Toon posts:

Het grote Motorola V500/V525 Topic [II]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.169 views sinds 30-01-2008

• visboer32
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 02-12 23:04
_VooDooMen_ schreef op 01 maart 2004 @ 21:22:
Ik ga morgen denk ik even een Mycom Bluetooth USB Dongle kopen.. Hoe is de ervaring met deze apperaatjes.. Datakabels blijf ik iedere keer kopen, deze usb stick kan ik ook voor andere mobieltjes gebruiken..
Ik heb zo'n Mycom Dongle nu ook al een paar dagen en hij bevalt uitstekend! Nog helemaal geen problemen mee gehad en ik kan alles verzenden (wallpapers, games enz.)

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• Exirion
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11:39

Exirion

Gadgetfetisjist

_VooDooMen_ schreef op 01 maart 2004 @ 21:22:
Ik ga morgen denk ik even een Mycom Bluetooth USB Dongle kopen..
Topdingetje. Het is gewoon een CSR chipset dus ook Linux support zal geen probleem zijn denk ik. Hij is ook lekker klein dus makkelijk om achterop een laptop te prikken. Wel denk ik dat het blauwe ledje een beetje op de zenuwen zal werken als je 'm op je bureau in een USB hub hebt zitten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Swokey
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 25-04-2004
Misschien ga ik ook wel een BT dongle kopen. Als ik geen games kan verzenden via de datakabel. Maar het lijkt me vreemd. Omdat iedereen zegt dat het makkelijker moet gaan met kabel dan via BT. Alleen hoe? dat vertelt niemand.

• janneman73
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2005
klopt het dat ie niet meer verkrijgbaar is ??

http://onlinewinkel.vodaf...T&art_id=imv525rt#ADDFEAT

alleen nog voor mensen die al vodafone klant zijn????

• I_PANDA_I
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 06-08 07:44
janneman73 schreef op 01 maart 2004 @ 22:17:

Mhm,.. idd . Niet meer te vinden neej.
T zal ze wel te duur zijn geworden of zo,.... ;)

Gelukkig dat ik er al een heb :D

Blaatschaap

• frankvanhoesel
  • Registratie: juni 2000
  • Laatst online: 06-05-2020
Nou als je de driver kwijt bent van die Mycom bluetooth dongle dan heb je pech :( Ik heb hem nog steeds niet gevonden op het internet....ik ben al van plan om er een topic van te maken...

• I_PANDA_I
frankvanhoesel schreef op 01 maart 2004 @ 22:27:
Nou als je de driver kwijt bent van die Mycom bluetooth dongle dan heb je pech :( Ik heb hem nog steeds niet gevonden op het internet....ik ben al van plan om er een topic van te maken...
K weet niet of het gezegd mag worden;
Maaruh dr kan toch gewoon iemand een kopietje maken.

dit val denk ik niet onder illegale kopieën, het is gewoon ter ondersteuning van een gekocht product ;)

Blaatschaap

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

frankvanhoesel schreef op 01 maart 2004 @ 22:27:
Kijk hier eens:

http://home.comcast.net/~spam-target/downloads.html

Je weet iig dat je dongle een CSR chipset met WIDCOMM drivers heeft.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• intoxicated
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

janneman73 schreef op 01 maart 2004 @ 22:17:

En om klant te worden hoef je alleen maar even een prepaidpakketje van 15 euro bij je lokale telefoonboer te halen ;)

Overigens, sinds vandaag is 't ding ook onder Rembours te bestellen op de site van Vodafone, wel handig voor de mensen die geen creditcard hebben.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

• IronFist
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 14:50
intoxicated schreef op 01 maart 2004 @ 22:48:
[...]

Overigens, sinds vandaag is 't ding ook onder Rembours te bestellen op de site van Vodafone, wel handig voor de mensen die geen creditcard hebben.
Oh waarom nu pas?! :'( Heb grote problemen met mijn phone via website die al is betaald..

Wat is trouwens het nummer van Online Winkel
Ik heb dr 4 maar alle4 niet echt de goeie (volgens hun)
1200
0654500100
0800-0500
0800-0560

**Wacht al sinds zaterdag op zn phone :Z ;(

• H3iN914
  • Laatst online: 24-09-2006
Hmm nou (3 uur later) doet mijn bluetooth het weer perfect :) Heb alleen nog een vraagje: Zijn en ook programma's zodat je iets kan besturen (oid) of dat je filmpjes ofzo kan opnemen? Bij de nokia('s) zijn er wel van dit soort programma's in omloop, maar ben (nog) niets van de moto tegengekomen, misschien iemand anders wel?

• IronFist
Is er ook iets om hem als Webcam te gebruiken via USB of Bluetooth?
Zou wel kikke zijn... :9

• H3iN914
IronFist schreef op 01 maart 2004 @ 23:07:
Is er ook iets om hem als Webcam te gebruiken via USB of Bluetooth?
Zou wel kikke zijn... :9
denk dat bluetooth afvalt, omdat het gewoon te traag gaat, en dat usb ook geen mogelijkheid is, omdat je hem dan niet kan aansluiten :P

• KeSj555
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-10-2006
Heb de V525 simlockvrij gemaakt en hij pakt alle simkaarten, behalve mijn eigen T-Mobile kaart... Dit is nog een oude Ben kaart, van januari 2003. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? De kaart werkt overigens wel in mijn 8910i en elke andere gsm...

Bedankt alvast!

• I_PANDA_I
KeSj schreef op 01 maart 2004 @ 23:28:
Heb de V525 simlockvrij gemaakt en hij pakt alle simkaarten, behalve mijn eigen T-Mobile kaart... Dit is nog een oude Ben kaart, van januari 2003. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? De kaart werkt overigens wel in mijn 8910i en elke andere gsm...

Bedankt alvast!
-edit- :X -edit-

<span style="color:blue">Zow, dat mensen 't zó duidelijk mededelen dat ze de policy negeren zien we niet vaak, check je mail :/ </span>

[Voor 22% gewijzigd door I_PANDA_I op 02-03-2004 10:10]

Blaatschaap

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

I_PANDA_I schreef op 01 maart 2004 @ 23:32:
Hoe heb je hem geunlocked?
Met hamer en beitel 8)7

• Asure
  • Laatst online: 29-11 17:19
Hij is niet geunlocked met illegale flash software. Ergens in de topic staan links naar een ander forum. Daar kun je als het goed is vinden hoe ze remote unlocken.
Unlocken is hier verder niet bespreekpaar, misschien ga ik al te ver?

Voor de mensen met CSR chipset op hun dongle (dus ook de ST labs dongle,
en waarschijnlijk nog veel meer merken) nog een goeie tip, de drivers die er bij zitten zijn _bagger_.. Onstabiel, en werken niet echt goed.

Ik had bij de dongle op de cd "xtndconnectbluemanager.exe"

Ik heb de drivers van thrust gedownload, en die zien er een stuk fijner uit,
goeie integratie in windows o.a.

Contextmenu: - Kopieer naar bluetooth
Windows krijgt ineens 'Mijn Bluetooth Locaties' erbij met
verkenner-achtige toegang tot 'Mijn Bluetooth Locaties'
Lijkt sneller, en stabieler met Motorola Phonetools
Volledig nederlandstalig (voor de echte windhoos freaks zoals je pa & ma)
Url is http://drivers.trust.nl/drivers/OTHER/13428_02.exe

1.Knikker eerst de oude driver er af en trek dongle er uit.
2.reboot systeem (belangrijk!)
3.installeer de thrust driver
4.plug dongle er in. Hardware wizard doorlopen en
5.klaar!

• mgielissen
  • Laatst online: 26-10-2004
Ik heb al anderhalve week een V525. Iedere dag moest ik de batterij weer opladen. Hij ging maar zo'n 16 uur mee, terwijl een andere v525 (ook anderhalve week) het al na de eerste keer zo'n 4 dagen uithield.

Nu heb ik een andere battery (1000mha) erin gestopt, ook als deze volledig opgeladen is, is de v525 na zo'n 16 uur weer leeg. Terwijl ik 'm maar weinig gebruikt heb. Bluetooth staat uit en er draaidt geen java applicatie.

Ik snap er niks van, je moet een batterij conditioneren door 'm een paar keer op te laden. Batterijen omwisselen helpt niet. Nu las ik iets van het netwerk zoeken van normaal naar langzaam te zetten. Hielp ook niet.

Allebei de telefoons hebben dezelfde software versie, dus denk ik dat het ook niet ligt aan de firmware.

• BonBon
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
mgielissen schreef op 01 maart 2004 @ 23:58:
Ik heb al anderhalve week een V525. Iedere dag moest ik de batterij weer opladen. Hij ging maar zo'n 16 uur mee, terwijl een andere v525 (ook anderhalve week) het al na de eerste keer zo'n 4 dagen uithield.

Nu heb ik een andere battery (1000mha) erin gestopt, ook als deze volledig opgeladen is, is de v525 na zo'n 16 uur weer leeg. Terwijl ik 'm maar weinig gebruikt heb. Bluetooth staat uit en er draaidt geen java applicatie.

Ik snap er niks van, je moet een batterij conditioneren door 'm een paar keer op te laden. Batterijen omwisselen helpt niet. Nu las ik iets van het netwerk zoeken van normaal naar langzaam te zetten. Hielp ook niet.

Allebei de telefoons hebben dezelfde software versie, dus denk ik dat het ook niet ligt aan de firmware.
Gewoon lekker mee terug naar de winkel gaan. Misschien ontlaadt ie z'n eigen wel door een fabricagefout, weet jij veel...

• Asure
  • Laatst online: 29-11 17:19
KeSj schreef op 01 maart 2004 @ 23:28:
Hij pakt alle simkaarten, behalve mijn eigen T-Mobile kaart... Dit is nog een oude Ben kaart, van januari 2003. Iemand enig idee wat er mis kan zijn? De kaart werkt overigens wel in mijn 8910i en elke andere gsm...
Misschien foute data op de kaart oid ? Kan je hem leegmaken met een andere fone ? Eerst ff backuppen naar geheugen van je nokia oid en dan leeg gooien, misschien helpt het ?

• BonBon
Asure schreef op 02 maart 2004 @ 00:17:
[...]

Misschien foute data op de kaart oid ? Kan je hem leegmaken met een andere fone ? Eerst ff backuppen naar geheugen van je nokia oid en dan leeg gooien, misschien helpt het ?
tip : Ik zou hier niet op ingaan als ik jou was. Straks is het topic weer gesloten :'(
De GOT policy is heel duidelijk wat betreft unlocken etc. (zie ook de startpost).

[Voor 4% gewijzigd door BonBon op 02-03-2004 00:32]

• pang
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-12 21:36
hehe policy is policy those damn lucky Videokaarten.

ik zit nu ook te wachten wanneer iemand weer een leuke progie maakt waardoor je je gsm als webcam kan gebruiken of gsm neemt pc over of vice versa. is me namelijk al gelukt met de p800, maar daar kan je dit apperaat niet meevergelijken

• dolby
  • Niet online
IronFist schreef op 01 maart 2004 @ 22:59:
[...]

Oh waarom nu pas?! :'( Heb grote problemen met mijn phone via website die al is betaald..

Wat is trouwens het nummer van Online Winkel
Ik heb dr 4 maar alle4 niet echt de goeie (volgens hun)
1200
0654500100
0800-0500
0800-0560

**Wacht al sinds zaterdag op zn phone :Z ;(
Heb je ook email ontvangen dat ie verstuurd is?
0800-0560 zou het goede nummer moeten zijn.

• pascalwind
  • Laatst online: 08-01-2009
Heeft iemand trouwens al een mailtje gestuurd met het vodafone account. Bij mij wil het maar niet lukken krijg steeds kan geen verbinding krijgen met server. Ik gebruik gewoon de standaard instellingen die zijn ingesteld als je de telefoon koopt. Ik heb daar bij mijn gebruiksernaam (zonder @vodafone.nl) en wachtwoord ingevuld.

• he3763
  • Niet online
Nog even een tip voor degene die jar files via bluetooth /OBEX Push willen kopiëren en foutmeldingen krijgen.

Bij mij gaat het alleen goed als ik de jar file sleep naar de OBEX push en dan direct drop. Als ik wacht tot het drag en drop in de copy mode staat (plusje op het drop icoon ipv het shortcut symbooltje) dan krijg ik een foutmelding (die ik hier op het forum ook al een aantal keren heb gezien).

Kortom beetje ingewikkeld verhaal, maar ik heb zelf nogal zitten zoeken wat er fout ging en dit werkt in ieder geval voor mij.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 14:18
Op de vodafone website is die alleen nog voor bestaande klanten beschikbaar.

Weet iemand of je hem nog in de winkel kan krijgen als nieuwe pre pay gebruiker?!

Want anders is voortijdig aan deze aktie een einde gekomen zo te zien.

• IronFist
dolby schreef op 02 maart 2004 @ 07:25:
[...]

Heb je ook email ontvangen dat ie verstuurd is?
0800-0560 zou het goede nummer moeten zijn.
Ja ik heb vrijdagmiddag de mail ontvangen dat ie verstuurd is..
Net op 0560 doorverwezen naar 0500 en daar vertelde ze me dat ze pas 1 maart, verstuurd werden |:( .. Mag ik dit geloven???

• dolby
  • Niet online
IronFist schreef op 02 maart 2004 @ 10:52:
[...]

Ja ik heb vrijdagmiddag de mail ontvangen dat ie verstuurd is..
Net op 0560 doorverwezen naar 0500 en daar vertelde ze me dat ze pas 1 maart, verstuurd werden |:( .. Mag ik dit geloven???
Yep, zal je hem morgen ontvangen en anders contact met vodafone opnemen.

• 98248
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
kenny89 schreef op 29 februari 2004 @ 15:57:
en ik had de tutorial geschreven ... :p
toch 2 dagen van te voren :p

edit: volgens mij is het niet mogelijk om winamp te besturen of ze moeten zo een programma maken zoals bemused voor de t610 ..
ja en die tutorial is gewoon van howardforums ;)

• IronFist
dolby schreef op 02 maart 2004 @ 10:55:
[...]

Yep, zal je hem morgen ontvangen en anders contact met vodafone opnemen.
Ook als mijn adres nu nog steeds niet bij Selektvracht voorkomt?
Hoezo zouden ze eigenlijk een mail sturen dat hij verzonden is als dat niet zo is?

• Rostam
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 11-10-2004
Stinger_Ventura schreef op 02 maart 2004 @ 10:38:
Op de vodafone website is die alleen nog voor bestaande klanten beschikbaar.

Weet iemand of je hem nog in de winkel kan krijgen als nieuwe pre pay gebruiker?!

Want anders is voortijdig aan deze aktie een einde gekomen zo te zien.
Bij phonehouse kun je deze mobiel ook bestellen en je krijgt het met inruil van je oude toestel V525 voor €119. Is hetzelfde als de vodafone prepaid aanbieding op internet alleen nu met inruil.

ve fun

• dolby
  • Niet online
IronFist schreef op 02 maart 2004 @ 11:05:
[...]

Hoezo zouden ze eigenlijk een mail sturen dat hij verzonden is als dat niet zo is?
Die selektvracht schijnt niet zo actueel te zijn, er waren mensen die hun telefoon ontvingen en pas 1 dag erna een mailtje ontvingen dat ie verzonden was.

• IronFist
dolby schreef op 02 maart 2004 @ 11:33:
[...]

Die selektvracht schijnt niet zo actueel te zijn, er waren mensen die hun telefoon ontvingen en pas 1 dag erna een mailtje ontvingen dat ie verzonden was.
Nee dat was de mail dus van Vodafone..Maargoed het is dus een zooitje momenteel bij Vodafone online winkel.. :'(

-edit Ik heb Selektvracht gewoon even gebeld.

[Voor 7% gewijzigd door IronFist op 02-03-2004 12:24]

• FSLNC
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 08-09-2004
IronFist schreef op 02 maart 2004 @ 11:05:
[...]

Waar kan je dat zien of je adres bij Selektvracht voorkomt? De website
geeft alleen een telefoonnummer...

