Toon posts:

Het Grote Motorola V500/V525 Topic [III]

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.185 views sinds 30-01-2008

• Anoniem: 98248
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
* Anoniem: 98248 voordat je verder gaat eerst de startpost door!

http://www.annemiekevanrosmalen.nl/logo.jpg

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic en Het grote Motorola V500/V525 Topic [II]

Begin februari kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:

Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts € 129,95!

Bij dit prepaidpakket zit inbegrepen:

• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking./me In totaal dus 65 euro beltegoed. Deze actie loopt tot 31 maart 2004.
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.

/me Over het opsturen van de streepjescode is wat onduidelijkheid ontsaan. De streepjescode die verstuurd zou moeten worden is naar alle waarschijnlijkheid deze.

Motorola V525:

http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_1.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_4.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_2.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_9.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_10.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_6.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_5.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_8.jpg
http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_7.jpghttp://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_11.jpg

Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm

Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory

Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files enWAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten

Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth/me
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)

/me Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo >:) ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden

Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:

• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:

- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.

Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .

• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'

• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!

Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock

* Anoniem: 98248 Dit alles voor slechts € 129,95!! Maar.. wees er snel bij want deze actie duurt tot 31 maart 2004!

F.A.Q.

Q: Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
A: Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.

Q: Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
A: 2-4 werkdagen

Q: Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?! :?
A1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
A2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.

Accessoires
MyCom BT USB-Dongle [25€]
V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
Officiële Motorola V525 Accessoires

Handige links
Vodafone.nl, informatie voor het instellen van MMS en Live! op de V525
Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
Officiële Motorola-site
Motorola.HowardForums.com
Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
Handige info voor het maken van mp3-ringtones
Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
Spaanse Motorola V525-site
Tutorial voor verzenden van javagames met datakabelTip!

Ringtones, wallpapers en games

V525 Download-site Tip!
NOG meer java-games (600+!) Merendeel geschikt voor T610/630
Nog wat leuke java-midlets Tip!
Motclub.com; games voor de Vxxx-serie
SE 610/630 Games, geschikt voor V525, behalve de Mophun-games
Simpele site met veel wallpapers Tip!
Mobile-java.de, site heeft een gedeelte met V525-games
V525-downloads, zeer veel downloads! [b]Tip![/b]

Reviews
Mobile-review.com
AreaMobile.de
Chip.de
Mobile.idnes.cz

Verkooppunten
Dixons
Belcompany
Vodafone
Phonehouse, alleen niet via website te bezichtigen..

* Anoniem: 15154 firmwares
* Anoniem: 15154 Unlock links, codes of handel
* Anoniem: 98248 de FaQ voor meer info.

Thnx to: Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit het oude topic!

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 21:23]

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:35

silitek

Tubes Only

Vragen over BT, ems-plaatjes verwijderen en/of foto's van de v525 zijn te vinden in deel I en II >:)

Tubes....It's what make music music!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:39

Exirion

Gadgetfetisjist

Nou, de mijne is inmiddels morsdood :( Hij had al een probleempje met een haperend knopje, en hoewel er niet/nauwelijks mee gebeld is gaat ie niet meer aan. Als ik 'm aanzet en de PIN code geef komt ie in een oneindige loop en moet ik de accu eruit trekken om 'm uit te krijgen :{ Hopelijk is de kwaliteit van die dingen niet altijd zo slecht.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Niet online
silitek schreef op 04 maart 2004 @ 09:49:
Vragen over BT, ems-plaatjes verwijderen en/of foto's van de v525 zijn te vinden in deel I en II >:)
ook in deze hoor

• silitek

silitek

Tubes Only

• silitek

silitek

Tubes Only

Terug naar de winkel dan maar. Mischien heb je een Maandag editie :( ...Heb mijn foon nu drie weken en geen mankementen tot nu toe :9
Exirion schreef op 04 maart 2004 @ 09:49:
Nou, de mijne is inmiddels morsdood :( Hij had al een probleempje met een haperend knopje, en hoewel er niet/nauwelijks mee gebeld is gaat ie niet meer aan. Als ik 'm aanzet en de PIN code geef komt ie in een oneindige loop en moet ik de accu eruit trekken om 'm uit te krijgen :{ Hopelijk is de kwaliteit van die dingen niet altijd zo slecht.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

silitek schreef op 04 maart 2004 @ 09:58:
Terug naar de winkel dan maar. Mischien heb je een Maandag editie :( ...Heb mijn foon nu drie weken en geen mankementen tot nu toe :9
Er is al een nieuwe voor me apart gelegd :P
Service zit wel goed dus.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:35

Mad_Demon

de dokter

Ik wacht nog steeds op het telefoontje van Citypoint dat ik m'n foontje op kan halen :)

offtopic:
Tevens verkapte terugvind-post

[Voor 5% gewijzigd door Mad_Demon op 04-03-2004 10:08]

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

• ernst
  • Laatst online: 23-05 15:19
n.a.v. dit nieuwspostje nieuws: Smartphone als afstandsbediening Mac vroeg ik mij af of zo iets ook mogelijk is met de V525.
Iemand zei laatst tegen mij dat JAVA geen gebruik kan maken van poorten als bt.
weet iemand daar meer over?

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

Anoniem: 94037

Anoniem: 106880 schreef op 04 maart 2004 @ 07:51:
[...]

Het probleem met niet werkende volumeknoppen en het klep-schakelaartje heeft toch te maken met een te snel lege batterij. Sinds gisteren heb ik er een rubber dopje tussen het scherm zitten. De volumeknoppen werken dan wel en vanmorgen had ik nog steeds 3 streepjes. _/-\o_
Klopt, ik had vanmorgen precies hetzelfde, ook 3 streepjes dus. Ik ga vandaag of morgen, denk ik, ff terug naar de winkel. Dan maar ff mn telefoon missen.......Maar het is niet zo dat die schakelaar hm te ver indrukt, druk maar eens met een schroevendraaier of iets anders stevig op het knopje. Dan werken de knopjes nog steeds......

[Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 04-03-2004 10:40]

Anoniem: 107728

hmmmzz...pikkie ben je ook he. ik zei toch dat andere pics wel gelukt zijn om eruit te halen maar deze
star.ems
Medical.ems
Balloon.ems
Lunch.ems
soccer.ems
Coffee.ems
guitar.ems
movies.ems
television.ems
dus niet. dus kom niet bijdehand doen :)
Scaror schreef op 04 maart 2004 @ 01:56:
[...]

Oh wat is ze dom, lees ff terug....pagina 5 van dit topic bijvoorbeeld. Daar staan alle namen van die EMS plaatjes.

[Voor 48% gewijzigd door Anoniem: 107728 op 04-03-2004 10:48]

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ernst schreef op 04 maart 2004 @ 10:09:
n.a.v. dit nieuwspostje nieuws: Smartphone als afstandsbediening Mac vroeg ik mij af of zo iets ook mogelijk is met de V525.
Iemand zei laatst tegen mij dat JAVA geen gebruik kan maken van poorten als bt.
weet iemand daar meer over?
http://www.microjava.com/...ductivity?content_id=6517

Zegt genoeg denk ik ;)

Anoniem: 107728 schreef op 04 maart 2004 @ 10:45:
[...]

hmmmzz...pikkie ben je ook he. ik zei toch dat andere pics wel gelukt zijn om eruit te halen maar deze
star.ems
Medical.ems
Balloon.ems
Lunch.ems
soccer.ems
Coffee.ems
guitar.ems
movies.ems
television.ems
dus niet. dus kom niet bijdehand doen :)
Download dan ff dat zip bestandje die ergens gepost is, die doen het als het goed is allemaal....
Hier dus: Picture Remove V525

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 04-03-2004 10:52]

• Niet online
Java heeft geen toegang tot bluetooth, alleen tot communicatie via gsm-network, kostgeld dus.

Dit in tegenstelling tot de Mophun-apps die wel toegang tot BT hebben. De SE's supporten mophun

• Niet online
ik ga vandaag testen hoe lang mijn mobiel t uithoud zonder hem te gebruiken. Ik heb ook t probleem van de knopjes die t niet doen aan de zijkant. Ik ga sowieso terug naar de winkel, maar ikheb niet zo veel zin.. Is t gratis om m te laten reparen?

wtf :| t zijn 41 pagina's!!! weet je toevallig welk pagina't is? :D Zou een stuk makkelijker zijn
Anoniem: 94037 schreef op 04 maart 2004 @ 10:46:
[...]

Download dan ff dat zip bestandje die ergens gepost is, die doen het als het goed is allemaal....

Anoniem: 107728 schreef op 04 maart 2004 @ 10:51:
wtf :| t zijn 41 pagina's!!! weet je toevallig welk pagina't is? :D Zou een stuk makkelijker zijn

[...]
Wat ik net al zei, hier dus: Picture Remove V525
Man zoeken is tog niet zo moeilijk, gewoon ff ctrl f.
Anoniem: 98248 schreef op 04 maart 2004 @ 10:51:
ik ga vandaag testen hoe lang mijn mobiel t uithoud zonder hem te gebruiken. Ik heb ook t probleem van de knopjes die t niet doen aan de zijkant. Ik ga sowieso terug naar de winkel, maar ikheb niet zo veel zin.. Is t gratis om m te laten reparen?
Tuurlijk is dat gratis......

[Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 04-03-2004 10:55]

S.o.c.o.o.l, it's workin'! thanks! _/-\o_

• Serum
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-10-2022
Welke blue-tooth dongle gebruiken jullie ?

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Serum schreef op 04 maart 2004 @ 11:17:
Lees de vorige topics nou even door.....

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
1. zijn er inmiddels in NL al mini antennes te koop voor de V525 die passen ZONDER te moeten vijlen/zagen etc. ?

2. het sms herinnerings-piepje wat je om de 5 minuten hoort wanneer je je sms niet leest kun je aan of uitzetten : instellingen > geluidsprofiel > detail > herinneringen.

offtopic:
* mijn Samsung A800 heeft met originele antenne meer bereik dan met een mini antenne
:|

[Voor 22% gewijzigd door BonBon op 04-03-2004 12:11]

• Anoniem: 86754
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
BonBon schreef op 04 maart 2004 @ 11:53:
1. zijn er inmiddels in NL al mini antennes te koop voor de V525 die passen ZONDER te moeten vijlen/zagen etc. ?

2. het sms herinnerings-piepje wat je om de 5 minuten hoort wanneer je je sms niet leest kun je aan of uitzetten : instellingen > geluidsprofiel > detail > herinneringen.

offtopic:
* mijn Samsung A800 heeft met originele antenne meer bereik dan met een mini antenne
1. Ja, ik heb er 1tje, maar ik vind het niet geweldig passen.. Ik heb hem bij zo'n turkenzaakje gekocht (€7), ik wil wel ff foto's maken als het nodig is? Laat maar ff horen :)
2. okay :)

• Niet online
BonBon schreef op 04 maart 2004 @ 11:53:

offtopic:
gek he;)

@hein: Bitte Sehr!

• ernst
Het kan dus ??? :o
(even zeker weten, voor ik blij wordt van dode mussen... )
Iemand het al geprobeerd ?

Klote, niet dus (1 post verder)
alleen via internet :/

[Voor 10% gewijzigd door ernst op 04-03-2004 13:06]

Every day is a start of something new, and every evening ends with the splendid dawn of a new day

• BonBon
Anoniem: 86754 schreef op 04 maart 2004 @ 12:31:
[...]

1. Ja, ik heb er 1tje, maar ik vind het niet geweldig passen.. Ik heb hem bij zo'n turkenzaakje gekocht (€7), ik wil wel ff foto's maken als het nodig is? Laat maar ff horen :)
2. okay :)
Foto's zijn welkom... ;)

• BonBon
Anoniem: 98248 schreef op 04 maart 2004 @ 12:49:
[...]

gek he;)

@hein: Bitte Sehr!
Op zich niet gek, maar het is wel een originele mini antenne speciaal voor dat type Samsung. "Mini" betekent dus eigenlijk "inleveren van je bereik" :P

• Anoniem: 86754
  • Niet online
BonBon schreef op 04 maart 2004 @ 13:16:
[...]

