Het grote Motorola V500/V525 Topic [II]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.914 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje. Ik wilde net even op Vodafone Live! gaan maar ik kreeg een error "Verbinding mislukt. Probeer later opnieuw." Weet iemand of ik nog wat moet doen voordat ik op Live! kan of is dat bij jullie nu ook allemaal het geval? Ik hoor het graag :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
moet wel bij vodafone gebeuren omdat zij een aangepaste software hebben.

@itsamemario , lees de thread voordat je blaat.

[ Voor 27% gewijzigd door k5052 op 25-02-2004 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@kenny89: Reden te meer om het bij een Motorola Service Point te proberen ;) :P >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat er maar 10 sms'jes in het geheugen kunnen is imo niet zo boeiend. Waarom zou je ze bewaren? Ik lees ze daarna toch nooit meer, maar wat ik wel raar vind ik dat je geen bericht kan verplaatsen naar de map concepten? :? IK zie echt nergens een mogelijkheid daarvoor, en het lijkt me ook onmogelijk om een bericht wat je zelf getypt hebt even daarin op te slaan als een reminder ofzo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Wat doet de optie "Auto Repeat" in Setup Afbeeldingen precies? :?
Ik lees er nergens iets over terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:56
Is het nou mogelijk om je nummer te behouden als je al Vodafone prepaid hebt en em in de winkel (belcompany ofzo) gaat halen?
Bij Vodafone Citypoint kreeg ik te horen dat de aktie alleen was voor nieuwe klanten, maar op de site zie ik dus wel die optie staan..

Overigens was ie overal uitverkocht, levertijd voor vodafone onbekend: "morgen...of overmorgen..of.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IronFist schreef op 25 februari 2004 @ 12:31:
Is het nou mogelijk om je nummer te behouden als je al Vodafone prepaid hebt en em in de winkel (belcompany ofzo) gaat halen?
Bij Vodafone Citypoint kreeg ik te horen dat de aktie alleen was voor nieuwe klanten, maar op de site zie ik dus wel die optie staan..

Overigens was ie overal uitverkocht, levertijd voor vodafone onbekend: "morgen...of overmorgen..of.."
Dat kan alleen als je hem via de site besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:56
BonBon schreef op 25 februari 2004 @ 12:24:
Wat doet de optie "Auto Repeat" in Setup Afbeeldingen precies? :?
Ik lees er nergens iets over terug.
slideshow autorepeat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Inkoopacties via GoT organiseren is niet de bedoeling.

[ Voor 77% gewijzigd door intoxicated op 25-02-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-12-2022
GoT is geen vraag-en-aanbod-forum ;)

[ Voor 75% gewijzigd door intoxicated op 25-02-2004 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Oke, en zonder creditcard ben ik dus nergens op die **censuur** Vodafone website. Vindt het echt jammer van Vodafone dat ze het niet via rembours of vooruitbetaling doen :( Wat is er voor mij nog te proberen? Ik hoorde iemand via dixons die het wel voor elkaar kreeg?

was toch geen handel? maar gewoon hulp van een GoTter (daar is het hier toch voor)

Maargoed ik heb al iemand gevonden..Ik hoorde dat Vodafone via site niet meer accepteerde? Dat zou jammer zijn..

[ Voor 35% gewijzigd door IronFist op 25-02-2004 13:49 . Reden: gezeur ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen inkoopacties op GoT :(, maar mail/msn me, zie profiel...

[ Voor 176% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
IronFist schreef op 25 februari 2004 @ 13:21:
Oke, en zonder creditcard ben ik dus nergens op die **censuur** Vodafone website. Vindt het echt jammer van Vodafone dat ze het niet via rembours of vooruitbetaling doen :( Wat is er voor mij nog te proberen? Ik hoorde iemand via dixons die het wel voor elkaar kreeg?

Of zou iemand hier zijn creditcard ter beschikking willen stellen tegen een vergoeding? :7
Mail me dan juhroen@hotmail.com
Lezen jullie nou zo slecht? Geen handel etc. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand die zijn v525 heeft geflasht naar een v600 of eventueel een v500?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 13:37:
Is er al iemand die zijn v525 heeft geflasht naar een v600 of eventueel een v500?
LEES EERST DE STARTPOST! HIER WORDT NIET GESPROKEN OVER ILLEGALE FIRMWARES EN UNLOCKEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
dat bluejacken is idd heel leuk... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Aangezien de user guide van de V525 sumier is te noemen, is er in andere landen ook een handboek verschenen die meer op vele zaken ingaat.

Hier een link naar het duitse handboek http://direct.motorola.co...8_428_ger.pdf?country=BEL
Het gaat hier wel om een handboek voor de V500 (de V525 is daar onder de noemer van de V500 verschenen) Het handboek is bijna 2 keer zo groot als het nederlands boekje. Er is trouwens ook een franse versie (geen engelse uitgebreide engelse, voor zover ik kon vinden. aldaar is niet de V500 maar ook de V525 uitgekomen met een even klein handboekje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
JordiFcu schreef op 25 februari 2004 @ 11:30:
Hmz, kep Bluetooth eindelijk aan de praat op deze comp :9 !

Van de comp -> naar tel lukt alles gewoon perfect, maar ik kan geen dingen van me tel -> naar de comp sturen :'( ?! Hij verbind wel gewoon met de computer, maar dan geeft ie een fout 'Doorverbinden afgewezen' 8)7 !

Iemand die dit bekend voorkomt en er een oplossing voor heeft?
Niemand die dit weet :'( ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
als je probs met bt hebt kun je desnoods nog even op fabriekinstellingen klikken en dan werkt het meestal weer. ik hda het juist andersom , ik kon verbinding maken met me pc en van tel naar pc maar niet van pc naar tel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 10:44:
van een msi dongle weet je dat ie gewon goed is, en je kan m natuurlijk altijd ruilen vobis, op de zwarte markt is dat moeilijker..
Dat is gelul... op de zwarte markt doet geen 1 winkel (in de computer hal) moeilijk als iets defect is... en wilt ruilen zolang je maar een bon hebt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Belde net met The Phone House en die meneer zei dat ze die tellies niet meer binnenkrijgen :o |:(

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn buurman vind mijn telefoon gewoon wil als ENERGIE aan staat...

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radjesh
  • Laatst online: 23-08 16:16

Radjesh

hoi

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:40:
mijn buurman vind mijn telefoon gewoon wil als ENERGIE aan staat...
dat snap ik niet

Niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
is toch logish :S
als hij aanstaat dan is bluetooth aan , als je hem uit hebt een vind mij start dan ben je maar 60 sec. bereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik zat gister lekker op de bank te klooien met me tel... en ik scande me buurman.. dus ik berichtje gestuurd.. en ben ff naar hem toe gelopen en ff uitgelegt (SE610) dus ik zat lekker op de bank (weer thuis) en zie mijn scherm oplichten... dus ik klap me telefoon open en hij had een plaatje ontvangen en of ik die wou accepteren!?

vind mij stond niet aan...
alleen de energie..

maar mijn probleem is... ik wil dat mijn telefoon geluid maakt als ik zoiets ontvang.. iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
Klopt.. als je gewoon de optie energie: op aan hebt ingesteld, zal bluetooth gewoon aanblijven.. bij mij staatie nu 3 minuten aan... je ziet alleen het icoontje in je schermpje niet meer.. dus pas op dat je hem niet de hele tijd aan hebt staan... >:)

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

K had vanmorgen mailtje van vodafone gehad, dat mn bestelling is geaccepteerd :) . Staat er op de site:

Geaccepteerd: Vodafone is bezig om je order uit te leveren. Heb je jouw acceptatie E-mail ontvangen voor 11 uur 's ochtends, dan kun je daags na deze mail al je bestelling verwachten. Is je mail na 11 uur 's ochtends gekomen, tel er dan nog een dag bij. Je pakketje komt dan 2 dagen a ontvangst van je mail.

Moet je is raden hoe laat ik mn mailtje heb ontvangen,......

Om 11:38 :( ,.... maarja ik ben iig blij dat ik hem vrijdag krijg :)
Gaat toch wel snel via internet, maandag besteld vrijdag thuis. Gratis bezorgd, enige nadeel is dat je alleen met credit card kan betalen. :|

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 15:36:
[...]

Dat is gelul... op de zwarte markt doet geen 1 winkel (in de computer hal) moeilijk als iets defect is... en wilt ruilen zolang je maar een bon hebt
niet iedereen woont in beverwijk :) dus ik ga liever naar vobis bij mij achter 10 minuten lopen, dan naar de zwarte markt in beverwijk en ik neem dat hij daar op doelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 25 februari 2004 @ 16:13:
[...]

niet iedereen woont in beverwijk :) dus ik ga liever naar vobis bij mij achter 10 minuten lopen, dan naar de zwarte markt in beverwijk en ik neem dat hij daar op doelt
das waar maar het ging nu even over garantie en zwarte markt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
kenny89 schreef op 25 februari 2004 @ 15:34:
als je probs met bt hebt kun je desnoods nog even op fabriekinstellingen klikken en dan werkt het meestal weer. ik hda het juist andersom , ik kon verbinding maken met me pc en van tel naar pc maar niet van pc naar tel.
Kep al fabrieksinstellingen gedaan maar nog steeds hetzelfde :'( !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Vanmiddag effe gebeld naar Belcompany ivm mini antennes.
De verkoper zei dat ze nog geen accesoires in de planning hebben staan, en hij wist uberhaupt niet of die er wel komen in de winkel voor de V525.

