Blaatschaap
Verwijderd
Jepz,..IronFist schreef op 26 februari 2004 @ 11:27:
Mijne nog niet, maar jullie hadden allemaal al bericht gehad dat de order geaccepteerd was, of niet?
ik denk dat de nog niet geaccepteerde worden afgewezen.
helaas voor jou
Blaatschaap
Ik ook 3 seconden. Lijkt meer op slecht contact bij die persoon op telecomvergelijker.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 10:46:
Heeft iemand deze post al eens gelezen? Heeft iemand anders deze problemen ook? Ik moet me knop ook iets van 3 seconden inhouden..
Misschien heeft ie een maandagochtend-model
Ik had namelijk een redelijk pittig mailtje gestuurd
Blaatschaap
Verwijderd
Hmm, het is iig absurd duur. Ik heb geloof ik gehoord 10 euro per mbVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:14:
Wie weet hoe duur dat vodafone live eigenlijk is. Ben even naar het startmenu gegaan van live en even een beetje gebladerd. Nou ben ik direkt 5 euro kwijt.

In behandeling
Geaccepteerd: Vodafone is bezig om je order uit te leveren.
Ik ben blij
Denk dat ze alle orders één voor één zijn afgegaan..
Verwijderd
Volgens mij 15 euro zelfs,....Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:37:
[...]
Hmm, het is iig absurd duur. Ik heb geloof ik gehoord 10 euro per mbdat zijn toch ffs geen normale prijzen meer. Als je even per ongeluk op live klikt (omdat die knop daar zo irritant op die kies knop zit, en ik gebruik live toch nooit) omdat je een beetje in het menu aan het kloten was, en je annuleert ook gelijk weer, je toch een halve euro kwijt bent ofzo
*zoekt even*
Quote:
Abonnementskosten
per maand in euro Voorraad
per maand Kosten
per MB Kosten
per KB
live! zonder Voorraad n.v.t. 15,00 0.0146
live! 5 500 KB 10,00 0,0098
live! 10 2 MB 5,00 0,0049
live! 15 6 MB 2,50 0,0024
Een live! Voorraad is alleen aan te sluiten op een abonnement met BelVoorraad
Prepaid gebruikers wordt het live! zonder Voorraad tarief in rekening gebracht b
De hiergenoemde tarieven zijn in euro's inclusief BTW
Data gebruik wordt afgerond per 10KB
Blaatschaap
Neej hij is dan nog niet verstuurd,...Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:40:
15 euro per MB is het.. betekend "bezig om order uit te leveren" dat hij verstuurd is? of moet ik tot zaterdag wachten om hem te onvangen?
Als je voor 11 uur s'ochtends dat mailtje hebt gekregen komt hij hoogstwaarschijnlijk de volgende dag.
Anders de dag daarna.
Tenminste als ik de site moet geloven.
Ik heb gister het mailtje gehad, dus als het goed is komt hij morgen.
Je krijg ook nog een mailtje van verzending.
Blaatschaap
Verwijderd
Volgens de site wel:Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 11:46:
ik kreeg gister om 14:xx mn acceptatie krijg ik mijn telefoon dan morgen? ik heb nog geen verzend e-mail gekregen na mijn weten.
Ik had m gister om 11:38 gekregen
Ik krijg hem dus als het goed is ook morgen.
Nog geen mailtje van verzenden gehad.
Blaatschaap
Verwijderd
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Alvorens je bestelling wordt bezorgd, ontvang je een aantal e-mails van de Online winkel:
De bevestiging van de ontvangst van je bestelling
De bevestiging dat je bestelling is geaccepteerd en wordt uitgevoerd
En het e-mail bericht dat je bestelling bezorgd wordt

Moet je ook niet doen. Geeft regelmatig gedonder ( mensen die wel slagen voelen zich niet aangesproken) De beste kans heb je om de telefoon te pakken en alle belcompagnie, DIXON, Vodacity point, T-4-telecom te bellen.
Heb je het snelst resultaat
I_PANDA_I schreef op 26 februari 2004 @ 11:06:
GVD **$#IU)(R$*#@(_$**%@ Lelijke kutzooi
Ik denk ik bel maar ff,...
jah sorry ze zijn niet meer voorradig.
Dat hadden ze dan wel meteen kunnen zeggen.
Weet iemand waar ze nog verkrijgbaar zijn in de omgeving Nijmegen
Dus echt zo bagger,... k dacht krijg hem morgen mooi opgestuurd.
Nou is mn hele dag verneukt
Tubes....It's what make music music!
Verwijderd
Dat zou leuk zijn,...JordiFcu schreef op 26 februari 2004 @ 11:52:
Verzendmailtje kwam een dag nadat ik me tel gehad had?!
En na hoeveel dagen kreeg jij je telefoon na het mailjte van acceptatie?
-edit-
[ Voor 6% gewijzigd door I_PANDA_I op 26-02-2004 12:09 ]
Blaatschaap
Indien u geen Creditcard heeft kunt u misschien met één van de volgende
oplossingen uit de voeten:
- U kunt in uw omgeving informeren of iemand met een Creditcard de
betaling voor u kan doen
- U kunt uw aanschaf doen in een Vodafone City Point bij u in de buurt.
Het is namelijk niet alleen voor nieuwe klanten beschikbaar.
Verwijderd
Of kunnen ze beiden precies hetzelfde, en zijn er niet meer opties met de datakabel? Ik vraag dit namelijk omdat ik weet dat je met de nokia telefoons met infrarood connectie minder opties had, dan dat je connectie had met een datakabel.
*verder heb ik een review gelezen op een duitse site, waar dit telefoontje stond aangekondigt voor release per okt-2003.. (voor een adviesprijs van 389,- euro!
*overigens snap ik niet dat er op tweakers met geen enkel woord over unlocken mag worden gesproken?
*antwoord gevonden, had er per ongeluk overheen gelezen...
Wij zijn allemaal BT fans. Maar met een kabel kan je 1 ding meer dan BT je gsm flashen flexen etc.
En sommige mensen hebben problemen met connecten van BT
Nadeel van een kabel is je moet alle software nog downloaden voordat je aan de slag kan gaan met file transfer en bij een BT zit dat erbij
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 13:30 ]
Teruglees post,... 1 of 2 pagina'sVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 12:31:
Kan iemand me vertellen wat de extra functionaliteit is van een datakabel tegenover een Blue Tooth verbinding?
Of kunnen ze beiden precies hetzelfde, en zijn er niet meer opties met de datakabel? Ik vraag dit namelijk omdat ik weet dat je met de nokia telefoons met infrarood connectie minder opties had, dan dat je connectie had met een datakabel.
Blaatschaap
Telefoon op vrijdag besteld, en woensdag had ik hem al in huis. Donderdag kreeg ik verzendmailtje dat ie de volgende dag (vrijdag dus) tussen 18:00 & 21:00 bezorgt zou wordenI_PANDA_I schreef op 26 februari 2004 @ 12:07:
[...]
Dat zou leuk zijn,...
En na hoeveel dagen kreeg jij je telefoon na het mailjte van acceptatie?
-edit-
Er is inderdaad een fout gemaakt. Je order is nog steeds in behandeling. Dit betekent dat je je toestel zult krijgen, hierover ontvang je nog een bericht via de mail.
Hopend je hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Online Winkel
Blaatschaap
I_PANDA_I schreef op 26 februari 2004 @ 12:39:
Ik kreeg nog een mailtje van vodafone:
Er is inderdaad een fout gemaakt. Je order is nog steeds in behandeling. Dit betekent dat je je toestel zult krijgen, hierover ontvang je nog een bericht via de mail.
Hopend je hiermede voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag.
Met vriendelijke groet,
Vodafone
Online Winkel
he3763 schreef op 26 februari 2004 @ 13:00:
Ik heb gewoon de usb datakabel voor v60/v66 gekocht, die is overal voor rond 10 euro verkrijgbaar en werkt bij mij perfect met dit toestel. Synchroniseren, plaatjes kopieren, software etc. Dus ik snap niet zo waar al die vragen over beschikbaarheid van datakabels vandaan komen.
Verwijderd
ik zie nergens datakabels te koop voor de V60
Salesplaza, 14 euro. Geen usb, geen software.kenny89 schreef op 26 februari 2004 @ 13:10:
waar zijn ze dan te halen?
ik zie nergens datakabels te koop voor de V60
Blaatschaap
Waar o waar heb jij deze dan gekocht?he3763 schreef op 26 februari 2004 @ 13:00:
Ik heb gewoon de usb datakabel voor v60/v66 gekocht, die is overal voor rond 10 euro verkrijgbaar en werkt bij mij perfect met dit toestel. Synchroniseren, plaatjes kopieren, software etc. Dus ik snap niet zo waar al die vragen over beschikbaarheid van datakabels vandaan komen.
En de software? (dat mag natuurlijk niet op GoT)
Blaatschaap
Verwijderd
USB datakabel voor V60 achtige foons.. voor 10euro!Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 13:31:
[...]
serieel is kut, want je kan er niet mee fl****en
http://www.stuntprijzen.net/datakabelusb.html
thnx dude, ik heb al besteld, volgens mij gaan ze daar strax een beetje raarkijken als er een massabestelling kabels binnenkomtVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 13:40:
[...]
USB datakabel voor V60 achtige foons.. voor 10euro!
http://www.stuntprijzen.net/datakabelusb.html
LEES EERST DE STARTPOST! HIER WORDT NIET GESPROKEN OVER ILLEGALE FIRMWARES EN UNLOCKEN.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:07:
iemand al geunlockt dmv een flash?
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:07:
iemand al geunlockt dmv een flash?
SchijnbaarVerwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:16:
Moet je dan voor je echte TWEAK vragen naar een ander forum ???
Blaatschaap
Hopen dat ze nog wat in de vakken hebben liggen. Direct besteld en betaald..Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:02:
[...]
thnx dude, ik heb al besteld, volgens mij gaan ze daar strax een beetje raarkijken als er een massabestelling kabels binnenkomt
We w88 af...
En wat zijn de verzendkosten? , k snap die site niet helemaal?
En valt er software te vinden?
Blaatschaap
verzendkosten zijn gratis bij vooruitbetalingI_PANDA_I schreef op 26 februari 2004 @ 14:25:
Kan ik er 100% vanuit gaan dat dit gaat werken, dan bestel ik er ook eentje voordat ze uitverkocht zijn.
En wat zijn de verzendkosten? , k snap die site niet helemaal?
En valt er software te vinden?
en de site lijkt raar maar je moet gewoon ff naar http://www.stuntprijzen.net gaan, dan op (data)kabels, dan onderaan naar USB-kabels en dan die voor de motorola v60
@he3763, zou je een foto willen maken met de connecter in je telefoon? voor de zekerheid
Blaatschaap
Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:56:
ik wil ook wel zo een kabeltje kopen, maar wil eerst zeker weten.
Blaatschaap
de dixons ook,... maar daar word aangegeven dat hij uitverkocht isJordiFcu schreef op 26 februari 2004 @ 15:11:
Volges mij is Vodafone de enige die hem online verkoopt (» met CC) !

Blaatschaap
Beste kans rond Eindhoven
inTIMidate schreef op 26 februari 2004 @ 15:06:
Ik heb hier overal gekeken voor deze gsm, dixons, city-point, belcompany... Nergens hebben ze hem meer en ze krijgen er steeds ook maar weinig binnen. Weet niemand een online shop(zonder betalen met CC) of een winkel in omgeving Eindhoven?
Blaatschaap

Anders morgen tussen 12:00 en 18:00
Blaatschaap
Verwijderd
Ik activeer bij allebei de BT. Dan zet ik de ene op "vind mij" en de andere laat ik scannen, maar dan vind die niks. Ik heb ook al geprobeerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten en de tels uit en weer aan te zetten, maar het wil maar niet lukken.
Mis ik ergens iets ofzo? Is er misschien iets dat ik vergeet te doen? Zou iemand me kunnen helpen?
Hoe laat je die andere V525 naar jou zoeken?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:02:
Ik heb een probleem met het BT. Mijn broertje en ik hebben sinds vandaag allebei een V525 dus ik ging gelijk proberen om het BT werkend te krijgen. Alleen is dat dus niet gelukt..
Ik activeer bij allebei de BT. Dan zet ik de ene op "vind mij" en de andere laat ik scannen, maar dan vind die niks. Ik heb ook al geprobeerd om de fabrieksinstellingen terug te zetten en de tels uit en weer aan te zetten, maar het wil maar niet lukken.
Mis ik ergens iets ofzo? Is er misschien iets dat ik vergeet te doen? Zou iemand me kunnen helpen?
haha moet je ook niet doenDaDude schreef op 26 februari 2004 @ 15:55:
ff gesurft op vodafone live, zeg 5 minuutjes 5 euro kwijtniet meer normaal he...
![]()
![]()

Verwijderd
Via Bluetooth --> Handsfree --> 'zoek naar apparaten'
Zo lees ik overal dat het moet, maar toch vind hij de andere tel niet...
Verwijderd
Dat is alleen voor handsfree apparaten tog?Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:18:
[...]
Via Bluetooth --> Handsfree --> 'zoek naar apparaten'
Zo lees ik overal dat het moet, maar toch vind hij de andere tel niet...
Je moet gewoon een plaatje selecteren en verplaats aanklikken en dan via bluetooth versturen, dat vind ie m wel......
T zelfde geldt voor muziek
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-02-2004 16:24 ]
Verwijderd
Bedankt!! Zo werkt t inderdaad!! Dat ik daar niet aan gedacht heb..Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 16:21:
[...]
Dat is alleen voor handsfree apparaten tog?
Je moet gewoon een plaatje selecteren en verplaats aanklikken en dan via bluetooth versturen, dat vind ie m wel......
T zelfde geldt voor muziek

nee, khad het al gelezen, maar was toch eens benieuwd, beetje veredelde wap gedoe...
die mini-antenne weet iemand waar je die kunt kopen omgeving maastricht... ??
Er staat:
Wanneer mag je deze bestelling verwachten?
Let op: je bestelling zal naar verwachting voor de eerste maal worden aageboden op de avond van de eerste of tweede werkdag nadat je deze mail hebt ontvangen. Op de zaterdag worden bestellingen 's morgens aangeboden.
Kan ik er dan vanuit gaan dat deze vandaag nog komt aangezien ze tussen 18:00 en 21:00 verzenden ??
I hope so
Blaatschaap
Verwijderd
Vodafone live stinkt (niet dat het al werkt ofzo, ik begreep dat er best twee dagen tussen het activeren en het kunnen gebruiken kon zitten?), al die maffe Vodafone software die als een boze geest het bewustzijn van mijn foontje heeft overgenomen stinkt nog erger, maar voor zo'n prijs mag ik niet klagen. Heb iig nog nooit zo'n mooi beeldschermpje gezien en de camera is ook goed te pruimen. Geluid is mooi en helder maar gaat wel snel kraken. Bluetooth is nogal simpel vergeleken met Siemens, maar ja, 't is Motorola's eerste keer zullen we maar denken...
Verder bevalt het beestje zodanig goed dat als de V600 over een half jaar uit is en weer een half jaar later in prijs gehalveerd is, ik 'm zeker in overweging zal nemen, mocht het dingen-die-hier-niet-mogen-met-je-V525-doen niet lukken.
* Xandrios heeft dit toestelletje ook sinds vanmiddagsilitek schreef op 25 februari 2004 @ 19:10:
Verpakking heb ik daar gelaten.... Hij was iets te lang maar met een dremel is dat zo opgelost( je bent tweaker of niet
). Nu past tie perfect en volle bak ontvangst
![]()
dit is um...printje maken en op naar DEBITEL, gedoe met moeilijk verkrijgbaar is ook opgelost. DEBITEL zit overal
[afbeelding]
'k ben zojuist ff naar de Debitel geraced: Alleen voor samsung hebben ze. En samsung heeft een ander schroefdraad-systeem: past dus niet.
Nu heeft de BC wel eentje die qua schroefdraad gaat passen waarschijnlijk' maar welke niet zo'n 'staafje' heeft. Vraag me af of het bereik dan nog wel zo lekker is

TfT krijgt morgen een lading binnen; en die had ze op bestelling. Daar ga ik morgen dus nog even langs, maar ik verwacht er niet al te veel van. De persoon die me hielp schatte de kans namelijk ook niet zo hoog in dat hij hem geleverd kreeg / dat het ging werken.
silitek, weet jij toevallig voor welk merk deze antenne was, die jij gebruikt hebt?
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Blaatschaap
ten eerste
* ik kan geen mp3 als wekker instellen ( of ik moet eerst een normale ringtone instellen en dan bewerken klikken en wijzigen , pakt hij soms of hij gaat terug naar het menu)
* verder wordt het toestel sloom als ik dingen verwijder
* mp3 kan ik niet verwijderen
* als ik een wekker heb ingesteld en hij gaat af dan loopt hij soms vast als ik de wekker probeer uit te zetten .
ik ga dus terug naar vodafone service point om hem te laten flashen of ik ga terug naar de belcompany om een nieuwe te eigen met nieuwere software.
btw. ik heb triplets. 8.8
Verwijderd
Ja ik had ook dat er niks meer gebeurde toen ik een beltoon van 700kb probeerde te deleten. Ik wist niet of er nog wat gebeurde, dus toen heb ik hem maar dichtgedaan en via bluetooth dat ding verwijdert.kenny89 schreef op 26 februari 2004 @ 17:34:
ik heb hier vele bugs ontdekt met deze foon.
ten eerste
* ik kan geen mp3 als wekker instellen ( of ik moet eerst een normale ringtone instellen en dan bewerken klikken en wijzigen , pakt hij soms of hij gaat terug naar het menu)
* verder wordt het toestel sloom als ik dingen verwijder
* mp3 kan ik niet verwijderen
* als ik een wekker heb ingesteld en hij gaat af dan loopt hij soms vast als ik de wekker probeer uit te zetten .
ik ga dus terug naar vodafone service point om hem te laten flashen of ik ga terug naar de belcompany om een nieuwe te eigen met nieuwere software.
btw. ik heb triplets. 8.8
het is me uiteindelijk wel gelukt via bluetooth maar hij geeft via bt een fout maar het word wel verwijdert op de foon?
[ Voor 72% gewijzigd door k5052 op 26-02-2004 18:18 ]
Die hadden er nog een paar meer.
Als het schroefdraad het zelfde is kan je het altijd proberen...in de winkel. Heb je ontvangst is het prima
Xandrios schreef op 26 februari 2004 @ 17:26:
[...]
* Xandrios heeft dit toestelletje ook sinds vanmiddag
'k ben zojuist ff naar de Debitel geraced: Alleen voor samsung hebben ze. En samsung heeft een ander schroefdraad-systeem: past dus niet.
Nu heeft de BC wel eentje die qua schroefdraad gaat passen waarschijnlijk' maar welke niet zo'n 'staafje' heeft. Vraag me af of het bereik dan nog wel zo lekker is
TfT krijgt morgen een lading binnen; en die had ze op bestelling. Daar ga ik morgen dus nog even langs, maar ik verwacht er niet al te veel van. De persoon die me hielp schatte de kans namelijk ook niet zo hoog in dat hij hem geleverd kreeg / dat het ging werken.
silitek, weet jij toevallig voor welk merk deze antenne was, die jij gebruikt hebt?
Voor mensen die eerst blaten en dan lezen: ik heb het dus alleen over de legale flashes die Vodafone zelf uitvoert.
alstublief
Wekko schreef op 26 februari 2004 @ 19:17:
Iets wat ik in het topic eigenlijk niet kon vinden: Kun je met alleen de telefoon in een menu ofzo ergens zien welke Triplets je hebt, of heb je daar een PC met Bluetooth-dongle voor nodig? Ik word waarschijnlijk morgen door Vodafone gebeld om 'm op te komen halen en als er een 8.8 op staat wil ik die eigenlijk meteen bij de Vodafone City Point laten flashen tot 9.1 Maar als ik eerst helemaal naar huis moet fietsen om dat via bluetooth met m'n computer uit te zoeken, en daarna weer terug naar de Vodafone City Point moet dan word ik daar nou niet echt vrolijk van
Voor mensen die eerst blaten en dan lezen: ik heb het dus alleen over de legale flashes die Vodafone zelf uitvoert.![]()
Verwijderd
Ik heb alleen ff een vraagje over de datakabel.
Ik heb laatst een datakabel gekocht (originele van motorola + software) maar ik heb ook .jar bestanden(games voor je mobiel).
hoe kan ik .jar bestanden overzetten op mijn mobiel via een datakabel?
volgens mij heet de software die bij de motorola datakabel zit mobile phone tools.
En er staat bij de mobiel dat hij mp3 ondersteund als ringtones maar kan iemand mij vertelleen wat ze daarmee bedoelen je hebt namenlijk ook mp3 bestanden met echt zingen etc.. de originele liedjes.
PS: Het is een echt een toffe mobiel!!:)
zal mijn bevindingen hier wel posten...
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
MAAR IEDEREEN DIE VRAGEN HEEFT , LEES HET TOPIC NOU EENS DOOR , DIT PROBLEEM HEBBEN WE AL VAKER GEHAD.
Verwijderd
Verwijderd
Sommige weten van geen ophouden,......Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 20:25:
Op welke fora moeten we terecht voor unlocken via flexmem aangezien de motoserver nog plat ligt leek me dat wel interessant als dat zou kunnen, maar ik heb nog nergens echt gehoord dat dit mogelijk was. maar bij siemens is dat gewoon mogelijk via een partial firmware file, dus dacht toch eens kijken of iemand een forum heeft voor motorola

Blaatschaap
hij vraagt toch ook voor een ander forum...
Er mag niet naar info over flashen, flexen or what ever gevraagd worden.
Daar valt vragen naar andere sites ook onder,...
dus niet meer doen

Blaatschaap
Verwijderd
hiervoor moet je eerst versie 1.23 installeren en daarna updaten naar 2.16 en dan via liveupdate naar 2.20. Maar als ik 1.23 heb geinstalleerd, nadat hij de icoontjes heeft aangemaakt krijg ik de volgende foutmelding:
Error Number: 0x80040707
Description: Dll function call crashed: PbkInstall._GetBookNames
Setup will now terminate
Als ik daarna op OK klik verwijderd hij alle geinstalleerde bestanden weer.
ik heb dit programma al verschijndende keren gedownload maar telkens dezelfde foutmelding op het einde. wie heeft er een oplossing voor?
Bijvoorbaat dank
HvLijssel
niet blaten, eerst doorlezen!Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 23:27:
Ik heb software versie 8.8 wat is verschil met 9.1???
Verwijderd
9.1 zit een game meer en nog wat andere dingen geloof ik. Staat volgens mij ook in de OPbdenbra schreef op 26 februari 2004 @ 23:27:
Ik heb software versie 8.8 wat is verschil met 9.1???
Zo te zien installeer je de software met de telefoon aangekoppeld? Daar lijkt het tenminste op.Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 21:44:
Ik heb op mijn laptop graag de software motorola phone tools.
hiervoor moet je eerst versie 1.23 installeren en daarna updaten naar 2.16 en dan via liveupdate naar 2.20. Maar als ik 1.23 heb geinstalleerd, nadat hij de icoontjes heeft aangemaakt krijg ik de volgende foutmelding:
Error Number: 0x80040707
Description: Dll function call crashed: PbkInstall._GetBookNames
HvLijssel
Is het mogelijk om de software (eerst 1.23 en daarna upgraden naar 2.16 en 2.20) te installeren ZONDER de telefoon alvast aan te koppelen?
You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.
stil moet jezelf weten, je hoort m weleen beetje, en voelen ckr!Ethnocentrix schreef op 27 februari 2004 @ 00:03:
Is de trilfunctie van deze telefoon eigenlijk een beetje stil, en hvoel je m wel een beetje?
[edit]
Valt tegen. Trilt wel "veel" (In vrij lange stukken achtereen), maar niet uitmuntend sterk. Ook niet veel minder als bijvoorbeeld een Nokia 6100 hoor, maar toch.
[edit2]
Stil...zeker niet luidruchtiger als een sandaard Nokia bijvoorbeeld
[ Voor 73% gewijzigd door Xandrios op 27-02-2004 00:24 ]
Dat trilfunctie word uitgeschakeld bij het opladen, en dus naar beltoon gaat.
Gebeurde net ook bij mijn hele oude Misubishi (je moet toch wat zonder telefoon)
Maar dit is dus altijd zo geweest.
Blaatschaap
Lukt ut ?
*hoopt morgenavond (nacht) ook plezier te hebben met z'n nieuwe telefoon*
[ Voor 13% gewijzigd door Xandrios op 27-02-2004 00:17 ]
Blaatschaap
Hum, grapjeI_PANDA_I schreef op 27 februari 2004 @ 00:16:
[...]
Lukt ut ?
*hoopt morgenavond (nacht) ook plezier te hebben met z'n nieuwe telefoon*
Kleine weddenschap, ssssssttt
Blaatschaap
Verwijderd
nee zonder de telefoon eraan doet ie het niet. en zonder bluetoothstick erin ook niet.GraveR schreef op 26 februari 2004 @ 23:42:
[...]
Zo te zien installeer je de software met de telefoon aangekoppeld? Daar lijkt het tenminste op.
Is het mogelijk om de software (eerst 1.23 en daarna upgraden naar 2.16 en 2.20) te installeren ZONDER de telefoon alvast aan te koppelen?
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 00:20:
[...]
nee zonder de telefoon eraan doet ie het niet. en zonder bluetoothstick erin ook niet.
Blaatschaap
Verwijderd
Zit bij die prijs ook de software????Verwijderd schreef op 26 februari 2004 @ 14:39:
[...]
verzendkosten zijn gratis bij vooruitbetaling
en de site lijkt raar maar je moet gewoon ff naar http://www.stuntprijzen.net gaan, dan op (data)kabels, dan onderaan naar USB-kabels en dan die voor de motorola v60, thnx 2 he3763
@he3763, zou je een foto willen maken met de connecter in je telefoon? voor de zekerheid
Dit topic is gesloten.