Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:56
Anoniem: 99153 schreef op 04 maart 2004 @ 20:26:
[...]

Ik ga geen 1004 post doorzoeken tewrijl iemand het ff weer een keer in het neiuwe topic kan zeggen!
Als je de startpost had gelezen, dan had je gezien dat er een link staat naar een tutorial over het verwijderen van de standaard plaatjes

http://www.annemiekevanrosmalen.nl/tutorial-formatteren.rtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65861

Op blz 77 in het boekje hebben ze het over Lichtbron-ID ( een bepaalde kleur licht instellen die moet worden weergegeven als u gesprekken ontvangt in een bepaalde categorie). Volgens mij is dat weer een van de fouten in het boekje want ik kan die optie dus niet vinden op me V525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 29544

Anoniem: 106099 schreef op 04 maart 2004 @ 17:37:
[...]

niet goed gelezen misschien? hij wil van tel naar pc sturen en niet andersom :9
dan heb je een verbinding en dan leest ie vanzelf de pics uit de telefoon in :)
ik bedoel maar :P

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 29544 op 04-03-2004 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/luinstra/got/04-03-04_2027.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.solcon.nl/luinstra/got/04-03-04_2028.jpg

das de mini-antenne :)
(wow.. deze foto's zijn wel erg bedroevend.. normaal zijn ze stukken beter)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107860

Hey bedankt voor je antwoord:)
MPT installeert inderdaad zijn eigen drivers. Deze keer gaf hij als gevonden device 'Motorola USb modem #2' aan of iets in die richting, betekent dus dat de vorige installatie nog niet gewist was :)
Deze keer gaf hij ook een lijst met Motorola hardware; de vorige keer kreeg ik een lijst te zien van zowat allerlei soorten hardware en koos ik voor de v66 (v525/500 kon ik niet vinden) en daarom zag ik dat multimedia icoontje ook niet in dat programma :). Ik heb deze keer gekozen voor V500 omdat v525 er niet bij stond, maar dat is eigenlijk precies dezelfde telefoon. Nu nog ff dat java gebeuren fixen met MSS en ik ben tevreden ... 8) een tevreden gamer welteverstaan :)

ps: bij MPT zitten de icoontjes aan de rechterkant ;)
discusws schreef op 04 maart 2004 @ 16:05:
[...]

Hoi Motov525,

MPT: zo uit mijn hoofd heb je aan de linker kant wat ikoontjes zitten. ergens in het midden staat iets van multiemedia. Aanklikken
dan opent zich een nieuw scherm waarin links jouw pc te zien is een soort verkennertje :) en rechter schermpje zie je Audio en Sound (of geluid weet ik niet meer O-) )

Nou sleep nu gewoon je plaatje of geluid naar desbetreffende map...

thats All,

PST ik zou het niet weten omdat ie niet werkt (nog) bij mij.....

Walter
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933

Oh, is trouwens die blauwtand dongle van de MyCom het goedkoopst of is er nog iemand geweest die een nóg goedkopere heeft gezien? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Laatst online: 20-10-2024
plipo schreef op 04 maart 2004 @ 16:28:
Wat een klootzakker bij vodafone zeg..
Ik bestel dinsdag zo'n motorola via hun site, ik krijg orderbevestiging in me mail en ff later krijg ik een mail waarin staat dat door een technische storing mijn order onvolledig is, en dat ik overnieuw moet bestellen. Dus ik over nieuw bestellen.
Later die dag krijg ik te horen dat mijn order is geaccepteerd (Maar dus niet mijn 2de order maar mijn eerste).
Nu kreeg ik gisteren een mail waarin stond dat de eerste order was verzonden en dat ik hem vanavond kon verwachten (Ik helemaal blij, kon niet wachten tot schol uit was en totdat het vanavond is)
EN nu lees ik mijn inbox dat beide orders zijn geannuleerd omdat ik er meer dan 1 had gemaakt...

Maar ik vraag me toch af hoe dit kan, aangezien ze gisteren zeiden dat die verstuurd was :( :(

Heb ze meteen mooie nette email gestuurd, maar vind et wel zakkewassers als ze me zoiets aandoen :P
Ik neem alles terug :D
Ondanks dat mijn order geannuleerd was heb ik de foon gewoon zonet binnen gekregen. Bus best snel. Dinsdag middag besteld, donderdag avond in huis..
Je kan em dus nog gewoon via vodafone site bestellen
Moet je ff dat directe adres dat in het eerste topic staat pakken (eerste post d8 ik :))

Ik ben blij! :D

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107922

plipo schreef op 04 maart 2004 @ 21:29:
[...]