- kan de persoon met de imitatie batterij zijn ervaringen nog eens posten?
(warm worden, lekken, ontploffen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BonBon schreef op 25 februari 2004 @ 16:26:
Vanmiddag effe gebeld naar Belcompany ivm mini antennes.
De verkoper zei dat ze nog geen accesoires in de planning hebben staan, en hij wist uberhaupt niet of die er wel komen in de winkel voor de V525.

- kan de persoon met de imitatie batterij zijn ervaringen nog eens posten?
(warm worden, lekken, ontploffen ;) )
meestal moet je voor non-orginele accessoires op internet zijn, t for telecom heeft wel zijn mjoy lijn, envolgens mij verkopen die miniantennes, maar nog niet voor de v525 denkik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje:

Is het mogelijk om het operator logo en de datum te wijzigen/verwijderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 februari 2004 @ 14:48:
Weet iemand of hij nog in groningen te koop is. Ik zoek me kapot maar overal nee sorry hebben we niet meer.
Ben vandaag bij de vodafone city point geweest hadden ze vanmorgen net 80 binnengekregen. Winkel stond hartstikke vol met mensen die ook zo'n telefoon wilden kopen. :9

Maar ik heb er ook nog een kunnen krijgen. :*)

Wat wel vaag was je kreeg alleen zo'n pakket mee als identificatie bij je had. Was dat bij jullie ook zo.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
  • Laatst online: 16-04 11:03
Dit is maybe een hele domme vraag....maar is het ook mogelijk om het toetsenbord te vergrendelen?
Heb de handleiding al helemaal doorgespit maar er staat hier niks over vermeld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:00:
[...]

Ben vandaag bij de vodafone city point geweest hadden ze vanmorgen net 80 binnengekregen. Winkel stond hartstikke vol met mensen die ook zo'n telefoon wilden kopen. :9

Maar ik heb er ook nog een kunnen krijgen. :*)

Wat wel vaag was je kreeg alleen zo'n pakket mee als identificatie bij je had. Was dat bij jullie ook zo.
ja, opzich geen probleem.. totdat ze vertelden dat ze een bromfietscertificaat niet als 'geldige legitimatie' rekende :( nou kan ik morgen wéér heen :/ (die kerel heeft hem wel gekopierd en heeft 1 voor mij 'achter gelegd' _/-\o_ )

was overigens in de vodafone-winkel @ groningen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JokerLash schreef op 25 februari 2004 @ 18:12:
Dit is maybe een hele domme vraag....maar is het ook mogelijk om het toetsenbord te vergrendelen?
Heb de handleiding al helemaal doorgespit maar er staat hier niks over vermeld??
waarom zou je dit willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Goed nieuws....bij DEBITEL kun je mini antenne's kopen. Ze zijn niet voor motorola gemaakt maar pas wel en ontvangst is ook prima.....euro 7,95 _/-\o_ _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/v525(1).JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/v525.JPG

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:21:
[...]

waarom zou je dit willen?
omdat als het klepje dicht is en ik op een van de toetsen aan de buitenkant druk dat ding begint te piepen :( en dat wil ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie iemand waar die in (midden)limburg nog te verkrijgen is.

bij voorbaat dank HvLijssel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
JokerLash schreef op 25 februari 2004 @ 18:29:
[...]

omdat als het klepje dicht is en ik op een van de toetsen aan de buitenkant druk dat ding begint te piepen :( en dat wil ik niet
haha dan zet je t geluid uit ;), nee maar to the point, ik weet t ook niet.. iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:30:
Wie iemand waar die in (midden)limburg nog te verkrijgen is.

bij voorbaat dank HvLijssel
In Sittard is ie nog te krijgen bij Dixons en anders bij de Vodafone winkel zelf (kon vandaag men bestelde toestel bij vodafone gaan afhalen maar heb hem al van afgelopen zaterdag bij de dixons)

Veel succes en ik zou ff bellen van te voren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
silitek zou je misschien even een plaatje van de verpakking willen posten want dan weet ik hoe het eruit voor als het bij de debitel winkel in tilburg onbekend is.
en hoe heb je je tijd zo ingesteld? ( ik ga ervanuit dat je 9.1 sw hebt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 18:34:
[...]

haha dan zet je t geluid uit ;), nee maar to the point, ik weet t ook niet.. iemand anders?
ik heb het boekje nu niet bij de hand maar ik dacht dat ik er wat over had gelezen in de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit er ook iets van software bij zodat je via de pc namen en adressen kunt invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
nee kun je downloaden op die spaanse site die je in de startpost ziet.
daar kun je MPT downlaoden. Motorola phone tools.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Verpakking heb ik daar gelaten 8)7 .... Hij was iets te lang maar met een dremel is dat zo opgelost( je bent tweaker of niet >:) ). Nu past tie perfect en volle bak ontvangst :9

dit is um...printje maken en op naar DEBITEL, gedoe met moeilijk verkrijgbaar is ook opgelost. DEBITEL zit overal

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/antenne.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
waarom moest je hem korter maken ?
als ik me antenne vergelijk met die van jou is hij korter dan de orginele !

[zeurmode] kun je misschien 1 foto maken waar je de 2 antenne's vergelijkt ? [/zeurmode]

@panda , als je alleen plaatjes/games/liedjes wil versturen zou ik een usb dongle kopen.

[ Voor 50% gewijzigd door k5052 op 25-02-2004 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Zijn er trouwens ook mensen die al een datakabel hebben gevonden, en gekocht?

En wat kun je er allemaal mee, kun je er ook games, wallpapers en ringtones mee verzenden ?

Iemand ervaring?

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
I_PANDA_I schreef op 25 februari 2004 @ 19:13:

En wat kun je er allemaal mee, kun je er ook games, wallpapers en ringtones mee verzenden ?

Iemand ervaring?
Wij zijn allemaal BT fans. Maar met een kabel kan je 1 ding meer dan BT je gsm flashen flexen etc.
En sommige mensen hebben problemen met connecten van BT

Nadeel van een kabel is je moet alle software nog downloaden voordat je aan de slag kan gaan met file transfer en bij een BT zit dat erbij

[ Voor 5% gewijzigd door pang op 25-02-2004 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
silitek schreef op 25 februari 2004 @ 18:27:
Goed nieuws....bij DEBITEL kun je mini antenne's kopen. Ze zijn niet voor motorola gemaakt maar pas wel en ontvangst is ook prima.....euro 7,95 _/-\o_ _/-\o_

[afbeelding]

[afbeelding]
1. ziet er goed uit, maar de mini antenne lijkt wel iets kleiner in diameter dan de Motorola "voet" (schroefopening dus).
2. kan toeval zijn, maar je gsm ontvangst op de foto is niet maximaal :P
3. is jouw lens-achtergrond lichtgrijs van kleur ipv zwart zoals ik heb?
4. hoe kom jij aan die "PM tijdsaanduiding" op je frontje ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
I_PANDA_I schreef op 25 februari 2004 @ 19:13:

Iemand ervaring?
Ja, vroeg ik me ook af. Ik heb ze wel veelvuldig gezien op ebay.nl (beschikbaar voor NL aanklikken) uit Duitsland. Onder de 10 euro.

Ik neem aan dat hiermee ook geflasht kan worden e.d.? Ik vraag niet hoe... >:)

[edit]en unlock=ja nzo

[ Voor 3% gewijzigd door Cheeky op 25-02-2004 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

pang schreef op 25 februari 2004 @ 19:18:
[...]

Wij zijn allemaal BT fans. Maar met een kabel kan je 1 ding meer dan BT je gsm flashen flexen etc.
En sommige mensen hebben problemen met connecten van BT

Nadeel van een kabel is je moet alle software nog downloaden voordat je aan de slag kan gaan met file transfer en bij een BT zit dat erbij
Nouwja ok,
dan wordt het toch maar wat meer investeren voor een BT.
Flahsen/flexen hoeft van mij toch niet (denk ik, k heb er nog geen :| )

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

tijd instellen doe je zo am/pm

>>>menu>>>instellingen>>>meer instellingen>>>tijd en datum>>>wijzig

voila sim-pel

ik heb versie TRIPLETS_G_0B.09.1FR_AV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

omdat het schroefdraad langer is dan het orgineel...gaat hij de verder in..vandaar
kenny89 schreef op 25 februari 2004 @ 19:13:
waarom moest je hem korter maken ?
als ik me antenne vergelijk met die van jou is hij korter dan de orginele !

[zeurmode] kun je misschien 1 foto maken waar je de 2 antenne's vergelijkt ? [/zeurmode]

@panda , als je alleen plaatjes/games/liedjes wil versturen zou ik een usb dongle kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is wel mooi zo'n mini-antenne, maar ik twijfel toch nog steeds; als de ontvangst net zo goed is als met een originele antenne, waarom is de standaard antenne dan niet zo klein? Er moet toch een reden zijn dat ze een grotere opzetten, anders zat er standaard wel een mini op. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Dit is het eindresultaat....staat erg goed _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Antenne geeft volle bak :P

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/final.JPG
BonBon schreef op 25 februari 2004 @ 19:20:
[...]

1. ziet er goed uit, maar de mini antenne lijkt wel iets kleiner in diameter dan de Motorola "voet" (schroefopening dus).
2. kan toeval zijn, maar je gsm ontvangst op de foto is niet maximaal :P
3. is jouw lens-achtergrond lichtgrijs van kleur ipv zwart zoals ik heb?
4. hoe kom jij aan die "PM tijdsaanduiding" op je frontje ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 14:40:
[...]

LEES EERST DE STARTPOST! HIER WORDT NIET GESPROKEN OVER ILLEGALE FIRMWARES EN UNLOCKEN.
ehh... van de firmware kan ik het nog begrijpen, bedoel... downloaden van motorola firmware van een website lijkt me best illegaal... maar wat unlocken betreft:

"De rechtbank acht niet wettig en overtuigend bewezen hetgeen aan de verdachte bij dagvaarding met het parketnummer 03/08018-99 onder 1 primair en subsidiair en onder 2, en bij dagvaarding met het parketnummer 03/008111-98 onder 1 en 2 is ten laste gelegd. De verdachte moet hiervan worden vrijgesproken.

De rechtbank heeft ten aanzien van het bij dagvaarding met het parketnummer 03/08018-99 onder 1 primair en subsidiair ten laste gelegde overwogen als volgt. Een simlock en een serviceproviderlock kunnen niet worden aangemerkt als auteursrechtelijk beschermd werk. Het betreft in beide gevalen een (schakel)voorziening ter beveiliging tegen ongewenst geacht gebruik, aangebracht in een telefoontoestel. Een eventuele contractuele relatie met de verstrekker van de telecommunicatiedienst is niet eerder ontstaan dan op het moment waarop door de gebruiker wordt ingebeld bij de provider. Van deze laatste omstandigheid is, voorzover het de verdachte betreft, niet gebleken. Het veranderen van een simlock of serviceproviderlock, dan wel het binnendringen in een dergelijke voorziening, zoals dat in casu kan worden vastgesteld, is dan ook niet als wederrechtelijk te beschouwen."

LJN-nummer: AE0125 Zaaknr: 03/008018-99 en 03/008111-98
Bron: Rechtbank Maastricht
Datum uitspraak: 12-03-2002
Datum publicatie: 12-03-2002
Soort zaak: straf -
Soort procedure: eerste aanleg - meervoudig

http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/frameset.asp?ui_id=32062

unlocken is dan toch niet echt illegaal te noemen als je geen gebruik maakt van de vodafone sim (en geen gebruikt hebt gemaakt)... en gewoon bijv. je t-mobile sim dr in doet??

dunno hoor... maar dat begrijp ik eruit... (nog effe 1 laatste keer op terug komen.. :P...laatste keer.. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:41:
Het is wel mooi zo'n mini-antenne, maar ik twijfel toch nog steeds; als de ontvangst net zo goed is als met een originele antenne, waarom is de standaard antenne dan niet zo klein? Er moet toch een reden zijn dat ze een grotere opzetten, anders zat er standaard wel een mini op. Toch?
Je opmerking snap ik wel. Ik heb hier een Samsung A800 met mini antenne en ik merk geen verschil in ontvangst met de originele langere versie. Waarom ze er standaard zo'n irritante lange spriet opzetten weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 19:47:
[...]

ehh... van de firmware kan ik het nog begrijpen, bedoel... downloaden van motorola firmware van een website lijkt me best illegaal... maar wat unlocken betreft:

"De rechtbank acht niet wettig en overtuigend bewezen hetgeen aan de verdachte bij dagvaarding met het parketnummer 03/08018-99 onder 1 primair en subsidiair en onder 2, en bij dagvaarding met het parketnummer 03/008111-98 onder 1 en 2 is ten laste gelegd. De verdachte moet hiervan worden vrijgesproken.

De rechtbank heeft ten aanzien van het bij dagvaarding met het parketnummer 03/08018-99 onder 1 primair en subsidiair ten laste gelegde overwogen als volgt. Een simlock en een serviceproviderlock kunnen niet worden aangemerkt als auteursrechtelijk beschermd werk. Het betreft in beide gevalen een (schakel)voorziening ter beveiliging tegen ongewenst geacht gebruik, aangebracht in een telefoontoestel. Een eventuele contractuele relatie met de verstrekker van de telecommunicatiedienst is niet eerder ontstaan dan op het moment waarop door de gebruiker wordt ingebeld bij de provider. Van deze laatste omstandigheid is, voorzover het de verdachte betreft, niet gebleken. Het veranderen van een simlock of serviceproviderlock, dan wel het binnendringen in een dergelijke voorziening, zoals dat in casu kan worden vastgesteld, is dan ook niet als wederrechtelijk te beschouwen."

LJN-nummer: AE0125 Zaaknr: 03/008018-99 en 03/008111-98
Bron: Rechtbank Maastricht
Datum uitspraak: 12-03-2002
Datum publicatie: 12-03-2002
Soort zaak: straf -
Soort procedure: eerste aanleg - meervoudig

http://www.rechtspraak.nl/uitspraak/frameset.asp?ui_id=32062

unlocken is dan toch niet echt illegaal te noemen als je geen gebruik maakt van de vodafone sim (en geen gebruikt hebt gemaakt)... en gewoon bijv. je t-mobile sim dr in doet??

dunno hoor... maar dat begrijp ik eruit... (nog effe 1 laatste keer op terug komen.. :P...laatste keer.. :) )
als je nou even de IT-faq leest en de startpost had deze post niet zo veel ruimte in beslag genomen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocB
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-02 19:55
BonBon schreef op 25 februari 2004 @ 19:49:
[...]

Je opmerking snap ik wel. Ik heb hier een Samsung A800 met mini antenne en ik merk geen verschil in ontvangst met de originele langere versie. Waarom ze er standaard zo'n irritante lange spriet opzetten weet ik niet.
Tsja, misschien willen ze later weer geld vangen met kleinere antenne's... :P maargoed, die verkopen ze nou ook nog niet echt in grote hoeveelheden.

trouwens, voor silitek: steekt hij zonder dat afzagen echt uit? heb hier geen dremel liggen namelijk... en of dat lekker gaat met een ijzerzaagje :P anders een flinke tang proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BonBon schreef op 25 februari 2004 @ 19:49:
[...]

design, maar wat noem je tegenwoordig design 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
@silitek, met een ijzerzaagje kan t ook toch? maar ik neem aan, dat als je m te kort zaagt er geen contact meer is tussen de antenne en de telefoon en heb je eignlijk geen werkende antenne meer... dus voor de mensen die van plan zijn dit ding te kopen: zaag m wat langer af, en kijk steeds hoeveel ie nog uitsteekt en vijl dat beetje bij beetje er af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
trouwens , ik heb van een neef vernomen dat hij een zilveren V525 krijgt???
( zijn blauwe V525 was kapot , en krijgt nu een andere)
volgens mij is dit onzin , alleen in italië is die er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
kenny89 schreef op 25 februari 2004 @ 20:21:
trouwens , ik heb van een neef vernomen dat hij een zilveren V525 krijgt???
( zijn blauwe V525 was kapot , en krijgt nu een andere)
volgens mij is dit onzin , alleen in italië is die er.
Kan toch zit er gewoon een ander frontje op :*) en klaar is kees (ze zijn trouwens ook al te koop --> de frontjes dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ja maar dat frontje dat je dan koopt is puur geverft plastic ----> tjeck howardsforum maar .
maar het is toch niet mogelijk om een zilveren ( standaard ) v525 te krijgen?
want volgens mij is het dan gewoon de V500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

voor mensen zonder dremel zou een ijzerzaagje natuurlijk ook gaan. Trouwens het puntje loopt dun/spits toe. Als je hem net daarboven( waar die dikker word) afzaag/dremeld...is tie perfect op maat

zie foto pag14

nogmaals DEBITEL zit overal.....dus doe je voordeel
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 20:13:
@silitek, met een ijzerzaagje kan t ook toch? maar ik neem aan, dat als je m te kort zaagt er geen contact meer is tussen de antenne en de telefoon en heb je eignlijk geen werkende antenne meer... dus voor de mensen die van plan zijn dit ding te kopen: zaag m wat langer af, en kijk steeds hoeveel ie nog uitsteekt en vijl dat beetje bij beetje er af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-09 17:38
silitek schreef op 25 februari 2004 @ 20:40:
voor mensen zonder dremel zou een ijzerzaagje natuurlijk ook gaan. Trouwens het puntje loopt dun/spits toe. Als je hem net daarboven( waar die dikker word) afzaag/dremeld...is tie perfect op maat

zie foto pag14

nogmaals DEBITEL zit overal.....dus doe je voordeel
[...]
Kunnen we niet beter even wachten totdat er een mini antenne te koop is in nederland die speciaal bedoeld is voor de v525 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

yep, dat kan ook...ieder voor zich natuurlijk
maar ik ben niet voorniets een tweaker..en hebbe is hebbe
dimitio schreef op 25 februari 2004 @ 20:44:
[...]

Kunnen we niet beter even wachten totdat er een mini antenne te koop is in nederland die speciaal bedoeld is voor de v525 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

K las trouwens op een duitse review site,... (zie openings post.) Dat de telefoon zelfs zonder antenne nog redelijk goed bereik had, (in de grote steden getest) Het probleem is dan alleen dat er dan stof in je telefoon komt. Maarja dit kun je makkelijk oplossen door middel van een stukje rubber of weer ik het wat,..... Dit is mischien wel een idee voor mensen met een zeer goed gedekte omgeving...

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!! Wat doe ik toch fout?

Ik heb de telefoon nu sinds zaterdag. Ik snap niet waarom, maar ik haal hem om 09:00 uur van de lader en als ik 's avonds thuis kom zo rond 19:00 uur begint ie te piepen dat ie leeg is! Vandaag heeft de telefoon alleen maar in mijn broekzak gezeten! Ligt het aan mij of zijn die accu's echt niet okee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij moet een paar keer opgeladen zijn om zijn volle capaciteit te hebben. Een nieuwe batterij heeft maar 50-70% van zijn capaciteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
dit is niet oke ,
ik zelf heb na 1x laden een standby gehad van 5 dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 21:30:

Ik heb de telefoon nu sinds zaterdag. Ik snap niet waarom, maar ik haal hem om 09:00 uur van de lader en als ik 's avonds thuis kom zo rond 19:00 uur begint ie te piepen dat ie leeg is! Vandaag heeft de telefoon alleen maar in mijn broekzak gezeten! Ligt het aan mij of zijn die accu's echt niet okee?
Gewoon nog een weekje aankijken en als het niet verbeterd trug gaan,.....

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb twee V525's (eentje voor de vrouw). De batterijen waren in het begin na 2 dagen al leeg. Nu houden ze het wat langer vol (heb ze wel nog geen week in huis).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Trouwens weet er iemand of als er problemen zijn met je telefoon die je on-line besteld hebt op vodafone.nl. Of je dan naar een city-point kunt gaan voor reparatie?

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Accu doet het nog steeds perfect. Had ook niet anders verwacht. Volgens het onderzoek van de consumentenbond ging het ook alleen maar over accu's van Nokia en dan nog wel origineel. Denk ook niet dat de gsm merken deze zelf maken en de accu's misschien uit de zelfde fabriek komen.

• DocB
Bij mij ging de eerste keer de accu ook niet zo gek lang mee. Zal ook wel komen omdat ik er toen een stuk meer mee aan het kloten was, maar nu haal ik de 5 dagen vrij makkelijk, en ik gebruik nog steeds de camera en bluetooth af en toe.
Als hij na meer dan een week nog steeds maar 2 dagen meegaat zou ik idd ff teruggaan, maar je hoeft je nou nog geen zorgen te maken denk ik...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 21:53:
Ik heb twee V525's (eentje voor de vrouw). De batterijen waren in het begin na 2 dagen al leeg. Nu houden ze het wat langer vol (heb ze wel nog geen week in huis).
Accu's bereiken hun maximale capaciteit altijd pas na een paar keer opladen, dus zo gek is het niet. Plus dat iedereen hier ongetwijfeld abnormaal zit te spelen met dat ding als ie net gekocht is ;)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

ja precies, na de 2e keer opladen ging de mijne al een dag of 4 mee terwijl ik er ook nog redelijk wat mee heb gespeeld.

• BonBon
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 21:30:

Ik neem aan dat je de oplader-stekker er goed in doet? Inpluggen en dan naar rechts duwen totdat ie er RECHT inzit. Dat zat bij mij namenlijk de eerste nacht ook niet goed. (toch was ie opgeladen, maar de batterij was wel erg warm :| ).

• BonBon
Verwijderd schreef op 25 februari 2004 @ 23:54:
Accu doet het nog steeds perfect. Had ook niet anders verwacht. Volgens het onderzoek van de consumentenbond ging het ook alleen maar over accu's van Nokia en dan nog wel origineel. Denk ook niet dat de gsm merken deze zelf maken en de accu's misschien uit de zelfde fabriek komen.
Denk dat ik ook maar zo'n zwaardere batterij ga kopen. Altijd handig....
(de door de consumentenbond geteste Nokia batterijen waren trouwens imitaties, alleen hadden ze dat niet in de gaten met testen :P ).

• DocB
dat naar rechts duwen zeggen meer mensen, maar klinkt mij een beetje vaag in de oren... Ik duw hem er altijd gewoon recht in, en trek er nog even aan om te kijken of hij vast zit. Nog nooit problemen mee gehad op deze manier...

Misschien dat het misgaat als je hem er loodrecht op de ronding van de telefoon probeert op te zetten ofzo, maargoed lijkt me logisch dat je moet kijken naar hoe de contactpunten zitten...

• BonBon
DocB schreef op 26 februari 2004 @ 09:50:
dat naar rechts duwen zeggen meer mensen, maar klinkt mij een beetje vaag in de oren... Ik duw hem er altijd gewoon recht in, en trek er nog even aan om te kijken of hij vast zit. Nog nooit problemen mee gehad op deze manier...

Misschien dat het misgaat als je hem er loodrecht op de ronding van de telefoon probeert op te zetten ofzo, maargoed lijkt me logisch dat je moet kijken naar hoe de contactpunten zitten...
Ik vond het ook raar klinken toen ik het las in een post hier, maar voor mijn foon werkt het wel. Eigenlijk duw je de stekker er onder een hoek in, waarna je een duwtje naar rechts geeft. Je kan dan een rechte lijn trekken van stekker naar foon (ik kan het niet anders uitleggen :9 ).

Verwijderd

Doen die accu perfect. Met de originele hou je het echt geen 5 dagen vol. Zeker aanzetten en niet meer het klepje open doen totdat die leeg is. Ja dat zou kunnen. En vijf dagen is bij mij 24 uur per dag. Echt geen 5 dagen.

• silitek

silitek

Tubes Only

Het naar rechte duwen komt omdat de drie contactpuntjes van je connector trapsgewijs lopen...Logisch dat je naar rechts moet anders maak de kleinste pin geen contact...En de accu krijgt pas zijn volledige werking naar een aantal keer opladen.

De mijne gaat steeds langer mee :9~
:9~
BonBon schreef op 26 februari 2004 @ 09:58:
[...]

Ik vond het ook raar klinken toen ik het las in een post hier, maar voor mijn foon werkt het wel. Eigenlijk duw je de stekker er onder een hoek in, waarna je een duwtje naar rechts geeft. Je kan dan een rechte lijn trekken van stekker naar foon (ik kan het niet anders uitleggen :9 ).

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

* Nog steeds wacht op het laatste,.. verlossende mailtje van vodafone :z *

Blaatschaap

Verwijderd

ik kreeg gistermiddag een mail dat mijn bestelling geacpteerd was maar sinds kort staat er op de site dat hij afgewezen is, ik heb er nog geen mail over ontvangen maar ik vind het wel vaag..

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand deze post al eens gelezen? Heeft iemand anders deze problemen ook? Ik moet me knop ook iets van 3 seconden inhouden..

Verwijderd

Topicstarter
Hier verkopen ze orginele datakabels...

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 10:44:
ik kreeg gistermiddag een mail dat mijn bestelling geacpteerd was maar sinds kort staat er op de site dat hij afgewezen is, ik heb er nog geen mail over ontvangen maar ik vind het wel vaag..
Argh bij mij ook :( ,...
heb je al gebeld ?

Blaatschaap

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

GVD **$#IU)(R$*#@(_$**%@ Lelijke kutzooi :(
Ik denk ik bel maar ff,...
jah sorry ze zijn niet meer voorradig. :(
Dat hadden ze dan wel meteen kunnen zeggen :r .
Weet iemand waar ze nog verkrijgbaar zijn in de omgeving Nijmegen
Dus echt zo bagger,... k dacht krijg hem morgen mooi opgestuurd.

Nou is mn hele dag verneukt :(

Blaatschaap

• IronFist
Mijne ook, ik heb gisteravond pas besteld...Gelijk weer even een mail gestuurd..
Zijn we nou wel geld kwijt?

Wanneer zeggen ze dat ze wel weer leverbaar zijn, en moeten we dan nog een keer bestellen?

Ik kreeg nog wel (na 3 dagen) deze reactie vanochtend, daar zeggen ze dus niet dat ze op zijn ofzo
Je kunt via de online winkel een Motorla V525 met en zonder simkaart bestellen. Dit hangt af of je al klant bent van Vodafone of niet.
Voor alsnog is het alleen mogelijk om te betalen met creditkaart als je via de online winkel wilt bestellen. We zijn op dit moment bezig met ontwikkelingen om de betaalmogelijheden uit te breiden.
Hopend je hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Online Winkel

[ Voor 7% gewijzigd door IronFist op 26-02-2004 11:07 ]

Verwijderd

nee... zal ik wachten of bellen?

gvd.. weet iemand of ze ergens in almere nog verkrijgbaar zijn?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 11:08 ]

Verwijderd

ik vind het overigens niet netjes dat ze mijn bestelling annuleren zonder eerst aan mij te vragen, mischien komen ze niet meer binnen ofzo.

Verwijderd

Wie weet hoe duur dat vodafone live eigenlijk is. Ben even naar het startmenu gegaan van live en even een beetje gebladerd. Nou ben ik direkt 5 euro kwijt.

• IronFist
Dit staat hier :)
http://www.telecomvergeli..._offset=400&post_limit=20
Weet niet of jullie al gebeld hebben, en wat ze zeiden, maar ik kreeg net te horen dat het een storing in het systeem is.

Dit was bij ze bekend en zouden er vandaag wat aan doen. Ik was dus (zoals de Voda mederwerker zei) niet afgewezen, en deze status zou vandaag gewijzigd worden.

Ben benieuwd wat ze jullie melden als jullie bellen! (Nr. van Voda is 0800 0560).

Verwijderd

lol, ik zal wel ff bellen

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:07:
nee... zal ik wachten of bellen?

gvd.. weet iemand of ze ergens in almere nog verkrijgbaar zijn?
Ik heb gebeld.

Quote:
Ja sorry ze zijn niet meer voorradig.

Op mijn vraag hoe het nou verder gaat met de bestelling kon ze geen antwoord geven, omdat ze zo genaamd van de abonnement afdeling zijn :( .

Wie o Wie kan mij vertellen waar ze nog verkrijgbaar zijn, omgeving Nijmegen, uden

Blaatschaap

Verwijderd

ook gebeld en gehoort dat het een fout was, op de site staat er nu

In behandeling
Geaccepteerd: Vodafone is bezig om je order uit te leveren.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 11:25 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.