Ja wat d8 je danVerwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 15:44:
he mensen,
op je v525 (me 2) kun je als ut goed is mp3 beltonen afspelen...
zijn dit gewoon mp3 bestanden??
en van welke wap-site kun je ze downloaden, kwil ze toch es proberen..

Verwijderd
Ja wat d8 je danVerwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 15:44:
he mensen,
op je v525 (me 2) kun je als ut goed is mp3 beltonen afspelen...
zijn dit gewoon mp3 bestanden??
en van welke wap-site kun je ze downloaden, kwil ze toch es proberen..
Mogen we t hier niet over hebben, en als je ze wilt weten kun je zo de specs van een v600 tov een v525 opzoeken op google.Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 17:02:
*
Kunnen de voordelen/verandering van v525@v600 niet in de starpost worden gezet?
Verwijderd
Verwijderd
Hehe deze is mooi....."een soort windows dus"......tja egte n00bs kennen niks anders dan windows..........heh, kmoet er ook niet aan denken om windows om mn telefoon te hebben.......kzie het al helemaal voor me: blauwe schermen op je telefoon, telefoons die je opnieuw moet registreren via internet, omdat je bijvoorbeeld een nieuwe antenne dr op zet en ga zo maar door......(ja sorry khou nie zo van BG en windows........Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 19:00:
- " Ja, ik heb de software die erop staat (een soort windows dus) gewijzigd "
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2004 21:11 ]
zo denken wel meer mensen....Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 21:11:
[...]
Hehe deze is mooi....."een soort windows dus"......tja egte n00bs kennen niks anders dan windows..........heh, kmoet er ook niet aan denken om windows om mn telefoon te hebben.......kzie het al helemaal voor me: blauwe schermen op je telefoon, telefoons die je opnieuw moet registreren via internet, omdat je bijvoorbeeld een nieuwe antenne dr op zet en ga zo maar door......(ja sorry khou nie zo van BG en windows........)
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
iemand nog meer gratis games??
[ Voor 39% gewijzigd door Flapmo op 10-05-2004 18:22 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Verwijderd
Er.... wat d8 je van de Smartphones?? Daar zijn er al van uitgerust met windows...Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 21:11:
[...]
Hehe deze is mooi....."een soort windows dus"......tja egte n00bs kennen niks anders dan windows..........heh, kmoet er ook niet aan denken om windows om mn telefoon te hebben.......kzie het al helemaal voor me: blauwe schermen op je telefoon, telefoons die je opnieuw moet registreren via internet, omdat je bijvoorbeeld een nieuwe antenne dr op zet en ga zo maar door......(ja sorry khou nie zo van BG en windows........)
Erm...
Via pk2man.rjongen schreef op 10 mei 2004 @ 19:22:
Hoe back - up ik games?
Ik heb al mijn spelletjes nog,
maar ik wil dus back up van spelletje + high score.
Dit lijkt me mogelijk?
voor hulp
ja, maar wat dan.
Verwijderd
anders kun je wel bij mij komen met je problemen... heb al veel mensen geholpenVerwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 18:59:
hey nanax allemaal heel leuk en aardig, ik bedoelde niks met je vage site. Jij zegt tegen me add me dan op msn, maar dan moet je er natuurlijk wel een keertje zijn, ik zit hier echt te stressen ik wil gewoon normaal shit van mijn compo naar mijn phone zetten en andersom.
Ik zie er naar uit je te ontmoeten LuC
[ Voor 25% gewijzigd door poesje op 10-05-2004 21:34 ]
Verwijderd
Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl
Verwijderd
Ziet er leuk uit, maar zal het niet handenvol geld kosten, het gaat natuurlijk via gprs, dus als je niet chat of wat dan ook, raak je dan nog geld kwijt voor al die dingen die hij bijhoudt (zoals waarschijnlijk timeouts?)? Maar GPRS is aanzienlijk duur via Vodafone dus ik neem aan dat het echt veel btg kost om ermee te spelen, ook al chat je niet continueMaar hier een leuke link: msn messenger voor moto: klik!
[ Voor 10% gewijzigd door robert-630 op 10-05-2004 23:44 ]
IK ben een beetje weinig online. er zijn zat anderen. normaal ben ik meestal 4 uur per dag onlinehey nanax allemaal heel leuk en aardig, ik bedoelde niks met je vage site. Jij zegt tegen me add me dan op msn, maar dan moet je er natuurlijk wel een keertje zijn, ik zit hier echt te stressen ik wil gewoon normaal shit van mijn compo naar mijn phone zetten en andersom.
Ik zie er naar uit je te ontmoeten
Verwijderd
Jep idd, dan weet je dus nu waarom ik geen smartphone heb gekochtScarfish schreef op 10 mei 2004 @ 19:37:
[...]
Er.... wat d8 je van de Smartphones?? Daar zijn er al van uitgerust met windows...
[ Voor 78% gewijzigd door intoxicated op 11-05-2004 19:52 ]
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
[ Voor 16% gewijzigd door Flapmo op 11-05-2004 16:08 ]
Flapmo schreef op 11 mei 2004 @ 12:51:
hehe dat had ik dus ook. Heb je:
http://www.microsoft.com/...a0-4956-b7fe-e85b688b7f86
die update al gedownload?
als ik me nie vergis is bleutooth aan, als je die hebt aangezet.... je bent alleen voor 60 seconden door andere BT apparaten te vinden... (dit heeft te maken met de beveiliging... anders zou iedereen zo op je mobiel kunnne komen en dingen wijzigennielsvhulten schreef op 11 mei 2004 @ 15:04:
hi, ik heb dus sinds 5 dagen een motorola v525 en alles werkt leuk en aardig zoals verwacht.
maar vanochtend had ik via BT een foto naar n klasgenoot zn nokia 6600 gestuurd, dit ging goed en hij ontving hem vlekkeloos.
maar toen probeerde de klasgenoot hem naar mij te sturen, ik kreeg wel melding dat mn telefoon een inkomende verbinding ofzo kreeg maar het bestand kon niet verzonden worden, hij kreeg de melding: kan geen verbinding maken.
dit lag aan mijn telefoon want bij andere klasgenoten lukte het wel.
iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
en is er een manier om mijn bluetooth permanent aan te zetten ipv dat het steeds na 60 seconden wegvalt?
Dat is wel waar,poesje schreef op 11 mei 2004 @ 15:44:
[...]
als ik me nie vergis is bleutooth aan, als je die hebt aangezet.... je bent alleen voor 60 seconden door andere BT apparaten te vinden... (dit heeft te maken met de beveiliging... anders zou iedereen zo op je mobiel kunnne komen en dingen wijzigen)
(Correct me if I'm wrong... gebruik BT zelf nooit)
Verwijderd
Hoe zet jij die themes op je telefoon dan? met BT of datakabel?Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 21:53:
Weten jullie eigenlijk nog een site waar ik leuke themes kan downloaden voor de v525? Heb wel gekeken op de site van rousso, maar die heeft niet zo veel helaas.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 18:26 ]
Verwijderd
Als ik het goed heb, moet je thema's netzoals games slepen in "Obex Object Push op Motorla Phone"Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:16:
[...]
Hoe zet jij die themes op je telefoon dan? met BT of datakabel?
Ik heb namelijk BlueTooth en ik heb echt geen flauw idee hoe.
Als ik gewoon het theme dat ik heb gedowned kopieer naar mn v525 dan staat hij niet in het lijstje van thema's...
Bluetooth constant aan (dus wel aan, maar niet vindbaar):nielsvhulten schreef op 11 mei 2004 @ 15:04:
hi, ik heb dus sinds 5 dagen een motorola v525 en alles werkt leuk en aardig zoals verwacht.
maar vanochtend had ik via BT een foto naar n klasgenoot zn nokia 6600 gestuurd, dit ging goed en hij ontving hem vlekkeloos.
maar toen probeerde de klasgenoot hem naar mij te sturen, ik kreeg wel melding dat mn telefoon een inkomende verbinding ofzo kreeg maar het bestand kon niet verzonden worden, hij kreeg de melding: kan geen verbinding maken.
dit lag aan mijn telefoon want bij andere klasgenoten lukte het wel.
iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
en is er een manier om mijn bluetooth permanent aan te zetten ipv dat het steeds na 60 seconden wegvalt?
Als je toevallig een Motorola V525 hebt gehad met de 9.1DR firmware erop dan heb je dit niet.Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 22:27:
Afschuwelijke hekel aan die profiel knop(pen) zo`n KUT piepje als je je hand in je broekzak met telefoon erin doet..Aargh...als er iemand weet hoe ik deze weg kan krijgen (zonder slotcode dan) ben ik hem erg dankbaar (3e keer )
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
ik heb het idee dat al die flashes die er zijn voor alle vxxx zijn, en niet specifiek v600 (bedoel dus dat je v525 net zo goed met die nieuwere flash geleverd kon zijnVerwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:58:
9.1DR is eigenlijk niet voor de v525 bedoeld.....ugh v600 ugh... en is bovendien niet met vodafone customized menutjes ed... maar ik wist niet dat die DR geen piepje heeft (niet verder mee geprobeerd nadat mn camera ogenschijnlijk kapot was)
Verwijderd
Verwijderd
Precies zoals het hierboven staat.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:20:
[...]
Als ik het goed heb, moet je thema's netzoals games slepen in "Obex Object Push op Motorla Phone"
Ik d8 dat die alleen op de N-Gage was. Als je m voor de v525 hebt, waar heb je m dan vandaan?rjongen schreef op 10 mei 2004 @ 16:42:
Heeft iemand hier Marcel Desaily Pro Soccer? (geen verzoek om warez, ik heb hem zelf)
Zo ja, zijn jullie het met me eens dat er geen verschil van moeilijkheidsgraad in zit?
Met stand 1 win ik met 10 - 0 van Frankrijk (ikzelf = Brazilie)
En met stand 5 win ik met rond de 8 - 0.
Waar ik me verder aan erger is dat ik iedere cup in de finale tegen Croatie (![]()
![]()
) moet...
Delen jullie mijn ergernissen?!
Erm...
9.1DR_A heb ik, en ik heb het piepje dus ookTHW Arie schreef op 11 mei 2004 @ 18:47:
[...]
Als je toevallig een Motorola V525 hebt gehad met de 9.1DR firmware erop dan heb je dit niet.
Onbegrijpelijk dat in latere firmwares dit weer aan is gezet.
Ik weet alleen niet of Vodafone V525's heeft geleverd met 9.1DR erop, wel met 9.1FR, maar in deze versie is die irritante bliep er dus ook al.
[ Voor 63% gewijzigd door rik op 12-05-2004 03:10 ]
Dat is toch flink hardwatig beperkt, de telefoon is nou niet echt bepaald een snelheidswonder.rik schreef op 12 mei 2004 @ 03:05:
[...]
Hoe hardwarematig is het trouwens dan ik geen video's kan opnemen? Heb een MP4 bestand erop gezet (van ruim 1 MB) en afspelen gaat immers wel.
Mocht iemand een Origineel Motorola (volledige) zilvere behuizing willen kan ie me mailen
volgens mij heb ik hem van wap.rousso.net (uit de startpost)Scarfish schreef op 12 mei 2004 @ 02:56:
[...]
Ik d8 dat die alleen op de N-Gage was. Als je m voor de v525 hebt, waar heb je m dan vandaan?
En als hij silver-blauw is heb ik interesseVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 08:01:
[...]
Dat is toch flink hardwatig beperkt, de telefoon is nou niet echt bepaald een snelheidswonder.
Wat bedoel je met een orgineel zilveren behuizing? Helemaal zilver/chroom, of gewoon de zilver met blauw? Als ie helemaal zilver is heb ik interesse.
pentium 4 2000@2520 Geforce 4 ti 4200 [XfX] 512mb Corsair 9953 3d benchmarkz
Dat programma schakel je op je pc in, met de poorten enz, vervolgens connect je met IM naar je pc,(via IP), en dan heb je msn-messenger. Maar ik heb momenteel geen beltegoed, dus kan niet testen of het werkt. Waarschijnlijk niet aangezien vodafone geen im ondersteunt.shag-me schreef op 12 mei 2004 @ 10:17:
Kan iemand uitleggen hoe je dat messenger gedoe aan de praat krijgt? Ik kan namelijk niet echt een uitleg vinden ofzo.. het gaat om Personal Messenger, van die link op pagina 5 of 6 geloof ik..
Verwijderd
opnieuw flexen..IronFist schreef op 12 mei 2004 @ 15:35:
Ja, ik zit nu op ongeveer 7mb maar als ik nu mn beltoon wil wijzigen en ik ga onder de laatste dan gaat ie automatisch terug naar instelling menu..
Hoe zet ik dit goed?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 15:52 ]
Verwijderd
Heb je niet toevallig 9.1DR_VA ? Dat is de Vodafone customized versie.rik schreef op 12 mei 2004 @ 03:05:
[...]
9.1DR_A heb ik, en ik heb het piepje dus ook
Hoe hardwarematig is het trouwens dan ik geen video's kan opnemen? Heb een MP4 bestand erop gezet (van ruim 1 MB) en afspelen gaat immers wel.
Weet iemand wat ik precies met die Sync kan in het Verbindingen menu, rechts naast Bluetooth?
Mocht iemand een Origineel Motorola (volledige) zilvere behuizing willen kan ie me mailen
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 16:30 ]
[ Voor 4% gewijzigd door _VooDooMen_ op 12-05-2004 16:36 ]
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Zie pagina 1 van deze thread of mijn tip enkele posts hierboven, dan onderaan die pagina staat hoe en wat je nodig hebt.Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:08:
Hey,
ik heb vandaag mijn datakabel ontvangen, maar ik krijg hem op geen enkele manier aangesloten...op niet 1 van onze 3 pc's. Nu zag ik ergens dat je sp1 nodig hebt, is dat serieus zo? Wel beetje balen als hij het dalijk niet doet
NB: Installeer eerst:
Windows XP SP1 met KB822603 Update
Mobile PhoneTools v2.16
Motorola Service Software 3.2.3
Midway 2.8
[ Voor 22% gewijzigd door Flapmo op 12-05-2004 16:57 ]
Verwijderd
't is heel simpel...Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 17:12:
@ Robert205: Dus je hebt alle standaard beltonen eraf gehaald en je kan nog gewoon bij je geluidprofielen? Hoe heb je dat dan gedaan, want dat is voor zover ik weet nog niemand gelukt.........
[ Voor 12% gewijzigd door poesje op 12-05-2004 17:29 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 17:34 ]
Verwijderd
heb het al ongeveer 4x gedaan, elke keer ging het goed... heb het ook al aan aantal mensen zo uitgelegt, waarbij het ook goed gingVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 17:29:
Ja maar rjongen heeft inmiddels ook al gezegd dat die manier die in de startpost staat niet werkt, hij heeft zelf al een aantal maal zijn v525 opnieuw geflexed, omdat hij niet meer bij zijn geluidsprofielen kon.......ik heb er zelf ook al een beetje mee zitten kloten en t wil ook niet egt lukken, dus ik vroeg me af hoe jullie dat gedaan hadden........mja, ik zal jouw simpelere manier es proberen.....
als het goed is staan er gewoon .inf bestanden in de Motorola PhoneTools folderVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 17:53:
Nou, alles is ge-installeerd (toch fijn als je een pc hebt met legaal windows erop, bespaart je een hoop cracks) maar nu moet ik de map /inf van Mobile PhoneTools hebben kennelijk, maar ik heb geen enkel idee waar ik die kan vinden...en om eerlijk te zijn, leuk van die tutorial dat hij er is, maar zonder de bestanden heb je er denk ik bar weinig aan...of zie ik het nu verkeert?
[ Voor 37% gewijzigd door poesje op 12-05-2004 19:25 ]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 19:27 ]
.bas kunnen er toch gewoon af?? (heb er zelf geen alertfiles meer op staan...)Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 19:25:
Ik heb idd alles op stil gezet en toen ben ik gaan verwijderen,
MAAR, je moet zorgen dat je met MSS de dual line support functie deactiveert.
De beltonen met BAS achterop kun je niet deleten.
Als je de beltonen eraf hebt moet je ook mytone.db en temptone.db eraf halen.
Dan op de knop restart drukken en tada, je komt gewoon in het menu en als je de dan met p2k weer gaat kijken staan mytone.db en temptone.db gewoon weer terug.
Verwijderd
Ok als dat verder goed werkt moet dat ff verandert worden in de FAQ, want dat schijnt dus niet te werken.....Maar t maakt verder ook nie uit welke flash of flex je hebt?poesje schreef op 12 mei 2004 @ 19:11:
[...]
heb het al ongeveer 4x gedaan, elke keer ging het goed... heb het ook al aan aantal mensen zo uitgelegt, waarbij het ook goed ging
.bas files, zijn motomixer base files en die kan je idd gewoon verwijderenpoesje schreef op 12 mei 2004 @ 19:39:
[...]
.bas kunnen er toch gewoon af?? (heb er zelf geen alertfiles meer op staan...)
zou best kunnen dat dual-line uit moet staan, maar die heb ik nie standaard aan staan(ook nie na flexen met "mijn" flex
)
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 19:58 ]
Verwijderd
Ja, maar waar vind ik in godsnaam die map?GC_Stef schreef op 12 mei 2004 @ 19:11:
[...]
als het goed is staan er gewoon .inf bestanden in de Motorola PhoneTools folder
Verwijderd
Kom op zeg een beetje kennis van windows mag wel hoorVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 20:19:
[...]
Ja, maar waar vind ik in godsnaam die map?Ik kom er echt geen wijs uit...
heb het zelf op een aantal verschillende gedaan, en bij ze allemaal werkte hetVerwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 19:49:
Ok als dat verder goed werkt moet dat ff verandert worden in de FAQ, want dat schijnt dus niet te werken.....Maar t maakt verder ook nie uit welke flash of flex je hebt?
Hallo allemaal.
Ben nieuw hier, en ben best wel een leek op gsm-gebied.
is mogelijk, maar daar mogen we niet te uitgebreid over praten omdat dit namelijk onder flashen valt....Maar ik vroeg me dus af of het mogelijk is om filmpjes op m'n V525 te kunnen afspelen? (zo ja, hoe?)
daarvoor moet je naar iemand toe gaan (via msn ofzo) want firmware upgraden = flashen...Ook wordt hier gesproken over firmware en upgrades en shit, kan iemand me misschien uitleggen wat dat inhoudt? (sorry, weet echt 0,0 hier van af!)
ik weet zo niet uit m'n hoofd onder wat voor licentie p2kman valt, maar volgens mij werkt dit programma ook niet via BT (alleen via datakabel)En dan nog een (ja ik weet het, ben lastig), over die ringtones. Hoe werkt dat met dat P2Kman en waar is dat verkrijgbaar? (shareware/freeware?)
[ Voor 26% gewijzigd door poesje op 12-05-2004 21:44 ]
Verwijderd
ja, zover was ik nou ook, maar die map word niet ge-creërd, ik krijg met de installatie-proces ook geen scherm waar ik een locatie kan invoeren voor het installeren. Ik installeer het, maar ik kan niets terug vinden, klaar. En ja, het is echt ge-installeerd hoor...Nanax schreef op 12 mei 2004 @ 21:25:
[...]
Kom op zeg een beetje kennis van windows mag wel hoor
probeer eens C:\Program Files\Motorola phone tools\inf of iets in die trant.
Verwijderd
waar zit IM op mijn v525?Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 11:54:
[...]
Dat programma schakel je op je pc in, met de poorten enz, vervolgens connect je met IM naar je pc,(via IP), en dan heb je msn-messenger. Maar ik heb momenteel geen beltegoed, dus kan niet testen of het werkt. Waarschijnlijk niet aangezien vodafone geen im ondersteunt.
Verwijderd
leg je mobiel iets verder van je boxen en de bekabeling van deze... 't komt namelijk door het magnetische veld dat ontstaat bij de connectie (kan ook controle of mobiel er nog is, zijn)nielsvhulten schreef op 12 mei 2004 @ 22:16:
ben ik weer met een ander probleem...
als ik achter mn pc zit bv. muziek ofzo te luisteren stoort mn telefoon ineens met irritante gezoem, ik weet dat het vast zal "horen" ofzo maar eerst had ik n nokia 3510I met t-mobile en zonder antenne, toen was dit probleem niet.
ligt het probleem bij de provider (vodafone) of aan de antenne? zal dit probleem op te lossen zijn als ik er n miniantenne oppleur of als ik m simlock vrij laat maken en mn t-mobile simkaart er in doe?
iemand n oplossing plz?
thx alvast
Hier zijn drivers die ook werken. unzip die naar een dir presto je hebt de bestanden die je zoekt.Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 21:38:
[...]
ja, zover was ik nou ook, maar die map word niet ge-creërd, ik krijg met de installatie-proces ook geen scherm waar ik een locatie kan invoeren voor het installeren. Ik installeer het, maar ik kan niets terug vinden, klaar. En ja, het is echt ge-installeerd hoor...
Verwijderd
Edit:Nanax schreef op 12 mei 2004 @ 22:32:
[...]
Hier zijn drivers die ook werken. unzip die naar een dir presto je hebt de bestanden die je zoekt.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 23:15 ]
Verwijderd
ga naar een winkel en haal t dopje van een dummy afofftopic:
heeft er iemand eigenlijk nog zo'n dopje die dat gaatje voor de headset afsluit over.... en full-housing daarvoor kopen lijkt me zo overbodig (als ie daar uberhaupt al bij zit)
ben die van mezelf ergens verloren en ben bang dat er nu veel vuil in dat gaatje gaat komen
gelieve via mail/msn reageren
Nou zal ik je dan maar helpen door eventjes de 3 .inf's die je nodig hebt te uploaden?Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 22:55:
[...]
Edit:
Te vroeg gejuicht, er word wel een map ge-installeerd maar verder niets. Dus ik installeer het maar want ik neem aan dat jouw bedoeling was dat ik die map had waar de bestanden in gezet konden worden. Nou ik installeer die dingen voor de zoveelste keer, en wederom kan hij het bestand niet vinden...the saga continues, who can give the winning tip?![]()
[ Voor 35% gewijzigd door Flapmo op 12-05-2004 23:33 ]
Verwijderd
Flapmo, dank u! Zou je het misschien tot morgen erop kunnen laten staan? Ik ga nu pitten, en kan niet meer op de pc beneden...alvast hartelijk bedanktFlapmo schreef op 12 mei 2004 @ 23:32:
[...]
Nou zal ik je dan maar helpen door eventjes de 3 .inf's die je nodig hebt te uploaden?
mobile phontools/inf
dat is de /inf van mobile phonetools.
En dit zijn 3 andere files die je nodig hebt:
p2kman inf en meer
Gewoon zodra hij vraagt om nieuwe software even de map selecteren waar de infjes in staan en dan vind hij daar wel de software die hij nodig heeft om de zaak te installeren.
Verwijderd
Verwijderd
ach een telefoon gebruik ej tochj ook niet om te bellenrjongen schreef op 13 mei 2004 @ 06:52:
jullie hadden het gister over vrije ruimte: ik ben blij dat ik het record nog heb...
Ik heb namelijk een keer tijdens flexen mijn datakabel uit mijn telefoon gerukt (per ongeluk) en toen had ik iets van 9400 kb vrij
. En ik kon nog in geluidsprofielen!
(alleen bellen deed ie niet meer...)
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 13:19 ]
Verwijderd
Probeer eens op de menu knop te drukken van die telefoon. Dan komt er als het goed is een lijstje met opties. Dan ga je naar setup en dan new phone. Dan opnieuw proberen met je datakabel. Lukt het nu?Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 12:58:
Ik word echt helemaal gek van die datakabel. Ik heb nu zo goed als alle bestandjes, installeren lukt, nu gaat hij hem automatisch installeren, en dan krijg ik deze ineens, ik krijg ook niet de kans om iets anders uit te zoeken ofzo, iemand een idee? Ik denk persoonlijk dat mijn datakabel gewoon defect is...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 13:20 ]
Die rockt iddVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 13:30:
Hier een custom aston martin wakup shutdown logo en ring: http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=325540
[ Voor 97% gewijzigd door rjongen op 13-05-2004 16:07 ]
aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq