Het Grote Motorola V500/V525 Topic [III]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.070 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ppleeuw schreef op 05 maart 2004 @ 23:17:
ja dat is waar maar vaak zijn het topics als 'ik heb net vodafone gebeld en ze zouden hem nu eindelijk morgen versturen' lekker boeiend! 8)7
Beetje egoïstisch om dat zo te zeggen... zijn genoeg mensen die dit schijnbaar wel boeiend vinden,

dit topic gaat om de ERVARINGEN met de V500/V525... Dus ook met de ervaringen met het verkrijgen ervan (aangezien het een behoorlijke schaarste begint te worden)

ZO en nu allemaal weer ONtopic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GraveR schreef op 05 maart 2004 @ 20:22:
Bovendien doet het ding moeiteloos 25fps MPEG4 video, da's dan wel weer netjes.
He, ik dacht dat alleen V600 video kon afspelen? :)
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 23:20:
[...]
(aangezien het een behoorlijke schaarste begint te worden)
Ja haha, bij mij zit er een jongen in de klas die vanochtend een V525 al heeft gehaald, meteen na de levering, hij kent iemand van zo'n winkel, hij dus de hele dag patsen dr mee... nu ben ik niet meer de eerste in mn klas :( :P

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 23:11:
Idd, dus ook over de levering etc, dit is zowel voor de mensen die hem al besteld hebben als voor de mensen die overwegen hem via vodafone te bestellen informatief; ik zie dus geen reden waarom dit niet kan.

De technische kanten van de phone zijn nu toch zo`n beetje wel behandeld. Overigens kunnen hier nog gewoon vragen over gesteld worden hóór

dus... niet zeuren ! :X
ik verbied nix, maar de aandacht word nu erg gevestigd op de levering en bestelling, en ik bedoel t zelfde t verwoorden als ppleeuw zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 23:21:
[...]

He, ik dacht dat alleen V600 video kon afspelen? :)
heeft hem blijkbaar geflexed (en daar mogen we het hier niet over hebben :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-08 19:26
Ok, mijn ervaring na een weekje V525en :D

SelektVracht neemt het niet zo nauw met de aflevering (op mijn verpakking stond "Avond levering" of iets van dien strekking, maar ze kwamen de volgende dag gewoon overdag met het pakket aankakken)

De accu gaat vooral in het begin wat minder lang mee (mogelijk door de nieuwigheid, of het constante prutsen door de gebruiker }) )

Communicatie via zowel Bluetooth als datakabel gaat redelijk, alleen bij 'grote' bestanden kan het even duren :Z

De bestanden die ik geprobeerd heb speelt ie goed af (Midi, MP3 in de smaken 56, 96 en 128kbit, mpeg4 video etc)

De gelockte cq. hidden files kun je gewoon met p2kman verwijderen cq. unlocken (LET OP!!! Je kunt met deze tool *alle* bestanden in het geheugen zien, verwijderen etc. Alleen mee prutsen als je niet bang bent e.e.a. om zeep te helpen)
Ik heb hem nu dus gestript en heb 7165KB vrije ruimte, dit kan nog meer worden, maar nu wordt het een beetje link :D

De meeste java-midlets werken, ook de zelfgemaakte met de J2ME compiler/editor-suite van Sun (gratis, aanrader voor de devvers!)

De originele datakabel van Motorola oogt wat dikker en robuuster dan de namaakdingen, maar beide werken

Om even samen te vatten de stats van mijn v525:

Firmware: Triplets_G_0B.09.1DR_A
Flex: SE6446AXXF10F8
Provider: Telfort (GPRSen voor 1.5 per MB ipv 15, ranzige afzetters bij V)

Problemen met de software: nog geen gevonden, camera werkt normaal, nog geen vage lockups of wat dan ook gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

GraveR schreef op 05 maart 2004 @ 23:47:
De gelockte cq. hidden files kun je gewoon met p2kman verwijderen cq. unlocken (LET OP!!! Je kunt met deze tool *alle* bestanden in het geheugen zien, verwijderen etc. Alleen mee prutsen als je niet bang bent e.e.a. om zeep te helpen)
Ik heb hem nu dus gestript en heb 7165KB vrije ruimte, dit kan nog meer worden, maar nu wordt het een beetje link.
Ik ken p2kman niet. Werkt zeker alleen met een kabel? Ik heb het net gedownload, maar er zit geen leesbare manual bij. Kun je even de filenames posten van de verwijderbare bestanden, zodat wij (met bluetooth) die ook kunnen verwijderen op de manier die eerder is verteld? (Of iemand anders, want hij heeft ze natuurlijk al verwijderd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
Scaror schreef op 06 maart 2004 @ 00:00:
[...]

Ik ken p2kman niet. Werkt zeker alleen met een kabel? Ik heb het net gedownload, maar er zit geen leesbare manual bij. Kun je even de filenames posten van de verwijderbare bestanden, zodat wij (met bluetooth) die ook kunnen verwijderen op de manier die eerder is verteld? (Of iemand anders, want hij heeft ze natuurlijk al verwijderd.)
Ik ben de beroerdste niet en heb even de 'originele' firmware teruggezet, hier de volledige lijst. Dit is dus NIET de lijst met file die wegkunnen :D

Click

[ Voor 2% gewijzigd door intoxicated op 06-03-2004 00:48 . Reden: Lijst even op display:none gezet, neemt anders wel erg veel ruimte in ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-09 12:00
Scaror schreef op 06 maart 2004 @ 00:00:
Of iemand anders, want hij heeft ze natuurlijk al verwijderd.)
Wordt een hele lijst :?

Receiving file list... ok
Files found: 354
Volume information:
Name: /a
Free space: 5465 KBytes

Graver je was me voor :)

Ook een oplossing voor een ieder die met de USB kabel PST problemen heeft en midway en alle andere (behalve MPT)

http://www.microsoft.com/...a0-4956-b7fe-e85b688b7f86

Ondanks dat ik alle updates op XP had was bovenstaande Win XP update de oplossing :P

mvgr Walter

[ Voor 39% gewijzigd door discusws op 06-03-2004 00:59 ]

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans vroeg zich gewoon af of die moto's moeilijk zijn, kan toch.. hij heeft hoogstwaarschijnlijk deze topics gelezen met al die verhaaltjes over de datakabels/BT dongles die niet werkten en de bijbehorende progs , mms , flex en firmware etc etc..kan ik best begrijpen dat je je afvraagt of zo'n moto moeilijk is.

Maar het antwoord op je vraag is; nee moto's zijn niet moeilijk - de navigatie spreekt voor zich, net als bij nokia's e. d. Pas als je je gaat verdiepen in de tweaks wordt het al wat lastiger maar daar is dit forum voor.. 8)
Aaight
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 21:42:
[...]

Wat zou er moeilijk aan moeten zijn???? Je krijgt er een boekje bij hoor...... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien is het toeval misschien niet, maar vandaag hebben twee bekenden van me allebei een v525 kunnen bemachtigen bij de Dixons zonder wachtrij afspraak o.i.d. en ze wonen niet in dezelfde stad. (Etten leur en Apeldoorn) Dus kijk daar eerst zou ik zeggen! Aaigght
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 22:51:
iemand nog een id waar hij nog ligt in de omgevinf utrecht(nieuwegein)?¿?¿?¿?¿?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YES ik heb een motorola v525 en ik kan ermee bellen!

...

Is eigenlijk net zoiets... 8)
Verwijderd schreef op 05 maart 2004 @ 23:11:
Idd, dus ook over de levering etc, dit is zowel voor de mensen die hem al besteld hebben als voor de mensen die overwegen hem via vodafone te bestellen informatief; ik zie dus geen reden waarom dit niet kan.

De technische kanten van de phone zijn nu toch zo`n beetje wel behandeld. Overigens kunnen hier nog gewoon vragen over gesteld worden hóór

dus... niet zeuren ! :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phizzie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-09 00:05

phizzie

always look on the bright side

Heren en dames, ik ben ondertussen ook een tevreden bezitter van de motorola v525. Ik heb nog enkele grotere hordes moeten nemen om alle functies te kunnen gebruiken zoals ik die zou willen gebruiken. Echter heb ik nog wel een paar vragen, en ondertussen heb ik nog niet alle antwoorden weten te vinden...

- Is er een mogelijkheid om sneller door je telefoonboek te bladeren, zoals dat bij Nokia kan?
Je voert zoals bij iTap en T9 de letters van een naam in en de telefoon 'voorspelt' welke contactpersoon je wilt bellen of SMS / MMS'en.

- Is het mogelijk om een van de twee telefoonboeken (SIM of Telefoon) te verbergen?
Ik heb namelijk al mijn contacten gekopieerd van de sim naar de telefoon, en nu staat alles er dubbel in. Op zich geen probleem, maar wel onhandig in combinatie met probleem #1; je bent nog langer aan het scrollen.

- Zijn er meer gebruikers die de originele software (mobile phone tools) aan de praat hebben gekregen met Bluetooth?
Ik heb namelijk nog steeds geen fatsoenlijke connectie weten te maken, de computer denkt na de herkenning van de telefoon en de pairing met het softwarepakket dat de telefoon een PC is, zodoende is de connectie verloren, omdat de software alleen met een mobiele telefoon wil communiceren.

- Zijn er misschien andere pakketten waarmee je de inhoud van de telefoon kunt synchroniseren of iets dergelijks?
Graag zou ik bij gebrek aan een infrarood oog mijn Outlook spullen willen synchronisen. Mijn Palm heeft namelijk (nog) geen BT en ik wil graag blijven e-mailen. Maar zoals probleem #4: geen goede connectie tot nu toe.

- Zijn er limieten bekend van het aantal contactpersonen die de telefoon aankan?
Op dit moment heb ik een leuke verzameling contacten in Outlook staan (500+), maar meerendeel is dit enkel en alleen E-mail. Die hoef ik niet allemaal in mijn telefoonboek te hebben. Vervolgens zullen ze ook nog eens de zoeksnelheid niet positief gaan beinvloeden voor bellen; zie probleem #1.

Vervolgens heb ik nog wat onderzoek gedaan naar bluetooth en de problemen die je daarmee kunt hebben.
Allereerst de situatie: Ik heb een Tecom Bluetoothdongle (BT) gekocht +/- een jaar geleden voor mijn 6310i. Daar dit een redelijke gok was (toen was het al duidelijk dat er weinig BT dongles waren die met een Nokia overweg konden) heb ik uitgevonden dat deze prima werkte met mijn telefoon na een software upgrade van de telefoon.
Nu kon de V525 niet meer communiceren met mijn Tecom dongle. De Widcomm software licentie versie is hiervan de oorzaak. Bij de dongle zat versie 1.2.1.? en die is dus meer dan een jaar oud. Tecom is geen gigantisch bedrijf zoals Trust / Sitecom of de leverancier van de goedkoopste dongletjes zoals die in de eerste post staan. Zij hebben dus ook nooit meer een software release gehad voor de dongle.
Let daar op als je een dongle koopt. Koop de dongle van een groot merk, anders zul je wellicht het zelfde probleem ondervinden.
De communicatie moet gegarandeerd kunnen worden door een fabrikant die ook backwards de licentie verlengt bij een nieuwe release van de software. Widcomm heeft namelijk eens in de paar maanden een update. Die licentie moet een bedrijf kopen voor gebruik met de hardware die ze willen verkopen aan de consument. De fabrikanten van telefoons en dergelijken die ook gebruik maken van een bluetooth module, moeten ook deze licentie kopen. Die moet ook compatible zijn met de aan te sluiten hardware. Is dat niet het geval, zul je dus geen of een gedeeltelijke connectie kunnen maken. :(

conclusie: Bluetooth is niet altijd Bluetooth!

Het heeft geen zin (vaak!) om te proberen om andere software te downloaden voor een dongle die NIET van de zelfde fabrikant is. Die heeft namelijk een licentie gekregen voor een bepaald type chip, en ik weet hoe tijdrovend het kan zijn om die drivers te installeren. Koop een nieuwe dongle bij connectie problemen, en verkoop de oude met je oude toestel, of gebruik hem voor het draadloos netwerken in huis!

