Het grote Motorola V500/V525 Topic [II]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.923 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 29 februari 2004 @ 12:40:
Als je een smsje binnenkrijgt en die niet leest, dan geeft je foon om de 5 minuten een pieptoon. Je kan dit aan of uitzetten (setup berichten).
Toch blijft ie die pieptoon geven als ik het uitzet... |:(
Iemand suggesties?
smsje binnen 5 minuten lezen als je het krijgt? of als je bij berichten setup sms melding uitzet, heb je dan wel op klaar geklikt, want als je dat neit doet dan gaat hij uit het menu zonder het op te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Nog even terug te komen op de garantie in verband met het verwijderen van het logo.
In de handleiding staat:

Wat niet door de garantie wordt gedekt:
10. Krassen of schade aan plastic oppervlakken en alle andere extern blootgestelde onderdelen.

Ofwel het word niet door de garantie gedekt, dus ze zullen er ook niet naar kijken. Of dit nou per ongeluk of expres word toegebracht.

[ Voor 8% gewijzigd door I_PANDA_I op 29-02-2004 12:56 ]

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MuSeLive schreef op 29 februari 2004 @ 12:28:
[...]

je kan ook op 0 drukken, dan markeer je een afbeelding, doe dat bij ze allemaal die je weg wilt hebben, en dan kopier gemarkeerde...
Bij de meeste foto's wel idd! maar je kan nie op deze manier de standaard afbeeldingen kopieren en/of wissen! K dacht net laat ik dat even uittesten met die standaard dingen, helaas kan je dus zo ook nie ff een back-up op je pc maken van die pics zodat je op je foon dergelijke pics kan verwijderen.

Als je dus de afbeeldingen met dat prog wist (mooi trouwens! :) ) kan iemand anders met dezelfde foon de standaard afbeeldingen dus niet naar je (terug)sturen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Heeft iemand al is een email vanaf zijn foon gestuurd? email valt tog ook onder die mms actie van vodafone d8 k! Je kan in het berichtenmenu kiezen voor Emails & Vodafone Mail. Iemand al ervaringen met deze functie's en is er een verschil tussen deze beide emailfuncties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
ohw verrek dat kan niet nee....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_PANDA_I schreef op 29 februari 2004 @ 12:28:
[...]

Van die één en twee streepjes, best logisch.
Buitenste schermpje heeft 3 streepjes, nog een over. Is 1 -3e , ofwel gelijk aan 2 -6e. :+
Ja duh, dat snap ik ook wel, maar dat bedoelde ik niet......ik bedoelde dus dat, toen ik de phone dichtklapte, de batterije ineens leeg was, ook al stond even daarvoor de batterijmeter nog op 2 streepjes...... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
I_PANDA_I schreef op 29 februari 2004 @ 12:33:
Ik vindt trouwens dat mij accu best lang mee gaat.
Ik had hem vrijdag middag gekregen, veel gekloot. Vrijdag avond rond acht uur was ie helemaal leeg. Toen heb ik hem opgeladen.
hoelang duurde het totaal van aanvraag bestelling tot levering? en heb je ook een emailtje ontvangen dat ie verstuurd was? ik las dat sommige mensen dat pas later ontvingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 29 februari 2004 @ 13:35:
Heeft iemand al is een email vanaf zijn foon gestuurd? email valt tog ook onder die mms actie van vodafone d8 k! Je kan in het berichtenmenu kiezen voor Emails & Vodafone Mail. Iemand al ervaringen met deze functie's en is er een verschil tussen deze beide emailfuncties??
Ik denk dat email gewoon onder gprs (data) verkeer valt, en dat je dus ook gewoon moet betalen voor de kb's of bytes die je verzendt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:19
Heb net geprobeerd om dat stickertje onder de toetsen weg te gummen maar ik krijg er nu onder een soort witte laagje te zien.. echt minderz.. Helaas..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeeyy mensen hebben jullie ook geheugen verlies op de tel?:S toen ikde tel net had stond er onder de optie "vrije ruimte weergeven" en dan bij Totaal 5698 Kb en toen had ik wat gekloot met camera en BT enzo en paardagen later keek ik weer toen had ik 4785 en nou keek ik vanmorgen toevallig weer en toen stond er 3992 KB... hoe kan dit nou veranderen?! of zie ik wat over het hoofd :?

PS ik bedoel dus niet de vrije ruimte op de tel maar de totale geheugen grootte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
Zoals je zegt is het een sticker, gewoon weg te halen met je nagel dus. Op daydeal.com zijn mooie covers te koop, kijk hier voor fotos: http://ton.dumans.nl/moto/ Zelf denk ik erover om chrome zilveren covers te kopen en een mini antennetje daar. Wel jammer dat ik dan alleen het voorste deel kan gebruiken en de rest gewoon zilver blijft (de batterij achterkant vind ik te ver uitsteken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb er net een paar spellen opgezet, en bij sommige spellen heb ik wel geluid en bij andere weer niet, iemand enig idee hoe dit komt? bijvoorbeeld bij tetris heb ik geen geluid terwijl het geluid in het spel wel aanstaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

dolby schreef op 29 februari 2004 @ 13:53:
[...]

hoelang duurde het totaal van aanvraag bestelling tot levering? en heb je ook een emailtje ontvangen dat ie verstuurd was? ik las dat sommige mensen dat pas later ontvingen.
Ik had donderdag het verzend mailtje ontvangen en vrijdag kreeg ik hem.
Maar idd, zoals je al zegt neemt Selekt post(?!) het niet erg nau.

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
veel mensen vergissen zich en laten zich schrikken bij het afhalen van het logo aan de binnekant ( vodafone stickertje ) , je moet het er goed afpulken omdat je meestal alleen het logo zelf eraf wil halen maar je moet zeg maar heel het grijze ernaast erop af halen. zie de startpost voor het verwijderen van logo's.

verder had ik ook problemen met geheugenvermindering, ik had namelijk 6202 kb ( dmv standaardplaatjes verwijderen ) en de dag daarop maar 5904 kb :S , maar ik hoop dat deze bug verholpen wordt met de nieuwe software versie.

verder zie ik dat er veel nieuwe V525 gebruikers erbij zijn gekomen , om irritatie en jezelf minder problemen te krijgen kun je het beste de startpost lezen raadplegen voordat je je probleem hier plaatst . ( klink als een mod 8)7 )

edit: @ppleeuw , de link die je plaatst is van een gebruiker die geen frontje heeft verandert alleen zijn centerplate ( zoals dat wordt genoemd op howardsforum ).

[ Voor 11% gewijzigd door k5052 op 29-02-2004 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 14:11:
eeeyy mensen hebben jullie ook geheugen verlies op de tel?:S toen ikde tel net had stond er onder de optie "vrije ruimte weergeven" en dan bij Totaal 5698 Kb en toen had ik wat gekloot met camera en BT enzo en paardagen later keek ik weer toen had ik 4785 en nou keek ik vanmorgen toevallig weer en toen stond er 3992 KB... hoe kan dit nou veranderen?! of zie ik wat over het hoofd :?

PS ik bedoel dus niet de vrije ruimte op de tel maar de totale geheugen grootte ;)
Ja idd vreemd, ik had eerst hoog in de 5600 kb nu na gister wat met bt bestanden erop te hebben gezet heb ik 5498 kb. Dus ook ff zomaar 200kb weg, heel raar!

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Ik heb de plaatjes die je nodig hebt om de standaard plaatjes uit de telefoon te gooien even in een RAR bestandje gegooid zodat niet iedereen ze steeds in hoeft te typen. Ik weet niet of ik nu spuit elf ben, maar goed:

http://www.dreamdealer.nl/motorolaV525_images.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
trouwens , als ik mms dan krijgt iemand anders een link naar de vodafone site met een w8woord om hem te bekijken. is dit goed? volgens mij krijg je dan gewoon bericht met plaatjes erin right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppleeuw schreef op 29 februari 2004 @ 14:14:
Zoals je zegt is het een sticker, gewoon weg te halen met je nagel dus. Op daydeal.com zijn mooie covers te koop, kijk hier voor fotos: http://ton.dumans.nl/moto/ Zelf denk ik erover om chrome zilveren covers te kopen en een mini antennetje daar. Wel jammer dat ik dan alleen het voorste deel kan gebruiken en de rest gewoon zilver blijft (de batterij achterkant vind ik te ver uitsteken).
Afbeeldingslocatie: http://ton.dumans.nl/moto/1.JPG
Deze cover vind ik onwijs mooi en wil ik graag hebben, maar die zie ik niet op die site staan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik had het al gezegt , zie mijn post,
die gast heeft van zijn nieuwe cover , de centerplate eraf gehaalt en die op zijn orginele cover gedaan........
lezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 22:48
Barracuda_82 schreef op 29 februari 2004 @ 15:16:
Ik heb de plaatjes die je nodig hebt om de standaard plaatjes uit de telefoon te gooien even in een RAR bestandje gegooid zodat niet iedereen ze steeds in hoeft te typen. Ik weet niet of ik nu spuit elf ben, maar goed:

http://www.dreamdealer.nl/motorolaV525_images.rar
Steef1983 schreef op 29 februari 2004 @ 11:33:
Voor diegene die van de standaard plaatjes af willen en te lui zijn om de tut van de ts zelf te doen :p heb ik een zipje gemaakt met alle bestanden erin.

Simpel alle bestanden uit de zip overzenden naar de Tel en je bent de standaard plaatjes kwijt.

Picture Remove V525

Als je plaatjes wilt behouden kun je gewoon het desbtreffende bestand uit de map verwijderen zodat deze niet mee verzonden word.
Was ik je toch bijna 4 uur voor :p

Er staat bij jou trouwens een bestand verkeerd cookies.gif heet vookies.gif bij je :p

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om via de V525 winamp en dergelijke te besturen??

[ Voor 10% gewijzigd door Steefph op 29-02-2004 15:58 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
en ik had de tutorial geschreven ... :p
toch 2 dagen van te voren :p

edit: volgens mij is het niet mogelijk om winamp te besturen of ze moeten zo een programma maken zoals bemused voor de t610 ..

[ Voor 49% gewijzigd door k5052 op 29-02-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje over de miniantene voor de V525.

Ik heb bij de Belcompany de Metaal-Antenne T720 gekocht.
Maar deze metaal antenne betaat uit twee delen.
Het topje is dus lost te schroeven.

Dus als je de antenne eraf wil schroeven, draai je het bolletje eraf, en blijft het staafje met schroefdraad in je telefoon zitten. Dit is er dan moelijk weer uit te krijgen.

Is dit normaal voor metaal antenne's ?? ( twee delen)

En is er een truuk om dit bolletje goed vast te zetten ??
met bv seconden lijm of een andere methode ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon met een tangetje? Dan kan je wel aardig wat kracht zetten en hem gewoon vast erin draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
je zegt hetzelf al he , lijmen die zooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 16:10:

Dus als je de antenne eraf wil schroeven, draai je het bolletje eraf, en blijft het staafje met schroefdraad in je telefoon zitten. Dit is er dan moelijk weer uit te krijgen.

Past die antenne in de 525 zonder te moeten zagen/vijlen/etc. ??
(heb je eventueel een foto?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Helderheidsfunctie van de camera (640x480, resized):
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_00.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_01.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_03.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_04.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_06.jpg

Zoom functie van de camera (640x480):
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_08.jpg

Losse pics (320x240):
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/V525_11.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hoor past prima.

Er blijft alleen een kleine ruimte tussen body telefoon en de onderkant van het dopje van de antenne. ( ongeveer 2 mm )

Dit kun je wel aanpassen, maar dan heb je een dremmel nodig.

Ik kan helaas geen foto plaatsen, omdat ik geen camera heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 16:33:
Ja hoor past prima.

Er blijft alleen een kleine ruimte tussen body telefoon en de onderkant van het dopje van de antenne. ( ongeveer 2 mm )

Dit kun je wel aanpassen, maar dan heb je een dremmel nodig.

Ik kan helaas geen foto plaatsen, omdat ik geen camera heb.
Je hebt toch een V525 met camera...... :P
Effe voor een spiegel fotootje maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 24 februari 2004 @ 21:51:
Is het mogelijk om de tekst
"Vodafone NL
datum + tijd"
te verbergen op je hoofddisplay? Ik heb enkele mooie achtergrondjes gemaakt,
maar dan verpest die tekst de foto. (de pictogrammen kun je ook verbergen of aanzetten, misschien ook dat Vodafone + datum?).
Weet iemand het antwoord al?! heb me moeten registreren om hier achter te komen hehe handig als ik het antwoord ook krijg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt toch een V525 met camera......
Effe voor een spiegel fotootje maken?
Ik heb helaas ook geen server ruimte om de foto's te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
dit kan niet , het enige wat je kunt doen is om de tekst linksboven uit te lijnen.
dan verpest het tenminste het midden niet van je plaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waar verander je de uitlijning? (bedankt voor de snelle reply) :)

*edit heb em al Layout- en dan links uitgelijnd!

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barracuda_82 schreef op 29 februari 2004 @ 16:26:
Helderheidsfunctie van de camera (640x480, resized):
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]

Zoom functie van de camera (640x480):
[afbeelding]
[afbeelding]

Losse pics (320x240):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Op helderheid 4 vind ik de foto er het beste uitzien. Dus het is wel de moeite waard om even aan die instellingen te kloten. Die zoomfunctie in die camera is imo wel een beetje overbodig en nep. Als ik dat zou willen kan ik dat ook nog wel doen in Photoshop, maar die foto's die eruit komen op 4x zoom zijn zo klein, daar heb je ook niks aan :(
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 16:45:
En waar verander je de uitlijning? (bedankt voor de snelle reply) :)
Instellingen --> personaliseer --> startscherm --> lay-out

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt ook nog deze camera functies:

-Auto Repeat
-Random
-Licht sterkte
-Belichting
-Resolutie
-Sluitertoon

Als je hier nog wat tests van laat zien? of wat toelichtingen ;-)
Zou wel chill zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 16:55:
Je hebt ook nog deze camera functies:

-Auto Repeat
-Random
-Licht sterkte
-Belichting
-Resolutie
-Sluitertoon

Als je hier nog wat test van laat zien? of wat toelichtingen ;-)
Zou wel chill zijn.
Ik heb die telefoon ook nog maar net, zal strax die functies wel even opzoeken en wat pics maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Wat is Auto repeat en radom als ik het vragen mag?

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 16:41:
[...]

Weet iemand het antwoord al?! heb me moeten registreren om hier achter te komen hehe handig als ik het antwoord ook krijg _/-\o_
Ik heb even in photoshop een rastertje gemaakt met daarin ruimte voor de tijd (digitale klok), de datum + provider en de bovenste balk met icoontjes. Kopieer dit plaatjes naar een nieuw document in photoshop en je kunt je afbeeldingen allemaal zo aanpassen dat ze passen in het venster.

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/raster_v525.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Barracuda_82 schreef op 29 februari 2004 @ 17:24:
[...]

Ik heb even in photoshop een rastertje gemaakt met daarin ruimte voor de tijd (digitale klok), de datum + provider en de bovenste balk met icoontjes. Kopieer dit plaatjes naar een nieuw document in photoshop en je kunt je afbeeldingen allemaal zo aanpassen dat ze passen in het venster.

[afbeelding]
Goed werk man _/-\o_

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wilde net nog wat spelletjes van motclub.com downloaden maar het venster wat ie opent met de spelletjes deed het niet bij mij, er werd alleen een achtergrond geladen, is dit bij jullie ook zo of ligt het aan mij?
ps vanmiddag deed de site het nog wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

visboer32 schreef op 29 februari 2004 @ 15:03:
[...]

Ja idd vreemd, ik had eerst hoog in de 5600 kb nu na gister wat met bt bestanden erop te hebben gezet heb ik 5498 kb. Dus ook ff zomaar 200kb weg, heel raar!
Datzelfde had ik dus ook, maar dat komt door de spelletjes......verwijder maar eens wat spelletjes en je ziet dat je ineens weer meer geheugen op je phone hebt....
De ruimte die de telefoon gebruikt voor spelletjes zet ie niet bij gebruikt......beetje vaag, maar ja.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:27:
ik wilde net nog wat spelletjes van motclub.com downloaden maar het venster wat ie opent met de spelletjes deed het niet bij mij, er werd alleen een achtergrond geladen, is dit bij jullie ook zo of ligt het aan mij?
ps vanmiddag deed de site het nog wel goed
Ja je hebt gelijk, hij opent de site wel met een balk links en boven, maar verder is er niets te zien....????

[edit]
Lekker dom, dat had ook in 1 gekund 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat raster is handig bij het checken van me Photosoep plaatjes thanks man!
Nu nog een met de tekst naar links uitgelijnd ;-) O-)

[Edit]
en eentjuh met een anoloog klokkie?

[Edit2]
is de groote van die tekst trouwenz te wijzigen?!

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
Ik heb net een datakabel gekocht maar kom er nog niet echt uit met het verzenden van games enz. Kan iemand me hierbij helpen? dan zou ik het probleem ff uitleggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 17:30:
[...]

Datzelfde had ik dus ook, maar dat komt door de spelletjes......verwijder maar eens wat spelletjes en je ziet dat je ineens weer meer geheugen op je phone hebt....
De ruimte die de telefoon gebruikt voor spelletjes zet ie niet bij gebruikt......beetje vaag, maar ja.
idd, goed gevonden _/-\o_ ik heb net een paar spellen verwijderd en heb opeens 600 kb meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 16:10:

Ik heb precies dezelfde: [rml]Xandrios in "Het grote Motorola V500/V525 Topic [ II]"[/rml]

Ik moest het onderste bolletje eraf halen (anders geen bereik :?), en het blokje dat na het scroefdraad zit, ietswat puntig slijpen. Nu zit ie perfect, en geeft vol bereik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ppleeuw , zie motclub.com voor drivers en uitleg , anders raadpleeg howardsforum.com voor meer info , dat zal wel genoeg zijn .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies dezelfde: Xandrios in "Het grote Motorola V500/V525 Topic [II]"

Ik moest het onderste bolletje eraf halen (anders geen bereik ), en het blokje dat na het scroefdraad zit, ietswat puntig slijpen. Nu zit ie perfect, en geeft vol bereik
Ja dat zie ik.

Hoe heb jij het topje op de anatenne vast gezet ??
Ik draai nl het dopje eraf als ik de antenne wil verwijderen.

Ik weet nl niet hoelang bijvoorbeeld seconden lijm de zaak goed vastzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 09:30
Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 18:15:
[...]

Ja dat zie ik.

Hoe heb jij het topje op de anatenne vast gezet ??
Ik draai nl het dopje eraf als ik de antenne wil verwijderen.

Ik weet nl niet hoelang bijvoorbeeld seconden lijm de zaak goed vastzet.
ik heb deze antenne ook, blijft idd een dopje zitten... waarom wil je dat schroefdraadje eruitdraaien ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren de motorola v525 gekocht.Alles al geprobeert.Hoe zou ik op de eenvoudigste manier een sms bericht kunnen schrijven.Had eerst de siemens c55,daar ging het heel gemakkelijk mee.drukte dan op hekje,sleuteltje.Ik zou graag letter voor letter in willen drukken.Wie kan mij helpen.BVD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 februari 2004 @ 18:27:
Ik heb gisteren de motorola v525 gekocht.Alles al geprobeert.Hoe zou ik op de eenvoudigste manier een sms bericht kunnen schrijven.Had eerst de siemens c55,daar ging het heel gemakkelijk mee.drukte dan op hekje,sleuteltje.Ik zou graag letter voor letter in willen drukken.Wie kan mij helpen.BVD.
Lees het topic even door of kijk in je handleiding. Dit is al eerder gevraagd!

-edit- Om precies te zijn op blz. 24. Volgende keer even zelf kijken...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2004 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze antenne ook, blijft idd een dopje zitten... waarom wil je dat schroefdraadje eruitdraaien ???
omdat ik eventueel nog eens een andere mini antenne erop wil zetten.

Bijvoorbeeld een die echt op maat is voor de V525 ( dus geen 2 mm ruimte of waar ik met een dremel aan de gang moet )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
je kan het zo met een tangetje eruitdraaien hoor... gaat heel makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
I_PANDA_I schreef op 29 februari 2004 @ 17:11:
Wat is Auto repeat en radom als ik het vragen mag?
Iemand zei in dit forum dat deze opties voor een slideshow waren,
maar ik geloof dat niet echt. Net als jij wil ik het ook graag weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

BonBon schreef op 29 februari 2004 @ 19:39:
[...]

Iemand zei in dit forum dat deze opties voor een slideshow waren,
maar ik geloof dat niet echt. Net als jij wil ik het ook graag weten. :)
Mwah, dat wil eigenlijk best geloven. Maar ik snap niet waarom dat bij camera opties staat :S .

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
je kunt het toch uitproberen , het is niet zo dat geen tel. hebt zoals mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
kenny89 schreef op 29 februari 2004 @ 20:20:
je kunt het toch uitproberen , het is niet zo dat geen tel. hebt zoals mij :+
Ik probeer ook vanalles, maar als ik niet weet wat de optie doet en waar ik dan vervolgens moet kijken of het werkt dan schiet het ook niet op he... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
even een vraagje aan de mensen met een datakabel van stuntprijzen.net
hoe verloopt de installatie? ( gewoon de drivers van motclub.com halen?)
en kun je me tje datakabel ook opladen , want op ebay had je ook dezelfde alleen stond erbij dat je er ook mee kon opladen.
verder nog een laatste vraag; hoe verloopt het process om games/plaatjes/audio over te zetten want ik weet hoe je plaatjes/audio om kunt zetten , met mobile phone tools , maar hoe moet je games dan overzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaDude
kenny89 schreef op 29 februari 2004 @ 20:38:
en kun je me tje datakabel ook opladen , want op ebay had je ook dezelfde alleen stond erbij dat je er ook mee kon opladen.
verder nog een laatste vraag; hoe verloopt het process om games/plaatjes/audio over te zetten want ik weet hoe je plaatjes/audio om kunt zetten , met mobile phone tools , maar hoe moet je games dan overzetten ?
je kan ze alleen wissen volgens mij op de telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Xandrios schreef op 29 februari 2004 @ 01:30:
[...]

Ik heb hem ook weggehaald; maar meer uit nieuwsgierigheid (of dat makkelijk gaat :+) dan dat echt echt m'n plan was :P

[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb nu deze vette probs.. Krijg dat logo van vodafone onder toetsen bord nauwelijks meer weg.. Zie nu onder het rode van de sticker wit zitten.. Ziet er nu niet meer uit...? Hadden jullie dit ook..

[ Voor 3% gewijzigd door _VooDooMen_ op 29-02-2004 21:24 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog handiger ;-)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~pausm000/paul/GoT/raster_v525_Jetfire.jpg
voorbeeld plaatje

Link naar Photosoep bestand waar je de onderste laag van barracuda hebt en de laag van mij met een correctie van de onderste balk die 2 pixels hoger ligt (voor de mierenn**kers) op ligt.

Ik vind nogsteeds dat die provider tekst en de datum weg moeten kunnen!
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

_VooDooMen_ schreef op 29 februari 2004 @ 21:23:
[...]

Ik heb nu deze vette probs.. Krijg dat logo van vodafone onder toetsen bord nauwelijks meer weg.. Zie nu onder het rode van de sticker wit zitten.. Ziet er nu niet meer uit...? Hadden jullie dit ook..
Lekker duidelijk,..... :|

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asure
  • Laatst online: 08-09 19:57
Het logo onder het toetsenbord is een sticker.
Bij mij zat er over de sticker een soort doorzichtige folie, die peuterde ik er zo af. De sticker zelf kan je ook aan de zijkant los trekken. Je moet dus niet krassen met een muntje, dat moet alleen op de voorkant..

btw, nog meer mesen problemen met GPRS op dit moment |:( ik krijg geen mmsjes meer, en het ikoontje is ook foetsie! Gister en vandaag kon ik nog prima mms´en enzo..

[ Voor 25% gewijzigd door Asure op 29-02-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

onder iets van 2 euro ongeveer heb je geen GPRS meer :)
Ik heb dit van de helpdesk te horen gekregen, want ik heb het hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb die sticker er zo met mijn nagel uitehaald, eerst per ongeluk die folie te pakken gekregen , daarna met mn nagel verder gepeuterd en ik kwam onder de stikker en hij vloepte er zo uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zat de sticker helemaal scheef en kon hem er dus zo af pulken... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-09 12:19

rik

Dial up werkt perfect dus de pairing is goed, maar Object Push en Object Transfer krijg ik maar niet aan de praat. Ik krijg een "Receiving Business Card"venster en na enige tijd een "Error Establishment Connection" foutmelding. Ja BT staat aan op de v525, zelfs Vind mij ;)

Iemand idee? Heb de firewall uitgeschakeld maar helaas zonder effect.

[ Voor 25% gewijzigd door rik op 01-03-2004 02:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:16
Ik heb BT gister tijdelijk aan de praat gehad; maar sindsdien werkt het ook totaal niet meer. Hij detecteerd de telefoon, connect goed (ook te zien op de foon)....en kan dan geen files opvragen. Heel vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
rik schreef op 01 maart 2004 @ 02:22:
Dial up werkt perfect dus de pairing is goed, maar Object Push en Object Transfer krijg ik maar niet aan de praat. Ik krijg een "Receiving Business Card"venster en na enige tijd een "Error Establishment Connection" foutmelding. Ja BT staat aan op de v525, zelfs Vind mij ;)

Iemand idee? Heb de firewall uitgeschakeld maar helaas zonder effect.
zie pagina 28

Exirion schreef op 28 februari 2004 @ 21:59:
Nou, ik krijg het nogsteeds niet voor elkaar om J2ME zut naar die phone te sturen. Als ik de OBEX Object Push gebruik dan krijg ik de ene keer Error Establishing Connection en de andere keer Service Not Supported. Ik gebruik de MyCom Bluetooth Adapter met WIDCOMM 1.3.2.7. Heeft iemand het voor elkaar gekregen, en met wat voor instellingen?

edit:
voor de volledigheid: de PC en de V525 kunnen elkaar vinden en alle functies van de Phone Tools werken prima, dus daar ligt het niet aan

antwoord dadude

ja dat had ik ook, je moet allereerst geen verbinding maken met de phone en de pc vooraf, dan is de bluetoothverbinding bezet, dus niet eerst via motorola met pc verbinden. maar gewoon vind mij aanzetten. Naar bluetoothlocaties gaan etc etc
Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is zeer ongewenst als je probeert vanaf GoT polls te manipuleren.

[ Voor 110% gewijzigd door intoxicated op 01-03-2004 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

eindelijk verbinding rechtstreeks met m'n notebook's ingebouwde BT. Zonder me s55 als buffer te gebruiken. Dat ging natuurlijk wel maar beetje dubbel werk.
Oplossing: Motorola phonetools 2.0 neerhalen...werkt perfect ook voor sync. met outlook enz enz enz.......

Niet vragen waar ik dit fijne tooltje neergehaald heb...Zoek en u zult vinden.
Nog een paar dagen v600 erop :9 ...filmpies maken :*)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 09:18:
<span style="color: blue">Het is zeer ongewenst als je probeert vanaf GoT polls te manipuleren.</span>
Ik zie niet in waarom dat manipulatie is. Ik zal het dan zo doen. Zie voor de V525 deze site, http://www.nieuwemobiel.nl/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 09:18:
<span style="color: blue">Het is zeer ongewenst als je probeert vanaf GoT polls te manipuleren.</span>
Dan zo, voor de V525 zie deze site, http://www.nieuwemobiel.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
kenny89 schreef op 29 februari 2004 @ 20:38:
Dat kabeltje werkt prima. Ik kan gewoon pics van de mob naar de pc zetten en andersom. Ik heb wel een probleem met de driver of iets dergelijks, mobilephonetools detecteerd de phone nu niet meer en ik weet niet wat ik fout doe. Maar hij heeft het iig gedaan dus het zal wel aan mij liggen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 11:23:
[...]

Ik zie niet in waarom dat manipulatie is. Ik zal het dan zo doen. Zie voor de V525 deze site, http://www.nieuwemobiel.nl/.
. Staat ook nergens dat dit niet mocht, maar er mag zo veel niet!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
1. als je tijdens het verzenden van een MMS het klepje dichtdoet, gaat ie dan door met verzenden of verbreekt ie de verbinding?

2. is het mogelijk (net als met een digitale camera) om foto's snel achterelkaar te maken zonder die handeling "opslaan" te moeten doen?
(heeft overigens niks met de optie "auto repeat" te maken in de setup).

edit : zojuist een 1000mAh batterij besteld :*) :*)

[ Voor 13% gewijzigd door BonBon op 01-03-2004 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_The_Ripper
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-09 16:11
BonBon schreef op 01 maart 2004 @ 11:34:
1. als je tijdens het verzenden van een MMS het klepje dichtdoet, gaat ie dan door met verzenden of verbreekt ie de verbinding?

2. is het mogelijk (net als met een digitale camera) om foto's snel achterelkaar te maken zonder die handeling "opslaan" te moeten doen?
(heeft overigens niks met de optie "auto repeat" te maken in de setup).
1. Hij gaat gewoon door met verzenden, gister getest toen het gratis was.
Hij gebruikt hiervoor de gprs verbinding.

2. weet niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

Weet iemand een manier om Outlook<->v525 fatsoenlijk te syncen? Met die mobile PhoneTools heb ik nu elke contact 3x: 1x phone, 1x home phone, 1x e-mailadres .... :/

[ Voor 9% gewijzigd door rik op 01-03-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
rik schreef op 01 maart 2004 @ 12:09:
Weet iemand een manier om Outlook<->v525 fatsoenlijk te syncen? Met die mobile PhoneTools heb ik nu elke contact 3x: 1x phone, 1x home phone, 1x e-mailadres .... :/
Ik neem aan dat je bedoelt 3x in je gsm?
Daar is een trucje voor om contacten 1x te laten zien :
telefoonboek > setup > soorteer op naam + bekijk : primaire contacten

Dat werkte bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:07

Exirion

Gadgetfetisjist

BonBon schreef op 01 maart 2004 @ 11:34:
edit : zojuist een 1000mAh batterij besteld :*) :*)
Waar, wat voor merk, en voor hoeveel?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Exirion schreef op 01 maart 2004 @ 12:46:
[...]

Waar, wat voor merk, en voor hoeveel?
www.salesplaza.nl
merkloos
19,50 (geen verzendkosten)

Er zijn tweakers die deze batterij ook hebben gekocht, en ze zijn er heel tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

ja,..zijn niet op voorraad. Levertijd onbekend, dus.
BonBon schreef op 01 maart 2004 @ 13:13:
[...]

www.salesplaza.nl
merkloos
19,50 (geen verzendkosten)

Er zijn tweakers die deze batterij ook hebben gekocht, en ze zijn er heel tevreden over.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
silitek schreef op 01 maart 2004 @ 15:01:
ja,..zijn niet op voorraad. Levertijd onbekend, dus.

[...]
Hoe kom je aan die info? Er staat bij het artikel een groen winkelwagentje = leverbaar. Ik heb nog geen negatief bericht gehad over levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edoll
  • Laatst online: 03-09 10:56
Het was al eerder gevraagd en beantwoord, maar een second opinion is nooit verkeerd zullen we maar zeggen:

Kan de telefoon ook in de winkel aangeshaft worden als je al een vodaphone prepaid kaart hebt, en dus die 5*13 euro moet hebben ipv een nieuwe simkaart + 10 euro + 5x10? (het was voorheen ontkennend beantwoord dat het alleen via de vodaphone site online besteld kon worden) - zo'n paket ophalen bij de Dixons is een stuk handiger (imho) dan online bestellen met credit card.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:22

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Ik heb deze foon net gereserveer bij belcompany. ksta 2e op de wachtlijst, met andere woorden, midden/eind deze week heb ik hem :*)

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mn telefoontje donderdag opgehaald en hij doet het tot noch toe zeer goed :) maar zit nou toch met probleempje.. heb ditweekend (centerparcs) veel (onzin)foto's gemaakt en wil ze nou wel ff op mn computer zetten, alleen ik kan niet in de map 'pictures' komen! Mijn bluetooth dongle vind mijn telefoon wel keurig, maar ik kan dan verder niets doen! ook geen visitekaartjes uitwisselen, geen spelletjes dr op zetten..

Ik kan (gelukkig?) wel foto's van mijn telefoon naar mijn computer sturen, maar dit is zo'n kutwerkje (t zijn heel wat foto's) en ik wil graag wat nieuwe beltonen + games dr op zetten.. heeft iemand een oplossing?

Op 'vind mij' zetten werkt niet, reboots ook niet :(

help! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik

rik

BonBon schreef op 01 maart 2004 @ 12:27:
[...]

Ik neem aan dat je bedoelt 3x in je gsm?
Daar is een trucje voor om contacten 1x te laten zien :
telefoonboek > setup > soorteer op naam + bekijk : primaire contacten

Dat werkte bij mij prima.
Jammer dat het met zo'n workaround moet want de moto kan gewoon meerdere telefoonnummers ect. opslaan bij een contact. Heeft moto zelf eigenlijk niet software op de markt (ik las iets van TrueSync?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 15:39:
heb mn telefoontje donderdag opgehaald en hij doet het tot noch toe zeer goed :) maar zit nou toch met probleempje.. heb ditweekend (centerparcs) veel (onzin)foto's gemaakt en wil ze nou wel ff op mn computer zetten, alleen ik kan niet in de map 'pictures' komen! Mijn bluetooth dongle vind mijn telefoon wel keurig, maar ik kan dan verder niets doen! ook geen visitekaartjes uitwisselen, geen spelletjes dr op zetten..

Ik kan (gelukkig?) wel foto's van mijn telefoon naar mijn computer sturen, maar dit is zo'n kutwerkje (t zijn heel wat foto's) en ik wil graag wat nieuwe beltonen + games dr op zetten.. heeft iemand een oplossing?

Op 'vind mij' zetten werkt niet, reboots ook niet :(

help! :P
K heb wel ff een snelle tijdelijke oplossing voor je, voorzover je die niet wist, selecteer met de 0 toets de foto's die je wilt kopieren/verplaatsen naar je pc of selecteer in het submenu bij de foto's deze functies ''alles markeren''.
Vervolgens kies je weer submenu en ga je voor een van deze functies: Kopieer gemark. best. of Verpl. gemark. best. Suc6! Hopelijk kan je het ook snel vanaf je pc, gaat het toch wat simpeler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 01 maart 2004 @ 16:27:
[...]

K heb wel ff een snelle tijdelijke oplossing voor je, voorzover je die niet wist, selecteer met de 0 toets de foto's die je wilt kopieren/verplaatsen naar je pc of selecteer in het submenu bij de foto's deze functies ''alles markeren''.
Vervolgens kies je weer submenu en ga je voor een van deze functies: Kopieer gemark. best. of Verpl. gemark. best. Suc6! Hopelijk kan je het ook snel vanaf je pc, gaat het toch wat simpeler.
Ahh, dit werkt iig een stuk sneller ja, maar ben nu toch nog om de 2 sec op 'kies' te drukken :P een handige TIJDELIJKE oplossing, thans daarvoor :) maar het moet anders kunnen (en het heeft hierzo ook gewerkt!), weet iemand toevallig hoe? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:06
Vrijdag is mijn pakket verzonden (volgens Vodafone), zou dus 1 à 2 werkdagen duren, Nog niks gehad.. ;(
Selektvracht gebeld, die hadden niks voor mijn adres. Klantenservice gebeld: systeem lag plat ik word morgen gebeld of ik even een dag wou wachten...
Ik heb nog iemand gevonden waar die vrijdag was verzonden en hetzelfde gedonder heeft.

Iemand die dit probleem ook heeft gehad?

[ Voor 68% gewijzigd door IronFist op 01-03-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Laatst online: 07-09 23:28
Als ik ooit nog last van het bereik van mijn gesloopte antenne krijg:
Afbeeldingslocatie: http://www.firstphoneshop.co.uk/2004-images/signalbooster1.jpg
De Antenna Booster. :P

Heeft iemand een idee of er al ergens Dual of Triple Sim achterkantjes fzo te krijgen (zullen) zijn?

[ Voor 5% gewijzigd door Cheeky op 01-03-2004 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheeky schreef op 01 maart 2004 @ 17:10:
Heeft iemand een idee of er al ergens Dual of Triple Sim achterkantjes fzo te krijgen (zullen) zijn?
Watte :? :+

Nee, serieus, wat zijn dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Hoe lang doen jullie met de batterij nu jullie hem wat langer hebben ?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Meerdere simkaarten in 1 telefoon. Je krijgt bij het aanzetten dan een menu, Sim1,2 of 3 bijv.
Afbeeldingslocatie: http://www.m-99.co.uk/Mobile_Phone_Accessories/Twin_SIM_Adapters/a_ghost_dual_sim.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Dat zou wel heel bijzonder zijn als je kunt kiezen voor SIM 1 of 2. Ik heb nu een T610 met 2 sim kaarten, en ik moet hem nog steeds aan en uit zetten om op de 2e sim kaart te komen. Hoe weet je dat cheeky dat je die keuze krijgt ? En heb past deze ghost adapter in een V525? V600? Want ik heb een V600 besteld, en wil deze graag vanuit mijn T610 overzetten....ben heel benieuwd !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Nee, ik bedoelde dus, dat als je de tel aanzet je een menu krijgt (1,2 of 3) en als je wilt wisselen moet de tel dus eerst weer uit en aan. En ik weet dus niet of het al ergens te krijgen is voor de v525, dat vraag ik.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Het valt me op dat wat je door je zoeker (vd camera) ziet op je display niet helemaal overeenkomt met de uiteindelijk gemaakte foto. Dus wat je op je schermpje ziet is groter dan het resultaat zelf. Ik kwam erachter toen ik een auto fotografeerde, die viel iets buiten m'n raster, maar op de uiteindelijke foto stond ie er toch netjes helemaal op.
Iemand dit ook al gemerkt?

[ Voor 3% gewijzigd door BonBon op 01-03-2004 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Oh ook Cheeky :) Ja het is voor iedere telefoon verkrijgbaar, alleen de vraag of hij er ook in past als de deksel over de accu heen gaat, bij de T610 leek het ook heel moeilijk, maar uiteindelijk past het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eindelijk een kabel voor me V525. Nu heb ik ook MPT kan je daarmee ook de games verzenden? Vind wel opties voor de beltonen en images.

Ohja ik wil gebruik maken van PST, een prog om te communiceren met V525. Alleen moet je dan verbonden zijn via com 1 of 2. Alleen mij USB zit aan com 3 of 4. Weet iemand hier een oplosssing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I

I_PANDA_I

Boe!

Verwijderd schreef op 01 maart 2004 @ 19:53:
Ik heb eindelijk een kabel voor me V525. Nu heb ik ook MPT kan je daarmee ook de games verzenden? Vind wel opties voor de beltonen en images.

Ohja ik wil gebruik maken van PST, een prog om te communiceren met V525. Alleen moet je dan verbonden zijn via com 1 of 2. Alleen mij USB zit aan com 3 of 4. Weet iemand hier een oplosssing voor?
Dat zou ik ook wel willen weten,....

*eind deze week kabeltje krijgt :P *

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
Ik ga morgen denk ik even een Mycom Bluetooth USB Dongle kopen.. Hoe is de ervaring met deze apperaatjes.. Datakabels blijf ik iedere keer kopen, deze usb stick kan ik ook voor andere mobieltjes gebruiken..

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.