Het Grote Motorola V500/V525 Topic [VII]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.844 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:20
Het is echt raar hij geeft hierbij ook een error.

MPT vind mijn gsm ook wel maar als hij iets moet installeren geeft hij opeens een error: Installatie van compoort mislukt |:(

[ Voor 11% gewijzigd door supercrazy op 27-05-2004 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op 27 mei 2004 @ 17:36:
Het is echt raar hij geeft hierbij ook een error.

MPT vind mijn gsm ook wel maar als hij iets moet installeren geeft hij opeens een error: Installatie van compoort mislukt |:(
Heb je de motorola usb modem driver ook geinstalleert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-07-2024
proller schreef op 27 mei 2004 @ 15:27:

P.S. op school ben ik nu bezig als systeembeheerder, ondertussen leer ik Java! Ik ben stukje voor beetje aan het ontdekken wat er allemaal mogelijk is, en nu heb ik ook een plug-in gevonden voor Java, die het mogelijk maakt met Bluetooth te connecten! Misschien is het dus wel mogelijk om een Java/Bluetooth chat programma te maken voor de V525! Misschien dat ik eens wat mensen bij elkaar moet gaan trommelen :P. Mission Impossible? Geen idee, ik denk het niet, anders had iemand anders me al voor geweest natuurlijk!
eej man zou echt wel vet zijn dat je met een andere bluetooth zou kunne chatte... maja wel binne 10 meter maar je zou wel naar een andere klas gaan bv :) laat jeje voorderingen weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Ook geinstalleerd en werkt ook nie ik heb het al meerdere keren en op meerdere manieren geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op 27 mei 2004 @ 17:51:
Ook geinstalleerd en werkt ook nie ik heb het al meerdere keren en op meerdere manieren geprobeerd.
Voordat je MPT opstart moet je zorgen dat “Dial-up networking Gateway” -icontje groen wordt (dan is ie verbonden). Dit doe je door naar "Mijn Bluetooth-locaties/Motorola phone/" te gaan en vervolgens dubbel te klikken op het “Dial-up networking Gateway” -icontje.

Zodra ie groen wordt (verbonden met je phone), dan start je MPT op. Dit hoeft alleen de eerste (of eerste aantal) keer, daarna doet ie dit automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Dat is het probleem daarbij geeft hij de error: The Dial-up Networking connection failed: The operation could not be completed. The error was 0x810000015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-09 22:39

Scaror

Don't watch this!

proller schreef op 27 mei 2004 @ 15:27:
Ik ben stukje voor beetje aan het ontdekken wat er allemaal mogelijk is, en nu heb ik ook een plug-in gevonden voor Java, die het mogelijk maakt met Bluetooth te connecten! Misschien is het dus wel mogelijk om een Java/Bluetooth chat programma te maken voor de V525! Misschien dat ik eens wat mensen bij elkaar moet gaan trommelen :P. Mission Impossible? Geen idee, ik denk het niet, anders had iemand anders me al voor geweest natuurlijk!
Volgens mij blijft het niet mogelijk, maar vertel me eens waar die plug-in te vinden is, dan kan ik het eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ®Otto
  • Laatst online: 15-09 20:14
Misschien dat er mensen zijn die er belang bij hebben, bij t for telecom hebben ze een Bluetooth headset van Logitec in de aanbieding voor 59 euro, lijkt me niet duur. (Hij staat op de site bij accesoires)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag een v525 en ik ben hem aan het opladen en het batterij knippert betekent dat hij aan het opladen is of dat hij nie goed aangesloten is

???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Scaror schreef op 27 mei 2004 @ 18:35:
[...]

Volgens mij blijft het niet mogelijk, maar vertel me eens waar die plug-in te vinden is, dan kan ik het eens proberen.
http://www.jcp.org/en/jsr/detail?id=82
Bluetooth is an important emerging standard for wireless integration of small devices. The specification will standardize a set of Java APIs to allow these Java-enabled devices to integrate into a Bluetooth environment.
en ook hier iets in het kort (nog niet alles gelezen)

http://conferences.oreill...java2001/view/e_sess/1150
This last section will show the non-trivial issues with combining Java Jini and the Bluetooth Specification.

Attendees do not need any previous knowledge of Bluetooth. Anyone who is currently developing Bluetooth applications may find this seminar redundant, unless they are unclear about issues of using Java Jini over Bluetooth.
Misschien is dit nog niets, maar dit geeft wel aan dat Java met Bluetooth overweg kan toch? Ik denk dat ik ga beginnen met een simpele chat, met bijvoorbeeld de PC. Dat is immers een FTP verbinding (zo noemt de PC het). Als dan eenmaal die link gelegd is, en ik kan berichten intoetsen op mijn telefoon, en die laten verscheinen op de PC, dan ben ik al een heel eind. Als er dan nog iets gemaakt kan worden waarmee vanuit de Java applicatie, gezocht kan worden naar andere bluetooth apparaten, dan gaat het goed komen. Maar of dit mogelijk is weet ik niet, ik doe gewoon onderzoek, we zitten niet voorniets op GoT, en ik zal dan ook niet snel opgeven! Mocht er iemand zijn die ook interesse heeft in het maken van een dergelijk programma, laat het dan weten. Samenwerking is hierbij natuurlijk belangrijk!

Over het maken van die screensavers, als je 1fps insteld, lijkt het alsof de telefoon het wél goed doet, nog even proberen met een andere screensaver voordat ik dat hier post!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 19:04:
Ik heb sinds vandaag een v525 en ik ben hem aan het opladen en het batterij knippert betekent dat hij aan het opladen is of dat hij nie goed aangesloten is

???
Hij is aan het opladen, don't worry. Doe voor de grap je klepje eens open, dan zie je dat hij aan het opladen is (ik krijg een melding ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
90% zeker dat die java icm bt niet gaat werken. Het huidige java-os ondersteunt t gewoon niet. Er moet eerst een upgrade (java-os-flex) komen die dit ondersteunt. Maar ik wens je veel succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik weet het, heb er al over gelezen dat deze Java het niet ondersteund. Maar wie weet waar ik uineens op uit kom! Niet geschoten is ALTIJD mis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aan gezien dit nogal een groot topic is en ik geen zin heb om alle pagina af te gaan misschien kan iemand me dan helpen

***vergeef me als het al is gevraagd***

Hoe kan ik vodafone live beveiligen me een code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Volgens mij moet Motorola een interface bieden voor Java om Bluetooth te kunnen gebruiken. En ik dacht dat dat nou juist dus niet het geval was, zodat zelfs Java met Bluetooth libraries op onze Motorola telefoon niet de Bluetooth-hardware kan aanspreken. Ik hoop dat ik het mis heb, ik zal eens gaan lezen en klooien met bovenstaande links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 19:37:
aan gezien dit nogal een groot topic is en ik geen zin heb om alle pagina af te gaan misschien kan iemand me dan helpen

***vergeef me als het al is gevraagd***

Hoe kan ik vodafone live beveiligen me een code
je kan het blokkeren
menu --> instellingen --> beveiliging --> slot toepassing --> vodafone live --> vergrendelen

en ja, was al gevraagd >:)

alleen de standaard code weet ik nie meer, 0000 of 1234 volgens mij :?
correct me if I'm wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Scaror schreef op 27 mei 2004 @ 19:39:
Volgens mij moet Motorola een interface bieden voor Java om Bluetooth te kunnen gebruiken. En ik dacht dat dat nou juist dus niet het geval was, zodat zelfs Java met Bluetooth libraries op onze Motorola telefoon niet de Bluetooth-hardware kan aanspreken. Ik hoop dat ik het mis heb, ik zal eens gaan lezen en klooien met bovenstaande links.
Daar ben ik dus ook bang voor. Het is dat ik geen idee heb van hoe de V525 in elkaar zit, anders had het misschien mogelijk geweest een andere Java versie te flashen(?) in de V525, bijvoorbeeld een java versie vanuit een foon die dit wél ondersteund. Tot zover lijkt het er dus op dat het niet gaat werekn, maar wie weet wat die plug-in uit gaat halen. Misschien ga ik eerst eens proberen een simpel programma te draaien op de V525, scheint ook niet makkelijk te zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op 27 mei 2004 @ 18:03:
Dat is het probleem daarbij geeft hij de error: The Dial-up Networking connection failed: The operation could not be completed. The error was 0x810000015
Sorry, dan weet ik het ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Nou, ik heb al een paar dingen gemaakt voor de V525 ;)

Maar dit is wat ik tot nu toe ontdekt heb over je plug-in:
De site waar de 'plug-in' te vinden is, is alleen een site waar een voorstel is gedaan voor een specificatie van Bluetooth in Java. Zo kun je de specificatie downloaden en zie je bij elke functie in de source staan:
code:
1
throw new RuntimeException("Not Implemented! Used to compile Code");

Volgens mij is deze specificatie 'aangenomen', en moet de fabrikant zelf een invulling geven aan deze functies, zodat het werkt met hun hardware. Motorola zal dus deze classes moeten implementeren en op haar GSM's zetten, voordat we Bluetooth kunnen gebruiken.

Er kan nu nog 1 ding geprobeert worden:
De J2ME die je kunt downloaden op java.sun.com bevat geen classes die voldoen aan de gegeven specificatie. Dus STEL dat Motorola toch een java librarie svoor bluetooth op de telefoon heeft gezet, dan kunnen we er toch niet voor compilen, omdat dus die classes niet bestaan. Daarom kun je jouw 'plug-in' downloaden, zodat het programma iig compileert (letterlijk de zin die gethrowed wordt). Vervolgens zet je de gecompileerde jar op de telefoon, waarna niet deze dummy classes worden aangeroepen, maar de Motorola classes. Dat is nog het proberen waard, maar ik verwacht er niet veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nero355 schreef op 26 mei 2004 @ 23:16:
@Liquid Sky : Heb je wel die USB Patch voor XP en SP1a :? Heb je niet gepost dacht ik ......
Klopt heb ik niet gepost heb idd SP1 maar niet SP1a. USB Patch heb ik net van de
MS site afgehaald. Nu nog even op zoek naar de SP1a.

Hoop wel dat het dat is:)

Laat het nog wel even horen als het is gelukt .
ThNx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-12-2024
proller schreef op 27 mei 2004 @ 19:56:
Daar ben ik dus ook bang voor. Het is dat ik geen idee heb van hoe de V525 in elkaar zit, anders had het misschien mogelijk geweest een andere Java versie te flashen(?) in de V525, bijvoorbeeld een java versie vanuit een foon die dit wél ondersteund. Tot zover lijkt het er dus op dat het niet gaat werekn, maar wie weet wat die plug-in uit gaat halen. Misschien ga ik eerst eens proberen een simpel programma te draaien op de V525, scheint ook niet makkelijk te zijn :X
ik weet dat er een "JAVA_G_0B_TRIPLET_04_05R" denk dat dit een update is, maar zeg er zo verder niks over... aangezien ik het een riskant iets vind voor m'n java-apps (dat die het misschien nie meer doen)

edit:
Scaror schreef op 27 mei 2004 @ 20:03:

De site waar de 'plug-in' te vinden is, is alleen een site waar een voorstel is gedaan voor een specificatie van Bluetooth in Java. Zo kun je de specificatie downloaden en zie je bij elke functie in de source staan:
code:
1

Volgens mij is deze specificatie 'aangenomen', en moet de fabrikant zelf een invulling geven aan deze functies, zodat het werkt met hun hardware. Motorola zal dus deze classes moeten implementeren en op haar GSM's zetten, voordat we Bluetooth kunnen gebruiken.

De J2ME die je kunt downloaden op java.sun.com bevat geen classes die voldoen aan de gegeven specificatie. Dus STEL dat Motorola toch een java librarie svoor bluetooth op de telefoon heeft gezet, dan kunnen we er toch niet voor compilen, omdat dus die classes niet bestaan. Daarom kun je jouw 'plug-in' downloaden, zodat het programma iig compileert (letterlijk de zin die gethrowed wordt). Vervolgens zet je de gecompileerde jar op de telefoon, waarna niet deze dummy classes worden aangeroepen, maar de Motorola classes. Dat is nog het proberen waard, maar ik verwacht er niet veel van.
hmm.... klinkt heel logisch
't is dus gewoon nog ff geduld hebben met dat BT in java

[ Voor 60% gewijzigd door poesje op 27-05-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dit is misschien leuk voor de andere mensen: als je met je telefoon dicht een foto wil nemen: ga naar camera, dan stel je een autotimer in en vervolgens doe je de telefoon dicht. Dan telt ie af en maakt ie een foto. VErvolgens kan je via de externe toetsen deze foto opslaan. Toch weer iets leuks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 20:21:
Ok, dit is misschien leuk voor de andere mensen: als je met je telefoon dicht een foto wil nemen: ga naar camera, dan stel je een autotimer in en vervolgens doe je de telefoon dicht. Dan telt ie af en maakt ie een foto. VErvolgens kan je via de externe toetsen deze foto opslaan. Toch weer iets leuks :)
sweet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Ik heb dat 'ene' ding geprobeert, maar Java geeft een Applicatie fout op de GSM. Voeg ik de (iets aangepaste) dummy Bluetooth classes toe, dan krijg ik geen Applicatie fout. Conclusie: De V525 heeft standaard geen ondersteuning voor Bluetooth via Java. En zal dat zonder update van de GSM ook nooit kunnen.
Dit wisten we eigenlijk al, maar nu is het 100% zeker en is er ook geen hoop meer :(.

edit: Tenzij de gevonden plug-in niet de standaard is geworden, Motorola een eigen standaard heeft bedacht of ik een fout heb gemaakt. Maar ik geloof dat dit een erg kleine kans is.

[ Voor 21% gewijzigd door Scaror op 27-05-2004 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
jammer zou vet zijn geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

ik heb via bluetooth mp3 gestuurd naar mijn fone. en daarna weer gewist voor een andere.
maar nu kan ik niet meer komen in geluidsprofielen. wel instellen of het zacht, tril enz is. maar niet wijzigen van melodie enz.

ik heb nog de originele v525 geen flex of zoiets.
weet iemand mischien hoe ik dit kan verhelpen.

ik heb nog geprobeerd de eerste mp3 terug te zetten en weer in te stellen als beltoon.
ook resetten naar fabrieksinstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:20:
hoi,

ik heb via bluetooth mp3 gestuurd naar mijn fone. en daarna weer gewist voor een andere.
maar nu kan ik niet meer komen in geluidsprofielen. wel instellen of het zacht, tril enz is. maar niet wijzigen van melodie enz.

ik heb nog geprobeerd de eerste mp3 terug te zetten en weer in te stellen als beltoon.
probeer je telefoon eens te rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:21:
[...]

probeer je telefoon eens te rebooten.
ik heb het al een paar dagen.
hij is al paar keer aan en uit geweest.
heb je maybe nog andere tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:23:
[...]

ik heb het al een paar dagen.
hij is al paar keer aan en uit geweest.
heb je maybe nog andere tips
misschien de standaard ringtones naar je mobiel sturen
(hier een backup van de meeste standaard ringtones)

na het erop zetten ff je mobiel opnieuw opstarten, en als het goed is werkt het dan weer... anders zul je waarschijnlijk een kabel moeten kopen om het te corrigeren

edit:
misschien kun je via BT lege tekst bestandjes met de namen "TempToneDB.db" en "MyToneDB.db" naar de audio folder van je mobiel sturen, dan rebooten

[ Voor 16% gewijzigd door poesje op 27-05-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Scaror schreef op 27 mei 2004 @ 20:03:

code:
1

Tegenvaller dat het niet werkt dan! Maar ik geef niet snel op, ik zoek gewoon verder, wie weet waar ik nu weer mee aan kom zetten! 8)7

Maar je ahd dus zelf al wat dingen gemaakt? Misschien de moeite om die op een servertje te zetten? Misschien ook wel leuk om een beetje mee te experimenteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 27 mei 2004 @ 22:53:
[...]

misschien de standaard ringtones naar je mobiel sturen
(hier een backup van de meeste standaard ringtones)

na het erop zetten ff je mobiel opnieuw opstarten, en als het goed is werkt het dan weer... anders zul je waarschijnlijk een kabel moeten kopen om het te corrigeren

edit:

misschien kun je via BT lege tekst bestandjes met de namen "TempToneDB.db" en "MyToneDB.db" naar de audio folder van je mobiel sturen, dan rebooten
bedankt maar als ik ze uitpak.
dan zijn het bestanden met andere namen snap je. die kan ik dan moeilijk terug zetten als ik niet weet welke welke is
ik heb trouwens alleen 2 muziek bestanden verwijder die standaard op zatten.
die van sombero of zo en nog een andere die een mp3 was. ( dans achtig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 27 mei 2004 @ 20:13:
[...]

ik weet dat er een "JAVA_G_0B_TRIPLET_04_05R" denk dat dit een update is, maar zeg er zo verder niks over... aangezien ik het een riskant iets vind voor m'n java-apps (dat die het misschien nie meer doen)
Is idd een update, maar deze zit al bij de laatste flashes......Om te zien welke javapack je hebt: download met p2kman het bstand J2MEPCK uit de map /a/mobile/kjava/ en open die in notepad..........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 23:03:
[...]

dan zijn het bestanden met andere namen snap je. die kan ik dan moeilijk terug zetten als ik niet weet welke welke is
de standaard ringtonen staan op je mobiel als alertfile gevallen, de mobiel geeft ze zelf een andere naam

(volgens mij word de naam van die alertfiles uit de langpack gehaald, aangezien er sommige beltonen een andere naam hebben bij een andere taal.... dacht ik tenminste)
[...]

Is idd een update, maar deze zit al bij de laatste flashes......Om te zien welke javapack je hebt: download met p2kman het bstand J2MEPCK uit de map /a/mobile/kjava/ en open die in notepad..........
hmmm.... zit ff te kijken, maar heb da bestand nie op m'n mobiel :?

[ Voor 38% gewijzigd door poesje op 27-05-2004 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

het is nog steeds niet gelukt.
heeft nog iemand andere tips.

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poesje schreef op 27 mei 2004 @ 23:09:
hmmm.... zit ff te kijken, maar heb da bestand nie op m'n mobiel :?
Vreemd, misschien gedeleted ofzo, deze javapack is er trouwens ook al G_0B_TRIPLET_06_03R........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

proller schreef op 27 mei 2004 @ 23:01:

Maar je ahd dus zelf al wat dingen gemaakt? Misschien de moeite om die op een servertje te zetten? Misschien ook wel leuk om een beetje mee te experimenteren :)
Die dingen staan al online ;) en heb er hier al over gepost. Voor jou dan nog een keer: http://www.bzzt.net/~robvanaarle/gsm/
En nee, MarioKart is geen spel, maar slechts een implementatie van een Mode 7 graphics engine met de textures van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Hmm gaat goed hoor :X

Probeer ik weer eens wat te sturen naar de foon, doet íe het niet! Hij geeft op WXP wel dat schermpje dat hij over gaat zenden (FTP connection nogwat), en dan moet de progressbar gaan lopen maar dat doet hij dus niet! De foon geeft wél het bluetooth logo aan, dat hij wil ontvangen. Ook als ik instel dat hij eerst permissie moet geven om te verbinden, dan moet ik op "sta toe" drukken, en dan gebeurd er niets, totdat na een minuut ik een melding op mijn blueraublad krijg "could not establish connection". Best wel vreemd? Hiervoor werkte alles prima! Zelfs nieuwe drivers + software geïnstalleerd, maar met geen mogelijkheid werkt het meer. WXP vind de foon wel, hij kan ook verbinding maken, maar bij het zenden gaat het fout. Heb ik dat weer |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scaror

Scaror

Don't watch this!

Voordat ik iets met bluetooth overzend zet ik altijd de GSM uit en weer aan. Daarna kies ik 'vind mij' in het menu en laat ik de computer naar apparaten zoeken. Dan gaat 't altijd goed bij mij. Als ik niet reboot en/of 'vind mij' niet gebruik dan krijg ik soms ook de problemen die jij beschrijft.

[ Voor 14% gewijzigd door Scaror op 28-05-2004 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Scaror schreef op 28 mei 2004 @ 14:03:
Voordat ik iets met bluetooth overzend zet ik altijd de GSM uit en weer aan. Daarna kies ik 'vind mij' in het menu en laat ik de computer naar apparaten zoeken. Dan gaat 't altijd goed bij mij. Als ik niet reboot en/of 'vind mij' niet gebruik dan krijg ik soms ook de problemen die jij beschrijft.
same story here :)

hey nickie hoe heb jij die sombrero verwijdert met Bluetooth dan?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Best wel gaar dan :S Ook als ik mijn mob uit heb gezet, en vervolgens weer aanzet, XP opgestrart heb, en dan naar apparaten laat zoeken, vind hij hem wel, maar reageerd gewoon niet. Ik kan wel plaatjes van mijn mob naar mijn PC verplaatsen, maar van de PC niet meer naar mijn mob. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:06:
[...]

same story here :)

hey nickie hoe heb jij die sombrero verwijdert met Bluetooth dan?
die heb ik via msi bluetooth software gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

proller schreef op 28 mei 2004 @ 17:05:
Best wel gaar dan :S Ook als ik mijn mob uit heb gezet, en vervolgens weer aanzet, XP opgestrart heb, en dan naar apparaten laat zoeken, vind hij hem wel, maar reageerd gewoon niet. Ik kan wel plaatjes van mijn mob naar mijn PC verplaatsen, maar van de PC niet meer naar mijn mob. 8)7
Oplossing: Batterij eruit en er weer in!

Hoofdprijs: 20 nieuwe beltonen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickie schreef op 28 mei 2004 @ 17:29
die heb ik via msi bluetooth software gewist.[/quote]

ik heb effe gezocht, maar waar heb jij m gedownload?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand in welke **WINKEL** ik een usb datakabel kan kopen voor v525 (Ik woon in rotterdam)

En weten jullie of ik een BLUETOOTH ADAPTER USB kan gebruiken voor het uploaden van games en ik daar aparte software voor nodig

(ik heb de v525 sinds gister dus brand me niet af als ik iets verkeerds vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15-09 21:56

TMC

Dat je de V525 sinds gisteren hebt is geen reden om de startpost van dit topic niet effe door te bladeren. Echt, hoe kan je die gigantische post in godsnaam missen? Alleen als je te onzelfstandig bent om iets zelf uit te zoeken lijkt mij.

Dit slaat trouwens op het Bluetooth gedeelte in jouw post, over die USB datakabel weet ik niet.

[ Voor 18% gewijzigd door TMC op 28-05-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 22:12:
weet iemand in welke **WINKEL** ik een usb datakabel kan kopen voor v525 (Ik woon in rotterdam)

En weten jullie of ik een BLUETOOTH ADAPTER USB kan gebruiken voor het uploaden van games en ik daar aparte software voor nodig

Je kan gewoon een Bluetooth USB adapter kopen van bijv. Sitecom daar zit alle software in en je kan zo games uploaden. Ik heb pas nog Splinter Cell 2 erop gezet.

Je kan er een bijvoorbeeld bij Dixons halen.

[ Voor 5% gewijzigd door supercrazy op 28-05-2004 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 21:43:
nickie schreef op 28 mei 2004 @ 17:29
die heb ik via msi bluetooth software gewist.
ik heb effe gezocht, maar waar heb jij m gedownload?[/quote]

hoi,

zat gewoon bij me bluetooth.
en ik heb m niet gewist. want je kan deze niet zien.
is gewoon een nul bestand maken met de naam en dan .mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
heeft iemand hier de Aston martin statup en goodbye animaties werkend?
ik heb het namelijk niet werkend ( alleen startup) en goodbye neit.
ik doe het volgende , de files gooi ik met p2kman in /a/ en met MSS zet ik startup logo op activated...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ik krijg geen bewegende screensavers aan de praat. Hij opend wel, maar blijft hangen op frame 1. Zijn er geen standaarden voor? Want een originele screensaver kan ik niet uploaden naar mijn pc om te kijken hoe die in elkaar steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 29 mei 2004 @ 10:08:
Ik krijg geen bewegende screensavers aan de praat. Hij opend wel, maar blijft hangen op frame 1. Zijn er geen standaarden voor? Want een originele screensaver kan ik niet uploaden naar mijn pc om te kijken hoe die in elkaar steekt.
Ik heb ook al zelf screensavers (gewoon ani gifs dus) gemaakt, maar die doen het verder wel......ze spelen echter wel een stuk slomer af op je phone dan op je computer, maja das logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Kun je er eens 1 posten? Ik maak ze met Macromedia Flash, en ik sla ze dan op als animated gif.

Afbeeldingslocatie: http://www.hbf.25s.com/GoT.gif

^ Iets wat ik in elkaar gezet heb, try-out, ik wist niets beters :9

[ Voor 40% gewijzigd door Nik op 29-05-2004 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 22:12:
euhm, waar heb je die gekocht dan? Ik dacht dat geen een winkel em meer had? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Ze zijn er nog wel hoor, op bestelling, een maat van me (Erik) zou um ook dit weekend gaan kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 10:19:
[...]

euhm, waar heb je die gekocht dan? Ik dacht dat geen een winkel em meer had? :?
Mediamarkt (Rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 11:18:
[...]

Mediamarkt (Rotterdam)
Denk je dat ze ze nu in hun magazijn hebben? anders rijd ik er ff naar toe en koop ik em, of moet je persé bestellen? :9 :X

edit:
bedoel je btw winkelcentrum alexandriumII ?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem bij alexandrium gehaald ze hadden er toen nog een aantal liggen in de vitrine (Je hoeft niet te bestellen, als ze hem nog hebben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

proller schreef op 29 mei 2004 @ 10:19:
Kun je er eens 1 posten? Ik maak ze met Macromedia Flash, en ik sla ze dan op als animated gif.

[afbeelding]

^ Iets wat ik in elkaar gezet heb, try-out, ik wist niets beters :9
Hmm nee die doet het bij mij idd ook niet, maar kheb m net ff geopend en als nieuwe ani gif gesaved en nu doet ie het bij mij wel.......

Afbeeldingslocatie: http://aahhh.50free.net/GoT2.gif
probeer deze maar eens op je phone te zetten, als t goed is doet ie t nu wel........ik gebruik btw ulead gif animator

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Laatst online: 07-04-2021
(Ik heb pas nog Splinter Cell 2 erop gezet.)

Waar kan ik dit spel halen want op die de eerste pagina van deze topic staan wel sites en ook een met splintercell maar die doet ut nie. Dus weet iemand misschien nog een site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jippie! ik was net aan het navragen bij alexandrium of ze em nog hadden, nee dus, toen hing ik op en belde dixons me 1 seconde later om te zeggen dat ze "een verassing hadden " :D IK HEB EM (sorry voor de gebruikers die dat soort berichten niet waarderen) :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s.Zero schreef op 29 mei 2004 @ 15:06:
(Ik heb pas nog Splinter Cell 2 erop gezet.)

Waar kan ik dit spel halen want op die de eerste pagina van deze topic staan wel sites en ook een met splintercell maar die doet ut nie. Dus weet iemand misschien nog een site
hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s.Zero
  • Laatst online: 07-04-2021
Die site van bart smit is wel een site waar je splinter cell 2 kan halen maar dat kost geld.
Weet iemand ook of je hem ergens gratis kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s.Zero schreef op 29 mei 2004 @ 17:01:
Die site van bart smit is wel een site waar je splinter cell 2 kan halen maar dat kost geld.
Ik weet wel een site, maar volgens mij mag dat niet gepost worden (zoja, wil ik het alsnog wel doen). Misschien moet je even in google zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 11:25
Hier wat pics van mijn V525

Afbeeldingslocatie: http://img77.photobucket.com/albums/v233/Younesse/Moto1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img77.photobucket.com/albums/v233/Younesse/Moto2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img77.photobucket.com/albums/v233/Younesse/Moto3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 17:40:
[...]

Ik weet wel een site, maar volgens mij mag dat niet gepost worden (zoja, wil ik het alsnog wel doen). Misschien moet je even in google zoeken.
Hij staat ergens nog in dit topic de link maar je mag hem hier niet posten dus.....zoeken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

weet iemand een oplossing voor mijn probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Younesse88 schreef op 29 mei 2004 @ 17:59:
Hier wat pics van mijn V525
...
Zo in dat original motorola zilver vind ik hem ook wel mooi (dacht eerst dat het 'n belgische V500 was maar zag dat je een logo hebt vewijderd.)

Gebruik je nog de gewoon V525-software? Want ik zie op het onderste plaatje dat je buitendisplay de naam weergeeft (na alle waarschijnlijkheid) van het spel dat je speelt, ik heb dat nog nooit bij mij gezien. Ik heb alleen de klok, geluidsprofielen mededeling en camerafunctie info van het buitendisplay kunnen aflezen. Zo ja, hoe heb je dat dan gedaan?

edit: wat zijn die 4 puntjes op het buitenste deel van de cover die uitsteken? heb je een cover gekocht en een vodafone zilveren middenstuk erin gezet?

[ Voor 12% gewijzigd door robert-630 op 30-05-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

s.Zero schreef op 29 mei 2004 @ 17:01:
Jij zegt net dat je de startpost hebt gelezen, daar stond dit namelijk ook in:

* Pas op met copyright vooral van games!

Er mogen dus geen links geplaatst worden naar sites waar je spellen kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
ik moet zeggen dat de V525 behoorlijk stevig is...
die van mij viel vandaag ongeveer 5 meter

hij zat nie goed op m'n riem geclipt...
raakte hem ergens mee, en toen viel ie tussen de trap treden door
hoorde hem 2 a 3 keer stuiteren
toen ik beneden kwam, lag ie opengeklapt
en alles deed het gewoon nog (niet eens een krasje/deukje)
moet er wel bij zeggen dat ik er zo'n clamshell hoesje van daydeal omheen heb

[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 29-05-2004 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-10-2022
weet misschien iemand of er een "demo" van het toestel is, zodat je een beetje via je computer het menu kan bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Weet iemand een internetwinkel in Nederland waar je allemaal accesoires kan kopen voor de V525 zoals flashing attenes enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stavast schreef op 29 mei 2004 @ 20:39:
weet misschien iemand of er een "demo" van het toestel is, zodat je een beetje via je computer het menu kan bekijken.
www.mobile-review.com heeft een revieuw over de V300 V525 en V500 en V600 in één review als ik het goed heb en daar wordt ook het menu van de V525 en V500 (zelfde) besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

******SORRY heb het al gevonden******

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2004 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Het wordt tijd dat er meer spellen / applicaties komen voor de foon! Ik begin me te vervelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, bij mijn V525 komt er steeds meer speling op het scharnierpunt van de klep. Meer mensen hier last van toevallig?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
proller schreef op 30 mei 2004 @ 01:48:
Het wordt tijd dat er meer spellen / applicaties komen voor de foon! Ik begin me te vervelen ;)
Die zijn er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Applicaties ook? Valt wel mee hoor.

Ik heb nu:

- Yoyo Fighter (aanrader! simpel maar wel leuk!)
- Notepad (gebruik ik voor school)
- Rayman 3 (heel leuk maar soms moeilijk besturen)
- Tomb Raider 3 (ziet er niet uit, maar af en toe wel grappig, leuke puzzle)
- Splinter Cell, Pandora Tomorrow (verslavend!)
- Caveman (gewoon raar spel, niet leuk)
- Sk8Trix (vaag spel, kan leuk zijn als je er van houd)
- Tetris (ja, wie kent het niet?)
- Tom & Jerry (niet zo heel leuk, mijn zusje speelt het wel eens)
- Wax (snowboard spel, vaag gedaan (camera positie van voren is niet mooi, je ziet niet wat eraan komt)

Maargoed, ik blijf goed zoeken hoor! Google en eMule zijn mijn beste vrienden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
heej

wat dacht je van:

- collin mcrea rally 04
- prince of persia
- snake
- worms
- Ferrari Experience
- fifa 2004
- motogp 1,2
en de rest is al genoemd

gegroet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
quote: Zo in dat original motorola zilver vind ik hem ook wel mooi (dacht eerst dat het 'n belgische V500 was maar zag dat je een logo hebt vewijderd.)

Gebruik je nog de gewoon V525-software? Want ik zie op het onderste plaatje dat je buitendisplay de naam weergeeft (na alle waarschijnlijkheid) van het spel dat je speelt, ik heb dat nog nooit bij mij gezien. Ik heb alleen de klok, geluidsprofielen mededeling en camerafunctie info van het buitendisplay kunnen aflezen. Zo ja, hoe heb je dat dan gedaan?

edit: wat zijn die 4 puntjes op het buitenste deel van de cover die uitsteken? heb je een cover gekocht en een vodafone zilveren middenstuk erin gezet?
Het is gewoon nog de standaard V525 cover, ik heb het blauwe middenstuk erafgehaald en geschuurd totdat hij helemaal zilver was :)

De 4 puntjes komen omdat ik de schroefjes te ver had ingedraaid |:(

Spelletjes op je buitenscherm kreeg ik zo:
Een sneltoets instellen op Fun & Games
Deze selecteren en Onmiddellijk je telefoon dichtdoen
Voor de rest heb je hier niks aan wat je kan alleen door al je games scrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Even een vraagje heeft de gsm ook een tijdelijk geheugen ofzo, want mijn totaal geheugen wordt steeds minder. Hoe kan ik dat leegmaken of oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Dingen die je erop gezet hebt er weer afhalen? Foto's verwijderen, spellen die je niet leuk vind weghalen enz enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
supercrazy schreef op 30 mei 2004 @ 13:58:
Even een vraagje heeft de gsm ook een tijdelijk geheugen ofzo, want mijn totaal geheugen wordt steeds minder. Hoe kan ik dat leegmaken of oplossen?
je bedoelt dat je totale geheugen steeds minder wordt, dit komt omdat het applicatie/spelletjes geheugen niet wordt meegerekend bij het totale geheugen, dus hoe meer games je erop hebt zitten des te meer je totale geheugen afneemt.
Als je alles wist op je telefoon, zal je ook opmerken dat dit deel van de telefoon niet gewist wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
Dus dat geheugen komt dan ook niet meer terug bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supercrazy schreef op 30 mei 2004 @ 16:22:
Tuurlijk wel, gewoon java applicaties wissen.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
supercrazy schreef op 30 mei 2004 @ 16:22:
Dat weer wel, als je games/applicaties handmatig wist zal je opmerken dat het totale geheugen weer zal toenemen. Maar hij zal aangeven dat het vrij/volle deel van je geheugen hetzelfde is, maar als je naar het percentage kijkt (bij de camera) zal je duidelijk zien dat er een groter deel vrij is naar het wissen van enkele applicaties. het is een soort bug in de software (of het is niet goed uitgedacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Younesse88 schreef op 30 mei 2004 @ 13:44:
[...]

Het is gewoon nog de standaard V525 cover, ik heb het blauwe middenstuk erafgehaald en geschuurd totdat hij helemaal zilver was :)

De 4 puntjes komen omdat ik de schroefjes te ver had ingedraaid |:(

Spelletjes op je buitenscherm kreeg ik zo:
Een sneltoets instellen op Fun & Games
Deze selecteren en Onmiddellijk je telefoon dichtdoen
Voor de rest heb je hier niks aan wat je kan alleen door al je games scrollen
hoe heb je het eraf geschuurd dan? met schuurpapier of met iets anders? kvind um wel vet! kan je een soort kleine tutorial hier geve hoe je het hebt gedaan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
Ik heb gewoon eerst erg grof schuurpapier genomen en dan gewoon met de hand het blauwe eraf geschuurd (best wat werk)
Toen het helemaal zilver was geworden heb ik wat minder grof schuurpapier genomen om de krassen weg te halen.
Daarna nog minder grof schuurpapier om het een beetje af te werken.

Ik vind het nou wel goed, je ziet alleen een beetje krassen op de plek waar dat Vodafone logo zat maar dat valt niet erg op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:34
jasperv525 schreef op 30 mei 2004 @ 13:29:
heej

wat dacht je van:

- collin mcrea rally 04
- prince of persia
- snake
- worms
- Ferrari Experience
- fifa 2004
- motogp 1,2
en de rest is al genoemd

gegroet
wat bedoel je hiermee? dat je die games op je telefoon hebt? of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Laatst online: 27-03-2024
ja

deze heb ik op mijn telefoon staan en nog wat maar die waren al genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmd01
Younesse88 schreef op 30 mei 2004 @ 19:15:
Ik heb gewoon eerst erg grof schuurpapier genomen en dan gewoon met de hand het blauwe eraf geschuurd (best wat werk)
Toen het helemaal zilver was geworden heb ik wat minder grof schuurpapier genomen om de krassen weg te halen.
Daarna nog minder grof schuurpapier om het een beetje af te werken.

Ik vind het nou wel goed, je ziet alleen een beetje krassen op de plek waar dat Vodafone logo zat maar dat valt niet erg op
en er zitten nu niet veel krassen meer op?

hoe heb je dat blauwe eraf gekregen?

[ Voor 4% gewijzigd door hmd01 op 30-05-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hmd01 schreef op 30 mei 2004 @ 19:41:
[...]

en er zitten nu niet veel krassen meer op?

hoe heb je dat blauwe eraf gekregen?
Dat zegt ie toch net? Lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murw
  • Laatst online: 07-03-2023
proller schreef op 30 mei 2004 @ 12:31:
Applicaties ook? Valt wel mee hoor.

Ik heb nu:

- Yoyo Fighter (aanrader! simpel maar wel leuk!)
- Notepad (gebruik ik voor school)
- Rayman 3 (heel leuk maar soms moeilijk besturen)
- Tomb Raider 3 (ziet er niet uit, maar af en toe wel grappig, leuke puzzle)
- Splinter Cell, Pandora Tomorrow (verslavend!)
- Caveman (gewoon raar spel, niet leuk)
- Sk8Trix (vaag spel, kan leuk zijn als je er van houd)
- Tetris (ja, wie kent het niet?)
- Tom & Jerry (niet zo heel leuk, mijn zusje speelt het wel eens)
- Wax (snowboard spel, vaag gedaan (camera positie van voren is niet mooi, je ziet niet wat eraan komt)

Maargoed, ik blijf goed zoeken hoor! Google en eMule zijn mijn beste vrienden :D
Notepad (gebruik ik voor school)..? Zijn er nog meer van zulke dingen, dus geen spellen maar van die handige programmaatjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn toch wel wat applicaties

Guitar_accords +++
biorytm
bookreader ++
emailviewer
MobileMule
SpruceNotes +
Stopwatch(chrono) ++

En notepad is uiteraard handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan ik notepad vandaan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stavast
  • Laatst online: 27-10-2022
je kan toch ook gewoon het blauwe deel zilver spuiten? volgens mij is dat netter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Laatst online: 24-01-2024
Geeft de Motorola V525 een SMS-afleverberichtje als een sms'je wel/niet is aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
stavast schreef op 30 mei 2004 @ 23:54:
je kan toch ook gewoon het blauwe deel zilver spuiten? volgens mij is dat netter :)
Netter denk ik niet, die gaatjes gaan niet lukken, dat schuren ziet er heel erg mooi uit.

@HetBiggie: ja dat doet ie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercrazy
HetBiggie schreef op 31 mei 2004 @ 00:51:
Geeft de Motorola V525 een SMS-afleverberichtje als een sms'je wel/niet is aangekomen?
Je kan in de outbox zien of hij goed verstuurd is of niet.

Over dat notepad 1 tip: google.nl en zoek v525 notepad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poesje
supercrazy schreef op 31 mei 2004 @ 10:10:
[...]

Je kan in de outbox zien of hij goed verstuurd is of niet.

Over dat notepad 1 tip: google.nl en zoek v525 notepad :P
met aflever raport word nie bedoel of ie is verstuurd, maar of ie is ontvangen :P

ik zou inmiddels wel weer eens willen weten welke flex en flash er standaard op de telefoon geleverd word
dus als iemand (die em net een weekje heeft ofzo) zo aardig zou willen zijn om z'n versie nummers ff te posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08:34
jasperv525 schreef op 30 mei 2004 @ 19:29:
ja

deze heb ik op mijn telefoon staan en nog wat maar die waren al genoemd
waar heb je die games allemaal vandaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Younesse88
Dat blauwe middenstuk spuiten had ik overigens ook gedaan met zilver, dat leek echter meer op grijs :r Ook begon de verf er al snel af te gaan dus schuren is toch beter, na het schuren glanst het ook een beetje :)
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.