[fluistermodus] google, emule, enz enz [/fluistermodus]
In de winkel gekocht natuurlijk! Bij de Bart Smith voor 70 euro aan spellen gekocht, en natuurlijk via allerlei beltoon sites beltonen gedownload, wat je op zijn MINST €1,50 per beltoon kost!
Houden we het wel serieus in dit forum. Aanwijzingen zijn nou ook niet bepaald gewenst in dit forum.proller schreef op 31 mei 2004 @ 12:04:
[...]
In de winkel gekocht natuurlijk! Bij de Bart Smith voor 70 euro aan spellen gekocht, en natuurlijk via allerlei beltoon sites beltonen gedownload, wat je op zijn MINST €1,50 per beltoon kost!
Ik hoop ook zwaar op een GTA, en die mag van mij dan best 500KB zijnproller schreef op 31 mei 2004 @ 12:25:
Ik ben zo serieus als het maar kan, alleen de contekst is anders opgesteld. Ik had ook kunnen zeggen:
Google er op los! Dan vind je je antwoord wel. maar omdat ik geen spelbreker wil zijn, heb ik het zo maar gepost. Ik wil ook weer niet dat mensen gaan klagen dat ik illegale zooi post! vandaar
Het valt me trouwens wel op dat er best veel spellen zijn! En dat ze nog mooi zijn ook! Applicaties zijn er wat minder, maargoed. Het is nu nog wachten op een GTA voor op mijn V525Dat zou wel gaaf zijn hoor!
Verwijderd
ik weet niet of holleboomer het bedoeld, maar weet wel dat het bij mij werktHetBiggie schreef op 31 mei 2004 @ 16:55:
@Holleboomer: Toen je zei dat de Motorola V525 afleverberichtjes gaf, bedoelde je daarmee dat je in de Outbox kunt zien dat het sms'je verstuurd is, of bedoelde je daarmee dat je echt een sms afleverrapport toegestuurd krijgt?
[ Voor 11% gewijzigd door poesje op 31-05-2004 19:34 ]
bij het versturen moet je het aanzettenHetBiggie schreef op 31 mei 2004 @ 19:19:
Hehehe, ik snap wat je bedoelt...
Nou, ik ga er voorlopig gewoon vanuit dat ook ongetweakte V525's zo'n rapportje sturen. Moest je dat eerst ergens op de telefoon inschakelen, of stond dat standaard ingeschakeld? Of mag je daar ook geen commentaar op geven...
[ Voor 17% gewijzigd door poesje op 31-05-2004 19:32 ]
[ Voor 91% gewijzigd door intoxicated op 01-06-2004 12:15 ]
Verwijderd
ThNxnero355 schreef op 26 mei 2004 @ 23:16:
@Liquid Sky : Heb je wel die USB Patch voor XP en SP1aHeb je niet gepost dacht ik ......
[ Voor 87% gewijzigd door intoxicated op 01-06-2004 12:15 ]
het staat altijd uit, tenzij je het voor het bericht dat je wil sturen aan zetHetBiggie schreef op 31 mei 2004 @ 19:38:
Aha, dus je kan per sms'je dat je stuurt ervoor kiezen of je een afleverrapport wil?
voor filebrowser in mss heb je versie 3.5.8 nodigVerwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 22:46:
[...]
ThNx
Werkt nu allemaal ben even aan het stoeien met MSS maar eh kan nergens een
filebrowser vinden bij 323 om is te tjekken wat er allemaal op die fohn staat.
Kom er wel uit....hoop ik:)
[ Voor 35% gewijzigd door poesje op 31-05-2004 23:27 ]
GTA1 stijl zou het snelste en simpelste zijn, lijkt me (scheelt weer 3d renderen, en kun je het gewoon met plaatjes doen)proller schreef op 31 mei 2004 @ 23:34:
Och het zijn ook maar mensen
En? Is GTA Mobile al in de maak?Ghe ghe ghe! Lijkt me wel chill! Wel van bovenaf gezien natuurlijk, retro gaming!
Oh en een vraagje, er zit een Thema's functie op, maar ik snap dat niet echt. Welk thema ik ook kies, alleen de wallpaper veranderd bij mij? Of...
[ Voor 14% gewijzigd door poesje op 01-06-2004 01:19 ]
T beste zou natuurlijk zijn om met een groep een GTA versie te bouwen, maar ik snap geen kont van java, maar textures maken ofzo lijkt me wel leuk. We'll seeScaror schreef op 01 juni 2004 @ 01:58:
GTA zou wel leuk zijn ja. Ik had laatst een spelletje gespeeld met het zelfde perspectief als GTA, maar daar was geen zak aan. Het is dus mogelijk om zoiets te maken voor de trage processor in de V525. (Misschien zelf bouwen?) En 3D renderen...vergeet dat al helemaal maar voor de v525.
hmmm.... had eigenlijk verwacht dat er inmiddels wel een nieuwere combinatie zou zijnproller schreef op 01 juni 2004 @ 11:59:
Nou handig hoor![]()
Doe mij maar een Bluetooth Messenger
ow en iemand vroeg welke flex versie ik had? Even kijken....
Flex Versie: SE7424AXXD80E1
Software: TRIPLETS_G_0B.09.1FR_VA1
DSP Versie: 62E2E000
Het zal wel, ik denk dat ik ook maar eens ga flexen / flashen
[ Voor 15% gewijzigd door poesje op 01-06-2004 15:02 ]
Verwijderd
flashen/flexen is volgens mij nie illegaal, aangezien het je eigen telefoon is...proller schreef op 01 juni 2004 @ 15:56:
Ja ik weet niet, of ik een oude of nieuwe versie heb. Heb de foon nog maar net dus...
Jammer dat er geen websites over zijn he, die iets over flex/ flash uitleggen.
Is het flexen naar een nieuwe versie illegaal? Dus niet vaan een V600 maar gewoon de nieuwste versie van de V525 (net zoals je Windows XP kunt updaten naar SP1/2 enz enz)?
Ik weet dat je niet mag flashen/flexen naar een V600... maar mag dat updaten dan wel? (ookal zou ik dat wel willen hehehemaja, nergens op internet wat te vinden
)
Ah, thx poesje, helemaal duidelijk!poesje schreef op 31 mei 2004 @ 23:24:
[...]
het staat altijd uit, tenzij je het voor het bericht dat je wil sturen aan zet
[...]
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 17:32 ]
dan heb je waarschijnlijk een nieuwereP.K. schreef op 01 juni 2004 @ 17:27:
ik heb een andere flexversie![]()
Flex Versie: SE7432AXXD8124
heb um nu bijna 2 weken, maakt dit wat uit, en wat is het verschil met andere versies ?
mag men geven, is namelijk warez...Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 17:46:
Waar kan ik Motorola Mobile PhoneTools 2.16 downloaden? Die link op Motclub.com werkt niet.
[ Voor 3% gewijzigd door poesje op 01-06-2004 17:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Dat is wel een goeie BT adapter, die heb ik ook namelijk. Tis een Conceptronic, heb ik ooit een keer bij Norrod gekocht, heb er verder geen problemen mee gehad.poesje schreef op 01 juni 2004 @ 14:59:
offtopic:
voor de mensen die nog BT willen kopen:
bij mediamarkt 22euro, maar weet zo nie of ie goed is
(zag het alleen in de folder staan)
Verwijderd
als ik het goed lees moet je enkel je voicemail uitzettenVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 16:37:
ik heb een vraag
Ik heb een ringtone gemaakt (Pulp fiction theme) en is 47 sec lang nou wil dat ik graag kan af horen als die afgaat maar na +/- 30 sec. schakeld ie uit en staat er 1 gemist gesprek is er manier om langer te zetten zodat pas na een minuut uit schakeld????
![]()
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 18:39 ]
Verwijderd
ik ook heb die Bt adapter ben erg tevreden mee, werkt primaVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 18:19:
[...]
Dat is wel een goeie BT adapter, die heb ik ook namelijk. Tis een Conceptronic, heb ik ooit een keer bij Norrod gekocht, heb er verder geen problemen mee gehad.
aan dit bericht kunnen geen rechten worden ontleend
Mag hier niet posten, maar zet ff je mail in je profiel zodat we je kunnen toevoegen.Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 18:01:
heb trouwens een link ....voor de mensen die het willen.... met de laatste games
weet niet of dat ik die link mag plaatsen dus voor de mensen die graag nieuwe games spelen (of tenzij het wel mag dan plaats ik die link gewoon)
ik hoor het wel.
Die zijn er genoeg...Proller:
Jammer dat er geen websites over zijn he, die iets over flex/ flash uitleggen.
Verwijderd
Dan ben ik blijkbaar de enige die het niet kan vinden haha! Ik het Nederlands of Engels is wel te doen... maja... HINT: ik heb een email adres (wie helptVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 19:43:
[...]
Mag hier niet posten, maar zet ff je mail in je profiel zodat we je kunnen toevoegen.
[...]
Die zijn er genoeg...
[ Voor 6% gewijzigd door Nik op 01-06-2004 20:12 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2004 21:07 ]
Verwijderd
Ik wil die link wel weten heel graag zelfs.Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 18:01:
heb trouwens een link ....voor de mensen die het willen.... met de laatste games
weet niet of dat ik die link mag plaatsen dus voor de mensen die graag nieuwe games spelen (of tenzij het wel mag dan plaats ik die link gewoon)
ik hoor het wel.
Verwijderd
Oke p2kman werkt:) perfect heb nu 6,2 MB= Beter!Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:24:
voor filebrowser in mss heb je versie 3.5.8 nodig
maar, p2kman werkt fijner om bestanden mee te uploaden/downloaden/deleten
@al die mensen over die spellekes doorsturen:
gelieve niet zeuren over die dingen, is hier nie gewenst
(is namelijk ook nog steeds warez-request)
Verwijderd
Kijk, eindelijk een newbie die de startpost inclusief regelst doorneemt en accepteertVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:30:
[...]
Oke p2kman werkt:) perfect heb nu 6,2 MB= Beter!
ThNx voor de info
allemaalVerwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:33:
[...]
ik heb 6,5 mb vrij kan iemand vertellen welke beltonen er precies af kunnen
[ Voor 36% gewijzigd door poesje op 01-06-2004 22:30 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb op dit moment 7208 kb vrij...........Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:30:
[...]
Maar ontopic: lijkt me wel leuk als we vermelden hoeveel ruimte we vrij hebben. Ik heb momenteel 7306 kb vrij
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 10:44 ]
Verwijderd
verschijnen die logo's message en attachement niet is allebij bij een nieuw smsje op het externe schermpje (het kan ook iets zijn wat d'r op lijkt).Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:23:
Ok, ik heb vanmiddag iets uitgevonden. Met P2k File Manager was ik door me files aan t browsen, en ik zag heel veel wbmp-files. Ik heb ze vervolgens allemaal naar de pc gezet, ze zijn hier te vinden.
Op deze] site kan je ze vervolgens bekijken door te bladeren naar een wbmp bestand en vervolgens op view te drukken. T zijn allemaal kleine plaatjes, en mij lijken ze uitermate geschikt voor het externe scherm. Opvallend zijn de bestanden beer.wbmp, drama.wbmp en nog een paar anderen. Ik ga vanavond een paar aanpassen. Misschien delete ik ze wel allemaal als ze toch geen zin hebben.
Nu mijn vraag aan jullie, herkennen jullie deze icoontjes ergens van? HEb je ze wel eens gezien aan de buitenkant, of binnenkant, en zo ja; welke?
Wat bedoel je met "uistermate geschikt voor het externe scherm"?Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:23:
Ok, ik heb vanmiddag iets uitgevonden. Met P2k File Manager was ik door me files aan t browsen, en ik zag heel veel wbmp-files. Ik heb ze vervolgens allemaal naar de pc gezet, ze zijn hier te vinden.
Op deze] site kan je ze vervolgens bekijken door te bladeren naar een wbmp bestand en vervolgens op view te drukken. T zijn allemaal kleine plaatjes, en mij lijken ze uitermate geschikt voor het externe scherm. Opvallend zijn de bestanden beer.wbmp, drama.wbmp en nog een paar anderen. Ik ga vanavond een paar aanpassen. Misschien delete ik ze wel allemaal als ze toch geen zin hebben.
Nu mijn vraag aan jullie, herkennen jullie deze icoontjes ergens van? HEb je ze wel eens gezien aan de buitenkant, of binnenkant, en zo ja; welke?
[ Voor 22% gewijzigd door rjongen op 02-06-2004 17:04 ]
Verwijderd
Me 2!!!! Tell Me!!!Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 21:20:
[...]
Ik wil die link wel weten heel graag zelfs.
Ik kan wel wat nieuwe games gebruiken.
Verwijderd
anders mail je me de link, aangezien het misschien niet mag hier...
Gewoon als die leeg is en gaat piepen dan pas opladenrjongen schreef op 02 juni 2004 @ 18:35:
FF iets anders: (voor de mensen van 129 euro)
In "het begin" is het wel eens aan de orde gekomen: De Batterij.
Dat ging - voor zover mijn korte termijn geheugen zich herrinert - over net na de aanschaf.
Maar nu? "We" hebben onze tellies al weer een tijdje. Dus wat is nu het beste?
Iedere avond - ongeacht 'volheid' - opladen?
Of: Pas opladen als de tel helemaal leeg is.
Ik doe al vanaf het begin gewoon iedere avond tel uit en ding erin iedere avond, maar ik vond dat de batterij (nog steeds) snel leeg is.
[ Voor 3% gewijzigd door nero355 op 02-06-2004 18:38 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Als je elke keer de batterij pas gaat opladen als ie helemaal leeg is haal je maar 300 cycles met een Li-Ion batterij.nero355 schreef op 02 juni 2004 @ 18:38:
[...]
Gewoon als die leeg is en gaat piepen dan pas opladenIk heb het al een paar keer gezegd : Ik haal dus 8-10 dagen standby gewoon ...
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Heb hier al eens eerder gepost hoe je de meeste webrofielen kunt weghalen. Met MMS kan het nog makkelijker (vanaf versie 3.5.8), naar 'file browser' gaan en dan 'Read list of available files from phone'. Ga dan naar '/a/WebSession' en die moet je verwijderen. Dit alles is alleen mogelijk met een datakabel.Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:21:
Ik heb na een lange tijd eindelijk eens tijd om mijn mobiel op orde te maken. Ik heb een geuploade V525 (dus de software van de V600) en ik zit met een paar vraagjes.
Ik probeer het mmsen werkend te krijgen en heb al het mogelijke geprobeerd. De meest logische oplossing werkt namelijk niet: stuur de instellingen als bericht naar mn mobiel via de motorola site. Hij zegt “aantal webprofielen overschreden”. Ik heb ook al van iemand de instellingen gekregen om te mmsen bij orange maar dat werkte bij hem maar bij mij niet. Ik neem aan dat het bij mij niet werkt omdat ik een geuploade versie gebruik. Dus heeft iemand een geuploade/geflaxte/geflashte V525 die orange mms werkend heeft, en hoe voor elkaar gekregen?
Klein vraagje nog: hoe werkt p2kman? Met het 0kb-trucje kreeg ik het meeste niet weg.
Verwijderd
hoe kan je die plaatjes dan op het externe scherm zetten, nooit geweten dat het kon.Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 14:23:
Verwijderd
Niemand?Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 10:25:
Ik krijg p2kman niet aan de praat. Telkens als ik het opstart krijg ik: Establishing connection with motorola phone. En na een tijdje: Failed to find p2k device.
De telefoon en de kabel zijn wel goed aangesloten want mobile phone tools werkt wel gewoon goed.
Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Verwijderd
mss al aan de gang gekregen??
op www.daydeal.com zijn covers te krijgen, dus kun je daar mooi de prijs zien:PVerwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 21:07:
kan iemand me vertellen hoeveel de onderdelen kosten voor de "zilvere" v525 cover, dus alle delen bij elkaar..
[ Voor 47% gewijzigd door poesje op 02-06-2004 21:27 ]
Verwijderd
Als je XP draait eerst even SP1 (werkt ook ) en dan de USB patch instaleren.
Met Li-Ion is dit inderdaad zo. Dit type batterijen is er niet voor gemaakt om telkens helemaal leeggespeeld te wordenproller schreef op 02 juni 2004 @ 19:09:
offtopic:
Wil iemand die zijn V525@V600 geflashed heeft even contact met mij opnemen?
Hoe zit dat precies met die cycles THW Arie? Want je komt over alsof je wilt zeggen: Als je pas oplaad als hij leeg is doe je minder lang met je batterij.
Misschien handig om deze veelgestelde batterij dingetjes op te nemen in de startpost?http://www.batteryuniversity.com/parttwo-34.htm
A lithium-ion battery provides 300-500 discharge/charge cycles. The battery prefers a partial rather than a full discharge. Frequent full discharges should be avoided when possible. Instead, charge the battery more often or use a larger battery. There is no concern of memory when applying unscheduled charges.
Although lithium-ion is memory-free in terms of performance deterioration, batteries with fuel gauges exhibit what engineers refer to as "digital memory". Here is the reason: Short discharges with subsequent recharges do not provide the periodic calibration needed to synchronize the fuel gauge with the battery's state-of-charge. A deliberate full discharge and recharge every 30 charges corrects this problem. Letting the battery run down to the cut-off point in the equipment will do this. If ignored, the fuel gauge will become increasingly less accurate.
Simple Guidelines
* Avoid frequent full discharges because this puts additional strain on the battery. Several partial discharges with frequent recharges are better for lithium-ion than one deep one. Recharging a partially charged lithium-ion does not cause harm because there is no memory. (In this respect, lithium-ion differs from nickel-based batteries.)
Short battery life in a laptop is mainly caused by heat rather than charge/discharge patterns.
* Although memory-free, apply a deliberate full discharge once every 30 charges to calibrate batteries with fuel gauge. Running down the battery in the equipment does this. If ignored, the fuel gauge will become increasingly less accurate. The battery life will not be affected.
* Keep the lithium-ion battery cool. Avoid a hot car. For prolonged storage, keep the battery at a 40% charge level.
* Consider removing the battery from a laptop when running on fixed power. (Some laptop manufacturers are concerned about dust and moisture accumulating inside the battery casing.)
* Avoid purchasing spare lithium-ion batteries for later use. Observe manufacturing date. Do not buy old stock, even if sold at clearance prices.
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Nee maar las ik dat WEL doe dan gaat ie nog wel wat dagen meerjongen schreef op 02 juni 2004 @ 18:41:
en sms/bel/speel je veel spelletjes dan?!
[ Voor 13% gewijzigd door nero355 op 02-06-2004 22:53 ]
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
goed? ik kan er maximaal 50 uur mee doen, dan istie gewoon leeg.. en moet wel zeggen dat ik wel wat bel & sms, af en toe een fototje enzo (en soms gewoon liedjes luisteren, tsja dronkene enzonero355 schreef op 02 juni 2004 @ 22:51:
[...]
Nee maar las ik dat WEL doe dan gaat ie nog wel wat dagen mee
Alleen als je echt een uur of 6 zou gamen dan zou je batterij gelijk leeg zijn..... eventjes een kwartiertje ofzo kan geen kwaad, batterij is best goed opzich vind ik.
/EDIT: Maar het zou dus beter zijn om hem elke avond ofzo op te ladenWat is "ideaal" zeg maar ??
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 12:08 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 97% gewijzigd door MaStar op 03-06-2004 15:34 ]
misschien opstarten in de bootloader...DetoR schreef op 03 juni 2004 @ 12:13:
ohjee.. volgens mij heb ik hem gemold.. flexen ging goed flashen denk ik niet...
hij wil niet meer aan..mjaa denk ff naar de winkel hihi
ja, p2kman werkt alleen bij kabelVerwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:26:
®Otto heeft mij gezegd dat ik mijn orange mms werkend kan krijgen als ik webprofielen wis mbv een datakabel, helaas beschik ik hier niet over. Wel heb ik een dongle maar daar bereik ik waarschijnlijk weinig mee… Heeft iemand misschien een tip hoe ik dit het beste kan gaan doen (naar een gsm-boer, datakabel kopen/lenen) Of heeft er iemand een heel ander plan. Ik hoor het graag!!
PS. Werkt p2kman alleen met datakabel?
spelletjes downloaden via wap is nou eenmaal duur.... komen namelijk ook nog overdracht kosten bij (vodafone 14.6 cent per kb)Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 14:39:
Tjeeh, ik wordt niet goed, ik begrijp het niet, ik heb eergisteren m'n beltegoed naar 20 euro opgewaardeerd en ik heb 1 spel van 2,50 gedownload en dat was het en nu heb ik 7 euro 56 ?????? Ik ben ten einde raad m'n hele portomonnee is leeg en ik heb mijn GSM maar gewoon uitgezet anders ben ik morgen alles kwijt! Er staat wel een logo; twee vierkantjes met een streepje erbij, wat betekend dit en heeft het ermee te maken?!
volgens mij zijn er voor ieder type BT dongle andere drivers... als je die wil downloaden moet je bij de maker zijn (er zijn dus volgens mij geen algemene drivers, aangezien er bij ieder merk andere chips in zitten)stavast schreef op 03 juni 2004 @ 15:42:
welke software moet ik nou eigenlijk gebruiken met een bluetooth dongle, want die originele wil niet werken. en verder kan ik alleen softwaren vinden voor datakabel
[ Voor 88% gewijzigd door poesje op 03-06-2004 15:59 ]
ohh poesje dankjewel! d8 ff dat ie dood was.. heb het nu wel goed..poesje schreef op 03 juni 2004 @ 15:53:
[...]
misschien opstarten in de bootloader...
kun je door * en # in te drukken en dan tegelijkertijd je telefoon opstarten
dan kun je opnieuw flashen (als het goed is)
[ Voor 9% gewijzigd door DetoR op 03-06-2004 16:36 ]
die error is nie erg, komt gewoon door de simlock op de mobielDetoR schreef op 03 juni 2004 @ 16:34:
[...]
ohh poesje dankjewel! d8 ff dat ie dood was.. heb het nu wel goed..
mja wel foutmelding als ik hjem opstart met flex iets.. maar probeer wel wat..
tnx
edit: ohh dat was een begroeting er stond:
Flex Error: Phone Subsidy-locked
en dan gewoon de boodschap weg halen bij de instellingenJust go and delete a/mobile/system/secure_pds_init with p2kman
[ Voor 74% gewijzigd door Nanax op 03-06-2004 17:24 ]
Zonder datakabel wordt het moeilijk denk ik. Misschien kun je nog proberen om een bestaand webprofiel te editen en zo de instellingen van Orange MMS in te voeren.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:26:
®Otto heeft mij gezegd dat ik mijn orange mms werkend kan krijgen als ik webprofielen wis mbv een datakabel, helaas beschik ik hier niet over. Wel heb ik een dongle maar daar bereik ik waarschijnlijk weinig mee… Heeft iemand misschien een tip hoe ik dit het beste kan gaan doen (naar een gsm-boer, datakabel kopen/lenen) Of heeft er iemand een heel ander plan. Ik hoor het graag!!
PS. Werkt p2kman alleen met datakabel?
Dat kan ie waarschijnlijk niet, omdat hij ze via de vodafone-site heeft.®Otto schreef op 03 juni 2004 @ 17:24:
[...]
Zonder datakabel wordt het moeilijk denk ik. Misschien kun je nog proberen om een bestaand webprofiel te editen en zo de instellingen van Orange MMS in te voeren.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 18:35 ]
Dit is geen msn, maar simpelweg een hotmail viewer,Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:34:
Ik heb een soort msn gevonden voor je v525 maar hij kost wel duur![]()
(mischien is dit al eerder genoemd, als het zo is sorry).
http://www.gamemobile.co.uk/hotmailviewer.htm
Verwijderd
ja, maar da zie je altijd....Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 18:14:
nou ik heb ook dat gprs tekentje, en dat geeft gewoon aan dat je op vodafone life KAN omdat je dan genoeg beltegoed hebt...
heb je usb kabel?? (vast wel)Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:30:
Ik heb een probleem met het activeren van (motorola v525) [activate "java appl loader" in java menu]
in het programma motorola service software 3.2.3 beta (afgekort M.S.S). (en ja ik heb de tutorial die op internet beschikbaar is gevolgd ). Als ik het activeren via com1 probeer staat er
Quote:
COM1 has been successfully opened
Phone not found
Het lukt dus niet om dit te activeren. Ook las ik dat je de driver Pk2 ook moet hebben (misschien ligt hier het probleem). Uitpakken wil wel alleen dan lijkt het net alsof pk2 niet is uitgepakt. . En dus kan ik Pk2 niet installeren. Weet iemand hoe je dit probleem kan oplossen?
[ Voor 10% gewijzigd door poesje op 03-06-2004 19:45 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq