Thanks voor de info --- is wel jammer dat het van een slechtere kwaliteit is; heb je meestal als het geen producten zijn van het originele merk. Maar zo'n transparante cover ziet er ook wel cool uit, krasjes vallen ook minder opVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 16:13:
Voor de mensen die erover denken een chrome faceplate te kopen bij daydeal, denk er nog ff over na; ik heb mijne nu een week en het "chroom" krast zo ontiegelijk makkelijk, echt goedkoop spul, ik heb er nu 2 blutsen chroom uit terwijl ik er niks anders mee doe dan bellen en in mn broek zak hebben, met de kwalitatief betere originele cover heb ik geen enkel krasje... ik heb nu dat binnenste blauwe van de orinigele en het binnenste grijze van de chrome af gehaald en nu plak ik dat grijze over mn originele cover...die chromen gaat de prullenbak in
Ik heb dus i.v.m. de inkoopactie bijna alle faceplates wel even in mijn hand gehad, en de zwarte zag er het robuust uit.Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 08:41:
[...]
Thanks voor de info --- is wel jammer dat het van een slechtere kwaliteit is; heb je meestal als het geen producten zijn van het originele merk. Maar zo'n transparante cover ziet er ook wel cool uit, krasjes vallen ook minder opPlus, je kunt je er een fotootje in kwijt
Verwijderd
Ik heb nu eindelijk de Motorola V525, maar als iemand mij belt, dan schakelt ie na 2 of 3x over op de voicemail.. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze tijd langer wordt??
Groeten BartvHooijdonk
Groeten BartvHooijdonk
Verwijderd
menu -> office tools -> vodafone -> instellingen -> voicemail -> rinkeltijd
en dan op 20 of 30 seconden zetten
Verwijderd
Als ik dat doe geeft ie aan:Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 10:50:
menu -> office tools -> vodafone -> instellingen -> voicemail -> rinkeltijd
Aanvraag niet uitgevoerd, programmeer VoiceMailbox nummer.
Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
Verwijderd
ik wil graag een full housing kopen op daydeal.com + een flashing keypad!
ik heb een v525@v600 weet iemand of het dan hetzelfde werkt als een v600?
hebben jullie andere ervaringen hiermee meld ut ff!
Verwijderd
heb jij een CC dan? Zou je anders maybe ook wat voor mij kunnen bestellen? (krijg je vooraf wel geld natuurlijkVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 12:33:
Waarom zou t niet werken. Wat zou moeten werken als een v600?Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 12:33:
creditcard
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 12:51 ]
Verwijderd
edit
bij de motorola v600 gaan er verschillende kleuren ledjes branden als je gebeld word geld dat ook voor de v525@v600 met een flashing keypad ?
bij de motorola v600 gaan er verschillende kleuren ledjes branden als je gebeld word geld dat ook voor de v525@v600 met een flashing keypad ?
[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 12:57 . Reden: niet heel je bericht gelezen ]
Verwijderd
Ik denk niet dat die kleuren ledjes gaan branden, maar het lijkt me logisch van niet, en ik neem aan dat dat flashing keypad wel gewoon werktVerwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 12:54:
edit
Zou je me kunnen toevoegen @ msn (of gewoon mailen, ook prima:P) ikben @ heinluinstra .nl (aan elkaar uiteraard
Die led die gaat branden op een v600 in verschillende kleuren is gewoon een extraatje op de v600 tov de v525. Je flashing keypad zal gewoon werken, dit zal zelfs werken in de buurt van een andere telefoon, aangezien ie flasht op straling.
Verwijderd
zie je die lichies van je flashing keypad wel als je gebeld word en je klepje zit dicht ?Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:10:
Die led die gaat branden op een v600 in verschillende kleuren is gewoon een extraatje op de v600 tov de v525. Je flashing keypad zal gewoon werken, dit zal zelfs werken in de buurt van een andere telefoon, aangezien ie flasht op straling.
edit
volgens mij zijn het extra grote batterij klepjes omdat er dan ruimte is voor een flashing battery ( of is dit een late reactie en wisten jullie dit al
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 13:20 ]
Verwijderd
JE HOEFT NIET ZO TE SCHREEUWEN, we horen je zo ook wel......ennuh die site is allang bekend, dies van poesje als k t me goed herinner.......
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 15:43 ]
Het downloaden van spellen via Bluetooth is toch niet illegaal? Of wel? Nou als het legaal is, dan deze vraag:
je hebt een jad en een jar filen, maar die jad is maar 1kb. Is dit de snelkoppeling ofzo? Moet je die ook op je foon zetten?
(mocht dit niet legaal zijn, edit de post dan maar!)
Ik hoor ook net van een vriend die ook de V525 heeft, dat het uitmaakt welke bluetooth adapter je hebt. Volgens mij is iedere bluetooth adapter goed toch? Of is er ook nog variatie in? Volgens mij lult die vriend maar wat (of het moet compatible zijn met bepaalde software misschien?)
je hebt een jad en een jar filen, maar die jad is maar 1kb. Is dit de snelkoppeling ofzo? Moet je die ook op je foon zetten?
Ik hoor ook net van een vriend die ook de V525 heeft, dat het uitmaakt welke bluetooth adapter je hebt. Volgens mij is iedere bluetooth adapter goed toch? Of is er ook nog variatie in? Volgens mij lult die vriend maar wat (of het moet compatible zijn met bepaalde software misschien?)
1. ja is best illegaal maar ach boeitproller schreef op 23 mei 2004 @ 17:21:
Het downloaden van spellen via Bluetooth is toch niet illegaal? Of wel? Nou als het legaal is, dan deze vraag:
2. JAD Files zijn soor tinfo files over het spelleke zelf en worden alleen bij Datakabel overdracht gebruikt......... en om dan je waarschijnlijk volgende vraag af te vangen :
Ja er is een soort JAD file creator voor het geval een spel zo'n file mist
3. Het beste schijnt die van de MyCom te werken en die van Sitecom + MSI......... ikzelf heb die van MyCom gekocht toen die nog 25 € kostte en ben er erg tevreden over
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Zo, net nog ff getest om voice records van mobiel te halen...
Als je een voice record opneemt vanuit nieuwbericht (mms of email, maakt nie uit welke van de 2) daar insert zegt en dan voice record. Als je dan hebt opgenomen is een geluidsbestande terug te vinden in /a/mobile/temp/ en heeft de extensie .amr
ook heb je wanneer je dan naar de preview van het bericht gaat, het opgenomen geluid op je sterkere ("polyfone") speakertje
Als je een voice record opneemt vanuit nieuwbericht (mms of email, maakt nie uit welke van de 2) daar insert zegt en dan voice record. Als je dan hebt opgenomen is een geluidsbestande terug te vinden in /a/mobile/temp/ en heeft de extensie .amr
ook heb je wanneer je dan naar de preview van het bericht gaat, het opgenomen geluid op je sterkere ("polyfone") speakertje
[ Voor 5% gewijzigd door poesje op 23-05-2004 18:29 ]
Vreemd dat die sites dan gewoon zo makkelijk te vinden zijn1. ja is best illegaal maar ach boeit

Ah ik neem bluetooth dus dan heb ik die niet nodig2. JAD Files zijn soor tinfo files over het spelleke zelf en worden alleen bij Datakabel overdracht gebruikt......... en om dan je waarschijnlijk volgende vraag af te vangen :
Niet nodig dus, maar je bent wel ruim/vooruit denkend zegJa er is een soort JAD file creator voor het geval een spel zo'n file mist
Maar er is dus geen ander type bluetooth die met andere frequenties werkt o.i.d? Want ik kan een goedkope (een of ander naamloos ding) kopen, die is niet zo duur. Anders zoek ik wel iets van een bekender merk. Het enige verschil wat er in zou kunnen zitten is toch gewoon dat het bereik minder is ofzo? Want ik kan me niet voorstellen dat een bekend merk wél werkt, en een onbekend merk niet. Immers, bluetooth is bluetooth, dus het moet zowiezo werken! Die dingen zijn behoorlijk prijzig, en ik wil niet te veel geld uitgeven, het moet doen wat íe moet doen, en meer niet. Mijn interesseerd het niet of het bekreik nu 1 of 100 meter is3. Het beste schijnt die van de MyCom te werken en die van Sitecom + MSI......... ikzelf heb die van MyCom gekocht toen die nog 25 € kostte en ben er erg tevreden over
Verwijderd
bij Daydeal kan je toch ook gewoon via overschrijving betalen of zie ik dat nou verkeerd? bij betaalopties kan je kiezen tussen creditcard en overschrijving/cheque...
Zelf gebruik ik de Conceptronic Bluetooth Adapter en die heeft bij mij altijd goed gewerkt.nero355 schreef op 23 mei 2004 @ 17:55:
[...]
3. Het beste schijnt die van de MyCom te werken en die van Sitecom + MSI......... ikzelf heb die van MyCom gekocht toen die nog 25 € kostte en ben er erg tevreden over
pricewatch: Conceptronic CBTU (BT 1.1, USB 1.1, 40m)
Verwijderd
Ik zie alleen:Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 21:04:
bij Daydeal kan je toch ook gewoon via overschrijving betalen of zie ik dat nou verkeerd? bij betaalopties kan je kiezen tussen creditcard en overschrijving/cheque...
CC
Paypal
Check or Money Order
dus die 'Money Order' is gewoon een overschrijving?!
Verwijderd
Ik heb een vraagje, is het mogelijk bij de Motorola V525 om 'anoniem' te bellen, zodat de ander mn nummer niet kan zien??
Waarom is het V600 topic gesloten
Omdat er spelletjes genoemd worden die legaal te downloaden zijn ofzo?
Mods, mag hij aub weer open?

Verwijderd
Rustig aan, alle illegale posts worden eruit gehaald en dan gaat 'ie weer openMotorola_V600 schreef op 24 mei 2004 @ 14:35:
Waarom is het V600 topic geslotenOmdat er spelletjes genoemd worden die legaal te downloaden zijn ofzo?
![]()
Die spelletjes zijn niet legaal te downloaden, doe niet als of je dom bent, er staat duidelijk in de post van korkal waarom hij dicht zit.
Nou ik kom ook maar weer eens langs. veel hoef ik hier niet meer te zijn, de vragen komen nu bijna altijd via msn
Nou ik kom ook maar weer eens langs. veel hoef ik hier niet meer te zijn, de vragen komen nu bijna altijd via msn
Even een vraagje misschien dat hij al eerder gesteld is anders sorry. Is er een mogelijkheid om de smsjes en telefoonboek via Bluetooth op te slaan op je pc, want ik heb mobile phonetools van Motorola en daar staat wel de V500 bij.
Oww rustig ben ik zeker hoor. Net of ik niet zonder het GoT forum kan...Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 14:55:
[...]
Rustig aan, alle illegale posts worden eruit gehaald en dan gaat 'ie weer open
Het was eigenlijk meer een vraagje wanneer hij weer open ging en sorry ik had het niet gelezen.
Je hoeft niet meteen te reageren op een toon van "doe niet zo dom". Ik stel een fatsoenlijke vraag, althans, ik probeer zo fatsoenlijk mogelijk over te komen, en daarbij verwacht ik ook een fatsoenlijk antwoord (dus niet in de trend van "jij bent dom")Nanax schreef op 24 mei 2004 @ 15:05:
Die spelletjes zijn niet legaal te downloaden, doe niet als of je dom bent, er staat duidelijk in de post van korkal waarom hij dicht zit.
Zie in mijn reactie hierboven dat ik het even niet goed gelezen had wat korkal postte.
EDIT: ik ben nu weg hier en wacht rustig af wanneer "mijn" topic weer open gaat
Nu back ontopic en proberen supercrazy te helpen
[ Voor 9% gewijzigd door Snoop op 24-05-2004 15:21 ]
er stond in de sluit message dat ie weer open ging als hij schoon was en dan kom je hier vragen of hij weer open gaat/mag, ja dan reageer ik zo, je vraagt naar de bekende weg
Dit kan als je naar je telefoonboek gaat en dan naar degene waar je heen wilt bellen. Dan druk je op de menutoets en dan op 'Verberg ID'. Daarna kun je degene bellen en wordt je telefoonnummer afgeschermd.Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 14:29:
Ik heb een vraagje, is het mogelijk bij de Motorola V525 om 'anoniem' te bellen, zodat de ander mn nummer niet kan zien??
Verwijderd
ik had laatst dat ik net me pa wou bellen en toen werd ik gebelt.
ineens ging me v525 af met een deuntje van hellomoto terwijl ik dat nergens in me foon kan vinden
weet iemand hier meer van want het deuntje was best lache
ineens ging me v525 af met een deuntje van hellomoto terwijl ik dat nergens in me foon kan vinden
Verwijderd
Weet iemand of dit kan?
Ik heb een bluetooth adapter. Nou wil ik via mijn pc met mijn tel internetten.
Kan dit? Ik het wel bij de optie webprofielen gezien dat je wel van alles kan invullen (Ip adres enzo).
Kan dit? Ik het wel bij de optie webprofielen gezien dat je wel van alles kan invullen (Ip adres enzo).

volgensmij is dat niet mogelijk (je hebt alleen de mogelijkheid om op je pc via je gsm te internetten)en als het via bt zou kunnen kan je net zo goed (in de meeste gevallen) achter je pc gaan zitten (meer functionaliteiten) aangezien je toch binnen een afstand van circa 10 meter vanaf een bluetooth aansluiting (bluetooth router of pc) moet bevinden. (gsm is klasse 2, als ik het goed heb, dus max bereik is ca 10 m.)Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 17:27:
Weet iemand of dit kan?
![]()
![]()
--------------------------
weet iemand al wat meer over de mogelijkheid (goedkoop) met deze gsm te kunnen chatten/msnen, er zit al wel iets van IM op ofzo, of ontbrak dat juist? en vodafone heeft Vodafone Messenger (maar daar heb je niks aan volgensmij).
[ Voor 15% gewijzigd door robert-630 op 24-05-2004 17:38 ]
Hoe is de antenne van de Motorola V525 eigenlijk? Geeft dit toestel een betere of slechtere ontvangst in vergelijking met andere toestellen? Natuurlijk weet ik dat e.e.a. afhangt van het netwerk en omgeving, maar de ene telefoon heeft dan nog een beter ontvangst/bereik dan de andere. Alvast bedankt voor de info!
Kan iemand mij hiermee helpensupercrazy schreef op 24 mei 2004 @ 15:11:
Even een vraagje misschien dat hij al eerder gesteld is anders sorry. Is er een mogelijkheid om de smsjes en telefoonboek via Bluetooth op te slaan op je pc, want ik heb mobile phonetools van Motorola en daar staat wel de V500 bij.
Ja en Nee maar wat ik zeker weet is dat je de V600 moet selecteren wil je ook maar enig contact er mee maken
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
nog een vraag
ik heb vodafone live al geactiveerd. Heeft t ook altijd gedaan. Nou is ineens dat gekke tekentje boven in me screen verdwenen en nou kom ik vodafone live niet meer op. hij geeft dezelfde melding als toen ik het nog niet had aangezet. Ik heb het opnieuw aan proberen te zetten maar toen gaf hij aan dat het al aan staat.
snap der nie veel meer van
ik heb vodafone live al geactiveerd. Heeft t ook altijd gedaan. Nou is ineens dat gekke tekentje boven in me screen verdwenen en nou kom ik vodafone live niet meer op. hij geeft dezelfde melding als toen ik het nog niet had aangezet. Ik heb het opnieuw aan proberen te zetten maar toen gaf hij aan dat het al aan staat.
snap der nie veel meer van
Dan moet je even je batterij eruit halen en dan je simkaart en vervolgens weer je simkaart en batterij erin. Bij mij hielp het toen (advies van Vodafone winkelVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 13:55:
men beltegoed was op maar dat is al weer bijgevult
ik snap er geen shit meer van
Over Mobile PhoneTools: hij vindt mijn V525 wel maar als ik de code heb gegeven voor bluetooth verificatie dan geef hij een error dat hij de commpoort ofzo niet kon installeren
Verwijderd
kan niemand me hiermee helpen want ik kan het beltoontje echt nergens in me foon vindenVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 16:50:
ik had laatst dat ik net me pa wou bellen en toen werd ik gebelt.
ineens ging me v525 af met een deuntje van hellomoto terwijl ik dat nergens in me foon kan vinden![]()

@ supercrazy
thnx, het heeft gewerkt
Dat krijg je alleen te horen als je telefoon opstart. Misschien kan je het wel ergens downloaden van internet

als je je thema op Moto zet krijg je die als BeltoonVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 15:39:
[...]
kan niemand me hiermee helpen want ik kan het beltoontje echt nergens in me foon vinden![]()
@ supercrazy
thnx, het heeft gewerkt
mm, nou nee, dat is net zoiets als parfum in de lucht spuiten en dan alles weer in t flesje doenVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 14:36:
is er ook een programma waarmee je jad-files om kunt zetten in jar?
(zal wel nie..?)
Verwijderd
Gheghe, goeie.......Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 19:29:
[...]
mm, nou nee, dat is net zoiets als parfum in de lucht spuiten en dan alles weer in t flesje doen.
Verwijderd
Die wap-site van Rousso. Als je je registreert krijg je toegang tot vele extra's waaronder mp3-ringtones.
Vergeten te melden gisteren (Sorry) :
Er is nu een Actie bij T For Telecom met een Sitecom USB BlueTooth Dongle voor maar 24,95 € !!!
Dat is dus net zo goedkoop als vroeger die eene Mycom Dongle
En hij is nog mooier ook vind ik 
Vond het wel aardig nuttig om hier te melden... ja toch ??
Er is nu een Actie bij T For Telecom met een Sitecom USB BlueTooth Dongle voor maar 24,95 € !!!
Dat is dus net zo goedkoop als vroeger die eene Mycom Dongle
DAMN! Net te laat, heb vandaag Bluetooth Sitecom USB adapter gekocht, voor 30 euro... Had ik mooi wat geld over gehad voor een tankje bezine voor de brommer
Achjah wat maakt het uit.
Ik hoop dat alles gaat werken! Nog iemand in mijn klas heeft een bluetooth fone, dus dat kan nog eens grappig worden (toevallig de T610, dus mijn spellen werken ook op zijn foon!).
Oh en nog een klein vraagje, zelf een screensaver maken, moet ik me dan aan bepaalde kleurcodes houden? Formaat weet ik al (i love google) maar over kleuren werd er niets gezegd. Zal wel gewoon full colour kunnen dan? Ach ik merk het vanzelf wel, ik ga heel mijn foon eerst kwa software modden (niet met flash of flex, dat durf ik niet) maar wel andere themes, beltoontjes, wallpapers, screensavers, games enz enz! Wie deze foon in elkaar gezet heeft is een genie! Voor weinig geld, extreem veel opties!

Ik hoop dat alles gaat werken! Nog iemand in mijn klas heeft een bluetooth fone, dus dat kan nog eens grappig worden (toevallig de T610, dus mijn spellen werken ook op zijn foon!).
Oh en nog een klein vraagje, zelf een screensaver maken, moet ik me dan aan bepaalde kleurcodes houden? Formaat weet ik al (i love google) maar over kleuren werd er niets gezegd. Zal wel gewoon full colour kunnen dan? Ach ik merk het vanzelf wel, ik ga heel mijn foon eerst kwa software modden (niet met flash of flex, dat durf ik niet) maar wel andere themes, beltoontjes, wallpapers, screensavers, games enz enz! Wie deze foon in elkaar gezet heeft is een genie! Voor weinig geld, extreem veel opties!
As said : Sorryproller schreef op 25 mei 2004 @ 20:16:
DAMN! Net te laat, heb vandaag Bluetooth Sitecom USB adapter gekocht, voor 30 euro... Had ik mooi wat geld over gehad voor een tankje bezine voor de brommer![]()
Moet dan wel via je PC he want van GSM naar GSM kan nietIk hoop dat alles gaat werken! Nog iemand in mijn klas heeft een bluetooth fone, dus dat kan nog eens grappig worden (toevallig de T610, dus mijn spellen werken ook op zijn foon!).
Ja vind ik ook en ehh......... : Neem een Plaatje dat je @ GooGle vindt en bekijk die gewoon kwa Eigenschappen wat betreft kleuren enzoOh en nog een klein vraagje, zelf een screensaver maken, moet ik me dan aan bepaalde kleurcodes houden? Formaat weet ik al (i love google) maar over kleuren werd er niets gezegd. Zal wel gewoon full colour kunnen dan? Ach ik merk het vanzelf wel, ik ga heel mijn foon eerst kwa software modden (niet met flash of flex, dat durf ik niet) maar wel andere themes, beltoontjes, wallpapers, screensavers, games enz enz! Wie deze foon in elkaar gezet heeft is een genie! Voor weinig geld, extreem veel opties!![]()
Verwijderd
Hi,supercrazy schreef op 25 mei 2004 @ 14:49:
[...]
Dan moet je even je batterij eruit halen en dan je simkaart en vervolgens weer je simkaart en batterij erin. Bij mij hielp het toen (advies van Vodafone winkel)
Over Mobile PhoneTools: hij vindt mijn V525 wel maar als ik de code heb gegeven voor bluetooth verificatie dan geef hij een error dat hij de commpoort ofzo niet kon installeren. Weet iemand een oplossing?
De eerste keer dat je MPT opstart moet je handmatig "Dial-up networking Gateway" verbinden. Heb je het trouwens geupdate naar MPT 2.19?
proller schreef op 25 mei 2004 @ 20:16:
DAMN! Net te laat, heb vandaag Bluetooth Sitecom USB adapter gekocht, voor 30 euro... Had ik mooi wat geld over gehad voor een tankje bezine voor de brommer
Verwijderd
Dat is inderdaad goedkoop.
Heb nog wel 1 liggen voor 20 euro. 1 x gebruikt om te testen. Hij werkt wel;)
Heb nog wel 1 liggen voor 20 euro. 1 x gebruikt om te testen. Hij werkt wel;)
nu nog ff illegaal bezig zijn..
wel leuk spul zo'n telefoon hihi
edit:
ohja volgens mij begint de accu kuren te krijgen.
als ik bel is die snel leeg.. maar ik hou t in de gaten..
[ Voor 30% gewijzigd door DetoR op 25-05-2004 23:19 ]
aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Verwijderd
Wie o wie kan mij simpel uitleggen hoe de fuck ik een email kan versturen
Wil een plaatje naar me eigen email adres sturen, maar krijg het niet voor elkaar om die email te versturen van me mobiel, ik krijg iedere keer kan geen verbinding maken schermpies ofzo
Ik nee ik ga geen 7 topics doorlezen, post het nog maar een keertje
Wil een plaatje naar me eigen email adres sturen, maar krijg het niet voor elkaar om die email te versturen van me mobiel, ik krijg iedere keer kan geen verbinding maken schermpies ofzo
Lekker dan! BLuetooth werkt niet 
Staat wel een icoon, my bluetooth nogwattes. Maar als ik die probeer te openen gebeurd er nix. Ik heb ook altijd pech!
Staat wel een icoon, my bluetooth nogwattes. Maar als ik die probeer te openen gebeurd er nix. Ik heb ook altijd pech!
Als je zo lui bent moet je t maar ergens anders gaan proberen...Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 00:14:
Wie o wie kan mij simpel uitleggen hoe de fuck ik een email kan versturen
Niet zo aanstellen. Hij lijkt niet te reageren, omdat er eerst nog een bluetooth setupwizard te voorschijn moet komen. Dus gewoon een keer starten, en dan even wachten.proller schreef op 26 mei 2004 @ 00:24:
Lekker dan! BLuetooth werkt niet
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 08:57 ]
Dat zal het denk ik wel zijn ik heb nog 2.16Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 21:31:
[...]
Hi,
De eerste keer dat je MPT opstart moet je handmatig "Dial-up networking Gateway" verbinden. Heb je het trouwens geupdate naar MPT 2.19?
Verwijderd
Ik heb nu ook een usb-kabel, en mpt heb ik voor elkaar gekregen om het te updaten naar versie 2.21b Nederlandstalig.
Nu heb ik even een vraag over dat P2KMan (weet niet of het kan, maar dat zien we dan wel
)
Hoe werkt dit precies? Ik kan er namelijk niet echt wijs uit worden.
Ik wil namelijk graag die "gelockte" plaatjes en ringtones weg hebben, maar ik kom er niet uit.
Heb al de topics doorgelezen, maar nog steeds snap ik het niet (ik ben niet blond, dus daar ligt het niet aan
)
Nu heb ik even een vraag over dat P2KMan (weet niet of het kan, maar dat zien we dan wel
Hoe werkt dit precies? Ik kan er namelijk niet echt wijs uit worden.
Ik wil namelijk graag die "gelockte" plaatjes en ringtones weg hebben, maar ik kom er niet uit.
Heb al de topics doorgelezen, maar nog steeds snap ik het niet (ik ben niet blond, dus daar ligt het niet aan
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 12:53 ]
Dat is het hem juist! Op een W98 PC doet alles het WEL. Op XP dus niet. Dat config scherm loopt vast, na het ingeven van de naam.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 08:55:
[...]
Als je zo lui bent moet je t maar ergens anders gaan proberen...
[...]
Niet zo aanstellen. Hij lijkt niet te reageren, omdat er eerst nog een bluetooth setupwizard te voorschijn moet komen. Dus gewoon een keer starten, en dan even wachten.
Wat ik heb geprobeerd?
- goolge- Er blijkt een WXP bluetooth patch te zijn? Maar nergens te downloaden?
- sitecom website - nieuweste drivers en toepassingen gedownload, geinstalleerd, maar nog hetzelfde probleem
- sitecom forum - is voor een onbepaalde tijd gesloten
Dus ik kom er niet meer uit (heb nog meer gezocht, maar dat zonder resultaat).
Oftewe, op een 98 machine wel, en op XP niet. Dan zit er toch iets fout in XP? Ik heb Service Pach 1 al, dat stond ook als mogelijke reden op, maar dat kan het dus niet zijn?
Iemand? Of zal ik een nieuw topic hier voor openen?
Ik heb hem nu geupdate naar v 2.21 (kan je via help en update doen) maar hij doet nog steeds niks kan iemand mij uitleggen stap voor stap hoe ik hem met bluetooth met Mobile PhoneTools moet verbinden plz?
MPT heeft met bluetooth dezelfde functies als met datakabel.Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 14:38:
wat kan je dan allemaal doen met MPT wat je niet met bluetooth kan doen?![]()
Patch hem is helemaal met alles wat relevant is aan je BT Dongle wat betreft USB en 802.11x toestanden en voordat ik aan de slag ging heb ik volgens mij nog een keer extra mijn PC opnieuw laten startenproller schreef op 26 mei 2004 @ 12:35:
Oftewe, op een 98 machine wel, en op XP niet. Dan zit er toch iets fout in XP? Ik heb Service Pach 1 al, dat stond ook als mogelijke reden op, maar dat kan het dus niet zijn?
Iemand? Of zal ik een nieuw topic hier voor openen?
Hoe lang doen de mensen hier met een batterij die al een tijdje gebruikt is met een 300min abbo ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Patchen? Hmmm Windows update volledig uitgevoerd, Intel Bus drivers geïnstalleerd, alles up to date, tenzij er één of andere Bluetooth patch is waar ik niets vanaf weet.nero355 schreef op 26 mei 2004 @ 15:07:
[...]
Patch hem is helemaal met alles wat relevant is aan je BT Dongle wat betreft USB en 802.11x toestanden en voordat ik aan de slag ging heb ik volgens mij nog een keer extra mijn PC opnieuw laten starten
GRAAG HIER VERDER PRATEN OVER MIJN BLUETOOTH USB DONGLE [rml][ hulp nodig] Bluetooh Netwerk USB Dongle werkt niet[/rml]
Dank u!
[ Voor 12% gewijzigd door Nik op 26-05-2004 16:29 ]
kan jeje fotos doormiddel van photoshop of een ander programma iets scherper maken? als t kan hoe moet t dan?
uhh.... ff topicje volgen misschienVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 15:36:
maar nog ff een vraagje...
ik zie nu wel overal op internet die games voor de v525 staan, die .jad en .jar files,
maar kun je nou die spellen via een datakabel op je mobiel zetten, ofzo??
zou het anders raar vinden waarom ze op internet staan, en je ze kunt downloaden...
kun je ze dus op je v525 zetten met een datakabel???
dan kun je zien dat je jar en jad kunt versturen via datakabel
en alleen jar hoeft te versturen als je BT gebruikt
met paint shop pro kan het makkelijkhmd01 schreef op 26 mei 2004 @ 17:05:
kan jeje fotos doormiddel van photoshop of een ander programma iets scherper maken? als t kan hoe moet t dan?
onder effects zit "sharpen"
[ Voor 57% gewijzigd door poesje op 26-05-2004 17:15 ]
kan je eigenlijk ook gewoon mp3's beluisteren?
Verwijderd
tuurlijk kan dat, lees de specsstavast schreef op 26 mei 2004 @ 18:20:
kan je eigenlijk ook gewoon mp3's beluisteren?
ik doe er 3 dagen mee, niet echt lang, maar voor mij genoeg. Maar wat bedoel je met 300min abbo? Dat maakt niets uit...JT schreef op 26 mei 2004 @ 15:18:
Hoe lang doen de mensen hier met een batterij die al een tijdje gebruikt is met een 300min abbo ?

Verwijderd
Ik vind et toch mooi kloten dat ik er amper 24 uur mee kan doenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:31:
[...]
ik doe er 3 dagen mee, niet echt lang, maar voor mij genoeg. Maar wat bedoel je met 300min abbo? Dat maakt niets uit...
8-10 Dagen
Maar ik bel weinig ...........
Heb je hem pas of al een tijdje ??
Heb je hem pas of al een tijdje ??
Als je een 90min abbo hebt dan bel je ws veel minderVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 18:31:
[...]
ik doe er 3 dagen mee, niet echt lang, maar voor mij genoeg. Maar wat bedoel je met 300min abbo? Dat maakt niets uit...
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
en lukt filmpjes maken met geluid erbij ook, want dan is het een top toetsel en koop ik hem
Verwijderd
Nee je kan geen filmpjes maken, alleen foto's........geluid opnemen wil btw wel.......stavast schreef op 26 mei 2004 @ 18:51:
[...]
en lukt filmpjes maken met geluid erbij ook, want dan is het een top toetsel en koop ik hem
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 19:13 ]
mp3's afspelen is ook goed
, heeft iemand misschien een foto die door het toestel is genomen en hoe lang kan je ongeveer opnemen eigenlijk?
bedankt voor jullie hulp
bedankt voor jullie hulp
Verwijderd
Het zou misschien kunnen dat het een domme vraag is die al eens is gesteld of zo (in ieder geval niet in deze topic):
Wat is het verschil tussen je telefoon flashen en flexen?
En hoe kan je ervoor zorgen dat je wel filmpjes af kunt spelen op je telefoon?
(flashen @ v600 of zo, maar hoe doe je dat)
Verwijderd
Ik ben hier pas maar ik heb wel alles al doorgelezenVerwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 19:17:
Het zou misschien kunnen dat het een domme vraag is die al eens is gesteld of zo (in ieder geval niet in deze topic):
het verschil is een beetje vaag maar staat er wel ergens op en over flashen en flexen mag niet gepraat worden op dit forum, anders had ik dat zelf ook al wel gevraagd hoe dat moest
Verwijderd
Deze melding:Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 15:57:
Oke nu heb ik wat hulp nodig, al een hele tijd maar ik wil nu toch echt een keer java games versturen
probleem=:
Ik kan gewoon ringtones etc verzenden
ik installeer dus moto service software
op deze site http://home.planet.nl/~viss3662/V525/mss.html volg ik de instructies enzo.
Maar ik krijg geen nieuw popup venstertje als ik mss opstart(wat wel zou moeten want 4nieuwe apparaten zouden zich moeten aanmelden zeggen ze)
vervolges als ik dan dus klik op activate java app loader
krijg ik dit
Establishing connection with Motorola phone...
No USB Devices Found
Establishing connection with Motorola phone...
No USB Devices Found
Heb precies hetzelfde. Kan je me vertellen wat je hebt gedaan.
Je moet P2k drivers installeren, je krijgt nu waarschijnlijk allemaal onbekende apparaten (of maar eentje) in je Apparaatbeheer te zien. Gewoon update driver doen en dan de stappen in de tutorial volgen.
Verwijderd
Heb de P2k drivers geinstaleerd en dat verloopt probleemloos. Er wordt gemeld dat de hardware goed is geinstaleerd en klaar voor gebruik is. Als ik nu bij bij apparatenbeheer kijk dan zie ik met een geel ! staan dat er een samengestelde USB apparaat is gevonden.IronFist schreef op 26 mei 2004 @ 20:59:
Je moet P2k drivers installeren, je krijgt nu waarschijnlijk allemaal onbekende apparaten (of maar eentje) in je Apparaatbeheer te zien. Gewoon update driver doen en dan de stappen in de tutorial volgen.
Als ik dan kies voor stuurprogramma bijwerken dan wil XP het stuurprogramma van
het samengestelde apparaat instaleren. Misschien een stomme vraag , maar wat bedoel je met update driver? Wat ik wel verassend vind is dat bij telefoon en modem opties in het configuratiescherm daar wel de motorola USB modem wordt gevonden. MPT 2 werkt overigens wel perfect. Als ik de tutorial volg dan gaat het niet goed:(
Ik hoop dat je me wat verder kan helpen.
Verwijderd
Welke geluiden kan ik allemaal weghalen via p2kman
ik zie namelijk wel allerlei geluiden staan in de map /a/mobile/audio/~alertfile....mid
maar hoe weet ik nu welke welke is?
Is hiervan ook een lijst bekend net zoals zo van die plaatjes die weg kunnen?
ik zie namelijk wel allerlei geluiden staan in de map /a/mobile/audio/~alertfile....mid
@Liquid Sky : Heb je wel die USB Patch voor XP en SP1a
Heb je niet gepost dacht ik ......
[ Voor 10% gewijzigd door nero355 op 26-05-2004 23:17 ]
Dat samengestelde usb apparaat met dat gele ! betekent dus dat ie de p2k drivers nog niet correct heeft geinstalleerd. Dat MPT wel goed werkt komt omdat je de USB Modem drivers wel goed hebt geinstalleerd (motorola USB modem). Twee verschillende drivers voor één apparaat is misschien wel verwarrend, maar je zou er wel uit moeten komen denk ik..Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 22:47:
[...]
Heb de P2k drivers geinstaleerd en dat verloopt probleemloos. Er wordt gemeld dat de hardware goed is geinstaleerd en klaar voor gebruik is. Als ik nu bij bij apparatenbeheer kijk dan zie ik met een geel ! staan dat er een samengestelde USB apparaat is gevonden.
Als ik dan kies voor stuurprogramma bijwerken dan wil XP het stuurprogramma van
het samengestelde apparaat instaleren. Misschien een stomme vraag , maar wat bedoel je met update driver? Wat ik wel verassend vind is dat bij telefoon en modem opties in het configuratiescherm daar wel de motorola USB modem wordt gevonden. MPT 2 werkt overigens wel perfect. Als ik de tutorial volg dan gaat het niet goed:(
Ik hoop dat je me wat verder kan helpen.
Verwijderd
Al eerder aan de orde geweest in dit topic, welke geluiden je kon verwijderen.........op howardforums kan je ergens een thread vinden met een lijst van alle geluiden......Verwijderd schreef op 26 mei 2004 @ 23:15:
Welke geluiden kan ik allemaal weghalen via p2kman
Verwijderd
Ik had zoiets raars.Ik wilde een SMSsie sturen en vervolgens viel mijn telefoon uit?
Is dit een serieus probleem? Of hoef ik me geen zorgen te maken?
Alvast bedankt
Is dit een serieus probleem? Of hoef ik me geen zorgen te maken?
Alvast bedankt

ZIjn er eigenlijk mensen die hun Vodafone V525 geflashed hebben naar een V600? Ik vraag me toch af of dit veel gedaan wordt. (geen verzoek om illegale software/firmware, geen verzoek om hulp erbij of uitleg whatsoever, gewoon de vraag of iemand dit al gedaan heeft.)
De foon bied mooie mogelijkheden, ik vermaakt me prima! ben er zojuist achter gekomen dat je élk formaat foto naar de foon kan zenden! Dus zelfs wallpapers van 1024x768, die dan wel lang duren om te laden, maar het gaat perfect! Ook .gif (animated) werken prima, in elk formaat! Ik ga vanmiddag met Macromedia Flash aan de slag, om wat leuke screensavers te maken!
De foon bied mooie mogelijkheden, ik vermaakt me prima! ben er zojuist achter gekomen dat je élk formaat foto naar de foon kan zenden! Dus zelfs wallpapers van 1024x768, die dan wel lang duren om te laden, maar het gaat perfect! Ook .gif (animated) werken prima, in elk formaat! Ik ga vanmiddag met Macromedia Flash aan de slag, om wat leuke screensavers te maken!
Heel veel mensen zelfsproller schreef op 27 mei 2004 @ 14:17:
ZIjn er eigenlijk mensen die hun Vodafone V525 geflashed hebben naar een V600? Ik vraag me toch af of dit veel gedaan wordt. (geen verzoek om illegale software/firmware, geen verzoek om hulp erbij of uitleg whatsoever, gewoon de vraag of iemand dit al gedaan heeft.)
Meen je nietDe foon bied mooie mogelijkheden, ik vermaakt me prima! ben er zojuist achter gekomen dat je élk formaat foto naar de foon kan zenden! Dus zelfs wallpapers van 1024x768, die dan wel lang duren om te laden, maar het gaat perfect! Ook .gif (animated) werken prima, in elk formaat!
Verwijderd
Zit er verschil tussen de Sitecom Bluetooth adapter USB 25,- en de Mycom Bluetooth USB Dongle 35,- behalve dan de prijs. Zijn ze beiden even goed in gebruik?nero355 schreef op 25 mei 2004 @ 19:56:
Vergeten te melden gisteren (Sorry) :
Dat is dus net zo goedkoop als vroeger die eene Mycom DongleEn hij is nog mooier ook vind ik
De Sitecom UBS Dongle werkt hier perfect, ik had even wat problemen met Windows XP Home editie, maar met de PRO editie instleerde hij in 1x (zal ik wel iets fout gedaan hebben onder Home)...
Maargoed, ik heb een leuke GoT screensaver gemaakt
maar die werkt dus niet op de foon. Misschien te groot? Misschien wel te veel frames? OF verkeerde kleuren? te snelle animatie (framerate?)? Valt nog best tegen eerlijk gezegd
Weer wat anders proberen dan maar 
P.S. op school ben ik nu bezig als systeembeheerder, ondertussen leer ik Java! Ik ben stukje voor beetje aan het ontdekken wat er allemaal mogelijk is, en nu heb ik ook een plug-in gevonden voor Java, die het mogelijk maakt met Bluetooth te connecten! Misschien is het dus wel mogelijk om een Java/Bluetooth chat programma te maken voor de V525! Misschien dat ik eens wat mensen bij elkaar moet gaan trommelen
. Mission Impossible? Geen idee, ik denk het niet, anders had iemand anders me al voor geweest natuurlijk!
Maargoed, ik heb een leuke GoT screensaver gemaakt

P.S. op school ben ik nu bezig als systeembeheerder, ondertussen leer ik Java! Ik ben stukje voor beetje aan het ontdekken wat er allemaal mogelijk is, en nu heb ik ook een plug-in gevonden voor Java, die het mogelijk maakt met Bluetooth te connecten! Misschien is het dus wel mogelijk om een Java/Bluetooth chat programma te maken voor de V525! Misschien dat ik eens wat mensen bij elkaar moet gaan trommelen
[ Voor 37% gewijzigd door Nik op 27-05-2004 16:27 ]
OMGsupercrazy schreef op 27 mei 2004 @ 17:16:
Weet niemand hier hoe je Mobile PhoneTools moet instellen met Bluetooth

Verwijderd
Ik had ooit deze "guide" geschreven (http://www.mobile-review.com/forum2/showthread.php?t=9180). Ik hoop dat je erwat mee kunt.supercrazy schreef op 27 mei 2004 @ 17:16:
Weet niemand hier hoe je Mobile PhoneTools moet instellen met Bluetooth
Dit topic is gesloten.