Op zich niet gek, maar het is wel een originele mini antenne speciaal voor dat type Samsung. "Mini" betekent dus eigenlijk "inleveren van je bereik" :P
hmm, ik heb nu net zoveel bereik als 'voorheen'.. en die foto, duurt nog wel ff hoor, batterij is net leeg :( als ie vol is loop ik wel ff naar spiegel :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Anoniem: 98248 schreef op 04 maart 2004 @ 10:49:
Java heeft geen toegang tot bluetooth, alleen tot communicatie via gsm-network,
Da's toch niet helemaal waar. Vooral Motorola is erg actief op het Bluetooth vlak en ook in relatie tot Java:
Motorola has been pushing the bluetooth api for midp and they have phones that support it.

• dolby
  • Niet online
IronFist schreef op 03 maart 2004 @ 12:01:
Nee nog niet verder nieuws sinds gister 18.00 toen ik werd gebeld.
De onlinewinkel.nl@vodafone reageert sinds 1,5 dag ook niet meer op mijn mails
En ik hoorde van cheesy dat ze na vrijdag alles via TPG versturen

Ik word vanavond weer gebeld over Selektvracht gedoe
En al wat meer te weten gekomen? kennis van mij heeft hem ook nog steeds niet :|

Anoniem: 89236

dolby schreef op 04 maart 2004 @ 13:39:
[...]

En al wat meer te weten gekomen? kennis van mij heeft hem ook nog steeds niet :|
Ik had de V525 afgelopen maandag middag besteld, kreeg hem woensdag avond van Selektvracht (gisteren dus)...

• IronFist
  • Laatst online: 21:23
Nee ik, en nog iemand anders hebben hem ook nog niet. Ik krijg net eindelijk een antwoord op de mail van afgelopen maandag, ze zullen laten weten als hij is verstuurd |:(
Dus als ik hem maandag pas had besteld zou ik hem nu al hebben.. :(

• dolby
  • Niet online
Anoniem: 89236 schreef op 04 maart 2004 @ 13:49:
[...]

Ik had de V525 afgelopen maandag middag besteld, kreeg hem woensdag avond van Selektvracht (gisteren dus)...
bofkont :o
Hij heeft bericht gehad op dinsdag dat ie was verstuurd, maar nog niets ontvangen.

• IronFist
Dinsdag..Had hij ook al op vrijdag een bericht gehad dat ie was verzonden? Want blijkbaar is alleen met de levering van vrijdag wat mis gegaan. Net weer beide partijen opgebeld, hij zou eind deze/ begin volgende week er moeten zijn. Echter komt mijn adres nog steeds niet voor bij Selektvracht, zodat het waarschijnlijk zaterdag op z'n vroegst wordt. :(
Heb je een mail/msn adres van die kennis? Laat hem dan contact met mij opnemen (adres staat in profiel)
En wat krijgt hij te horen van Voda en Selektvracht?

[Voor 11% gewijzigd door IronFist op 04-03-2004 14:23]

• dolby
  • Niet online
IronFist schreef op 04 maart 2004 @ 14:22:
Dinsdag..Had hij ook al op vrijdag een bericht gehad dat ie was verzonden? Want blijkbaar is alleen met de levering van vrijdag wat mis gegaan. Net weer beide partijen opgebeld, hij zou eind deze/ begin volgende week er moeten zijn. Echter komt mijn adres nog steeds niet voor bij Selektvracht, zodat het waarschijnlijk zaterdag op z'n vroegst wordt. :(
Heb je een mail/msn adres van die kennis? Laat hem dan contact met mij opnemen (adres staat in profiel)
En wat krijgt hij te horen van Voda en Selektvracht?
Vrijdag was het geaccepteerd, dinsdag verzonden.
Selektvracht heeft ook zijn adres niet.
Vodafone zegt bel morgen terug, want selektvracht had problemen.

Anoniem: 106609

Heb een sitje gemaakt voor fotos als je een paar mooie fotos hebt mail ze even naar spakenburger@hotmail.com
oja de site is www.freewebs.com/motorolav525

[Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 106609 op 04-03-2004 14:46]

Anoniem: 107211

een vraagje ik heb vandaag de originele datakabel van motorola binnen gehad.
Ik kan ringtones, wallpapers etc.. sturen.
Ik heb ook heel veel mobile spelletjes op mijn pc staan weet iemand hoe ik die games op mijn mobile kan zetten via de datakabel.
de games zijn allemaal .jar bestanden en voor de v525.

Ik heb ook heel veel mobile spelletjes op mijn pc staan weet iemand hoe ik die games op mijn mobile kan zetten via de datakabel.
ik heb het programma mobile phone tools 2.0 erbij gekregen.
alvast bedankt als iemand weet hoe ik dit moet doen.

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 02:05
Ga naar motclub.com
Haal Jadgen om jad bestanden bij jar bestanden te maken.
Gebruik MIDway om ze over te zetten. Je moet wel ff het java laad menu unlocken (heb ik gedaan met MSS van motclub).

• silitek

silitek

Tubes Only

Denk dat jar. niet gaat lukken. Ik heb ook mobile phonetools 2.0 maar dan met BT verbinding...kan alles doen behalve jar. overzenden.
Anoniem: 107211 schreef op 04 maart 2004 @ 14:52:
ik heb het programma mobile phone tools 2.0 erbij gekregen.
alvast bedankt als iemand weet hoe ik dit moet doen.

Anoniem: 106099

silitek schreef op 04 maart 2004 @ 15:06:
Denk dat jar. niet gaat lukken. Ik heb ook mobile phonetools 2.0 maar dan met BT verbinding...kan alles doen behalve jar. overzenden.

[...]
waarom gebruik je mpt als je bt hebt? ik heb ook bt en stuur .jar gewoon via obex push in bluetooth places

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:12
Hoi Cheeky
Je moet wel ff het java laad menu unlocken (heb ik gedaan met MSS van motclub).
Waar staat MSS voor?

Ik moet hebben zitten slapen staat er gewoon :Z

Walter

[Voor 16% gewijzigd door discusws op 04-03-2004 15:20]

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Anoniem: 107860

Cheeky welke software gebruik jij precies bij je datakabel voor de v66 om plaatjes, mp3 en games over te zetten? Ik heb inmiddels mpt pst en sistor gehad, maar tot nu toe geen succes...ik dnek dat het aan de drivers ligt? Ik heb al wel een stuk of 5 keer drivers moeten installeren(via die popup van 'niuewe hardware gevonden' onder winXP) vaag dat ie het nog niet doet :'(
Cheeky schreef op 04 maart 2004 @ 15:06:
Ga naar motclub.com
Haal Jadgen om jad bestanden bij jar bestanden te maken.
Gebruik MIDway om ze over te zetten. Je moet wel ff het java laad menu unlocken (heb ik gedaan met MSS van motclub).

• ernst
Exirion schreef op 04 maart 2004 @ 13:21:
[...]

Da's toch niet helemaal waar. Vooral Motorola is erg actief op het Bluetooth vlak en ook in relatie tot Java:

[...]
Hmm
Dus, wanneer iemand in JAVA zo'n bt. PC afstandbedieningsprogje zou schrijven, dan zou dat alleen op Motorola's gebruikt kunnen worden omdat andere telefoons via java geen bt. kunnen gebruiken?

• silitek

silitek

Tubes Only

Ik heb BT standaard in m'n notebook zitten....Toshiba software is heel anders dan z'n BT dongle van My Com met software....krijg enkelt verbinding met apparaten maar moet dan nog software hebben om het spul aan te sturen.

Dus,..MPT 2.0 werkt
Anoniem: 106099 schreef op 04 maart 2004 @ 15:14:
[...]

waarom gebruik je mpt als je bt hebt? ik heb ook bt en stuur .jar gewoon via obex push in bluetooth places

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 02:05
MSS = motorola service software
Anoniem: 107860 schreef op 04 maart 2004 @ 15:24:
Cheeky welke software gebruik jij precies bij je datakabel voor de v66 om plaatjes, mp3 en games over te zetten? Ik heb inmiddels mpt pst en sistor gehad, maar tot nu toe geen succes...ik dnek dat het aan de drivers ligt? Ik heb al wel een stuk of 5 keer drivers moeten installeren(via die popup van 'niuewe hardware gevonden' onder winXP) vaag dat ie het nog niet doet :'(

[...]
Voor plaatjes en mp3 gebruik ik MPT. Drivers zijn wel btje vaag iid. Ik heb eerst Motorola USB Modem Driver geinstalleerd (motclub). Bij windows automatische install naar c:\windows verwezen. Alle P2K drivers geinstalleeerd. En bij MSS ging xp weer dingen installen, toen heb ik telkens naar de dir van de P2K drivers verwezen.

• discusws
Hoi Cheekey
Voor plaatjes en mp3 gebruik ik MPT. Drivers zijn wel btje vaag iid. Ik heb eerst Motorola USB Modem Driver geinstalleerd (motclub). Bij windows automatische install naar c:\windows verwezen. Alle P2K drivers geinstalleeerd. En bij MSS ging xp weer dingen installen, toen heb ik telkens naar de dir van de P2K drivers verwezen.
Bij install MPT lijkt het erop dat ie zijn eigen usb driver installeerd en dit werkt :) .

Bij PST install zegt ie dat systeem moet worden ge-reboot. Hierna komen diverse foutmeldingen omdat de taal verkeerd is en hij de language files niet kan updaten.

Ook al wijik naar de P2K dir dan nog zie ik in mijn hardware schermpje dat ie geen usb modem aanmaakt op het moment dat ik d PST start.

Dit doet ie wel als ik MPT start 8)7

Werk met Win XP pro incl laatste updates
mvgr Walter

Anoniem: 107860

Precies, dat met die languagefiles had ik ook..zal wel verder geen probleem zijn dnek ik. Maar als alles goed is geinstalleerd incl. de drivers, hoe kan ik onder MPT dan een plaatje/mp3/etc naar mn v525 kopieren? Welk optie moet ik gebruiken? En onder PST? :D ik kom er niet echt uit zoals je merkt _/-\o_
discusws schreef op 04 maart 2004 @ 15:46:
Hoi Cheekey

[...]

Bij install MPT lijkt het erop dat ie zijn eigen usb driver installeerd en dit werkt :) .

Bij PST install zegt ie dat systeem moet worden ge-reboot. Hierna komen diverse foutmeldingen omdat de taal verkeerd is en hij de language files niet kan updaten.

Ook al wijik naar de P2K dir dan nog zie ik in mijn hardware schermpje dat ie geen usb modem aanmaakt op het moment dat ik d PST start.

Dit doet ie wel als ik MPT start 8)7

Werk met Win XP pro incl laatste updates
mvgr Walter
_/-\o_

• discusws
Anoniem: 107860 schreef op 04 maart 2004 @ 15:57:
Precies, dat met die languagefiles had ik ook..zal wel verder geen probleem zijn dnek ik. Maar als alles goed is geinstalleerd incl. de drivers, hoe kan ik onder MPT dan een plaatje/mp3/etc naar mn v525 kopieren? Welk optie moet ik gebruiken? En onder PST? :D ik kom er niet echt uit zoals je merkt _/-\o_
[...]
_/-\o_
Hoi Motov525,

MPT: zo uit mijn hoofd heb je aan de linker kant wat ikoontjes zitten. ergens in het midden staat iets van multiemedia. Aanklikken
dan opent zich een nieuw scherm waarin links jouw pc te zien is een soort verkennertje :) en rechter schermpje zie je Audio en Sound (of geluid weet ik niet meer O-) )

Nou sleep nu gewoon je plaatje of geluid naar desbetreffende map...

thats All,

PST ik zou het niet weten omdat ie niet werkt (nog) bij mij.....

Walter

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-05 13:24
eindelijk eens weer iets goeds van vodafone EN van belcompany :)
ze zeiden dat ik 2 weken moest wachten voor mijn telefoon terug was bij de reparatie maar het is gelukt in een kleine 5 dagen ! inplaats van 14 dagen. ik denk dat ze mijn telefoon gewoon hebben vervangen en een nieuwe hebben of gewoon mijn tel. hebben geflasht. naja , ik ga hem over een half uur ophalen en dan post ik hier wel mijn bevindingen met mijn nieuwere software inplaats vna 8.8

offtopic:
holleboomer , sorry dat ik het vorige topic bijna heb laten sluiten , spijt me zeer erg , ik liet me een beetje gaan en reageerde al mijn frustatie op dit topic af

edit: gvd , kan ik eindelijk mijn telefoon ophalen , wil me moeder me niet brengen :(
kan ik lekker wachten tot morgen.........

[Voor 10% gewijzigd door k5052 op 04-03-2004 17:22]

Anoniem: 65861

Ik blijf het vreemd vinden dat op Ebay.nl geen antennes te vinden zijn, terwijl het op de site van ons buurland het stikt van de antennes. Ze hebben ze in verschillende prijzen, van 1.99 tot 4.99 en de ene noemt ze Mini Alu antenne en de ander mini metal antenne.

Weet iemand of deze verschillend zijn?

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-07-2022
Wat een klootzakker bij vodafone zeg..
Ik bestel dinsdag zo'n motorola via hun site, ik krijg orderbevestiging in me mail en ff later krijg ik een mail waarin staat dat door een technische storing mijn order onvolledig is, en dat ik overnieuw moet bestellen. Dus ik over nieuw bestellen.
Later die dag krijg ik te horen dat mijn order is geaccepteerd (Maar dus niet mijn 2de order maar mijn eerste).
Nu kreeg ik gisteren een mail waarin stond dat de eerste order was verzonden en dat ik hem vanavond kon verwachten (Ik helemaal blij, kon niet wachten tot schol uit was en totdat het vanavond is)
EN nu lees ik mijn inbox dat beide orders zijn geannuleerd omdat ik er meer dan 1 had gemaakt...

Maar ik vraag me toch af hoe dit kan, aangezien ze gisteren zeiden dat die verstuurd was :( :(

Heb ze meteen mooie nette email gestuurd, maar vind et wel zakkewassers als ze me zoiets aandoen :P

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Anoniem: 107798

Kan je de V525 ook laten vibreren tijdens de ringtone? Bij mij trilt hij namelijk eerst en daarna komt de ringtone pas.

• BonBon
Anoniem: 107798 schreef op 04 maart 2004 @ 16:35:
Kan je de V525 ook laten vibreren tijdens de ringtone? Bij mij trilt hij namelijk eerst en daarna komt de ringtone pas.
:O :Z :Z :Z :Z :Z

• Anoniem: 55933
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Het is een complot! Geen één van de vijf winkels (Belcompany, Phone House, T for Telecom, Kijkshop, Dixons en ik was toch nog maar ff langs VF City Point geweest) heeft 'm nog!!! :'( Ik de hele dag wachten om na school keihard naar de stad te fietsen, blijkt dat ze bij Phone House net de laatste 10 minuten voordat ik kwam te hebben verkocht... Dat wordt online bestellen :(
Oh ja, hoe werkt dat eigenlijk bij die Vodafone site? Ik vul bij huidig prepaid nummer mijn nummer in, en hij zegt ongeldige invoer :? :?

Anoniem: 55933 schreef op 04 maart 2004 @ 16:38:
Het is een complot! Geen één van de vijf winkels (Belcompany, Phone House, T for Telecom, Kijkshop, Dixons en ik was toch nog maar ff langs VF City Point geweest) heeft 'm nog!!! :'( Ik de hele dag wachten om na school keihard naar de stad te fietsen, blijkt dat ze bij Phone House net de laatste 10 minuten voordat ik kwam te hebben verkocht... Dat wordt online bestellen :(
Oh ja, hoe werkt dat eigenlijk bij die Vodafone site? Ik vul bij huidig prepaid nummer mijn nummer in, en hij zegt ongeldige invoer :? :?
Ha, je moet ook niet na schooltijd heengaan, maar voor schooltijd......Bij de eerste winkel waar ik was, belcompany, hadden ze m. :P Maar ja nu zit ik wel opgescheept met zo'n phone met problemen......Morgenvroeg ff naar de stad karren. Hopelijk duurt t ook 5 dagen dat ik m kwijt ben

• dolby
  • Niet online
plipo schreef op 04 maart 2004 @ 16:28:

Maar ik vraag me toch af hoe dit kan, aangezien ze gisteren zeiden dat die verstuurd was :( :(

Heb ze meteen mooie nette email gestuurd, maar vind et wel zakkewassers als ze me zoiets aandoen :P
Er zijn denk ik wat problemen met het order systeem van de online winkel, want er zijn meerdere mensen die op hun telefoon wachten terwijl ze bericht hebben gehad dat ie verstuurd is, maar de verzender Selektvracht heeft daar geen gegevens van.

Anoniem: 107912

Ik heb al heel wat pagina's doorgelezen, maar heeft iemand het al voor elkaar gekregen met de MyCom Bluetooth dongle foto's van de v525 naar je computer te zetten?

Haha, betekent dat de vraag al is gesteld? Dan moet ik toch iets beter zoeken :)

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-04 14:20
Anoniem: 107912 schreef op 04 maart 2004 @ 16:46:
Ik heb al heel wat pagina's doorgelezen, maar heeft iemand het al voor elkaar gekregen met de MyCom Bluetooth dongle foto's van de v525 naar je computer te zetten?
Ja, ik! :)

Hier ff een voorbeeld (foto is verkleind en verslechterd opgeslagen in photoshop)

http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/kat.jpg

[Voor 23% gewijzigd door visboer32 op 04-03-2004 17:02]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• Niet online
Okee dan, ik ga 'm nu dan maar echt bestellen, onder rembours is ook gratis, toch?

Met welke software? Gewoon Windows Explorer? Zoja, Welke mappen? Leg es uit!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-04 14:20
Anoniem: 107912 schreef op 04 maart 2004 @ 17:02:
[...]

Met welke software? Gewoon Windows Explorer? Zoja, Welke mappen? Leg es uit!
ga naar 'mijn bluetooth locaties' --> dan linksboven klik op 'apparaten in bereik bekijken' --> dan dubbelklikken op je phone die is verschenen --> dan dubbelklikken op 'OBEX file transfer' --> dan zie je 2 mappen (audio en pictures ofzo) en daar staan je genomen foto's of eventueel geluidtroep in! :)

hier staat dat 'apparaten in bereik bekijken'
http://home.hccnet.nl/rodiko.s/vanalles/moto1.jpg

Die foto's kan je dan gewoon ctrl+c en ctrl+v 'en

[Voor 28% gewijzigd door visboer32 op 04-03-2004 17:10]

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

• plipo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-07-2022
Serum schreef op 04 maart 2004 @ 11:17:
Serum, zou je mij even kunnen emailen, ik wil je graag iets vragen.
m_piepers@yahoo.com

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

visboer32 schreef op 04 maart 2004 @ 17:06:
[...]

ga naar 'mijn bluetooth locaties' --> dan linksboven klik op 'apparaten in bereik bekijken' --> dan dubbelklikken op je phone die is verschenen --> dan dubbelklikken op 'OBEX file transfer' --> dan zie je 2 mappen (audio en pictures ofzo) en daar staan je genomen foto's of eventueel geluidtroep in! :)

hier staat dat 'apparaten in bereik bekijken'
[afbeelding]

Die foto's kan je dan gewoon ctrl+c en ctrl+v 'en
Bedankt, maar ik zie niks in de map staan. Als jij een foto heb gemaakt, hoe sla je hem dan op..welke optie kies je?

Anoniem: 29544

Anoniem: 107912 schreef op 04 maart 2004 @ 16:46:
hier is het gelukt. hetgeen wat je moet doen is. zorgen dat je geen verbinding hebt met je telefoon nog. dan ga je vind mij aanzetten op j etelefoon en op dat moment ga je bijvoorbeeld via een bestand dat je zou willen kopieren naar je telefoon via de opties kopieren naar---> bluetooth: dan staat er waarschijnlijk nog 'andere'dara klik j eop en dan gaat ie je telefoon zoeken. zo werkte het bij mij. eerste x wel even een wcahtwoord verzinnen en dan vraagt hij bij de pc en op de telefoon om een wachtwoord. hier dan bij beide hetzelfde wachtwoord invullen en je hebt verbinding.

Anoniem: 107912 schreef op 04 maart 2004 @ 17:22:
[...]

Bedankt, maar ik zie niks in de map staan. Als jij een foto heb gemaakt, hoe sla je hem dan op..welke optie kies je?
als het zo niet lukt kun je ook gewoon vanuit je telefoon de foto's selecteren of markeren en dan kopieren of verplaatsen en dan laten zoeken naar je pc en versturen

Anoniem: 29544 schreef op 04 maart 2004 @ 17:26:
[...]

hier is het gelukt. hetgeen wat je moet doen is. zorgen dat je geen verbinding hebt met je telefoon nog. dan ga je vind mij aanzetten op j etelefoon en op dat moment ga je bijvoorbeeld via een bestand dat je zou willen kopieren naar je telefoon via de opties kopieren naar---> bluetooth: dan staat er waarschijnlijk nog 'andere'dara klik j eop en dan gaat ie je telefoon zoeken. zo werkte het bij mij. eerste x wel even een wcahtwoord verzinnen en dan vraagt hij bij de pc en op de telefoon om een wachtwoord. hier dan bij beide hetzelfde wachtwoord invullen en je hebt verbinding.
niet goed gelezen misschien? hij wil van tel naar pc sturen en niet andersom :9

• discusws
Anoniem: 65861 schreef op 04 maart 2004 @ 16:28:
Ik blijf het vreemd vinden dat op Ebay.nl geen antennes te vinden zijn, terwijl het op de site van ons buurland het stikt van de antennes. Ze hebben ze in verschillende prijzen, van 1.99 tot 4.99 en de ene noemt ze Mini Alu antenne en de ander mini metal antenne.

Weet iemand of deze verschillend zijn?
Ja :*) :*) :*) :*)

De ene is van metaal en de ander van aluminium :Y)

Walter

Anoniem: 106099 schreef op 04 maart 2004 @ 17:37:
[...]

niet goed gelezen misschien? hij wil van tel naar pc sturen en niet andersom :9
Bedankt! Het werkte! _/-\o_

• Anoniem: 49418
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ik was gisteren lekker op de xbox Live aan het spelen en had daarbij mijn headset op

Ik was net klaar en toen ging mijn tel. dus ik was op de handsfree aan het bellen, en dacht laat ik eens die headset in die phone steken, en het werkte perfect.
Ok als je in de auto zit met dat ding op zie je er debiel uit maar de kwalitiet is super.

ik vindt het in iedegeval beter als de headset die je erbij krijgt , en van die BT headsets ben ik ook niet echt onder de indruk qua comfort en uithoudingsvermogen.

[Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 49418 op 04-03-2004 17:51]

Anoniem: 49418 schreef op 04 maart 2004 @ 17:50:
ik was gisteren lekker op de xbox Live aan het spelen en had daarbij mijn headset op

Ik was net klaar en toen ging mijn tel. dus ik was op de handsfree aan het bellen, en dacht laat ik eens die headset in die phone steken, en het werkte perfect.
Ok als je in de auto zit met dat ding op zie je er debiel uit maar de kwalitiet is super.

ik vindt het in iedegeval beter als de headset die je erbij krijgt , en van die BT headsets ben ik ook niet echt onder de indruk qua comfort en uithoudingsvermogen.
Offtopic: Wat is je gamertag? Heb ook Xbox live..

Ontopic: Ben heel tevreden over de telefoon, zeker nadat ik werd geholpen om de foto's op mn computer te krijgen..Nogmaals bedankt! _/-\o_

• -Yourney-IA
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-03-2007

-Yourney-IA

Prince Arrogance

Aargh..ik lees nu al die afschuwelijke berichten over select vracht...

ik had hem vrijdagavond besteld, maandag kreeg ik order geaccepteerd mail en dinsdag ochtend phone verzonden mail.... gisteravond kwam er echter geen selekt vracht..weet iemand het telefoon nummer van die lui...ik word er beetje ziek van want ik heb zo`n beetje de hele dag paranoide voor het raam gestaan kijken of mn pakje er was :(

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• dolby
  • Niet online
-Yourney- schreef op 04 maart 2004 @ 18:11:
Aargh..ik lees nu al die afschuwelijke berichten over select vracht...

ik had hem vrijdagavond besteld, maandag kreeg ik order geaccepteerd mail en dinsdag ochtend phone verzonden mail.... gisteravond kwam er echter geen selekt vracht..weet iemand het telefoon nummer van die lui...ik word er beetje ziek van want ik heb zo`n beetje de hele dag paranoide voor het raam gestaan kijken of mn pakje er was :(
Neem contact op met vodafone 0800-0560!

• -Yourney-IA

-Yourney-IA

Prince Arrogance

Net gedaan...storing bij die afdeling...:s

select vracht nummer? kijken of ze me adres hebben :>

Epox 8rda3+ Barton 2500+@3200+ 11x200mhz@1,85v 512mb pc2700samsung@pc3200 Radeon 9800pro@xt vga 160gb Samsung s-ata Arctic Copper silent 2L LiteOn 411s@811s

• Niet online
Anoniem: 49418 schreef op 04 maart 2004 @ 17:50:

Hoezo, heb je je X-Box headset dus met een kabel in je telefoon gedaan? Hoe heb je dat gedaan dan, dat is toch met een USB kabel? :)

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

kenny89 schreef op 04 maart 2004 @ 16:06:
eindelijk eens weer iets goeds van vodafone EN van belcompany :)
ze zeiden dat ik 2 weken moest wachten voor mijn telefoon terug was bij de
Hier dan iets goeds over Citypoint: Ik kreeg een nieuw toestel EN een nieuwe SIM-kaart, dus een compleet nieuw pakket mee. Dit omdat het toestel een mankement had (haperende knop) en de SIM-kaart niks meer deed en een nieuwe laten maken lang zou duren en meer werk voor ze was. Netjes opgelost dus ;)

• hans1527
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-03-2004
Anoniem: 55933 schreef op 04 maart 2004 @ 16:57:
Okee dan, ik ga 'm nu dan maar echt bestellen, onder rembours is ook gratis, toch?
Ja,, ppfff, heb um ook besteld voor mijn dochter,, ook onder rembours
volgens mij moet je wel extra kosten betalen,,,,,maar hoeveel????
joost mag het weten...........................

wie weet het wel????

• dolby
  • Niet online
-Yourney- schreef op 04 maart 2004 @ 18:18:
Net gedaan...storing bij die afdeling...:s

select vracht nummer? kijken of ze me adres hebben :>
(030) 24 77 992 zijn open tot 17.00 lol

• -Yourney-IA

-Yourney-IA

Prince Arrogance

dolby schreef op 04 maart 2004 @ 18:23:
[...]

(030) 24 77 992 zijn open tot 17.00 lol
Aargh ! })

Iemand al terug geweest voor dat batterij en knoppen probleem? K ga morgen, hopelijk hebben ze bij belcompany net zo'n goede service als bij de servicepoints.....Kwil m niet te lang kwijt zijn..... :'(

Anoniem: 99153

Zijn er nu al mensen die iets met het kleine schermpje op voorkant wat leuks mee hebben gedaan? (eigen tekst ofzo)

• BonBon
Anoniem: 55933 schreef op 04 maart 2004 @ 16:38:
Das dom. Ik heb hem gewoon telefonisch gereserveerd, simpel zat.
(ik belde eigenlijk om wat info te vragen over die foon, toen vroeg die verkoper gelijk "zal ik uw tel nr noteren, dan reserveer ik hem voor u". Ok, doe maar joh ;) )

Anoniem: 65861

discusws schreef op 04 maart 2004 @ 17:38:
[...]

Ja :*) :*) :*) :*)

De ene is van metaal en de ander van aluminium :Y)

Walter
Deze reactie had ik kunnen verwachten 8) maar ik wil liever weten of dat nog belangrijk is voor de functie van zo'n ding, of alu beter is voor ontvangst ed dan metalen antenne. Heeft iemand ( als natuurkundig persoon ) een idee?

• BonBon
Anoniem: 99153 schreef op 04 maart 2004 @ 18:53:
Zijn er nu al mensen die iets met het kleine schermpje op voorkant wat leuks mee hebben gedaan? (eigen tekst ofzo)
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen dan? Je kan alleen de tijdsaanduiding veranderen van 24h naar AM/PM, meer niet toch? (en de verlichting aan/uitdoen :P )

edit : waar jij op doelt zal met een kabeltje moeten denk ik, maar dan kom je in een gevaarlijk gebied :
* Geen firmwares
* Geen Unlock links, codes of handel
* Zie de FaQ voor meer info.

[Voor 21% gewijzigd door BonBon op 04-03-2004 18:59]

Anoniem: 99153 schreef op 04 maart 2004 @ 18:53:
Hoe doe je dat dan?

Dat is juits mijn vraag :?
Of iemand dat al gelukt is :?

Oh ja en wete iemand wat prcies dat QuiksilverMessenger is.... Of zit er al een messenger standaard op?

• -Yourney-IA

-Yourney-IA

Prince Arrogance

Net vodafone gebeld, krijg ik 1of andere p@#pslet aan de telefoon die mij doorverwijst naar het nummer 0654500100 om te vragen waar mijn phone blijft, krijg ik zo`n computer aan de lijn; moet ik mijn 10-cijferige mobiele nummer invoeren AARGH die heb ik toch nog niet !!

ik bel 0800-0560 voor zoveelste keer krijg ik eindelijk iemand met verstand van de zaken (hm..een man) die mij verteld dat de telefoon toch echt verzonden is maar dat ik morgen moet terugbellen waarna hun contact opnemen met deliveryservice, (werktijden 9:00-17:00) ..krijg toch beetje "ookdatnog-style" je word elke keer ergens anders naar doorverwezen gevoel :(

Ik heb een vraag.
Ik heb motorola mss gedownload en zie dan java apps en druk daarop dan staat er activate java app loader als ik daar op druk staat er no usb devices found.
weet iemand wat ik hier tegen kan doen dat dat programmatje mijn telefoon wel kan vinden want ik heb een originele motorola usb kabel met mobile phone tools 2.0.
want ik wil graag games op mijn mobiel instaleren.
alvast bedankt

• dolby
  • Niet online
-Yourney- schreef op 04 maart 2004 @ 19:07:
Net vodafone gebeld, krijg ik 1of andere p@#pslet aan de telefoon die mij doorverwijst naar het nummer 0654500100 om te vragen waar mijn phone blijft, krijg ik zo`n computer aan de lijn; moet ik mijn 10-cijferige mobiele nummer invoeren AARGH die heb ik toch nog niet !!

ik bel 0800-0560 voor zoveelste keer krijg ik eindelijk iemand met verstand van de zaken (hm..een man) die mij verteld dat de telefoon toch echt verzonden is maar dat ik morgen moet terugbellen waarna hun contact opnemen met deliveryservice, (werktijden 9:00-17:00) ..krijg toch beetje "ookdatnog-style" je word elke keer ergens anders naar doorverwezen gevoel :(
Je belt morgen eerst ffies met die selektvracht, hun kunnen zien of ze iets voor je hebben en dan vodafone opbellen als ze nog steeds niets hebben.
Er zijn dus alleen hier op dit forum al meerdere mensen met hetzelfde probleem, er is iets fout gegaan, dat is wel duidelijk.

• discusws
Anoniem: 107211 schreef op 04 maart 2004 @ 19:08:
Ik heb motorola mss gedownload en zie dan java apps en druk daarop dan staat er activate java app loader als ik daar op druk staat er no usb devices found.
weet iemand wat ik hier tegen kan doen dat dat programmatje mijn telefoon wel kan vinden want ik heb een originele motorola usb kabel met mobile phone tools 2.0.
want ik wil graag games op mijn mobiel instaleren.
alvast bedankt
Bij mij zegt ie activated als ik dan Midway 2.8 start gaat deze wederom drivers installeren en zit ie geen usm modem meer maar wat andere dingen :( waardoor je niet kan controleren welke compoort er aan de usb cable zit geassigned.

Meer mensen hebben dit heb ik gelezen zijn er ook oplossingen?

mvgr Walter

2 Vraagjes:

-Op de standaard ringtones en plaatjes stan slotjes en kan ik niet verwijderen... Hoe krijg ik ze weg?
-En is er een soort MSN ofzo om te gebruiken?

• IronFist
Eindelijk!! :)
Deze mail kreeg ik net van Joyce (medewerker Voda)
Hierbij willen we je mededelen dat je order verstuurd gaat worden.
Hopend je hiermede voldoende te hebben geïformeerd. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag.

• BonBon
Anoniem: 86754 schreef op 04 maart 2004 @ 13:20:
[...]

hmm, ik heb nu net zoveel bereik als 'voorheen'.. en die foto, duurt nog wel ff hoor, batterij is net leeg :( als ie vol is loop ik wel ff naar spiegel :)
Is je batterij al opgeladen? Ik wil foto's zien ;)

Anoniem: 97273

Anoniem: 99153 schreef op 04 maart 2004 @ 19:28:
2 Vraagjes:

-Op de standaard ringtones en plaatjes stan slotjes en kan ik niet verwijderen... Hoe krijg ik ze weg?
Als antwoord op de eerste vraag stel ik voor dat je dit en voorgaande topics goed doorleest.. Het antwoord is al meerdere keren gegeven... :O :Z

Anoniem: 99153 schreef op 04 maart 2004 @ 19:28:
2 Vraagjes:

ook de 2e is gewoon een zoekvraagje, misschien google gebruiken??

• dolby
  • Niet online
IronFist schreef op 04 maart 2004 @ 19:33:
Eindelijk!! :)
Deze mail kreeg ik net van Joyce (medewerker Voda)

[...]
Nou dat is fijn voor je :)
Wat was er fout gegaan?
Nu maar hopen dat de andere mensen hun phone ook gauw krijgen.

Anoniem: 107941

ikhoop dat ik hem morgen of overnorgen heb
had hem zaterdag besteld bij belcompany(nieuwegein).
daar zeiden ze dat ze ze deze week zouden binnenkrijgen maar heb tot nu toe nog niets gehoord van ze
dus zal morgen of zaterdag wel gebeld worden

ps: een gozer uit men klas had hem ook besteld en daar zeiden ze dat het een paar weken kon duren hij stond nogal hoog op de w8lijst (ik nr 11)
en die krijgt er een aantal spullen bij voor het langen w8ten

Anoniem: 97273 schreef op 04 maart 2004 @ 19:42:
[...]

Als antwoord op de eerste vraag stel ik voor dat je dit en voorgaande topics goed doorleest.. Het antwoord is al meerdere keren gegeven... :O :Z
Ik ga geen 1004 post doorzoeken tewrijl iemand het ff weer een keer in het neiuwe topic kan zeggen!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Anoniem: 99153 schreef op 04 maart 2004 @ 20:26:
[...]
Ik ga geen 1004 post doorzoeken tewrijl iemand het ff weer een keer in het neiuwe topic kan zeggen!
Dan wil ik je bij deze mededelen dat met een dergelijke instelling je carrière op GoT niet erg lang meer duurt.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

dan niet, heb je ook geen antwoord he 8)7
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee