speling oid.

En ik heb nog steeds 3 streepjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:50

GG85

.......

Ik zit zelf te twijfelen om deze telefoon te kopen, kan iemand een paar foto's posten gemakt met de V525 op de hoogste resolutie/kwaliteit? Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
GG85 schreef op 03 maart 2004 @ 19:31:
Ik zit zelf te twijfelen om deze telefoon te kopen, kan iemand een paar foto's posten gemakt met de V525 op de hoogste resolutie/kwaliteit? Thanks.
Het is maar de vraag of je nog aan een toestel kunt komen, aangezien ze niet meer te krijgen zijn via de site. En de actie dus waarschijnlijk is beeindigt/gewijzigd.

Over die foto's, op de startpost staat een link naar een pagina die voorbeeldfoto's heeft..... voortaan eerst forum lezen en dan pas vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32

visboer32

Koen

Anoniem: 107798 schreef op 03 maart 2004 @ 16:58:
[...]

ja alle stappen gevolgd, maar nog steeds een server fout

* Het verzenden lukt nu al :D, maar als ik wil installeren staat er op mijn telefoonscherm dat er een applicatie fout is

* Nu herkent hij mijn bestandstype niet op mijn telefoon :/
Is het wel een goede file (geschikt voor v525?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
poesje schreef op 03 maart 2004 @ 19:36:
[...]

Het is maar de vraag of je nog aan een toestel kunt komen, aangezien ze niet meer te krijgen zijn via de site. En de actie dus waarschijnlijk is beeindigt/gewijzigd.

Over die foto's, op de startpost staat een link naar een pagina die voorbeeldfoto's heeft..... voortaan eerst forum lezen en dan pas vragen :P
Op http://onlinewinkel.vodaf...=MVORTART&art_id=imv525rt

staat ie nog hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja maar dan moet je al wel prepaid klant zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Is alleen nog voor bestaande klanten... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Anoniem: 97273 schreef op 03 maart 2004 @ 19:55:
[...]

Dan ga je naar een gewone winkel, ik zag ze weer staan bij oa belcompany, het pakket incl sim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

dolby schreef op 03 maart 2004 @ 20:00:
[...]

Dan ga je naar een gewone winkel, ik zag ze weer staan bij oa belcompany, het pakket incl sim
Als ze hem op voorraad hebben heb je mazzel, maar in de meeste winkels zijn ze uitverkocht en kun je hem reserveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10:10

Nanax

Ik ben sjaak niet

Als het allemaal goed gaat zaterdag mijn exemplaar :D

nu heb ik de topic globaal al gevolgd, Maar heb ik nog even een vraagje over welke precies.
Het is dus de kabel voor v60/v66 toch?,
(ja ik heb de laatste 15 pagina's nog even door gekeken maar wil het even zeker weten.)
De software weet ik wel te vinden onderhand. en kan je met die usb kabel ook opladen, ik hoorde het even voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107846

Hoe zit dat nu met die batterij, is die nu goed of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:55

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Over dat lipje onder het scherm: deze moet je er dus NIET afhalen! dit is een schakelaartje dat ervoor zorgt dat de telefoon weet wanneer je scherm wordt dichtgeklapt. De telefoon denkt dat het schermpje open is en dan kun je dag zeggen tegen je accu :)

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mentalmadnizz schreef op 03 maart 2004 @ 21:22:
Over dat lipje onder het scherm: deze moet je er dus NIET afhalen! dit is een schakelaartje dat ervoor zorgt dat de telefoon weet wanneer je scherm wordt dichtgeklapt. De telefoon denkt dat het schermpje open is en dan kun je dag zeggen tegen je accu :)
Misschien dat het lipje de schakelaar te ver doordrukt waardoor die problemen onstaan, dan er iets vanaf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32184

op de site van Belcompany staat ie ook (of nog?) voor 129,- maar geen info over de 65 euro beltegoed actie. Maar daar kan je hem nog wel bestellen zo te zien. Weet iemand of dit exact dezelfde actie is, of dat je kan fluiten naar de 50 euro extra beltegoed

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 32184 op 03-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99153

Ik kan nog steeds niet vinden wanneer je nou dat beltegoed krijgt
(ik heb besteld via het nummer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 99153 schreef op 03 maart 2004 @ 22:03:
Ik kan nog steeds niet vinden wanneer je nou dat beltegoed krijgt
(ik heb besteld via het nummer)
Eind april (dacht ik) krijg je dan 10 euro en zo 5 maanden lang, als je al vodafone klant was dan krijg je die 5 maanden 13 euro

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 03-03-2004 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97405

Beetje stromme vraag misschien, maar kan het zijn als de accu van mijn motorola bijna helemaal leeg is of als ik de telefoon net aan de lader heb hangen dat ik wel verbinding kan krijgen met BlueTooth maar de mappen Geluid en Plaatjes niet kan openen en dus daarmee ook geen bestanden kan verzenden of ontvangen op mijn V525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107860

Heeyyy,
ik volg dit topic nu al een tijdje sinds ik mn v525 heb en heb vandaag dan ook eindelijk mn datakabeltje. Alleen ik weet niet met welke software ik ringtones, plaatjes e.d. erop kan krijgen! Ik heb mobile PhoneTools geprobeerd en PST, maar daarmee kan het niet (zover ik weet). Help me! _/-\o_ }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Volgens mij niet; ik hem op dit moment aan die datakabel hangen en zie dat batterij icoontje niet animeren ofzo. en ja het is de kabel voor de v66 (eigenlijk voor de gehele V*** serie)
}:O
Nanax schreef op 03 maart 2004 @ 21:13:
Als het allemaal goed gaat zaterdag mijn exemplaar :D

nu heb ik de topic globaal al gevolgd, Maar heb ik nog even een vraagje over welke precies.
Het is dus de kabel voor v60/v66 toch?,
(ja ik heb de laatste 15 pagina's nog even door gekeken maar wil het even zeker weten.)
De software weet ik wel te vinden onderhand. en kan je met die usb kabel ook opladen, ik hoorde het even voorbij komen.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 107860 op 03-03-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
mycom Dongle gebruikers welke driver gebruiken jullie? een vriend van mij gebruikt widcomm oem4.inf(van cdrom), maar dan geeft hij in BT places bij config en dan hardware tab een foutmelding dat dongle niet goed werkt. wellicht dat het aan de driver ligt. Kunnen jullie mij dan de goede driver opsturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:54
Ik gebruik gewoon die drivers van de CD die erbij zat. Als windows dat ding wil installeren, zeg je gewoon op dat hij op die CD moet zoeken en dan gaat hij automatisch goed (alleen niet digitaal ondertekend, maar dat boeit niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze datakabel kwam van stuntprijzen.net en zaten geen drivers/software erbij. Panda en Cheesy hebben dezelfde kabel ; welke software gebruiken jullie?
E-RIC schreef op 03 maart 2004 @ 22:53:
Ik gebruik gewoon die drivers van de CD die erbij zat. Als windows dat ding wil installeren, zeg je gewoon op dat hij op die CD moet zoeken en dan gaat hij automatisch goed (alleen niet digitaal ondertekend, maar dat boeit niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
E-RIC schreef op 03 maart 2004 @ 22:53:
thanx waarschijnlijk is dat ding gewoon gaar want in eerste instantie gaf hij fout aan, want hij kon totaal geen drivers vinden en daarna de drivers handmatig toegevoegd. Bij zijn hardwaretabpblad bij config in BT places geeft hi jhetzelfde aan als de mijne alleen zegt hij apperaat werkt niet goed. Driver zit wel snor denk ik.

Mijn conclusie is omruilen die handel, maar wellicht dat iemand een betere oplossing heeft
Anoniem: 107860 schreef op 03 maart 2004 @ 23:01:
Deze datakabel kwam van stuntprijzen.net en zaten geen drivers/software erbij. Panda en Cheesy hebben dezelfde kabel ; welke software gebruiken jullie?

[...]
dit zijn standaard sofware van BT. ik geloof dat je sistergsm software moet gebruiken om spelletjes en geluiden over te zetten op de je gsm mbv kabel

[ Voor 23% gewijzigd door pang op 03-03-2004 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Ja hoor! :D
Vandaag was bij Vodafone City Point een nieuwe lading binnengekomen... en ik kwam om 13.00 bij die winkel... uitverkocht!!!
Hopen dat ze 'm morgen bij de Dixons nog hebben, voor volgende week is ie in ieder geval vol gereserveerd bij de City Point :(
I_PANDA_I schreef op 02 maart 2004 @ 23:27:
[...]

OMG :/ de mensen worden alsmaar dommer 8)7
Dank je :?

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 55933 op 03-03-2004 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100985

hoi, heeft vodafone het menu en andere dingen helemaal verpest aan de v525 netzoals de T610? ik ga em namelijk deze week halen en zou dat nog wel even willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100985 schreef op 03 maart 2004 @ 23:12:
hoi, heeft vodafone het menu en andere dingen helemaal verpest aan de v525 netzoals de T610? ik ga em namelijk deze week halen en zou dat nog wel even willen weten :)
Nee hoor, alleen staat er 'vodafone live' in het menu, en op het 'bureablad' staat (heel lelijk!) een button (in het rood! kleur is niet te veranderen bij mijn weten) ook 'vodafone live' verder is hij (volgens mij) 'gewoon'..