• Japser24
  • Laatst online: 26-05-2008
iemand had deze vraag al gesteld in deel 1 maar er is nog geen antwoord op gekomen dus ik vraag het nog een keer,

als iemand je iets stuurt via bluetooth, licht alleen je scherm op maar je krijgt geen meldings toontje te horen, is dit in te stellen dat je dit wel hoort? en er werd gezegd dat je gebluejacked kon worden als vind mij niet aanstaat en energie wel, maar dit is volgens mij niet zo.

• S.O.C.O.O.L
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
mgielissen schreef op 01 maart 2004 @ 23:58:

Ik heb precies hetzelfde. kheb mn telefoon nu bijna twee week en mn batterij kan maar een dag mee, soms nog niet eens een dag.........

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

S.O.C.O.O.L schreef op 02 maart 2004 @ 14:01:
Ik heb precies hetzelfde. kheb mn telefoon nu bijna twee week en mn batterij kan maar een dag mee, soms nog niet eens een dag.........
Zijn jullie misschien fanatiekelingen die er de hele dag mee zitten te spelen? Met een beetje CPU load en het TFT scherm aan slurp je de accu wel snel leeg ja. Dan nog Bluetooth en eventueel de camera en je hebt 'm ruim binnen de 24 uur leeg ;)

• BonBon
Zomaar even tussendoor : past de V525 in een burolader voor een V60/66/70 ?
(lijkt op de foto dezelfde aansluitingen te hebben).

www.salesplaza.nl > gsmartikelen > laders > buroladers

• I_PANDA_I
Ik heb hem afgelopen zondag opgeladen. Gister eerste keer mee naar school dus de hele tijd showen,... 8)
Gisteravond een compleet potje Monopoly gedaan, ongeveer 1,5 uur. K heb m'n CPU gedold :+
Vandaag op school flink wat foto's gemaakt en liggen kutten. Heb nou nog 1 streepje, vanmiddag stond ie nog op twee. Dus k vindt dat ie nog redelijk lang mee gaat :)

Ben dr wel tevreden over :P

Nogmaals m'n excuses van gisteravond

Blaatschaap

• I_PANDA_I
vraagje voor de mensen die een kabel hebben besteld, ontvangen van stuntprijzen.net.
Krijg je nog een bevestiging als ze het geld hebben ontvangen en de kabel opsturen? Of moet ik gewoon afw88.
K heb vrijdagavond het geld over gemaakt, wanneer kan k mn kabeltje verwachten?

Blaatschaap

• I_PANDA_I
BonBon schreef op 02 maart 2004 @ 14:57:
Zomaar even tussendoor : past de V525 in een burolader voor een V60/66/70 ?
(lijkt op de foto dezelfde aansluitingen te hebben).

www.salesplaza.nl > gsmartikelen > laders > buroladers
Volgens mij wel,... aangezien het ook dezelfde datakabel is......
Maar zeker weten doe ik natuurlijk niet :/

Blaatschaap

• Cheeky
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 13-11 22:53
Vrijdag middag besteld en betaald, vandaag gekregen _/-\o_ . Ben er nu mee bezig.. :) Heb geen bevestiging ofzo ontvangen trouwens.

[Voor 5% gewijzigd door Cheeky op 02-03-2004 15:40]

• mgielissen
  • Laatst online: 26-10-2004
Exirion schreef op 02 maart 2004 @ 14:33:
[...]

Zijn jullie misschien fanatiekelingen die er de hele dag mee zitten te spelen? Met een beetje CPU load en het TFT scherm aan slurp je de accu wel snel leeg ja. Dan nog Bluetooth en eventueel de camera en je hebt 'm ruim binnen de 24 uur leeg ;)
Ik heb de telefoon nauwelijks gebruikt. Bluetooth staat uit

• IronFist
Welk postorderbedrijf kwam je pakket brengen cheeky?

• I_PANDA_I
IronFist schreef op 02 maart 2004 @ 16:18:
Welk postorderbedrijf kwam je pakket brengen cheeky?
Volgens mij hadden we het over de datakabel,..... toch cheeky of heb ik het nou mis ?? :?

Blaatschaap

• The Masochist
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 12-10-2016

The Masochist

Tennis Fre@k

Kan ik allen via dat Bleutooth USB iets vanaf de computer iets op deze phone zetten:?

Join het GoT Pulse-Team!!

• I_PANDA_I
Captain JeBo schreef op 02 maart 2004 @ 16:21:
Kan ik allen via dat Bleutooth USB iets vanaf de computer iets op deze phone zetten:?
:| Wel eens van teruglezen gehoord ?

Blaatschaap

• Cheeky
I_PANDA_I schreef op 02 maart 2004 @ 16:21:
[...]

Volgens mij hadden we het over de datakabel,..... toch cheeky of heb ik het nou mis ?? :?
Klopt. B) Gewoon TPG dus.

• _VooDooMen_
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 05-12 20:05
Ik heb net een Mycom Bluetooth USB Dongle gekocht, kun je het beste met de drivers van de cd werken. Of is dat brak.. en kun je beter een progje daarvoor downloaden..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• I_PANDA_I
Cheeky schreef op 02 maart 2004 @ 16:36:
[...]

Klopt. B) Gewoon TPG dus.
Maaruh lukt ut een beetje met die datakabel?

Blaatschaap

• visboer32
_VooDooMen_ schreef op 02 maart 2004 @ 16:40:
Ik heb net een Mycom Bluetooth USB Dongle gekocht, kun je het beste met de drivers van de cd werken. Of is dat brak.. en kun je beter een progje daarvoor downloaden..
De drivers van de cd werken hier prima! :)

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• JRD2004
  • Laatst online: 03-03-2006
Ik heb het hele topic afgezocht, en google gebruikt.

Maar ik ben er nog steeds niet achter of er verscheide tweaks zijn voor de telefoon? (bv. uitzetten camera geluid, geheugen vergroten, enz.)

Kan iemand helpen?

• Repeat
  • Laatst online: 20-05-2020
JRD2004 schreef op 02 maart 2004 @ 17:18:

Maar ik ben er nog steeds niet achter of er verscheide tweaks zijn voor de telefoon? (bv. uitzetten camera geluid, geheugen vergroten, enz.)

Kan iemand helpen?
uitzetten camera geluid kan. geheugen vergroten dmv geheugenkaartjes oid niet :)

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• visboer32
JRD2004 schreef op 02 maart 2004 @ 17:18:

Kan iemand helpen?
Over dat geluid: ga naar camera, dan info knop, dan setup afbeeldingen, dan sluitertoon en daar 'niet' kiezen. :)

Over geheugen vergroten, je kan die standaard afbeeldingen enzo eruit halen staat een bladzij ofzo terug hiero.

• The Masochist

The Masochist

Tennis Fre@k

Ik kan gene verbinden maken met dat Live! gedoe.... ik heb ook EMAIL ingesteld maar krijg daar ook geen verbinfing mee :?
Volgens de helpdesk hoefde ik niks intstellen :? Of toch wel :?

• BurningDog
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Weet iemand of het mogelijk is om, als je in de winkel een Vodafone prepaid sim kaart koopt, voor 14,95 ofzow, of je dan aan de v525 actie op de vodafone-site mee kan doen? Had ergens int topic een opmerking hierover gelezen, maar niet egt antwoord op mn vraag.
Ik neem aan dat het wel kan, maar misschien zijn er mensen die er meer van weten, of het al geprobeerd hebben.
Bij voorbaat dank! :)

Core 2 Duo E6600 - P5B Deluxe - 2x1GB PC5300

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 05-12 20:05
Alles werkt nu perfect met mijn dongle.. Maar met plaatjes is dat logo van vodafone in je beeld zeer irri.. Kan dat ding echt nie weg...

[Voor 7% gewijzigd door _VooDooMen_ op 02-03-2004 17:45]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

• The Masochist

The Masochist

Tennis Fre@k

Deed het Vodafone Live! het gelijk bij jouw :?

• Repeat
Heb je Live wel geactiveerd door 1200 te bellen?

Arguing on the Internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• Rareman
  • Laatst online: 23-09-2005
Ik zit er ook over na te denken om een datakabel te kopen, maar klopt het dat je dan geen spelletjes over kan zetten?? Dat lees ik namelijk net ergens een paar pagina's terug.. Lijkt me een beetje vreemd, maar als het zo is dan zou dat voor mij iig een reden zijn om niet voor zo'n kabel te gaan.

En ook nog even een vraagje over afleverrapporten. Ik heb al gezien dat je bij MMSjes die dingen aan kan zetten, maar weet iemand of dat ook bij gewone smsjes kan?

@Captain Jebo Heb je genoeg beltegoed? Had een paar blz's terug gelezen dat je meer als 2 euro moet hebben om verbinding met Live te kunnen maken.

• I_PANDA_I
Rareman schreef op 02 maart 2004 @ 17:53:
Ik zit er ook over na te denken om een datakabel te kopen, maar klopt het dat je dan geen spelletjes over kan zetten?? Dat lees ik namelijk net ergens een paar pagina's terug.. Lijkt me een beetje vreemd, maar als het zo is dan zou dat voor mij iig een reden zijn om niet voor zo'n kabel te gaan.
Misschien dat cheeky hier inmiddels het antwoord op weet,.....?
Ik zou het namelijk ook wel eens willen weten.

*verwacht deze week zijn datakabel* :)

Blaatschaap

• The Masochist

The Masochist

Tennis Fre@k

Rareman schreef op 02 maart 2004 @ 17:53:

En ook nog even een vraagje over afleverrapporten. Ik heb al gezien dat je bij MMSjes die dingen aan kan zetten, maar weet iemand of dat ook bij gewone smsjes kan?

@Captain Jebo Heb je genoeg beltegoed? Had een paar blz's terug gelezen dat je meer als 2 euro moet hebben om verbinding met Live te kunnen maken.
Ja ik heb nog genoeg.... Maar ben gan zoeken meost 1333 bellen, maar daar zeiden ze als je motorola had dat je handmatig via de site moet doen van vodafone...... ik ga zoeken :9

• h3nk0wZ
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 24-10-2007

h3nk0wZ

Mogge!

Hey ik ben dus ook opzoek naar deze foon, voor me vader welliswaar, maar die heeft dus een (lopend) kpn abbo, kunnen jullie me wat meer vertellen over de mogelijkheden..

Zoals abbo opzeggen en Vodafoon abbo nemen met deze pocket. e.d.

Ik houd me oog scherp op dit topic, vind het een erg mooie telefoon voor me vader :)

[Server: Trollbane | Guild: Core] :: [Drudeking] http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Trollbane&n=Drudeking

• I_PANDA_I
h3nk0wZ schreef op 02 maart 2004 @ 18:28:
Hey ik ben dus ook opzoek naar deze foon, voor me vader welliswaar, maar die heeft dus een (lopend) kpn abbo, kunnen jullie me wat meer vertellen over de mogelijkheden..

Zoals abbo opzeggen en Vodafoon abbo nemen met deze pocket. e.d.

Ik houd me oog scherp op dit topic, vind het een erg mooie telefoon voor me vader :)
En er dan stiekem zelf mee gaan spelen ;) Ja ja,... voor je vader.
Maar ik ben bang dat je er niet meer aan kunt komen,....... anders kun je volgens mij in elk geval nummerbehoud aanvragen (9 euro). Maar als je geen klant bent bij vodafone wordt ut erg moeilijk er nog een te bemachtigen.......

Blaatschaap

• The Masochist

The Masochist

Tennis Fre@k

Ik heb het gevonden... Als je Live! wil activeren (samen met MMS) als prepaid klant moet je naar 1200 bellen dan optie 3 daarna optie 5 en hier kan je het activeren.

[quote]Hoe stel ik mijn toestel in voor Vodafone MMS?
Daarnaast dient u de instellingen op uw toestel te activeren.
Heeft u een abonnement, dan belt u 1333 en kiest u voor optie 4, “het instellen van de telefoon voor MMS”. U krijgt automatisch de instellingen op uw mobiel binnen, nadat u uw type toestel heeft geselecteerd.

Heeft u een prepaid telefoon, dan belt u 1200 en u kiest voor optie 3 en vervolgens voor optie 5.
U kunt ook op internet kijken voor de instellingen op uw telefoon. Voor de juiste instellingen kies het merk en type van uw telefoon en volg de instructies. [\qoute]

Hier staat MMS maar daar in menu zeggen ze Vodafone Live!

• I_PANDA_I
[quote]Captain JeBo schreef op 02 maart 2004 @ 18:39:
Ik heb het gevonden... Als je Live! wil activeren (samen met MMS) als prepaid klant moet je naar 1200 bellen dan optie 3 daarna optie 5 en hier kan je het activeren.
Hoe stel ik mijn toestel in voor Vodafone MMS?
Daarnaast dient u de instellingen op uw toestel te activeren.
Heeft u een abonnement, dan belt u 1333 en kiest u voor optie 4, “het instellen van de telefoon voor MMS”. U krijgt automatisch de instellingen op uw mobiel binnen, nadat u uw type toestel heeft geselecteerd.

Heeft u een prepaid telefoon, dan belt u 1200 en u kiest voor optie 3 en vervolgens voor optie 5.
U kunt ook op internet kijken voor de instellingen op uw telefoon. Voor de juiste instellingen kies het merk en type van uw telefoon en volg de instructies. [\qoute]

Hier staat MMS maar daar in menu zeggen ze Vodafone Live!
Als je had terug gelezen had je dit allang geweten, en had je ons deze post bespaard 8)7

Blaatschaap

• razoon
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 04-12 17:49

razoon

"Keep on keeping on"

Is de eerste aanbieding van het toestel door Selekt Vracht werkelijk alleen maar savonds tussen 6 en 9?
Kheb m nl vrijdag besteld maar nog niet binnen terwijl Vodafone zegt dat ze hem de 27e al met Selekt Vracht hebben meegegeven.

• I_PANDA_I
razoon schreef op 02 maart 2004 @ 18:48:
Is de eerste aanbieding van het toestel door Selekt Vracht werkelijk alleen maar savonds tussen 6 en 9?
Kheb m nl vrijdag besteld maar nog niet binnen terwijl Vodafone zegt dat ze hem de 27e al met Selekt Vracht hebben meegegeven.
Voor de gene die het nog niet wisten, er zijn aan het eind van vorige week wat problemen op getreden tussen levering van Vodafone en Selektvracht. Het is niet helemaal duidelijk wat er aan de hand is.
Maar volgens IronFist, die geinformeerd heeft. Is er een lading pakketjes verdwenen. Maar dit wordt opgelost, dus het is nog even afwachten voor de gene die een verzendmailtje hebben gehad......

Blaatschaap

• IronFist
razoon schreef op 02 maart 2004 @ 18:48:
Razoon ik heb hetzelfde. Heb al een paar keer gebeld met Vodafone. Heb net een telefoontje terug gehad van Vodafone dat Selektvracht een 'foutje' heeft gemaakt en dat de pakketten verzonden op vrijdag 'zoek' zijn.
Voda en Selektvracht doen hun best, maar ze weten nog niet precies wanneer hij geleverd wordt, daarover word ik morgen gebeld.

We houden contact.. :)

• H3iN914
IronFist schreef op 02 maart 2004 @ 18:57:
[...]

Razoon ik heb hetzelfde. Heb al een paar keer gebeld met Vodafone. Heb net een telefoontje terug gehad van Vodafone dat Selektvracht een 'foutje' heeft gemaakt en dat de pakketten verzonden op vrijdag 'zoek' zijn.
Voda en Selektvracht doen hun best, maar ze weten nog niet precies wanneer hij geleverd wordt, daarover word ik morgen gebeld.

We houden contact.. :)
offtopic:
cker van de vrachtwagen gevallen :+

• razoon
  • Laatst online: 04-12 17:49

razoon

"Keep on keeping on"

getver! :'( dat bederft een hoop voorpret die ik had

• Japser24
  • Laatst online: 26-05-2008
niemand antwoord op mijn vraag? : kun je instellen dat je een geluids(of tril) melding krijgt als je een bericht via bluetooth krijgt?

• I_PANDA_I
Lol @ almost dubbel post IronFist ;)

Blaatschaap

• H3iN914
Is het ook mogelijk om een ander geluidje als 'sms-ontvangst-tringeltje' ( :+ ) in te stellen?

• Zenga13
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 02-01-2016
H3iN schreef op 02 maart 2004 @ 19:12:
Is het ook mogelijk om een ander geluidje als 'sms-ontvangst-tringeltje' ( :+ ) in te stellen?
Kijk eens in je handleiding. Dit werkt hetzelfde als je beltoon instellen.. |:(

• mentalmadnizz
  • Laatst online: 14:34

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Dus als ik het goed begrijp is de telefoon niet meer leverbaar voor niet vodafone klanten? Heb ik dan nog kans? ik heb me maandag een gereserveerd bij belcompany, en ik sta als tweede op de wachtlijst. Ze zouden deze week nog een lading verwachten, maar ze zeiden er niet bij dat de actie niet meer geldig is.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• dolby
  • Niet online
mentalmadnizz schreef op 02 maart 2004 @ 19:25:
Dus als ik het goed begrijp is de telefoon niet meer leverbaar voor niet vodafone klanten? Heb ik dan nog kans? ik heb me maandag een gereserveerd bij belcompany, en ik sta als tweede op de wachtlijst. Ze zouden deze week nog een lading verwachten, maar ze zeiden er niet bij dat de actie niet meer geldig is.
Ik denk dat de pakketten bij de vodafone winkel met sim kaart (tijdelijk) op zijn.
Verschillende winkels zoals belcompany,dixons hebben hem nog met sim kaart in het pakket.
Je zou een losse vodafone pre-paid sim kunnen kopen en vervolgens alsnog bij de vodafone winkel kunnen bestellen.

• Cheeky
I_PANDA_I schreef op 02 maart 2004 @ 18:21:
[...]

Misschien dat cheeky hier inmiddels het antwoord op weet,.....?
Ik zou het namelijk ook wel eens willen weten.

*verwacht deze week zijn datakabel* :)
Yup, games, foto's, geluid etc. werkt allemaal perfect. Moet alleen nog ff een goede guide vinden voor dingen die hier niet besproken mogen worden (heb je een mailtje@home.nl gestuurd panda).

• BurningDog
  • Niet online
dolby schreef op 02 maart 2004 @ 19:35:
[...]

Ik denk dat de pakketten bij de vodafone winkel met sim kaart (tijdelijk) op zijn.
Verschillende winkels zoals belcompany,dixons hebben hem nog met sim kaart in het pakket.
Je zou een losse vodafone pre-paid sim kunnen kopen en vervolgens alsnog bij de vodafone winkel kunnen bestellen.
De vraag is of dat wel werkt... Ik probeer het net met het nummer (vodafone prepaid) van mn broertje, en die pakt ie niet :/

• dolby
  • Niet online
BurningDog schreef op 02 maart 2004 @ 19:47:
[...]

De vraag is of dat wel werkt... Ik probeer het net met het nummer (vodafone prepaid) van mn broertje, en die pakt ie niet :/
Weird, volgens de site zou het moeten werken.

• The Masochist

The Masochist

Tennis Fre@k

2 Vraagjes:

-Hoe krijg ik dat 'koffie kopje' weg :?
-En waar kan ik instellen (als het kan) dat als ik hem open doe dat hij nog niet opneemt :?
Zal wel kunnen denk ik anders is het Plaatje bij nummer onnodig

[Voor 4% gewijzigd door The Masochist op 02-03-2004 20:15]

• I_PANDA_I
Captain JeBo schreef op 02 maart 2004 @ 20:15:
2 Vraagjes:

-En waar kan ik instellen (als het kan) dat als ik hem open doe dat hij nog niet opneemt :?
1: Je moet je Java aplicatie afsluiten,... kost je minder stroom en je bent je kopje koffie kwijt.
2: Dat kan volgens mij wel, maar k weet zelf niet hoe.

Blaatschaap

• The Masochist

The Masochist

Tennis Fre@k

Ok maar wat houd dat dan in (koffie kopje)

• BurningDog
  • Niet online
dolby schreef op 02 maart 2004 @ 19:57:
[...]

Weird, volgens de site zou het moeten werken.
Net klantenservice gebeld: is nog te verkrijgen :)
Kan wel 2 weken duren, maargoed, is het wachten waard _/-\o_

• Repeat
Captain JeBo schreef op 02 maart 2004 @ 20:20:
Ok maar wat houd dat dan in (koffie kopje)
Dat je java gebruikt. Als je je toepassing dan niet goed afsluit blijft het logo'tje staan. Maar als je echt afsluiten kiest in het menu van je spelletje verdwijnt het kopje. :)

• iCrOn
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04-12 19:36
weet iemand hoe je voorkomt dat je met die knopjes aan de zijkant je profiel geluid aan en uit zet als je gsm dicht geklapt is
is nogal onhandig |:( iemand enige idee hoe dit uit te zetten is?

• BonBon

Met alle respect, maar lees je handleiding eens gewoon een keer door.
Staat precies in wat jij vraagt namenlijk ;)

• poesje
  • Laatst online: 07-12-2020
2 Vraagjes:

Settings -> In-Call Setup -> Answer Options -> Open To Answer
(oja, die van mij staat zoals je ziet in het engels :P )
iCrOn schreef op 02 maart 2004 @ 20:40:
weet iemand hoe je voorkomt dat je met die knopjes aan de zijkant je profiel geluid aan en uit zet als je gsm dicht geklapt is
is nogal onhandig |:( iemand enige idee hoe dit uit te zetten is?
Hmm..... bij andere mensen werken die linker knopjes dus wel als ie dicht is, bij die van mij moet je moeite doen als ie dicht is. Maar als ie open is doen die knopjes het wel normaal :) . (vreemd, maar fijn)

[Voor 54% gewijzigd door poesje op 02-03-2004 20:59]

• The Masochist

The Masochist

Tennis Fre@k

BonBon schreef op 02 maart 2004 @ 20:47:
[...]

Met alle respect, maar lees je handleiding eens gewoon een keer door.
Staat precies in wat jij vraagt namenlijk ;)
Maar hijs zo dik :X

• RouT
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 26-12-2014
Ik kwam zojuist toevallig dit Vodafone abo tegen:

http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=192

op http://www.gsmstunter.nl/
U krijgt een 100% gratis Vodafone abonnement voor een periode van 2 jaar.

6 Maanden lang 120 minuten gratis bellen per maand, daarna 18 maanden 60 minuten gratis bellen per maand.
Geen aansluitkosten.
Geen verzendkosten.
Nummerbehoud is helaas niet mogelijk met deze actie.
Hmm, dit is dus echt 100% gratis? Dat kan toch niet ? O-) :7

• BonBon
...grapjas... :+
Een beetje initiatief kan geen kwaad. Het is alleen zo makkelijk om hier even snel je vragen neer te kwakken he :P

• BonBon
RouT schreef op 02 maart 2004 @ 21:07:
Ik kwam zojuist toevallig dit Vodafone abo tegen:

http://www.gsmstunter.nl/gsmnew/Informatie.php?action=192

op http://www.gsmstunter.nl/

[...]

Hmm, dit is dus echt 100% gratis? Dat kan toch niet ? O-) :7
Grappig......zo'n abbo bestellen en dan in je prepaid V525 gebruiken :P
Het lijkt inderdaad wel gratis. Bestel er anders gewoon 1, en kijk wat er voor bijkomende kosten bijzitten ;)

edit #1 : eenmalige aansluitkosten : 52,50 euro. Dus niet gratis...
edit #2 : en in de advertentie staat "geen aansluitkosten". Vreemd...

[Voor 15% gewijzigd door BonBon op 02-03-2004 21:26]

• kiks
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 07-03-2004
heb em al een weekje en hij is kewl!! _/-\o_ Heb zelfs ook al een BT usbdongle!!
In het begin deed BT het niet maar uiteindelijk na heel veel gekloot...is het toch gelukt.

Vraagje:
Weet iemand nog meer sites waar je poly/midi, wallpapers en mp3's kan downloaden en versturen via BT???

Staan een paar sites op de startpost...maar das tog niet alles neem ik aan??
Heb al gezocht en heb een paar sites gevonden maar daar moet je voor dokke.
en als je wallpapers opslaat zie je vaak "preview"erop...das niet de bedoeling denk ik....

thanks!
:)

• -Yourney-IA
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

Wiseguy.... als je beetje transcoding ervaring met mp3tjes hebt dan kun je gewoon een bestaand mp3`tje knippen met bv nero wave editor ( het refrein ofzo) en dan sla je hem op als mp3 22khz 64 kpbs dan krijg je een redelijk klein mp3`tje die je mooi op je phone afspelen..

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• -Yourney-IA
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

bovendien kun je toch gewoon zelf wallpapers op maat maken dmv fotosoep...
gewoon juiste resolutie instellen...

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• hoodlum
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Tip:

Gratis je fotos uploaden naar internet zonder bluetooth of datakabel: registreer je bij my vodafone en gebruik het mms album. Stuur vervolgens de afbeelding (geluid kan ook geloof ik) in een MMS naar 2667.

Over de kosten staat op de vodafone site:
Kosten: het zenden van MMS-berichten naar het MMS Album is gratis - dit kan rechtstreeks via verkorte code 2667; van ieder MMS-bericht dat je vanaf je mobiele telefoon verzend wordt ook gratis een kopie naar het 'Postvak IN' van je MMS Album gestuurd.
Via diezelfde site kan je overigens ook al je email accounts aan je vodafone mail koppelen zodat je al je accounts tegelijk kan checken op je phone.

[Voor 16% gewijzigd door hoodlum op 02-03-2004 23:04]

• I_PANDA_I
Geh geh, als je wil kun je zelf je eigen games maken. Je moet dan alleen wat kennis van Java programering hebben :P

Blaatschaap

• E-RIC
  • Laatst online: 27-02 11:51
BonBon schreef op 02 maart 2004 @ 21:16:
edit #1 : eenmalige aansluitkosten : 52,50 euro. Dus niet gratis...
edit #2 : en in de advertentie staat "geen aansluitkosten". Vreemd...
Bij een twee jarig contract zijn de aansluitkosten 0 en krijg je de eerste 2 maanden ook gratis. Daarnaast krijg je een cashback van 391 euro's (4x23.5+18x16.5)
D'r was volgens mij ook een topic over, maar kan hem niet zo snel vinden...

Die Mycom dongle werkt btw heel makkelijk. Gewoon die CD erin gooien en alles is daarna erg logisch.

Over dat verwijderen van die beltonen: kan het niet zijn dat die lelijke standaard beltonen ook niet in de "root" staan, net als sommige plaatjes? Of staan ze ergens anders. Het is wel zo dat die Ibiza party en sombrero tussen de bestanden staan die je erop zet en die standaard ringtones staan er onder (bij mij dan)

[Voor 45% gewijzigd door E-RIC op 02-03-2004 23:09]

• eeerik
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 01-05-2014
Ik wil ws overmorgen die telefoon gaan halen bij de Vodafone City Point, weet iemand of ze snel zijn uitverkocht of hebben ze ze gewoon altijd?

• pang
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 01-12 21:36
als je de post ff leest dan weet je het antwoordt :)
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee