Het Grote Motorola V500/V525 Topic [IV]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 2.212 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248

Topicstarter
Het Grote Motorola V500/V525 Topic
Deel IV
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/logo.jpg

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic,Het grote Motorola V500/V525 Topic [II] en het Grote Motorola V500/V525 Topic [III].

Begin februari kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:
De Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts € 129,95!
Helaas ging deze actie iets beter dan ze lief is, de telefoon is dan ook niet meer via hun website te krijgen, en er een in een winkel kopen is vrij lastig. Als je er nog een kan krijgen: Het is de moeite waard.

Inhoud pakket:

• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking./me In totaal dus 65 euro beltegoed. Deze actie loopt tot 31 maart 2004.
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.

/me Over het opsturen van de streepjescode is wat onduidelijkheid ontsaan. De streepjescode die verstuurd zou moeten worden is naar alle waarschijnlijkheid deze.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_10.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_5.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_7.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_11.jpg

Specs v.d. V525/v500:

Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm

Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory

Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files en WAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten

Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth/me
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)

/me Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo >:) ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden

Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:

• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:

- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.

Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .

• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'

• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!

Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock

F.A.Q.

:? Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
:Y) Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.

:? Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
:Y) 2-4 werkdagen

:? Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?! :?
:Y)1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
:Y)2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.

:? Wat is beter om te nemen datakabel of blauwtand?
:Y)
-datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares

-games overzenden is mogelijk. (zie startpost voor link naar uitleg)
-Niet draadloos

-bluetooth
+Draadloos
+Handig voor toekomstige apparaten

:? Kan ik met usb bluetooth ook wallpapers en of ringtones naar mijn gsm verzenden?
:Y) Ja dus

:? Kun je ook gemaakte foto's downen van je motorola? Zo ja, waarmee?
:Y) Mailen naar je zelf. (duur) of met kabeltje of met bluetooth

:? Wat is de prijs van een Datakabel?
:Y) ongeveer €10, kopen kan hier

:? Welk type datakabel moet ik hebben??
:Y) Een usb exepmlaar voor de Vxxx dus een kabel voor de v66i is bijvoorbeeld goed.

:? Kan hij ook bellen en trillen te gelijk?
:Y) Nee

:? Kan je hem nog via de Vodafone site krijgen???
:Y) Nee

:? Hoe activeer ik Live!?
:Y) 1200 > 3 > 5 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten)

:? Ik wil meer ruimte!
:Y) Door bepaalde standaard ems plaatjes en dergelijke te verwijderen kun je extra ruimte creeeren. Je moet de bestaande plaatjes overschrijven met de bestandjes uit deze zip: KLIK

:? Hoe zit dat met dat mms album?
:Y) Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.

:? Korting bij de daydeal????
:Y) Bij daydeal.com, als je dan kijkt naar wat je wil kopen. Dan rechts onderaan bij coupon-code "wogzpromo" invult, krijg je 15% korting ;)

Accessoires

MyCom BT USB-Dongle [25€]
V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
Officiële Motorola V525 Accessoires
Links

Vodafone.nl, informatie voor het instellen van MMS en Live! op de V525
Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
Officiële Motorola-site
Motorola.HowardForums.com
Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
Handige info voor het maken van mp3-ringtones
Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
Spaanse Motorola V525-site
Tutorial voor verzenden van javagames met datakabelTip!
Developer-site van Motorola

Ringtones, wallpapers en games

V525 Download-site Tip!
NOG meer java-games (600+!) Merendeel geschikt voor T610/630
Nog wat leuke java-midlets Tip!
Motclub.com; games voor de Vxxx-serie
SE 610/630 Games, geschikt voor V525, behalve de Mophun-games
Simpele site met veel wallpapers Tip!
Mobile-java.de, site heeft een gedeelte met V525-games
V525-downloads, zeer veel downloads! Tip!
Wap.Rousso.net, hier kan je ook thema's downloaden

Reviews

Mobile-review.com
AreaMobile.de
Chip.de
Mobile.idnes.cz
Verkooppunten

Dixons
Belcompany
Vodafone
Phonehouse, alleen niet via website te bezichtigen..

* Anoniem: 15154 firmwares
* Anoniem: 15154 Unlock links, codes of handel
* Anoniem: 98248 de FaQ voor meer info.

Thnx to: Nanax [Ontwerp], IronFist [Tutorial Datakabel], Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit de oude topics!

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 14-03-2004 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Lol, ik was net bezig in 't topic om 'm te linken, jullie zijn me voor!

Ik wil er op wijzen:

Geen illegale firmwares/flexes
Geen unlockcodes en dergelijken
Geen links naar copyrigt-protected games

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Terwijl ik dit bericht typ, wordt blijkbaar net het volgende deel geopend. Kunnen de echte tweakers zich gelijk proberen te buigen over een groot probleem met de Motorola Software!

===========================================
Ik heb een heel groot probleem met de software in mijn gsm. Misschien dat meer mensen met Triplets versie.8.8 hier ook last van hebben. Ik kreeg 2 dagen geleden ook al met dit zelfde probleem te maken en ik heb toen besloten mijn gsm helemaal ''schoon te maken''.

Ik had 10 foto's op mijn gsm (bij mijn afbeeldingen) onderverdeeld in 2 categorieën, er staan 5 afbeeldingen in de categorie ’’Wallpapers’’ en 2 foto’s in de categorie ’’Contacts’’ en 3 losse afbeeldingen niet onderverdeeld.

Bij mijn geluid heb ik ook 2 categorieën namelijk 8 Midi-files in de categorie ’’Midi’’ & 6 MP3-files in de categorie ’’MP3’’. Plotseling kom ik erachter dat de Midi beltonen uit de categorie verdwenen zijn, absoluut niet gewist. Ook staan ze niet onder ’’Overige’’ of bij ’’Audio’’ in de map ’’Mijn geluid’’ Ook staan plotseling de 2 foto’s uit de categorie ’’Contacts’’ bij ’’Wallpapers’’ en nog erger de Wallpapers zijn nergens meer te vinden, ook niet bij ‘’Contacts’’ Beide mappen zijn dus niet verwisseld (dit gebeurde wel is, als ik foto’s naar mijn pc kopieerde; anderen ook ervaring hiermee?) Maar blijkbaar moeten de bestanden nog wel op de gsm aanwezig zijn (net zoals de vorige keer) omdat de wallpaper nog wel geladen wordt en dit juist een van de verdwenen bestanden betreft.

Dus maar even via bluetooth in de gsm gekeken, en jawel ze staan nog gewoon op de telefoon, maar hoe?!: De Wallpapers (afbeeldingen) staan bij MIDI (geluid) EN de midi’s (geluid) staan bij Contacts (afbeeldingen). Dus het gehele dynamische geheugen is helemaal door elkaar geswitcht!!

Iemand met dit zelfde probleem? Iemand die denkt te weten waar dit probleem misschien door komt? Ik denk dat het een retourtje Vodafone City Point wordt, morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Idd zeer abnormaal probleem. Volgens mij was er iemand in het vorige deel met iets dergelijks, maar dan iets minder. Ik zou eerst een master clear en reset doen. Kijk dan een poosje hoe het werkt. Als t probleem niet verholpen is moet je gewoon teruggaan naar de winkel en vriendelijk uitleggen wat je probleem is.

[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Demon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-05 10:34

Mad_Demon

de dokter

offtopic:
Terugvindpost

The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:42

Nanax

Ik ben sjaak niet

motocoder.com staat niet in de startpost lijkt me nog steeds handig ;)
edit:
wap.rousso.net is ook een leuke die door iemand gepost is. voor ringtone's en wallpapers etc

[ Voor 44% gewijzigd door Nanax op 12-03-2004 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nanax schreef op 12 maart 2004 @ 21:35:
motocoder.com staat niet in de startpost lijkt me nog steeds handig ;)
edit:
wap.rousso.net is ook een leuke die door iemand gepost is. voor ringtone's en wallpapers etc
oops, je hebt gelijk, ik was een beetje lui, zal t nu fixen..

@edit: Die had ik gepost :), en die komt er ook tussen ;)
Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 21:38:
Bovenin startpost staat nog steeds: vervolg topic II
Wat zijn jullie allemaal attent :9 _/-\o_

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108576

Bovenin startpost staat nog steeds: vervolg topic II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 98248 schreef op 12 maart 2004 @ 21:32:
[...]

Idd zeer abnormaal probleem. Volgens mij was er iemand in het vorige deel met iets dergelijks, maar dan iets minder.
Waarschijnlijk was dat hetzelfde probleem van mij 2 dagen geleden, nu idd gereset (gigantische btw van 99% vol geugen naar 20% vol geheugen!!) en dus alles erop verwijderd voor de reset (dat bedoel je toch met master clear, denk ik?)

Nu dus gisteravond voor middennacht alles gereset en gebackupt en na middenacht er weer van alles op gezet.

Denk dat het toch het VCP wordt die er hopelijk nieuwe software opgooien. Maar ik wordt er niet vrolijker van....

EDIT: het enige wat ik tot nu toe s'middags heb gedaan is fabrieksplaatjes verwijderd, daarvan kan het geheugen toch niet zo van op tilt slaan!!?

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 12-03-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
vodafone heeft me geinformeerd dat ze geen software updates zullen doen dus reken daar maar niet op. en wat jij hebt is een known bug als je hofo bekijkt, daar zijn namelijk mense al veel langer hiermee bekend. verdernog dat het geheugen optilt slaat is heel goed mogelijk , krewcial 11 had dit ook met zijn v600 toen hij fabrieksplaatjes verwijderde , hij had namelijk iets verwijderd en er stond opeens 70 mb vrij:S , plaatje kunj e op hofo vinden. na een reboot is het geheugen meestal weer normaal.

[ Voor 67% gewijzigd door k5052 op 12-03-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik mag hopen van niet ;)
lijkt me heel onwaarschijnlijk dat het daar aan zou liggen.

(ik bedoel dat plaatje verwijderen ;))

[ Voor 20% gewijzigd door Nanax op 12-03-2004 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
kenny89 schreef op 12 maart 2004 @ 21:43:
vodafone heeft me geinformeerd dat ze geen software updates zullen doen dus reken daar maar niet op.
ach eigenlijk is alles wat ik wil een goed werkend mobiel die je wel optimaal kan benutten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
robert-630 schreef op 12 maart 2004 @ 21:41:
[...]

Waarschijnlijk was dat hetzelfde probleem van mij 2 dagen geleden, nu idd gereset (gigantische btw van 99% vol geugen naar 20% vol geheugen!!) en dus alles erop verwijderd voor de reset (dat bedoel je toch met master clear, denk ik?)
handmatig wissen is toch anders dan automatisch alles laten wissen. Ga naar instellingen-meer instellingen en dan alles wissen. Ik weet het, dit is het menu van versie 9.1, maar je moet het in die richting zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

je kan hem nu nergens op internet meer bestellen toch?? in iedergeval niet meer bij vodafone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

edit:
naar de startpost verhuist :D

edit:
Dus ga die nieuwe startpost checken !!

[ Voor 197% gewijzigd door Nanax op 14-03-2004 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 98248 schreef op 12 maart 2004 @ 21:46:
[...]

handmatig wissen is toch anders dan automatisch alles laten wissen. Ga naar instellingen-meer instellingen en dan alles wissen. Ik weet het, dit is het menu van versie 9.1, maar je moet het in die richting zoeken.
zo heb ik het gewist als eerste terug naar fabrieksinstelling (foute keuze trouwens) en vervolgens automatisch gewist.
Was alleen de games vergeten daardoor had ik ik 5232 kB geheugen vrij. Maar doordat ik dat deel bij de reset ben vergeten kan hij toch geen probleem geven?

Ik bedoel trouwens met ''geheugen op tilt'' alleen dat ie het dynamische geheugen dus helemaal door elkaar switcht en niet dat ie als het ware crasht , dat is nog nooit voor gevallen (gelukkig....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 21:48:
je kan hem nu nergens op internet meer bestellen toch?? in iedergeval niet meer bij vodafone zelf.
In het openings-topic kun je dagelijks de winkels afgaan onder het kopje verkooppunten, winkels zoals Dixons verkopen bijv. ook online. Alleen de voorraad in het internetmagazijn verandert vrijwel ieder moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Eerst effe een vraagje voor Holleboomer :

Wat was ook alweer de login (dus username + passwd) voor dat v525 album van jou ?? Heb namelijk wat zelfgemaakte foto's ;)

Verder wat ervaring/ info :

1. Wat betreft Live!/MMS gedoe :

1200 Gebeld en 1 minuut later kon ik Live!/MMS gebruiken, wel moet ik vermelden dat ik gelijk na het gesprekje zeg maar mijn GSM aan en uit heb gedaan voor de zekerheid :Y)

Ik denk niet dat ik veel ga Live!'en trouwens was 5 min. bezig en 2 € armer :+ Duur verbindinkje B)

2. BlueTooth Dongle MyCom ervaring :

- Installatie ging niet vlekkeloos maar dat was mijn eigen schuld dus dat werd een format waarna alles weer werkte :D gelukkig moest ik zowiezo al formatteren dus boeit niet :P Dit was mijn fout :

Tijdens de installatie krijg je een melding dat je die USB BT Stick aan moet sluiten omdat het installatie programma niks kan vinden DOE DIT DUS NIET !!!

Staat tevens in handleiding maar blijkbaar hebben de programmeurs en handleiding makers geen contact met elkaar gehad |:(

Anyway ik heb al wat Foto's + midi Files van en naar de GSM verstuurd/gekopieert gaat perfect ben 10 vage ringtones rijker :D Gewoon een mini-band die je meedraagt met dat ding :+

P.S. : Games moeten dus via OBJECT PUSH ofzo blijkbaar ?? Zo dadelijk effe proberen dan :)

[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 12-03-2004 22:13 . Reden: Live! is duur :P ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

inlognaam : Holleboom, ww : motorola

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 02:01
Was dus net ff met PST bezig. Eerder werkte alles goed, maar nu werkt MPT en MSS niet meer. MPT zegt dat de driver waarschijnlijk in gebruik is, wat ik al dacht. Reboot helpt niet. Iemand raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je je telefoon flasht/flext vervalt toch je garantie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06-2010
Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 22:23:
Geen idee, want hier wordt niet over dat onderwerp gesproken... ;) :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
nero355 schreef op 12 maart 2004 @ 22:08:

1200 Gebeld en 1 minuut later kon ik Live!/MMS gebruiken, wel moet ik vermelden dat ik gelijk na het gesprekje zeg maar mijn GSM aan en uit heb gedaan voor de zekerheid :Y)

P.S. : Games moeten dus via OBJECT PUSH ofzo blijkbaar ?? Zo dadelijk effe proberen dan :)
Ze worden steeds sneller bij Vodafone! bij mij gingen er 2 dagen overheen!

p.s tip als je die Object push standaard niet kan vinden (goed mogelijk)
ga naar de bluetooth setup wizard > i want to find a specific Bluetooth device and configure how this computer will use its services> telefoon selecteren (wel bt aan!)
en zet maar overal een vinkje! Ik zocht het namelijk eerst in de configuration, en daar is het niet te vinden. p.s het kan iets anders bij jou zijn i.v.b met je software.

Weet iemand hoe je die BT PIN-code uit kan zetten. kon eerst met m'n BT-software maar na een update (sitecom) is die functie volgensmij niet meer aanwezig!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Niekyfreaky schreef op 12 maart 2004 @ 22:23:
BonBon schreef op 12 maart 2004 @ 22:24:
[...]
Geen idee, want hier wordt niet over dat onderwerp gesproken... ;) :X
In eerdere delen over de V525 is te lezen dat dat het geval is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Anoniem: 65861 schreef op 12 maart 2004 @ 21:21:
[...]
\

Ik ben zoiemand die daar al gekocht heeft. Tis oude antenne losdraaien en nieuwe erin! Past perfect. Doen dus...alleen had ik die code toen nog niet :/
Dan koop ik er ook 1 bij mijn hoesje :D

(wist wel hoe je het ding erop zet, maar hoorde her en der mensen die nog wat moesten tweaken aan hun antenne voor ie perfect paste... maar dat hoeft met die antennes dus nie :) )
Bij daydeal.com, als je dan kijkt naar wat je wil kopen. Dan rechts onderaan bij coupon-code "wogzpromo" invult, krijg je 15% korting

==> zou misschien handig zijn als die code voor korting in de startpost stond :P

[ Voor 7% gewijzigd door poesje op 12-03-2004 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:20
Cheeky schreef op 12 maart 2004 @ 22:19:
Was dus net ff met PST bezig. Eerder werkte alles goed, maar nu werkt MPT en MSS niet meer. MPT zegt dat de driver waarschijnlijk in gebruik is, wat ik al dacht. Reboot helpt niet. Iemand raad?
PST werkt met P2K drivers en MPT met USB Modem drivers.

Sluit PST af. Kabel eruit. Kabel erin. Start MPT. Opnieuw instellen op USB. Kabel eruit. Kabel erin. En klaar. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:38
Nanax schreef op 12 maart 2004 @ 21:55:
:? Hoe activeer ik Live!?
:Y) 1200 > 5 > 3 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten)
Het is 3 > 5 > 1.

;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

done, andere opmerking zijn welkom. (ook mijn spelfouten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 12 maart 2004 @ 22:31:
[...]

Dan koop ik er ook 1 bij mijn hoesje :D
Voor welke ga je, toevallig niet soortgelijke mini-anttenes al in nederland gespot ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 12 maart 2004 @ 22:46:
[...]

Voor welke ga je, toevallig niet soortgelijke mini-anttenes al in nederland gespot ??
niet echt opzoek gegaan naar die antennes, maar als ik mijn hoesje er toch koop (prachtig hoesje met swivel-clip :D)...
kan ik er net zo goed meteen antenne bij nemen :P
(zou dan een korte zilveren worden met blauw licht (horizontale streepjes))

[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 12-03-2004 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
DE PASSENDE MINI ANTENNE'S ZIJN VANAF NU TE VEKRIJGEN OP EBAY.NL!!

tot nu toe allemaal €9,- + €3,- = €12,- zonder te zagen!
alleen dit zinnetje is vreemd, ze staan op ebay.nl en niet op ebay.be: Ik verzend objecten alleen binnen België, Europa !! Hmmm waarom zou je het dan op ebay.nl zetten foutje??!

EDIT: locatie is wel Nederland & zie voor gedataileerde pic.: http://www.phonepartners.com/images/ppw/ebay/Mini_V300_2.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door robert-630 op 12-03-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
IronFist schreef op 12 maart 2004 @ 22:36:
[...]

PST werkt met P2K drivers en MPT met USB Modem drivers.

Sluit PST af. Kabel eruit. Kabel erin. Start MPT. Opnieuw instellen op USB. Kabel eruit. Kabel erin. En klaar. 8)
Handig om het eerste te weten. Dan snap ik niet waar het aan ligt. Ik deed nl. dat laatste al, alleen het werkt nu niet meer.
Ik doe de kabel erin, krijg klokje. Dan een scherm van selecteren. Ik doe Motorola modem usb. Dan gaat MPT detecteren en geeft aan dat het in gebruik is of niet toegankelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 12 maart 2004 @ 22:55:

tot nu toe allemaal €9,- + €3,- = €12,- zonder te zagen!
alleen dit zinnetje is vreemd, ze staan op ebay.nl en niet op ebay.be: Ik verzend objecten alleen binnen België, Europa !! Hmmm waarom zou je het dan op ebay.nl zetten foutje??!
Ik ga denk ik toch maar voor daydeal, ben geen ebay fan. En in prijs scheelt dat niet veel, bent zelfs goedkoper uit als je een paar dingen koopt :P

en die fout kan komen doordat:
of die gast is een oplichter
of die gast heeft gewoon een fout gemaakt
-het berichtje ziet er in ieder geval best onprofessioneel uit, met "ik verzend...."

[ Voor 16% gewijzigd door poesje op 12-03-2004 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
poesje schreef op 12 maart 2004 @ 22:58:
[...]

Ik ga denk ik toch maar voor daydeal, ben geen ebay fan. En in prijs scheelt dat niet veel, bent zelfs goedkoper uit als je een paar dingen koopt :P
bij meer producten ook geen extra verzendkosten bij meer producten van zelfd aanbieder. bovendien stort ik mijn geld liever op een nederlandse bankrekening dan op een amerikaanse!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
robert-630 schreef op 12 maart 2004 @ 23:00:
[...]

bij meer producten ook geen extra verzendkosten bij meer producten van zelfd aanbieder. bovendien stort ik mijn geld liever op een nederlandse bankrekening dan op een amerikaanse!
antenne bij ... kost 7 euro (met code) en verzendkosten 5 euro
en van ... is al vernomen dat ze netjes hun spullen opsturen (aantal mensen hebben het al ontvangen)

ben een beetje veel reclame aan het maken voor ...(geen zin meer om naam te noemen)...

[ Voor 14% gewijzigd door poesje op 12-03-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:20
Cheeky schreef op 12 maart 2004 @ 22:57:
[...]

Handig om het eerste te weten. Dan snap ik niet waar het aan ligt. Ik deed nl. dat laatste al, alleen het werkt nu niet meer.
Ik doe de kabel erin, krijg klokje. Dan een scherm van selecteren. Ik doe Motorola modem usb. Dan gaat MPT detecteren en geeft aan dat het in gebruik is of niet toegankelijk.
Vreemd bij mij doet ie het wel gewoon. Kijk in Apparaatbeheer welke driver in gebruik is (USB Modem staat onder Modem, P2K staat een apart Motorola Mobile device)
Mocht het echt niet lukken, even PST uninstallen en de P2K driver..

/edit: Hoe werkt en wat kan/doet PST eigenlijk? (ik begreep er niks van, zal wel iets zijn wat hier verboden is)

[ Voor 9% gewijzigd door IronFist op 12-03-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86754

robert-630 schreef op 12 maart 2004 @ 22:55:

tot nu toe allemaal �9,- + �3,- = �12,- zonder te zagen!

EDIT: locatie is wel Nederland & zie voor gedataileerde pic.: http://www.phonepartners.com/images/ppw/ebay/Mini_V300_2.jpg
Dat is dezelfde antenne als ik heb, alleen mijn antenne koste 'slechts' €7. Gewoon in zo'n 'turken-zaakje' (zo wordt het iig genoemd, geen id hoe het 'normaal' heet :P )gehaald in Groningen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 86754 schreef op 12 maart 2004 @ 23:09:
[...]

Dat is dezelfde antenne als ik heb, alleen mijn antenne koste 'slechts' €7. Gewoon in zo'n 'turken-zaakje' (zo wordt het iig genoemd, geen id hoe het 'normaal' heet :P )gehaald in Groningen..
Ik probeer het ook maar is hem in de buurt te vinden, maar in mijn eigen woonplaats kon ik ook niet voor me foon slagen, dus weinig hoop. Maar het scheelt qua €€€ toch weer wat. Maar stak jouw antenne niet enkel mm's uit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aan Holleboomer: Wat is jouw site??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robert-630 schreef op 12 maart 2004 @ 23:12:
[...]

Ik probeer het ook maar is hem in de buurt te vinden, maar in mijn eigen woonplaats kon ik ook niet voor me foon slagen, dus weinig hoop. Maar het scheelt qua ��� toch weer wat. Maar stak jouw antenne niet enkel mm's uit??
Klopt, maar het zal ongeveer 2 mm zijn. Ik vind het zelf niet mooi.. Bij mij op school hebben ook een paar mensen (naja 2 :P ) een mini-antenne, alleen die is niet 'rond' maar 'rechthoekig', die wél perfect sluit. Die waren ook €7..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61051

(ook) aan Holleboomer; Post ff als je morgen je kabel van stuntprijzen.net krijg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand een foto'tje hierop zetten van iemand die z'n antenne al vervangen heeft. Zit te twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nero355 schreef op 12 maart 2004 @ 22:08:
Eerst effe een vraagje voor Holleboomer :

Wat was ook alweer de login (dus username + passwd) voor dat v525 album van jou ?? Heb namelijk wat zelfgemaakte foto's ;)
voor als t nog niet doorgekomen was net:

inlog: holleboom
w8woord: motorola

w00t, ik ben populair :)
Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 23:15:
Aan Holleboomer: Wat is jouw site??
http://pictures.care2.com/view/1/221907234
Anoniem: 61051 schreef op 12 maart 2004 @ 23:18:
(ook) aan Holleboomer; Post ff als je morgen je kabel van stuntprijzen.net krijg..
Zal ik doen... Ik hoop het :*)

[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 98248 op 12-03-2004 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108576 schreef op 12 maart 2004 @ 23:21:
Kan iemand een foto'tje hierop zetten van iemand die z'n antenne al vervangen heeft. Zit te twijfelen.
Zie vorige topic.. daar heb ik een paar (onduidelijke) foto's genomen.. Ik neem anders maandag op school nog wel ff een paar (met andere telefoon, krijg je het toch mooier :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discusws
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-05 18:57
poesje schreef op 12 maart 2004 @ 23:03:

antenne bij ... kost 7 euro (met code) en verzendkosten 5 euro
en van ... is al vernomen dat ze netjes hun spullen opsturen (aantal mensen hebben het al ontvangen)
Op ebay 2,7mm hoge miniantenne voor de V525, 3,68 + 4 Euro verzenden.
Gewoon overmaken met IBAN code in 3 dagen thuis.
Bestel je er 5 geen extra verzendkosten enne staat perfect :)

Veel van deze bedrijven hebben gewoon een url waar je heen kan en het overmaken binnen europa kost niks.

pvoutput 10 x 405WP N, 4 x 405WP Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
IronFist schreef op 12 maart 2004 @ 23:05:
[...]

Vreemd bij mij doet ie het wel gewoon. Kijk in Apparaatbeheer welke driver in gebruik is (USB Modem staat onder Modem, P2K staat een apart Motorola Mobile device)
Mocht het echt niet lukken, even PST uninstallen en de P2K driver..

/edit: Hoe werkt en wat kan/doet PST eigenlijk? (ik begreep er niks van, zal wel iets zijn wat hier verboden is)
Dingen die "niet mogen" (:)) en web profielen fixen... :) Maar mijn v525 werkt iig niet meer met MPT en MSS. Zou niet weten waarom. Drivers opnieuw installen en alles helpt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

OK Ik wou Pics Uploaden bij Holleboomer zijn account maar de plaatjes werden niet toegevoegd dus heb ik maar een eigen account gemaakt echter was dit niet nodig want toen zag ik mijn fout ik moest de plaatjes nog aan het album toevoegen :X :+

Anyway ik heb er ook een gemaakt : http://pictures.care2.com/view/1/177656639/ :Y) Sommige PIOCS zijn brak andere weer OK zal wel door de Zoom komen en resolutie :)

Ik ga nog kijken of ik mijn foutje @ Holleboomer zijn account kan fixen dan staan ze daar ook :)

/EDIT : Gefixt :)

[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 13-03-2004 00:33 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107941

ik heb vandaag een test gedaan met een vriend van me tot hoe ver bluetooth kan berijken

en het resultaat was 60/65 meter

ik d8 dat het 10 meter was maar blijkbaar dus veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DetoR
  • Laatst online: 24-04 11:24
ik ga denk ik ook wat bestellen via daydeal
aangezien vandaag het rondje is afgebroken waardoor een touwtje heen gaat...

even nieuw frontje en wat spulletjes bestellen :9

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 02:19
ik had ergens in dit forum gelezen hoe een voice command in te stellen.
maar ik kan niet terug vinden hoe dit te gebruiken ik heb alle toetsen al geprobeerd.
ik bedoel dus geen voice dialing maar stem besturing van de snel koppelingen.

zijn er ook al mensen die orange world werkend hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-05 06:47

silitek

Tubes Only

op de item gaan staan...menuknop paar seconden ingedrukt houden.....voila
oproepen menuknop en spraak toest....roept u maar :+
jan rademaar schreef op 13 maart 2004 @ 07:16:
ik had ergens in dit forum gelezen hoe een voice command in te stellen.
maar ik kan niet terug vinden hoe dit te gebruiken ik heb alle toetsen al geprobeerd.
ik bedoel dus geen voice dialing maar stem besturing van de snel koppelingen.

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 20:47
jan rademaar schreef op 13 maart 2004 @ 07:16:
...

Heb uiteraard eerst gebeld met de klantenservice om te vragen of de V525 op korte termijn ondersteund gaat worden voor Orange World en hier konden ze geen antwoord op geven. Ik heb zelf wat zitten te klooien met de instellingen en als ik nu verbinding maak met Orange World zegt ie dat het toestel niet wordt ondersteund, maar ik kan wel gebruik maken van Wap.

Dit zijn mijn instellingen (Menu>Webtoegang>Webprofielen>Nieuw)

Naam: Orange World
Startpagina: http://wap.orange.nl/colour/
Service Type 1: Wap
Gateway IP 1: 010.250.255.188
Port 1: 9201
Time-out: 15 minuten
Lijn Type 1: Modem
GPRS APN: wap

De rest heb ik blanco gelaten. Ik kijk geregeld op de site van Orange om te kijken of de V525 of de V600 bij de toestellen zit voor World. Wat we ook kunnen doen is geregeld bellen met de klantenservice, dan zetten ze er wel vaart achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100985

wow deeltje 4 alweer _/-\o_ maare nu mn vraag :P

ik heb 2 dagen geleden een sitecom USB bluetooth adapter gekocht maar ik krijg em maar niet aan de praat en ik heb ook geen zin er weken aan te knoeien, ik heb em ook al terug gebracht en wil een datakabel voor de V66i kopen (is toch de zelfde aansluiting?) maar heeft iemand hier de software voor of weet iemand waar ik die kan vinden en kan ik ook games ermee versturen ipv alleen plaatjes en ringtones?

en: is http://www.stuntprijzen.com/ betrouwbaar dan koop ik daar ook gelijk een mini antenne :9 :+

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 100985 op 13-03-2004 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan rademaar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-05 02:19
thanks

werkt dus wel.
ik had dit ook met een annder toestel wat niet door orange ondersteund wordt.
de wap site waar je naar geredirect word heeft wel meer te bieden en het blijft 6 euro per maand mooier dan die vodafone troep.
ik heb ook nog een P900 ik ben benieuwd of je met het poortnummmer te wijzigen ook alle web sites kan zien.

tip: op www.palmclub.nl op de channel navigator link klikken.
deze sites kun je waarschijnlijk ooik allemaal met je 525 zien.

vanmiddag is mijn simlock er af en dan ga ik eens proberen wat er allemaal mogelijk is
het enige wat er op de wap site waar je naar toe switched bij orange als je toestel niet ondersteund wordt is webmail van orange en je kan niet kijken hoeveel kb je verbruikt hebt.
aangezien dit toch onbeperkt is voor 6 euro geen probleem.
favorieten werken wel.
ik ben alleen nog benieuwd of je je email ook al ingesteld hebt.
mms boeit me niet stuur wel een mail met foto als ik dat nodig heb.

wat ik nog niet begrijp is dat er mensen zijn die niet genoeg webprofielen erbij kunnen maken.

ik heb gisteren even geprobeert en kan er zo 5 bij maken.

de vodafone instellingen laat ik maar staan altijd handig voor de 65 euro beltegoed.

unlocken kan trouwens ook bij voda fone kost je 50 euro. (en legaal)
dit gaat wel van je beltegoed dus eerst opwaarderen met een kaartje.
®Otto schreef op 13 maart 2004 @ 08:02:
[...]

Heb uiteraard eerst gebeld met de klantenservice om te vragen of de V525 op korte termijn ondersteund gaat worden voor Orange World en hier konden ze geen antwoord op geven. Ik heb zelf wat zitten te klooien met de instellingen en als ik nu verbinding maak met Orange World zegt ie dat het toestel niet wordt ondersteund, maar ik kan wel gebruik maken van Wap.

Dit zijn mijn instellingen (Menu>Webtoegang>Webprofielen>Nieuw)

Naam: Orange World
Startpagina: http://wap.orange.nl/colour/
Service Type 1: Wap
Gateway IP 1: 010.250.255.188
Port 1: 9201
Time-out: 15 minuten
Lijn Type 1: Modem
GPRS APN: wap

De rest heb ik blanco gelaten. Ik kijk geregeld op de site van Orange om te kijken of de V525 of de V600 bij de toestellen zit voor World. Wat we ook kunnen doen is geregeld bellen met de klantenservice, dan zetten ze er wel vaart achter

[ Voor 3% gewijzigd door jan rademaar op 13-03-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 100985 schreef op 13 maart 2004 @ 09:14:
wow deeltje 4 alweer _/-\o_ maare nu mn vraag :P

ik heb 2 dagen geleden een sitecom USB bluetooth adapter gekocht maar ik krijg em maar niet aan de praat en ik heb ook geen zin er weken aan te knoeien, ik heb em ook al terug gebracht en wil een datakabel voor de V66i kopen (is toch de zelfde aansluiting?) maar heeft iemand hier de software voor of weet iemand waar ik die kan vinden en kan ik ook games ermee versturen ipv alleen plaatjes en ringtones?
man, kijk nou eens rond voordat je dit vraagt. IronFist heeft net een grote tutorial geplaats over het versturen van ringtones, plaatjes en spellen met een datakabel. Zie de startpost maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 98248 schreef op 13 maart 2004 @ 09:26:
[...]

man, kijk nou eens rond voordat je dit vraagt. IronFist heeft net een grote tutorial geplaats over het versturen van ringtones, plaatjes en spellen met een datakabel. Zie de startpost maar.
weet ik maar ik neem aan dat hij een datakabel voor de v525 heeft of vergis ik me nou? oja sorry zie al v66 op de datakabel staan als ik inzoom :X

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 100985 op 13-03-2004 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 100985 schreef op 13 maart 2004 @ 09:14:

en: is http://www.stuntprijzen.com/ betrouwbaar dan koop ik daar ook gelijk een mini antenne :9 :+
Welke ga je dan kopen, ik zie geen antenne voor de 525 :?

edit : enige wat ik zie is een veel te dure usb datakabel.

[ Voor 11% gewijzigd door BonBon op 13-03-2004 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

waar kan je hem dan goedkoper krijgen? en die mini antenne van de v66 past die dan niet hgewoon op de v525?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 100985 schreef op 13 maart 2004 @ 09:45:
waar kan je hem dan goedkoper krijgen? en die mini antenne van de v66 past die dan niet hgewoon op de v525?
nee die past alleen met wat tweakwerk ;), op www.stuntprijzen.net zijn ze te koop voor 10 euro, geen verzendkosten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65750

Anoniem: 86754 schreef op 12 maart 2004 @ 23:09:
[...]

die mini antenna had ik ook op m'n v3690 zitten
die past dus ook op de v525.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Anoniem: 86754 schreef op 12 maart 2004 @ 23:16:
[...]

Klopt, maar het zal ongeveer 2 mm zijn. Ik vind het zelf niet mooi.. Bij mij op school hebben ook een paar mensen (naja 2 :P ) een mini-antenne, alleen die is niet 'rond' maar 'rechthoekig', die wél perfect sluit. Die waren ook €7..
Waar hebben die 2 mensen hun antenne gekocht? Ik wil graag een perfect passende antenne, en geen getweakte... ;)
(foto's eventueel? :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

en zo ziet een V525@V600 eruit :9

Afbeeldingslocatie: http://nodeadlines.com/ebay/images/v600.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108649

:9~ :*)

krijg m vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
silitek schreef op 13 maart 2004 @ 10:43:
en zo ziet een V525@V600 eruit :9

[afbeelding]
Is het mogelijk om dat "GPRS" weg te laten midden op je scherm? Dus de datum heeft ie vervangen door GPRS.... geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bla bla bla
laat maar!

lezen heerscht he?

[ Voor 91% gewijzigd door Anoniem: 108649 op 13-03-2004 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

ga ff kijken voor je
BonBon schreef op 13 maart 2004 @ 10:45:
[...]

Is het mogelijk om dat "GPRS" weg te laten midden op je scherm? Dus de datum heeft ie vervangen door GPRS.... geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46996

de voice commands werken maar hoe werkt die dan?
en de shirtkey waar is dat voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Nog eentje in volle glorie incl mini antenne _/-\o_

toch mooi z'n V600 ;)

Afbeeldingslocatie: http://nodeadlines.com/ebay/images/V600final.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hij is erg mooi zeg!!!

maareh EO...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Het gaat nu echt helemaal de verkeerde kant op, er word veel te veel over flexen/flashen gesproken!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Stomme vraag misschien, maar krijg je geen rare conflicten met je v600 flash? Ik bedoel de v600 heeft een kleuren led/ring deze word aangestuurd door een stukje software lijkt mij, deze kun nu echter geen output vinden?? Of zie ik dit volledig verkeerd?

Ikke wil ook...... :S maar goed helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104029

Het gaat nu echt helemaal de verkeerde kant op, er word veel te veel over flexen/flashen gesproken!!!
We blijven tenslotte toch Tweakers >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
poesje schreef op 13 maart 2004 @ 11:14:
Misschien kunnen ze apart topic daarover maken? of is dat niet toegestaan?
Mensen die met hun pas aangeschafte V525 hier komen kijken zullen wel in de war raken met al die flex/flash/mod talk.

* Geen firmwares
* Geen Unlock links, codes of handel
* Zie de FaQ voor meer info.
staat in openingspost

[ Voor 14% gewijzigd door dolby op 13-03-2004 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
poesje schreef op 13 maart 2004 @ 11:14:
Ben ik helemaal met je eens. Met het verschil dat er wordt getoond DAT het kan, niet HOE.
Maar inderdaad komen we op "verboden terrein".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je de topics goed doorleest is het goed te volgen, anders moet je niet op GoT komen. Maar div. ervaring zijn wel fijn om te weten"... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonBon
Voor de mensen die een datakabel in bestelling hebben bij Stuntprijzen.net :
ik heb de mijne zojuist ontvangen, het is een USB versie met cdrom (Fone Data Suite).
Volgens mij is dit een duurdere dan ik origineel besteld had (9 euro).
(type MA-8820C).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_The_Ripper
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-05 12:17
BonBon schreef op 13 maart 2004 @ 11:40:
ik heb de mijne zojuist ontvangen, het is een USB versie met cdrom (Fone Data Suite).
(type MA-8820C).
En werk hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

@ Holleboomer

Zal ik voor de startpost je een nette tabel layout sturen? het is al deel 4 en het heeft nog steeds een "simpele" startpost qua layout. ik wil wel alles even in een mooie tabel zetten. zoals bij bv. het v600 topic.. lijkt het je wat? (zelf doen mag natuurlijk ook ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
BonBon schreef op 13 maart 2004 @ 11:40:
(type MA-8820C).
Dat klopt, door een foutje in de adminstratie van stuntprijzen, krijgt iedereen, die lang heeft moeten wachten :P , een duurder product INCLUSIEF software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nanax schreef op 13 maart 2004 @ 11:56:
@ Holleboomer

Zal ik voor de startpost je een nette tabel layout sturen? het is al deel 4 en het heeft nog steeds een "simpele" startpost qua layout. ik wil wel alles even in een mooie tabel zetten. zoals bij bv. het v600 topic.. lijkt het je wat? (zelf doen mag natuurlijk ook ;) )
Hey, ja dat zou fijn zijn, ik snap namelijk niet zo veel van die tabbelen :+

contact me (profiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
kheb namelijk een vraag, ik zie namelijk wel wat mensen die V525@600 hebben maar mijn menu balk is niet doorzichtig :? ?
ik heb hem op silver staan maar op jullie plaatjes kun je er doorheen kijken
(8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Anoniem: 98248 schreef op 13 maart 2004 @ 11:57:
[...]

Dat klopt, door een foutje in de adminstratie van stuntprijzen, krijgt iedereen, die lang heeft moeten wachten :P , een duurder product INCLUSIEF software.
hmm.... heb net die usb kabel besteld, zal ik wel de gewone (zonder software) krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
kenny89 schreef op 13 maart 2004 @ 11:57:
kheb namelijk een vraag, ik zie namelijk wel wat mensen die V525@600 hebben maar mijn menu balk is niet doorzichtig :? ?
ik heb hem op silver staan maar op jullie plaatjes kun je er doorheen kijken
(8>
Nu gaan we wel een beetje ver in op dat flashen/flexen...
zou je niet eens bij v600 topic gaan kijken, omdat ie dat nu is?!?!

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 13-03-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

hahha...vond het een mooie wall...had eerst ook zoiets van HMM
Anoniem: 108649 schreef op 13 maart 2004 @ 11:09:
hij is erg mooi zeg!!!

maareh EO...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101785

erm iemand een idee waar dat irritante koffiekopje voor staat ?8)7 en als ik een datakabel hier ergens bij een onderdelen huis haal, kan iemand me dan misschien vertellen waar de software te halen, geen duidelijk antwoord daarop gezien :) dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
thaschobbejak schreef op 13 maart 2004 @ 09:45:
Anoniem: 98248 schreef op 13 maart 2004 @ 09:49:
[...]

nee die past alleen met wat tweakwerk ;), op www.stuntprijzen.net zijn ze te koop voor 10 euro, geen verzendkosten :D
Welke op stuntprijzen.net?Deze MiniAntenne Motorola v3688/V3690 Prijs: € 4.50
Specificaties: Deze miniantenne geeft vol bereik en is gemaakt van metaal. of deze: MiniAntenne Motorola v66 Prijs: € 4.50?
Anoniem: 65750 schreef op 13 maart 2004 @ 10:09:
[...]

die mini antenna had ik ook op m'n v3690 zitten
die past dus ook op de v525.
dus die van de v3690 zou moeten passen? tenmiste die van H3in, zal dat dus hetzelfde zijn met dat type bij stuntprijzen.net? ze zijn qua afronding wel verschillend waarschijnlijk.

Iemand al in een ''echte'' winkel een perfect passende atenne gespot??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
koffiekopje staat voor actieve java-applicatie
Mensen: ik ben 1 van de laatste gelukkige kopers van een v525! vanochtend in arnhem bij vodafone city point gekocht... ze hebben er nog een stuk of 20, aan reserveren doen ze niet.

Wil nu ook een bluetooth adapter/dongle (what's the difference?) kopen. waar zijn die het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Anoniem: 101785 schreef op 13 maart 2004 @ 12:15:
erm iemand een idee waar dat irritante koffiekopje voor staat ?8)7 en als ik een datakabel hier ergens bij een onderdelen huis haal, kan iemand me dan misschien vertellen waar de software te halen, geen duidelijk antwoord daarop gezien :) dank
al meerdere malen in voorgaande topics uitgelegd! dus beter zoeken de volgende keer. maar omdat ie niet in de Faq staat zal ik het je vertellen, er is op zo'n moment nog een java applicatie actief (meestal dus een spelletje.) Druk om het weg te krijgen bij het afsluiten van een game ca. 2 sec op de rode knop en ga voor de keuze ''beeindigen''! Dan krijg je niet meer een kopje koffie en gaat na alle waarschijnlijkheid ook je accu langer mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
rjongen schreef op 13 maart 2004 @ 12:20:

Wil nu ook een bluetooth adapter/dongle (what's the difference?) kopen. waar zijn die het goedkoopst?
Doe is een rondje tweakers.net, buyers zone, pricewatch, suc6!(zelf goede ervaringen met de wat duurde sitecom!)

er is geen verschil tussen een adapter/dongle volgensmij.

[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 13-03-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
op dat sitecom, waar zie ik de prijzen...
en kan je ook laten bezorgen? want in mijn regio zit geen sitecom...
heb gekeken op pricewatch...
goedkoopste is die msi: 29 euro +8 euro verzendkosten =37 euro.
Bij v en d heb je dongles vanaf 35 euro...
zijn er echt geen goedkopere?

[ Voor 44% gewijzigd door rjongen op 13-03-2004 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97273

rjongen schreef op 13 maart 2004 @ 12:28:
op dat sitecom, waar zie ik de prijzen...
en kan je ook laten bezorgen? want in mijn regio zit geen sitecom...
Heb mijn sitecom gewoon bij Dixons gekocht. Hebben ook een site en bezorgen thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
zenga13: is dat die van 39 euro?
ben vandaag namelijk in mijn plaatsje langs alle mogelijke bluetooth verkoop punten geweest.
conclusie: v & d is met 35 euro het goedkoopst.
maar in tiel heb je geen mycom en vobis..
op mycom zie ik er net 1 voor 25 euro
is die het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rjongen schreef op 13 maart 2004 @ 12:41:
zenga13: is dat die van 39 euro?
ben vandaag namelijk in mijn plaatsje langs alle mogelijke bluetooth verkoop punten geweest.
conclusie: v & d is met 35 euro het goedkoopst.
maar in tiel heb je geen mycom en vobis..
op mycom zie ik er net 1 voor 25 euro
is die het goedkoopst?
Dat klopt, hij kost iets van €39,95. Ik heb begrepen dat die van mycom weleens problemen geeft (moet je het toestel resetten ofzo), de ervaringen die ik over de sitecom heb gelezen waren over het algemeen goed. Het is in het vorige topic een paar keer ter sprake gekomen, voor zekerheid kun je het beste daar ff kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

*off topic
@ silitek

ach ken je weer eens mij thuiskomen toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
heel andere vraag:
nu ik nog geen dongle heb, hoe kan ik dan spelletjes op mijn mobieltje krijgen?
kan ik ze niet bijv. als mms verzenden, via een gratis mms-site (als die er zijn?!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20:50
ik heb een paar vraagjes:

- Als ik mijn telefoon 40 sec open neerleg, wordt het beeld ineens zwart (terwijl ik screensaver heb ingeschakeld). Als ik dan op een toets druk, zie ik 1 sec die screensaver (plaatje) en dan gewoon weer normaal beeld.

- Als ik mijn telefoon nu dichtklap, blijft op dat kleine schermpje voor op de telefoon (met dat blauwe licht) gewoon het logo van motorola staan op de kop dus (dat staat er 'normaal' altijd als je de telefoon open hebt geklapt). Ik kreeg gister en eersgister een klokje en blauw licht als ik de telefoon dichtklap op dat schermpje, maar nu doetie dat dus niet meer als ik mijn telefoon dichtklap :(...

Wat is dit allemaal en hoe kan ik het 'goed/normaal' krijgen...

- En nog een vraagje, met de datakabel kan je dus ook de fotos die je maakt op je computer zetten? anders gaat dat dus niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107922

Anoniem: 97273 schreef op 13 maart 2004 @ 12:46:
[...]

Dat klopt, hij kost iets van €39,95. Ik heb begrepen dat die van mycom weleens problemen geeft (moet je het toestel resetten ofzo), de ervaringen die ik over de sitecom heb gelezen waren over het algemeen goed. Het is in het vorige topic een paar keer ter sprake gekomen, voor zekerheid kun je het beste daar ff kijken..
ik wou er net 1 bij mycom bestellen, zal ik het maar dan nie doen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaStar schreef op 13 maart 2004 @ 12:48:

- Als ik mijn telefoon 40 sec open neerleg, wordt het beeld ineens zwart (terwijl ik screensaver heb ingeschakeld). Als ik dan op een toets druk, zie ik 1 sec die screensaver (plaatje) en dan gewoon weer normaal beeld.

- Als ik mijn telefoon nu dichtklap, blijft op dat kleine schermpje voor op de telefoon (met dat blauwe licht) gewoon het logo van motorola staan op de kop dus (dat staat er 'normaal' altijd als je de telefoon open hebt geklapt). Ik kreeg gister en eersgister een klokje en blauw licht als ik de telefoon dichtklap op dat schermpje, maar nu doetie dat dus niet meer als ik mijn telefoon dichtklap :(...

Wat is dit allemaal en hoe kan ik het 'goed/normaal' krijgen...

- En nog een vraagje, met de datakabel kan je dus ook de fotos die je maakt op je computer zetten? anders gaat dat dus niet...
1) Hij hoort meteen de screensaver te laten zien, daarna ff zwart en daarna weer opnieuw screensaver
2) Als je motorola blijft zien met je klepje dicht, maakt de schakelaar die aangeeft dat het klepje dicht is geen goed contact. Deze zit bovenaan je toetsenbord, net onder het bovenscherm
3) Je hebt inderdaad een datakabel of BT nodig om foto's op je pc te zetten.. (of via mms naar vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107922 schreef op 13 maart 2004 @ 12:51:
[...]

ik wou er net 1 bij mycom bestellen, zal ik het maar dan nie doen _/-\o_
Voor zekerheid kun je het beste even die stukjes in het vorige topic lezen... De sitecom is duurder, maar ik heb er nog niet 1 keer problemen mee gehad. Gebruik hem bijna elke dag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
MaStar schreef op 13 maart 2004 @ 12:48:

ga naar: instellingen > personaliseer > screen saver > en zet bij pauze: 1 minuut.

ga vervolgens naar instellingen > meer instellingen > display time-out: vul hier 2 minuten in of 'uit'. dan blijf je respectievelijk 1 minuut of altijd je screensaver zien.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.