hoi, heeft vodafone het menu en andere dingen helemaal verpest aan de v525 netzoals de T610? ik ga em namelijk deze week halen en zou dat nog wel even willen weten
Anoniem: 86754
Nee hoor, alleen staat er 'vodafone live' in het menu, en op het 'bureablad' staat (heel lelijk!) een button (in het rood! kleur is niet te veranderen bij mijn weten) ook 'vodafone live' verder is hij (volgens mij) 'gewoon'..Anoniem: 100985 schreef op 03 maart 2004 @ 23:12:
hoi, heeft vodafone het menu en andere dingen helemaal verpest aan de v525 netzoals de T610? ik ga em namelijk deze week halen en zou dat nog wel even willen weten
offtopic:
congrats met de 1000e post in dit topic die jij net poste
congrats met de 1000e post in dit topic die jij net poste
Anoniem: 100985
oke, heb je hier een foto van of iemand anders (als et niet teveel gevraagd is
heb al wat reviews en fotos bekeken en ben volgens mij dat logo nog neit tegengekomen...)
offtopic:
yes 1000 post krijg ik nu gratis een v525?
Anoniem: 55933
lolAnoniem: 100985 schreef op 03 maart 2004 @ 23:16:
offtopic:
anyway, weet iemand of je ook java spul kan downloaden via gprs? ik heb namelijk nét niet genoeg $$$ om nog een dongle te kopen, en ik wou het evt nog wel gaan uitproberen
Anoniem: 86754
Volgens mij kan wel, volgens mij ken et via wap? ben het iig ergens (op een site) tegen gekomen..Anoniem: 55933 schreef op 03 maart 2004 @ 23:18:
[...]
lol
anyway, weet iemand of je ook java spul kan downloaden via gprs? ik heb namelijk nét niet genoeg $$$ om nog een dongle te kopen, en ik wou het evt nog wel gaan uitproberen
sorry, heb geen ander fototoestel..Anoniem: 100985 schreef op 03 maart 2004 @ 23:16:
oke, heb je hier een foto van of iemand anders (als et niet teveel gevraagd isheb al wat reviews en fotos bekeken en ben volgens mij dat logo nog neit tegengekomen...)
offtopic:
offtopic:
je kan het proberen bij vodafone..
je kan het proberen bij vodafone..
Iemand? ik heb die telefoon vanavond ontvangen, maar die blijft lekker thuis voordat ik zo'n riemding heb (wat ook bij de 3690 zit), wie helpt?Edoll schreef op 03 maart 2004 @ 14:40:
Iemand al een riemclip (ala 3690 standaard hoesje) gevonden voor de v525?
Iemand enig idee hoe ik foto's en audio kan versturen via bluetooth naar andere telefoons ? Ik heb 2x v525 gekocht, maar ik kan alleen via de pc spul verzenden en van de foon(s) afhalen.
Als ik fone A op 'vind mij' zet, en ik zoek via 'handsfree' op de andere fone, dan
vind hij niets.
Als ik fone A op 'vind mij' zet en ik zoek via de "bluejack" truuk dan vind hij hem wel. Ik kan alleen geen kaartjes sturen
(niet ondersteund)
Tips zijn welkom..
Als ik fone A op 'vind mij' zet, en ik zoek via 'handsfree' op de andere fone, dan
vind hij niets.
Als ik fone A op 'vind mij' zet en ik zoek via de "bluejack" truuk dan vind hij hem wel. Ik kan alleen geen kaartjes sturen
Tips zijn welkom..
Anoniem: 107728
weet iemand hoe je "ster, medical" en andere ems eruit kan halen?
Voordat sommige zeggen"oh wat is ze dom of lees ff terug"
Andere (beach, nature, moto enz..) zijn wel gelukt om eruit te halen maar de dus niet..
Someone?
Andere (beach, nature, moto enz..) zijn wel gelukt om eruit te halen maar de dus niet..
Someone?
Oh wat is ze dom, lees ff terug....pagina 5 van dit topic bijvoorbeeld. Daar staan alle namen van die EMS plaatjes.Anoniem: 107728 schreef op 04 maart 2004 @ 00:15:
weet iemand hoe je "ster, medical" en andere ems eruit kan halen?
Someone?
In de Vodafone City Point in Oss liggen er nog zeker 100 voor de verkoop. Niet alleen voor bestaande klanten dus.
En .. ik heb er een origineel Ferrari/Vodafone sponsor polo-shirt bijgekregen ivm. de opening van deze nieuwe winkel !
Anoniem: 106880
Het probleem met niet werkende volumeknoppen en het klep-schakelaartje heeft toch te maken met een te snel lege batterij. Sinds gisteren heb ik er een rubber dopje tussen het scherm zitten. De volumeknoppen werken dan wel en vanmorgen had ik nog steeds 3 streepjes.Anoniem: 106880 schreef op 03 maart 2004 @ 21:36:
[...]
Misschien dat het lipje de schakelaar te ver doordrukt waardoor die problemen onstaan, dan er iets vanaf halen.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 106880 op 04-03-2004 07:52 ]
Ik heb ook die V66 kabel,
Kan wel werken met Mobile Phone Tools 2.16 maar krijg de PST 6.7 niet aan de praat. Volgens een site moet je hiermee games kunnen overzetten
.
Probleem bij mij is dat ie bij het starten van PST vraagt om usb drivers. Deze zitten in de geiinstalleerde directory maar dan maakt ie geen USB modem driver aan.
Ook al doe ik bij een volgende install de USB Motorola instaleren die apart kan worden gedownd bij de spanjkaard doet ie et niet
.
Als ik MPT eerst opstart doet ie dit wel. Laat ik deze draaien en start dan PST heeft ie geen probleem met starten. Onder settings zou je dan de juiste com poort moeten kunnen selecteren maar in mijn geval is dit com7 en die staat er wel maar kan niet worden geselecteerd
.
Ik werk met WinXP incl alle laatste updates.
mvgr Walter
Kan wel werken met Mobile Phone Tools 2.16 maar krijg de PST 6.7 niet aan de praat. Volgens een site moet je hiermee games kunnen overzetten
Probleem bij mij is dat ie bij het starten van PST vraagt om usb drivers. Deze zitten in de geiinstalleerde directory maar dan maakt ie geen USB modem driver aan.
Ook al doe ik bij een volgende install de USB Motorola instaleren die apart kan worden gedownd bij de spanjkaard doet ie et niet

Als ik MPT eerst opstart doet ie dit wel. Laat ik deze draaien en start dan PST heeft ie geen probleem met starten. Onder settings zou je dan de juiste com poort moeten kunnen selecteren maar in mijn geval is dit com7 en die staat er wel maar kan niet worden geselecteerd

Ik werk met WinXP incl alle laatste updates.
mvgr Walter
pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z
We gaan verder in: Het Grote Motorola V500/V525 Topic [III]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
Dit topic is gesloten.