offtopic:
congrats met de 1000e post in dit topic die jij net poste :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100985

oke, heb je hier een foto van of iemand anders (als et niet teveel gevraagd is :? heb al wat reviews en fotos bekeken en ben volgens mij dat logo nog neit tegengekomen...)
offtopic:
yes 1000 post krijg ik nu gratis een v525? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Anoniem: 100985 schreef op 03 maart 2004 @ 23:16:
offtopic:
lol :D

anyway, weet iemand of je ook java spul kan downloaden via gprs? ik heb namelijk nét niet genoeg $$$ om nog een dongle te kopen, en ik wou het evt nog wel gaan uitproberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933 schreef op 03 maart 2004 @ 23:18:
[...]

lol :D

anyway, weet iemand of je ook java spul kan downloaden via gprs? ik heb namelijk nét niet genoeg $$$ om nog een dongle te kopen, en ik wou het evt nog wel gaan uitproberen ;)
Volgens mij kan wel, volgens mij ken et via wap? ben het iig ergens (op een site) tegen gekomen..
Anoniem: 100985 schreef op 03 maart 2004 @ 23:16:
oke, heb je hier een foto van of iemand anders (als et niet teveel gevraagd is :? heb al wat reviews en fotos bekeken en ben volgens mij dat logo nog neit tegengekomen...)
offtopic:
sorry, heb geen ander fototoestel..
offtopic:
je kan het proberen bij vodafone.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edoll
  • Laatst online: 15:14
Edoll schreef op 03 maart 2004 @ 14:40:
Iemand al een riemclip (ala 3690 standaard hoesje) gevonden voor de v525?
Iemand? ik heb die telefoon vanavond ontvangen, maar die blijft lekker thuis voordat ik zo'n riemding heb (wat ook bij de 3690 zit), wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Laatst online: 11-05 12:12
Iemand enig idee hoe ik foto's en audio kan versturen via bluetooth naar andere telefoons ? Ik heb 2x v525 gekocht, maar ik kan alleen via de pc spul verzenden en van de foon(s) afhalen.

Als ik fone A op 'vind mij' zet, en ik zoek via 'handsfree' op de andere fone, dan
vind hij niets.

Als ik fone A op 'vind mij' zet en ik zoek via de "bluejack" truuk dan vind hij hem wel. Ik kan alleen geen kaartjes sturen :) (niet ondersteund)

Tips zijn welkom.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107728

weet iemand hoe je "ster, medical" en andere ems eruit kan halen?

Voordat sommige zeggen"oh wat is ze dom of lees ff terug"
Andere (beach, nature, moto enz..) zijn wel gelukt om eruit te halen maar de dus niet..

Someone?
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-03 16:10

Scaror

Don't watch this!

Anoniem: 107728 schreef op 04 maart 2004 @ 00:15:
weet iemand hoe je "ster, medical" en andere ems eruit kan halen?

Voordat sommige zeggen"oh wat is ze dom of lees ff terug"
Andere (beach, nature, moto enz..) zijn wel gelukt om eruit te halen maar de dus niet..

Someone?
:)
Oh wat is ze dom, lees ff terug....pagina 5 van dit topic bijvoorbeeld. Daar staan alle namen van die EMS plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-2SO
Anoniem: 97273 schreef op 03 maart 2004 @ 19:55:
[...]

In de Vodafone City Point in Oss liggen er nog zeker 100 voor de verkoop. Niet alleen voor bestaande klanten dus.
En .. ik heb er een origineel Ferrari/Vodafone sponsor polo-shirt bijgekregen ivm. de opening van deze nieuwe winkel ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106880 schreef op 03 maart 2004 @ 21:36:
[...]

Misschien dat het lipje de schakelaar te ver doordrukt waardoor die problemen onstaan, dan er iets vanaf halen.
Het probleem met niet werkende volumeknoppen en het klep-schakelaartje heeft toch te maken met een te snel lege batterij. Sinds gisteren heb ik er een rubber dopje tussen het scherm zitten. De volumeknoppen werken dan wel en vanmorgen had ik nog steeds 3 streepjes. _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 106880 op 04-03-2004 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Laatst online: 08-05 18:57
Ik heb ook die V66 kabel,

Kan wel werken met Mobile Phone Tools 2.16 maar krijg de PST 6.7 niet aan de praat. Volgens een site moet je hiermee games kunnen overzetten :P .

Probleem bij mij is dat ie bij het starten van PST vraagt om usb drivers. Deze zitten in de geiinstalleerde directory maar dan maakt ie geen USB modem driver aan.
Ook al doe ik bij een volgende install de USB Motorola instaleren die apart kan worden gedownd bij de spanjkaard doet ie et niet 8)7 .

Als ik MPT eerst opstart doet ie dit wel. Laat ik deze draaien en start dan PST heeft ie geen probleem met starten. Onder settings zou je dan de juiste com poort moeten kunnen selecteren maar in mijn geval is dit com7 en die staat er wel maar kan niet worden geselecteerd |:( .

Ik werk met WinXP incl alle laatste updates.

mvgr Walter

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107728

:

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 107728 op 04-03-2004 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Laatst online: 06-05-2024
:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.