Ik neem alles terug :D
Ondanks dat mijn order geannuleerd was heb ik de foon gewoon zonet binnen gekregen. Bus best snel. Dinsdag middag besteld, donderdag avond in huis..
Je kan em dus nog gewoon via vodafone site bestellen
Moet je ff dat directe adres dat in het eerste topic staat pakken (eerste post d8 ik :))

Ik ben blij! :D
Was ie onder rembours zoja hoeveel
koste dat extra????

dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941

kan je daar ook bestellen als je geen vodafone klant bent??(maar wel gaan worden met die fhone)???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Anoniem: 107922 schreef op 04 maart 2004 @ 21:33:
[...]
Was ie onder rembours zoja hoeveel
koste dat extra????
129 euro en 0 euro. En dat kan je zelf prima op de site van Vodafone vinden, dus ik wil je bij deze verzoeken om in het vervolg eerst zelf wat onderzoek te doen voordat je je vragen op GoT dumpt.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb hem wel al besteld bij de belcompany maar dat duurt me iets te lang naar mijn smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
Anoniem: 107941 schreef op 04 maart 2004 @ 21:37:
kan je daar ook bestellen als je geen vodafone klant bent??(maar wel gaan worden met die fhone)???
Jep..

Had met CC besteld, ging prima
Rembours kost niks extra nee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en wat hou CC in???
:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

creditcard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en wat moet je doen als je 16 bent en geen CC hebt????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 15:13

Mad_Demon

de dokter

Anoniem: 86754 schreef op 04 maart 2004 @ 20:59:
[afbeelding]

[afbeelding]

das de mini-antenne :)
(wow.. deze foto's zijn wel erg bedroevend.. normaal zijn ze stukken beter)
Je moet je phone ook niet bewegen als je een foto maakt ;) :+

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

Anoniem: 107941 schreef op 04 maart 2004 @ 21:58:
en wat moet je doen als je 16 bent en geen CC hebt????
Aan je vader ofzo vragen. Wees eens creatief! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

me pa gaat echt niet die tel betalen die ik wil
of bedoel je vragen wat ik dan moet doen omdat ik geen CC heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
Anoniem: 97273 schreef op 04 maart 2004 @ 22:04:
[...]

Aan je vader ofzo vragen. Wees eens creatief! |:(
Nouja, ik mag dan wel 18 zijn maar heb geen credit card. Heb die van me pa gebruikt.
Maar rebours is ook even makkelijk hoor.. Je betaald toch geen extra kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941 schreef op 04 maart 2004 @ 22:11:
jij geeft je pa 130 euro, je pa betaalt die telefoon, klaar :)
of gewoon rembours kiezen, dan betaal je aan de postbode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-12-2022
Anoniem: 107941 schreef op 04 maart 2004 @ 22:11:
Sjonge jonge wat denk je zelf nou :? ?!

1. Vraag het aan iemand die je kent die een CC heeft, of die ff met CC kan betalen, en jij hem 130€ geeft!
2. Zie punt 1!
3. Koop hem niet!

Je mag zelf kiezen welke optie je neemt :9 !

[ Voor 13% gewijzigd door JordiFcu op 04-03-2004 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oké thnx
bestel hem zaterdag wel ofzo eerst ff belcompany afwachten mischien bellen die morgen of zaterdag wel en zit ik dus met die 2e tel via de rembrours

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:41
Voor de mensen met leveringsproblemen. De fout ligt bij Selektvracht: die hebben hem wel binnen maar het invoeren in het systeem gaat door een storing niet zo snel. (Bij sommige heel erg langzaam, bij sommige wel erg snel)
Dus gewoon Voda en evt. Selektvracht bellen dat ze er een beetje haast achter zetten.
Ik hoop mijn exemplaar morgen te ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik las trouwens op de site van Selektvracht dat ze 6 dagen per week leveren... geldt dit ook voor de Vodafone winkel? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
Anoniem: 107941 schreef op 04 maart 2004 @ 22:20:
oké thnx
bestel hem zaterdag wel ofzo eerst ff belcompany afwachten mischien bellen die morgen of zaterdag wel en zit ik dus met die 2e tel via de rembrours
Ben ook eerts bij dixons en belcompany langs geweest.. Ze gaven mij echter niet veel hoop. Ze verwachte er voor het eind van de actie niet zo veel meer, en ze krijgen er maximaal 2 of 3 per week en er zijn wachtlijsten van rond de 20 mensen.
Via inet had ik em echter in 2 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61051

vodafone behandelt naar mijn ervaring op zaterdag geen orders (bestelde vrijdag en werd maandag pas geaccepteerd)

Is mijn telefoon nou wel bij het voor mij dichtsbijzijnde selektvracht depot maar is er daar vertraging of is hij nou nog aan de andere kant van nederland :S (hmm drenthe...) --< = vraag

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 61051 op 04-03-2004 23:16 . Reden: questionized ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
IronFist schreef op 04 maart 2004 @ 23:06:
Voor de mensen met leveringsproblemen. De fout ligt bij Selektvracht: die hebben hem wel binnen maar het invoeren in het systeem gaat door een storing niet zo snel. (Bij sommige heel erg langzaam, bij sommige wel erg snel)
Dus gewoon Voda en evt. Selektvracht bellen dat ze er een beetje haast achter zetten.
Ik hoop mijn exemplaar morgen te ontvangen :)
Maar jij had een mailtje ontvangen dat ze nogmaals een phone gingen opsturen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

plipo schreef op 04 maart 2004 @ 23:14:
[...]

Ben ook eerts bij dixons en belcompany langs geweest.. Ze gaven mij echter niet veel hoop. Ze verwachte er voor het eind van de actie niet zo veel meer, en ze krijgen er maximaal 2 of 3 per week en er zijn wachtlijsten van rond de 20 mensen.
Via inet had ik em echter in 2 dagen.
ik was nr 11 bij de belcompany(nu trouwens nog)
maar wat zou ik doen via i-net betsllen bij vodafone??
en kan ik daar bestellen ook als ik geen vodafone klant ben
(heb me namelijk laten vertellen dat als je geen vodafone klant ben dat je dan die 65 euro beltegoed niet krijgt) wel een beetje lomp maar kan dat zo zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941 schreef op 04 maart 2004 @ 23:30:
[...]

ik was nr 11 bij de belcompany(nu trouwens nog)
maar wat zou ik doen via i-net betsllen bij vodafone??
en kan ik daar bestellen ook als ik geen vodafone klant ben
(heb me namelijk laten vertellen dat als je geen vodafone klant ben dat je dan die 65 euro beltegoed niet krijgt) wel een beetje lomp maar kan dat zo zijn
je moet toch sowieso al een vodafone nummer invoeren bij de webwinkel? dan moet je dus al klant zijn bij VF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76134

Hehe, uiteindelijk allemaal goedgekomen :)
Liep gisteren in R'dam, overal uitverkocht. Liep langs zo'n Vfone CityPoint, ff vragen, uitverkocht, dus mn naam maar op een reserveringslijst. Had niet veel hoop. Dus thuisgekomen, via oude Vfone nr. van mn broertje, ff die tel. online besteld. Allemaal gelukt, order goedgekeurd, hoppa. Maar belde vanmiddag zo'n knakkert van dat City Point, dattie binnen is, en dat ze m hebben liggen voor mij _/-\o_ Morgen ff met legitimatie ophalen, die is dan voor me vriendin, die wou er ook 1. Heeft zij em nog eerder dan ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55933 schreef op 04 maart 2004 @ 23:39:
[...]

je moet toch sowieso al een vodafone nummer invoeren bij de webwinkel? dan moet je dus al klant zijn bij VF :)
dus ik ben nu gewoon afhankelijk van de belcompany??
dan hoop ik maar dat ie er morgen voor me ligt dan wacht ik al ruim 6 dagen(vorige week zaterdag besteld
nu maar hopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
Anoniem: 55933 schreef op 04 maart 2004 @ 23:39:
[...]

Nee, dat hoeft nie hoor..
Heb ik ook niet gedaan..
Ik heb die link uit die speciale tweakers motorola v525 page gebruikt (kan em nie meer erug vinden die page :(, was zegmaar een page waar dezelfde info op staat als in de eerste post van deze topic)
Als je op die link klikt kom je nog op de oude mini bestel site van vodafone motorola v525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107989

Aller eerst Hallo aangezien ik een nieuwe member van dit forum ben.

Ik heb eindelijk het geld bij elkaar gekregen voor het aanschaffen van deze telefoon, heb gebeld naar zowat alle winkels in Groningen overal was die uitverkocht en ze wisten niet of die uberhoud nog leverbaar was. Nou dan maar even op de vodafone site gekeken, had zelf geen nummer daarvan die van me moeder geprobeerd en jah, ik kan hem bestellen. Dit heb ik gedaan en de bestelling is geplaatst! Ik heb er vetrouwen in dat ik hem alsnog wel krijg. Wat is eingelijk de normale afleveringsdatum? Vrijdags besteld denk dat ik hem Ma,Di wel kan verwachtten. Weet iemand ook de tijden dat ze leveren ik bedoel als er overdag niemand thuis is komen ze dan terug? Heb trouwens onder rembours betaald, wel zo veilig en makkelijk.
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shitver!

ik selektvracht gebeld, hebben geen pakje voor mijn adres! dinsdag zou hij al verzonden zijn!! :r

voor de zoveelste keer vodafone aan de lijn, "eh.. we weten niet waar uw telefoon uithangt..we bellen u terug..waarschijnlijk maandag ! :( smerig gewoon!

vorige week vrijdag al besteld...volgens mij heb ik de telefoon sneller als ik gewoon ergens op de wachtlijst was gezet :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Anoniem: 61051 schreef op 05 maart 2004 @ 10:23:
Shitver!

ik selektvracht gebeld, hebben geen pakje voor mijn adres! dinsdag zou hij al verzonden zijn!! :r

voor de zoveelste keer vodafone aan de lijn, "eh.. we weten niet waar uw telefoon uithangt..we bellen u terug..waarschijnlijk maandag ! :( smerig gewoon!

vorige week vrijdag al besteld...volgens mij heb ik de telefoon sneller als ik gewoon ergens op de wachtlijst was gezet :r
Zelfde verhaal hier :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoop dat ik voor 11 uur een mailte heb volgens de site heb ik hem dan al morgen… ik denk positief, anders maandag ofzo. Heb echt zin om hem in me handen te hebben! ;)

Editje. Ik heb me moeders nummer ingevult om te bestellen, maar die 65 euro word toch wel op me nieuwe simkaart gezet?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 107989 op 05-03-2004 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, je krijgt ook geen nieuwe simkaart, word op je moeders simkaart bijgeschreven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oei dan moet ik ff regelen dat ik voor haar een nieuwe koop! :+ , hoop dat ze niet moeilijk doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zojuist van Vodafone de bevestigingsbrief ontvangen dat ik vanaf eind april elke maand 10 euro beltegoed krijg. Blij dat ik toch inderdaad de juiste streepjescode had opgestuurd.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037

Vanmorgen even naar belcompany in gr. geweest voor dat probleem met die knoppen en batterij......Kreeg gelijk een nieuwe mee, t was dan wel een die voor reparatie terug was gekomen, maar was alleen software foutje dat erin zat, en was verder niets met de phone aan de hand. Als dat wel zo is kan ik er altijd nog weer mee heen gaan...........Dus gelukkig geen reparatie van 2 weken ofzo, zeer tevreden over de service belcompany _/-\o_ , verder nog iemand die met dit probleem is heengeweest???

Trouwens, dat smsje met die 10 eu beltegoed kreeg ik midden in de nacht om 1 uur! K schrok me dood......

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 05-03-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037 schreef op 05 maart 2004 @ 11:19:
Vanmorgen even naar belcompany in gr. geweest voor dat probleem met die knoppen en batterij......Kreeg gelijk een nieuwe mee, t was dan wel een die voor reparatie terug was gekomen, maar was alleen software foutje dat erin zat, en was verder niets met de phone aan de hand. Als dat wel zo is kan ik er altijd nog weer mee heen gaan...........Dus gelukkig geen reparatie van 2 weken ofzo, zeer tevreden over de service belcompany _/-\o_ , verder nog iemand die met dit probleem is heengeweest???

Trouwens, dat smsje met die 10 eu beltegoed kreeg ik midden in de nacht om 1 uur! K schrok me dood......
Same here, bij mij was het 3.30 ofzo... Ze moeten dus zelfs 's nachts werken om de aanvragen bij te houden... :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

S.O.C.O.O.L heb je hem al lang? Want kon hem daar niet meer krijgen... :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Hij is binnen _/-\o_ (27-02 besteld)
Iemand al gratis MMS gestuurd naar Vodafone Album?
Hoe zet ik een code op Live ?

[ Voor 15% gewijzigd door IronFist op 05-03-2004 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-07 21:00
instelllingen -> beveilinging -> slot toepassing. Hier kun je allerlei toepassingen voorzien van een slotcode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49418

Anoniem: 55933 schreef op 04 maart 2004 @ 18:20:
[...]

Hoezo, heb je je X-Box headset dus met een kabel in je telefoon gedaan? Hoe heb je dat gedaan dan, dat is toch met een USB kabel? :)
nee je moet een communicator module in je gamepad steken, en daar steek je je headset dan in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49418

Anoniem: 107912 schreef op 04 maart 2004 @ 18:11:
[...]

Offtopic: Wat is je gamertag? Heb ook Xbox live..

Ontopic: Ben heel tevreden over de telefoon, zeker nadat ik werd geholpen om de foto's op mn computer te krijgen..Nogmaals bedankt! _/-\o_
Offtopic: ik gebruik eigenlijk xbconnect ,is gratis

Ontopic: hulde aan iedereen hier de informatie hier is zeer waardevol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
IronFist schreef op 05 maart 2004 @ 12:11:
Iemand al gratis MMS gestuurd naar Vodafone Album?
Ja, werkt prima (telnr. 2667). Foto's mogen alleen niet groter zijn dan 30KB. (waar je al gauw overheen zit, gemiddeld 40-60KB per foto).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Topicstarter
ik zit hier nu op school in de mediatheek, probeer te bluejacken. Als ik zoek naar apparaten als ik een contactpersoon probeer te vinden vind ie meestal 3-4 apparaten, meestal nokia's (2x6600, 3650 en 6310i). Wat ik ook doe, hij connect allen met de 6310i, maar niet met de anderen. En na t connecten met de 6310i wil ie nog steeds niet verzenden. Hij blijft op 0%... Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikersnaam
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-06 20:31

gebruikersnaam

Ja echt!

fok... is die foon nog ergens te krijgen? Hier in Enschede in elk geval niet meer.. en ff snel vodafone-prepaid kopen en dan via de site bestellen werkt ook niet omdat met dat nummer voor 1 juni 2003 al gebelt moet zijn...

Iemand nog een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106880

Anoniem: 94037 schreef op 05 maart 2004 @ 11:19:

Probleem van de volumeknoppen en batterij ligt niet aan het schakelaartje in de cover. Probleem wordt veroorzaakt doordat het tft scherm de bovenste knop raakt van de ronde nagivatie knoppen (de pijltjes). Daardoor is de knop iets ingedrukt en dus actief is en dus stroom kost (vandaar een lege batterij!). Test het maar eens: hou met een schroevedraaier de coverschakelaar ingedrukt en druk een willekeurige toets in. De volume knoppen reageren dan niet.

Waarschijnlijk dat met een nieuwere software versie het toetsenbord wordt uitgeschakeld als de cover dicht is.

Heb gisteren ook mijn usb cable ontvangen, dan kan ik 'm zelf flexen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 106880 schreef op 05 maart 2004 @ 13:26:
[...]

Probleem van de volumeknoppen en batterij ligt niet aan het schakelaartje in de cover. Probleem wordt veroorzaakt doordat het tft scherm de bovenste knop raakt van de ronde nagivatie knoppen (de pijltjes). Daardoor is de knop iets ingedrukt en dus actief is en dus stroom kost (vandaar een lege batterij!). Test het maar eens: hou met een schroevedraaier de coverschakelaar ingedrukt en druk een willekeurige toets in. De volume knoppen reageren dan niet.

Waarschijnlijk dat met een nieuwere software versie het toetsenbord wordt uitgeschakeld als de cover dicht is.

Als ik m'n foon tegen het licht hou en ik kijk door de zijkant heen, dan raakt er geen enkel knopje het scherm. Sterker nog, er zit gewoon een paar millimeter ruimte tussen toetsenbord en scherm/klep. Volgens mij is er bij jouw foon dan toch echt iets mechanisch niet goed. Ik betwijfel of een software update dat zal verhelpen...

[ Voor 5% gewijzigd door BonBon op 05-03-2004 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
Zojuist bij de mobiel accessoires turken winkel een mini antenne gekocht..

Pics:
www.raine-tech.com/images/33698731.jpeg
www.raine-tech.com/images/36719183.jpeg

[ Voor 9% gewijzigd door plipo op 05-03-2004 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 106880 schreef op 05 maart 2004 @ 13:26:
[...]

Kan m niet meer testen, kheb al een nieuwe opgehaald ;) Maare goed gevonden trouwens.... _/-\o_ Maar voor zover ik weet is dr geen nieuwere software versie, of wel?
K moet eerst ff weer al die stomme standaard plaatjes dr op zetten, dan mn favo spellen dr weer op ;)
Anoniem: 107989 schreef op 05 maart 2004 @ 11:59:
S.O.C.O.O.L heb je hem al lang? Want kon hem daar niet meer krijgen... :Z
K had m dus al twee week, maar dr was wat is mee....heb dus een nieuwe gehaald, maar dat was een die van reparatie terugkwam, is verder niks mis mee.....

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 05-03-2004 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi zo succes ermee :7 , hoop dat mijne ook niet lang op zich laat wachten maatr heb nog geen mailte, word dus zowiezo volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:08
vandaag mijn V525 opgehaal bij de belcompany voor de reparatie :(
en weet je wat ik zag :S , mijn hele buitendisplay zat onder de kleine krasjes , vooral het zwarte deel.
nu het goede nieuws, alles werkt weer met de nieuwere software 8.8. ----> 9.1
en hebben jullie dat ook dat het 5598 kb geheugen totaal is en 0.91 kb gebruikt?
want bij mijn 8.8 versie gebruikt alles ongeveer 300 kb van de 5300 kb :S als dit hoort is dit een verbetering :P , dadelijk via datakabel die standaard bestanden eraf halen :P en dan heb ik als het goed is rond de 6,4 mb :P
want nu staat alles erop (standaard ) en heb ik nog 5597 kb :P

[ Voor 23% gewijzigd door k5052 op 05-03-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
kenny89 schreef op 05 maart 2004 @ 15:31:
en weet je wat ik zag :S , mijn hele buitendisplay zat onder de kleine krasjes , vooral het zwarte deel.
en hebben jullie dat ook dat het 5598 kb geheugen totaal is en 0.91 kb gebruikt?
De mijne heeft standaard al versie 9.1 erop staan..
Zal denk ik komen omdat ik hem dinsdag via vodafone.nl had besteld..

*edit*

Heb ook 5597 kb geheugen trouwens :D

[ Voor 5% gewijzigd door plipo op 05-03-2004 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107183

Anoniem: 98248 schreef op 05 maart 2004 @ 12:58:
ik zit hier nu op school in de mediatheek, probeer te bluejacken. Als ik zoek naar apparaten als ik een contactpersoon probeer te vinden vind ie meestal 3-4 apparaten, meestal nokia's (2x6600, 3650 en 6310i). Wat ik ook doe, hij connect allen met de 6310i, maar niet met de anderen. En na t connecten met de 6310i wil ie nog steeds niet verzenden. Hij blijft op 0%... Wat doe ik fout?
Misschien dat die andere mensen de opdrachten om het bericht te ontvangen niet accepteren ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

3 maart besteld,,,nog steeds geen verzend e-mailtje

dus dit weekend nog geen 525 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Order net bevestigd... dus ik krijg 'm maandag pas ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenny89 schreef op 05 maart 2004 @ 15:31:
want bij mijn 8.8 versie gebruikt alles ongeveer 300 kb van de 5300 kb :S als dit hoort is dit een verbetering :P , dadelijk via datakabel die standaard bestanden eraf halen :P en dan heb ik als het goed is rond de 6,4 mb :P
Dat van die 0.91 kb gebruikt had ik ook, met mn nieuwe phone die k vandaag op heb gehaald, zal wel zo horen........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg net mailtje dat het bevestigd was, krijg ik hem dan maandag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Anoniem: 107989 schreef op 05 maart 2004 @ 18:59:
Kreeg net mailtje dat het bevestigd was, krijg ik hem dan maandag?
Als ze zgn je bestelling niet kwijt raken :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Ja je kan hem maandag krijgen..of niet, als je pech hebt.

Er zit niks geen voucher bij voor die 13euro/maand. Of wordt het automatisch erbij geschreven als je al Voda klant was?

Kan je trouwens ook de operator tekst veranderen?
Er staat nu bij mij "vodafone NL" en volgens mij staat nu bij iedereen "NL Vodafone" (wat mooier staat).

[ Voor 29% gewijzigd door IronFist op 05-03-2004 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-01 20:08
Met een beetje creatief Tweaken kun je minstens 7165KB vrij hebben. Mogelijk nog meer :D

Bovendien doet het ding moeiteloos 25fps MPEG4 video, da's dan wel weer netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net voor de 100ste keer vodafone aan de lijn gehad... 2x doorverbonden naar een "hogere" werknemer, uiteindelijk zou ik binnen kwartier teruggebeld worden..dit deed ze gelukkig wel netjes...de telefoon was gewoon verzonden naar het postorderbedrijf en zou nog onderweg zijn; vodafone had hem niet meer iig. afwachten zei ze... dit gaan we uiteraard doen (not like I have a choice or something ;( )

Dolby, heb jij nog nieuws/vodafone gebeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Anoniem: 61051 schreef op 05 maart 2004 @ 20:23:
Net voor de 100ste keer vodafone aan de lijn gehad... 2x doorverbonden naar een "hogere" werknemer, uiteindelijk zou ik binnen kwartier teruggebeld worden..dit deed ze gelukkig wel netjes...de telefoon was gewoon verzonden naar het postorderbedrijf en zou nog onderweg zijn; vodafone had hem niet meer iig. afwachten zei ze... dit gaan we uiteraard doen (not like I have a choice or something ;( )

Dolby, heb jij nog nieuws/vodafone gebeld?
Zou vandaag of maandag terug worden gebeld, vandaag niets gehoord, ook maar een email naar de webwinkel verstuurd, ook geen reactie daarop :|
Selektvracht had ook vandaag helemaal geen gegevens.
Ik hou je op de hoogte als er iets nieuws gebeurt.
Misschien heeft ironfist het email adres van die medewerker die hem een mailtje had gestuurd gisteren?

[ Voor 7% gewijzigd door dolby op 05-03-2004 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Ja ik heb wel een mailadres, mail me maar (profiel) dan mail ik het adres wel terug :) ..

Maar jullie pakketjes liggen dus gewoon bij Selektvracht en daar moeten ze ingevoerd worden, waarna ze direct verstuurd worden. Mijn adres kwam gistermiddag daar ook niet voor, maar om 12uur ging wel de bel.. :D

[ Voor 8% gewijzigd door IronFist op 05-03-2004 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haai k ben 14 ik krijg ook een motarola is het op het begin moeilijk
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107922 schreef op 05 maart 2004 @ 20:43:
Alle begin is moeilijk.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pff.. die tweakertjes worden ook met de dag jonger....what`s next 60+ tweakers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:24

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Wat bedoel je in hemelsnaam?

je bent 14...
je krijgt een motorola
wil je nou weten of het moeilijk is zo'n ding te krijgen?
wil je weten of je met 14 jaar een gsm mag kopen?
of wil je weten of motorola's moeilijke telefoons zijn?

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dies hard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 05:57

silitek

Tubes Only

tja..als je 14 bent en je heb een motarola???....dan begin je inderdaad al erg moelijk ;)

Geef dat ding terug aan je vader en log je over 3jaar nogeens in O-)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
IronFist schreef op 05 maart 2004 @ 20:35:
Ja ik heb wel een mailadres, mail me maar (profiel) dan mail ik het adres wel terug :) ..

Maar jullie pakketjes liggen dus gewoon bij Selektvracht en daar moeten ze ingevoerd worden, waarna ze direct verstuurd worden. Mijn adres kwam gistermiddag daar ook niet voor, maar om 12uur ging wel de bel.. :D
Dus het zou kunnen dat morgenochtend Selektvracht aan de deur komt met de phones?
Laten we het hopen, maar ik zie het somber in :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16671

IronFist schreef op 05 maart 2004 @ 20:15:
Ja je kan hem maandag krijgen..of niet, als je pech hebt.

Er zit niks geen voucher bij voor die 13euro/maand. Of wordt het automatisch erbij geschreven als je al Voda klant was?

Kan je trouwens ook de operator tekst veranderen?
Er staat nu bij mij "vodafone NL" en volgens mij staat nu bij iedereen "NL Vodafone" (wat mooier staat).
Je bent niet de enige die geen antwoordbon heeft ontvangen bij het pakket. Toen ik vorige week mijn pakketje kreeg zag ik ook dat ik geen antwoordbon had ontvangen.
Even naar vodafone gebelt en gezegd dat ik geen bon had gehad, was waarschijnlijk een foutje |:(
Ze sturen nu volgende week alsnog een antwoordbon op. Dus gewoon even bellen naar vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
Jij was dus al Vodafone klant? Dan moet je dus ook iets opsturen?
Ik ben al prepaid klant bij Vodafone en wil graag 65 euro beltegoed gratis ontvangen. Dit beltegoed ontvang ik op mijn bestaande nummer. Vanaf 30 april 2004 geeft Vodafone mij 5 maanden elke maand 13 euro beltegoed kado.
Dit suggereert dat je niks hoeft op te sturen namelijk

[ Voor 70% gewijzigd door IronFist op 05-03-2004 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik wil weten of motorola's moeilijke telefoons zijn?

:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107922 schreef op 05 maart 2004 @ 21:41:
ik wil weten of motorola's moeilijke telefoons zijn?

:O
Wat zou er moeilijk aan moeten zijn???? Je krijgt er een boekje bij hoor...... >:)

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 05-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16671

Ik dacht eerst ook dat vodafone het bedrag gewoon op mijn huidige nummer zou storten. Heb voor de zekerheid gebelt met vodafone, een medewerker vertelde mij dat dit niet het geval was en ik gewoon een antwoordbon moest opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94037 schreef op 05 maart 2004 @ 21:42:
[...]

Wat zou er moeilijk aan moeten zijn???? Je krijgt er een boekje bij hoor...... >:)
ee, ik had een sagum mx2, deze is zeker een stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

?????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107922 schreef op 05 maart 2004 @ 21:48:
[...]

ee, ik had een sagum mx2, deze is zeker een stuk makkelijker
Hoe weet je dat, je vraagt net of motorola's moeilijke telefoons zijn.......?!?
En daarmee wou je zeggen??.........

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 94037 op 05-03-2004 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:08
offtopic:
uhm , ik weet niet wat jullie tegen 14 jarigen hebben hoor maar ik ben sinds mijn 13de geloof ik al lid van GoT dus niet zeiken :p .

iedereen weer ontopic ...! :P

[ Voor 10% gewijzigd door k5052 op 05-03-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bedankt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86623

Maakt geen bal uit dat je 14 bent, maar stel niet van die domme vragen 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als hans nou is met concrete vragen kwam..

wees duidelijk man(netje)...wat bedoel je met moeilijk :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104029

Iemand al een goed passend tasje gevonden ???

Ik heb al rongekeken maar kan niets vinden. Ik zoek een type holster tasje.
Dus niet zo'n tasje dat mee openvouwt met de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Kan aan mij liggen, maar de laatste paar pagina's hadden weinig meer met het onderwerp V500/V525 te maken... :X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61051 schreef op 05 maart 2004 @ 22:22:
Als hans nou is met concrete vragen kwam..

wees duidelijk man(netje)...wat bedoel je met moeilijk :S
sorry hoor, ik wist nie dat gullie kwaad woren :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ben ik niet hoor >:)

ik bedoel gewoon dat je wat duidelijker moet zijn met je vragen en niet "is ie moeilijk? " want das natuurlijk beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 104029 schreef op 05 maart 2004 @ 22:22:
Iemand al een goed passend tasje gevonden ???

Ik heb al rongekeken maar kan niets vinden. Ik zoek een type holster tasje.
Dus niet zo'n tasje dat mee openvouwt met de telefoon.
zoiets?
http://www.daydeal.com/catalog2.asp?id=3347

of :

http://www.daydeal.com/catalog2.asp?id=3349

[ Voor 9% gewijzigd door BonBon op 05-03-2004 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand nog een id waar hij nog ligt in de omgevinf utrecht(nieuwegein)?¿?¿?¿?¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941 schreef op 05 maart 2004 @ 22:51:
omgeving :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 107941 schreef op 05 maart 2004 @ 22:51:
hoe zouden wij dat moeten weten? bel de winkels eerst ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
editen kan met t potloodje rechtsboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

me ouders vinden het echt niet tof als ik elke dag die winkels ga lopen bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 107941 schreef op 05 maart 2004 @ 22:55:
me ouders vinden het echt niet tof als ik elke dag die winkels ga lopen bellen
haha dan bel je als ze weg zijn, en zoveel winkels zijn t nou ook weer niet. Steeds maar dat gedoe met die ouders ;)

Maar ik ben t met Bon Bon eens, de laatste dagen gaat t hier in dit topic alleenmaar over bestellen en leveren. Mag natuurlijk best maar iets meer ontopic mogen we wel verwachten (ziet topictitel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het gaat over die telefoons dus ook alles wat erbij die telefoons hoort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Idd, dus ook over de levering etc, dit is zowel voor de mensen die hem al besteld hebben als voor de mensen die overwegen hem via vodafone te bestellen informatief; ik zie dus geen reden waarom dit niet kan.

De technische kanten van de phone zijn nu toch zo`n beetje wel behandeld. Overigens kunnen hier nog gewoon vragen over gesteld worden hóór

dus... niet zeuren ! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppleeuw
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-05-2024
ja dat is waar maar vaak zijn het topics als 'ik heb net vodafone gebeld en ze zouden hem nu eindelijk morgen versturen' lekker boeiend! 8)7 Tweakers gaat erom de functies van de telefoon zo goed mogelijk uit te pluizen naar je eigen behoeftes te veranderen (hoewel ze voor het v525 topic daar schijnbaar een uitzondering op hebben gemaakt :P )
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.