Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VII]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.830 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het Grote Motorola V500/V525 Topic
Deel VII
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpostlogo.jpg

Dit topic is het vervolg op het [ACTIE] Vodafone iZi Totaal Motorola V525-topic,Het grote Motorola V500/V525 Topic [II], Grote Motorola V500/V525 Topic [III], Het Grote Motorola V500/V525 Topic [ IV], Het Grote Motorola V500/V525 Topic [V] en het Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VI]

Begin februari 2004 kwam Vodafone met een leuke prepaid aanbieding voor ons:
De Motorola V525 inc. Vodafone iZi Live (Prepaid) voor slechts € 129,95!
Helaas ging deze actie iets beter dan ze lief was. De actie is inmiddels omgezet naar een gewoon pre-pay pakket Het toestel is nu €150 met €15 beltegoed.

Inhoud pakket:

• De Vodafone iZi SIM-kaart met daarop je telefoonnummer en een beltegoed van 5 euro.
• Een waardecheque voor een gratis verzekering van je SIM kaart. Bij deze waardebon ontvang je een antwoordkaart. Als je deze kaart opstuurt, ontvang je 10 euro beltegoed éxtra. Dit beltegoed wordt na het opsturen van de antwoordkaart automatisch op je beltegoed bijgeschreven.
• Een éénmalige actie waarbij je 50 euro beltegoed extra ontvangt bij het opsturen van de waardecheque met streepjescode van de verpakking.In totaal dus 65 euro beltegoed. Alleen bij de actie van €130 met €65
• De Vodafone live! handleiding.
• De Motorola V525 met oplader en headset.

Foto's:

Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_1.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_2.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_10.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_6.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_5.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_8.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_7.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.annemiekevanrosmalen.nl/startpost/tn_11.jpg

Specs v.d. V525/v500:

Hoofdkenmerken
Intern scherm: Grafisch TFT scherm 65k kleuren met een resolutie van 176x220 pixels.
Extern scherm: negatief beeldscherm met 96x32 pixels
Batterij type: Li-Ion 700 mAh
Standby tijd: 210 uur
Spreektijd: 525 minuten
Geïntregeerde digitale VGA camera (640x480 pixels)
Aanpasbaar menu
Gewicht: 114 g. (95 g. zonder accu)
Afmetingen: 87x47x23 mm

Geheugen
Telefoonboek: Maximaal 1000 personen.
Mogelijkheid tot toevoegen e-mailadres of foto.
5 Mb memory

Ringtones
Trilalarm
32 ringtones en mogelijkheid om zelf maximaal 32 ringtones te mixen
MP3-files en WAV-files kunnen worden gebruikt als ringtone
24-instrumenten polyfonische ringtones
Verschillende modi voor trilalarm
Voicedialing: maximaal 20 personen
Voicecommands: maximaal 9 entries
Voicememo: maximaal 2 minuten

Connectiviteit
GPRS(4+2)
Bluetooth/me
WAP 2.0
GEEN infrarood
Synchronization met PC via kabel (RS232/USB).
E-mail-functie (POP3/IMAP)

/me Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo >:) ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden

Games voor de Motorola V525
Standaard zijn er bij de Motorola V525 2/3 Engelse games bijgeleverd.
De games die er standaard op zitten:

• Monopoly: Erg verslavend spel, waarbij je net als bij de 'echte monopoly' straten en gebouwen moet kopen. Er zijn 2 verschillende soorten Gametypes bij het spel Monopoly, namelijk:

- Standard Game: Play using the standard rules.
- Quick Game: After the second player bankrupts, the richest player wins.

Als je voor een Standard Game kiest, word er gevraagd een speler naam op te geven, als je dat hebt gedaan kun je een vervoermiddel kiezen. De volgende vervoersmiddellen zijn aanwezig:
Als je dit hebt gedaan, kun je een CPU Player toevoegen. In totaal kun je 7 CPU Players toevoegen. Nadat je dit hebt gedaan, kan het spel beginnen .

• Stunt Racer: Bij dit spel speel je als een Stuntman. Je werkt voor een regisseur, en je doel is om zo snel mogelijk, de mooiste stunts uit te voeren. En dat natuurlijk zonder al te veel schade! Nadat je het eerste level hebt uitgespeeld, beginnen je eerste 'film sessies'. Er zijn in totaal 5 'scenes' en nog eens 3 Bonus Tracks, je hebt de: 'Speed Track', 'Precision Track', 'Stunt Track'

• Starminer: Je bent in de ruimte verdwaald met zeer weinig brandstof. Je moet sterren exploiteren om aan nieuwe brandstof te komen! Verzamel sterren door er met je ruimteschip tegenaan te vliegen, of door ze met je Sterren-arm in je schip te trekken. De Sterren-arm geeft je meer nauwkeurigheid bij het op de goede
plaats zetten van sterren. Verbind 3 sterren met dezelfde kleur, waarna ze exploderen en daarbij waardevolle brandstof voor je ruimteschip geven. Als je geen brandstof meer hebt zal je ruimteschip imploderen en zul je een leven verliezen. Als een ster vlakbij is, verschijnt er een merkteken aan de rand van het
scherm die de kleur en richting van de ster weergeeft. Gebruik deze om zo snel mogelijk groepen sterren te plannen. Als sterren exploderen, kunnen andere sterren de ruimte indrijven. Verzamel ze opnieuw om bonuspunten te krijgen.
Hoe vaker je snel naar voren gaat, hoe sneller je brandstof op raakt! Naarmate het spel vordert, vraagt het vooruit gaan steeds meer brandstof, dus wees voorzichtig!

Overigen
J2ME
GEEN Morphun
Kalender
Datum, tijd
Rekenmachine
Valuta converter
Organiser
Alarm-clock

F.A.Q.

:? Hoe delete ik de standaard ringtone's zonder dat ik niet meer in me geluidsprofiel kan komen?
:Y)
1. Alle standaard geluidjes via P2Kman van attribuut www voorzien.
2. Bij ALLE geluidsprofielen bij ALLES (sms, inkomend gesprek, voicemail etc. etc.) beltoon 'klassiek' ingesteld.
3. Via Multimedia > Audio Alle standaard muziekjes geselecteerd en verwijderd.
4. Via P2kMan/Bluetooth een eigen .midi uploaden.
5. Via Multimedia > Audio deze eigen .midi als ringtone instellen
6. Mobieltje aan en uit zetten

:? Hoeveel sms'jes kan ik standaard opslaan?
:Y) 20

:? Java games er op?!
:Y) kijk even bij de links, er staan links met uitleg zowel voor bluetooth en een datakabel.

:? Is ie nog ergens te krijgen
:Y) JA, en wel voor €150 met €15 beltegoed.

:? Hoe zorg ik ervoor dat als de flip dicht is hij niet van profiel kan veranderen?
:Y) menuknop->Instellingen->Beveiliging->Slot Toepassing->Slotcode = 1234 ->Geluids profiel->wijzig->Vergrendelen.

:? Aargh! Ik wil die irritante Live!-knop weg.. Kan dat?
:Y) Nee, dat kan niet. Wel is t mogelijk om de functie te 'locken' zodat er eerst een pincode moet worden ingevoerd voordat Live! gestart kan worden.

:? Ik heb op de Vodafone-site besteld en de bevestiging al binnen, hoe lang gaat het duren voordat ik blij ben?
:Y) 2-4 werkdagen

:? Ik moet me telefoon elke 24 uur opladen... Dit klopt toch niet?! :?
:Y)1: In het begin is de standby-tijd korter, naarmate je de telefoon langer gebruikt en dus vaker oplaadt gaat de telefoon langer mee.
:Y)2:Je doet de lader er niet goed in, je moet hem er van links naar rechts in doen; zodat het 'trappetje' goed verbonden wordt met de kabel.

:? Wat is beter om te nemen: Datakabel of Bluetooth?
:Y)
• Datakabel:
+ Beetje integratie met Phone Service Tools (PST)
+ Flexen/flashen voor door motorola vrijgegeven flexes/firmwares

- Games overzenden is mogelijk. (zie startpost voor link naar uitleg)
- Niet draadloos

• Bluetooth
+ Draadloos
+ Handig voor toekomstige apparaten

:? Kan ik multiplayergames tegen een vriend met een V525 spelen?
:Y) Nee, het huidige java-systeem ondersteunt dit niet, misschien ooit mogelijk met firmwareupgrade

:? Kun je ook gemaakte foto's naar je PC versturen?
:Y) Ja. Mailen naar je zelf (duur), of met kabeltje of met bluetooth

:? Wat is de prijs van een Datakabel?
:Y) €12.5, kopen kan hier

:? Welk type datakabel moet ik hebben??
:Y) Een usb exepmlaar voor de Vxxx, dus een kabel voor de v66i is bijvoorbeeld goed.

:? Kan hij ook bellen en trillen te gelijk?
:Y) Nee

:? Kan je hem nog via de Vodafone site krijgen???
:Y) Ja. maar alleen de €150 met €15 versie.

:? Hoe activeer ik Live!?
:Y) 1200 > 3 > 5 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten)

:? Ik wil meer ruimte!
:Y) Door bepaalde standaard ems plaatjes en dergelijke te verwijderen kun je extra ruimte creeeren. Je moet de bestaande plaatjes overschrijven met de bestandjes uit deze zip: KLIK

:? Hoe zit dat met dat mms album?
:Y) Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.

:? Korting bij de daydeal????
:Y) Bij daydeal.com, als je dan kijkt naar wat je wil kopen. Dan rechts onderaan bij coupon-code "wogzpromo" invult, krijg je 15% korting ;)

:? Kan ik zelf met een kabel unlocken?
:Y) Kort gezegd nee, tenzij je de Motorola Service Software aanschaft a $600, de simpelste oplossing is het laten doen voor €20/25.

:? Ik wil graag een mini antenne!
:Y) Kijk op: www.inkoopactie.net, www.daydeal.com, lees het topic voor andere adressen.

Accessoires

MyCom BT USB-Dongle [35€]
V500/V525 Accessoires (o.a. faceplates en mini-antennes) [US]
Accessoires voor Motorola V500/V525 via Expansys.nl
Officiële Motorola V525 Accessoires
Links

Vodafone.nl, informatie voor het instellen van MMS en Live! op de V525
Open dir met plaatjes hoe men de Vodafone-logo's weg kan krijgen
Officiële Motorola-site
Motorola.HowardForums.com
Nederlandstalige bluetooth-tutorial [by Vu]Tip!
Nederlandstalige tutorial voor het verzenden van games via BT [by Remco.B]
Nederlandstalige tutorial voor het verwijderen van de standaard fabrieksplaatjes
Handige info voor het maken van mp3-ringtones
Album met voorbeeldfoto's van de V525-camera
Spaanse Motorola V525-site
Tutorial voor verzenden van javagames met datakabelTip!
Developer-site van Motorola

Ringtones, wallpapers en games

Motclub.com; games voor de Vxxx-serie
SE 610/630 Games, geschikt voor V525, behalve de Mophun-games
Simpele site met veel wallpapers Tip!
Mobile-java.de, site heeft een gedeelte met V525-games
V525-downloads, zeer veel downloads! Tip!
Wap.Rousso.net, hier kan je ook thema's downloaden

Reviews

Mobile-review.com
AreaMobile.de
Chip.de
Mobile.idnes.cz
Verkooppunten

Dixons
Belcompany
Vodafone
Phonehouse

/me firmwares
/me Unlock links, codes of handel
/me de FaQ voor meer info.
/me op met copyright vooral van games!.

Thnx to: Nanax [Ontwerp+Update], IronFist [Tutorial Datakabel], Remco.B + Vu [Tutorial Bluetooth], Mentalmadnizz [Logo Topic] en alle posters uit de oude topics!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog even op wijzen:

*geen flexes/firmwares -talk
*geen copyrightprotected games aanbieden.

Bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 11:41

Nanax

Ik ben sjaak niet

Zo daar gaan we weer. quote even uit het oude topic de vragen die je nog hebt.. of waar we mee bezig waren ;)

zoals:
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 15:15:
ik heb nu een v525@v600, maar op een of andere manier lukt het me nu niet om mms/live!/de IM en email in te stellen (op de oude v525 had ik ook met hotmail, maar nu wil die helemaal geen email ontvangen in het berichten menu)...., kan iemand me hier verder mee helpen..?! :?
Poesje:
hoe had jij het op je (oude) v525 voormekaar gekregen om mail erop te ontvangen... deze doet het namelijk nog steeds niet bij mij (en volgens mij zitten velen daarmee)

Ik:
Ja dat is me nog niet gelukt zowel met v525 als na f/f op v600

[ Voor 94% gewijzigd door Nanax op 06-05-2004 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nanax schreef op 06 mei 2004 @ 17:43:
Zo daar gaan we weer. quote even uit het oude topic de vragen die je nog hebt.. of waar we mee bezig waren ;)

zoals:

[...]

Poesje:
hoe had jij het op je (oude) v525 voormekaar gekregen om mail erop te ontvangen... deze doet het namelijk nog steeds niet bij mij (en volgens mij zitten velen daarmee)

Ik:
Ja dat is me nog niet gelukt zowel met v525 als na f/f op v600
Dat wil ik ook weten, en al helemaal met hotmail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dude86
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 00:59
Iemand hier die de MMS en Email instellingen van Orange goed werkend heeft?
Wap is me wel gelukt, maar ik krijg die MMS en Email maar niet werkend.
Ik heb trouwens gewoon een v525 niet op v600.
Ik heb al een keer een paar settings overgenomen van iemand uit dit forum maar dat was voor v525@v600, en hij was niet helemaal compleet.
Dus als iemand de instellingen weet, zou die dat even kunnen melden in een nette opsomming? :P

[ Voor 6% gewijzigd door Dude86 op 06-05-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-09 13:58
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 17:54:
[...]

Dat wil ik ook weten, en al helemaal met hotmail!
via myvodafone kan je toch je hotmail laten ophalen

myvodafone--> email -->externe mail

of bedoelen jullie dat niet :?

en ik bedoel myvodafone op internet : https://my.vodafone.nl/

[ Voor 12% gewijzigd door mono-oXide op 06-05-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
mono-oXide schreef op 06 mei 2004 @ 18:21:
[...]

via myvodafone kan je toch je hotmail laten ophalen

myvodafone--> email -->externe mail

of bedoelen jullie dat niet :?

en ik bedoel myvodafone op internet : https://my.vodafone.nl/
de mensen hier dachten dat je bedoelde dat je mail in je "berichten" op je foon kon ontvangen (in je mobiele-mailbox, en dus zonder wap-browser te werken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-09 16:25

Flapmo

and back is gigi!

Voor de mensen die ook nog wachtten op stuntprijzen.net. Ik heb me kabel inmiddels binnen. Dinsdag werd hij netjes bezorgd. Werkt prima allemaal.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ja zo als hierboven kan ik het ook wel ;)

ander vraagje
Als ik mijn telefoon open heb liggen, dan gaat na 40 sec het licht uit van de display, maar zie ik nog steeds, als ik bij goed licht kijk, dat hij nog aanstaat. dan na 1 minuuut komt mijn screensavertje. dat duurt een paar sec, waarna het licht uit gaat maar de screensaver, door blijft gaan. Ik neem aan dat iedereen dit heeft? wat ik eigenlijk wil: lichtaan/standaart ->screensaver -> licht uit +scherm uit. en dat dan mooi aansluitend.
ben zelf al aan het klooien maar als iemand het al werkend heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nanax schreef op 06 mei 2004 @ 18:45:
ja zo als hierboven kan ik het ook wel ;)

ander vraagje
Als ik mijn telefoon open heb liggen, dan gaat na 40 sec het licht uit van de display, maar zie ik nog steeds, als ik bij goed licht kijk, dat hij nog aanstaat. dan na 1 minuuut komt mijn screensavertje. dat duurt een paar sec, waarna het licht uit gaat maar de screensaver, door blijft gaan. Ik neem aan dat iedereen dit heeft? wat ik eigenlijk wil: lichtaan/standaart ->screensaver -> licht uit +scherm uit. en dat dan mooi aansluitend.
ben zelf al aan het klooien maar als iemand het al werkend heeft...
Nee dat wou ik dus ook proberen, lichtelijk irritant dat alleen de verlichting uitgaat en niet het scherm, kost toch weer battery als je m open hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

en ik merk nu ik er mee heb zitten klooien dat als ik hem open laat staan ie nu om de eerste keer licht geeft met screensaver, na 1 miniuut flitst het licht aan. waarbij de screensaver blijft hangen. licht weer uit en screensaver weer verder. dat was eerst dus niet . B) hoe kan dat nou weer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 19:40:
[...]

Nee dat wou ik dus ook proberen, lichtelijk irritant dat alleen de verlichting uitgaat en niet het scherm, kost toch weer battery als je m open hebt.
onder "initiele setup" de "display time-out" op 1 minuut zetten, dan zal het display stoppen met weergeven van beelden na 1 minuut... dan ook "display licht" op 60 seconden zetten :)

edit: waarom zou je eigenlijk een screensaver willen?? gebruikt alleen maar batterij :P

[ Voor 14% gewijzigd door poesje op 06-05-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

omdat ik het er niet zo mooi vind uitzien als hij uitvalt heb ik hem op:
licht: 40
time-out:1 min
screensaver: uit
is het meest effectieve dat je kan halen.

[ Voor 126% gewijzigd door Nanax op 06-05-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
heb een java app gevonden om je hotmail te bekijken :) alleen ik kan t niet helemaal testen omdat ik geen tegoed heb :+ hij is iig shareware te krijgen dus ik neem aan dat ik het mag posten http://www.reqwireless.com/hotviewer.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij werkt het niet....maakt wel gprs verbinding maar doet vervolgens niets (mm heb ik toch mn pass+un gegeven :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mono-oXide schreef op 06 mei 2004 @ 20:35:
heb een java app gevonden om je hotmail te bekijken :) alleen ik kan t niet helemaal testen omdat ik geen tegoed heb :+ hij is iig shareware te krijgen dus ik neem aan dat ik het mag posten http://www.reqwireless.com/hotviewer.html
Die was in een paar topics geleden ook al aan bod gekomen. Volgens mij was er toen een werkende versie, maar van een andere site die hier niet past :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gister even met de klantenservice van vodafone gebeld en die vertelden mij dat het NIET MOGELIJK IS om via "berichten" je email te ontvangen op je v525, dus alleen via vodafone live!

weet iemand of de antennes die op de showmodellen in de winkels zitten gewoon werken op een normale v525, aangezien die telefoons natuurlijk dummies zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:38:
Heb gister even met de klantenservice van vodafone gebeld en die vertelden mij dat het NIET MOGELIJK IS om via "berichten" je email te ontvangen op je v525, dus alleen via vodafone live!

weet iemand of de antennes die op de showmodellen in de winkels zitten gewoon werken op een normale v525, aangezien die telefoons natuurlijk dummies zijn?
Denk t wel, maar in de t for t in wassenaar zaten ze vastegelijmd, no way dat ik ze er af krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en zal de antenne van een v600 op een v525 passen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 21:55:
en zal de antenne van een v600 op een v525 passen?
Ook wel, denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
nee die is iets langer geloof ik...

hij zal dan uitsteken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmd01 schreef op 06 mei 2004 @ 22:29:
[...]

nee die is iets langer geloof ik...

hij zal dan uitsteken
Eauw, okee:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door S.O.C.O.O.L - Tuesday 04 May 2004 22:34

quote:
zippie1 schreef op 04 mei 2004 @ 22:19:
Op marktplaats gevonden: goedkope orginele datakabel voor v-serie.
Is dit iets?

Zippie

Tja das moeilijk te zeggen, nie heel veel informatie beschikbaar.......maar als ik jou was zou ik gewoon bij een internetshop een datakabel kopen, weet je cker dat je de goeie hebt en is ook niet duur.......ik zou iig niet snel iets via marktplaats kopen, maar ja dat moet je zelf weten.....

-------------------------------------------------------------------------------------

Heb een kabel op markplaats bij duiklol gekocht voor 12,50. Het is een orginele motorola kabel, dus geen goedkope imitatie. Ziet er goed uit en werkt.
Snelle levering!
Bij de internetshop zijn imitatie en daar heb ik bij Nokia kabels slecht ervaringen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit hier met een probleempje, ik kan me cd van me mycom bt dongle ff nergens meer vinden en me v525 zit te wachtten op nieuwe pics :P weet iemand waar ik de drivers kan vinden heb overal al gezocht of heeft iemand ze en kan ze me mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wie van de bt-gerbruikers gebruikt hier de Voice GateWay wel eens? Het is best grappig, ommet je speakers en microfoon te bellen. Al helemaal waneeer je aan het gamen bent. Nu nog ff instellen dat ie automatisch opneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe doe je dat dan? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Staat onder services bij je bt-device..

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 06 mei 2004 @ 18:39:
[...]

de mensen hier dachten dat je bedoelde dat je mail in je "berichten" op je foon kon ontvangen (in je mobiele-mailbox, en dus zonder wap-browser te werken)
Nogmaals; dit kan dus niet. Heb erover naar de vodafone klantenservice gebeld. Die vertelden mij dat dit helaas niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 09:43:
[...]

Staat onder services bij je bt-device..
hoe maak ik die verbinding dan?

kun je het misschien wat precieser uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ga naar My Bluetooth Devices
Klik op View devices in range
Pair je telefoon
Dubbelklik evt. op je telefoon
Klik op Discover Services
Dubbelklik op Voice Gateway on [jetelefoon]

Nu komt er in beeld: verbinding gemaakt.
Nu hoor je als t goed het geluid van je telefoon door de boxen van je pc heen komen. Je kan de mic van je pc ook gebruiken als microfoon van je telefoon.

Kan iemand mij wel vertellen hoe ik al me gesprekken laat beantwoorden door de pc?

Jammer genoeg kan je niet mp3 doorsluizen, alleen gesprekken en toetstonen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
  • Laatst online: 23-02-2015
Kan je niet gewoon bij handsfree (op mobiel) instellen dat de handsfree client automatisch moet opnemen?
Want ik denk dat je telefoon je computer als handsfree set ziet :?

edit:

Bij Instellingen > Headset > Autom. aannemen: AAN.
Ben het nu aan het testen

[ Voor 25% gewijzigd door rjongen op 07-05-2004 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alleen Dial-upnetworking, File transfer en OBEX object push on... geen voice gateway :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

mischien een andere driver? daar zit nogal wat verschil tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Hm krijg me usb-cable niet aan de praat? Ik installeer die drivers die bijgeleverd zijn. Reboot. Plug in enzo, dan zou hij hem moeten gaan herkennen en zelf verder installeren. Hij zegt echter dat hij geen drivers kan vinden (niet op pc, niet op cd). Als ik dan verder ga wil hij ok neit connecten terwijl hij als ik de setup nog een keer run wel zegt dat de drivers er al goed op staan.

Nu denk ik dat het hem zit in dat "choose port" deel. Maar ik kan die optie niet vinden waar ze het over hebben?
code:
1
computer / attribute / device management service / port (COM/ LPT)

//edit
In je telfoon zelf hoef je niets aan te zetten toch?

[ Voor 7% gewijzigd door Flapmo op 07-05-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

hmmz heb je hebt je kabel van stuntprijzen he?

dan heb je niks aan die cd. je moet die drivers van internet pakken. geef zo een link

*
hierde driver.

een uitleg hoe je kabel aan de praat krijgt.
mocht je er niet uit komen @ me dan ff op msn

[ Voor 49% gewijzigd door Nanax op 07-05-2004 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

Nanax schreef op 07 mei 2004 @ 12:50:
hmmz heb je hebt je kabel van stuntprijzen he?

dan heb je niks aan die cd. je moet die drivers van internet pakken. geef zo een link

*
hierde driver.

een uitleg hoe je kabel aan de praat krijgt.
mocht je er niet uit komen @ me dan ff op msn
thx, ga er nu mee aan de gang, zal zo zeggen of het werkt. Vast wel :).

Thx nanax, alles werkt _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Flapmo op 07-05-2004 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
vraag aan mensen met een datakabel, hoort de kabel je telefoon ook niet op te laden als die aangesloten is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mono-oXide schreef op 07 mei 2004 @ 13:59:
vraag aan mensen met een datakabel, hoort de kabel je telefoon ook niet op te laden als die aangesloten is?
Ligt eraan welke je hebt als er een kastje tussen zit met aan en uit of onn en off dan wel maar de mijne had dat niet dus laadde hij ook niet op.
Beter trouwens want anders laadt hij m steeds (onnnodig) op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:10:
[...]

Ligt eraan welke je hebt als er een kastje tussen zit met aan en uit of onn en off dan wel maar de mijne had dat niet dus laadde hij ook niet op.
Beter trouwens want anders laadt hij m steeds (onnnodig) op.
Dat slaat nergens op. Mijne heeft geen kastje met on/off en laadt wel op. Bovendien is je laatste zin kletskoek :+ want het is niet onnodig maar juist handig.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:13:
[...]

Mijne heeft geen kastje met on/off en laadt wel op. Bovendien is je laatste zin kletskoek :+ want het is niet onnodig maar juist handig.
Ja maar ik heb gehoord dat als je hem vaker gebruikt en dus vaker oplaadt dat dat slecht is voor je batterij! Ook als ik het zo'n Lithion batterij. En van dat kastje had ik ook vaker gehoord dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg net een brief van vodafone:
geachte heer
u belt met vodafone GO!
blablabla
Daarom willen wij u graag herinneren aan een belangrijke datum:
EInd mei verloop de geldigheid van uw beltegoed, en alleen als u uw beltegoed voor het einde van deze maand opwaardeer kunt u blijven bellen met vodafone go, en houd u uw EIGEN NR

----
Ze verplichten je dus om naas het gratis beltegoed wat je krijgt, óók nog 1malig 10(20) euro optewaarden
dat's wel weer een naai actie maargoed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
mijn kabel laadt dus niet op, maandag ontvangen van stuntprijzen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:19:
geachte heer
u belt met vodafone GO!
blablabla
EInd mei verloop de geldigheid van uw beltegoed, en alleen als u uw beltegoed voor het einde van deze maand opwaardeer kunt u blijven bellen met vodafone go, en houd u uw EIGEN NR

----
Ze verplichten je dus om naas het gratis beltegoed wat je krijgt, óók nog 1malig 10(20) euro optewaarden
Heb jij deze brief ontvangen van vodafone omdat je teon de V525 hebt gekocht? Voor 129,- euro? Dus iedereen krijgt waarschijnlijk die brief???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig dat als ik het buitenland sms(Italie)of dit van mijn smsvoorraad af gaat. ik denk het niet omdat het duurder is maar misschien rekenen ze dan 2 smsjes ofzo? Weet iemand dit toevallig???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben op zoek naar een antenne (originele of mini) voor mijn v525. Noch bij t for telecom noch bij belcompany konden ze me hier aan helpen.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:25:
[...]

Heb jij deze brief ontvangen van vodafone omdat je teon de V525 hebt gekocht? Voor 129,- euro? Dus iedereen krijgt waarschijnlijk die brief???
Nee dat krijg je waarschijnlijk alleen als je beltegoed is verlopen, toets *101# en dan op hoorntje en dan zie je hoe lang je beltegoed nog geldig is........bij mij staat er 29/4/2005 dus ik kan nog wel een tijdje vooruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
geachte heer
u belt met vodafone GO!
blablabla

----
maar je beltegoed is toch altijd 365 dagen geldig ??
p.s in de winkels kan je alleen €20,- kaarten kopen (je kan wel via girofoon van de postbank (zo doe ik het meestal) met €10,- opwaarderen, volgensmij kan dat ook met de rabofoon van idd de rabobank en via cc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:40:
[...]

Nee dat krijg je waarschijnlijk alleen als je beltegoed is verlopen, toets *101# en dan op hoorntje en dan zie je hoe lang je beltegoed nog geldig is........bij mij staat er 29/4/2005 dus ik kan nog wel een tijdje vooruit...
ik heb dezelfde datum, dat is toch vast met 365 dagen ''erbij geteld'' vanwege die storting van de actie. lijkt me toevallig dat we op dezelfde dag hebben opgewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 07 mei 2004 @ 14:45:
[...]

ik heb dezelfde datum, dat is toch vast met 365 dagen ''erbij geteld'' vanwege die storting van de actie. lijkt me toevallig dat we op dezelfde dag hebben opgewaardeerd.
'
oowk zelfde datum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robert-630 schreef op 07 mei 2004 @ 14:45:
[...]

Ja dan zal dat idd van die actie zijn, maar dan klopt die brief niet helemaal denk k, zal wel een foutje zijn van vodaphone, want er worden idd steeds 365 dagen bijgeteld als je opwaardeerd....... :?

offtopic:
Je kan je post ook editten, hoef je niet achter elkaar te posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:35:
Ik ben op zoek naar een antenne (originele of mini) voor mijn v525. Noch bij t for telecom noch bij belcompany konden ze me hier aan helpen.

Iemand enig idee?
Ga naar mini-antenne.nl, word gerunt door iemand hier van het topic (D-MIXXX)
mono-oXide schreef op 07 mei 2004 @ 14:20:
mijn kabel laadt dus niet op, maandag ontvangen van stuntprijzen :/
Vreemd, mijn datakabel van Stuntprijzen laadt wel op...
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:31:
Weet iemand toevallig dat als ik het buitenland sms(Italie)of dit van mijn smsvoorraad af gaat. ik denk het niet omdat het duurder is maar misschien rekenen ze dan 2 smsjes ofzo? Weet iemand dit toevallig???
Kijk gewoon op Vodafone.nl: (En het wordt ook gezegd bij het opwaarderen van je sms-tegoed): sms-jes vanuit buitenland en naar speciale nummers gaan niet van sms-tegoed maar gewoon van je beltegoed.

[ Voor 58% gewijzigd door rjongen op 07-05-2004 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34
Op het voor schermpje van de v525 zitten bij mij van die hele kleine krasje.. Echt heel gek wat ik ben er zeer zuinig op. Het lijkt wel of er een soort folie op het schermpje zit.. zo lijkt het wat de krasjes betreft.. Kennen jullie dit probleem...

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

heb ik ook aan de zijkant bij het spiegelende gedeelte
displex schijnt te helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
nee niet echt.
Ook ik heb een mini krasje, maar ik zie niks.

@ Scaror en andere JAVA-professionals: Hoe maak ik een icoontje voor op mijn mobieltje bij een java-applicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:34
Nanax schreef op 07 mei 2004 @ 15:24:
heb ik ook aan de zijkant bij het spiegelende gedeelte
displex schijnt te helpen
Ik heb het alleen puur op het kleine beeldschermpje voor op het toestel.. Maar displex is wel een goed idee..

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
ja over displex, wat houd 'polijsten' in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:25:
[...]

Ja, want er staat ook vodafone go! en het enige go pakket dat ik heb hier in huis is de v525
als ik bel is me beltegoed nog 356 dagen geldig dus kbegrijp et ook niet helemaal..

maar volgens mij móet ik het toch doen want er staat nog ergens ook met onderstreepte letters;
"Het beltegoed dat u nog over heeft op het moment van opwaarderen blijf overigens van u, het gaat gewoon mee"

:?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
bel gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*** er is iets mis gegaan bij de vodafone postafdeling***

Dus als je die brief krijgt is er niets aan de hand.
Je beltegoed is gewoon nog een jaar geldig :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2004 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
offtopic:
klopt het dat je je bericht hebt ge-edit, alleen om 2 sterretjes toe te voegen? LOL :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
ook nog vet gedrukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Ik heb de search gebruikt en heb t niet gevonden:

Ik heb net een v525 en die heeft nu de firmware van de v600. Ik heb een T-Mobile sim en die zit er nu ook in, maar elke keer als ik de foon aanzet maakt ie gelijk een gprs verbinding. Hoe zorg ik ervoor dat dat niet gebeurd??

Ow jah, ik heb niet eens de instellingen van T-Mobile goed gezet :/

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
dat is nou eenmaal zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zag al dat er meerdere mensen problemen hadden met de bijgeleverde drivers van stunprijzen.net. Ik heb precies diezelfde problemen. Ik ka met mobile phone tools geen plaatjes verschuiven, omdat hij de poorten niet herkent. Ik zag dat Nanax al met een link naar een of andere vage site kwam, maar daar kan een newb als ik niks mee natuurlijk :?. Dus ik vraag hierbij nogmaals om andere drivers dan die van het bijgeleverde cd'tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rjongen schreef op 07 mei 2004 @ 18:49:
dat is nou eenmaal zo...
Dat is toch geen antwoord? Dat staat niet bekend als een algemeen probleem. Eigenlijk helpen we hier gene mensen met flashed/flexed phones. Probeer anders de gprs toegang te blokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er nog iemand die wat geprobeerd heeft met het operator logo...? Dat seem-0061 verhaal van HF werkt niet. Anybody...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

Scarfish schreef op 07 mei 2004 @ 18:24:
Ik heb de search gebruikt en heb t niet gevonden:

Ik heb net een v525 en die heeft nu de firmware van de v600. Ik heb een T-Mobile sim en die zit er nu ook in, maar elke keer als ik de foon aanzet maakt ie gelijk een gprs verbinding. Hoe zorg ik ervoor dat dat niet gebeurd??

Ow jah, ik heb niet eens de instellingen van T-Mobile goed gezet :/
Daar kan je wat aan doen maar alleen als je een flex hebt met engineering menu hebt,
Doe dan: menu->office tools->Engingeering->Phone Capabilities->Gp auto attach-> op off
Ik heb het alleen puur op het kleine beeldschermpje voor op het toestel.. Maar displex is wel een goed idee..
ik daar ook en inderdaad veel kleintjes.
@rjongen het is een vloeibaar soort van schuurmidel met vloeibaar plastic wat de krassen opvult.
ik zag al dat er meerdere mensen problemen hadden met de bijgeleverde drivers van stunprijzen.net. Ik heb precies diezelfde problemen. Ik ka met mobile phone tools geen plaatjes verschuiven, omdat hij de poorten niet herkent. Ik zag dat Nanax al met een link naar een of andere vage site kwam, maar daar kan een newb als ik niks mee natuurlijk . Dus ik vraag hierbij nogmaals om andere drivers dan die van het bijgeleverde cd'tje
dit is al heel vaak aan de orde geweest, als je hulp nodig hebt, add me dan gewoon op msn.
De "vage" link is keurig een link naar een zip met daarin de drivers die je moet hebben. En die andere vage link is dus naar de uitleg. niks vaags aan. als je er met die uitleg niet uitkomt. msn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Tnx Nanax, de gprs is nu uit :D

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ik hem wel gemerkt dat dit truukje soms problemen geeft met mms. surfen zal wel goed gaan. hij maakt dan wel gprs contact. eerst weer uitzetten en gprs is weer uit en de datum verschijnt weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 19:10:
[...]

Dat is toch geen antwoord? Dat staat niet bekend als een algemeen probleem. Eigenlijk helpen we hier gene mensen met flashed/flexed phones. Probeer anders de gprs toegang te blokken.
Ik wist Nanax oplossing, want die was al een keer gezegd, maar kon het niet meer vinden.
Ik was van plan mijn bericht meteen te editten als ik het vond, maar aangezien ik weg ging om af te dansen met stijldansen, ben ik dat vergeten... Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

rjongen schreef op 07 mei 2004 @ 15:25:
@ Scaror en andere JAVA-professionals: Hoe maak ik een icoontje voor op mijn mobieltje bij een java-applicatie?
1. Maak een icoontje van 15 bij 15 pixels in een tekenprogramma en sla het op als PNG. Dat icoontje moet natuurlijk in de .jar komen.

2. Zoek in de .jad en in de 'MANIFEST.MF' in de .jar naar de regel die begint met MIDlet-1:

Die regel heeft de volgende betekenis:
MIDlet-1: <naam van programma>, <icoontje>, <de te laden .class bij start>

Het 2e element moet dus het icoontje zijn. Voorbeeld in mijn Rooster MIDlet:
MIDlet-1: Rooster, /icon.png, TimeTable

3. Ik weet niet of dit per se moet, maar ik doe het altijd wel. Voeg aan de .jad en aan de 'MANIFEST.MF' de volgende regel toe:
MIDlet-Icon: <icoontje>

bijvoorbeeld:
MIDlet-Icon: /icon.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 18:55:
ik zag al dat er meerdere mensen problemen hadden met de bijgeleverde drivers van stunprijzen.net. Ik heb precies diezelfde problemen. Ik ka met mobile phone tools geen plaatjes verschuiven, omdat hij de poorten niet herkent. Ik zag dat Nanax al met een link naar een of andere vage site kwam, maar daar kan een newb als ik niks mee natuurlijk :?. Dus ik vraag hierbij nogmaals om andere drivers dan die van het bijgeleverde cd'tje
Kijk in de startpost en kijk dan ergens onderaan het kopje
"Java games via datakabel verzenden"
Daar staat alles stap voor stap in hoe/wat je moet installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke nu heb ik wat hulp nodig, al een hele tijd maar ik wil nu toch echt een keer java games versturen
probleem=:
Ik kan gewoon ringtones etc verzenden
ik installeer dus moto service software
op deze site http://home.planet.nl/~viss3662/V525/mss.html volg ik de instructies enzo.
Maar ik krijg geen nieuw popup venstertje als ik mss opstart(wat wel zou moeten want 4nieuwe apparaten zouden zich moeten aanmelden zeggen ze)
vervolges als ik dan dus klik op activate java app loader
krijg ik dit
Establishing connection with Motorola phone...
No USB Devices Found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t werkt allemaal, maar ik hjeb allemaal .jar java games
iemand weet hoe iuk ze kan omzetten naar ,.jad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 16:35:
t werkt allemaal, maar ik hjeb allemaal .jar java games
iemand weet hoe iuk ze kan omzetten naar ,.jad?
Met een jad generator.
Met dank aan poesje: http://www.motclub.com/down/apps/JADgen.zip

[ Voor 15% gewijzigd door rjongen op 08-05-2004 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail.

EDIT
ALs ik probeer te verzenden krijgt ik deze error
Opening JAD file.............[OK]
Connecting the phone.........[TIMER EXPIRED]

Downloading canceled.

[ Voor 69% gewijzigd door intoxicated op 11-05-2004 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

wie heeft er al 10euro bij gekregen van Vodafone?....ik heb nog nop :(

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wel eind april al

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

mmm...vreemd heb hier 2 v525 beiden nog niks!!!...van de week maar eens helpdesk bellen

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MIJN Probleem is opgelost
ik moest hem op com5 zetten ipv 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom maar weer eens kijken in dit topic, en zie in de startpost voicecommand: 9 entries staan. maar volgens mij zit er helemaal geen voicecommand op deze phone? Of heb ik echt wat gemist :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

ja die is er hoor
ergens op gaan staan menu knop ingedrukt houden en je maakt een snelkoppeling en daar kan je weer voice aan toevoegen ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Nanax op 08-05-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outsync
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-08-2020

Outsync

Zen 30 GB NX :D

Waarom kent mijn V500 AMPER woorden... ??!! Woorden zoals 'nog' enzovoort kent ie niet.
Als ik het dan lettertje per lettertje tijd wil doet hij het wel maar in Itap niet ? :s

Boshoer! Specs | (bobo1on1) echt jonge die fewture is echt een aap gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

de t9 van mijn oude m35 was idd vaak beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
mijn V525 is vndaag overleden :'(
hing tijdens een BT tranfer, ging alleen uit door baterij er uit te halen en sinds dien
doet ie niks meer ;( alleen de keypad gaat ff aan en na een tijdje weer uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

kan je hem ook niet in die dos modus krijgen? # + * ingedrukt houden en dan aanzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
ja wel hij komt wel in de bootloader maar veder kan die niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
Outsync schreef op 08 mei 2004 @ 20:23:
Waarom kent mijn V500 AMPER woorden... ??!! Woorden zoals 'nog' enzovoort kent ie niet.
Als ik het dan lettertje per lettertje tijd wil doet hij het wel maar in Itap niet ? :s
Ik heb het nu uit staan (wel woorden afmaken aan) omdat ik meerdere keren heb meegemaakt dat als ik ITAP nederlands had ingeschakeld hij naar aan/uit weer op ITAP engels stond, echt irri dus heb het op den duur maar uitgezet. Maar dit is het vast niet, anders was je het echt wel opgevallen na enkele woorden, maar moest het ff kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax

Nanax

Ik ben sjaak niet

^^ heb ik dus ook gehad :/ das op een gegeven moment vrij irri ja

[edit]
heb je een datakabel?

[ Voor 46% gewijzigd door Nanax op 08-05-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mono-oXide schreef op 08 mei 2004 @ 21:43:
mijn V525 is vndaag overleden :'(
hing tijdens een BT tranfer, ging alleen uit door baterij er uit te halen en sinds dien
doet ie niks meer ;( alleen de keypad gaat ff aan en na een tijdje weer uit
terug naar de winkel dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mono-oXide
Nanax schreef op 08 mei 2004 @ 22:00:
^^ heb ik dus ook gehad :/ das op een gegeven moment vrij irri ja

[edit]

[...]

heb je een datakabel?
ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier een gratis game.
mono-oXide schreef op 08 mei 2004 @ 21:46:
Ga naar de winkel terug, of probeer 'm te flashen, maar hier geven wij geen hulp bij..

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hier een gratis game.

[quote]mono-oXide schreef op 08 mei 2004 @ 21:46:
ja wel hij komt wel in de bootloader maar veder kan die niks[/quote]
Ga naar de winkel terug, of probeer 'm te flashen, maar hier geven wij geen hulp bij..

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjongen
offtopic:
Ik quote jou ff:
:)
Bovendien heb je een edit knopje rechtsboven je post, gebruik dat voortaan.

[ Voor 11% gewijzigd door rjongen op 09-05-2004 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
rjongen schreef op 09 mei 2004 @ 11:52:
offtopic:
Ik quote jou ff:
:)

[...]
Sorry, je hebt gelijk. Zal ik er dan maar een dubbelpost van maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Outsync schreef op 08 mei 2004 @ 20:23:
Ik heb er ook erg last van. Vooral samengestelde woorden die je dan deel voor deel typt, trekt ie niet. Irritant. Doet mijn oude Nokia wel beter. ( helaas )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb pas de v525 gekocht, nu kan ik wel sms versturen maar geen sms ontvangen.
Moet ik iets instellen ofzo??

Ik heb hierover niets in het topic kunnen vinden, hoop dat iemand een antwoord heeft op m'n vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geachte heer
u belt met vodafone GO!
blablabla

----
hoi,

het is wel zo dat als je je beltegoed helemaal hebt opgemaakt (0)
dat je geldigheidsduur dan nog 90 dagen is.
maar laat je maar 1 cent over. dat het dan nog de overgebleven dagen van de 365 zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

silitek schreef op 08 mei 2004 @ 16:42:
wie heeft er al 10euro bij gekregen van Vodafone?....ik heb nog nop :(
hoi,

ik heb m ook niet gekregen.
heb gebeld. de meeste die m niet gekregen hebben, hebben hun nummer overgezet van een andere provider. en op die nieuwe nummer is de actie niet op ingesteld. dus moet je even bellen dan word het recht gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

he mensen,

op je v525 (me 2) kun je als ut goed is mp3 beltonen afspelen...

zijn dit gewoon mp3 bestanden??

en van welke wap-site kun je ze downloaden, kwil ze toch es proberen..
:*)
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.