Het grote Motorola V500/V525 Topic [II]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.912 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 18:19:
als je hem dichtklapt , dan kun je hem meestal wel een beetje verschuiven maar als je hem hebt opengeklapt zit hij muurvast.
is bij mij ook zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 18:25:
[...]

je kan bij geen enkel merk je telefoon laten trillen terwijl hij oplaadt, als dat is wat je bedoelt. Bij mij switcht ie iig wel terug naar het oude profiel als ik m weer ontkoppel van de lader
dat die niet trilt okee. maar dan moet die niet mijn geluid aan zetten. ik heb hem niet voor niks op vibra staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-12-2022
:'( Als ik de software van mijn USB Bluetooth dongle (Mycom) wil instaleren, krijg ik onderstaande fout ;( !

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/Jordifcu/huillie.jpg

Iemand die mij kan helpen :? ?!

Edit: Op me broertjes comp doet ie het btw wel :?

[ Voor 14% gewijzigd door JordiFcu op 24-02-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 24 februari 2004 @ 18:25:
[...]

kan je niet slepen accepteer de obex push hem niet? of krijg je een foutmelding op je v525. als je hulp nodig mag je me msnen
hij accepteert hm op de een of andere manier niet, ik krijg verder geen foutmelding, er staat helemaal niks

[EDIT]
K probeer het nu net op een andere manier en nu lukt het ineens wel.....erg vaag allemaal

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2004 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:34
Misschien nog een tip voor iedereen met een BT dongle:

Als je BT ingeschakeld hebt op je foon, kun je heel makkelijk foto's en geluidsbestanden kopiëren door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan kopiëren naar > Bluetooth > Motorola Phone :)
Helaas werkt het niet met games, hij zet wel een verbinding op maar geeft dan een foutmelding (kan het bestand niet kopiëren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
®Otto schreef op 24 februari 2004 @ 18:48:

Als je BT ingeschakeld hebt op je foon, kun je heel makkelijk foto's en geluidsbestanden kopiëren door met je rechtermuisknop op het bestand te klikken en dan kopiëren naar > Bluetooth > Motorola Phone :)
Helaas werkt het niet met games, hij zet wel een verbinding op maar geeft dan een foutmelding (kan het bestand niet kopiëren)
handige tip!

maar ik denk dat dat mislukken van verzenden van jar-files komt omdat je pc er standaard van uit gaat dat ie t verzend met obex file transfer en NIET met OBEX Object Push

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
®Otto schreef op 24 februari 2004 @ 18:48:

Copycat :) datgene saat iniedergeval ook bij mijn handleiding.

En inderdaad als je iets verzend pakt hij file transfer, want dat is logish. Obex push is iets voor businesscard verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had ff een email gestuurd met de vraag welke streepjescode je nou moest opsturen, dit kreeg ik terug:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Op de buitenste doos, met de afbeeldingen van het toestel, plakt een
sticker met de Streepjescode. Deze dient u mee te zenden met de
actie-Voucher. Op de actie-voucher staat ook met een afbeelding
uitgelegd welke Streepjescode u dient mee te zenden.

Voor hulp met invullen van de Voucher kunt u ook terecht in een Vodafone
City Point bij u in de buurt.

Toch een beetje vaag, want de streepjescode op het plaatje van de voucher is geen sticker........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik deze telefoon morgen ga kopen (en dat ben ik van plan) kan ik dus nog niet de (evt) foto's op mn computer zetten? Zit er niet standaart een kabeltje oid bij, of moet ik perse een bluetooth-dongle kopen? (wat wéér 25 euro kost.. :( )
offtopic:
dit is misschien een domme vraag, maar kon het echt niet vinden, kon alleen dingen vinden over die bluetooth-dongle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee er zit standaard geen datakabel bij, je zult dus een dongle moeten kopen als je geen bluetooth hebt op je pc, of je moet bv een palm top ofzo hebben met bluetooth en een usb cradle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:21:
Als ik deze telefoon morgen ga kopen (en dat ben ik van plan) kan ik dus nog niet de (evt) foto's op mn computer zetten? Zit er niet standaart een kabeltje oid bij, of moet ik perse een bluetooth-dongle kopen? (wat wéér 25 euro kost.. :( )
offtopic:
dit is misschien een domme vraag, maar kon het echt niet vinden, kon alleen dingen vinden over die bluetooth-dongle
Er zit geen kabel bijgeleverd. Je kan eventueel je foto's naar je eigen emailadres MMS'en, kost ook geld maar niet zoveel als een bluetooth adapter.
(zo doe ik het nu ook, maar ik wil toch met de tijd ook een bluetooth).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:21:
offtopic:
zit geen kabel bij nee, je moet wel een dongle kopen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:30:
[...]

zit geen kabel bij nee, je moet wel een dongle kopen......
Damnz.. zo word het nog duur grapje.. :(

- tel van 129 euro
- mini-antenne van 5 euro
- usb-dongle van 25 euro :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:37:
[...]

- tel van 129 euro
Als je gaat kijken wat je er voor trug krijgt valt het wel mee ;)

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[...]

- tel van 129 euro
duur? die usb dongle van 25 euro is echt niet duur hoor! je bent iig al op de toekomst voorbereidt en een miniantenne is niet verplicht :) usb dongle ook niet, maar wel handig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- tel van 129 euro
PFF, das nie duur man, 160 euro voor zo'n telefoon..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 19:47:
[...]

PFF, das nie duur man, 160 euro voor zo'n telefoon..........
en ook nog eens 65 euro beltegoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
[...]

- tel van 129 euro
Ik vind 64 euro niet duur voor een gsm met al die extra's (129 - 65 euro beltegoed).
Wat je zelf aan accesoires koopt moet je zelf weten, je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk. Ik kan maar 1 ding zeggen : kopen die V525.

Edit : ik denk er zelf aan om er nog 1 te kopen. Wie weet wie ik er nog blij mee kan maken ;)

[ Voor 11% gewijzigd door BonBon op 24-02-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ach ja een porsche GT4 is ook duur als hij in de aanbieding is voor 3000 euro en je moet de ventieldoppen kopen van 100 pleuris per stuk, die je overigens kan meenemen naar je lada :)

maar kom op zeg BT dongle en verkorte antenne is niet verplicht en je kan dat trouwens bij andere weer eens gebruiken.(dit zijn namelijk constant cost, netzoals je internet verbinding die je nodig heb om die liedjes en games te downloaden en wat dacht je van een computer)

Als je kijk in die specs klasse van de V525 is hij zeer zeker onder zijn prijs geboden.Je vind namelijk niet zo een prepaid pakket zo goedkoop met een een vd nieuwste toestellen met camera (maar heb het vaak genoeg meegemaakt dat wij voor een dubbeltje op de voorste rang willen zitten)

En dat je hem duur noemt is te begrijpen 129 euro is niet niks, maar hij is zeker zijn geld waard

hehe zie nu dat we allemaal met elkaar eens zijn :)

[ Voor 4% gewijzigd door pang op 24-02-2004 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 20:07:
[...]

Ik vind 64 euro niet duur voor een gsm met al die extra's (129 - 65 euro beltegoed).
Wat je zelf aan accesoires koopt moet je zelf weten, je kan het zo duur maken als je zelf wilt natuurlijk. Ik kan maar 1 ding zeggen : kopen die V525.
Mijn idee ook al,... vandaar dat ik er een heb besteld. _/-\o_

*Nog steeds geen mailtje ontvangen heeft, word dus hoogstwaarschijnlijk (later dan) vrijdag :/ , maarja geduld is een schone zaak :) *

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_PANDA_I schreef op 24 februari 2004 @ 20:11:
[...]

Mijn idee ook al,... vandaar dat ik er een heb besteld. _/-\o_

*Nog steeds geen mailtje ontvangen heeft, word dus hoogstwaarschijnlijk (later dan) vrijdag :/ , maarja geduld is een schone zaak :) *
precies, ik had hem bij een paar winkels gereserveerd en ik heb bijna een week met smacht erop gewacht , maar toen ik hem donderdag eindelijk had was ik erg blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
shit , ik kan opeens geen bestanden meer versturen naar mijn telefoon.
ik kan opeens geen verbinding maken met mijn telefoon terwijl het andersom wel gaat , ook met plaatjes versturen andersom gaat het wel.
ik heb dit al geprobeerd :
systeemherstel/ software opnieuw installeren / opnieuw koppelen van apparaten

wat moet ik nu doen? ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan.
mijn pc ziet mijn telefoon wel maar als ik obex push wil doen dan komt er een foutmelding te staan.
ik draai trouwens 1.3.2.7 en heb de dongle 3 dagen en 2 dagen werkte hij goed tot vandaag.

soms pakt hij mijn tel als pc en soms als gsm :S

[ Voor 5% gewijzigd door k5052 op 24-02-2004 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 20:26:
ik kan opeens geen verbinding maken met mijn telefoon terwijl het andersom wel gaat , ook met plaatjes versturen andersom gaat het wel.

mijn pc ziet mijn telefoon wel maar als ik obex push wil doen dan komt er een foutmelding te staan.
ik draai trouwens 1.3.2.7 en heb de dongle 3 dagen en 2 dagen werkte hij goed tot vandaag.
herkend je comp hem nog steeds als gsm of als een computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
allebei
kheb het geprobeerd als pc en als gsm , bij beide krijg ik een fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 20:26:

soms pakt hij mijn tel als pc en soms als gsm :S
Dit probleem heb ik nu ook opeens. Ik heb alle software van sitecom verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Hij vindt mijn v525 en ik kan hem pairen, maar daarna kan ik niks verzenden. Er staat nu een computer icoontje ipv een GSM icoontje ook. Hoe fix ik dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
ik unpairde hem en deed mijn v525 uit de lader. Daarna restarte ik hem en liet mijn comp opnieuw scannen en hij vond weer gsm v525.

ik ben nu alleen opzoek waarom je comp hem als computer herkend ipv gsm. Kan het nu niet testen mijn telefoon is geconfisceert :'( door mijn vriendin

[ Voor 39% gewijzigd door pang op 24-02-2004 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij deed ie het ook ineens niet meer. Ik heb toen de telefoon uit en opnieuw aangezet, toen herkende mijn pc hem weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allereerst wat info; ik heb afgelopen zaterdag 2 V525's bij Dixons gehaald (ze hadden er 4 op voorraad!), maar bij de aankoop heb ik er duidelijk bij gezegd dat ik mn oude (Vodafone) tel.nummer wilde houden. Dit was geen enkel probleem, gewoon een formuliertje invullen op de Vodafone site... Nu blijkt dus dat Vodafone daar niet aan mee wil werken, dmz nummerportering is alleen mogelijk van/naar een andere provider, maar niet bij dezelfde provider. Goed, Dixons probeert nu alsnog eenmalig wat te regelen met Vodafone (tot nog toe prima service van dixons! _/-\o_), maar dan is iedereen alvast gewaarschuwd.
Als je dus je oude Vodafone nummer/sim wilt houden moet je echt dat speciale pakket hebben wat ze op de vodafone site verkopen.

Verder vertelde de Dixons verkoper ook dat alle telefoons bij hun inmiddels uitverkocht waren en dat Vodafone heeft laten weten dat ze de komende paar weken ook geen telefoons meer kunnen leveren... :|

Als laatste nog een vraagje; als je een MMS stuurt kun je aanvinken dat je een ontvangstrapport wilt... Ik ging er vanuit dat je dan een melding zou krijgen op het moment dat het MMS'je gelezen/ontvangen is, maar dat is dus niet het geval...Wie weet wat dit wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bluetooth rulez :D
Ik liet even zien aan mijn moeder hoe ik via bluetooth een foto verzend naar laptop... dus ik scannen... ziet hij ook de telefoon (T610) van me buurman die nog eens achter de muur 6meter verderop ligt... dus lekker bestanden en berichten verzenden, alleen als hij wat verzend kleurt alleen het externe display op... weet iemand of je ook geluid kan laten afgaan dan!??

voorderest top toestel bluetooth werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:09:
bluetooth rulez :D
Ik liet even zien aan mijn moeder hoe ik via bluetooth een foto verzend naar laptop... dus ik scannen... ziet hij ook de telefoon (T610) van me buurman die nog eens achter de muur 6meter verderop ligt... dus lekker bestanden en berichten verzenden, alleen als hij wat verzend kleurt alleen het externe display op... weet iemand of je ook geluid kan laten afgaan dan!??

voorderest top toestel bluetooth werkt perfect
ander profiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16:45

TMC

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:04:
Allereerst wat info; ik heb afgelopen zaterdag 2 V525's bij Dixons gehaald (ze hadden er 4 op voorraad!), maar bij de aankoop heb ik er duidelijk bij gezegd dat ik mn oude (Vodafone) tel.nummer wilde houden. Dit was geen enkel probleem, gewoon een formuliertje invullen op de Vodafone site... Nu blijkt dus dat Vodafone daar niet aan mee wil werken, dmz nummerportering is alleen mogelijk van/naar een andere provider, maar niet bij dezelfde provider. Goed, Dixons probeert nu alsnog eenmalig wat te regelen met Vodafone (tot nog toe prima service van dixons! _/-\o_), maar dan is iedereen alvast gewaarschuwd.
Als je dus je oude Vodafone nummer/sim wilt houden moet je echt dat speciale pakket hebben wat ze op de vodafone site verkopen.

Verder vertelde de Dixons verkoper ook dat alle telefoons bij hun inmiddels uitverkocht waren en dat Vodafone heeft laten weten dat ze de komende paar weken ook geen telefoons meer kunnen leveren... :|

Als laatste nog een vraagje; als je een MMS stuurt kun je aanvinken dat je een ontvangstrapport wilt... Ik ging er vanuit dat je dan een melding zou krijgen op het moment dat het MMS'je gelezen/ontvangen is, maar dat is dus niet het geval...Wie weet wat dit wel doet?
Waarom stop je dan niet gewoon je oude sim-kaart in die telefoon :??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
TerryC schreef op 24 februari 2004 @ 21:16:
[...]
Waarom stop je dan niet gewoon je oude sim-kaart in die telefoon :??
dan heb je t beltegoed toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee maakt niet uit... hij staat op luid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Is het mogelijk om de tekst
"Vodafone NL
datum + tijd"
te verbergen op je hoofddisplay? Ik heb enkele mooie achtergrondjes gemaakt,
maar dan verpest die tekst de foto. (de pictogrammen kun je ook verbergen of aanzetten, misschien ook dat Vodafone + datum?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze gister ook gehaald.
Ik had eerst het hele vorig topic door gelezen en de reacties bevielen me wel.
Hij was overigens wel moeilijk te vinden. Uiteindelijk toch nog 1 gevonden. (voor degene die er nog geen hebben, de BelCompagnie in Utrecht bij het centraal station had er gister nog 10)

Dat BlueJacking is erg leuk om te doen :D
Ben vandaag naar Frankrijk geweest en een bericht je gestuurd naar een Nokia. Toen rond gekeken wie er met zijn/haar telefoon stond. Bleek er dus een meter of 5 achter me een man in een net pak te staan en verbaasd om zich heen te kijken :D Zag er erg grappig uit.

Ik heb er echter nog wel wat vraagjes over:
1. Hoeveel bereik heeft BlueJacking ongeveer? Dus tot op hoeveel meter zoek hij naar telefoons.
2. Hij vond ook nog 3 andere telefoons. Deze hadden een aparte naam, namelijk allemaal cijfers en letters (misschien een bedrijfs telefoon?) en daarmee kon geen verbinding worden gemaakt. Hoe kan dat?
3. Kunnen mensen altijd zo berichtje naar mij sturen? Of moet ik BlueThooth aan zetten op de een of andere manier?

Dan nog een vraagje:
Ik kan geen mmsjes sturen? :? Er komt te staan dat het bericht niet verzonden kan worden. Volgens het boekje staat alles al ingesteld. Wat gaat er fout?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik heb nog steeds geen oplossing voor mijn probleem .
kheb even mobile phone tools gedownload in de hoop dat die daar mee deedt maar helaas. ik ga nu even proberen om de tel. naar fabrieksinstellingen te zetten en kijken of bluetooth het dan doet , om als ik me tel. gepairt heb ik niks kan doen , geen obex push etc.

@ reply boven me
als er cijfertjes enzo staan kan het ook meestal een pc zijn geweest.
verder scant hij geloof ik maar tot 10 m.

[ Voor 18% gewijzigd door k5052 op 24-02-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 09:50:
vandaag heb ik een grote ontdekking gedaan , namelijk dat je standaard plaatjes en geluidsbestanden kun verwijderen _/-\o_ dan kun je rond de 6,5 mb totaal hebben . ( ben nu bezig , kheb al een paar plaatjes verwijdert en 1 ringtone en zit op 6030 kb )

hoe te verwijderen:
* je kijkt heo het bestand heet , stel Sky.gif
* maak je met kladblok van windows een bestand met de naam Sky.gif
* dan stel je een bluetooth connectie op
* sleep je dat bestand naar de root folder dus bij de audio/picture map maar je gooit hem daar niet bij .
* het bestandje is verwijdert van je gsm :)

ik heb hier nog een lijst waarop een paar bestandnamen staan:
[...]
disclaimer: ik ben niet verantwoordelijk voor schade aan de tel ]-)
kan dit misshcien niet in de startpost?
Thx! Ik heb nu alle vervelende plaatjes eraf. Maar ik krijg die ongewenste geluidsbestanden niet weg. Ik heb net als bij die plaatjes lege documenten gewoon in de root gegooid. Waarschijnlijk heb ik de bestandsnamen fout. Voor 'Sombrero' had ik een 'Sombrero.mp3' gemaakt en voor 'Mania' (laatste geluidje) een 'Mania.midi'. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 21:55:
@ reply boven me
als er cijfertjes enzo staan kan het ook meestal een pc zijn geweest.
verder scant hij geloof ik maar tot 10 m.
Bedankt voor je reactie. Dan zou het misschien een laptop geweest kunnen zijn want het was in de file toen ik hem liet scannen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik heb de oplossing voor het repairen van bt :)
mijn bt deedt het niet zie een paar post hierboven.
je moet gewoon fabrieksinstellingen instellen en dan werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
Maar dat 'speciale pakket' is gewoon dat ze ipv 5+10 standaard en dan 5x10 overmaken op je nieuwe sim, ze nu 5x13E overmaken op je bestaande sim..Dit is niet moeilijk lijkt mij en daarom zou er eigenlijk toch op dat formulier een optie moeten zijn waarin je kan aangeven dat je al klant bent?

Verder hoop ik dat ik in omgeving Leiden er morgen nog eentje kan vinden..bellen,bellen,bellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_The_Ripper
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 16:11
Scaror schreef op 24 februari 2004 @ 21:58:
[...]

Thx! Ik heb nu alle vervelende plaatjes eraf. Maar ik krijg die ongewenste geluidsbestanden niet weg. Ik heb net als bij die plaatjes lege documenten gewoon in de root gegooid. Waarschijnlijk heb ik de bestandsnamen fout. Voor 'Sombrero' had ik een 'Sombrero.mp3' gemaakt en voor 'Mania' (laatste geluidje) een 'Mania.midi'. Wat doe ik fout?
Hoe heb je dat dan gedaan met Wow, Knipoog en Tong...... die krijg ik er niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Jack_The_Ripper schreef op 24 februari 2004 @ 22:09:
[...]

Hoe heb je dat dan gedaan met Wow, Knipoog en Tong...... die krijg ik er niet vanaf.
Dan moet je even op pagina 5 kijken van dit forum. Daar staan de bestandsnamen van die plaatjes.

Kreeg jij die geluidsbestanden er dan wel af??

[ Voor 8% gewijzigd door Scaror op 24-02-2004 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 21:54:
Dan nog een vraagje:
Ik kan geen mmsjes sturen? :? Er komt te staan dat het bericht niet verzonden kan worden. Volgens het boekje staat alles al ingesteld. Wat gaat er fout?

Alvast bedankt.
Heb je 1200 al gebeld? (optie 3-5-1 geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_The_Ripper
Scaror schreef op 24 februari 2004 @ 22:10:
[...]

Dan moet je even op pagina 5 kijken van dit forum. Daar staan de bestandsnamen van die plaatjes.
EMS_angry.emp enz. bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Jack_The_Ripper schreef op 24 februari 2004 @ 22:14:
[...]

EMS_angry.emp enz. bedoel je?
Ja, daar staat ook iets met WOW, dus dat kan niet mis.

@ kenny89:
Hoe kreeg jij die geluidjes er af??

[ Voor 11% gewijzigd door Scaror op 24-02-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
je kunt er maar 2 af halen
Sombrero.mp3 en Ibiza Party.mid
verder weet ik de andere namen neit dus kan ik ze ook niet verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 22:13:
[...]

Heb je 1200 al gebeld? (optie 3-5-1 geloof ik).
Thanks voor de tip dat was het ja. Ik moet alleen ff wachten tot dat ik er genoeg tegoed voor heb omdat te kunnen instellen. Moet tegelijk met Vodafone Live! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 22:23:
je kunt er maar 2 af halen
Sombrero.mp3 en Ibiza Party.mid
verder weet ik de andere namen neit dus kan ik ze ook niet verwijderen.
Ik heb net een 'Sombrero.mp3' naar de root gekopieerd, maar hij gaat niet weg :(. Wel jammer, want die neemt nogal wat ruimte in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 22:23:
[...]

Thanks voor de tip dat was het ja. Ik moet alleen ff wachten tot dat ik er genoeg tegoed voor heb omdat te kunnen instellen. Moet tegelijk met Vodafone Live! :?
1200 is een gratis nummer. Dat bellen, instructies volgen en dan effe je foon uitzetten en weer aanzetten. Kan soms even duren eer "Live" het doet. Merk je vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 22:30:
[...]

1200 is een gratis nummer. Dat bellen, instructies volgen en dan effe je foon uitzetten en weer aanzetten. Kan soms even duren eer "Live" het doet. Merk je vanzelf.
Ze zegt heel leuk dat de opdracht word verwerkt en dan dat er onvoldoende beltegoed is om Vodaofone live! te activeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_The_Ripper
Scaror schreef op 24 februari 2004 @ 22:14:
[...]

Ja, daar staat ook iets met WOW, dus dat kan niet mis.

@ kenny89:
Hoe kreeg jij die geluidjes er af??
Is nu gelukt, maar ook hier de geluidsbestanden niet kunnen verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Even over dat bluejacking :
kunnen ze mijn foon vinden als ik niks heb geactiveerd van bluetooth?
(energie setting staat uit). M'n gsm staat dus gewoon standby om gebeld te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 22:40:
(energie setting staat uit). M'n gsm staat dus gewoon standby om gebeld te worden.
Vraag ik me ook af ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 22:40:
nee je moet je BT wel aan hebben staan en je moet jezelf vindbaar laten stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 24 februari 2004 @ 22:45:
[...]

nee je moet je BT wel aan hebben staan en je moet jezelf vindbaar laten stellen
Mijn bleuthooth menu bij setup:
Vind mij
Energie: Aan
Naam: NeoBie
VoiceDial: Uit

Kan ik zo berichtjes krijgen van andere mensen of staat het niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
dan kun je berichten krijgen maar doordat je energie aan hebt staan slurpt het je batterij leeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 24 februari 2004 @ 22:53:
dan kun je berichten krijgen maar doordat je energie aan hebt staan slurpt het je batterij leeg....
Dan zet ik hem op school en in de stad wel aan denk ik :D
Wel geinig dat BlueJacking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 22:50:
[...]

Mijn bleuthooth menu bij setup:
Vind mij
Energie: Aan
Naam: NeoBie
VoiceDial: Uit

Kan ik zo berichtjes krijgen van andere mensen of staat het niet goed?
probleem bij dit toestel is dat je hem alleen maar 60 seconden. Dus jij stuurt een bericht persoon reageert te laat en dan kan hij jou niet vinden, tenzij je de hele tijd hem om de 60 seconden hem op vindbaar zet.

Maar als je eenmaal iemand heb gevonden en dan gaat pairen dan is het geen probleem meer te bluejacken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 24 februari 2004 @ 23:00:
[...]

probleem bij dit toestel is dat je hem alleen maar 60 seconden. Dus jij stuurt een bericht persoon reageert te laat en dan kan hij jou niet vinden, tenzij je de hele tijd hem om de 60 seconden hem op vindbaar zet.

Maar als je eenmaal iemand heb gevonden en dan gaat pairen dan is het geen probleem meer te bluejacken.
Welke is het nu? Kan het dan wel of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 23:01:
[...]

[...]

Welke is het nu? Kan het dan wel of niet?
Zoals je leest kan het wel alleen het is niet echt handig doordat je maar steeds 60 seconden vindbaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 24 februari 2004 @ 23:09:
[...]

Zoals je leest kan het wel alleen het is niet echt handig doordat je maar steeds 60 seconden vindbaar bent.
Oh neeh oke op die manier. Beetje vaag van Motorala dan. Want je BT verbinding is dus gewoon weg naar 60 seconden :?
Of heb ik het nu weer verkeerd en blijft ie aan staan als je Energie aan hebt staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 23:12:
[...]

Oh neeh oke op die manier. Beetje vaag van Motorala dan. Want je BT verbinding is dus gewoon weg naar 60 seconden :?
Of heb ik het nu weer verkeerd en blijft ie aan staan als je Energie aan hebt staan :?
Je heb het verkeerd. Je bent 60 seconden vindbaar en vindbaar = niet dat hij 60 seconden aan staat.

Dus BT aan betekent echt dat hij aan staat, want als een apperaat eenmaal gepaired is kan je de hele tijd gegevens versturen(bt moet dan aanstaan), maar als een ander apperaat* je moet gaan zoeken zal hij je niet vinden, omdat je 60 seconden maar vindbaar bent.

* die gepairde apperaat kan je trouwens ook niet vinden, maar is ook niet echt nodig omdat hij al een link naar je adres heeft.(dit om geen verwarring in die zin te zaaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 24 februari 2004 @ 23:20:
[...]

Je heb het verkeerd. Je bent 60 seconden vindbaar en vindbaar = niet dat hij 60 seconden aan staat.

Dus BT aan betekent echt dat hij aan staat, want als een apperaat eenmaal gepaired is kan je de hele tijd gegevens versturen(bt moet dan aanstaan), maar als een ander apperaat* je moet gaan zoeken zal hij je niet vinden, omdat je 60 seconden maar vindbaar bent.

* die gepairde apperaat kan je trouwens ook niet vinden, maar is ook niet echt nodig omdat hij al een link naar je adres heeft.(dit om geen verwarring in die zin te zaaien :)
Thanks voor de uitleg _/-\o_

Stom dat er geen optie om het dan gewoon aan te laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
dat sms geheugen is veels te klein :( ik ben gewoon de hele tijd fukkin aan het verwijderen. Weet iemand hier al een oplossing voor?
Ik ga btw zondag naar beverwijk ff een mini-antenne kopen en kijken of dr nog wat andere accesoires te halen zijn :)

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 23:24:
[...]

Thanks voor de uitleg _/-\o_

Stom dat er geen optie om het dan gewoon aan te laten staan.
NP
komt omdat het de eerste Motorola toestel is met BT, dus ze moeten nog veel leren. IK heb voor bluejacken mijn SE klaar staan :) alleen ik heb het nog nooit gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vyndrox schreef op 24 februari 2004 @ 23:26:
dat sms geheugen is veels te klein :( ik ben gewoon de hele tijd fukkin aan het verwijderen. Weet iemand hier al een oplossing voor?
Ik ga btw zondag naar beverwijk ff een mini-antenne kopen en kijken of dr nog wat andere accesoires te halen zijn :)
Haal zo BT dongle (zo heet dat volgens mij) En zet ze op je pc. Of haal je games en standard geluiden en plaatjes weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 24 februari 2004 @ 23:30:
[...]

NP
komt omdat het de eerste Motorola toestel is met BT, dus ze moeten nog veel leren. IK heb voor bluejacken mijn SE klaar staan :) alleen ik heb het nog nooit gedaan
Is tot nu dan het enigste minpunt aan deze telefoon wat ik ben tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even kijken wat de geleerden hier over denken...
Er zijn ook BT dongles te kopen met een bereik van 100m i.p.v. 10m maar haalt mijn telefoon die afstand ook?
Wel leuk om je vriendin te vragen een biertje uit de koelkast te halen als je lekker comfie achter je trouwe PC-tje zit...en zij achter het huis loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 23:37:
[...]

Haal zo BT dongle (zo heet dat volgens mij) En zet ze op je pc. Of haal je games en standard geluiden en plaatjes weg.
als je je gamez enzo weghaalt heb je niet meer ruimte voor sms'jes. Had alles verwijdert en stond nog steeds vol, haal ik 1 berichtje weg dan kan ik weer 1 ontvangen.
Heb nou met mn usb dongle veel gamez en ringtones dr opgezet en dat maakt helemaal niks uit, je sms geheugen is volgens mij beperkt :(
En dat vind ik heel erg jammer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 00:00:
Er zijn ook BT dongles te kopen met een bereik van 100m i.p.v. 10m maar haalt mijn telefoon die afstand ook?
Wel leuk om je vriendin te vragen een biertje uit de koelkast te halen als je lekker comfie achter je trouwe PC-tje zit...en zij achter het huis loopt.
Topic doorgelezen?

Ik heb het iig erges zien staan...

[ Voor 79% gewijzigd door JordiFcu op 25-02-2004 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
je vriendin die zit tog wel binnen 10 meter, en zo niet dan moet je het zelf maar halen. 100 meter vinnik vet overbodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
JordiFcu schreef op 25 februari 2004 @ 00:03:
[...]

Topic doorgelezen?

Ik heb het iig erges zien staan...
jah ik heb zonet nog een keer het topic doorgelezen, maar ben het niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
100 + 10= 110 })
BT1<==========><=>BT2 of

BT1<=========<=>BT2

helaas werkt het niet zo, maar zo.

BT1<=>BT2=========>BT1

BT1= klasse 1 = 100m
BT2 = klasse 2 = 10m

Het gaat echt om de dongle, want stralen(BT) kunnen geen verbinding leggen, dat doet het apperaat.

[ Voor 14% gewijzigd door pang op 25-02-2004 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
Kep het dan maar ff voor je opgezocht :?
Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 12:27:
Dat is op zich wel handig voor een toekomstig toestel, maar niet voor de (meeste) huidige bluetooth ondersteunende apparaten.
Op mobileburn.com staat het verschil tussen die 100 meter en 10 meter (respectievelijk Bluetooth 2(.0) en Bluetooth1(.0)) uitgelegd middels een "dagelijks voorbeeld).
Als jij (Bluetooth 2) met je zoontje(Bluetooth 1) gaat overschieten kan de afstand tussen jullie wel 100 meter zijn, en voor jou te overbruggen, maar jouw zoontje zal die afstand niet kunnen overbruggen.
Daardoor kan er geen verkeer over meer dan 10 meter zijn (waarschijnlijk dus wel van PC naar telefoon).
Technisch gezien is alleen de "zendkracht" van Bluetooth 2 beter dan Bluetooth 1, maar de ontvangst zit enkel in de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mods: het is gewoon een kort vraag, als je dit ook niet mag (weet het niet zeker) dan mag het wel gehaald worden.

