Het Grote Motorola V500/V525 Topic [III]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.030 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Anoniem: 107989 schreef op 12 maart 2004 @ 13:38:
Er is geen speciaal nummer voor de online winkel he? Heb hem de 5e besteld, ook die dag is die al geacepteerd…. Nog niks binnen :Z
Dit staat op de site van Vodafone:
In dit helpgedeelte en onder 'Veelgestelde vragen' vind je een uitleg over het bestellen via de Online winkel. Als je specifieke vragen hebt, bijvoorbeeld over de actie voor bestaande prepaid klanten van Vodafone, kijk dan in de lijst met veelgestelde vragen. Heb je hierna nog vragen, neem dan contact op via het telefoonnummer 0800-0560 of mail naar Onlinewinkel.nl@vodafone.com. Of als je al klant bent, bel dan mobiel naar 1200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107611

Kan iemand mij vertellen hoe je met een datakabel de themas van http://wap.rousso.net/ op je V525 krijgt. Is wel al aanbod gekomen via BT, maar niet via datakabel helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102031

Ik denk dat ik bepaalde mensen blij zal maken met de volgende mededeling.
Voor de mensen die hun telefoon voor maandag j.l bij de online winkel hadden besteld, krijgen hem volgende week zeker binnen.

Althans dat baseer ik op mijn eigen bestelling, die ik sinds 02-03-2004 had gedaan, en die na 2 dagen was geaccepteerd, en nogmaals minstens een volle week op geaccepteerd bleef staan ..kreeg ik mn tel vandaag binnen.

Althans ik heb hem nog niet, maar ik kan hem vanaf morgen ophalen bij het poskantoor.
Toen ik mn straat in kwam lopen zag ik een ptt vrachtwagen wegrijden,en de verassing was groot toen ik een briefje in de bus vond dat ze waren geweest.
anyhow, mensen heb nog even geduld,voor je het weet, ben jij nog iemand in de lijn die vodafone heel rijk zal gaan maken in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107989

Had je nog een mail gekregen van wanneer je hem thuis kreeg? :) , ben benieuwd!

telefoonnummer 0800-0560
Daar had ik eerder ook al heen gebeld alleen konden ze me niet helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb net naar de datum gekeken , en de mail is vandaag verstuurd.
Maar die tel is naar alle waarschijnlijkheid gisteren al verstuurd.

Dus zou het ook bij jou/jullie zo kunne zijn, dat je je tel vandaag of morgen krijgt, en dan pas je mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61051

aan 1 van de vele mensen mensen die net als ik ook op hun datakabel bij stuntprijzen wachten; hebben jullie hun al aan de telefoon gekregen? ik wacht al een week... en het lijkt wel of ze geen telefoon hebben aangesloten daaro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Anoniem: 102031 schreef op 12 maart 2004 @ 13:53:
Ik denk dat ik bepaalde mensen blij zal maken met de volgende mededeling.
Voor de mensen die hun telefoon voor maandag j.l bij de online winkel hadden besteld, krijgen hem volgende week zeker binnen.

Althans dat baseer ik op mijn eigen bestelling, die ik sinds 02-03-2004 had gedaan, en die na 2 dagen was geaccepteerd, en nogmaals minstens een volle week op geaccepteerd bleef staan ..kreeg ik mn tel vandaag binnen.

Althans ik heb hem nog niet, maar ik kan hem vanaf morgen ophalen bij het poskantoor.
Toen ik mn straat in kwam lopen zag ik een ptt vrachtwagen wegrijden,en de verassing was groot toen ik een briefje in de bus vond dat ze waren geweest.
anyhow, mensen heb nog even geduld,voor je het weet, ben jij nog iemand in de lijn die vodafone heel rijk zal gaan maken in de toekomst.
Thx _/-\o_
Ik had zelf al 3x gebeld, maar daar konden ze er nog nks over zeggen, en mailen helpt niet want ze reageren niet... maar ik heb weer hoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt !!
Dat was ik ff vergeten te zeggen, bellen en mailen heeft geen zin.
dat had ik allemaal al gedaan, ik gaf de hoop woensdag j.l op.

een vriendelijke jongedame van de afdeling prepaid, vertelde mij dat als ik in de winkel een v525 zou vinden, ik hem gewoon moest kopen.
Want ze zei dat ik toch enige tyd zou moeten wachten tot ik mn bestelling in huis zou hebben.
Maar..ik zou hem zeker krijgen...maar dat geloofde ik al niet meer, na dat winkel verhaal.
en zie...ik heb hem

ps onder rembours kost je niks xtra..het zal mij precies 129- kosten als ik hem morgen ga halen.

Dus nog even geduld, als ik hem heb gehad, moet die van jullie ook komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Topicstarter
Anoniem: 61051 schreef op 12 maart 2004 @ 14:11:
aan 1 van de vele mensen mensen die net als ik ook op hun datakabel bij stuntprijzen wachten; hebben jullie hun al aan de telefoon gekregen? ik wacht al een week... en het lijkt wel of ze geen telefoon hebben aangesloten daaro...
Ik heb hem ook besteld, en net even t andere nummer gebeld. Goed nieuws: ipv de usb kabel zonder software (10€) wordt een vervangend product geleverd inc software (29€) :9

De bestelling komt zo snel mogelijk b innen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Nu online
nou , dit is dus stom , ik kan geen email versturen ....
via live! jah ... en mms naar email maar geen email :(
ik heb vodafone gemaild voor de instellingen maar die willen ze niet geven en zeggen dat ik maar moet live! 'en om te mailen en dat kost me extra geld :S

kan iemand hier zijn steentje bijdragen aan dit topic en mensen helpen en de settings van email hier neerzetten? O+
alvast bedankt 8)

[ Voor 29% gewijzigd door k5052 op 12-03-2004 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-07 10:34

silitek

Tubes Only

voor iedereen die op zoek is naar de juiste setting V525-V600 voor je foon...mms, email, enz

alstublief
https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35919

Anoniem: 98248 schreef op 12 maart 2004 @ 14:37:
[...]

Ik heb hem ook besteld, en net even t andere nummer gebeld. Goed nieuws: ipv de usb kabel zonder software (10€) wordt een vervangend product geleverd inc software (29€) :9

De bestelling komt zo snel mogelijk b innen.
geld dat alleen voor jouw of voor iedereen.. ik wacht ook al ruim een week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

quote:
silitek schreef op 12 maart 2004 @ 10:34::

FLEX : GIV600000AA0E9

Deze is..uhh heb ik
Duidelijk

offtopic:
vroeg iets wat niet mocht

Zijn er trouwens mensen met een mac hier aanwezig, want het is natuurlijk wel essentieel om te weten of de motorola ook met osx overweg kan, voor mij tenminste wel.

Ik had deze vraag perongeluk op het v600 forum gedropt, dus eventjes een copy past hier naar toe. :)
Overigens iMode was maar een voorbeeld, ik heb t-mobile :( dus t-zones.

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 28603 op 12-03-2004 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 35919 schreef op 12 maart 2004 @ 15:15:
[...]

geld dat alleen voor jouw of voor iedereen.. ik wacht ook al ruim een week :(
volgens mij voor diegene die al langer dan een week wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnoize
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:37
Anoniem: 100985 schreef op 12 maart 2004 @ 13:41:
[...]

ok, maar ik heb nog nooit van class 3 gehoord bedoel je niet 2? want als 2 al 10 meter is en class 3 bestaat is dat 1 meter 8)7 en oja zit er bij die sitecom goede software en werkt dat obex enzo voor zenden van games, ringtones, plaatjes goed?
oops, excuze mijn dikke vingers. ik bedoelde class 2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnoize
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:37
[...]

ok, maar ik heb nog nooit van class 3 gehoord bedoel je niet 2? want als 2 al 10 meter is en class 3 bestaat is dat 1 meter 8)7 en oja zit er bij die sitecom goede software en werkt dat obex enzo voor zenden van games, ringtones, plaatjes goed?
yep. na eerst 2 dagen met die jewels te hebben geworsteld ( wel een push profiel, maar voor geen meter werken) ging het met die sitecom in 1 keer goed. widcom drivers installeren en copieren. heb nu een game of 10 op mijn moto staan en geen enkel probleem gehad met het overzetten. gewoon een kwestie van slepen.
je moto vraagt of dat ie de transfer moet accepteren, na de overdracht vraagt ie of ie moet installeren en na de installatie vraagt ie ook nog of je het spelletje gelijk wilt spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Heb inderdaad ook de Sitecom BT en software e.d. werkt goed. Heb al verschillende plaatjes en MP3's naar het toestel verzonden. Tevens geen last van het reset-probleem. Bij mij draait ie onder XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-07 22:09
kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 14:41:
nou , dit is dus stom , ik kan geen email versturen ....
via live! jah ... en mms naar email maar geen email :(
ik heb vodafone gemaild voor de instellingen maar die willen ze niet geven en zeggen dat ik maar moet live! 'en om te mailen en dat kost me extra geld :S

kan iemand hier zijn steentje bijdragen aan dit topic en mensen helpen en de settings van email hier neerzetten? O+
alvast bedankt 8)
ik vrees dat je met met gprs van vodafone live alleen maar in hun wap portal kan surven. Wat inhoud dat je geen gebruik van kan maken van pop, want die heeft internet gprs nodig.
zie voorbeelden van orangeworld en orange internet acces. Orangeworld voor wappen en internet acces voor ophalen email. Heeft te maken met bepaalde poorten denk ik.

Gezien mijn stelling zou je dan ook niet via je comp, pda of laptop gebruikenmakend van kabel of BT het internet op kunnen, omdat je bepaalde instellingen mist.
Ik heb het slechts geprobeerd met een wanadoo pop, maar natuurlijk doet hij het niet want die heeft een wanadoo account nodig om gebruikt te kunnen maken van hun pop.

Dus als je hun belt en hun de vraag stelt of je kan gprsen met je pda,etc met behulp van Vodafone live verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Nu online
ik snap het niet zo goed, want ik kan wel mms; en dat werkt maar of gprs werkt weet ik niet , mms gebruikt gprs om te sturen en kan ook naar email .
ik heb ook geprobeert te gprs'en , en dat werkte , ik opende mijn browser en laadde vodafone live! ( instellingen van v525 op de vodasite ) en kon alles zien maar alleen de tekst ;S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 15:55:
ik snap het niet zo goed, want ik kan wel mms; en dat werkt maar of gprs werkt weet ik niet , mms gebruikt gprs om te sturen en kan ook naar email .
ik heb ook geprobeert te gprs'en , en dat werkte , ik opende mijn browser en laadde vodafone live! ( instellingen van v525 op de vodasite ) en kon alles zien maar alleen de tekst ;S?
vodafone heeft die v525-fones gewoon gepreinstalled met die crap. Die zijn er nu dus af omdat je iets hebt gedaan wat hier niet op got mag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 15:55:
Heb je niet toevallig in je browser settings de optie om plaatjes te zien uit staan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941

om op vodafone live te kunnen moet je trouwens wel 1,13 euro beltegoed hebben

ik weet niet of je dit wou weten
maar mischien is het wel handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Nu online
nee dat heb ik niet , afbeeldingen worden weergeven , maar weet iemadn een andere url voor sites of kan ik alle sites bezoeken? v525 heeft immers toch een xhtml browser...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/kengiang/plaatjes/scherm.JPG

ps. sorry voor slechte kwaliteit , tis maar een fuji finepix A201 :)

[ Voor 16% gewijzigd door k5052 op 12-03-2004 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106897

Exirion schreef op 12 maart 2004 @ 11:42:
[...]

Laat zo'n loze troll toch lekker links liggen joh. Gewoon negeren en geen aandacht aan besteden. :)
Ja je hebt gelijk maar dat slappe gelul irritant gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Yoh, pak je NOKIA 3300 en ga buiten spelen :(
:(
Anoniem: 106897 schreef op 12 maart 2004 @ 16:22:
[...]

Ja je hebt gelijk maar dat slappe gelul irritant gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
pang schreef op 12 maart 2004 @ 15:50:
[...]

ik vrees dat je met met gprs van vodafone live alleen maar in hun wap portal kan surven. Wat inhoud dat je geen gebruik van kan maken van pop, want die heeft internet gprs nodig.
zie voorbeelden van orangeworld en orange internet acces. Orangeworld voor wappen en internet acces voor ophalen email. Heeft te maken met bepaalde poorten denk ik.
volgensmij niet hoor, ik heb wel is via Live!, ga naar URL..., de site van handago bezocht (maken apps. oa voor moto's) niet dat de server waarop ik een gratis beltoon zou kunnen halen (http://direct.motorola.co...country=DEU&language=GER# in je pc-browser dan rechtsonder op de site) werkte!

bovendien beweert vodafone dat je via Live! (dat wel) een POP3 emailaccount of bijv. een hotmail-account kan instellen! Het is wel zo (stuurde net namelijk vanaf me pc een mail naar mijn -@vodafone.nl account) dat je ze via Live! moet gaan openen, en niet via het menu berichten>email! :( kost je dus weer extra €€€!! (dus gebruik de snelkoppeling email naar live! ;) )
p.s zie de bovenste alinea op: http://www.vodafone.nl/li...00&actionid=1059&cnid=432 voor meer info.

[ Voor 5% gewijzigd door robert-630 op 12-03-2004 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273 schreef op 12 maart 2004 @ 12:25:
[...]

Probeer het maar eens uit dan zou ik zeggen.. :9
Heb zojuist op www.telecomvergelijker.nl gelezen dat iemand I-mode werkend heeft op de V600.
Als je de V525 fl..... naar een V600 zou dat dus inderdaad moeten kunnen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941

wat is beter om te nemen
- een datakabel
- een usb bluetooth dongle

en wat zijn de verschillen in opties die je ermee kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941 schreef op 12 maart 2004 @ 16:43:
wat is beter om te nemen
- een datakabel

Is een paar blz. terug al behandeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
ff een tip, bij daydeal kun je 15% korting krijgen als je "wogzpromo" invoert bij coupon :D
(misschien is het handig voor in de startpost :P )

[ Voor 28% gewijzigd door poesje op 12-03-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 107941 schreef op 12 maart 2004 @ 16:43:
wat is beter om te nemen
- een datakabel

Is al honder keer aan bod gekomen maar voor de laatste keer:

-datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares ;)

-games overzenden is mogelijk, maar lastig (komt nog aan bod)
-Niet draadloos

-bluetooth
+Draadloos
+Handig voor toekomstige apparaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037

En een datakabel is uiteraard goedkoper....... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 94037 schreef op 12 maart 2004 @ 16:49:
En een datakabel is uiteraard goedkoper....... :P
oops, klopt. Ligt er wel aan welke winkel en met of zonder software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:24
Games verzenden is wel mogenlijk (en eigenlijk heel simpel)
nadeel USB datakabel
- Intalleren van verschillende programma's en twee verschillende drivers noodzakelijk voor up/downen van ringtones/plaatjes/games/etc.

Als het mag wil ik wel een tutorial schrijven voor het installeren van games/plaatjes etc. met een USB datakabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
& -bluetooth

- zal slechts enkele jaren meegaan, waarschijnlijk over enkele jaren WiFi namelijk.
(niet dat datakabels de toekomst hebben... alhoewel....voor sommige dingen.. >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
IronFist schreef op 12 maart 2004 @ 16:51:
Als het mag wil ik wel een tutorial schrijven voor het installeren van games/plaatjes etc. met een USB datakabel..
Dat hoef je niet eens te vragen!
Tuurlijk mag dat! Graag zelfs >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108304

Ja dat zou ik ook wel willen weten dat van die afleverraporten van je sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107611

IronFist schreef op 12 maart 2004 @ 16:51:

Doe het dan ook aub voor installeren van thema's dat is het enige wat ik nog niet kan. De rest lukt me. Wil evt wel helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Installeren van thema's kan ik (nog) niet helaas.. Hoe zou dat mogelijk moeten zijn? Waarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Vodafone City Point Eindhoven (niet Woensel) heeft 25 telefoons binnengekregen, helaas is de lijst wat langer dan 25 (maar ik ben blij :D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108705

Hey Mensen,

Ik w8 nog steeds op mijn Motorola v525...Ik heb m donderdag 4 maart telefonisch besteld op het nummer 0800-0500. Ik heb al vaak genoeg gebelt naar vodafone hoelang het nog duurt want ik kan nie w8en :9 Maar ze zeggen telkens dat het een paar dagen kan uitlopen duz ik w8 nog steeds :'(

Alvast een wat vraagjes voor mensen die de telefoon al wel hebben en ervaring hebben met Bleutooth en of een Datakabel in verbinding met je een computer...

1. Wat is beter om te nemen datakabel of bleutooth?
2. Kan ik met Bleutooth ook wallpapers en of ringtones naar mijn gsm verzenden?
3. Kun je ook gemaakte foto's downen van je motorola? Zo ja, waarmee?
4. Wat is de prijs van een Datakabel? (eventueel met software)

Ik hoop dat iemand snel mijn vragen kan beantwoorden ;)

Grtz Niels :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla
blablablablablablablablablablablablablablablablablablablablablabla

was een verhaaltje van mij maar het probleem is al opgelost dusja... O-) :+ 8) ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Awkwarding op 12-03-2004 18:01 ]

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 108705 schreef op 12 maart 2004 @ 17:35:
Hey Mensen,

Ik w8 nog steeds op mijn Motorola v525...Ik heb m donderdag 4 maart telefonisch besteld op het nummer 0800-0500. Ik heb al vaak genoeg gebelt naar vodafone hoelang het nog duurt want ik kan nie w8en :9 Maar ze zeggen telkens dat het een paar dagen kan uitlopen duz ik w8 nog steeds :'(

Alvast een wat vraagjes voor mensen die de telefoon al wel hebben en ervaring hebben met Bleutooth en of een Datakabel in verbinding met je een computer...

LEES DE VOORGAANDE PAGINA's MAAR, is allemaal al heel vaak gevraagd!!! 8)7
(je hoeft op een forum niet te groeten...)

[ Voor 4% gewijzigd door poesje op 12-03-2004 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

sommige leren het nooit

:(
[b]Anoniem: 108705 schreef op 12 maart 2004 @ 17:35:[/b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
heeft iemand toevallig nog de link naar dat progie om fabrieksafbeeldingen te verwijderen? k heb alle drie de topics afgezocht met limit=999 & ctrl F maar kan het nie vinden op afbeeldingen! Misschien is het voorbijgeschoten,maar.... volgensmij was het of in dit topic of nr.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

in deel II..maar geef me je email maar mail ik het bestand ff
robert-630 schreef op 12 maart 2004 @ 17:42:
heeft iemand toevallig nog de link naar dat progie om fabrieksafbeeldingen te verwijderen? k heb alle drie de topics afgezocht met limit=999 & ctrl F maar kan het nie vinden op afbeeldingen! Misschien is het voorbijgeschoten,maar.... volgensmij was het of in dit topic of nr.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
offtopic: thnx silitek!

[ Voor 52% gewijzigd door robert-630 op 12-03-2004 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
passen die antennes van daydeal eigenlijk precies, of moet je die dan nog gaan bijwerken?? (ben geen fan van handmatig aanpassen van hardware :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Awkwarding schreef op 12 maart 2004 @ 17:35:
tsja.. kheb een "probleem"
kweet een winkel waar ze nog een motorola hebben maar... ja nu komt het
- ten eerste er zit een simkaart bij, en kwil mijn eigen houden, oftewel ik raak dus 15 euro beltegoed kwijt (toch?) of kan ik die simkaart nog terug opsturen ofzo :? :? en dan alsnog dat geld krijgen
- ten tweede, ik ben geen fan van motorola |:( :X
wat zal ik doen (en derde probleem is eigenlijk ook wel dat ik niet zo'n rijke jongen ben, kan het wel betalen maar veel blijft er niet over...)
Niet kopen, zodat iemand die hem wel graag wil hebben hem kan kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awkwarding
  • Laatst online: 13-11-2023

Awkwarding

Rommel

hehe, ik koop hem ook niet meer, heb al andere plannen..

Opel Manta POWER!!! Toyota Celica RA28!!!

DealExtreme infopagina! -> deal-extreme.blogspot.com Uitleg en handige info!
Voor al je gadgets/accessoires/onderdelen die je maar kunt bedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
poesje schreef op 12 maart 2004 @ 17:50:
passen die antennes van daydeal eigenlijk precies, of moet je die dan nog gaan bijwerken?? (ben geen fan van handmatig aanpassen van hardware :P )
Ik ben 90% zeker dat die antennes passen. Eerst stonden ze nog niet tussen de accessoires maar nu wel. Je kan bij elke antenne gewoon aangeven voor welke telefoon. Het zou vreemd zijn als die dingen niet passen, vind je niet?
IronFist schreef op 12 maart 2004 @ 17:08:
Installeren van thema's kan ik (nog) niet helaas.. Hoe zou dat mogelijk moeten zijn? Waarmee?
Als je BT hebt moet je ze gewoon slepen naar Object Push, t werkt eigenlij kt zelfde als jar-files. Met datakabel heb ik (nog) geen ervaring.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:26
silitek schreef op 12 maart 2004 @ 09:00:
ff ter informatie. Het ziet er naar uit dat de levensduur van de batt aanzienlijk langer is geworden naar de update v600. :P :P

Vodafone firm zat toch een bug blijkbaar
Kan dit bevestigen, kan nu 1 á 2 dagen langer met mijn V525@600 :) En ik doe er nu nog zelfs meer mee dan eerder. Bovendien vind ik 'm een stuk sneller geworden. Een ander voordeel is dat er nou aanzienlijk meer sms-jes kunnen worden opgeslagen, heb nu zo'n 19 berichten in totaal en de geheugenmeter staat nog steeds op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Afbeeldingslocatie: http://daydeal.com/graph/v500phone.jpg
Die is niet te koop of wel? Wil nl. wel een silver met andere kleur omdat niet de hele front van de tel. wordt vervangen. Die ziet er errug vehet uit. >:)

En als het mag, kan iemand mij misschien nog uitleggen hoe de vooraf ingestelde browser profielen te verwijderen zijn? De beschrijving die ooit in deze topic stond is mij nl. niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107846

Weet iemand hoe ik de toetsen aan de zijkant kan blokkeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

you'v got mail
robert-630 schreef op 12 maart 2004 @ 17:50:
offtopic: robert_100437@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Join the club... _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
®Otto schreef op 12 maart 2004 @ 18:06:
[...]

Kan dit bevestigen, kan nu 1 á 2 dagen langer met mijn V525@600 :) En ik doe er nu nog zelfs meer mee dan eerder. Bovendien vind ik 'm een stuk sneller geworden. Een ander voordeel is dat er nou aanzienlijk meer sms-jes kunnen worden opgeslagen, heb nu zo'n 19 berichten in totaal en de geheugenmeter staat nog steeds op 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Cheeky schreef op 12 maart 2004 @ 18:07
...

En als het mag, kan iemand mij misschien nog uitleggen hoe de vooraf ingestelde browser profielen te verwijderen zijn? De beschrijving die ooit in deze topic stond is mij nl. niet gelukt.
Die beschrijving was van mij en had ik van HF gehaald, bij mij werkte het prima.
Zal zo ook geen andere manier weten hoe je dit kunt verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 107846 schreef op 12 maart 2004 @ 18:10:
Weet iemand hoe ik de toetsen aan de zijkant kan blokkeren?
kan niet :) maar ik heb nog nooit meegemaakt dat ie in me broek afging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
sunoke schreef op 12 maart 2004 @ 17:23:
Vodafone City Point Eindhoven (niet Woensel) heeft 25 telefoons binnengekregen, helaas is de lijst wat langer dan 25 (maar ik ben blij :D).
Lukt het al om foto's op je website (simsi) te krijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

yep, al die webprofielen had ik ook :r ...maar naar een Flex erovereen waren ze allemaal pleite ;)
®Otto schreef op 12 maart 2004 @ 18:11:
[...]

Die beschrijving was van mij en had ik van HF gehaald, bij mij werkte het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108705

Als er nog mensen zijn die nog w8en op zijn of haar bestelde motorola V525 via telefoon (0800-0500) of internet...kunnen het volgende nummer bellen:

0654500100

Hier kunnen ze je precies informatie geven over jouw pakketje :*) :*) :*)

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Hmm ok, ik wil mijn telefoon ook naar de f/w van de 600 hebben, word namelijk gestoord van dat je maar 15 smsjes kan bewaren, en die vreselijk lelijke live-knoppen.
Nu wou ik hem bestellen, dus ik naar salesplaza.com maar hier zijn de 2 kabeltjes 14 (géén usb) en 15 euro (wél usb). Zijn ze niet goedkoper te krijgen?! En het maakt verder toch niet zoveel uit wat voor kabeltje ik neem? (ik bedoel dan of het usb is ofniet..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
®Otto schreef op 12 maart 2004 @ 18:11:
[...]

De manier is vast ok.. :) Maar ik kon niet helemaal volgens hoe je nou aan de opties kwam bij webprofielen. Ik start PST, dan moet je een commando doen? :S En kun je het veranderen op je phone of pc? Kan het bericht niet terug vinden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
Cheeky schreef op 12 maart 2004 @ 18:50:
[...]

De manier is vast ok.. :) Maar ik kon niet helemaal volgens hoe je nou aan de opties kwam bij webprofielen. Ik start PST, dan moet je een commando doen? :S En kun je het veranderen op je phone of pc? Kan het bericht niet terug vinden. 8)7
Zal het nog een keertje uitleggen, je connect je foon en start PST. Klik dan op 'Open' en dan 'CDMA Motorola Browser File'. Vul dan bij Profile 1 t/m 10 steeds dezelfde naam in bij 'Profile Name', bijv OrangeNL ofzo. Vink dan 'Editable bij user' aan bij alle 10. Druk daarna een keer of 4 op 'Write data to Phone' en als het goed is heb je hierna nog maar 2 junksettings over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Hier de link naar mijn eigen Datakabel tutorial

:*) Enjoy..
Op- en aanmerkingen uiteraard welkom 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 98248 schreef op 12 maart 2004 @ 17:58:
Ik ben 90% zeker dat die antennes passen. Eerst stonden ze nog niet tussen de accessoires maar nu wel. Je kan bij elke antenne gewoon aangeven voor welke telefoon. Het zou vreemd zijn als die dingen niet passen, vind je niet?
Ik heb ook wel een voorgevoel dat ie wel gaat passen, maar wil het eigenlijk 100% zeker weten... (van bijvoorbeeld iemand die daar al antennes heeft gekocht)
zo'n antenne is toch $8.49 (na 15% korting :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108304

Heeft iemand het al gevonden hoe je je aflever raporten kan instellen ik heb wel iets gevonden bij nieuw bericht en dan menu dan kan je kiezen verzenden/ontvangen dan staat er verbinden met server vereist maar hij kan geen verbinding maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
IronFist schreef op 12 maart 2004 @ 19:02:
Hier de link naar mijn eigen Datakabel tutorial

:*) Enjoy..
Op- en aanmerkingen uiteraard welkom 8)
Mijn complimenten hoor _/-\o_ Duidelijk en overzichtelijk allemaal.

Misschien nog één opmerking, bij mij herkende ie de foon eerst niet (WinXP Pro met SP1) en heb toen van Windows update een patch gehaald voor de USB, zie http://www.microsoft.com/...5b688b7f86&displaylang=nl Hierna deed alles het perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:38

n00bs

Het is weer Zomer!

Hmz 525@600 ik zie dat iedereen dit doet, is daar ook een beschrijving van? en de voordelen/nadelen op een rijtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
n00bs schreef op 12 maart 2004 @ 19:14:
Hmz 525@600 ik zie dat iedereen dit doet, is daar ook een beschrijving van? en de voordelen/nadelen op een rijtje?
Mag (helaas?) niet over gesproken worden op GoT. Naar anders fora hierover mag ook niet. Beetje pech dus.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@IronFirst, (ja ik weet het, ik kan het op msn vragen :P)

Je zegt dat als je naar instellingen en dan java instellingen gaat, dat daar een optie 'Applicaties laden' staat. Ik kan deze optie echt niet vinden (sw 9.1)? Wat bedoel je hier mee?

Is iemand het al opgemerkt dat wanneer je op de Motorola-site de manual van de v525 in het nederlands wil downloaden, gewoon bij de manual van de v600 terechtkomt? Volgens mij weten zij ook wel dat onze handleiding zuigt >:)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
n00bs schreef op 12 maart 2004 @ 19:14:
Op een forum, welke genoemd staat in de startpost, is behoorlijk veel info te vinden. Maar ik geef geen duidelijkere tips, aangezien ik het er niet verder over wil hebben.... ga anders maar googlen :P

edit: zal het iets duidelijker maken, denk dat de schrijver ene howard is
maar laten we het er verder niet over hebben, er kunnen namleijk grote nadelen aan zitten (hele mobiel die het nie meer doet)

[ Voor 26% gewijzigd door poesje op 12-03-2004 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61051

opzich wel debiel dat je het zo cryptisch moet omschrijven om niet op je kop te krijgen van een mod...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108576

Met de link blijven we even aan de Copyrights denken? Deze games behoor je geowon te KOPEN, ze zijn zeker niet gratis. kan je geen spelletjes downloaden. Als je erop klikt krijg je een hele lap vage tekentjes. Hoort dat zo?? O+

[ Voor 41% gewijzigd door Xandrios op 12-03-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 19:36:
Met de link blijven we even aan de Copyrights denken? Deze games behoor je geowon te KOPEN, ze zijn zeker niet gratis. kan je geen spelletjes downloaden. Als je erop klikt krijg je een hele lap vage tekentjes. Hoort dat zo?? O+
Vreemd ja, doel opslaan werkt ook niet. Even kijken of t helpt om van de html-file een jar bestand te maken.

Ps. Die site is nou niet echt een toppertje hoor:P er staan betere in destartpost.

[ Voor 17% gewijzigd door Xandrios op 12-03-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 19:36:
rechtermuisklik, link opslaan als... (tenminset zoiets, iig rechtermuisklik.. ik gebruik geen IE dus weet niet precies zo uit mn hoofd, maar iig rechtermuisklik :P (3x ;) ))

[ Voor 17% gewijzigd door Xandrios op 12-03-2004 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Anoniem: 98248 schreef op 12 maart 2004 @ 19:19:
@IronFirst, (ja ik weet het, ik kan het op msn vragen :P)

Je zegt dat als je naar instellingen en dan java instellingen gaat, dat daar een optie 'Applicaties laden' staat. Ik kan deze optie echt niet vinden (sw 9.1)? Wat bedoel je hier mee?

Is iemand het al opgemerkt dat wanneer je op de Motorola-site de manual van de v525 in het nederlands wil downloaden, gewoon bij de manual van de v600 terechtkomt? Volgens mij weten zij ook wel dat onze handleiding zuigt >:)
Oei, dan vrees ik toch dat je de P2K drivers eerst moet installen zodat je met MSS 3.2.3 dit kan activeren... Ik pas het aan in mijn tutorial.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

In destartpost staat de link http://www.ipixel.de/. Bij mij werkt de link niet. Kan dat kloppen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 19:59:
In destartpost staat de link http://www.ipixel.de/. Bij mij werkt de link niet. Kan dat kloppen??
hier werkt ie wel hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 19:59:
Bij mij doet ie het ook gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

offtopic:
silitek
Ik heb je een email gestuurd, vanmiddag ergens.... misschien had ik je dat beter eerst even kunnen vragen. Sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bent
  • Laatst online: 13-02 09:20
hoe kan je hardcore muziek in je mobiel doen? en waar is een datakabel voor? toch niet om hardcore muziek over te zenden, want dat is toch geen data?
en hoe kun je het gaatje waarmee je foto's maakt schoon houden?
echt vet topic trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-07 21:41
blijven we even aan de Copyrights denken? 99% van de games zijn niet gratis, en mogen daarom dus ook niet gepost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

ja, ik weet wat je wilt vragen. Over os mac >:)
Anoniem: 28603 schreef op 12 maart 2004 @ 20:12:
offtopic:
silitek
Ik heb je een email gestuurd, vanmiddag ergens.... misschien had ik je dat beter eerst even kunnen vragen. Sorry :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overkill1 schreef op 12 maart 2004 @ 20:16:
hoe kan je hardcore muziek in je mobiel doen? en waar is een datakabel voor? toch niet om hardcore muziek over te zenden, want dat is toch geen data?
echt vet topic trouwens
jat een wattenstokje van je moeder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Overkill1 schreef op 12 maart 2004 @ 20:16:
echt vet topic trouwens
1)Maak er een Mp3 van en zend hem naar je gsm met BT of kabel.
2)Hoesje er omheen doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

silitek schreef op 12 maart 2004 @ 20:27:
ja, ik weet wat je wilt vragen. Over os mac >:)

[...]
O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108716

32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files enWAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones

Dus als k t goed begrijp.......

1) .kun je ze er alleen maar zelf opzetten via BT of kabeltje en is t niet mogelijk dit via een site te bestellen???
2) en....iemand enig idee hoe ik files omzet in MP3's? met welk programmatje?
3) en waar heb ik die cd voor nodig? staat nergens in de handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• visboer32
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-02 14:41

visboer32

Koen

Anoniem: 108716 schreef op 12 maart 2004 @ 20:55:
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files enWAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones

Dus als k t goed begrijp.......

1) .kun je ze er alleen maar zelf opzetten via BT of kabeltje en is t niet mogelijk dit via een site te bestellen???
2) en....iemand enig idee hoe ik files omzet in MP3's? met welk programmatje?
3) en waar heb ik die cd voor nodig? staat nergens in de handleiding
2) http://www.cdex.n3.net/
Dat programma werkt prima voor wav naar mp3 of bitrates verlagen.
3) Die CD heb je niet nodig! :)

AMD Ryzen 7 5800X | Gigabyte Aorus X570 Pro | 32GB DDR4-3600 CL16 | Gigabyte RTX3080 Gaming OC | Samsung 970 & 960 Evo | Be Quiet 500DX | Samsung 49" Ultrawide LC49HG90 | Fanatec DD1 + Ferrari 488 & Audi R8 wheel | SRP GT pedals | Simetik K2 + Buttkicker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

visboer32 schreef op 12 maart 2004 @ 21:02:
[...]

2) http://www.cdex.n3.net/
Dat programma werkt prima voor wav naar mp3 of bitrates verlagen.
3) Die CD heb je niet nodig! :)
http://www.topshareware.c...on-Wizard-transfer-17.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

W00t, vanmiddag mailtje van VF gekregen dat ik maandag de postbode kan verwachten met mijn telefoon :9

Heeft iemand trouwens enig idee waar dat Tiger Woods spel te krijgen is? (Tiger Woods PGA
Anoniem: 55933 schreef op 09 maart 2004 @ 21:16:

[ontopic]
Ik ben op zoek naar Tiger Woods PGA Tour 2004, weet iemand waar ik die kan downloaden of bestellen? :)

[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

[afbeelding]

Nou ja, Townsmen dan ook maar :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod|IA
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

En 1000 posts. man wat gaan deze topics hard zeg!!

>Systeemspecs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
®Otto schreef op 12 maart 2004 @ 18:59:
[...]

Zal het nog een keertje uitleggen, je connect je foon en start PST. Klik dan op 'Open' en dan 'CDMA Motorola Browser File'. Vul dan bij Profile 1 t/m 10 steeds dezelfde naam in bij 'Profile Name', bijv OrangeNL ofzo. Vink dan 'Editable bij user' aan bij alle 10. Druk daarna een keer of 4 op 'Write data to Phone' en als het goed is heb je hierna nog maar 2 junksettings over.
Ok, bedankt Otto! :D Ik zat dus eerst met pst.exe en niet met UT_NVM.exe. :X
Het werkte bij mij ook wat anders:

UT_NVM > NEW > GSM Motorola Browser File > Write

Bij Open had ik het dus niet staan, en CDMA werkte bij mij ook niet.
Wist ook niet dat er aparte MMS profielen bij Berichten > opties stonden. Daardoor lukte het MMS profiel verzenden (https://secure.mouse2mobile.com/clients/hellomoto/) de hele tijd niet.. (max aantal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65750

Vandaag dat 0800-0500 nummer gebeld om em t bestellen
jaa we hebben je gsm nr nodig
ik geven, ja sorry staat niet in het bestand
daar staan er maar 1miljoen van de 3 in:S
dus ik nog 2x bellen en andere nr opgeven. maar al onze vodafone klaarten staan dus niet in het systeem:S me pa, al 7jaar vodafone klant(zoiets) staat er ook niet in :S
maargoed
vandaag
hadden ze ze bij het citypoint in rotterdam :)
morgen hem halen als ze hem nog erges hebbe _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Datakabel tutorial kan nu wel in de startpost. Als degenen die weten hoe je themas installeert via kabel mij even toe kunnen voegen zodat dat erook bij kan?
Als er nog wat is hoor ik het wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

poesje schreef op 12 maart 2004 @ 19:06:
[...]

Ik heb ook wel een voorgevoel dat ie wel gaat passen, maar wil het eigenlijk 100% zeker weten... (van bijvoorbeeld iemand die daar al antennes heeft gekocht)
zo'n antenne is toch $8.49 (na 15% korting :P )
\

Ik ben zoiemand die daar al gekocht heeft. Tis oude antenne losdraaien en nieuwe erin! Past perfect. Doen dus...alleen had ik die code toen nog niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861 schreef op 12 maart 2004 @ 21:21:
[...]
\

Ik ben zoiemand die daar al gekocht heeft. Tis oude antenne losdraaien en nieuwe erin! Past perfect. Doen dus...alleen had ik die code toen nog niet :/
code??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-07 12:51

Korakal

Up up up!

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.