Het grote Motorola V500/V525 Topic [II]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.922 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Ik heb vanmiddag bij de Belcompany een "Motorola Metaal Antenne T-720" (€9.99) gehaald. Ding pastte eigenlijk niet, maar je bent tweaker of niet. Dremel erop dus.

Resultaat is een nette, kleine antenne:

Afbeeldingslocatie: http://cutebrit.crewserver.com/got/ant_groot.jpg
klik voor grote versie :)

Overigens was het dremelen niet alleen de lengte iets inkorten: Hij was aan het uiteinde ook iets te dik; waardoor hij nogsteeds 2 mm niet paste. Opgelost door deze dikte kegelvormig te slijpen.

Afbeeldingslocatie: http://cutebrit.crewserver.com/got/ant_tek.JPG

Er hoort nog een rond kapje op, welke los te schroeven is. Alleen dat kapje is het deel dat zichtbaar buiten de telefoon is.
Het rode gedeelte heb ik weggeslepen, met de standaard slijptool van de aldi-nepdremel.

[edit]
Note: Met het onderste bolletje er nog aan, pastte het ook. Maar, daarme was het bereik totaal weg ! Zonder bolletje gewoon goed bereik :)

[ Voor 9% gewijzigd door Xandrios op 27-02-2004 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een mogelijkheid om de VODAFONE LIVE button te verwijderen. Dit gaat anders flink wat geld kosten, of een vodafone live uitschakelen.. weet iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vyndrox schreef op 27 februari 2004 @ 23:32:
ik heb de v525 nou 4 dagen heb het al 2x ontladen en weer volledig opgeladen maar hij is nog steeds na 24 uur leeg. Ik zet er soms files op met bluetooth, bel amper en verstuur wat smsjes op een dag.
Moet ik nog langer wachten met terug brengen ?
Heb je bij de bluetooth instellingen je energie op uit staan. Dat vreet nl. ook nogal wat van de batterij. Zodra ik dat bij mij uit had gezet ging ie ook langer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

robert-630 schreef op 27 februari 2004 @ 15:37:
P.s iemand had het al kort gezegd maar via Menu > Instellingen > Beveiliging > Slottoepassing > (tenslotte Vodafone Live!) kun je je gsm zo instellen dat de rechtertoets met een code wordt geblokkeerd. zo kom je nie steeds op live, als je er vervolgens op wil moet je je pin/code in toetsen. Je zet je telefoonslot aan eenmalig via het menu beveiliging. Natuurlijk kan je ook overige zaken zo beveiligen.
Handig, maar als ik naar dit menu ga, dan moet ik een 'slotcode' intypen. Ik heb in de handleiding van de telefoon gekeken, maar daar staat deze code niet in (Er staat zelfs helemaal niet in waarvoor deze optie is!). '0000' is niet de juiste code. Weet iemand wat hiervoor de code is? :?

edit: laat maar, zoeken op 'unlock' in de manual gaf wel resultaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Scaror op 27-02-2004 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1234?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:38:
[...]

Heb je bij de bluetooth instellingen je energie op uit staan. Dat vreet nl. ook nogal wat van de batterij. Zodra ik dat bij mij uit had gezet ging ie ook langer mee.
Energie stond uit, nou ik het op aan heb gezet werd bluetooth in 1x in geschakeld :O

*edit* lama bluetooth nou al gekapt, ik zal tel strax opladen en kijken hoe lang ie dan meegaat.

[ Voor 12% gewijzigd door vyndrox op 27-02-2004 23:56 ]

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Xandrios schreef op 27 februari 2004 @ 23:32:
Ik heb vanmiddag bij de Belcompany een "Motorola Metaal Antenne T-720" (€9.99) gehaald. Ding pastte eigenlijk niet, maar je bent tweaker of niet. Dremel erop dus.

[afbeelding]

Overigens was het dremelen niet alleen de lengte iets inkorten: Hij was aan het uiteinde ook iets te dik; waardoor hij nogsteeds 2 mm niet paste. Opgelost door deze dikte kegelvormig te slijpen.

[afbeelding]

Er hoort nog een rond kapje op, welke los te schroeven is. Alleen dat kapje is het deel dat zichtbaar buiten de telefoon is.
Het rode gedeelte heb ik weggeslepen, met de standaard slijptool van de aldi-nepdremel.

[edit]
Note: Met het onderste bolletje er nog aan, pastte het ook. Maar, daarme was het bereik totaal weg ! Zonder bolletje gewoon goed bereik :)
bedankt voor de uitleg _/-\o_ , maar ik heb geen slijpmachine ofzo, ga toch maar naar de debitel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:37:
Weet iemand een mogelijkheid om de VODAFONE LIVE button te verwijderen. Dit gaat anders flink wat geld kosten, of een vodafone live uitschakelen.. weet iemand een oplossing hiervoor?
Verwijderd schreef op 27 februari 2004 @ 23:17:
Weet iemand hoe ik games kan versturen via bluetooth.. Die tutorial die in de beginpost staat is erg vaag, werkt waarschijnlijk met andere drivers of iets dergelijks, maar ik krijg het niet voor elkaar.
;( ;( ik word gek!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Niemand een idee waar je voicecommand kan instellen? :?

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze gsm nu ook, maar vind het vreemd dat je voicememo niet op de handsfree kan doen, want naar mijn ID heb je er dan nog nie zoveel aan. Verder had ik binne 1 uur een vastloper toen ik op chatten drukte. Verder ben ik tevreden. Zelfs het opladen lukt in 1x :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Ff iets anders. De frontjes zijn al veelvuldig te vinden op ebay. Alleen zijn het volgens mij alleen de voorkant (als de tel. dicht is) en het achterklepje?
Ook lijkt me het achterklepje niet passend, aangezien er bij "ons" boven geen rand zit..

Afbeeldingslocatie: http://aworldcommunication.com/images/MOTV400/FPV400SD06.gif

Heb m'n V525 al geschilderd (:p) met modelbouwverf, alleen vond het effect niet mooi genoeg (wel netjes, maar te glanzend) en heb het er weer afgehaald (zat ook 2 x zilver + 1 x rood = 3 lagen die maar niet wilden drogen, en dan word je ongeduldig en ga je wrijven natuurlijk O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
ik ben gekapt met reageren. Help alleen de mensen die vragen stellen die er nog in voorkomt. Ik neem ook aan dat ik miijn aandeel heb gedaan en er genoeg mensen de beginnelingen willen helpen

[ Voor 25% gewijzigd door pang op 28-02-2004 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
kenny89 schreef op 27 februari 2004 @ 19:38:
ik ben vandaag naar belcompany geweest nadat ik gebeld had met belcompany en vodafone. vodafone zei dat het via live moest worden geupdate [ bulshit ! :( ] dus heb ik belcompany gebeld en ze zeiden dat ik er langs moest komen. nu heb ik mijn toestel verstuurd voor de reparatie en ben ik hem 2 weken kwijt doordat zo stom zijn om bij vodafone service point geen firmware update te geven. nou ik hoop dat ik wat duidelijker ben geweest over het aanvragen en oplossen van mijn problemen met de V525 .
Ben ook langs Vodafone service point geweest om te vragen over een update. Het was meer een sales point dan service maar allah werd geholpen door blondine met mooie ogen, maar helaas geen kennis. Ik moest van haar maar klantenservice bellen. Dus zoals ik zei hoezo service point. Ga dan maar naar de winkel van waar ik hen heb gehaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cheeky schreef op 28 februari 2004 @ 00:16:
Ff iets anders. De frontjes zijn al veelvuldig te vinden op ebay. Alleen zijn het volgens mij alleen de voorkant (als de tel. dicht is) en het achterklepje?
Ook lijkt me het achterklepje niet passend, aangezien er bij "ons" boven geen rand zit..

[afbeelding]

Heb m'n V525 al geschilderd (:p) met modelbouwverf, alleen vond het effect niet mooi genoeg (wel netjes, maar te glanzend) en heb het er weer afgehaald (zat ook 2 x zilver + 1 x rood = 3 lagen die maar niet wilden drogen, en dan word je ongeduldig en ga je wrijven natuurlijk O-) ).
ze zijn nog niet op ebay.nl te vinden, maar ff ontopic, heb je bij het schilderen de frontjes losgehaald/geschroefd? en met wat voor soort verf heb je t gedaan? want ik wil gewoon een zwart frontje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MGSNK schreef op 27 februari 2004 @ 23:13:
Hai jongens... :'(

Ik ben m'n MYCOM bluetooth drivers cd kwijtgeraakt :(

Zou iemand de drivers willen zippen en deze online gooien?

Bij voorbaat dank :)

Jullie vriend, MGSNK :+
staat op www.scootermeetingsNHN.nl (je ziet het zelf)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 07:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

Hehe,
Dat komt mij bekend voor..... ;)

[afbeelding]

[afbeelding]

[edit]

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.maisondugsm.com/produit/agrandie/ANTCCMOTT720.gif Deze antenne vind ik wel heeel erg stilo.. Jullie niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JokerLash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-04 11:03
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 08:37:
[afbeelding] Deze antenne vind ik wel heeel erg stilo.. Jullie niet?
Dahm die is hendig _/-\o_ _/-\o_ is die al ergens verkrijgbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Klinkt misschien dom maar waar kan ik de ringtones vinden :? ik zie alleen profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik de ondersteuning voor bluetooth onder windows xp +sp1 vinden. Heb wel een vaag programma bij mijn dongle gekregen maar bij de meeste posts hebben ze het steeds over mijn bluetooth locaties op het buroblad. Hoe krijg ik dit.

Met dat prog dat bijgelvered was kan ik dat games versturen niet goed krijgen. En mijn computer wordt er onstabiel van.

Naam van prog dat ik gebruik "XTNDConnect Blue Manager".

En als het al in deze topic staat of in het eerste deel kan iemand mij dan vertellen waar. Ben al aan het lezen begonnen in het eerste topic maar kan het niet vinden.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Thunder00x schreef op 28 februari 2004 @ 08:56:
Klinkt misschien dom maar waar kan ik de ringtones vinden :? ik zie alleen profiel
Pak je boekje van de v525. Ga naar index achterin je boek. Zoek G van geluid op. ZIe de bladzijde daarvan en lees dat door en voila :)
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 09:09:
waar kan ik de ondersteuning voor bluetooth onder windows xp +sp1 vinden. Heb wel een vaag programma bij mijn dongle gekregen maar bij de meeste posts hebben ze het steeds over mijn bluetooth locaties op het buroblad. Hoe krijg ik dit.

Met dat prog dat bijgelvered was kan ik dat games versturen niet goed krijgen. En mijn computer wordt er onstabiel van.

Naam van prog dat ik gebruik "XTNDConnect Blue Manager".

En als het al in deze topic staat of in het eerste deel kan iemand mij dan vertellen waar. Ben al aan het lezen begonnen in het eerste topic maar kan het niet vinden.
wat voor dongle heb je? Want het is namelijk zo dat je de software van windows gaat gebruiken, maar je de software van de dongle nodig heb om windows hem te laten herkennen.

Als windows hem herkend zie je in je system hardware device manager. Sowieso bovenaan een blauw icon met bluetooth radio, in de network adapter BTLan acces server driver, bij ports zie je dan allemaal BT communication porten en bij je usb of universal serial bus controllers in mijn geval MSI usb BT device.

Dat resulteerd dan zo een beetke een My BT places op je desktop en icopn rechtsonder bij de tijd.

Mocht dat niet zo zijn en je een paar uur aan hebben gekloot is het raadzaam om dat ding terug te brengen en soms bleek dat goed te helpen :)

[ Voor 69% gewijzigd door pang op 28-02-2004 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op 28 februari 2004 @ 00:16:

[afbeelding]

Die frontjes op ebay zijn idd alleen voorkant en achterklepje, ik denk niet dat er snel volledige voor deze phone komen. Binnenkort bestel ik denk ff een zwarte en zilvere op ebay, maar eerst ga ik ook zelf met verf lopen kloten :P
Ik wil alleen dat paars/blauwe gedeelte een andere kleur geven, ik weet alleen nog niet wat voor verf ik daar het beste voor kan gebruiken.
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 08:37:
[afbeelding] Deze antenne vind ik wel heeel erg stilo.. Jullie niet?
Dat is echt te lelijk. Ik vind zo'n lichtje erop een beetje kinderachtig.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010

[afbeelding]

[afbeelding]

[edit]
Ziet er mooi uit !
Ik ging naar een Vodafone citypoint voor wat info, en daar vertelden ze mij dat het monteren van een mini antenne meer batterij power kost.
Dat zou komen omdat de mini antenne minder oppervlakte heeft waardoor ie meer moet "werken" om dezelfde signaalsterkte te houden als met de originele langere antenne. (dat verklaart misschien ook waarom ze er in de fabriek geen mini opzetten : om de batterij langer mee te laten gaan = langere standby tijd = betere verkoop specs).
Ik zie trouwens nog het rode Vodafone logo op je frontje zitten... :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Mhahh.. van die mini antenne lijk me een beetje een broodje aap verhaal. Heb um zelf twee dagen erop en merk geen enkel verschil in extra power verlies :9
BonBon schreef op 28 februari 2004 @ 10:05:
[...]

Ziet er mooi uit !
Ik ging naar een Vodafone citypoint voor wat info, en daar vertelden ze mij dat het monteren van een mini antenne meer batterij power kost.
Dat zou komen omdat de mini antenne minder oppervlakte heeft waardoor ie meer moet "werken" om dezelfde signaalsterkte te houden als met de originele langere antenne. (dat verklaart misschien ook waarom ze er in de fabriek geen mini opzetten : om de batterij langer mee te laten gaan = langere standby tijd = betere verkoop specs).
Ik zie trouwens nog het rode Vodafone logo op je frontje zitten... :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is eigenlijk handiger/voordeliger een usb datakabel of een USB bluetooth dongle aanschaffen? Kan je met beide alle data (foto's java games ed) over zenden? een BT dongle is ca 30 euro maar kan niet zo makkelijk datakabels vinden. Of hebben ze die gewoon bij de belcompany en dergelijk? Zoja wat kosten deze?

de BT dongle is natuurlijk ook voor andere dingen te gebruiken maar de datakabels zijn heel specifiek voor het gsm model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kreeg vannacht van Vodafone om 3.30 uur :? een smsje dat er 10 euro was bijgeschreven nav het invullen van het formulier met naw gegevens. Ik heb gewoon de streepjescode uit de rode doos geknipt en deze meegestuurd, was dus inderdaad de goeie.. Toch nog een snelle reaktie. Had hem afgelopen zaterdag op de post gedaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 12:04:
Ik kreeg vannacht van Vodafone om 3.30 uur :? een smsje dat er 10 euro was bijgeschreven nav het invullen van het formulier met naw gegevens. Ik heb gewoon de streepjescode uit de rode doos geknipt en deze meegestuurd, was dus inderdaad de goeie.. Toch nog een snelle reaktie. Had hem afgelopen zaterdag op de post gedaan...
Ik denk dat het de 10 euro is geweest van de andere bon. Die verwerken ze vrij vlot bij Vodafone, ik heb mijn 10 euro er ook al bij (maar geen smsje gekregen).
Die streepjescode actie gaat pas vanaf april of mei van start. (elke maand 10 euro erbij).

[ Voor 8% gewijzigd door BonBon op 28-02-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vyndrox
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-11-2023
dit is ook zo stom van vodafone, koop je een sms voorraad van 50, heb je het op gesms't wil je dus weer een nieuwe voorraad kopen gaat er €2,50 vanaf voor het wijzigen van je beltarief :? en daarna krijg je een sms'je je huidige smsvoorraad is nog niet verlopen |:(
waar the fuck heb je dan voor betaald

-Real power isn't given, it must be taken-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 28 februari 2004 @ 12:11:
[...]

Ik denk dat het de 10 euro is geweest van de andere bon. Die verwerken ze vrij vlot bij Vodafone, ik heb mijn 10 euro er ook al bij (maar geen smsje gekregen).
Die streepjescode actie gaat pas vanaf april of mei van start. (elke maand 10 euro erbij).
Dat klopt, maar daar zat ook meteen die bon bij voor die 50 euro. Als die streepjescode niet juist was geweest zou ik wel bericht gehad hebben... Dat is niet het geval..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

Ik heb gisteren ook een V525 opgehaald, en het is een perfect ding. Er is alleen irritante probleempje: van de navigatieknop hapert de pijl naar rechts een beetje. Alle knopjes reageren al zodra je ze voelt 'clicken', maar de pijl naar rechts moet je echt doordrukken om 'm te laten reageren. Net als een oude muisknop die hapert. Meer mensen met dergelijke problemen of heb ik echt pech? Ik denk dat ik er wel zo even mee terugga :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op 28 februari 2004 @ 12:43:
Ik heb gisteren ook een V525 opgehaald, en het is een perfect ding. Er is alleen irritante probleempje: van de navigatieknop hapert de pijl naar rechts een beetje. Alle knopjes reageren al zodra je ze voelt 'clicken', maar de pijl naar rechts moet je echt doordrukken om 'm te laten reageren. Net als een oude muisknop die hapert. Meer mensen met dergelijke problemen of heb ik echt pech? Ik denk dat ik er wel zo even mee terugga :)
Ik heb hetzelfde probleem met die navigatietoets als ik naar boven wil duwen... het went vanzelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exirion schreef op 28 februari 2004 @ 12:43:
Dat had ik in het begin ook alleen dan met de pijl naar links, ik moest hem ook echt meerdere keren indrukken voordat ie reageerde. Hij moest gewoon ff een beetje soepeler worden denk ik, want na een paar dagen reageerde ie wel gewoon net als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net mijn bestelde batterij van 1000mAh ontvangen :) . Dit is een accu die ook voor de V60/V300/V600 serie is. Deze past goed in de V525 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Verfen deed ik dus met modelbouw verf, zo'n klein rond potje. 8)7 Zonder het frontje eraf te halen ofzo (heb geloof ik ook niet zo'n T6 schroevendraaier). Met een klein kwastje en voldoende licht kun je makkelijk binnen de lijnen blijven. Ik heb nl. ook niet zo'n vaste hand... En anders even met een papiertje bijwerken.

Ik heb trouwens nog geprobeerd het blauw/paars los te maken (met geweld een schroevendraaier tussen zwart en blauw/paars). Maar dat zat wel goed vast. :P Zat alleen een lelijke plek op het zwart (heb inmiddels wel een nieuwe :D).

Over die antenne. Ik heb em ff open gesneden. Het blijkt dat het uit twee gedeelten bestaat (met normaal plastic erom dus). Ik heb nu alleen het onderste gedeelte eraan zitten, wat prima werkt. En er is haast geen antenne te zien. Wel lijkt bij gebruik soms het bereik wat af te nemen (3/4 ipv 5), maar als de tel gewoon "rust" heb ik altijd 5 zoals eerder. Moet zeggen dat ik liever een enkele keer 4 strepuh heb, dan een joekel van een antenne eraan... ;)
I.i.g. ff wat speling voor ik (eventueel) een mini antenne koop (die extra kleine - duitse - op ebay lijkt me wel wat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 12:04:
Ik ook vanacht die 10€ ontvangen rond een uurtje of 3 :9, ik had me tel gewoon op me bureau liggen ik schrik me in ene de tering, zo'n zoemend geluid, maarja het was dus gewoon me tel :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 13:08:
Heb net mijn bestelde batterij van 1000mAh ontvangen :) . Dit is een accu die ook voor de V60/V300/V600 serie is. Deze past goed in de V525 _/-\o_
Prijs?
En post je nog ff de vooruitgang t.o.v. de ouwe batterij? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Cheeky schreef op 28 februari 2004 @ 13:57:
Verfen deed ik dus met modelbouw verf, zo'n klein rond potje. 8)7 Zonder het frontje eraf te halen ofzo (heb geloof ik ook niet zo'n T6 schroevendraaier). Met een klein kwastje en voldoende licht kun je makkelijk binnen de lijnen blijven. Ik heb nl. ook niet zo'n vaste hand... En anders even met een papiertje bijwerken.

Ik heb trouwens nog geprobeerd het blauw/paars los te maken (met geweld een schroevendraaier tussen zwart en blauw/paars). Maar dat zat wel goed vast. :P Zat alleen een lelijke plek op het zwart (heb inmiddels wel een nieuwe :D).

Over die antenne. Ik heb em ff open gesneden. Het blijkt dat het uit twee gedeelten bestaat (met normaal plastic erom dus). Ik heb nu alleen het onderste gedeelte eraan zitten, wat prima werkt. En er is haast geen antenne te zien. Wel lijkt bij gebruik soms het bereik wat af te nemen (3/4 ipv 5), maar als de tel gewoon "rust" heb ik altijd 5 zoals eerder. Moet zeggen dat ik liever een enkele keer 4 strepuh heb, dan een joekel van een antenne eraan... ;)
I.i.g. ff wat speling voor ik (eventueel) een mini antenne koop (die extra kleine - duitse - op ebay lijkt me wel wat).
Kun je eventueel een foto plaatsen hoe je antenne er nu uitziet?
Ben wel benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Komt eraan. Eerst ff douchen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op 28 februari 2004 @ 14:06:
Komt eraan. Eerst ff douchen. :)
Blij te horen dat er ook tweakers zijn die zich douchen ;)
helpt me van het stereo-type-nerd denkwijze af >:)

oja Mod...post je mailtje hier ff dan snappen de overige tweakers het ook waarom het niet mag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Gistermiddag een mail gehad dat het pakketje was verzonden. Volgens de tabel zou de 1e aanbieding vandaag tussen 09.00-13.00 zijn, maar ze zijn niet langsgeweest.. :(

Wie verzorgt de bezorging? TPG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cheeky/v525/V525.jpg
Niet de mooiste pics, maja.. :p Het bereik verschilt dus, ik zeg het er nog maar 1 x extra bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Cheeky schreef op 28 februari 2004 @ 14:58:
[afbeelding]
Niet de mooiste pics, maja.. :p Het bereik verschilt dus, ik zeg het er nog maar 1 x extra bij. :)
Bedankt voor de pics ! Volgens mij kun je niet kleiner meer gaan, zelfs de mini antennes zijn groot in vergelijking met jouw antenne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gisteren voor het eerst wat via een laptop met bluetooth overgezet en dat ging (na een uur kloten) prima! Gewoon slepen na het Object Push installeren. Probleem was dat wij .jad en .jar files zaten te verslepen en er na een uur pas achterkwamen dat hij .jad niet ondersteunt |:(... Maargoed, inmiddels heb ik Sands Of Time al wel uitgespeeld, ik wist niet dat er zulke hoogstaande Java-games waren! Nog even een tip voor mensen die ook via een laptop/pc over willen sturen naar de v525: in My Bluetooth places ga je naar Find BlueTooth Devices en vervolgens dubbelklik je op de v525... Dan kan je slepen naar je mobiel, wij zaten het eerst naar een andere object push te doen in het beginscherm van My Bluetooth places maar dat ging dus niet, kregen elke keer een melding over Oultook met Business Cards enzo 8)7... Maarjah, inmiddels is het gelukt _/-\o_ !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 15:11:
Heb gisteren voor het eerst wat via een laptop met bluetooth overgezet en dat ging (na een uur kloten) prima! Gewoon slepen na het Object Push installeren. Probleem was dat wij .jad en .jar files zaten te verslepen en er na een uur pas achterkwamen dat hij .jad niet ondersteunt |:(... Maargoed, inmiddels heb ik Sands Of Time al wel uitgespeeld, ik wist niet dat er zulke hoogstaande Java-games waren! Nog even een tip voor mensen die ook via een laptop/pc over willen sturen naar de v525: in My Bluetooth places ga je naar Find BlueTooth Devices en vervolgens dubbelklik je op de v525... Dan kan je slepen naar je mobiel, wij zaten het eerst naar een andere object push te doen in het beginscherm van My Bluetooth places maar dat ging dus niet, kregen elke keer een melding over Oultook met Business Cards enzo 8)7... Maarjah, inmiddels is het gelukt _/-\o_ !
Je hoeft niet te slepen, kunt ook gewoon in Mijn documenten (of mijn afbeeldingen) e.d. op de afbeelding gaan staan, rechtermuisknop, kopieeren en dan op object Push, rechter muisknop en dan plakken... Ik vind dat handiger dan dat slepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mischien heb ik er over heen gelezen, maar heeft iemand een link waar je de video playback software kan downloaden? Op dat HowardForums had iemand het daarover, maar ik kon verder geen informatie vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
dat kun je alleen krijgen als je je foon een andere flex ( van de v600 ) als ik het goed begrijp. dus als je video playback wil dan moet je flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
Nieuwe Frontjes beschikbaar :D !

Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/motv400/v500clearbluephone.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/motv400/v500smokephone.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/motv400/v500clrredphone.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/motv400/v500clearphone.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.daydeal.com/motv400/v500clearbluebfp.jpg

Zien er leuk uit :9 !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zien er wel :9~ uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op 28 februari 2004 @ 13:59:
[...]

Prijs?
En post je nog ff de vooruitgang t.o.v. de ouwe batterij? :)
De batterij kost 19,50 incl verzendkosten. Ik heb 'm nu aan de lader hangen. Zal de resultaten later posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
http://www.daydeal.com/motv400/faceplates.htm

als je daar ff kijkt zie je dat er ook 'special designed' frontjes zijn ;) , zien er ook wel kewl uit !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind eerlijk gezegd de standaard kleur wel gezegend, wil alleen nog ns een mini-antenne... Maar echt last van die er nu opzit heb ik niet eigenlijk _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 12:47:
Dat had ik in het begin ook alleen dan met de pijl naar links, ik moest hem ook echt meerdere keren indrukken voordat ie reageerde. Hij moest gewoon ff een beetje soepeler worden denk ik, want na een paar dagen reageerde ie wel gewoon net als de rest.
Hmm... Bedankt :) Ik heb net een nieuwe laten reserveren en ik kan 'm vandeweek omruilen. Als het echt vanzelf beter wordt dan hou ik 'm gewoon.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Maar wel meer bereik :P
BonBon schreef op 28 februari 2004 @ 15:09:
[...]

Bedankt voor de pics ! Volgens mij kun je niet kleiner meer gaan, zelfs de mini antennes zijn groot in vergelijking met jouw antenne ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Weet niet of dat wel zo verstandig is om je orginele antenne te slopen...
Wat betrekking tot garantie dan he :) ....alleen een toestel in orginele staat ( en dat geld ook voor je antenne) kan ter reparatie worden aangeboden.

Nu maar hopen dat er niks gebeurd binnen een jaar met je GSM....
Cheeky schreef op 28 februari 2004 @ 13:57:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Haha, lullig voor iedereen die het logo eraf heeft gehaald. :p

Maaruh, anders heeft m'n vriendin nog wel een originele. En ik heb al een nieuwe (knop 8 deed het niet goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Kijk dat noem ik nog een tweaken.. >:)

Logoprint/sticker verwijderen maak weer nie uit.....effin, je snap het wel
Cheeky schreef op 28 februari 2004 @ 18:01:
Haha, lullig voor iedereen die het logo eraf heeft gehaald. :p

Maaruh, anders heeft m'n vriendin nog wel een originele. En ik heb al een nieuwe (knop 8 deed het niet goed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
het maakt idd niks uit als je een logo verwijdert. maar wel als je iets aan het apparaat verandert zoals antenne. mijn tel. was dus kapot en ook zonder logo's (buiten en binnekant ) en kreeg gewoon garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerk
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-08 20:57
Ik wil graag een data kabel of dongle kopen maar waar zijn ze het goedkoopst?
Misschien weet iemand een paar winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een msi usb bluetooth adapter gekocht en als ik tijdens de software installatie de adapter inplug als daarom gevraagd wordt krijg ik van windows deze foutmelding :

[img]"http://members.lycos.nl/jasperr24/fotos/foutmetbluetooth.jpg"[/img]<br>

weet iemand hoe ik dit kan oplossen? heb de nieuwe software van de msi site al geprobeerd

EDIT: woeps sorry nu zou die moeten werken

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 19:03:
ik heb een msi usb bluetooth adapter gekocht en als ik tijdens de software installatie de adapter inplug als daarom gevraagd wordt krijg ik van windows deze foutmelding :

[img]"http://members.lycos.nl/jaspper24/fotos/foutmetbluetooth.jpg"[/img]<br>

weet iemand hoe ik dit kan oplossen? heb de nieuwe software van de msi site al geprobeerd
Pagina kan niet worden gevonden

Het bestaat niet meer.
Het kan verhuisd zijn naar een ander web adres.
Het kan een afgesloten gedeelte zijn.

Controleer je spelling om er zeker van te zijn dat je het goede webadres hebt ingevuld. Er is maar 1 kleine fout voor nodig om een "pagina kan niet worden gevonden" bericht te tonen.
Lycos Tripod Team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 19:03:

[img]"http://members.lycos.nl/jasperr24/fotos/foutmetbluetooth.jpg"[/img]<br>

EDIT: woeps sorry nu zou die moeten werken
sorry idd spelfout, dit is de goede link: http://members.lycos.nl/jasperr24/fotos/foutmetbluetooth.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meerdere mensen die problemen hebben met connecten naar Vodafone Live

Ik kan sinds ongeveer 5 dagen er niet meer naar verbinden, terwijl ik nog wel genoeg beltegoed heb en de GPRS icoontjes staan er nog gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Friebo
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08 22:36
In het eerste topic meende ik gelezen te hebben dat iemand een audio gateway kon opzetten, d.m.v. bluetooth, hoe doe je dat? Moet je dan de computer beschouwen als een headset...?

Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
wel leuk die frontjes, maar hoe zet je die er eigenlijk op ???
want het verschil met v600 van de v500 was toch de frontjes ??
moet je dan brute kracht gebruiken ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Als het goed is ben ik in de loop van de week in het bezit van een v525 met jawel, v600 software ( een van de eerste ) O-)

Geen vragen stellen hierover ;) ....maar jullie zien de pics wel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Moet je een Torx 6 (T6) schroevendraaier voor gebruiken. De schroefjes zitten onder de rubbertjes (zie je tel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Laatst online: 07-09 09:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Had ik ook. ALs je hem XP automatische de driver laat vinden gaat het mis bij dat MSI spul.

Ga naar je control panel - add hardware - yes already con - kies daar de usb divice in het geel en dan next. Nu krijg je weer een melding dat hij hem niet kan installeren door een fout in de inf.file druk p finish en je krijgt nu een wizard, kies er nu voor om Zelf aan te geven welke driver je wilt installeren. Nu verwijs je hem naar de CD met de dir bluetooth oid, door van de have disk optie gebruik te maken. Dan krijg je als alles goed gaat een melding dat de drivers niet gecertificeert zijn, druk op continu en nu installeert hij wel alles goed.

Hoop dat alles een beetje duidelijk is, maar zo heb ik het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hartstikke bedankt, het was duidelijk en ik heb het zo geprobeerd en hij doet het nu! alleen nog even connecten met mijn telefoon nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
dit probleem heb ik uitgebreid met iemand anders besproken en we kwamen er helaas niet uit. Hij heeft toen een belkin gehaald die het wel meteem deed.

Het verschil was hij draaide XP home en ik heb XP pro.
HIj had upgrade gedraaid vam msi software 1.4.X(gaat verkeerd is een aparte handleding voor namelijk voor deze versie) en ik originele. Daarna wel terugezet maar is het eigenlijk nooit meer goed gekomen.

Het heeft te maken dat windows de msi dongle niet herkend. Reden is nog is onbekend.
Hij maakt wel de BT compoorten aan, maar geen BT radio en geen usb nsi dingle in de controller wegens het niet vinden van die driver.En het rare was windows gaf in system device nergens een foutmelding

Lees dat het gelukt is mooi _/-\o_

[ Voor 8% gewijzigd door pang op 28-02-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pang schreef op 28 februari 2004 @ 19:56:
[...]

dit probleem heb ik uitgebreid met iemand anders besproken en we kwamen er helaas niet uit. Hij heeft toen een belkin gehaald die het wel meteem deed.

Het verschil was hij draaide XP home en ik heb XP pro.
HIj had upgrade gedraaid vam msi software 1.4.X(gaat verkeerd is een aparte handleding voor namelijk voor deze versie) en ik originele. Daarna wel terugezet maar is het eigenlijk nooit meer goed gekomen.

Het heeft te maken dat windows de msi dongle niet herkend. Reden is nog is onbekend.
Hij maakt wel de BT compoorten aan, maar geen BT radio en geen usb nsi dingle in de controller wegens het niet vinden van die driver.En het rare was windows gaf in system device nergens een foutmelding

Lees dat het gelukt is mooi _/-\o_
ja dat was bij mij ook zo, de compoorten stonden er wel, maar op de manier van memendo ging het perfect :) dus ben nu ijverig alle foto's die ik in 1 weekje gemaakt heb aan het oversturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraagje, als je de standaard gifjes, en afbeeldingen eraf haalt en je zet hem terug naar fabrieks instellingen staan ze er dan weer allemaal op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memendo
  • Laatst online: 07-09 09:51

Memendo

V4-power/Team BSD

@Jasper:

Dat connecten met je foon is het makkelijke gedeelte als je het vergelijkt met het installeren van die driver. geloof me ik kan het weten :+

is je al gelukt zie ik, had ff op f5 moeten rammen

[ Voor 51% gewijzigd door Memendo op 28-02-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

memendo schreef op 28 februari 2004 @ 20:20:
@Jasper:

Dat connecten met je foon is het makkelijke gedeelte als je het vergelijkt met het installeren van die driver. geloof me ik kan het weten :+

is je al gelukt zie ik, had ff op f5 moeten rammen
ja had ff gepost dat het gelukt was, daarna mijn pc laten zoeken en voila gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 09:33
Ik heb sinds gister de phone en heb er al mp3's en nieuwe java game(tom & jery) op staan. Als je java games wilt versturen moet je de *jar file spelen naar OBEX object push op ...

[ Voor 7% gewijzigd door inTIMidate op 28-02-2004 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Na lang twijfelen toch maar het Vodafone logo eraf gehaald. Om het hier een beetje op te vrolijken met foto's maar even een foto reportage van mijn bezigheid gemaakt :D
Afbeeldingslocatie: http://www.freewebs.com/mijnfotoboek/Verwijderen%20logo.JPG

Over het vervallen van de garantie, daar ben ik niet bang voor.
De reparatie word uiteraard overgedragen aan Motorola, in de fabriek gaan ze echt niet kijken over er een logo op zit. Omdat er namelijk honderden telefoons gerapreerd moeten worden. Waaronder ook de V500 en V600.
En in princiepe is dit gewoon gelijk aan een krasje op je frontje, alleen dan opzettelijk veel ;). Maarja boeiend, ik vertrouw gewoon dat er niks mis mee is :)

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
Verwijderd schreef op 28 februari 2004 @ 20:17:
nog een vraagje, als je de standaard gifjes, en afbeeldingen eraf haalt en je zet hem terug naar fabrieks instellingen staan ze er dan weer allemaal op?
Zie het als je heb een huis en een vriendin. Je teakt een beetje om een lekkere vrijgezelle hol te maken en daar pas een vriendin natuurlijk niet in. Weg ermee. Maar vrijgezelle leven blijkt niks voor je te zijn, dus dan maar weer de oude inrichting. Maar euh vriendin. Ja misschien met heel veel moeite kan je haar terug krijgen

je krijgt dan de standaard instellingen ervan terug ja, maar wat je heb weggegooid valt moeilijk terug te krijgen als het weg is. Dus moet je vragen aan andere mesnen die originele stuff nog op pc hebben gesaved.

Andwoordt is dus nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Is er dit weekend soms een sms actie ofzo?, ik heb net 1 sms naar 4 personen verstuurd en er is niets van mijn beltegoed af. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
leuk gedaan ! kheb nu mn miniantenne ziet mooi uit !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inTIMidate schreef op 28 februari 2004 @ 21:18:
Is er dit weekend soms een sms actie ofzo?, ik heb net 1 sms naar 4 personen verstuurd en er is niets van mijn beltegoed af. :?
Waarschijnlijk duurt dat ff......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Laatst online: 27-12-2024
van smsen weet ik niet dat het gratis is, maar bedragen worden volgens mij nogal traag afgeschreven. duurt bij mij iets van 1 tot 5 minuten. mmsen is echter wel gratis in het weekend (actie geld tot 28 maart).... nouja, je krijgt het bedrag dat je aan mmsjes hebt gestuurd de maand erop terug :)

en uhh.... over dat live! je kunt zeggen dat er geen plaatjes en geluid in je browser worden geladen, scheelt een hoop informatie=kosten
(kan nu alleen niet meer vinden waar ik dat deed :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
Kan gratis mms-en naar iedereen ook naar andere providers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, ik krijg het nogsteeds niet voor elkaar om J2ME zut naar die phone te sturen. Als ik de OBEX Object Push gebruik dan krijg ik de ene keer Error Establishing Connection en de andere keer Service Not Supported. Ik gebruik de MyCom Bluetooth Adapter met WIDCOMM 1.3.2.7. Heeft iemand het voor elkaar gekregen, en met wat voor instellingen?

edit:
voor de volledigheid: de PC en de V525 kunnen elkaar vinden en alle functies van de Phone Tools werken prima, dus daar ligt het niet aan

[ Voor 19% gewijzigd door Exirion op 28-02-2004 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Exirion schreef op 28 februari 2004 @ 21:59:
Nou, ik krijg het nogsteeds niet voor elkaar om J2ME zut naar die phone te sturen. Als ik de OBEX Object Push gebruik dan krijg ik de ene keer Error Establishing Connection en de andere keer Service Not Supported. Ik gebruik de MyCom Bluetooth Adapter met WIDCOMM 1.3.2.7. Heeft iemand het voor elkaar gekregen, en met wat voor instellingen?

edit:
voor de volledigheid: de PC en de V525 kunnen elkaar vinden en alle functies van de Phone Tools werken prima, dus daar ligt het niet aan
ja dat had ik ook, je moet allereerst geen verbinding maken met de phone en de pc vooraf, dan is de bluetoothverbinding bezet, dus niet eerst via motorola met pc verbinden. maar gewoon vind mij aanzetten. Naar bluetoothlocaties gaan etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

DaDude schreef op 28 februari 2004 @ 22:22:
ja dat had ik ook, je moet allereerst geen verbinding maken met de phone en de pc vooraf, dan is de bluetoothverbinding bezet, dus niet eerst via motorola met pc verbinden. maar gewoon vind mij aanzetten. Naar bluetoothlocaties gaan etc etc
Je moet het maar weten... Het werkt perfect nu, dus thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Laatst online: 27-12-2024
inTIMidate schreef op 28 februari 2004 @ 21:40:
Kan gratis mms-en naar iedereen ook naar andere providers?
ja, zie maar:
de reclame

maar, hou er rekening mee dat het wel van je tegoed word afgeschreven.... (ik ben niet verantwoordelijk voor de gemaakte kosten... :P , maar hoop wel dat tegoed de maand erop er weer wordt bijgeschreven)

[ Voor 29% gewijzigd door poesje op 28-02-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
Exirion schreef op 28 februari 2004 @ 22:31:
[...]

Je moet het maar weten... Het werkt perfect nu, dus thanks :)
gelukkig weer een tevreden v525 gebruiker erbij :D
nu bevalt ie me perfect, antenne goed, bereik goed,beeld zeer goed, foto's ook zeer goed... geen logo's, alleen nog dat vodafone menu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
I_PANDA_I schreef op 28 februari 2004 @ 20:40:
Na lang twijfelen toch maar het Vodafone logo eraf gehaald. Om het hier een beetje op te vrolijken met foto's maar even een foto reportage van mijn bezigheid gemaakt :D
[afbeelding]

Over het vervallen van de garantie, daar ben ik niet bang voor.
De reparatie word uiteraard overgedragen aan Motorola, in de fabriek gaan ze echt niet kijken over er een logo op zit. Omdat er namelijk honderden telefoons gerapreerd moeten worden. Waaronder ook de V500 en V600.
En in princiepe is dit gewoon gelijk aan een krasje op je frontje, alleen dan opzettelijk veel ;). Maarja boeiend, ik vertrouw gewoon dat er niks mis mee is :)
Ik heb hem ook weggehaald; maar meer uit nieuwsgierigheid (of dat makkelijk gaat :+) dan dat echt echt m'n plan was :P

Afbeeldingslocatie: http://cutebrit.crewserver.com/got/v5252.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cutebrit.crewserver.com/got/v5251.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

DaDude schreef op 28 februari 2004 @ 23:32:
alleen nog dat vodafone menu :D
En bij mij nog de pijl naar rechts in het navigatie gedeelte die redelijk hapert :{ Ik moet 'm echt doordrukken wil ie werken, dus misschien dat ik 'm toch maar omruil want ik zie er niet zo snel verbetering in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Xandrios schreef op 29 februari 2004 @ 01:30:
[...]

Ik heb hem ook weggehaald; maar meer uit nieuwsgierigheid (of dat makkelijk gaat :+) dan dat echt echt m'n plan was :P
Binnenste stickertje ook met muntje weggehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Laatst online: 03-09 12:00
Binnenste stickertje ook met muntje weggehaald?
is gewoon met je nagel te doen :Y)

[ Voor 18% gewijzigd door discusws op 29-02-2004 09:40 ]

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien nog een tip voor de mensen die het nog niet wisten, als je erg veel foto's hebt gemaakt met je telefoon en je geen zin hebt om ze stuk voor stuk te kopieren kun je ook bij My bluetooth places naar file transfer gaan, dan zie je daar de picture map en die openen, dan kun je al je foto's selecteren en ze kopieren naar je bluetooth exchange folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Kijk zulke tips zijn altijd welkom....thnx
:hi
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 10:34:
misschien nog een tip voor de mensen die het nog niet wisten, als je erg veel foto's hebt gemaakt met je telefoon en je geen zin hebt om ze stuk voor stuk te kopieren kun je ook bij My bluetooth places naar file transfer gaan, dan zie je daar de picture map en die openen, dan kun je al je foto's selecteren en ze kopieren naar je bluetooth exchange folder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 22:48
Voor diegene die van de standaard plaatjes af willen en te lui zijn om de tut van de ts zelf te doen :p heb ik een zipje gemaakt met alle bestanden erin.

Simpel alle bestanden uit de zip overzenden naar de Tel en je bent de standaard plaatjes kwijt.

Picture Remove V525

Als je plaatjes wilt behouden kun je gewoon het desbtreffende bestand uit de map verwijderen zodat deze niet mee verzonden word.

[ Voor 18% gewijzigd door Steefph op 29-02-2004 11:34 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Xandrios schreef op 29 februari 2004 @ 01:30:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Als je aan een gedeelte hebt gedaan kun je het ook makkelijk met je nagels doen. Heb ik ook gedaan, zeker als je nog maar een paar kleine randjes hebt is dit makkeljk.

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef1983 schreef op 29 februari 2004 @ 11:33:
Voor diegene die van de standaard plaatjes af willen en te lui zijn om de tut van de ts zelf te doen :p heb ik een zipje gemaakt met alle bestanden erin.

Simpel alle bestanden uit de zip overzenden naar de Tel en je bent de standaard plaatjes kwijt.

Picture Remove V525

Als je plaatjes wilt behouden kun je gewoon het desbtreffende bestand uit de map verwijderen zodat deze niet mee verzonden word.
Kijk dat is nou aardig...... _/-\o_
Kvin die batterij trouwens nogal vaag......vanmorgen stond er nog 1 streepje op t buitenste schermpje, ik ff kijken bij batterijmeter--> stonden nog 2 van de 6 streepjes. Dus ik klap dat ding dicht.......batterij leeg.......geeft ie ineens aan.......nogal vaag, want ik had m gistermiddag nog aan de lader gehad

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 10:34:
je kan ook op 0 drukken, dan markeer je een afbeelding, doe dat bij ze allemaal die je weg wilt hebben, en dan kopier gemarkeerde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 11:55:
[...]

Kijk dat is nou aardig...... _/-\o_
Kvin die batterij trouwens nogal vaag......vanmorgen stond er nog 1 streepje op t buitenste schermpje, ik ff kijken bij batterijmeter--> stonden nog 2 van de 6 streepjes. Dus ik klap dat ding dicht.......batterij leeg.......geeft ie ineens aan.......nogal vaag, want ik had m gistermiddag nog aan de lader gehad
Van die één en twee streepjes, best logisch.
Buitenste schermpje heeft 3 streepjes, nog een over. Is 1 -3e , ofwel gelijk aan 2 -6e. :+

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Ik vindt trouwens dat mij accu best lang mee gaat.
Ik had hem vrijdag middag gekregen, veel gekloot. Vrijdag avond rond acht uur was ie helemaal leeg. Toen heb ik hem opgeladen.
En heb nou nog twee streepjes :) , redelijk wat foto's gemaakt gekloot enz.
Ik kwam er trouwens gisteravond achter dat m'n BT energie aan stond, en netwerksignalen op lang stonden. Wat dus extra stroom zuigt.

Ik ben beniewd hoe lang hij nog mee gaat, maar tot nu toe zeer te vreden :) .

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Als je een smsje binnenkrijgt en die niet leest, dan geeft je foon om de 5 minuten een pieptoon. Je kan dit aan of uitzetten (setup berichten).
Toch blijft ie die pieptoon geven als ik het uitzet... |:(
Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Het is al eerder gevraagd , maar weten iemand hoe je die pieptonen van het switchen tussen tijd en geluidsprofiel op het buitenscherm kunt uit schakelen?

Blaatschaap

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.