wow dat ziet er goed uit zeg alleen lijkt me het toch moeilijk om te doen en zit er niet een risco aan dat het fout gaat?

Damn echt heel erg mooisilitek schreef op 19 mei 2004 @ 15:45:
nou, daar is tie dan....eindelijk de chrome covers
[offtopic] dank aan rjongen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Lucky Goldstar
Verwijderd
nee dat is echt totaal niet moeilijk, kwestie van schroefjes losdraaien en de nieuwe erop klikken.....Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 15:47:
wow dat ziet er goed uit zeg alleen lijkt me het toch moeilijk om te doen en zit er niet een risco aan dat het fout gaat?
Ze komen van daydeal.com, meegedaan met de inkoopactie van rjongen......t enige minpunt is misschien die iets te grote achterkant............dat chromen ding is ook net een spiegel manDJkim schreef op 19 mei 2004 @ 15:47:
[...]
Damn echt heel erg mooiwaar heb je die cover besteld? Ik krijg neiging ook V525 te gaan halen
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 16:42 ]
ziet er perfect uit, ik heb gister en vandaag nog nix ontvangen, kan dat zolang duren, terwijl het zondag verzonden is ?silitek schreef op 19 mei 2004 @ 15:45:
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 5% gewijzigd door MaStar op 19-05-2004 17:31 ]
            zo'n 15euro....
                    Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 16:53:
hoeveel kost die chrome behuizing nu dan
Tubes....It's what make music music!
            Ik heb een vriend met een 6230 en ik wil via bluetooth foto's oversturen. Kan dit met de v525 ?

Vind m'n v525@v600 opeens weer erg gaaf....maar de sx1 blijf toch wel DE foon.
Welke moe nou kiezen

Welke moe nou kiezen
Tubes....It's what make music music!
vet man komt er nog zo een inkoopaktie? dan doe ik ook mee!!!silitek schreef op 19 mei 2004 @ 18:59:
Welke moe nou kiezen![]()
[afbeelding]
mooie weerspiegeling links onder btw
JaMaeslant schreef op 19 mei 2004 @ 18:54:
Ik heb een vriend met een 6230 en ik wil via bluetooth foto's oversturen. Kan dit met de v525 ?
mijne is ook zondag verzonden, maar heb nog steeds nix ontvangen...hmd01 schreef op 19 mei 2004 @ 19:16:
[...]
vet man komt er nog zo een inkoopaktie? dan doe ik ook mee!!!![]()
mooie weerspiegeling links onder btw
Verwijderd
Was er zo'n 2 weken geleden in de MediaMarkt, dus waarschijnlijk hoef je er niet meer te kijken. Heb toen wel de laatste V525 van de Vodafone-shop in de Diezerstraat kunnen halen.P.K. schreef op 17 mei 2004 @ 18:56:
[...]
Hmmz, ik was vorige week bij de MediaMarkt geweest maar toen zei die verkoper dat ze ze niet weer kregen omdat er "slechte software" in zou zitten. Ga ik daar morge wel weer ff langshopelijk krijgen ze hem daar want dan haal ik hem daar (korting
)
Anders ga ik wel naar de diezerstraat
www.dixons.nl heeft nu een actie, geen verzendkosten voor een online bestelling. www.vodafone.nl heeft dat altijd al
Verwijderd
Daar heb ik hem zondag besteld, omdat ik geen zin had om te gaan zoeken... hij zou dinsdag al komen, maar de TPG was niet langs geweest... vandaag echter welVerwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 20:01:
[...] www.dixons.nl heeft nu een actie, geen verzendkosten voor een online bestelling.
Doe zo'n Alfa achtergrondje op je v525 en hij is nog mooiersilitek schreef op 19 mei 2004 @ 18:59:
Welke moe nou kiezen![]()
[afbeelding]
Serieus : Is er een FULL-BODY met zo'n geil CHROOM tintje
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Kan je ff vertellen heo het moet. Dan kan ik het ff proberen morgen
In een andere bitrate (56 kbps) en op mono zetten.Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 10:50:
Weet iemand hoe ik hele mp3's kleiner kan maken om ze op mijn motv525 te zetten ?
            Te koop t.e.a.b complete spiksplinter zwarte behuizing V525 met zilveren faceplate en keypad. Incl. torx 6. Reden verkoop is dat ik mijn V525 verkocht heb. 
piccie:

ps: Voor de liefhebber heb ik binnenkort ook nog een usb-datakabel.
                    piccie:

ps: Voor de liefhebber heb ik binnenkort ook nog een usb-datakabel.
[ Voor 19% gewijzigd door CrashHouse op 20-05-2004 11:35 ]
Macoholic & Mavic
[ Voor 95% gewijzigd door CrashHouse op 20-05-2004 11:34 ]
Macoholic & Mavic
Verwijderd
            Misschien heb ik wat gemist maar om je fabrieks Tones te verwijderen zie ik dat je  P2kMan nodig heb ofzo?
Maar kan iemand mij vertellen wat dit is?

Verwijderd
Op die site van V525 downloads in de startpost staan al standaard kleiner gemaakte ringtones. Hoef je alleen maar zo te downloaden!Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 10:50:
Weet iemand hoe ik hele mp3's kleiner kan maken om ze op mijn motv525 te zetten ?
Een stukje software om met je datakabel bv fabrieks tones te verwijderenMr-Lee schreef op 20 Mei 2004 @ 11:37 :
Misschien heb ik wat gemist maar om je fabrieks Tones te verwijderen zie ik dat je P2kMan nodig heb ofzo?
            Hm, ik wil dat zwarte binnenin en dan de ori buiten. Heeft iemand een cover gezien met zwart in het midden (wat nu dus blauw is). Of moet ik even gaan tweaken/verfen? (hjeb 2e cover hier liggen 
).
//edit
weet iemand een goede manier om die rubbere dingetjes voor je front cover die over de schroefjes zitten eruit te halen? (die naast je beeldscherm zeg maar).
                    //edit
weet iemand een goede manier om die rubbere dingetjes voor je front cover die over de schroefjes zitten eruit te halen? (die naast je beeldscherm zeg maar).
[ Voor 107% gewijzigd door Flapmo op 20-05-2004 13:38 ]
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Uit de startpost (ja tis moeilijk om het zelf ff op te zoeken):Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 13:28:
wat is BlueJacken precies?? en HOE werkt het?
* Bluejacken: iemand 'stalken' met berichtjes (lees: visitekaartjes) via Bluetooth... Hoe?
Maak een nieuw telefooncontact aan en in plaats van de naam zet je bijvoorbeeld Hoi neer en je moet een willekeurig nummer invullen (112 of 666 ofzo ) -> opslaan -> slecteer contact die je net heb gemaakt > menutoets > verzenden
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 13:49 ]
Probeer eerst maar dat blauwe binnenin van ori cover af te halenFlapmo schreef op 20 mei 2004 @ 13:34:
Hm, ik wil dat zwarte binnenin en dan de ori buiten. Heeft iemand een cover gezien met zwart in het midden (wat nu dus blauw is). Of moet ik even gaan tweaken/verfen? (hjeb 2e cover hier liggen).
//edit
Ik heb hem nu een stuk maar kom nou niet meer verder zonder m te slopen: er zitten helaas nu al wat beschadigingen op
Een spelt ertussen (of nietje zoals ik heb gedaan) en die eronder langs halen (er zit lijm tussen kop van de schroef en dop)
Verwijderd
Tis mij inmiddels al gelukt zonder dat ding te beschadigen, maar damn wat een gedoe is dat zeg.........IronFist schreef op 20 mei 2004 @ 13:50:
[...]
Probeer eerst maar dat blauwe binnenin van ori cover af te halen![]()
Ik heb hem nu een stuk maar kom nou niet meer verder zonder m te slopen: er zitten helaas nu al wat beschadigingen op![]()
Een spelt ertussen (of nietje zoals ik heb gedaan) en die eronder langs halen (er zit lijm tussen kop van de schroef en dop)
            Dat weet ik, maar dat vroeg ik niet  
. Iemand een idee, als je lenzen hebt kan je dat zuignapje misschien gebruiken, maar die heb ik niet  
.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Verwijderd
Tja tis nie makkelijk, maar kheb mn nagels er een beetje tussen gezet, toen kwam ie op den duur een beetje los........Daarna hebk grof geweld gebruikt en stukje bij beetje kwam t verder los en na een tijdje knapt ie er dan vanzelf af.......gelukkig zonder beschadigingen..........maar je bent er cker weten een hele tijd mee aant klooien.......IronFist schreef op 20 mei 2004 @ 15:00:
Vertel hoe alsjeblieft...Ik heb er nu een paar spelden al mee gemold en heb er geen meer...
[EDIT] Zo.....lijmresten er ook ff afgehaald.....nu kan ik m eindelijk een ander kleurtje geven
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 15:29 ]
            Thnx alles is er af nu...Daydeal heeft echt een ****lijm gebruikt 
            edit:
lijm moet 24h drogen, dus morgen pas plaatjes..even getest en het gaat er super uit zien zo'n helemaal zilveren kleur

lijm moet 24h drogen, dus morgen pas plaatjes..even getest en het gaat er super uit zien zo'n helemaal zilveren kleur
[ Voor 44% gewijzigd door IronFist op 20-05-2004 19:38 ]
            Kan iemand een foto posten vna het display als er gebeld wordt (liefst buiten en binnen. En dan nog een foto contact!!).

ze staan hier: (sommigen mislukt) : http://www.koopeenboom.nl/hallo/1.JPGMaeslant schreef op 20 mei 2004 @ 17:17:
Kan iemand een foto posten vna het display als er gebeld wordt (liefst buiten en binnen. En dan nog een foto contact!!).
Dat gaat van 1.JPG tot 5.JPG.
[ Voor 25% gewijzigd door rjongen op 20-05-2004 17:52 ]
Verwijderd
Ahh ok dan ThanxVerwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 12:42:
[...]
Op die site van V525 downloads in de startpost staan al standaard kleiner gemaakte ringtones. Hoef je alleen maar zo te downloaden!
[...]
Een stukje software om met je datakabel bv fabrieks tones te verwijderen
            Nou ik heb hem ook! Ben blij  

Maargoed, nu een vraag. In de startpost staat dat je een MMS kunt sturen naar je eigen Vodafone MMS album. Is dat écht gratis, of betaal je nog steeds per kb? En wat moet ik er voor doen? Zeker eerst Vodafone Live! activeren. En wat kost dat Live! dan wel niet? Ik doe voor de rest niet MMS-en, ik doe het puur voor dat gratis MMS album! maar dan moet het me ook werkelijk NIETS kosten he. Dus geen abo kosten, geen zend of ontvang kosten, gewoon he-le-maal niets.
(Ja ik ben een Nederlander, zegt genoeg
 )

Maargoed, nu een vraag. In de startpost staat dat je een MMS kunt sturen naar je eigen Vodafone MMS album. Is dat écht gratis, of betaal je nog steeds per kb? En wat moet ik er voor doen? Zeker eerst Vodafone Live! activeren. En wat kost dat Live! dan wel niet? Ik doe voor de rest niet MMS-en, ik doe het puur voor dat gratis MMS album! maar dan moet het me ook werkelijk NIETS kosten he. Dus geen abo kosten, geen zend of ontvang kosten, gewoon he-le-maal niets.
(Ja ik ben een Nederlander, zegt genoeg
            Ook naar dat gratis MMS album? Het is dan niet gratis. Dan hoeft het voor mij niet (hallo heey 50 cent voor een MMS'je, dan doe ik het wel via BlueTooth 
)
            Voor het gebruik van My Album betaal je geen abonnementskosten. Ook het ontvangen van MMS-berichten is gratis. Voor de toegang tot My Album via internet of je toestel betaal je de gebruikelijke kosten voor het leggen en onderhouden van de verbinding. Bij internet zijn deze kosten afhankelijk van het soort verbinding (inbellen, ISDN, ADSL of kabel) en de tijd dat je online bent. Bij Vodafone MMS zijn de kosten afhankelijk van de grootte van je Voorraad. Voor het versturen van een MMS-bericht vanuit My Album betaal je normaal 49 eurocent voor een grootte van 30 Kb. De maximale grootte van een MMS-bericht is 100 Kb. Tot 1 mei 2004 heeft Vodafone echter een MMS actie waar je 49 eurocent betaalt voor 100 Kb! Vodafone behoudt zich het recht voor om deze termijn te verlengen. Berichtgeving hierover vindt plaats via www.vodafone.nl.
quote: startpostHoe zit dat met dat mms album?
Je kan gratis naar 2667 mms'en. ze komen dan gratis in je mms album. max 30kb per bericht, dat wel.
[ Voor 77% gewijzigd door Nik op 20-05-2004 21:12 ]
Verwijderd
Bluetooth heeft maar een bereik van 10 meter. Dus dan moet diegene naar wie je het wilt sturen al zo dichtbij zijn, dat je het net zo goed kunt vertellen.proller schreef op 20 mei 2004 @ 21:10:
Ook naar dat gratis MMS album? Het is dan niet gratis. Dan hoeft het voor mij niet (hallo heey 50 cent voor een MMS'je, dan doe ik het wel via BlueTooth)
[...]
[...]
Over dat MMS-album. Vodafone houdt min of meer gratis je album bij. Je hoeft alleen maar naar dat nummer te mmsen en ze komen in je album dat je vindt op https://my.vodafone.nl (wel eerst even aanmelden).
Wel kost het je inderdaad €0,49 per verzonden mmsje.
De actie is al verlengd. Ik meen dat ie tot 1 juni 2004 is.[...]Tot 1 mei 2004 heeft Vodafone echter een MMS actie waar je 49 eurocent betaalt voor 100 Kb![...]
Verwijderd
            Chrashhouse, geef anders je emailadres effe, ivm je behuizing die ik wil kopen van je. Mijn email is DanielLens404@hotmail.com

huh, wat?IronFist schreef op 20 mei 2004 @ 21:41:
Hier alvast een paar plaatjes van het sloopwerk
stap 1
stap 2
stap 3
offtopic:
Hoe kom ik er toch bij dat het misschien Ragnar's behuizing is? (correct me if i'm wrong)
            Snap je het niet? Hij heeft zijn frontje eral gesloopt, om hem nu helemaal te gaan modden en om er waterkoeling in te bouwen, en een casefan, en misschien, als het ven mee zit, een plexi window 
Nu even serieus.
Ik zit er aan te denken om ook iets te modden, met een ledje ergens in. Aan de voorkant zit dat spiegeltje, misschien wel leuk om daar een ledje in te zetten. Kijk maar eens naar de X60 (even op google intypen en je weet waar ik het over heb) die heeft een multicolour led, die bijvoorbeeld gaat knipperen bij een inkomend gesprek. Nu is het inbouwen van dat lampje in dat spiegeltje denk ik geen probleem, maar hoe zou je zo'n ledje aan moeten sluiten? En hoe ga je die aansturen? Zeker niet mogelijk wat ik in gedachten heb? Iemand een idee?
            Nu even serieus.
Ik zit er aan te denken om ook iets te modden, met een ledje ergens in. Aan de voorkant zit dat spiegeltje, misschien wel leuk om daar een ledje in te zetten. Kijk maar eens naar de X60 (even op google intypen en je weet waar ik het over heb) die heeft een multicolour led, die bijvoorbeeld gaat knipperen bij een inkomend gesprek. Nu is het inbouwen van dat lampje in dat spiegeltje denk ik geen probleem, maar hoe zou je zo'n ledje aan moeten sluiten? En hoe ga je die aansturen? Zeker niet mogelijk wat ik in gedachten heb? Iemand een idee?
uhmm.... als je ff oplet, er zijn behuizingen beschikbaar voor de v525 (en deze waren o.a. tijdelijk te krijgen bij *******)proller schreef op 20 mei 2004 @ 23:52:
Snap je het niet? Hij heeft zijn frontje eral gesloopt, om hem nu helemaal te gaan modden en om er waterkoeling in te bouwen, en een casefan, en misschien, als het ven mee zit, een plexi window
wel eens de v600 gezien??Ik zit er aan te denken om ook iets te modden, met een ledje ergens in. Aan de voorkant zit dat spiegeltje, misschien wel leuk om daar een ledje in te zetten. Kijk maar eens naar de X60 (even op google intypen en je weet waar ik het over heb) die heeft een multicolour led, die bijvoorbeeld gaat knipperen bij een inkomend gesprek. Nu is het inbouwen van dat lampje in dat spiegeltje denk ik geen probleem, maar hoe zou je zo'n ledje aan moeten sluiten? En hoe ga je die aansturen? Zeker niet mogelijk wat ik in gedachten heb? Iemand een idee?
die heeft namelijk ook zo'n ledje erin zitten... wanneer je beetje de software aan het "updaten" bent kun je er de functie bij krijgen om het aan te zetten (dit heeft echter geen nut, omdat er in de v525 niet zo'n ledje zit)
dus.... je mag gaan zoeken waar je hem moet aansluiten, zodat ie met v600 software werkt
volgens mij wil iedereen hier het dan wel weten (maak dan meteen eenvoudige tutorial
[ Voor 28% gewijzigd door poesje op 21-05-2004 00:53 ]
Weet je zeker dat dat een ledje is?poesje schreef op 21 mei 2004 @ 00:46:
[...]
wel eens de v600 gezien??
die heeft namelijk ook zo'n ledje erin zitten... wanneer je beetje de software aan het "updaten" bent kun je er de functie bij krijgen om het aan te zetten (dit heeft echter geen nut, omdat er in de v525 niet zo'n ledje zit)
Volgensmij is dat gewoon een cirkelvormig lampje, dat niet om het spiegeltje maar om het motorola logo zit.
Dat is weldegelijk een ledje, een lampje zou veels te veel warmte opbeamenrjongen schreef op 21 mei 2004 @ 09:31:
[...]
Weet je zeker dat dat een ledje is?
Volgensmij is dat gewoon een cirkelvormig lampje, dat niet om het spiegeltje maar om het motorola logo zit.
            Ik ga op zoek naar foto's van het printplaatje van de V600. Weet je wel niet hoe leuk het is om telefoons te modden 
 Vooral ledjes zijn erg gaaf. maar wat kan het ledje van de V600 precies? Én het moet natuurlijk zo zijn dat er wel een aansluiting zit op de printplaat van de V500. Anders heeft het nog geen zin 

ik hoop dat ik vandaag (4 dagen na zending 
  ) eindelijk mijn frontje van Ragnar (inkoopactie) binnenkrijg   

Verwijderd
Och ja, bij de post hadden ze gisteren ook vrijMaStar schreef op 21 mei 2004 @ 11:55:
ik hoop dat ik vandaag (4 dagen na zending) eindelijk mijn frontje van Ragnar (inkoopactie) binnenkrijg
i know, maar het is zondag al verzonden
            kpn heeft nu ook gprs dat heb ik nu ff geactiveert maar hoe zet ik dat weer uit? ik vind dat GPRS in je beeld irritant. kheb liever gewoon de datum. het stond al ergens maar kan het niet meer vinden.
kheb v600 flex....
            kheb v600 flex....
[ Voor 6% gewijzigd door hmd01 op 21-05-2004 13:08 ]
Verwijderd
            Waar kan je nou het goedkoopste online frontjes bestellen? Kwil een chrome-frontje.. (heb geen CC...)

Verwijderd
            Hallo,
Ik ben nieuw hier op dit forum maar ik zoek al dagen naar een oplossing op dit forum vooor mijn probleem.
Wie kan mij nu eindelijk helpen???
Ik heb een Digitus BT dongle en hiermee lukt het prima om ringtones en plaatjes over te zetten naar mijn v525 (dus de installatie ervan moet goed zijn lijkt mij).
Als ik een .jar game probeer over te slepen (geheel volgens de tool op aan het begin van de Topics) dan begint de transfer maar stopt dan vrij snel alweer en komt dan met de fout melding "serverfout" wie heft dit ook aan de hand gehad en/of weet hier een oplossing voor ?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
            Ik ben nieuw hier op dit forum maar ik zoek al dagen naar een oplossing op dit forum vooor mijn probleem.
Wie kan mij nu eindelijk helpen???
Ik heb een Digitus BT dongle en hiermee lukt het prima om ringtones en plaatjes over te zetten naar mijn v525 (dus de installatie ervan moet goed zijn lijkt mij).
Als ik een .jar game probeer over te slepen (geheel volgens de tool op aan het begin van de Topics) dan begint de transfer maar stopt dan vrij snel alweer en komt dan met de fout melding "serverfout" wie heft dit ook aan de hand gehad en/of weet hier een oplossing voor ?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
als je engineering hebt (menu > Office tools > Engineering)hmd01 schreef op 21 mei 2004 @ 13:02:
kpn heeft nu ook gprs dat heb ik nu ff geactiveert maar hoe zet ik dat weer uit? ik vind dat GPRS in je beeld irritant. kheb liever gewoon de datum. het stond al ergens maar kan het niet meer vinden.
kheb v600 flex....
moet je daar naar phone capabilities gaan, en dan bij Gp Auto Attach uit zetten.
Ff rebooten, en je hebt weer de datum in beeld.
dit is een van de weinige die ik echt mooi ''verbouwd'' vind..IronFist schreef op 21 mei 2004 @ 15:04:
Hier het resultaat
offtopic:
MaStar, lullig voor je, maar wat heeft dat met dit topic te maken?
bedankt manrjongen schreef op 21 mei 2004 @ 14:37:
[...]
als je engineering hebt (menu > Office tools > Engineering)
moet je daar naar phone capabilities gaan, en dan bij Gp Auto Attach uit zetten.
Ff rebooten, en je hebt weer de datum in beeld.
Verwijderd
            Wanneer komt er weer een inkoopactie?
Ik heb wel interesse in een chrome cover...
ZkZ, alvast bedankt!
Laterzz, Moto
ZkZ, alvast bedankt!
Laterzz, Moto
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 23:31 ]
            Nou ik heb er de hele dag mee gespeeld, maar ik heb een paar kleine dingen:

De batterij is ongelofelijk snel leeg. Gelukkig zijn er sterkere batterijen, en ik denk dat ik óf een tweede batterij aan ga schaffen, óf een sterkere batterij.

Het klap scherm, is iets te zwak. Ik ben bang dat over een jaar de schanier helemaal kapot is, of gewoon versleten.

De toetsen moet je heel hard indrukken. Ik ben een Nokia (3330) gewend, dus dat scheelt nog al wat. Gelukkig wen je er snel aan.

Foto's maken is ook een verhaal appart. Zodra je de foto gemaakt heb, is hij scherp op het schermpje. maar sla je de foto op, en bekijk je hem dan later, dan is hij van mindere kwaliteit. Misschien de compressie?

SMS-jes sturen is een ramp. Het woordenboek werkt niet lekker, vooral niet als je Nokia T9 gewent bent, dat werkt wel zo lekker. Ook kun je niet zien hoeveel tekens je nog in je smsje kunt zetten (ja er staat 450, maar dat zijn meerdere smsjes). Is hier nog een oplossing voor?

Je kunt geen zelfgemaakte ringtones opnemen, dus bijvoorbeeld het geluid van een auto opnemen, en dan als ringtone gebruiken (voor zover ik weet). Dit was wel een leuke functie bij een Siemens model, en ik had verwacht dat het er nu ook wel in zou zitten. Nu miet ik met MP3 aan de slag (via de PC opnemen, en dan via Bluetooth overzetten).

Vodafone Live! is gruwelijk duur. Oké dat had ik van tevoren kunnen weten. Maar dan nog, ik vind het bijna onbeschoft wat we er voor moeten betalen. Net als de prisj van SMS-jes, ookal heeft dit weinig met de telefoon zelf temaken 
Dit zijn voor mij de grootste minpunten, voor de rest ben ik heeel erg blij met deze foon. Immers, hij doet waar hij voor gemaakt is... bellen!
Dan nog wat vraagjes, misschien zijn ze al eens gesteld, ik heb snel alle topics doorgelezen, maar toch even deze vragen, vergeef me als die al gesteld zijn:

Als ik MP3 bestanden over wil zetten van de PC naar de V525, wat moet de bitrate dan zijn? Er is al een bestand, die 64kbps is, maar kan ik ook 128kbps doen? Of 32kbps? Of zit ik vast aan die 64?

Ik wil graag een mini antenne. Moet ik er een van Motorola nemen, of kan ik elk passend nep-merk nemen? Volgens de verkoper zit er geen verschil in, maar ik twijffel. En vooral, wordt de ontvangst er merkbaar minder door?

Ik ben bluetooth in mijn PC, maar ik wil een USB bluetooth adapter kopen, zodat ik heb op elke PC aan kan sluiten. Klopt het dat die dingen 35 euro kosten? Of is dat verschrikkelijk duur? Ik heb ze ook nog zien staan voor 69 euro (Belkin?).

Kan ik de firmware flashen met bluetooth? Of moet dat met een datakabel? (geen verzoek om illegale software of wat dan ook! gewoon een vraag of een datakabel of bluetooth beter is. mijn voorkeur gaat uit naar bluetooth (draadloos).).

Kun je zelf themes maken op de PC? Ik heb op google en motorola site gezocht, maar ik kon niets vinden. het lijkt me wel leuk om zelf iets in elkaar te zetten.

Deze Java versie kan niet gebruikt worden voor multiplayer games he? Stel dat ik iemand via Java een messenger laat maken, die gebruik maakt van een bluetooth functie (dus kostenloos binnen een paar meter communiceren, hoe vaag het ook klinkt, het kan wel eens handig zijn, vraag me niet waarom). Is dit mogelijk of ben ik nu aan het dagdromen?

Het schermpje dat bovenop zit, dat is negatief. Gebruikt dit meer stroom dan een positief scherm? En is dit scherm uit te schakelen?
Zo dat was het weer, ik hoop niet dat ik al te vervelend ben, en ik hoop dat iemand één of meerdere vragen kan beantwoorden. Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
            Dit zijn voor mij de grootste minpunten, voor de rest ben ik heeel erg blij met deze foon. Immers, hij doet waar hij voor gemaakt is... bellen!
Dan nog wat vraagjes, misschien zijn ze al eens gesteld, ik heb snel alle topics doorgelezen, maar toch even deze vragen, vergeef me als die al gesteld zijn:
Zo dat was het weer, ik hoop niet dat ik al te vervelend ben, en ik hoop dat iemand één of meerdere vragen kan beantwoorden. Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
            @ ^^ => Dat had je allemaal kunnen nemen als je echt die Topics door had genomen 

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
            Ja ga jij het even zoeken? hallo zeg wat een berg met pagina's. Ik heb wel snel alles doorgenomen, en de zoekfuntie gebruikt, en ik heb ook al heeel veel vragen zelf kunnen beatwoorden, maar dit zijnd an écht de vragen waar ik niet uit kom. Dus als iemand alsnog een antwoord kan/wil geven, dan is mijn dank groot. Anders zit er niets anders op dan alles door te gaan lezen, wat opzich niet erg is, maar gewoon vreselijklang duurd. En als iemand zoals jij dit topic toch helemaal gevolgt heeft, dan weet je het antwoord wel even snel te zeggen. Een ja of nee op iedere vraag is al voldoende 

Verwijderd
Haha, nou denk niet dat iemand dit allemaal uit zijn hoofd weet. Lees de policys hier door en je weet dat je eerst de draad zelf moet doorlezen. Al hoewel het redelijk veel is ja. Misschien eens handig een samenvatting te maken in de startpost?proller schreef op 22 mei 2004 @ 00:15:
Ja ga jij het even zoeken? hallo zeg wat een berg met pagina's. Ik heb wel snel alles doorgenomen, en de zoekfuntie gebruikt, en ik heb ook al heeel veel vragen zelf kunnen beatwoorden, maar dit zijnd an écht de vragen waar ik niet uit kom. Dus als iemand alsnog een antwoord kan/wil geven, dan is mijn dank groot. Anders zit er niets anders op dan alles door te gaan lezen, wat opzich niet erg is, maar gewoon vreselijklang duurd. En als iemand zoals jij dit topic toch helemaal gevolgt heeft, dan weet je het antwoord wel even snel te zeggen. Een ja of nee op iedere vraag is al voldoende
^^Sorry heb geen antwoord op je vragen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 00:31 ]
            De policy ken ik, maar om 7 topicsdoor te gaan lezen? Ach laat maar zitten ook, ik zal het zelf wel weer moete doen... Zo lui ben ik nou ook weer niet en ik heb toch hele dagen niets te doen. Daar gaan we, deeltje 1, post 1  

[ Voor 39% gewijzigd door Nik op 22-05-2004 00:31 ]
Gewoon meerdere keren laden en het komt goedproller schreef op 21 mei 2004 @ 23:42:
Nou ik heb er de hele dag mee gespeeld, maar ik heb een paar kleine dingen:
De batterij is ongelofelijk snel leeg. Gelukkig zijn er sterkere batterijen, en ik denk dat ik óf een tweede batterij aan ga schaffen, óf een sterkere batterij.
Hoe zwak is zwak ?? Valt mee hierHet klap scherm, is iets te zwak. Ik ben bang dat over een jaar de schanier helemaal kapot is, of gewoon versleten.
Aah........... jij hebt het betere model die een vriend van mij ook heeftDe toetsen moet je heel hard indrukken. Ik ben een Nokia (3330) gewend, dus dat scheelt nog al wat. Gelukkig wen je er snel aan.
Ik heb zachtere toetsen
Zou kunnen..... anyway op de PC ziet alles er OK uit en vergeet niet dat je Resolutie ook uitmaaktFoto's maken is ook een verhaal appart. Zodra je de foto gemaakt heb, is hij scherp op het schermpje. maar sla je de foto op, en bekijk je hem dan later, dan is hij van mindere kwaliteit. Misschien de compressie?
Hoeveel SMS'jes het wordt verhaal kan niet helaas maar die T9 is best irri je moet dan ook alleen ehm............ dingetje dat je woorden afmaakt alleen ?? gebruiken niet heel woordenboek en stel ook je taal goed inSMS-jes sturen is een ramp. Het woordenboek werkt niet lekker, vooral niet als je Nokia T9 gewent bent, dat werkt wel zo lekker. Ook kun je niet zien hoeveel tekens je nog in je smsje kunt zetten (ja er staat 450, maar dat zijn meerdere smsjes). Is hier nog een oplossing voor?
Tjaa je kan niet alles hebben ........... zo zou ik ook wel een paar naar mijn mening perfecte GSM beesten in elkaar gepompt willen zienJe kunt geen zelfgemaakte ringtones opnemen, dus bijvoorbeeld het geluid van een auto opnemen, en dan als ringtone gebruiken (voor zover ik weet). Dit was wel een leuke functie bij een Siemens model, en ik had verwacht dat het er nu ook wel in zou zitten. Nu miet ik met MP3 aan de slag (via de PC opnemen, en dan via Bluetooth overzetten).
SMS'jes valt mee alleen GPRS is gewoon abnormaal maar ja boeit gebruik het ook niet en dan vooral wegens de prijsVodafone Live! is gruwelijk duur. Oké dat had ik van tevoren kunnen weten. Maar dan nog, ik vind het bijna onbeschoft wat we er voor moeten betalen. Net als de prisj van SMS-jes, ookal heeft dit weinig met de telefoon zelf temaken
Willen mensen EN Tweakers weleens vergeten tegenwoordig........... ikzelf vind hem beter dan een Gameboy trouwensDit zijn voor mij de grootste minpunten, voor de rest ben ik heeel erg blij met deze foon. Immers, hij doet waar hij voor gemaakt is... bellen!
Ben bezigDan nog wat vraagjes, misschien zijn ze al eens gesteld, ik heb snel alle topics doorgelezen, maar toch even deze vragen, vergeef me als die al gesteld zijn:
28 schijnt zelfs wel OK te zijn dacht ikAls ik MP3 bestanden over wil zetten van de PC naar de V525, wat moet de bitrate dan zijn? Er is al een bestand, die 64kbps is, maar kan ik ook 128kbps doen? Of 32kbps? Of zit ik vast aan die 64?
Raar maar waar : Door er een ehm............ M4 ofzo ?? schroefje erin te knallen schijnt het beste te werkenIk wil graag een mini antenne. Moet ik er een van Motorola nemen, of kan ik elk passend nep-merk nemen? Volgens de verkoper zit er geen verschil in, maar ik twijffel. En vooral, wordt de ontvangst er merkbaar minder door?
Deze Dude heeft de MyCom voor 25 € toendertijd gekocht maar die van 35 € is wle goed hoorIk ben(heb neem ik aan
![]()
) bluetooth in mijn PC, maar ik wil een USB bluetooth adapter kopen, zodat ik heb op elke PC aan kan sluiten. Klopt het dat die dingen 35 euro kosten? Of is dat verschrikkelijk duur? Ik heb ze ook nog zien staan voor 69 euro (Belkin?).
NEINKan ik de firmware flashen met bluetooth? Of moet dat met een datakabel? (geen verzoek om illegale software of wat dan ook! gewoon een vraag of een datakabel of bluetooth beter is. mijn voorkeur gaat uit naar bluetooth (draadloos).).
Wordt aan gewerkt door allemaal vage Dudes @het WWW GooGle erop los zou ik zeggen ':)Kun je zelf themes maken op de PC? Ik heb op google en motorola site gezocht, maar ik kon niets vinden. het lijkt me wel leuk om zelf iets in elkaar te zetten.
Doe dat en jij bent DE MANDeze Java versie kan niet gebruikt worden voor multiplayer games he? Stel dat ik iemand via Java een messenger laat maken, die gebruik maakt van een bluetooth functie (dus kostenloos binnen een paar meter communiceren, hoe vaag het ook klinkt, het kan wel eens handig zijn, vraag me niet waarom). Is dit mogelijk of ben ik nu aan het dagdromen?
Voorzover bekend : NOPE Maar laat ik je troosten :Het schermpje dat bovenop zit, dat is negatief. Gebruikt dit meer stroom dan een positief scherm? En is dit scherm uit te schakelen?
Met BT(Energie) aan en alleen aan staan doet ie het bij mij 8-10 dagen lang
Ik bel weinig daarom ook pre-payed
Graag gedaanZo dat was het weer, ik hoop niet dat ik al te vervelend ben, en ik hoop dat iemand één of meerdere vragen kan beantwoorden. Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!
Have Fun! met je v525
Uw persoonlijke idioot heeft geantwoordVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 00:19:
[...]
Haha, nou denk niet dat iemand dit allemaal uit zijn hoofd weet. Lees de policys hier door en je weet dat je eerst de draad zelf moet doorlezen. Al hoewel het redelijk veel is ja. Misschien eens handig een samenvatting te maken in de startpost?
[ Voor 5% gewijzigd door nero355 op 22-05-2004 00:32 ]
            WOW echt super bedankt!  

Waren er maar meer van die behulpzame mensen als jij. Zie je toch weinig de laatste tijd. het enige waar ik verstand van heb is grafische kaarten
 Maar als ik nog eens iets terug kan doen, let me know 
THANK YOU

Nu ga ik blij zijn en patsen met mijn foon
Misschien moet je er eens over gaan denken een helpdesk te starten

Waren er maar meer van die behulpzame mensen als jij. Zie je toch weinig de laatste tijd. het enige waar ik verstand van heb is grafische kaarten
THANK YOU
Nu ga ik blij zijn en patsen met mijn foon
Misschien moet je er eens over gaan denken een helpdesk te starten
[ Voor 11% gewijzigd door Nik op 22-05-2004 00:37 ]
Patsen japroller schreef op 22 mei 2004 @ 00:36:
WOW echt super bedankt!![]()
![]()
![]()
![]()
Waren er maar meer van die behulpzame mensen als jij. Zie je toch weinig de laatste tijd. het enige waar ik verstand van heb is grafische kaartenMaar als ik nog eens iets terug kan doen, let me know
THANK YOU![]()
![]()
![]()
Nu ga ik blij zijn en pasten met mijn foon
Geen dank BTW en ja ik wens ook dat er meer mongolen zijn zoals ik en gelukkig zijn die er wel : Ik durf te wedden dat als je dit morgen had gepost dat er een of andere idioot hetzelfde had gedaan
/EDIT : Helpdesk ooit over nagedacht ja
[ Voor 4% gewijzigd door nero355 op 22-05-2004 00:38 ]
kan ook komen door de vertraging die er is tussen het daadwerkelijk nemen van het plaatje en het kleine overzichts plaatjenero355 schreef op 22 mei 2004 @ 00:31:
Zou kunnen..... anyway op de PC ziet alles er OK uit en vergeet niet dat je Resolutie ook uitmaakt
(ooit gehad vanuit een trein, overzichts plaatje was een paal te zien die van midden naar rechts onder liep.... eigenlijk hoorde die recht omhoog te staan.... maar als je dan plaatje bekijkt is er heel geen paal te zien)
nu nog wachten tot je smsjes via gprs kan sturen... (via java app dan, zou veel goedkoper kunnenSMS'jes valt mee alleen GPRS is gewoon abnormaal maar ja boeit gebruik het ook niet en dan vooral wegens de prijs
hiermee kan men theme's maken (schijnt, zelf nooit geprobeerd.... nooit reden voor gehad)...Wordt aan gewerkt door allemaal vage Dudes @het WWW GooGle erop los zou ik zeggen ':)
is er dus toch nie goed gekeken op motorola site
http://www.motocoder.com/...me=Downloads#mediamanager
nero355 schreef op 22 mei 2004 @ 00:38:
Patsen jaen ehh............. als je een 9800 Pro teveel hebt let me know
Geen dank BTW en ja ik wens ook dat er meer mongolen zijn zoals ik en gelukkig zijn die er wel : Ik durf te wedden dat als je dit morgen had gepost dat er een of andere idioot hetzelfde had gedaan
/EDIT : Helpdesk ooit over nagedacht ja
offtopic:
ey..... behulpzame mensen zijn geen idioten

(was alleen heel de middag/avond weg)
                                                ey..... behulpzame mensen zijn geen idioten
[ Voor 67% gewijzigd door poesje op 22-05-2004 01:26 ]
Verwijderd
            Hoi allemaal, ben best wel nieuw maar heb bijna alle posts al gelezen. Ben alleen geen achte tweaker, heb alleen bluetooth usb dongle 

ik zag al een aantal keren de vraag of je zelf geluidjes op kan nemen.
het kan namelijk wel.
Neem met geluidsrecorder van windows je eigen tekst op, Je hebt dan een .wav bestand, zet dat om naar mp3 en stuur het naar je v525.

en klaar
het kan namelijk wel.
Neem met geluidsrecorder van windows je eigen tekst op, Je hebt dan een .wav bestand, zet dat om naar mp3 en stuur het naar je v525.
en klaar
er werd waarschijnlijk bedoeld dat men het geluid met de voicerecorder kon openemen (vanaf de mobiel) en deze dan kan gebruiken voor van alles (zonder tussenkomst van een computer)Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 01:26:
Hoi allemaal, ben best wel nieuw maar heb bijna alle posts al gelezen. Ben alleen geen achte tweaker, heb alleen bluetooth usb dongle![]()
het kan namelijk wel.
Neem met geluidsrecorder van windows je eigen tekst op, Je hebt dan een .wav bestand, zet dat om naar mp3 en stuur het naar je v525.![]()
en klaar
edit:
heb na beetje proberen ontdekt dat wanneer je een mailtje maakt en daar een voice record bij doet, deze in de mail komt (moet op dat moment opgenomen worden... en kun je dus nie kiezen uit degene die je al had)
als je deze mail opslaat (voor later versturen) dan kun je met p2kman een bestandje terug vinden in /a/mobile/temp/ met de extensie .amr
als je deze download en opent met quicktime kun je horen wat je had opgenomen (en dus omzetten naar mp3 en dan als ringtone gebruiken ofzo)
edit2:
heb ontdekt dat wanneer je de .amr van je mobiel hebt gehaald en deze terug plaatst in de audio, deze normaal kan worden afgespeelt (kan in dit formaat echter niet worden gebruikt als beltoon)
de telefoon neemt geluid op met 12kb/s in mono AMR formaat
deze compressie methode word ook gebruikt in 3gp filmpjes, welke je na enige aanpassingen ook kunt afspelen
morgen weer verder proberen (nu maar eens naar bed)... kan zijn dat er een paar verkeerde methodes in laatste edit zitten, maar het is dus mogelijk om de opgenomen dingen op computer te krijgen
[ Voor 49% gewijzigd door poesje op 22-05-2004 02:05 ]
Wat mij betreft komt er geen inkoopactie meer, omdat:Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 23:30:
Wanneer komt er weer een inkoopactie?
ZkZ, alvast bedankt!
Laterzz, Moto
- Ik van de vorige alleen maar koppijn (
- Zelf bestellen goedkoper (
- doordat kleine pakketjes niet opvallen bij douane (dus geen belasting)
- Zelf bestellen sneller (
- De service bij Daydeal zo slecht is, dat ze alleen kleine dingen snel versturen
DUS: Ga gewoon naar Daydeal.com, en gebruik bij je bestelling de code 'WOGZPROMO', en je krijgt 15 % korting.
            hebben jullie al de 10 euro ontvangen, die je per maand (5 maanden lang) zou krijgen? dit zou je vanaf 31 april moeten krijgen, maar ik heb nog niks ontvangen 

en nog iets, ik kan in mijn sms inbox maar 9 of 10 smsjes opslaan
terwijl bij de beginpost staat dat er 20 in kunnen

[ Voor 28% gewijzigd door suich op 22-05-2004 10:58 ]
Verwijderd
Vet , maar wat is er met de batt klepje aan de hand?silitek schreef op 19 mei 2004 @ 15:45:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel alsof ie te dik is, en nie lang genoeg
ja, mislukt he?!Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 11:04:
[...]
Vet , maar wat is er met de batt klepje aan de hand?![]()
Bij alle DayDeal klepjes is dat het geval.
Echt een lelijke bochel. (Daarom heb ik mijn Full housing Black nog dezelfde dag verkocht
Ik heb een keer geld ontvangen. Maar als je die melding daarvan wegklikt kan je hem niet meer terugvragen, dus misschien heb je dat alert bericht per ongeluk weggedrukt en vervolgens zonder het te merken het geld verbeld?suich schreef op 22 mei 2004 @ 10:57:
hebben jullie al de 10 euro ontvangen, die je per maand (5 maanden lang) zou krijgen? dit zou je vanaf 31 april moeten krijgen, maar ik heb nog niks ontvangen
![]()
Van die sms-jes: beide klopt niet. In de startpost hoort volgensmij 15 te staan, en jij hoort er dus ook 15 te kunnen ontvangen
[ Voor 50% gewijzigd door rjongen op 22-05-2004 11:12 ]
Verwijderd
Now this is some interesting stuff..........poesje schreef op 22 mei 2004 @ 01:30:
morgen weer verder proberen (nu maar eens naar bed)... kan zijn dat er een paar verkeerde methodes in laatste edit zitten, maar het is dus mogelijk om de opgenomen dingen op computer te krijgen
Ja het lijkt idd wat vaag, hij is ook dikker dan de normale, maar hij is wel lang genoeg........t lijkt een beetje vaag op die fotoVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 11:04:
[...]
Vet , maar wat is er met de batt klepje aan de hand?![]()
EDIT: hmm kwas weer net te laat hiermee zo te zien......
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 11:21 ]
hm nee dat is niet zo..ik heb nog nix ontvangen[...]
Ik heb een keer geld ontvangen. Maar als je die melding daarvan wegklikt kan je hem niet meer terugvragen, dus misschien heb je dat alert bericht per ongeluk weggedrukt en vervolgens zonder het te merken het geld verbeld?
ik denk dat ik er maar even achter aan ga bellen
Verwijderd
            FF een vraagje voor Holleboomer:
Hoelang is de schroef die jij als antenne gebruikt ???
Vindt het wel een grappige oplossing. En op mijn werk is een beetje betere ontvangst mooi meegenomen.
Vindt het wel een grappige oplossing. En op mijn werk is een beetje betere ontvangst mooi meegenomen.
Verwijderd
            Hallo allemaal,
Ik heb een vraag. Ik heb zo'n BT adapter en het is helemaal geweldig enzo die games plaatje's ringtones.Ik heb ook die fabrieksplaatje weg gehaald (Alleen Jammer dat ik niet die fabrieks ringtones kan weg halen).
Maarre is het mogelijk om mijn nummers te backuppen die op mijn sim/tel staan?
In de winkel doen ze het met een apparaatje.Kan het ook met BT?

Ik heb een vraag. Ik heb zo'n BT adapter en het is helemaal geweldig enzo die games plaatje's ringtones.Ik heb ook die fabrieksplaatje weg gehaald (Alleen Jammer dat ik niet die fabrieks ringtones kan weg halen).
            hoi
weet iemand hoe ik het opstartfilmpje kan veranderen bij een geflexte foon
alvast bedankt
            weet iemand hoe ik het opstartfilmpje kan veranderen bij een geflexte foon
alvast bedankt
Verwijderd
            Soms als je een javaspel download zit hij in een zipfile en zitte alle files er los in, maar meestal zit alleen het jar file ineen erin.
Nu heb ik een spel, in jarformaat en ik zou graag in de bestanden rommelen.
Weet iemand hoe ik alle losse bestanden van een jarbestand kan zien?
JA. Dat kan met MobilePhoneTools > Telefoonboek > Mobiele Telefoon > opslaan.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 13:04:
Hallo allemaal,
![]()
![]()
OF: gewoon alles naar outlook (express overzetten) (ook via MPT)
Verwijderd
Door het met winrar te openen (niet uitpakken).Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 13:27:
Soms als je een javaspel download zit hij in een zipfile en zitte alle files er los in, maar meestal zit alleen het jar file ineen erin.
Verwijderd
Mail Vodafone hierover. Ik had ook geen €10 euro bijgekregen. Heb ze gemailt en als reactie kreeg ik terug dat ik die actievoucher niet verstuurd zou hebben, maar wat ik wel gedaan heb... Moest toen kopie van aankoopbon sturen en heb afgelopen week de €10 alsnog gekregensuich schreef op 22 mei 2004 @ 10:57:
![]()
Verwijderd
Maar ik had begrepen dat die MobilePhoneTools alleen te gebruiken zijn met een datakabel? en niet met Bluetooth?rjongen schreef op 22 mei 2004 @ 13:28:
[...]
JA. Dat kan met MobilePhoneTools > Telefoonboek > Mobiele Telefoon > opslaan.
OF: gewoon alles naar outlook (express overzetten) (ook via MPT)
Mr-Lee
Verwijderd
Mobile Phone Tools is te gebruiken met Datakabel, Bluetooth, Infrarood en een Seriele kabelVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 13:58:
[...]
Maar ik had begrepen dat die MobilePhoneTools alleen te gebruiken zijn met een datakabel? en niet met Bluetooth?
Mr-Lee
Niet helemaal correct. Bij bijv die chrome cover staat bijgeschreven "Comes with an extended size battery door"rjongen schreef op 22 mei 2004 @ 11:09:
ja, mislukt he?!
Bij alle DayDeal klepjes is dat het geval.
Echt een lelijke bochel. (Daarom heb ik mijn Full housing Black nog dezelfde dag verkocht)
En bij verschillende andere staat "Comes with an standard/slim size battery door." Dit is voor een sterke batterij. Dus niet elke cover heeft zo'n "lelijke bochel"
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2004 14:10 ]
12 mm, ongeveer.. maar je moet gewoon wat proberenVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 12:37:
FF een vraagje voor Holleboomer:
dat weet ik, maar ik had het kleiner verwacht.Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 14:01:
[...]
Mobile Phone Tools is te gebruiken met Datakabel, Bluetooth, Infrarood en een Seriele kabel
[...]
Niet helemaal correct. Bij bijv die chrome cover staat bijgeschreven "Comes with an extended size battery door"
En bij verschillende andere staat "Comes with an standard/slim size battery door." Dit is voor een sterke batterij. Dus niet elke cover heeft zo'n "lelijke bochel"
Dit is scht overdreven lelijk.
Verwijderd
            Voor de mensen die erover denken een chrome faceplate te kopen bij daydeal, denk er nog ff over na; ik heb mijne nu een week en het "chroom" krast zo ontiegelijk makkelijk, echt goedkoop spul, ik heb er nu 2 blutsen chroom uit terwijl ik er niks anders mee doe dan bellen en in mn broek zak hebben, met de kwalitatief betere originele cover heb ik geen enkel krasje... ik heb nu dat binnenste blauwe van de orinigele en het binnenste grijze van de chrome af gehaald en nu plak ik dat grijze over mn originele cover...die chromen gaat de prullenbak in 

Verwijderd
Hmm kheb ook een chromen, maar k heb nog nergens last van........dr zit nog geen kras op en ik heb m ook gewoon meestal in mn broekzak.......maar je hebt wel gelijk dat die originele van beter kwaliteit isVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 16:13:
Voor de mensen die erover denken een chrome faceplate te kopen bij daydeal, denk er nog ff over na; ik heb mijne nu een week en het "chroom" krast zo ontiegelijk makkelijk, echt goedkoop spul, ik heb er nu 2 blutsen chroom uit terwijl ik er niks anders mee doe dan bellen en in mn broek zak hebben, met de kwalitatief betere originele cover heb ik geen enkel krasje... ik heb nu dat binnenste blauwe van de orinigele en het binnenste grijze van de chrome af gehaald en nu plak ik dat grijze over mn originele cover...die chromen gaat de prullenbak in
Ook een Optie : Als je Java Runtime op je PC hebt (Als je een wilekeurig Applet op het Internet kan zien dan heb je die
Zeg ik ook niet alleen mensen die iets verhelderen/duidelijk maken nadat het al tig keren is gevraagd welpoesje schreef op 22 mei 2004 @ 01:14:
offtopic:
ey..... behulpzame mensen zijn geen idioten![]()
            Heej mensen,
Ik heb dit topic zo'n beetje door zitten lezen en die V525 lijkt me wel een coole telefoon. Hij kan dus nog besteld worden via Vodafone voor €149,99 en dan krijg je daar in totaal 15 euro beltegoed bij. Vinden jullie het dit waard? Ik heb nu een Nokia 3330 met Vodafone abo. Kan ik dan door die reg.kaart in te sturen gewoon die 10 euro extra krijgen, of zullen ze dat weigeren omdat ik al abo. ben?
Hetzelfde pakket (ook Vodafone Izi Totaal met Motorola V525) kan ik ook bij een winkel kopen voor €129,00. Sowieso een betere deal natuurlijk, maar ik wilde hem eigenlijk liever bij Vodafone zelf of een fatsoenlijke telefoonwinkel kopen.
Iemand tips?
            Ik heb dit topic zo'n beetje door zitten lezen en die V525 lijkt me wel een coole telefoon. Hij kan dus nog besteld worden via Vodafone voor €149,99 en dan krijg je daar in totaal 15 euro beltegoed bij. Vinden jullie het dit waard? Ik heb nu een Nokia 3330 met Vodafone abo. Kan ik dan door die reg.kaart in te sturen gewoon die 10 euro extra krijgen, of zullen ze dat weigeren omdat ik al abo. ben?
Hetzelfde pakket (ook Vodafone Izi Totaal met Motorola V525) kan ik ook bij een winkel kopen voor €129,00. Sowieso een betere deal natuurlijk, maar ik wilde hem eigenlijk liever bij Vodafone zelf of een fatsoenlijke telefoonwinkel kopen.
Iemand tips?
            Als je al een tijdje abbo hebt, dan krijg je misschien wel korting op de foon (of de gratis v600) als je aboonoment verlengt. Daar zijn ze namelijk altijd heel blij mee  
 .

Die 10 euro extra is niet tegen geld inwisselbaar. Je kan zonder te unlocken wel gewoon je Voda abbo erin doen.
Ik weet niet wat voor voordelen Vodafone heeft t.o.v. die winkel, misschien dat de service en garantie beter is. Dan zou ik die 15 euro extra wel betalen en hem bij Vodafone kopen. Verder is er op dit moment geen 'betere' telefoon voor die prijs te vinden

Ik weet niet wat voor voordelen Vodafone heeft t.o.v. die winkel, misschien dat de service en garantie beter is. Dan zou ik die 15 euro extra wel betalen en hem bij Vodafone kopen. Verder is er op dit moment geen 'betere' telefoon voor die prijs te vinden
[ Voor 8% gewijzigd door IronFist op 22-05-2004 18:31 . Reden: ;) ]
Ow..........IronFist schreef op 22 mei 2004 @ 17:39:
Verder is er op dit moment 'betere' telefoon voor die prijs te vinden
            Nou, contractverlenging zit er momenteel nog niet aan te komen, anders was dat idd. een leuke mogelijkheid geweest.
Het voordeel vond ik natuurlijk ook dat ik die tel. niet hoef te unlocken, omdat providerlocked in mijn geval dus geen probleem is.
Die andere winkel is de Kijkshop, en ik weet niet precies hoe het daar zit met garantie. Zal op zich best wel goed zitten. Alleen weet ik niet of dat pakket dan ook providerlocked is, zodat ik ook mijn Vodafone Abo. simmetje er in kan knallen. Iemand die dit weet?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Edit: Ik neem aan dat IronFist bedoelt dat er op dit moment GEEN betere tel. voor die prijs is te vinden. En dat lijkt mij ook, als ik alle positieve reacties hierzo lees.
            Het voordeel vond ik natuurlijk ook dat ik die tel. niet hoef te unlocken, omdat providerlocked in mijn geval dus geen probleem is.
Die andere winkel is de Kijkshop, en ik weet niet precies hoe het daar zit met garantie. Zal op zich best wel goed zitten. Alleen weet ik niet of dat pakket dan ook providerlocked is, zodat ik ook mijn Vodafone Abo. simmetje er in kan knallen. Iemand die dit weet?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Edit: Ik neem aan dat IronFist bedoelt dat er op dit moment GEEN betere tel. voor die prijs is te vinden. En dat lijkt mij ook, als ik alle positieve reacties hierzo lees.
[ Voor 15% gewijzigd door HetBiggie op 22-05-2004 18:04 . Reden: julie mag met 2 ll'en... ]
Verwijderd
Voor die prijs krijg je inderdaad geen betere telefoon als de motorola v525. Misschien wordt je nog verleid door een Panasonic X60, maar daar zou ik niet voor vallen als ik jou was.HetBiggie schreef op 22 mei 2004 @ 18:00:
            Ik heb nu de V525 én de X60, maar ik vind de X60 maar slecht hoor. Zeer zwak schermpje, foto's van een slechte kwaliteit, geen bluetooth. Ik snap het niet. Óf de V525 is gewoon goedkoop, óf de X60 is duur. Wel is de X60 kleiner, en veel lichter. Dat dan weer wel. Maar als je moet kiezen, ga dan voor de V525, daar zit gewoon meer in. Wil je niet zo veel gebruik maken van data overdracht, wil je foto's maken waar je geen hoge eissen aan steld, ben je geen game freak, ga dan voor de X60. Anders gewoon de V525 pakken!

Dit topic is gesloten.
                                                     ![]()