Nopz,... jammergenoeg niet.
Maar aangezien je op internet zit, ken je vast wel het begrip "Google"
Blaatschaap
Nopz,... jammergenoeg niet.
Blaatschaap
hey, fijn dat je dat wil doen!he3763 schreef op 27 februari 2004 @ 09:55:
Ik wil best een plaatje van de aangesloten kabel laten zien maar ik weet niet precies hoe ik dit gepost krijg. Ik heb zelf geen plaats op het web om ze neer te zetten, dus als iemand ze ergens wil plaatsten dan stuur ik wel een mailtje
nope, maar op Motclub.com is die software tedowloaden..
Blaatschaap
er is ook een vertaal site ervan. Sofware downloads doen het daar, maar de media downloads doen het daar niet. Zit nu op werk dus ik kan de link niet posten wel;licht dat andere mensen het bij de hand hebbenen anders post ik het wel vanavondI_PANDA_I schreef op 27 februari 2004 @ 10:23:
Irritant dat spaans,... of wat het dan ook is,.......
Maar ziet er wel goed uit
Blaatschaap
The Phone Shop had ze een paar dagen geleden nog volop in voorraad terwijl de Citypoint aan de overkant zo'n 50 mensen op de wachtlijst hadden staaninTIMidate schreef op 26 februari 2004 @ 15:06:
Weet niemand een online shop(zonder betalen met CC) of een winkel in omgeving Eindhoven?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Tubes....It's what make music music!
misschien willen ze allemaal de gratis cd van dewi hebben?Exirion schreef op 27 februari 2004 @ 11:25:
[...]
The Phone Shop had ze een paar dagen geleden nog volop in voorraad terwijl de Citypoint aan de overkant zo'n 50 mensen op de wachtlijst hadden staan
Hoelang nadat jij de code heb opgestuurd heb je dit ontvangen ?silitek schreef op 27 februari 2004 @ 11:39:
Voor de mensen die de kartonne barcode(van de zijkant) opgestuurd hadden net als ik, heb ik goed nieuws...Kreeg zojuist een brief met een welkomswoord erin enz.
ook staat er dit ik citeer:
U heeft deelgenomen aan de actie van de Motorola v525. Het extra beltegoed van 50 euro ontvangt u in 5 gelijke delen van 10 euro. Dit wordt vanaf eind April maandelijks op de laatste werkdag van de maand bijgestort op uw beltegoed![]()
. U ontvangt hiervan telkens een SMS bericht.
Dus toch de goede barcode![]()
![]()
JordiFcu schreef op 27 februari 2004 @ 11:50:
[...]
Hoelang nadat jij de code heb opgestuurd heb je dit ontvangen ?
shhhtttsilitek schreef op 27 februari 2004 @ 11:56:
Op de kop af 10dagen...incl een weekend ertussen.
best een snelle service, maar wil toch a.s.a.p van hun vodafone shit af op m'n v525![]()
![]()
[...]
Blaatschaap
En die andere 10€ btg, is die er al wel bij gekomen?silitek schreef op 27 februari 2004 @ 11:56:
Op de kop af 10dagen...incl een weekend ertussen.
best een snelle service, maar wil toch a.s.a.p van hun vodafone shit af op m'n v525![]()
![]()
[...]
I_PANDA_I schreef op 27 februari 2004 @ 11:59:
wOOt tis 12 uur,..
binnen nu en 6 uur komt m'n pakketje
JordiFcu schreef op 27 februari 2004 @ 12:02:
[...]
En die andere 10€ btg, is die er al wel bij gekomen?
*Die vodafone shit ook zat is!
Verwijderd
176*220, met een beetje googlen was je hier ook zelf wel achtergekomenVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 12:53:
Weet iemand hoe groot de foto's mogen zijn om naar de tel. door te sturen? Ik ben in paint bezig om ze te verkleinen, maar de ene keer is ie te groot en de andere keer te klein. Weet iemand het juiste formaat?
