Toon posts:

Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VII]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.886 views sinds 30-01-2008

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Argh...!

ik heb helemaal geen /a/custgoodbye.gif, /a/custwakeup.gif of /a/audio/start~up.mp3.
Dus neem ik aan dat ie die Aston Martin dingen die ik op die plek zet ook niet als opstart/afsluit dingen beschouwt.

Inderdaag gebeurt er niks..

Dus waar kan dit aan liggen?
DetoR schreef op 13 mei 2004 @ 16:05:
hmm jeah..vandaag orignele datakabel binnen
eens ff kijken hoe dat werkt! :)

moet je hiervoor nou SP1 hebben? :/
ja

[ Voor 40% gewijzigd door rjongen op 13-05-2004 16:08 ]

• DetoR
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-10 20:29
rjongen schreef op 13 mei 2004 @ 16:07:
Argh...!

ik heb helemaal geen /a/custgoodbye.gif, /a/custwakeup.gif of /a/audio/start~up.mp3.
Dus neem ik aan dat ie die Aston Martin dingen die ik op die plek zet ook niet als opstart/afsluit dingen beschouwt.

Inderdaag gebeurt er niks..

Dus waar kan dit aan liggen?

[...]

ja
hmm.. dat is naar.. heb illegale versie.. eens ff kijken hoe ik dat ga fixen 8)7 :O

aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend

Verwijderd

Ik weet niet of het hier mag, maar hier bij een link naar alle verwijderbare bestanden uit je v525/600 ;)
Ps. is wel in het duits :r

http://64.246.26.121/forum/showthread.php?t=76415

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 18:31 ]

Verwijderd

Hi, ben nieuw hier.

Ik heb een vraag: Weet iemand hoe je die icontjes in het java menu maakt? Ik heb iets gelezen over dat je een afbeelding van 15 x 15 in een .jar bestand moet doen. Hoe doe je dat dan? Ik kan het bestand wel met winrar uitpakken, maar hoe zet ik het terug naar een .jar bestand?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 18:37:
Hi, ben nieuw hier.

Ik heb een vraag: Weet iemand hoe je die icontjes in het java menu maakt? Ik heb iets gelezen over dat je een afbeelding van 15 x 15 in een .jar bestand moet doen. Hoe doe je dat dan? Ik kan het bestand wel met winrar uitpakken, maar hoe zet ik het terug naar een .jar bestand?
Dat stond hier

je kan btw tog gewoon bestanden toevoegen en verwijderen aan een archief, dus ook aan de jar........hoef je het ook niet helemaal alles uit te pakken en dan weer een nieuw archief te maken.....

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 18:54 ]

Verwijderd

Hi Socool,

Ik wist niet dat het op deze manier ook kon. Hij doet het nu wel.

Bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 18:31:
Ik weet niet of het hier mag, maar hier bij een link naar alle verwijderbare bestanden uit je v525/600 ;)

Bedankt! Het meeste had ik al, maar sommige dingen schelen net toch ff een paar kb :P , hoeveel ruimte hebben jullie vrij? Ik momenteel 7382 KB

• rik
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-10 21:53

rik

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 08:01:
[...]

Dat is toch flink hardwatig beperkt, de telefoon is nou niet echt bepaald een snelheidswonder.

Wat bedoel je met een orgineel zilveren behuizing? Helemaal zilver/chroom, of gewoon de zilver met blauw? Als ie helemaal zilver is heb ik interesse.
Zilver/glossy-zilver (origineel Motorola) en Zilver/Blauw (origineel Motorola) wat je wil

Het betreft wel een gehele behuizing, dus ook achterkant, middenstuk etc

Verwijderd

Topicstarter
rik schreef op 14 mei 2004 @ 02:14:
[...]

Zilver/glossy-zilver (origineel Motorola) en Zilver/Blauw (origineel Motorola) wat je wil

Het betreft wel een gehele behuizing, dus ook achterkant, middenstuk etc
Kan je me op msn toevoegen? julesholleboom[at]hotmail.com

Verwijderd

Misschien al vaker gevraagd, maar ik kan het niet zo snel vinden.....maar kun je deze actie ook doen via BT of heb je hier echt een datakabel voor nodig?

Verwijderd

wat mag dat kosten totale chrome behuizing v525

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 09:27:
[...]

Misschien al vaker gevraagd, maar ik kan het niet zo snel vinden.....maar kun je deze actie ook doen via BT of heb je hier echt een datakabel voor nodig?
Lees nou die Focking startpost door eer je blaat :r ....antwoord is nee, kan alleen via Datakabel...lezen mensen,lezen!

Verwijderd

Die bestandsnamen, zijn die Case Sensitive? Als ik ze via BT wil verwijderen, doet ie 't niet als je bijvoorbeeld gewoon star.ems doet, ipv Star.ems.

Verwijderd

Oh en nog een vraagje:
Als ik bt inschakel, en ik doe: Vind mij, en ik heb m'n dongle in de usb, en ik ga naar mijn bt-locaties, klik op alle aparaten in bereik tonen, en dan geeft ie aan Motorla Phone, en dan pak ik die, en dubbelklik dan op OBEX File Transfer of OBEX Object Push, geeft ie een foutmelding: Fout bij het tot stand brengen van de verbinding. Eerder heeft ie het wel gedaan...
Weet iemand waar dat aan ligt?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 13:22:
[...]

Die bestandsnamen, zijn die Case Sensitive? Als ik ze via BT wil verwijderen, doet ie 't niet als je bijvoorbeeld gewoon star.ems doet, ipv Star.ems.
Jep case sensitive......ze staan allemaal goed in de zip uit de startpost

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 13:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 13:29:
Oh en nog een vraagje:
Als ik bt inschakel, en ik doe: Vind mij, en ik heb m'n dongle in de usb, en ik ga naar mijn bt-locaties, klik op alle aparaten in bereik tonen, en dan geeft ie aan Motorla Phone, en dan pak ik die, en dubbelklik dan op OBEX File Transfer of OBEX Object Push, geeft ie een foutmelding: Fout bij het tot stand brengen van de verbinding. Eerder heeft ie het wel gedaan...
Weet iemand waar dat aan ligt?
Dit probleem had ik ook. Het enige oplossing die ik heb gevonden is naar de openbare map te gaan. Gebruik hierbij de rechter venster en niet de OBEX file Transfer of OBEX Object Push icon. Wachten tot het uitgeladen is zodat de mappen "audio" en "picture" verschijnt. Hierna kunnen je alles verzenden zonder die foutmelding.

Verwijderd

Hallo, ook ik ben nieuw hier, heb net samen met rjongen datakabel van Flapmo geinstalleerd, (dankjewel Flapmo!).
Maar.. Bluetooth doet het niet... :'(
Dus. Van telefoon naar telefoon dan.
Het heeft niks met de telefoons te maken volgens mij maar met BT op alle v525en, want we hebben hier 3 tellies, die niet met elkaar werken..
Terwijl met andere telefoons (SE t630) het wel lukt?!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:01:
Hallo, ook ik ben nieuw hier, heb net samen met rjongen datakabel van Flapmo geinstalleerd, (dankjewel Flapmo!).
Het heeft niks met de telefoons te maken volgens mij maar met BT op alle v525en, want we hebben hier 3 tellies, die niet met elkaar werken..
Hier hebben we toch nix aan! }:O

Geef eens aan wat er gebeurt.

Verwijderd

Kan je met bt ook in de map /a/mobile/ komen? zo ja, hoe? zo nee, je kan met bt dus geen ringtones/games/easy mms etc. verwijderen?

Verwijderd

games kan je gewoon deleten zoals monopoly... ik tenmiste wel

niet met bluetoth natuurlijk maar op de game staan, menuknop, wissen, ja en klaar

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 22:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Iemand deze nieuwe accessoire (mp3player) opgemerkt? Ziet er wel leuk uit. Maar SD/mmc zijn toch verkrijgbaar in grotere formaten dan 128mb?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 22:56 ]

• rjongen
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 16:01:
Er gebeurt niks.
De ene telefoon zoekt de ander, en dan zie 0 apparaten gevonden met zo'n laadbalk en dat blijft 0.

Verwijderd

Topicstarter
Hier nog een stukkie freeware: http://tequilacat.narod.ru/dev/br/

Java bookreader voor motov525.

Korte uitleg. Download de jar.

Maak een tekstbestand aan met de tekst daarin die je wilt lezen op je mobiel. Sla het bestand op als txt. Voeg het bij de jar toe. En lezen maar :)

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 23:30 ]

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 22:56:
Iemand deze nieuwe accessoire (mp3player) opgemerkt? Ziet er wel leuk uit. Maar SD/mmc zijn toch verkrijgbaar in grotere formaten dan 128mb?
Die is 100 pond... dan koop ik liever een aparte mp3 speler of usb stickie.

Erm...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 21:53:
Ik kan ook niet verder komen dan de beginpagina.
Daarna blijft hij maar bezig met downloaden.

Weten jullie eigenlijk nog een site waar ik leuke themes kan downloaden voor de v525? Heb wel gekeken op de site van rousso, maar die heeft niet zo veel helaas.
Hoe zet je die themes van rousso dan op je phone ? welke map moet je ze inzetten? enz. enz. _/-\o_

• rjongen
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 08:04:
[...]

Hoe zet je die themes van rousso dan op je phone ? welke map moet je ze inzetten? enz. enz. _/-\o_
met bt?!
Dan gewoon net als spelletjes naar Object Push slepen.
met datakabel?!
Daar moet iemand voor reageren.

Verwijderd

[...]

Op hetzelfde manier als je een java game op je telefoon wilt zetten.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 22:00:
games kan je gewoon deleten zoals monopoly... ik tenmiste wel

niet met bluetoth natuurlijk maar op de game staan, menuknop, wissen, ja en klaar
Inderdaad, waarom doet die Duitser zo lastig op z'n forum. Monopoly, Stuntman en die ene kun je gewoon verwijderen. (Fun en Games > op Spel gaan staan > Menuknop > wissen)

Verwijderd

Die Aston Martin opstart shit van paginaatje 8 van dit topic heb ik via BT op mn v525 gezet en ik hoor inderdaad de motor ronken wanneer ik mn phone aan zet, alleen zijn de opstart en afsluitschermpjes nog steeds hetzeflde, iemand een idee?

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 15:22:
Die Aston Martin opstart shit van paginaatje 8 van dit topic heb ik via BT op mn v525 gezet en ik hoor inderdaad de motor ronken wanneer ik mn phone aan zet, alleen zijn de opstart en afsluitschermpjes nog steeds hetzeflde, iemand een idee?
voor opstart/afsluit plaatje heb je een datakabel nodig, aangezien je die nameljik in de /a/ moet zetten (met p2kman oid)

Verwijderd

dank je

Verwijderd

[...]

quote ff mezelf:

ik heb datakabel ! ik heb ut geprobeerd met midway lukt niet }) iemand anders een idee ?

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:12
Wat lukt niet? Je hebt JAL geactiveerd met MSS en ook geactiveerd daarna in je telefoon? Of je hebt de p2k drivers niet werkend? Of je hebt niet de goede COMpoort kunnen vinden... Iets specifieker a.u.b.

tutorial al gezien?

• poesje
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 19:11:
[...]

quote ff mezelf:

ik heb datakabel ! ik heb ut geprobeerd met midway lukt niet }) iemand anders een idee ?
volgens mij is het nie mogelijk om themes op je mobiel te zetten via datakabel... heb het op verschillende manier geprobeerd

wat zou je er eigenlijk mee willen doen... 't is immers alleen 2 plaatjes en een geluidje

Verwijderd

Topicstarter
poesje schreef op 15 mei 2004 @ 21:22:
[...]

volgens mij is het nie mogelijk om themes op je mobiel te zetten via datakabel... heb het op verschillende manier geprobeerd

wat zou je er eigenlijk mee willen doen... 't is immers alleen 2 plaatjes en een geluidje
Het voordeel van een theme is dat ie de instellingen onthoudt en dus zo van achtergrond,screensaver en ringtone tegelijk kan wisselen.

• poesje
Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 21:24:
[...]

Het voordeel van een theme is dat ie de instellingen onthoudt en dus zo van achtergrond,screensaver en ringtone tegelijk kan wisselen.
zo vaak wisselt men toch nie van achtergrond?? (heb zelf m'n mobiel niet steeds openliggen waardoor ik steeds een andere zou moeten neme :P )

iemand al www.yamigo.com gekeken, daarmee schijn je met de standaard messenger (van mobiel) op msn te kunnen komen..... bij mij gaf ie een connection error, maar da kan komen omdat die van mij misschien iets mist (eraf getweaked)
(die error kwam waarschijnlijk door live instellingen ofzo, aangezien er niks van tegoed af ging)

[ Voor 8% gewijzigd door poesje op 15-05-2004 21:41 ]

Verwijderd

Topicstarter
poesje schreef op 15 mei 2004 @ 21:39:
[...]

zo vaak wisselt men toch nie van achtergrond?? (heb zelf m'n mobiel niet steeds openliggen waardoor ik steeds een andere zou moeten neme :P )

iemand al www.yamigo.com gekeken, daarmee schijn je met de standaard messenger (van mobiel) op msn te kunnen komen..... bij mij gaf ie een connection error, maar da kan komen omdat die van mij misschien iets mist (eraf getweaked)
(die error kwam waarschijnlijk door live instellingen ofzo, aangezien er niks van tegoed af ging)
Vodafone ondersteunt die service niet..

Verwijderd

IronFist schreef op 15 mei 2004 @ 20:20:
Wat lukt niet? Je hebt JAL geactiveerd met MSS en ook geactiveerd daarna in je telefoon? Of je hebt de p2k drivers niet werkend? Of je hebt niet de goede COMpoort kunnen vinden... Iets specifieker a.u.b.

tutorial al gezien?
Ik wilde graag weten hoe ik met een datakabel theme's op mijn phone kon zetten ! Derest lukt wel !

Verwijderd

ik heb even een vraagje, waarschijnlijk is deze vraag al vaker gesteld maar ik ben nieuw hier en alle andere 6 topics doorlezen duurt een beetje lang.
Ik heb sinds vrijdag een motorola v525 en heb geprobeerd om vodafone live! te activeren, dit heb ik gedaan door 1200 te bellen en het te activeren, het probleem is alleen dat ik nog steeds geen mms kan versturen.
Ook heb ikg eprobeerd om via vodafone.nl de codes te veranderen enzo (dus dat je een browser toegestuurd krijgt en die moet installeren) ik heb dat met mms, gprs en die andere (iets met wap) geprobeerd maar geen van allen lukte, weet iemand wat ik kan doen?

En ook heb ik geprobeerd om een licht ID in te stellen op de manier die in de users guide staat maar dat lukte ook niet, weet iemand hoe dat je dat kan doen?

Ow en nu ik toch bezig ben *hihi* kan je een voicememo ook als beltoon gebruiken, zo ja hoe kan ik dat doen?
alvast bedankt

Verwijderd

Als ik BT altijd heb aanstaan, gaat mn batterij dan eerder op?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 15:05:
Als ik BT altijd heb aanstaan, gaat mn batterij dan eerder op?
zoals al wel 1000 x is gezegd: ja.. :P

• rjongen
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 14:17:
ik heb even een vraagje, waarschijnlijk is deze vraag al vaker gesteld maar ik ben nieuw hier en alle andere 6 topics doorlezen duurt een beetje lang.
Foute instelling!
Ik heb sinds vrijdag een motorola v525 en heb geprobeerd om vodafone live! te activeren, dit heb ik gedaan door 1200 te bellen en het te activeren, het probleem is alleen dat ik nog steeds geen mms kan versturen.
1200 > 3 > 5 > 1 toestel aan/uit (wel even wachten) Staat in de startpost.
Het kan dus zijn dat je even moet wachten, en het kan ook zijn dat je even de batterij eruit en er weer erin moet doen.
Maar aangezien jij al in de instellingen heb zitten kloten, kan het daardoor verkeerd zijn. Doe daarom dit voor Vodafone Live:

* Ga naar menu Vodafone live en druk op kies
* Ga naar WEB profielen
* Ga naar [Nieuw] En druk op kies
* Voer de gegevens in.
* Naam ; vodafone live
* startpagina; http://live.vodafone.com
* Gateway IP; 192.168.251.150
* GPRS APN; live.vodafone.com
* gebruikersnaam; vodafone
* wachtwoord; vodafone
* om dit profiel als standaard in te stellen dient men naarwap profielen te gaan en op het nieuw aangemaakte profiel te staandan drukken op de menuknop boven de ronde navigatie toetsen klik op Standaard instellen

en dit voor MMS:

* ga naar menu Vodafone live en druk op kies
* ga naar webprofielen
* ga naar nieuw en druk op kies
* voer naam in; vodafone mms
* startpagina; http://mmsc.mms.vodafone.nl
* scrol daarna helemaal naar GPRS APN
* voer live.vodafone.com in
* gebruikersnaam; vodafone
* wachtwoord; vodafone
Ook heb ikg eprobeerd om via vodafone.nl de codes te veranderen enzo (dus dat je een browser toegestuurd krijgt
Een Browsertoegestuurd krijgen?! Lijkt me instellingen van de browser :9
en die moet installeren) ik heb dat met mms, gprs en die andere (iets met wap) geprobeerd maar geen van allen lukte, weet iemand wat ik kan doen?

En ook heb ik geprobeerd om een licht ID in te stellen op de manier die in de users guide staat maar dat lukte ook niet, weet iemand hoe dat je dat kan doen?
Een licht ID instellen? Wat bedoel je daarmee? Dat je op de voorkant i.p.v. blauw allerlei kleurtjes krijgt als je gebeld wordt? Als je dat bedoelt: dat kan alleen met de V600...
Ow en nu ik toch bezig ben *hihi* kan je een voicememo ook als beltoon gebruiken, zo ja hoe kan ik dat doen?
alvast bedankt
Nee, dat kan niet.

Verwijderd

Bedankt voor de reactie, meer heb ik eigenlijk niet te zeggen maar ikb en er dus mee bezig;)

Verwijderd

Is de v525 nog ergens te krijgen?
of moet je hem dan online gaan bestellen(bijvoorbeeld bij Dixons, Vodafone of BelCompany)?

• Pinokkio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-02 18:14
je kan naar een van de vodafone citypoints bij jou in de buurt, maar dan moet je geluk hebben als ze er ngo 1 hebben.(dat geluk had ik:P)
maar je kan ook gewoon op www.vodafone.nl bestellen, of natuurlijk dixons.
tip: ga eerst naar een citypoint, heb je m namelijk gelijk. dan zou ik naar vodafone.nl gaan als k jou was...

Verwijderd

poesje schreef op 15 mei 2004 @ 21:39:
[...]

Deze "Online Messenger" doet het wel: http://start.e-messenger.net/wap

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:19
ik ga um morge ook halen, hopelijk issie nog ergens te krijgen hier in zwolle :)

Verwijderd

deze messenger stuurt geen passwords door of is gebugged op een andere wijze... ? en wat kost het.. ?

• poesje
ik had het over een site waarlangs je via de standaard ingebouwde messenger op yahoo/icq/msn kan....
volgens mij moet je voor deze de browser gebruiken (gebruik zelf al de gewone e-messenger om op school op msn te komen)

• ®Otto
  • Laatst online: 18:15
Ben zelf geen MSN gebruiker, maar bij Tutch Wap kun je volgens mij gewoon gebruik maken van MSN op wap.tuch.nl

[ Voor 13% gewijzigd door ®Otto op 16-05-2004 22:31 ]

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
®Otto schreef op 16 mei 2004 @ 22:29:
Ben zelf geen MSN gebruiker, maar bij Tutch Wap kun je volgens mij gewoon gebruik maken van MSN op wap.tuch.nl
ik heb niet naar de services gekeken, maar zag staan dat motorola telefoons niet ondersteund zijn...

ikzelf had hier gekeken http://www.msn.nl/services/premium/msnmobile/, maar vodafone wordt niet ondersteund!

[ Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 17-05-2004 12:25 ]

• ®Otto
robert-630 schreef op 17 mei 2004 @ 12:20:
[...]

ik heb niet naar de services gekeken, maar zag staan dat motorola telefoons niet ondersteund zijn...

ikzelf had hier gekeken http://www.msn.nl/services/premium/msnmobile/, maar vodafone wordt niet ondersteund!
Als ik op tutch.wap.nl naar Messenger ga, kom ik op een inlogpagina waar ik een hotmail-adres en wachtwoord in kan vullen. Ik ben dus zelf geen MSN gebruiker en ik kan dus ook niet checken of het werkt, maar hier kun je in het midden van de pagina naar een demo kijken. Heb zelf een Orange abbo, weet niet of dat uitmaakt, maar dat lijkt mij niet.

Verwijderd

P.K. schreef op 16 mei 2004 @ 21:24:
ik ga um morge ook halen, hopelijk issie nog ergens te krijgen hier in zwolle :)
Vodafone-shop in de Diezerstraat was de enige winkel die 'm nog had toen ik die van mij ging halen. MediaMarkt schijnt ook nog een partij te krijgen/hebben volgens hun verkoper.

Anders online bij www.vodafone.nl of www.dixons.nl (Bij Dixons in de winkel hebben ze ook geen)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 17:07 ]

Verwijderd

Ik heb hem toch bij Dixons besteld... had geen zin om te gaan zoeken :P
Als het goed is komt ie morgen :*)

Verwijderd

hé ik heb gehoord dat de motorola v525 nogal vaak vastloopt en dat er andere problemen mee zijn. Klopt dit?? Ik wil hem graag kopen.........en ohh jah tis waarschijnlijk al vaak gevraagd maar kan iemand mij een foto laten zien gemaakt door de motorola v525.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:27:
hé ik heb gehoord dat de motorola v525 nogal vaak vastloopt en dat er andere problemen mee zijn. Klopt dit?? Ik wil hem graag kopen.........en ohh jah tis waarschijnlijk al vaak gevraagd maar kan iemand mij een foto laten zien gemaakt door de motorola v525.
Dat vastlopen valt reuze mee. Ik heb hem nu toch al een tijdje en heb er nog nooit last van gehad. Foto's staan er genoeg op deze topic. Holleboomer had nog ergens een url geplaatst naar een site met foto's...

Verwijderd

Ik heb er zelf geen last van,
Maar ik heb gehoord dat er een poos terug nogal wat software problemen waren,
dat is bij de v525 die nu worden verkocht helemaal opgelost.
Hij is super goed!

• ®Otto
Weet niet of je het vastlopen kan noemen, maar ik heb sinds een week dat ie soms uitgaat, weet niet of er nog meer mensen last van hebben? Als ik het goed heb, is het twee keer gebeurt met het dichtdoen, één keer spontaan en gisteren twee keer tijdens het bluejacken. Als hij het blijft doen, moet ik er misschien wel mee terug, of eens een andere accu proberen.

Verder ben ik nog steeds erg tevreden met m'n foontje.

Dat bluejacken heb ik gisteren bij de marathon van Enschede gedaan en ik verbaasde me echt hoeveel hij er telkens vond, één keer zelfs vijf! En het waren bijna allemaal Nokia's 6310.

[ Voor 10% gewijzigd door ®Otto op 17-05-2004 18:06 ]

• DetoR
JEAH... eindelijk m''n frontje binnen en mini antenne

hier volgen wat pics.

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pattynama/images2/tel3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pattynama/images2/tel4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.pattynama/images2/tel5.JPG

edit:

nu kan je ook zien op de onderste foto dat de keykoord houder is afgebroken..

[ Voor 19% gewijzigd door DetoR op 17-05-2004 19:22 ]

Verwijderd

GRUWELIJK :)

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:19
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 17:05:
[...]

Vodafone-shop in de Diezerstraat was de enige winkel die 'm nog had toen ik die van mij ging halen. MediaMarkt schijnt ook nog een partij te krijgen/hebben volgens hun verkoper.

Anders online bij www.vodafone.nl of www.dixons.nl (Bij Dixons in de winkel hebben ze ook geen)
Hmmz, ik was vorige week bij de MediaMarkt geweest maar toen zei die verkoper dat ze ze niet weer kregen omdat er "slechte software" in zou zitten. Ga ik daar morge wel weer ff langs :P hopelijk krijgen ze hem daar want dan haal ik hem daar (korting ;) )
Anders ga ik wel naar de diezerstraat :)

Verwijderd

Over dat van frontje veranderen: gaat dat makkelijk, of komt daar heel wat kunst- en vliegwerk bij kijken?

• iCrOn
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:53
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 18:58:
Over dat van frontje veranderen: gaat dat makkelijk, of komt daar heel wat kunst- en vliegwerk bij kijken?
nee hoor gaat heel makelijk je moet wel zo'n schroevedraaier er bij bestellen
zo'n fullhouse cover is wel wat moeilijker ik heb het nog niet voor me kaar gekregen zonder me eigen kapje te mollen |:(

[ Voor 64% gewijzigd door iCrOn op 17-05-2004 19:15 ]

Verwijderd

Weet iemand of je twee motorola's v525's onderling met bluetooth kunt verbinden ?

• DetoR
iCrOn schreef op 17 mei 2004 @ 19:13:
[...]

nee hoor gaat heel makelijk je moet wel zo'n schroevedraaier er bij bestellen
zo'n fullhouse cover is wel wat moeilijker ik heb het nog niet voor me kaar gekregen zonder me eigen kapje te mollen |:(
wat helaas wel jammer is dat je die dopjes eruit meot slopen..
die voor de schroefjes zitten.. maarja vind ik niet zo heel erg..

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 19:21:
Weet iemand of je twee motorola's v525's onderling met bluetooth kunt verbinden ?
ja hoor dat is heel goed mogelijk, hebk al meerdere keren gedaan......

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 19:29:
[...]

ja hoor dat is heel goed mogelijk, hebk al meerdere keren gedaan......
Als ik dan twee motorola's v525'd met bt wil verbinden dan zoekt de telefoon wel maar het aantal gevonden apparaten blijft op nul staan. Ik heb vind mij aanstaan...

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 19:34:
[...]

Als ik dan twee motorola's v525'd met bt wil verbinden dan zoekt de telefoon wel maar het aantal gevonden apparaten blijft op nul staan. Ik heb vind mij aanstaan...
Hmm raar.........maar je hebt tog niet "vind mij" aanstaan op beide telefoons he, want dat werkt natuurlijk niet.........als de 1 bijvoorbeeld een plaatje wil sturen, selecteer je kopieer in het afbeeldingenmenu. De ander heeft zijn tellie op "viund mij" staan en als het goed is vind ie m dan........Als t goed is moet het zo werken, berichtjes deed je btw via het telefoonboek

• Pinokkio
  • Laatst online: 10-02 18:14
nog ff over die software:
ik had eerst een andere 525, waarvan de software verkeerd was... in t vodafone citypoint in gouda, aan de hoogstraat/kleiweg, wisten ze me te vertellen dat dat bij 1 op de 1000 foons gebeurt.... en tuurlijk heb ik weer die ene :+ |:(
maar kan iemand dat bluejacken ff uitleggen?? wnt ik heb dat in de startpost gelezen, maar k vat het niet echt... kan iemand het gewoon in 1 duidelijk verhaaltje uitleggen??
Foto's staan er genoeg op deze topic. Holleboomer had nog ergens een url geplaatst naar een site met foto's...
staat op vorige topic... motorola V525 Topic deel 6....

Verwijderd

Jackie_Sparrow schreef op 17 mei 2004 @ 20:13:
maar kan iemand dat bluejacken ff uitleggen?? wnt ik heb dat in de startpost gelezen, maar k vat het niet echt... kan iemand het gewoon in 1 duidelijk verhaaltje uitleggen??
Stel je bent in een drukbevolkte omgeving. Schakel daar Bluetooth in, en laat hem zoeken naar bt-apparaten in de omgeving. Met wat geluk treft hij enkele andere telefoons aan. Dan kun je die telefoons via bluetooth bijvoorbeeld een visitiekaartje of een ander berichtje sturen, zonder dat die andere weet van wie het is. Zo kun je min of meer iemand 'stalken', vandaar de naam.

• Pittie
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 20:42:
[...]

Stel je bent in een drukbevolkte omgeving. Schakel daar Bluetooth in, en laat hem zoeken naar bt-apparaten in de omgeving. Met wat geluk treft hij enkele andere telefoons aan. Dan kun je die telefoons via bluetooth bijvoorbeeld een visitiekaartje of een ander berichtje sturen, zonder dat die andere weet van wie het is. Zo kun je min of meer iemand 'stalken', vandaar de naam.
Dan heb k een vraag, hoe kun je een berichtje sturen via bt foto's lukt prima, maar hoe gaat het met een bericht?

Verwijderd

Pittie schreef op 17 mei 2004 @ 20:48:
[...]

Dan heb k een vraag, hoe kun je een berichtje sturen via bt foto's lukt prima, maar hoe gaat het met een bericht?
Je kan zoals bovenaan dit forum al gezegd, een telefoonboekcontact maken, dan geef je als naam een message op. Als nummer een of ander flutnummer (123 of zo) en dan in het telefoonboek bij dat nummer kan je met de menutoets naar verzenden gaan, dan zal hij het verzenden naar een ander bt-apparaat.

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10 00:01

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

Een telefoonboekcontact aanmaken en die verzenden. op het scherm van het ontvangende toestel komt dna te staan "blabla" has been received by bluetooth" oid. kijk voor meer info op www.bluejackq.com

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

Verwijderd

ik heb ook een motorola v525, ik heb spellen en thema's weggegooit, ik had toen 6020KB vrij, maar toen ik laatste ding dat ik weggooide, monopoly, sprong de vrije ruimte naar 5547KB. hoe kan ik deze 500KB weer terugkrijgen? of wie heeft het originele monopoly op zijn of haar pc?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 21:38:
ik heb ook een motorola v525, ik heb spellen en thema's weggegooit, ik had toen 6020KB vrij, maar toen ik laatste ding dat ik weggooide, monopoly, sprong de vrije ruimte naar 5547KB. hoe kan ik deze 500KB weer terugkrijgen? of wie heeft het originele monopoly op zijn of haar pc?
Hmm dat lijkt me zo goed als onmogelijk......Je gooit wat weg en er komt zomaar wat bij :? . Het is wel zo dat als je een spel weggooid je totale geheugen groter wordt, spellen en andere midlets worden namelijk niet afgehaald van vrije ruimte, maar van je totale ruimte dat je hebt. Dat is een of andere bug ofzo, maar ik snap niet hoe je dat hebt gedaan, je gooit monopoly weg en je hebt ineens 500 kb minder.....

• iCrOn
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:53
wat helaas wel jammer is dat je die dopjes eruit meot slopen..
die voor de schroefjes zitten.. maarja vind ik niet zo heel erg..
dat moet je gewoon ff met een naaldje er uit peuteren zo gepiept

• Murw
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-03-2023
Op de italiaanse site staat dat er een fm radio inzit..? Maar dat is toch niet zo.. :?
www.motorola.it/demo/v525/motorola_V525.html

Verwijderd

Murw schreef op 17 mei 2004 @ 22:26:
Op de italiaanse site staat dat er een fm radio inzit..? Maar dat is toch niet zo.. :?
www.motorola.it/demo/v525/motorola_V525.html
klopt idd niet

• mentalmadnizz
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-10 00:01

mentalmadnizz

Deze nick was hip in de 90's.

er staat bij dat die FM radio een accessoire is. linksboven staat dan een afbeelding van de radio.

Turbo Turbo!! | www.analogaudio.nl

• Pittie
  • Laatst online: 17:05
Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 20:52:
[...]

Je kan zoals bovenaan dit forum al gezegd, een telefoonboekcontact maken, dan geef je als naam een message op. Als nummer een of ander flutnummer (123 of zo) en dan in het telefoonboek bij dat nummer kan je met de menutoets naar verzenden gaan, dan zal hij het verzenden naar een ander bt-apparaat.
ah bedankt, dan ga k dat es proberen vandaag.

• supercrazy
  • Laatst online: 22:18
Ik heb even een vraagje, ik had een mail verstuurd met de v525 via vodafone live. Ik ging via een link diract naar vodafone mail, toen 1 klik verder naar nieuwe e-mail. Ik verstuurde een testmail met daarin alleen test. Het was een mail van 1 kb en in totaal rekende vodafone 20 kb voor alles. Dat lijkt me erg veel wat vinden jullie?

Verwijderd

supercrazy schreef op 18 mei 2004 @ 11:05:
Ik heb even een vraagje, ik had een mail verstuurd met de v525 via vodafone live. Ik ging via een link diract naar vodafone mail, toen 1 klik verder naar nieuwe e-mail. Ik verstuurde een testmail met daarin alleen test. Het was een mail van 1 kb en in totaal rekende vodafone 20 kb voor alles. Dat lijkt me erg veel wat vinden jullie?
Lijkt inderdaad veel, maarja je weet dat het mailen ontzettend duur is....Ik zou d'r niet aan beginnen als ik jou was, stuur gewoon lekker een MMSje, tot 1 juni nog bij Vodafone MMSjes van 100kb voor €0,49 (normaal is €0,49 iets van maximaal 40kb of zo..)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 mei 2004 @ 22:04:
[...]

Hmm dat lijkt me zo goed als onmogelijk......Je gooit wat weg en er komt zomaar wat bij :? . Het is wel zo dat als je een spel weggooid je totale geheugen groter wordt, spellen en andere midlets worden namelijk niet afgehaald van vrije ruimte, maar van je totale ruimte dat je hebt. Dat is een of andere bug ofzo, maar ik snap niet hoe je dat hebt gedaan, je gooit monopoly weg en je hebt ineens 500 kb minder.....
Ik snap zelf ook niet precies hoe dat werkt...Maar is bij mij ook altijd heel raar hoe dat gaat met geheugen dat vrij komt. Maar volgens mij klopt het allemaal wel, als je dan nog een afbeelding weggooid of zo, komt het wel weer goed (bij mij tenminste).

Verwijderd

hoe duur is een email ophalen via live! eigelijk, of ligt dat ook weer aan de grootte..?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 12:53:
hoe duur is een email ophalen via live! eigelijk, of ligt dat ook weer aan de grootte..?
Ligt inderdaad ook aan de grootte, maar het is sowieso duurder dan gewoon live!, dus gewoon internetten of zo.

• IronFist
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:12
Weet iemand hoe ik van de originele cover het blauwe stuk af haal? Er zal wel iets van lijm tussen zitten, heb hem al in lauw water gehad een tijdje maar dat had geen zin.
Ik wil namelijk het zilveren midden van mn net ontvangen faceplate erop zetten.. :*)

Verwijderd

''Wie kan mij helpen! ben nu al een week bezig om mijn USB kabel aan de praat te krijgen.... heb zelfs het grote motorola I t/m VI forum gelezen!! Als ik Mobile Phone Tools 2 start pakt hij hem wel!! maar ik wil hem graag flashen en flexen... en die andere tools pakken hem dus niet!! heb de p2k drivers en mss3.6 maar helaas... geen geluk! dus weet iemand hier een oplossing? of kan iemand mij misschien helpen via msn? the_chameleon_online@hotmail.com''

Verwijderd

Wat raden jullie mij aan?? Ik zit te twijfel tussen de motorola v525 en de panasonic x60, welke is beter, leuker of iets anders?? ik weet het niet meer......

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 20:17:
Wat raden jullie mij aan?? Ik zit te twijfel tussen de motorola v525 en de panasonic x60, welke is beter, leuker of iets anders?? ik weet het niet meer......
je kan van mij de x60 overkopen :P

• rjongen
V525 natuurlijk! (Dat kon je verwachten hier).
Maar ff serieus: de Panasonic is wel een stukje kleiner, maar het beeldscherm is kleiner en slechter, de foto's hebben een kleinere resolutie, er zit minder geheugen op en ik vind de V525 kwa uiterlijk mooier.
Maja, moet jij weten.

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Zo heb jij geluk :D IK heb hier EN de v525 EN de X60 B-)

Als je puur voor Fun! en Functies gaat : de v525

Indien je een klein SEXY :+ vrouwelijk GSM'tje wil : de X60

Klinkt misschien dom/eenzijdig maar is gewoon zo en mijn Ma geilt nog steeds op mijn v525 ook al heeft ze die X60 van mij en mijn Pa als Cadeautje gekregen O+ >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

De V525 heeft veel meer functies dan de X60. De X60 heeft infrarood, dus plaatjes kan je zo met je pc verzenden, maar games gaat hiermee niet. Via datakabel zou dat normaal gesproken wel kunnen, ware het niet dat vodafone de optie tot het op de telefoon zetten van .jar files heeft geblokkeerd. Dus je kan alleen maar spellen downloaden van live! (a €4,95 p/st). Verder heeft hij geen bluetooth, mp3 ringtones, en ook niet zo'n groot geheugen als de V525. Bovendien is de camera (en het scherm) slechter. Ook heeft de X60 geen active flip. Je ziet op de voorkant niet wie je belt, dus je moet eerst openklappen en dan pas opnemen.

Een vriend van me heeft hem gekocht, en loopt nu te klagen dat je er zo weinig mee kunt. Hij wil hem alweer verkopen aan de eerste die hem er een goed bedrag voor biedt :Y)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 09:46:
De V525 heeft veel meer functies dan de X60. De X60 heeft infrarood, dus plaatjes kan je zo met je pc verzenden, maar games gaat hiermee niet. Via datakabel zou dat normaal gesproken wel kunnen, ware het niet dat vodafone de optie tot het op de telefoon zetten van .jar files heeft geblokkeerd. Dus je kan alleen maar spellen downloaden van live! (a €4,95 p/st). Verder heeft hij geen bluetooth, mp3 ringtones, en ook niet zo'n groot geheugen als de V525. Bovendien is de camera (en het scherm) slechter. Ook heeft de X60 geen active flip. Je ziet op de voorkant niet wie je belt, dus je moet eerst openklappen en dan pas opnemen.

Een vriend van me heeft hem gekocht, en loopt nu te klagen dat je er zo weinig mee kunt. Hij wil hem alweer verkopen aan de eerste die hem er een goed bedrag voor biedt :Y)
lol dat heb ik nou dus ook, had em laatst gekocht en ben er niet egt tevreden over en wil hem dus ook gaan verkopen aan de eerste die hem wil en er natuurlijk een goed bedrag voor biedt :P

heb trouwens ook al een v525 besteld

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 10:44 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:42:
[...]

lol dat heb ik nou dus ook, had em laatst gekocht en ben er niet egt tevreden over en wil hem dus ook gaan verkopen aan de eerste die hem wil en er natuurlijk een goed bedrag voor biedt :P

heb trouwens ook al een v525 besteld
Het aanbod x60's neemt aardig toe zo ;)

Verwijderd

dat p2kman werkt niet met Bluetooth? want ik wil toch wel graag die geluiden eraf.
maar ik heb geen datakabel....

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:16:
dat p2kman werkt niet met Bluetooth? want ik wil toch wel graag die geluiden eraf.
ga de fora maar eens doorlezen :/

Verwijderd

Hai!

Ik kan maar maximaal 14 smsjes in mn Inbox hebben, dat is natuurlijk wel een beetje weinig, hebben jullie dat ook, of kun je iets doen, zodat je meer opslaggeheugen hebt in je inbox? Wat moet ik doen?

Alvast bedankt!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb P800 ook gehad en nu X60... qua functies en features X60 sucks idd maar voor mij gaat het toch om vorm en formaat want ik bel alleen verder gamen en e-mailen doe ik toch op mijn laptop of achter mijn pc.

Dus als je beetje smst en alleen maar belt dan X60 is ideaal en als je meer dingen wilt doen met je mobiel (leuk voor in de trein) dan is V525 ideaal.

P.S V525 lijkt veel te veel op T100 van Samsung :P

Lucky Goldstar

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:56:
Hai!

Ik kan maar maximaal 14 smsjes in mn Inbox hebben, dat is natuurlijk wel een beetje weinig, hebben jullie dat ook, of kun je iets doen, zodat je meer opslaggeheugen hebt in je inbox? Wat moet ik doen?

Alvast bedankt!
Je kan 15 smsjes en 15 mmsjes (dus apart) in je inbox ontvangen. Ik weet geen manier om het aantal smsjes in de inbox te kunnen verhogen.
Door DaniLen - Wednesday 19 May 2004 12:16

p2kman werkt niet met bluetooth nee. Maar ik zit me af te vragen, kan je met de kladblok niet gewoon een lege file aanmaken en opslaan als Sombrero.mp3 (of Ibiza Party.mid etc.) en die dan met bt in de hoofdmap zetten?

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-10 09:58

silitek

Tubes Only

nou, daar is tie dan....eindelijk de chrome covers

[offtopic] dank aan rjongen >:)

Afbeeldingslocatie: http://www.stripersonline.com/ubb547/image_uploads3/cover.JPG

Afbeeldingslocatie: http://www.stripersonline.com/ubb547/image_uploads3/cover2.JPG

Tubes....It's what make music music!

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.