Ik wens iedereen succes met het bemachtigen van deze motorola, het is een leuk en mooi ding. Op dit moment het toestel met de hoogste schermresolutie heb ik mij laten vertellen (maar over een maand zijn er weer nieuwe modellen... 8) )

aw snap, was dat het alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb met m`n sitecom dongle icm (iemand anders) motov525 geen problemen gehad, hij kreeg het niet aan de praat met de bijgeleverde software, dus tip voor iedereen; installeer je dongle en niet moto bluetooth software, dan gaat het volgens mij meestal wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Dolby er kwam net zo`n busje van selekt vracht met m`n moto, ik denk dus dat je de jouwe ook zo kan verwachten ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

GraveR schreef op 06 maart 2004 @ 00:29:
[...]

Ik ben de beroerdste niet en heb even de 'originele' firmware teruggezet, hier de volledige lijst. Dit is dus NIET de lijst met file die wegkunnen :D

Receiving file list...
Files found: 315
Volume information:
Name: /a
Free space: 5486 KBytes
Dank je wel. Dit is zeker een lange lijst. Kijk uit met dingen verwijderen hiervan, want niet alles kan zomaar weg.

/a/mobile/video/MTV Triangle Dance.mp4
/a/mobile/video/MotoMash.mp4
/a/mobile/video/SEEITMOTO.3gp

Staat er video op de originele firmware??

[ Voor 15% gewijzigd door Scaror op 06-03-2004 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 09:07:
Hey Dolby er kwam net zo`n busje van selekt vracht met m`n moto, ik denk dus dat je de jouwe ook zo kan verwachten ....
toppie voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer had je em besteld??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Iemand nu al gevonden waar "messenger" of "IM" zit op de telefoon, zou namelijk onder "tools" zitten (volgens het boekje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GraveR schreef op 06 maart 2004 @ 00:29:
[...]

Is dit misschien t Live!-logo? :
/a/mobile/mib/pc/lowerRight.wbmp

Ik ga zo even kijken of ik de shutter.wav-files kan veranderen..

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 06 maart 2004 @ 10:35:
Iemand nu al gevonden waar "messenger" of "IM" zit op de telefoon, zou namelijk onder "tools" zitten (volgens het boekje)
ik denk dat je dan chatten moet kiezen in het tools menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pang
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-09 19:14
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 02:08:
Hans vroeg zich gewoon af of die moto's moeilijk zijn, kan toch.. hij heeft hoogstwaarschijnlijk deze topics gelezen met al die verhaaltjes over de datakabels/BT dongles die niet werkten en de bijbehorende progs , mms , flex en firmware etc etc..kan ik best begrijpen dat je je afvraagt of zo'n moto moeilijk is.

Maar het antwoord op je vraag is; nee moto's zijn niet moeilijk - de navigatie spreekt voor zich, net als bij nokia's e. d. Pas als je je gaat verdiepen in de tweaks wordt het al wat lastiger maar daar is dit forum voor.. 8)
Aaight

[...]
Bt dongles die niet werken is meer onkunde van iemand dan van de v525 en met de gevolgen van dien. Geld ook voor de kabel, als je er niet in verdiept dan lukt het ook niet.

Oja BT Dongles kunnen helemaal niks zonder goede sofware en drivers, dus stelling niet alle BT dongles zijn hetzelfde is onzin. Ze kunnen allemaal hetzelfde maar dat moet jij towijzen. Voor degen raad ik aan de BT topic te lezen. Ik moet nu gaan ik edit later wel de BT topiv link erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 10:48:
[...]

ik denk dat je dan chatten moet kiezen in het tools menu?
Volgens het boekje zou er naast de "chatten"-functie ook een "Messenger"-functie op zitten (pagina 74 van het boekje), volgens mij zou dat een ICQ-messenger moeten zijn (aangezien er ook eenk ICQ lijst, in die lijst met al die bestanden die op de V525 staan, staat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens ook mogelijk MSN te gebruiken op de v525? (ja ik heb alle 3 de topics doorzocht... ;) )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hans ik neem aan dat je het tegen mij had?
ik had em vorige week vrijdagavond besteld, maandag order geaccepteerd en dinsdag order verzonden mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
even een vraagje , als ik mms's ontvang dan krijg ik meestal een link te zien en een wachtwoord die ik op de vodafone site moet invullen , maar dit klopt toch niet ?
ik verwacht dat ik het meteen kan zien zoals sms en niet naar de vodafone site moet. trouwens , ik heb vodafone live! en mms geactiveerd....

edit: teken van gprs staan aan :P

[ Voor 7% gewijzigd door k5052 op 06-03-2004 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 06 maart 2004 @ 11:43:
even een vraagje , als ik mms's ontvang dan krijg ik meestal een link te zien en een wachtwoord die ik op de vodafone site moet invullen , maar dit klopt toch niet ?
ik verwacht dat ik het meteen kan zien zoals sms en niet naar de vodafone site moet. trouwens , ik heb vodafone live! en mms geactiveerd....
Staat er links bovenaan naast je bereikmeter een GPRS-tekentje? Als dit niet zo is, werkt je GPRS niet en Live dus ook niet. Probeer dan even je tel. aan en uit te zetten, dan doet GPRS het meestal wel weer. Soms kan het even duren voordat Live gactiveerd is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraveR
/a/mobile/video/MTV Triangle Dance.mp4
/a/mobile/video/MotoMash.mp4
/a/mobile/video/SEEITMOTO.3gp

Staat er video op de originele firmware??
Mogelijk staat dit in de v600 f/w of de flex.
Hij staat in 'mijn' (v600) f/w gewoon in het hoofdmenu.
Is dit misschien t Live!-logo? :
/a/mobile/mib/pc/lowerRight.wbmp

Ik ga zo even kijken of ik de shutter.wav-files kan veranderen..
Zou kunnen, maar dit is dus NIET de listing van een originele VodaFone flex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

GraveR schreef op 06 maart 2004 @ 12:35:
[...]

Mogelijk staat dit in de v600 f/w of de flex.

[...]

Hij staat in 'mijn' (v600) f/w gewoon in het hoofdmenu.

[...]

Zou kunnen, maar dit is dus NIET de listing van een originele VodaFone flex
Zou iemand dan wel de originele listing kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Komt dat mmsje van iemand met een andere provider? denk dat dat het probleem is. als ik mijn zusje die bij t-mobile zit mms. krijgt ze ook zo'n soort code (maar die mag zei dan bij t-mobile.nl/mms invullen) blijkbaar werken de providers nog niet goed samen. tenmiste dat is mijn ervaring na de gratis mms weekenden. Ik zal het dit weekend ook is proberen een mms te sturen naar iemand die ook bij vodafone zit, wel een mmstoestel heeft maar geen live! volgensmij werkt dat ook niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Vandaag iets vreemds : batterij was vol (3 streepjes), ik verstuur twee MMS-jes en ineens had ik nog maar 1 batterijstreepje! 8)7

edit : voor het eerst een probleempje : ik krijg een foto niet verzonden ("verzenden onmogelijk"). Foto ziet er in de preview goed uit. Beltegoed volop, GPRS aanwezig, en toch niet verzenden :?

[ Voor 44% gewijzigd door BonBon op 06-03-2004 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 06 maart 2004 @ 14:00:
Vandaag iets vreemds : batterij was vol (3 streepjes), ik verstuur twee MMS-jes en ineens had ik nog maar 1 batterijstreepje! 8)7

edit : voor het eerst een probleempje : ik krijg een foto niet verzonden ("verzenden onmogelijk"). Foto ziet er in de preview goed uit. Beltegoed volop, GPRS aanwezig, en toch niet verzenden :?
misschien te groot? ik dacht dat de maximale grootte voor een sms 30 kb was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Bij mij werkt MMS ook niet meer (met voldoende tegoed). Heb onlangs naar V600 software geflasht en vodafone live! settings ingevoerd.

Live! werkt nu wel, maar MMS niet. Op de site staat ook dat je een "vodafone live" moet aanmaken en een "vodafone mms". Alleen ik kan maar één aanmaken. Onder andere mms accounts werkt ook niet.

Ook al diverse keren herstart en fabrieksinstellingen geactiveerd, maar geen succes. Verder heb ik geen gprs teken (behalve bij live dan, en het teken komt soms tevoorschijn bij mss maar verdwijnt dan weer). Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 14:14:
[...]

misschien te groot? ik dacht dat de maximale grootte voor een sms 30 kb was
Zou kunnen, maar ik heb al foto's verstuurd die 39,7KB waren. De foto's die mislukken zijn 50KB. (dan moet je die perse per kabel/bluetooth naar je pc overhevelen ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Cheeky schreef op 06 maart 2004 @ 14:20:
Bij mij werkt MMS ook niet meer (met voldoende tegoed). Heb onlangs naar V600 software geflasht en vodafone live! settings ingevoerd.

Live! werkt nu wel, maar MMS niet. Op de site staat ook dat je een "vodafone live" moet aanmaken en een "vodafone mms". Alleen ik kan maar één aanmaken. Onder andere mms accounts werkt ook niet.

Ook al diverse keren herstart en fabrieksinstellingen geactiveerd, maar geen succes. Verder heb ik geen gprs teken (behalve bij live dan, en het teken komt soms tevoorschijn bij mss maar verdwijnt dan weer). Iemand een idee?
Lullig voor je, maar je zegt zelf al dat je hebt lopen "flashen".
Verwacht hier dan ook geen antwoord op, vrees ik :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Ja... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
het is gewoon mms van dezelfde provider...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Nu er weer een aantal nieuwe V525 gebruikers bij zijn gekomen, wil ik even de aandacht vestigen op het fotoalbum waar je je gemaakte foto's kunt plaatsen. :)

http://pictures.care2.com/view/1/221907234

(inlognaam : Holleboom, ww : motorola)

met dank aan Jules Holleboom ;)

[ Voor 4% gewijzigd door BonBon op 06-03-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
misschien kan dit in de startpost maarja ,
je kunt plaatjes/geluiden/screensavers van de www.motorola.nl site halen :P

voor de geluiden:
luister je een keer af en neem dan een kijkje in je temp. internet files :)

voor screensavers en plaatjes:
klik op preview, dan krijg je een plaatje te zien.
hou je rechtermuisknop ingedrukt op het plaatje.
er komt een melding dat de functie is geblokkeerd. (hou je muisknop nog steeds in)
druk op spatie maar hou je muisknop nog ingedrukt
venster verdwijnt en laat je muisknop los.
dan krijg je het standaard venster te zien met opslaan als :)
veel plezier.....

ps. met dank aan tip uit het v600 topic
ps2. als dit niet mag haal ik het wel even weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met me screensaver. Ik heb een plaatje ingesteld en de pauze op 1 minuut ingesteld. De display time-out staat ook op uit en het display licht staat op 40 seconden.. Het enige wat gebeurt is dat t scherm na 40 seconden nix doen donker wordt, ik zie dan voor de rest nix, alleen als je heel goed kijkt zie je de lijnen nog. Wat doe ik fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Weet iemand een webwinkel waar je deze telefoon kan bestellen? Hier op het dorp zijn ze allemaal uitverkocht. Ik heb wel een simkaart van vodafone, maar die is verlopen, dus online bestellen bij vodafone lukt ook niet :(

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:23
Verlopen is ie pas 90 dagen nadat je beltegoed niet meer geldig is. Dus als je binnen die periode opwaardeerd dan blijft je nummer behouden.
Anders even bij Dixons/Belcompany wachten tot ie online weer te krijgen is of reserveren bij een van de winkels.. Niet zo'n probleem lijkt me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey Mensen!
Ik heb net de telefoon besteld via internet, in de Vodafone City Point in Vlaardingen was het al helemaal uitverkocht.. Weet iemand nog of ze nog wel verkrijgbaar zijn ?? Ik hoop het wel want ik vind dit echt een wereld actie van Vodafone! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 15:51:
Heey Mensen!
Ik heb net de telefoon besteld via internet, in de Vodafone City Point in Vlaardingen was het al helemaal uitverkocht.. Weet iemand nog of ze nog wel verkrijgbaar zijn ?? Ik hoop het wel want ik vind dit echt een wereld actie van Vodafone! _/-\o_
orginele vraag :O

de meesten van ons wonen denk ik niet invlaardingen, correct me if i'm wrong. En zolang je ze via vodafone site kan bestellen krijg je m wel, of t wordt wel gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

All right :-)
Nou dan wordt het echt even wachten.. Ik wacht met smart af :Y)

Ennuh, iemand nog van die hele mooie foto's van deze super mooie telefoon?? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in oss bij het vodafone city point liggen er nog maar een paar had namelijk gebeld naar ze en toen lagen er dus nog een paar :Y)

ps: die citypoint zit er pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal wel goed komen, ik heb hem denk ik wel donderdag ofzo :-).
Ben harstikke benieuwd hoe dit gaat worden! Ik ben al een jaar helemaal gek van Vodafone Live alleen was het eerst niet te betalen.. Een Live toestel kostte eerst 450 euro.. Dat wilde ik niet.. Toen had ik maar een Siemens M55 gekocht en helaas blokkeert Vodafone deze toestellen omdat ze zogenaamd niet geschikt zijn voor Live.. Maarjah nu maar hopen op betere tijden met deze mooie Moto!

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja, dat beltegoed he, stel: je hebt 15 euro en er komt voor het eerst 10 euro bij (dat maandelijkse gedoe). Hoe lang is dat dan geldig, oneindig zolang je maar af en toe belt, of verloopt dat na een tijdje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 16:19:
Oh ja, dat beltegoed he, stel: je hebt 15 euro en er komt voor het eerst 10 euro bij (dat maandelijkse gedoe). Hoe lang is dat dan geldig, oneindig zolang je maar af en toe belt, of verloopt dat na een tijdje?
Type op je telefoon: *101# en dan op t hoorntje en voila......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Kijkshop : V525 voor 129,- euro. Geldig vanaf maandag 8 maart 2004.
(huis-aan-huis krantje staat ie in).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BonBon schreef op 06 maart 2004 @ 16:31:
Kijkshop : V525 voor 129,- euro. Geldig vanaf maandag 8 maart 2004.
(huis-aan-huis krantje staat ie in).
Yep, en daar is 'ie ook uitverkocht (in Den Bosch iig), alle filialen van de gewone Kijkshop (Zuid, Helftheuvel iig) en Kijkshop.nl bij Arena, ze krijgen m pas dinsdag weer }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey dolby heb je jouwe al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 15:21:
Ik heb een probleem met me screensaver. Ik heb een plaatje ingesteld en de pauze op 1 minuut ingesteld. De display time-out staat ook op uit en het display licht staat op 40 seconden.. Het enige wat gebeurt is dat t scherm na 40 seconden nix doen donker wordt, ik zie dan voor de rest nix, alleen als je heel goed kijkt zie je de lijnen nog. Wat doe ik fout?
Als het goed is moet dan 20 seconden na die 40 seconden het schermpje weer even oplichten en het plaatje komen. Dat is iig bij mij zo, maar ik heb wel een bewegend plaatje als screensaver. Misschien dat dat er ook iets mee te maken heeft.
Phizzie:
- Is er een mogelijkheid om sneller door je telefoonboek te bladeren, zoals dat bij Nokia kan?
Je voert zoals bij iTap en T9 de letters van een naam in en de telefoon 'voorspelt' welke contactpersoon je wilt bellen of SMS / MMS'en.
Als je de lijst met namen in je schermpje ziet kan je wel op de cijfers drukken zoals bij sms om door de beginletters van de namen te bladeren. Dus als je zegmaar de naam evert zoekt in je lijst (is maar een voorbeeld! :Y)) druk je 2x op de 3 en dan zit je er al weer dichterbij :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor degene die problemen hebben met bluetooth, zet je telefoon is terug naar de fabrieksinstellingen. Ik dacht ook dat ik niks in die instellingen veranderd had wat van invloed zou zijn op bluetooth. Ik maar denken dat het aan de drivers lag of omdat mijn telefoon herkend werd als een laptop.....niet dus! Eerst op zoek naar de code (=000000) om mijn telefoon terug te zetten naar de fabrieksinstelling, na dit gedaan te hebben werkte bluetooth weer perfect :*) Alleen ff weer mijn eigen ringtone en wallpaper ingesteld en ik was weer helemaal happy met mijn phone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
daarom heb ik mijn bt dongle teruggegeven omdat hij om de 2 dagen terug moest naar fabrieksinstellingen :S
daarom hbe ik ook een datakabel besteld :)
+goedkoper
+meer functies

- alleen voor 1 soort toestel

iedereen met problemen dat hij alleen mms codes ziet die die moet invoeren op de vodafone site: verstuur zelf een mms en dan kun je ze ook ontvangen...:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kenny89 schreef op 06 maart 2004 @ 18:36:
daarom heb ik mijn bt dongle teruggegeven omdat hij om de 2 dagen terug moest naar fabrieksinstellingen :S
daarom hbe ik ook een datakabel besteld :)
+goedkoper
+meer functies

- alleen voor 1 soort toestel

iedereen met problemen dat hij alleen mms codes ziet die die moet invoeren op de vodafone site: verstuur zelf een mms en dan kun je ze ook ontvangen...:)
bij mij doet ie soms ook raar, gewoon een kwestie van je telefoon rebooten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je zelf al eens een MMS gestuurd vanaf je telefoon? Zo bepaald Vodafone namelijk of je telefoon MMS capable is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk ook PDF readers in Java? En kan je evt andere bestanden (met een pdf extensie bijvoorbeeld) op je telefoon zetten? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plipo
  • Laatst online: 20-10-2024
heb gisteren een conceptronic bluetooth adaptor gekocht (35 euro).. Deze werkt perfect en kan zonder problemen besten heen en weer sturen.
Heb allees ff een vraag..
Ik heb nu dus de game puzzel bubbel erop staan (je weet wel, dat je van die gekleurde rondjes moet schieten) Maar volgens mij is deze niet speciaal voor de v525 omdat waneer je game over bent je 2 keuzes hebt (staan in beeld) maar op welke knop ik ook druk, hij reageerd niet :(
Iemand wel een perfect werkende versie gevonden??

En weet iemand nog een goede site met veel v525 games?? (behalve die in de start post)

http://users.boardnation.com/~gp32/ ----> v525 forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plipo schreef op 06 maart 2004 @ 21:10:

En weet iemand nog een goede site met veel v525 games?? (behalve die in de start post)
Mischien help een beetje Googlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
plipo schreef op 06 maart 2004 @ 21:10:
Moet je ff door forum zoeken, staan namelijk nog wel een paar links naar sites die spelletjes hebben die goed werken op de V525 :P (succes ermee.....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.reqwireless.com/
Errug cool, een Java webviewer midlet voor gewone HTML pagina's, en een email app (niet nodig :P ) en een hotmail client :)
Alleen jammer dat alleen de demo versie gratis is en gelimiteerd aan 10 pagina's per dag ;)

http://www.reqwireless.com/products-web.html
Is ook wel interessant, (deel van?) de sourcecode van de Java HTML viewer :)
Wie o wie is hier de Java expert? ;)

[edit]
http://v525.handy-009.de/handygames.php
véééééééél java spellen *)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke ik heb hem dus besteld bij belcompany om hem in de winkel op te halen, hij was niet op voorraad dus ik moet wachten en duurt dit langer dan een week ? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 22:48
Voor diegene die hun BT dongle nog niet aan d praat hebben.
Bij mij werkte hij eerst ook niet totdat ik de telefoon uit en aanzette. nu werkt alles perfekt ook dat progje van motorola.

Vraagje: weet iemand hoe je bij de pictureviewer de foto's fullscreen krijgt, of kan dit niet?

En die vragen van: Ik heb hem net besteld hoelang duurt het nog?
of: Weet iemand waar ik hem nog kan halen?

Vind ik een beetje raar aangezien dit een tech forum is en niet de bezorgdienst met alle gegevens kwa planning van distributie

[ Voor 35% gewijzigd door Steefph op 07-03-2004 00:49 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JordiFcu
  • Laatst online: 22-12-2022
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 00:09:
oke ik heb hem dus besteld bij belcompany om hem in de winkel op te halen, hij was niet op voorraad dus ik moet wachten en duurt dit langer dan een week ? :X
Ligt aan de wachtlijst bij die winkel ;) !

[ Voor 9% gewijzigd door JordiFcu op 07-03-2004 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steef1983 schreef op 07 maart 2004 @ 00:11:
Vind ik een beetje raar aangezien dit een tech forum is en niet de bezorgdienst met alle gegevens kwa planning van distributie
ik wou alleen graag weten hoelang het bij andere mensen heeft geduurt als je het niet wil zeggen dan tog niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefph
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 22:48
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 00:15:
[...]

ik wou alleen graag weten hoelang het bij andere mensen heeft geduurt als je het niet wil zeggen dan tog niet :/
Het is niet de bedoeling dat het forum zometeen helemaal vol staat met opmerkingen als:

>Nou bij mij heeft het een week geduurt

>ja joh bij mij 2 dagen

Dan is de nuttige info zometeen ver te zoeken en zitten we binnen een maand al aan
Het Grote Motorola V500/V525 Topic [XXII]

Poll: Hoe lang heeft de levertijd bij jou geduurd?
Kon hem gelijk meenemen
1 werkdag
2 werkdagen
3 werkdagen
4< werkdagen
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=7521&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 44% gewijzigd door Steefph op 07-03-2004 00:26 ]

Alles is terug te redeneren naar 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja sorry dat k zo vaag deed :P bedankt voor de poll btw! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey kenny
dat probleem heb ik ook - ik ben erachter gekomen dat dat komt door de audio die wordt meegezonden met de MMS. Zonder audio kan ik de mms gelijk lezen, maar wanneer er bijv. een voicememo wordt meegestuurd krijg ik het bericht te zien om het op internet te checken.
De mmsjes die ik heb gekregen komen van de sharpgx10; misschien zijn deze niet compatible met de v525? wel raar als dat het geval is.... De sharpgx10 kan namelijk wel voicememo's versturen naar een ander gsm van een ander merk! Het ligt ook niet aan de compatibiliteit tussen de providers want die sharpgx10 is ook van vodafone.
Ik heb het nog niet kunnen testen met twee v525's... dus misschien kan iemand dat uitproberen morgen? Tis dan toch gratis dat mms-en :)

Maar als er in jouw geval geen audio was meegestuurd bij dat MMS-bericht dan weet ik het ook niet.
Aaight

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 02:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik ook weer zo makkelijk......volgens mij kun je net zo goed helemaal geen vragen meer stellen hier want je kunt bijna ALLES wel vinden op Google... kijk, cybErik(twee posts verderop) heeft het goed begrepen die komt tenminste met een leuke reply met links. Ok weer onTopic :)
Verwijderd schreef op 06 maart 2004 @ 22:32:
[...]

Mischien help een beetje Googlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
Nope :| , heb er zelf wel inmiddels 1 bij belcompany gehaald.
Steef1983 schreef op 07 maart 2004 @ 00:11:

En die vragen van: Ik heb hem net besteld hoelang duurt het nog?
of: Weet iemand waar ik hem nog kan halen?

Onzin, als er nota bene problemen zijn bij Vodafone bestelde telefoons is het natuurlijk wel zo handig om mede GoT-ers hiervan op de hoogte te brengen.
Of het door een Selektvracht of welke andere bezorger komt maakt niet uit.
Als je snel een mobieltje nodig hebt is het misschien handiger om de online winkel niet te gebruiken? Hoewel er berichten zijn dat het soms snel gaat lol

[ Voor 67% gewijzigd door dolby op 07-03-2004 06:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel raar probleem. Ik had eerst een totaal geheugen van 51xx KB, nu is dat opeens 4736 KB! Ik wil gewoon weer me oude geheugen terug.. T komt denk ik omdat ik perongeluk een mp3'tje in de root-folder heb gesleept... En die zie je niet via BT. Weet iemand of je dat bestand met een kabel kan zien en kan verwijderen? K hoop t wel :)

Edit: 'Gemaakt' dmv formateren, nu heb ik weer 5238 totaalgeheugen. Ik was een beetje dom: vergeten telefoonboek te backuppen 8)7
Maar nu het voordeel: al me games zijn behouden gebleven en ik heb wel 5238 kb aan geheugen. Ik snap er eigenlijk nix van. Volgens de telefoon is er 100kb van t geheugen gebruikt, terwijl er 12 spellen opstaan van gemiddeld 80 kb. Ik ben blij :)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 09:42:
Ik heb een heel raar probleem. Ik had eerst een totaal geheugen van 51xx KB, nu is dat opeens 4736 KB! Ik wil gewoon weer me oude geheugen terug.. T komt denk ik omdat ik perongeluk een mp3'tje in de root-folder heb gesleept... En die zie je niet via BT. Weet iemand of je dat bestand met een kabel kan zien en kan verwijderen? K hoop t wel :)

Edit: 'Gemaakt' dmv formateren, nu heb ik weer 5238 totaalgeheugen. Ik was een beetje dom: vergeten telefoonboek te backuppen 8)7
Maar nu het voordeel: al me games zijn behouden gebleven en ik heb wel 5238 kb aan geheugen. Ik snap er eigenlijk nix van. Volgens de telefoon is er 100kb van t geheugen gebruikt, terwijl er 12 spellen opstaan van gemiddeld 80 kb. Ik ben blij :)
dit kan ook komen door de spelletjes, dat is al eerder aanbod geweest, heel raar maar de spelletjes nemen het totale geheugen in,
spelletje verwijderen , even uit en aanzetten en je geheugen is terug

Edit: jouw edit niet gelezen, maar is natuurlijk mooi ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 10:43:
[...]

dit kan ook komen door de spelletjes, dat is al eerder aanbod geweest, heel raar maar de spelletjes nemen het totale geheugen in,
spelletje verwijderen , even uit en aanzetten en je geheugen is terug

Edit: jouw edit niet gelezen, maar is natuurlijk mooi ;)
toch bedankt, maar volgens mij zit er in deze telefoon meer geheugen dan die standaard 5/6 mb. T moet wel aangezien ik er spellen op heb staan die bij elkaar 2100 kb innemen en ik toch echt die 5mb vrij heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja idd,
maar ik zit met een andere vraag, als je in de afbeeldingen map een nieuwe map(categorie) aanmaakt en je zet daar een aantal foto's in dan blijven ze toch ook in de hoofdmap afbeeldingen staan maar dat wil ik niet, iemand enig idee hoe dit op te lossen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
1. Dus MMS berichten groter dan 30KB kun je niet versturen. Lullig als je "op pad" bent en je wilt perse die foto naar iemand mailen op dat moment. Dan moet Vodafone ook niet adverteren met dat Live! gedoe, of de 30KB limiet omhoogschroeven.
(en op 320x240 is ook een optie, maar dan zie je zo weinig B) B) )

2. Sommige foto's zijn +50KB en andere zijn 22-23KB. Is dat te beinvloeden met licht of onderwerp of andere factoren? Ik snap niet waar dat verschil in grootte vandaan komt...(ook handig om te weten als je onder die 30KB grens wilt blijven).

[ Voor 9% gewijzigd door BonBon op 07-03-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 11:00:
ja idd,
maar ik zit met een andere vraag, als je in de afbeeldingen map een nieuwe map(categorie) aanmaakt en je zet daar een aantal foto's in dan blijven ze toch ook in de hoofdmap afbeeldingen staan maar dat wil ik niet, iemand enig idee hoe dit op te lossen is?
nee is niet mogelijk, de afbeeldingen die niet zijn toegewezen an een categorie komen automatischi n overige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BonBon schreef op 07 maart 2004 @ 11:11:
1. Dus MMS berichten groter dan 30KB kun je niet versturen. Lullig als je "op pad" bent en je wilt perse die foto naar iemand mailen op dat moment. Dan moet Vodafone ook niet adverteren met dat Live! gedoe, of de 30KB limiet omhoogschroeven.
(en op 320x240 is ook een optie, maar dan zie je zo weinig B) B) )

2. Sommige foto's zijn +50KB en andere zijn 22-23KB. Is dat te beinvloeden met licht of onderwerp of andere factoren? Ik snap niet waar dat verschil in grootte vandaan komt...(ook handig om te weten als je onder die 30KB grens wilt blijven).
Een foto op automatisch en helderheid op 3 is 17,1 kb
Het zelfde plaatje automatisch ophelderheid 6 is 23,5 kb (!)
Automatisch en helderheid 1 is 11,4 kb. Helderheid 3 en zonnig is 10,2 kb, geen kwaliteitsverlies, wel andere kleuren. Plaatje met instelling op binnen met helderheid 3 is 10.8 kb.

Wat mij opvalt: Hoe hoger de lichtsterkte van de camera--> groter bestand
Zet de instelling dus niet op automatisch maar op zonnig/bewolkt of binnen kantoor/thuis.

Wat ik gedaan heb: telefoon neergelegd op muismat, geen beweging aan telefoon en steeds een foto maken van zelfde oppervlak.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 11:13:
[...]

Een foto op automatisch en lichtsterkte op 3 is 17,1 kb
Het zelfde plaatje automatisch op lichtsterkte 6 is 23,5 kb (!)
Automatisch lichtsterkte 1 is 11,4 kb. Lichtsterkte 3 en zonnig is 10,2 kb, geen kwaliteitsverlies, wel andere kleuren. Plaatje binnen met lichtsterkte 3 is 10.8 kb.

Zet de instelling dus niet op automatisch maar op zonnig/bewolkt of binnen kantoor/thuis.

Wat ik gedaan heb: telefoon neergelegd op muismat, geen beweging aan telefoon en steeds een foto maken van zelfde oppervlak.
Dat kan wel kloppen, want m'n foto's van +50KB zijn buitenfoto's. Die van 23KB zijn binnen genomen (of met kunstmatig licht).
Dat wordt dus spelen met de settings als je onder de 30KB wilt blijven.
In 320x240 krijg je van die 'kartelranden' , de foto's zijn dan minder mooi.
Bedankt voor de tests! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
offtopic:
*bestaat er een manier om je gemaakte foto's te uploaden naar je ISP ftp directory? Bijv om op die manier een website bij te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BonBon schreef op 07 maart 2004 @ 11:38:
offtopic:
*bestaat er een manier om je gemaakte foto's te uploaden naar je ISP ftp directory? Bijv om op die manier een website bij te houden?
als het zou bestaan zou t via java/html moeten. Weet iemand meer? Dit hoeft btw toch niet als offtopic vermeld te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 11:41:
[...]

als het zou bestaan zou t via java/html moeten. Weet iemand meer? Dit hoeft btw toch niet als offtopic vermeld te worden?
heeft meer te maken met webdesign en html, minder met de V525. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

ff iets anders. De screensaver komt maar 1maal voorbij.....is dat bij jullie ook. Vind het niet zo erg maar viel gewoon op. En picture remove file die een aantal pagina's back gemaakt is...mis nog een paar remove file's. Tattoo, lunch, hot, bunny, streaks, beach, dog, bungee o.a...

Hoe deze te delete?...via BT

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunoke
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 11:41:
[...]

Ik heb wel een andere manier gevonden om plaatjes te uploaden naar een website (via php). Je stuurt een emailtje naar een emailadres en de webpagina kijkt of er een nieuw emailtje is en verwerkt dit in de webpagina, een blog dus.

Voorbeelden van deze software:
Simsi: Erg simpel, kijkt iedere keer dat de website wordt geladen of er nieuwe mail is.
Easymoblog: Ook simpel, maar in vergelijking iets ingewikkelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BonBon schreef op 07 maart 2004 @ 11:43:
[...]

heeft meer te maken met webdesign en html, minder met de V525. ;)
juist ook met de v525, want je kan wel downloaden, maar kan de v525 wel toegang tot je bestanden geven en dus uploaden..
sunoke schreef op 07 maart 2004 @ 11:48:
[...]

Ik heb wel een andere manier gevonden om plaatjes te uploaden naar een website (via php). Je stuurt een emailtje naar een emailadres en de webpagina kijkt of er een nieuw emailtje is en verwerkt dit in de webpagina, een blog dus.

Voorbeelden van deze software:
Simsi: Erg simpel, kijkt iedere keer dat de website wordt geladen of er nieuwe mail is.
Easymoblog: Ook simpel, maar in vergelijking iets ingewikkelder.
handig!

maarja ik hoef t niet, kost weer geld enzo voort

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 11:13:
[...]

Een foto op automatisch en lichtsterkte op 3 is 17,1 kb
Het zelfde plaatje automatisch op lichtsterkte 6 is 23,5 kb (!)
Automatisch lichtsterkte 1 is 11,4 kb. Lichtsterkte 3 en zonnig is 10,2 kb, geen kwaliteitsverlies, wel andere kleuren. Plaatje binnen met lichtsterkte 3 is 10.8 kb.

bedoel je met lichtsterkte de helderheid die je insteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 12:05:
[...]

bedoel je met lichtsterkte de helderheid die je insteld?
yep

oops 8)7
zal t ff editen

Edit: Gefixt. Deze mag weg :)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_PANDA_I
  • Laatst online: 05-09 23:16

I_PANDA_I

Boe!

Volgens mij is dat met die plaatjes, de helderheid en de grote best logisch.
Want een plaatje bestaat uit pixels, in zo'n bestand word elke pixel die moet oplichten benoemd.
Zwart is geen licht, dus hoeft ook niet benoemd te worden. Dus hoe meer zwarte pixels des te minder data nodig is om het plaatje op te slaan.

Vandaar dat donkere plaatjes kleiner zijn.

ik hoop dat ut zo duidelijk is

Blaatschaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 11:58:
[...]

juist ook met de v525, want je kan wel downloaden, maar kan de v525 wel toegang tot je bestanden geven en dus uploaden..

[...]

handig!

maarja ik hoef t niet, kost weer geld enzo voort
2667 is gratis (MMS album). Dan moet je alleen van daaruit je foto's zien te copieeren naar je blog website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat Easymoblog is wel heel cool ja, kan je met de V525 ook plaatjes als attachment bij een e-mail doen? (ik krijg morgen mn v525 pas ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BonBon schreef op 07 maart 2004 @ 12:24:
[...]

2667 is gratis (MMS album). Dan moet je alleen van daaruit je foto's zien te copieeren naar je blog website...
toen ik t verstuurde ging er toch echt btg af ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Niet online
lukt het jullie om email te versturen? niet via de live email maar via de normale email setup, de my.vodafone gegevens staan al goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://world.std.com/~cwong/reader/
Hier, zoiets, is dat er ook als Java midlet? Of als TXT of PDF reader? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik door orange de browser instellingen voor wap laat toe sturen via sms vraagt ie om een verificatie pin weet iemand wat deze pin is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand trouwens al geprobeert te bluejacken met de v 525 ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2004 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 13:17:
heeft iemand trouwens al geprobeert te bluejacken met de v 525 ???
jep ik op school inde biobliotheek, kvond 4 mensen, maar geen eentje accepteer de transfer :( allemaal k*tnokia's ;)

hier nog een link met veel spellen, ringtones en themas. Al weet ik niet hoe je die themas moet isnhtalleren. Kopieren naar de rootfolder helpt niet..

http://wap.rousso.net/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, mijn duits is niet heel geweldig, maar ik zie nergens dat je ze ook kan downloaden, alleen dat je ze kan/moet bestellen,maar heb er (natuurlijk :P ) geen/niet veel geld voor over.. Heb nl wel belangstelling in oa pong _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoorde net van iemand dat de V525 te koop is voor 100 euries
met 65 euries bel te goed,,,,,,,op de zwarte markt in Beverwijk :( :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 maart 2004 @ 13:50:
Hoorde net van iemand dat de V525 te koop is voor 100 euries
met 65 euries bel te goed,,,,,,,op de zwarte markt in Beverwijk :( :( :( :(
ja en jij pakt ffies de fiets naar beverwijk of zo? ik ga dr geen 3 uur en een trein + buskaartje aan besteden, dan is dit net zo goedkoop, inclusief verzenden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff iets anders...

heb donderdag nact voor het laatst m'n foon opgeladen daarna niet meer, heb dit weekend erg veel gebeld en heb nog steeds 2 streepjes!!! :*)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.