Dat met dat Bluethooth dat het na 60 seconden uit gaat is dat optelossen met een nieuwe flash van motorola ofzo? Als ze inzien dat dit een handige functie is dan kunnen ze dat toch inbouwen? Wij downloaden en instaleren en we hebben het of zie ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kenny89, Over dat firmware upgraden bij een Vodafone City Point o.i.d. Heb je dat al gedaan of ben je dat van plan? De telefoon die ik kreeg had namelijk ook maar 2 games, maar wat gelijk opviel was geen enkel bluetooth symbool. Blijkbaar heb ik de oude firmware. Maar nu heb ik dat vodafone-plaatje aan de bovenkant verwijderd dus nu vroeg ik me af of ze dat niet als "opzettelijk beschadigen" van de telefoon beschouwen en daardoor niet gratis de firmware upgraden. (Zolang je zegt dat er iets mis is upgraden ze het sowieso geloof ik, maar misschien ook wel als gewone "garantie-service").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 00:48:
@kenny89, Over dat firmware upgraden bij een Vodafone City Point o.i.d. Heb je dat al gedaan of ben je dat van plan? De telefoon die ik kreeg had namelijk ook maar 2 games, maar wat gelijk opviel was geen enkel bluetooth symbool. Blijkbaar heb ik de oude firmware. Maar nu heb ik dat vodafone-plaatje aan de bovenkant verwijderd dus nu vroeg ik me af of ze dat niet als "opzettelijk beschadigen" van de telefoon beschouwen en daardoor niet gratis de firmware upgraden. (Zolang je zegt dat er iets mis is upgraden ze het sowieso geloof ik, maar misschien ook wel als gewone "garantie-service").
Prepaidpakketten worden sowieso niet geruild of teruggenomen. (Belcompany policy, andere winkels weet ik niet). Ik denk als je met een knalgele overgespoten V525 aan komt zetten om te upgraden dat ze dat gewoon voor je doen.
Ik dacht er later ook pas aan of ze moeilijk gaan doen in de winkel als je de logo's eraf hebt gehaald, maar het blijft je eigendom en als er iets mee is dan zal het gerepaeerd worden, want omruilen doen ze niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
En als je "Energie" uit zet, ben je dan nog bereikbaar?
Ik snap trouwens niet waarom je dat op 'aan' zou zetten als je niet aan het bluetoothen bent, het vreet juist je batterij sneller leeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
BonBon schreef op 25 februari 2004 @ 09:45:
[...]

En als je "Energie" uit zet, ben je dan nog bereikbaar?
Ik snap trouwens niet waarom je dat op 'aan' zou zetten als je niet aan het bluetoothen bent, het vreet juist je batterij sneller leeg...
ja je blijft bereikbaar mensen kunnen je nog steeds bellen. Maar mensen kunnen jou niet zien met BT en jij kan niks met BT verzenden.

Ach ik heb hem wel altijd aanstaan luiigheid om hem uit te zetten aangezien ik hem alleen, maar thuis laat liggen en hem vaak gebruik om dingen te testen voor al die mensen hier :). Voor mijn t630 ja die doe ik uit als ik hem niet gebruik, maar in een cafeetje ofzo merk ik dat ik het steed vaker aanzet. Best wel spannend bluejacken :)

En over de logo ja ach als ik een krasje op maak per ongeluk of express betekent nog steeds wel dat ik garantie op heb, dus ik zou het probleem niet zien waarom hij niet geupgrade zou worden.
Je kan beter klagen dat ze zo prut hun logoos ophebben bevestigd dat je hem nu kwijt bent })

[ Voor 17% gewijzigd door pang op 25-02-2004 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde vandaag een bt dongle gaan kopen bij vobis, de msi maar ik ga zaterdag naar de zwarte markt dus ik ga eerst maar eens daar kijken of ze daar niet goedkoper zijn, of zijn er mensen die me afraden er een bt dongle op de zwarte markt te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
van een msi dongle weet je dat ie gewon goed is, en je kan m natuurlijk altijd ruilen vobis, op de zwarte markt is dat moeilijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het http://pictures.care2.com/view/1/221907234]fotoalbum openbaar gemaakt zodat iedereen foto's kan uploaden en aan het album kan toevoegen.. Hou t wel netjes aub!

Name: Holleboom
Password: motorola

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig od esite van vodafone ze niet meer heeft? twee dagen terug besteld en nog steeds niet geaccepteerd :-\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vanmorgen gehaald bij de BelCompany, en volgens mij hebben ze er daar nog genoeg (was in Waalwijk)! Ik vind het een geweldig toestel! Ff een vraagje: is het mogelijk om via bluetooth foto's enzo over te sturen naar een andere mobiele telefoon? Een vriend van me heeft namelijk een Nokia 7650 (als ik me niet vergis, zo'n uitschuifbare iig) en het zou cool zijn als we daarmee wat over konden sturen...

Deze vraag zal trouwens al wel eens gesteld zijn, maar om nou 1000 posts door te gaan lezen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
Hmz, kep Bluetooth eindelijk aan de praat op deze comp :9 !

Van de comp -> naar tel lukt alles gewoon perfect, maar ik kan geen dingen van me tel -> naar de comp sturen :'( ?! Hij verbind wel gewoon met de computer, maar dan geeft ie een fout 'Doorverbinden afgewezen' 8)7 !

Iemand die dit bekend voorkomt en er een oplossing voor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
@Holleboomer

Weet je hoe je je sms geheugen vergroten kan?
Kunnen maar 10 in inbox staan en dan is ie vol :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 11:27:
Ik heb hem vanmorgen gehaald bij de BelCompany, en volgens mij hebben ze er daar nog genoeg (was in Waalwijk)! Ik vind het een geweldig toestel! Ff een vraagje: is het mogelijk om via bluetooth foto's enzo over te sturen naar een andere mobiele telefoon? Een vriend van me heeft namelijk een Nokia 7650 (als ik me niet vergis, zo'n uitschuifbare iig) en het zou cool zijn als we daarmee wat over konden sturen...

Deze vraag zal trouwens al wel eens gesteld zijn, maar om nou 1000 posts door te gaan lezen... :/
mm ja dat kan, maar voortaan toch even het topic doorlezen plz;)

activeer de instelling vind mij, en laat je vriend naar apparaten zoek, verbind met elkaar en nu kan sturen enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals excuses ;)! Bedankt, ik ga het over een tijdje gelijk proberen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
vyndrox schreef op 25 februari 2004 @ 11:31:
@Holleboomer

nee dat is niet mogelijk naar mijn weten. op mobile-review.com kwam het ook al langs, maar blijkbaar denkt motorola dat sms'en zn langste tijd al heeft gehad en dat mms het helemaal wordt.. mmsjes kun je wel opslaan op je geheugen.. hopelijk brengt motorola/vodafone [LEGAAL] een keer een firmware upgrade die dit 'probleem' zal verhelpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rarepop
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09-2021
Verwijderd schreef op 23 februari 2004 @ 16:43:
[afbeelding]
Was op de zwarte markt... waar je je tel nog niet kan unlocken |:(

[afbeelding]
Computer op mijn stage plek :O
Zie ik het nou goed loop jij bij more fore less stage ?? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Ik lees zojuist de folder nogeens door waar die V525 werd aangeboden,
en er staat oa bij vermeld :

- 2 maanden gratis SMS 50 Bundel (twv eur 7,50 per maand).

Dus naast de 65 euro beltegoed krijg je volgens de folder ook dat er nog bij.
Ik denk dat dit niet helemaal klopt, of die winkel heeft een extra actie ofzo??
Folder is trouwens van Autoshop Brabant (Bergen op Zoom en Roosendaal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 11:40:
[...]

nee dat is niet mogelijk naar mijn weten. op mobile-review.com kwam het ook al langs, maar blijkbaar denkt motorola dat sms'en zn langste tijd al heeft gehad en dat mms het helemaal wordt.. mmsjes kun je wel opslaan op je geheugen.. hopelijk brengt motorola/vodafone [LEGAAL] een keer een firmware upgrade die dit 'probleem' zal verhelpen!
Samen met een optie om BT aan te laten staan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
9 winkels afgeweest overal uitverkocht :( en duurt weer 2 weken ongeveer voordat hij weer leverbaar is omdat die leveranciers het niet aankunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:48

Exirion

Gadgetfetisjist

vyndrox schreef op 25 februari 2004 @ 11:31:
Waar ik ook benieuwd naar ben is of je SMSjes via Bluetooth op je PC kunt opslaan.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 11:40:
[...]

The operator has the ability to ask Motorola to increase the amount of stored SMS up to 40 (in case if there’s a special model planned to be released on the horizon). 20 of them will be stored in the phone’s memory and the other 20 will be located on the SIM-card.
en daarmee wordt bedoelt .......... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vyndrox schreef op 25 februari 2004 @ 11:51:
[...]

[...]

en daarmee wordt bedoelt .......... :?
Vodafone heeft het recht om te vragen om een nieuw model waar 40 smsjes op kunnen :?

Of vertaal ik het nu gruwelijk verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
heb net ff op een ander forum gelezen dat je de v525 kan flashen/flexen naar een v600 en dat dan je sms geheugen probleem is opgelost. Ik ga dit of volgend weekend naar de zwarte markt.
Ik laat jullie meer weten zodra ik dr geweest ben.
10 sms'jes in de inbox is echt veeeels te weinig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 11:53:
[...]

Vodafone heeft het recht om te vragen om een nieuw model waar 40 smsjes op kunnen :?

Of vertaal ik het nu gruwelijk verkeerd?
niet het recht maar de mogelijkheid om bij de release van een volgende v525 (?) het smsgeheugen te vegroten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hier voor de mensen die de tel. nog willen zien zonder logo
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/plaatjes/gsm.JPG

[ Voor 46% gewijzigd door k5052 op 25-02-2004 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 25 februari 2004 @ 09:37:
[...]

Prepaidpakketten worden sowieso niet geruild of teruggenomen. (Belcompany policy, andere winkels weet ik niet). Ik denk als je met een knalgele overgespoten V525 aan komt zetten om te upgraden dat ze dat gewoon voor je doen.
Ik dacht er later ook pas aan of ze moeilijk gaan doen in de winkel als je de logo's eraf hebt gehaald, maar het blijft je eigendom en als er iets mee is dan zal het gerepaeerd worden, want omruilen doen ze niet....
Ja, o.k. maar het ging mij niet om het terugnemen of ruilen :) Maar goed nu vraag ik me af of ze bij een City Point eigenlijk upgraden? Met mijn Nokia ging ik gewoon naar de Nokia service points, maar dat is natuurlijk de telefoonfabrikant. Misschien maar ff zoeken naar Motorola Service points... Maar goed ik begrijp wel dat het je eigendom is, maar ik kon me voorstellen dat ze bij Vodafone (kinderachtig, maar ja) zouden stellen dat je het toestel opzettelijk verminkt hebt en daardoor dus je garantie verliest. Maar ik zal het binnenkort ff proberen.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.