Verwijderd
Te groot in kb's bedoel je? Dan sla je ze met paint waarschijnlijk op in .bmp? Dan worden ze idd onnodig groot. Probeer een met een beter pakket de foto's te verkleinen en dan op te slaan als jpeg. Dat scheelt veel in ruimte. Ikzelf gebruik Photoshop 7, daarmee gaat het perfect. Of je moet op zoek gaan naar een gratis fotobewerkings programma, het is al heel snel beter dan paintVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:10:
Zover was ik zelf ook al, maar dan zijn ze nog te groot!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 13:14 ]
Blaatschaap
Verwijderd
wees dan duidelijkerVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:10:
Zover was ik zelf ook al, maar dan zijn ze nog te groot!
Verwijderd
ik gahier verder niet op in ...Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:25:
@Holleboomer, je had zelf ook kunnen vragen wat ik precies bedoelde ipv meteen zo nors te reageren. Er bestaan nog wel mensen die zelf iets proberen voordat ze gaan roepen hoor...
hehe das pas creatief! Blijft de kwaliteit een beetje goed bij het opslaan naar jpg?silitek schreef op 27 februari 2004 @ 13:30:
Heb zelf ook ff in photosoep een wallpaper van m'n eigen auto GTV gemaakt.
Is leuk en eenmalig.
ff foto![]()
[afbeelding]
Heb jij nog nooit een JPG gezien ofzo?Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:31:
hehe das pas creatief! Blijft de kwaliteit een beetje goed bij het opslaan naar jpg?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Exirion schreef op 27 februari 2004 @ 13:34:
[...]
Heb jij nog nooit een JPG gezien ofzo?
Natuurlijk kan een JPG er fantastisch uitzien. De kwaliteits/compressie ratio is meestal instelbaar, en op een 64K display ziet het er prima uit.
jawel hoorExirion schreef op 27 februari 2004 @ 13:34:
[...]
Heb jij nog nooit een JPG gezien ofzo?
Natuurlijk kan een JPG er fantastisch uitzien. De kwaliteits/compressie ratio is meestal instelbaar, en op een 64K display ziet het er prima uit.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 13:49 ]
Verwijderd
Je kan het altijd proberen toch, zoveel moeite is het nietThunder00x schreef op 27 februari 2004 @ 13:43:
Iemand enig idee of hij nog te bestellen is op de vodafone site? of is dat zonde van de moeite
Verwijderd
Als je in Photoshop jpeg kwaliteit 4 neemt ziet het er nog gewoon heel goed uit.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:46:
[...]
jawel hoor, maar alsje de grootte van het plaatje wilt verkleinen moet je m compresseren en dat kan kwaliteitsverlies hebben, ik wou dus weten of je dat ook ziet op je telefoon
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:46:
[...]
jawel hoor, maar alsje de grootte van het plaatje wilt verkleinen moet je m compresseren en dat kan kwaliteitsverlies hebben, ik wou dus weten of je dat ook ziet op je telefoon
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:50:
[...]
Als je in Photoshop jpeg kwaliteit 4 neemt ziet het er nog gewoon heel goed uit.
2 eigen foto's van mij op 4:
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:50:
[...]
Als je in Photoshop jpeg kwaliteit 4 neemt ziet het er nog gewoon heel goed uit.
[afbeelding]
[afbeelding]
THNX
Blaatschaap
Waarom niet?Thunder00x schreef op 27 februari 2004 @ 13:43:
Iemand enig idee of hij nog te bestellen is op de vodafone site? of is dat zonde van de moeite
Verwijderd
Beetje smerige schuimrand, maar verderVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 13:50:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Verwijderd
Rustig aan joh, denk om je hart
Die slotjes staan er bij mij ook, en het werkt gewoon. Je moet gewoon live activeren door 1200 te bellen. Als je dan een GPRS tekentje naast je ontvangst balkje krijgt werkt het._VooDooMen_ schreef op 27 februari 2004 @ 14:25:
Ik werk nu met mijn oude kaart van vodafone kan ik nu gebruik maken van live.. Want als ik nu naar web profielen ga dan staat er bij Vodafone Live en Vodafone MMS een soort slotje achter...?? Wat kan ik hier aan doen omdat te activeren..
Yep, kennis van me gisteravond besteld, vanmorgen geaccepteerd.Thunder00x schreef op 27 februari 2004 @ 13:43:
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door intoxicated op 27-02-2004 14:44 ]
Eerst stond er bij mij ook dat GPRS tekentje maar nu staat het er niet meer, en ik kan ook niet meer live'en en/of MMS'enVerwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 14:34:
[...]
Rustig aan joh, denk om je hart
[...]
Die slotjes staan er bij mij ook, en het werkt gewoon. Je moet gewoon live activeren door 1200 te bellen. Als je dan een GPRS tekentje naast je ontvangst balkje krijgt werkt het.
Verwijderd
Je moet minimaal €1,79 hebben ofzo. Staat ook op de site van Vodafone...JordiFcu schreef op 27 februari 2004 @ 14:53:
[...]
Eerst stond er bij mij ook dat GPRS tekentje maar nu staat het er niet meer, en ik kan ook niet meer live'en en/of MMS'en?! Misschien ligt het eraan dat ik onder de 1€ btg heb ofzo
?
Maarja...
Verwijderd
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 15:24:
hoe kan ik foto's maken van 640 x 480.
want als ik een foto maak op alle drie de zoom standen.
en ik download hem via bluetooth bestandoverdracht krijg ik een
klein fototje van 120 x 160.
Verwijderd
Ja maar ik had dat menu als je camera selecteerd nog niet gezienkenny89 schreef op 27 februari 2004 @ 15:32:
lees het topic door![]()
en dan weet je ook als je 2x op zoom klikt je dan ook een kleiner beeld krijgt
640x480 wordt met 1x zoom: 320x240
2x zoom: 160x 120
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 15:35:
[...]
Ja maar ik had dat menu als je camera selecteerd nog niet gezien
Verwijderd
Bij mij gaat ie gemiddeld 3 dagen bij (dat is bij mij nie 3x 24 uur, maar iets van 3 keer 8.00-24.00) als ik er veel mee loop te kloten haalt hij net de 2 dagen. en als je er rustig mee doet haal je ten hoogste 5 dagen, tenmiste ik dan.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 15:42:
is de accu nou snel leeg of niet, ik dacht dat ik dat hier al gelezen had, dat je na 1 dag al moet opladen. Dat ligt natuurlijk aan hoe je hem gebruikt. Die 160 uur haal je dus nooit. Maar laat even weten om de hoeveel tijd je moet opladen:).
[ Voor 10% gewijzigd door k5052 op 27-02-2004 16:01 ]
Bestaan er Motorola Service Points of kan je terecht (ik wee niet of ze bestaan) bij Vodafone Service Points? Misschien dat die het doen.kenny89 schreef op 27 februari 2004 @ 15:49:
btw ik heb vernomen dat ze bij vodafone city point NIET flashen.
met het potloodje rechtsboven je bericht..robert-630 schreef op 27 februari 2004 @ 16:15:
[...]
Bestaan er Motorola Service Points of kan je terecht (ik wee niet of ze bestaan) bij Vodafone Service Points? Misschien dat die het doen.
P.S als er nieuwere betere firmware uitkomt moet Vodafone zich toch wel genoodzaakt voelen om iedereen te laten upgraden. Ik zelf zit nog aan triplet8 vast. duss....
p.s2 kan iemand me ff snel vertellen hoe je snel een bericht wijzigd, kon ut nie vinden!
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2004 16:34 ]
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
"We do not first see, then define, we define first and then see" (Lippmann)
Verwijderd
Je kan instellen wat de eerste voorkeur is, moet je even de opties afgaan 1 daarvan is gewoon helemaall uit.MrDirk schreef op 27 februari 2004 @ 16:42:
Ik doe: Nieuw bericht > Nieuwe SMS > SETUPKNOP > Invoer setup.
Dan staat daar:
Eerste Voorkeur: iTAP Nederlands
Tweede Voorkeur: Niet
Maar bij de eerste voorkeur staat nergens uitzetten of iets dergelijks!!!
Verwijderd
met je 2e stelling en argumentatie ben ik t ook eens, maar regels zijn regels.Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 17:10:
Weet iemand of de V525 wel direct leverbaar is als ik hem via creditcard bij vodafone.nl bestel? of is ie daar ook uitverkocht ?
en nog een vraagje aan de Moddereter;
waarom mag hier niet gepraat worden over het flashen v/d firmware, bij V&B mag dit toch ook met het softmodden van de Ati Radeon 9500/9700 @ 9800 ? dit is toch niet anders?
Verwijderd
Bel ff naar Vodafone dan weet je het meteen!Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 17:10:
Weet iemand of de V525 wel direct leverbaar is als ik hem via creditcard bij vodafone.nl bestel? of is ie daar ook uitverkocht ?
en nog een vraagje aan de Moddereter;
waarom mag hier niet gepraat worden over het flashen v/d firmware, bij V&B mag dit toch ook met het softmodden van de Ati Radeon 9500/9700 @ 9800 ? dit is toch niet anders?
en waarom mogen we hier geen backgrounds posten ??
of als het klepje dicht is, je zet je profiel bv op luid, dat geluidjerobert-630 schreef op 27 februari 2004 @ 18:54:
Weet iemand of er egt geen manier is om die irri pieptoon uit te zetten die je krijgt als je accu bijna leeg is? Volgensmij is die vraag wel is gesteld maar nog nooit door iemand beantwoord. (p.s profiel op stil zetten helpt dus nie)
DaDude schreef op 27 februari 2004 @ 19:16:
[...]
of als het klepje dicht is, je zet je profiel bv op luid, dat geluidje
soms heb ik hem perongeluk op luid staan in de klas, wil je hem op stil zetten, hoor je dat irri geluidje...
kenny89 schreef op 27 februari 2004 @ 19:38:
ik ben vandaag naar belcompany geweest nadat ik gebeld had met belcompany en vodafone. vodafone zei dat het via live moest worden geupdate [ bulshit !] dus heb ik belcompany gebeld en ze zeiden dat ik er langs moest komen. nu heb ik mijn toestel verstuurd voor de reparatie en ben ik hem 2 weken kwijt doordat zo stom zijn om bij vodafone service point geen firmware update te geven. verder wordt er naar het probleem van de speling tussen de kleppen bekeken en krijg ik misschien een nieuw toestel maar dat is waarscijnlijk niet zo en wordt er alleen een nieuwe firmware opgezet. met mijn pas aangeschafte bt dongle kan ik ook niks meer doen dus dat wordt teruggeven
misschien dat ik nu een datakabel koop omdat dit goedkoper is en je een firmware upgrade kan uit voeren ( flashen + flexen ) .
nou ik hoop dat ik wat duidelijker ben geweest over het aanvragen en oplossen van mijn problemen met de V525 .
ps .voor de f***ing mensen die zeuren om wallpapers... RTF STARTPOST ...:(
daar staan al genoeg wallpapers in en als je ze zelf maakt: zie de tut. op howardsforum.com , k**** noobs , we zijn hier op GoT en dit is geen zoekservice , gebruik zelf google...
Verwijderd
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
[ Voor 24% gewijzigd door DaDude op 27-02-2004 23:14 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 00:24 ]
Verwijderd
AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker
-Real power isn't given, it must be taken-
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq