Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Sony Ericsson Z1010

Technische specificaties Z1010:
Imaging:
Video Call
TwinCam
VGA voor foto’s
QCIF voor video
UMTS 64kbits uplink
GPRS 4+2
Dual displays:
176x220 pixels / 65 536 kleuren
101x80 pixels / 4-level grey scale
Entertainment: Audio en video:
MPEG 4, H.263, MP3, ACC, AMR
UMTS 384kbit downlink
Polyfonisch geluid 24 tonen
WAP2.0
Java MIDP 1.0
Messaging:
SMS/EMS/MMS/MMS video
Wireless village
Connectivity:
Bluetooth long range
Sony Memory stick Duo™, 16MB inbegrepen
USB connector - 12Mbit
IrDA

Meer info krijg ik d'r niet over gevonden bij ericsson, daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Met de vraag; wanneer kunnen we deze nu in NL verwachten?? En rond welke prijs (los) zal deze (na schatting ;-) zijn?

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Het Esato Forum is altijd een goede bron voor SonyEricsson informatie, ga daar maar eens rondkijken :)

Op http://www.sonyericsson.com/z1010/ staat meer info trouwens :Y)
Enneh... zoeken houdt niet op bij alleen SE ;) [google=Z1010]
Kwartaal 4 wordt ie verwacht dus.

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthis/pics/sonyericsson/snz1010_00.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Topicstarter
Bedankt voor je toelichting en uitleg.
Zelf ben ik nog niet zo bekend met de ' telefonie ' -scene dus de plaatsen om te zoeken ken ik nog niet echt.
De rede dat ik er eigenlijk naar vroeg is dat ik een telefoon zoek die qua functies gelijk is aan de Nokia 3650. En deze Z1010 komt hier aardig bij in de buurt, dit omdat ik geen nokia wil hebben. Iemand tips?

//edit
0verigens zou wil ik de mogelijkheid hebben om te msn'en met m'n mobieltje (niet via wap of iets 'onlines' gewoon als java(?) app)

[ Voor 18% gewijzigd door himlims_ op 18-08-2003 19:06 ]

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigma01
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 12:18
Scarecrow schreef op 18 augustus 2003 @ 19:03:
Bedankt voor je toelichting en uitleg.
Zelf ben ik nog niet zo bekend met de ' telefonie ' -scene dus de plaatsen om te zoeken ken ik nog niet echt.
De rede dat ik er eigenlijk naar vroeg is dat ik een telefoon zoek die qua functies gelijk is aan de Nokia 3650. En deze Z1010 komt hier aardig bij in de buurt, dit omdat ik geen nokia wil hebben. Iemand tips?

//edit
0verigens zou wil ik de mogelijkheid hebben om te msn'en met m'n mobieltje (niet via wap of iets 'onlines' gewoon als java(?) app)
Deze telefoon is bedoeld als UMTS telefoon, en zal in Nederland waarschijnlijk niet verkrijgbaar zijn. Ik denk dat er voor jou twee mogelijkheden zijn:
1) SonyEricsson P800 (kan java op)
2) Orange SPV (zit msn op)

P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

sigma01 schreef op 18 August 2003 @ 19:22:
[...]

Deze telefoon is bedoeld als UMTS telefoon, en zal in Nederland waarschijnlijk niet verkrijgbaar zijn. Ik denk dat er voor jou twee mogelijkheden zijn:
1) SonyEricsson P800 (kan java op)
2) Orange SPV (zit msn op)
Bron?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij lijkt dit een hele leuke telefoon.
Ik vind het uiterlijk namelijk wel mooi.
Lekker strax, vierkant en hoekig.

maar de specs zijn wel uitmuntend of niet? >:)

Ik dacht ook aan de Samsung E700

Maar uit allebij de specs te lezen is het enige pluspunt van de Samsung dat hij een 256 kleurenbeeldscherm heeft aan de buiten kant. Voor de rest is de SonyEricsson evenwaardig of beter. Ook heeft hij 40 stemmige beltonen ipv van de 32-stemmige van de SE-ons.

De SonyEricsson Z600 Is ook een zeer leuke telfoon.

Ik vroeg mij echter ook af wanneer deze te bestellen en dus hier in Nederland zou zijn. Het 4de kwartaal van dit jaar is namelijk toch al ingegaan of niet? Heb hem nog nergens gezien. Ook maar weinig duidelijke foto's

Zijn er overigens nog meer openklapbare telefoons :D én zonder antenne, want dit vind ik echt niet mooi een antenne. Of een telefoon die zo goed is dat je de antenne er maar bijneemd. Echte toptelefoontjes dus het liefste met klep.

Mijn nokia 3310 ;( is namelijk kapot en heb een nieuwe gsm nodig. Liefst met radio, kleurenbeeldscherm, camera, enz... Iemand nog andere suggesties, want ik zie de bomen niet meer door het grote gsm bos :*)

offtopic:
Welke blijft open deze of deze andere B)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2003 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 10 oktober 2003 @ 23:30:
Mij lijkt dit een hele leuke telefoon.
Ik vind het uiterlijk namelijk wel mooi.
Lekker strax, vierkant en hoekig.

maar de specs zijn wel uitmuntend of niet? >:)

Ik dacht ook aan de Samsung E700

Maar uit allebij de specs te lezen is het enige pluspunt van de Samsung dat hij een 256 kleurenbeeldscherm heeft aan de buiten kant. Voor de rest is de SonyEricsson evenwaardig of beter. Ook heeft hij 40 stemmige beltonen ipv van de 32-stemmige van de SE-ons.

De SonyEricsson Z600 Is ook een zeer leuke telfoon.

Ik vroeg mij echter ook af wanneer deze te bestellen en dus hier in Nederland zou zijn. Het 4de kwartaal van dit jaar is namelijk toch al ingegaan of niet? Heb hem nog nergens gezien. Ook maar weinig duidelijke foto's

Zijn er overigens nog meer openklapbare telefoons :D én zonder antenne, want dit vind ik echt niet mooi een antenne. Of een telefoon die zo goed is dat je de antenne er maar bijneemd. Echte toptelefoontjes dus het liefste met klep.

Mijn nokia 3310 ;( is namelijk kapot en heb een nieuwe gsm nodig. Liefst met radio, kleurenbeeldscherm, camera, enz... Iemand nog andere suggesties, want ik zie de bomen niet meer door het grote gsm bos :*)

offtopic:
Welke blijft open deze of deze andere B)
Een andere mooie telefoon is de Motorola V600, zoek maar hier op Got naar V600.
Het enige nadeel is dat hij wel een antenne heeft. Een nadeel van de E700 (Samsung) is dat hij geen bluetooth heeft en dat java-applicaties alleen via wap te downloaden zijn en niet met een datakabel overgezet kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja de V600 heb ik daarom speciaal niet in het lijstje gezet :/

Vind dat op de dag van vandaag toch wel een nadeel. En vind hem ook niet zo mooi.

Toch is die T610 wel mooi maar hou niet zo van no-klep :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Sony Ericsson Z600 is ook zo'n toptelefoon in mijn ogen ;)

Weet iemand wanneer deze uitkomen? Bovengenoemde gsmen :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Op wat internationale sites hebben ze het over Januari 2004, hoop dat ze het halen.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar een richtprijs, maar daarvoor zullen we wel moeten wachten tot hij (bijna) in de winkels ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de Samsung V200 eerst super, daarna de Samsung E700, toen de Sony Ericsson Z600,
maar ik denk dat Sony Ericsson Z1010 echt wel dik gaat roeleren >:)

Heeft er iemand een officile release-datum van? Dat zou wel gewenst zijn. Hoop en verwacht richting sinterklaas en de kerstdagen. Dat komt natuurlijk ook goed voor mij uit ;) papa :+

Als we eerlijk zijn en objectief dan moeten we toch zeggen dat hij maar vrij weinig nadelen heeft. De enige, voor sommige, grote gemis. Is dat er geen radio inzit. Ook zijn uiterlijk kan voor iemand een nadeel zijn. Bijvoorbeeld geen gekleurd buitenscherm, of te hoekig. Dit is echter voor ieder een eigen keus.

Ziet iemand nog meer gemissen. Dit is namelijk voormij zowat de perfecte telefoon B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ares
  • Laatst online: 08-11-2024
Dat ie alleen memory sticks duo eet, de gewone zijn al duur, de duo's helemaal, zou een beter plan geweest zijn om er bv. CF ofzo in te zetten. Maarja hij blijft van sony he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien de release-datum voor deze telefoon?

Het is namelijk een zeer strak telefoontje, echter smaken verschillen :)
Er komen de laatste tijd veel smartfones uit, maar ben er eigenlijk geen één tegengekomen als clamshell (klepje).

:?Weet iemand of er nog meer smartfones uitzijn met een klepje?
:? Wat is de releasedatum van de SonyEricsson z1010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motorola V700 / mpx 200 ofzo... microsoft Smartphone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pretorian_nl
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-08 15:20
Al wat meer bekend over de releasedate van deze phone?

Digital Media Junkie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Gaer schreef op 27 januari 2004 @ 22:18:
Al wat meer bekend over de releasedate van deze phone?
ik had deze week een e-mail naar SonyEricsson NL gestuurd en kreeg het volgende antwoord :
Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw e-mail aan het Sony Ericsson Customer Care Center.

Met betrekking tot uw vraag delen wij u het volgende mede:
Over prijzen en beschikbaarheid kan ik u helaas geen mededelingen doen,daar wij deze informatie ook niet hebben, ik kan u alleen maar aanraden om onze website in de gaten te houden en bij de dealers te informeren, voor een dealer bij u in de buurt kunt u op onze web-site gebruik maken van de "dealer-locator" .

U kunt te allen tijde contact met ons opnemen, indien u onze ondersteuning wenst.
Bezoekt u ook onze website www.sonyericsson.com, hier bieden wij voortdurend nieuwe informatie en aanbiedingen aan zoals ringtones en virtual phones.

Met vriendelijke groeten,

Ronald van der Voort
Sony Ericsson Customer Care Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB

Mail: questions.nl@support.sonyericsson.com
web: http://www.sonyericsson.com

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13
Het kan volgens mij nog wel ff duren...
Wel jammer dat ze zo lang wachten met iets op de markt brengen...

SonyEricsson is al vaak te laat! Dus heren gooi die foon op de markt!

Nog wat plaatjes:
Afbeeldingslocatie: http://kalle.mine.nu/pix/sonyericssonz1010.jpg
Edit: Even iets kleiner gemaakt...

[ Voor 17% gewijzigd door martijn007 op 11-03-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

weet iemand of hij misschien ook in het blauw of zwart komt ? dat rood vind ik niet zo......

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ergodyne1
  • Laatst online: 27-05-2024
het belangrijkste lijkt mij DAT ie op de markt komt...

Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

ergodyne1 schreef op 16 maart 2004 @ 13:41:
het belangrijkste lijkt mij DAT ie op de markt komt...
psies :) weet iemand of het nog 1 deze maanden gaat worden of dat het nog heel lang gaat duren ? dan koop ik zo lang wel weer wat anders :)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

Tim Schuhmacher

abasios

Hij werd al eens in de folder van de belcompany aangekondigd. Volgens mij stond er dat hij in maart zou komen. Maar die folder is wel van 1 of 2 maanden oud. En de t630 heeft ook lang op zich laten wacht. iig een mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd een hele mooie phone,

Weet iemand of die zeker in NL uitkomt en hoeveel die ongeveer gaat kosten??

Ik woon tegenwoodig in Bulgarije, maar ik zou voor deze phone ckerzz ff een lang weekend terug komen in NL. In BG duurt het ongeveer een half jaar voordat ze hier uit komen.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Laatst online: 24-07 12:56
With improved range Bluetooth™, the Z1010 can exchange content or sync data from further away (up to 20 metres). With more Bluetooth™ enabled devices arriving every day, there are more ways than ever to experience the freedom of wireless connectivity.
Bron, SonyEricsson

Da's dus lang geen 100 meter... terwijl deze nu toch in dezelfde (100m) klasse zitten als de pc dongles :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

barrymel schreef op 11 maart 2004 @ 15:00:
weet iemand of hij misschien ook in het blauw of zwart komt ? dat rood vind ik niet zo......
Hij komt dus in 2 kleuren op de markt, in de bekende rode versie en een grijze versie. Heb het toestel gister bewonderd, ik sta er al een lange tijd op te wachten. Het toestel was wel erg groot en bulky, maar dat zou me niet weerhouden om het aan te schaffen. Ik heb de videocall functie over UMTS mogen zien en het was echt vet! 8) Ik heb er een video van gemaakt, zal eens kijken of ik hem binnenkort kan uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 22 maart 2004 @ 15:04:
[...]

Hij komt dus in 2 kleuren op de markt, in de bekende rode versie en een grijze versie. Heb het toestel gister bewonderd, ik sta er al een lange tijd op te wachten. Het toestel was wel erg groot en bulky, maar dat zou me niet weerhouden om het aan te schaffen. Ik heb de videocall functie over UMTS mogen zien en het was echt vet! 8) Ik heb er een video van gemaakt, zal eens kijken of ik hem binnenkort kan uploaden...
jij wel :) waar heb je um gezien ? Cebit of zo ? en misschien een idee wanneer die leverbaar is ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Een aantal leuke foto's van de Cebit:

http://www.esato.com/news/cebit2004.php?sd=2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-08 17:50

Fritske

'Knowledge' is power

Ik heb op een aantal sites gezien dat ie in de tweede helft van dit jaar zou uitkomen, op sommige plaatsen zelft Q4..

Weet iemand al wat meer van de release date...

Hier zou wat zinnigs moeten staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah zag hem inderdaad op de Cebit...
Over de release date, ik sprak er over met iemand van SE, en die gaf me na enige tijd wel aan dat er 25 mensen van Vodafone duitsland het toestel op het moment testen op het UMTS netwerk daar. Zou dit goed gaan dan zou het toestel door vodafone in de eerste week van mei worden aangeboden.... Dit was ongeveer wat hij vertelde als ik het goed heb begrepen...

En hier wat shots voor de liefhebbers:
Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Z1010%20front.JPG
Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Z1010%20side.JPG
Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Z1010%20side2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Z1010%20back.JPG
Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Z1010%20open.JPG

-Video van de phone:
Z1010 (Richt Click, Save target as)

-VIDEOcall op het netwerk van Vodafone(tis zonder geluid, stomme cybershot :X ):
Z1010 - Videocall (Richt Click, Save target as)

Jah, ik weet dat ik soms niet helemaal goed richtte met me camera, maar dat kwam omdat ik helemaal overwhelmed was van de Z1010 op dat moment en zodoende vergat dat ik aan het filmen was.

Wat je trouwens niet ziet in de videocall film, maar zeker noemswaardig is dat tijdens een videocall je heel makkelijk kunt switchen van de de interne camera(waar de andere partij jouw gezicht ziet) naar de camera die aan de buitenkant zit(zodat je makkelijk je omgeving kunt laten zien aan de andere partij)

[ Voor 58% gewijzigd door Sur_G op 25-03-2004 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske

Fritske

'Knowledge' is power

Sur_G schreef op 23 maart 2004 @ 21:54:
Jah zag hem inderdaad op de Cebit...
Over de release date, ik sprak er over met iemand van SE, en die gaf me na enige tijd wel aan dat er 25 mensen van Vodafone duitsland het toestel op het moment testen op het UMTS netwerk daar. Zou dit goed gaan dan zou het toestel door vodafone in de eerste week van mei worden aangeboden.... Dit was ongeveer wat hij vertelde als ik het goed heb begrepen...

En hier wat shots voor de liefhebbers:

Video van de phone:

...en hier de video van VIDEOcall op het netwerk van Vodafone(tis zonder geluid, stomme cybershot):
Ik zie niks.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

ik ook niet :)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Wees geduldig mijn vrienden.... het wachten zal worden beloond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:14
Wel leuk telefoontje. Maar ook weer zo dik net als de Z600 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 23 maart 2004 @ 22:50:
[...]

Wees geduldig mijn vrienden.... het wachten zal worden beloond...
:) thanks :) pics zien er goed uit, maaruh.... de filmpjes doen ut nog steeds niet :(

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwahiel
  • Laatst online: 12-09 19:33

zwahiel

Eindbaas HK

Keihard de lekkerste!

De foon is al wat ouder, want in de landen van de rijzende zon issie er al een tijdje.

De S700 draait trouwens momenteel op de firmware van deze, live gezien @ cebit

Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

Ik verwacht dat ze hem nog niet uitbrengen voordat Vodafone/KPN beginnen met de uitrol van UMTS voor consumenten. Ik zit er ook al een aardige tijd op te wachten namelijk.

Maar dan heb je eenmaal die telefoon en met wie ga je dan videophonen? Ik ken zeg maar niemand die ook zo'n telefoon wil hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Okay, maar er moet toch ooit iemand de eerste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske

Fritske

'Knowledge' is power

Het kan wel zijn dat ze wachten op UMTS, maar de telefoon kan toch ook op het 'gewone' netwerk functioneren (900/1800/1900) of zit ik nu fout te denken.

Die videofoon functie is een leuk speeltje. Het zal waarschijnlijk niet echt veel gebruikt worden in de praktijk, maar toch leuk als je 't hebt... ;)

Ik denk dat ik 2 van die telefoontjes koop. Eentje voor mij, en eentje voor mijn vriendin... dus wel leuk dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Fritske schreef op 24 maart 2004 @ 19:16:
Ik denk dat ik 2 van die telefoontjes koop. Eentje voor mij, en eentje voor mijn vriendin... dus wel leuk dan...
Volgens mij gaat ze dan denken dat je haar niet vertrouwt :)

Maar dat videobellen, klopt het dat dat alleen mogelijk is icm een bluetooth headset, want als je de telefoon aan je oor moet houden dat neemt de camera je wang op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kunt ook via de speakerphone bellen! en anders via een headset met draadje die je zeer waarschijnlijk gewoon bij de telefoon krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

barrymel schreef op 24 maart 2004 @ 09:05:
[...]

:) thanks :) pics zien er goed uit, maaruh.... de filmpjes doen ut nog steeds niet :(
Hmzzz... ik zie het :(
Gister deden ze het nog wel, onbetrouwbare webspace....
Pff ik heb zelf geen server space meer, dus als iemand dat ter beschikking kan stellen, dan load ik ze wel ff up...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-09-2022

marshal

Reality beats fiction by far

Fritske schreef op 24 maart 2004 @ 19:16:
Het kan wel zijn dat ze wachten op UMTS, maar de telefoon kan toch ook op het 'gewone' netwerk functioneren (900/1800/1900) of zit ik nu fout te denken.
Dat werkt ook wel, maar daar heb je al 30.000 andere modellen voor. En als ze die z1010 nu al op de markt brengen verkopen ze daar niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 24 maart 2004 @ 23:06:
[...]

Hmzzz... ik zie het :(
Gister deden ze het nog wel, onbetrouwbare webspace....
Pff ik heb zelf geen server space meer, dus als iemand dat ter beschikking kan stellen, dan load ik ze wel ff up...
e-mail mij maar even :)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is die Z1010 nog groter dan mijn NEC C616 ook UMTS dual camera memory stick duo enz... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

barrymel schreef op 25 maart 2004 @ 06:50:
[...]

e-mail mij maar even :)
Thanx voor je reactie
Anders mail mij ff, want je mail is volgens mij niet openbaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Met vertraging, maar toch uiteindelijk beschikbaar voor download, de video's van de Z1010...

-Video van de phone:
Z1010 (Richt Click, Save target as) Met dank aan Airliner

-VIDEOcall op het netwerk van Vodafone(tis zonder geluid, stomme cybershot ):
Z1010 - Videocall (Richt Click, Save target as) Met dank aan Airliner

Jah, ik weet dat ik soms niet helemaal goed richtte met me camera, maar dat kwam omdat ik helemaal overwhelmed was van de Z1010 op dat moment en zodoende vergat dat ik aan het filmen was.

Wat je trouwens niet ziet in de videocall film, maar zeker noemswaardig is dat tijdens een videocall je heel makkelijk kunt switchen van de de interne camera(waar de andere partij jouw gezicht ziet) naar de camera die aan de buitenkant zit(zodat je makkelijk je omgeving kunt laten zien aan de andere partij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 29 maart 2004 @ 03:24:
Met vertraging, maar toch uiteindelijk beschikbaar voor download, de video's van de Z1010...

-Video van de phone:
Z1010 (Richt Click, Save target as) Met dank aan Airliner

-VIDEOcall op het netwerk van Vodafone(tis zonder geluid, stomme cybershot ):
Z1010 - Videocall (Richt Click, Save target as) Met dank aan Airliner

ze doen het helaas nog steeds niet............ ik had je vorige week een mail gestuurd maar nog geen antwoord gekregen van je ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Voor de mensen die het niet wisten: video's doen het gewoon...
Anyway heeft iemand nog iets gehoord omtrent de release van dit ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 31 maart 2004 @ 00:11:
yep nu doen ze ut :)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolando Frio
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-12-2023
Sur_G schreef op 31 maart 2004 @ 00:11:
Weinig bekend nog steeds, zit er ook op te wachten...maar kan nog wel ff duren. In de UK staat ie voor april verwacht, denk dat wij pas op z'n vroegst op Q3/ begin Q4 kunnen rekenen. Via i-net vond ik wel wat auctions op Ebay USA dat je kon bieden op informatie en als je wint dan vertellen ze je waar je dat ding goedkoop kan kopen ofzo, errug vaag. Hij is praktisch nergens al verkrijgbaar volgens mij.

No hay tiempo pero siempre por una guapa chica ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Rolando Frio schreef op 05 april 2004 @ 12:38:
[...]

Weinig bekend nog steeds, zit er ook op te wachten...maar kan nog wel ff duren. In de UK staat ie voor april verwacht, denk dat wij pas op z'n vroegst op Q3/ begin Q4 kunnen rekenen. Via i-net vond ik wel wat auctions op Ebay USA dat je kon bieden op informatie en als je wint dan vertellen ze je waar je dat ding goedkoop kan kopen ofzo, errug vaag. Hij is praktisch nergens al verkrijgbaar volgens mij.
Hmmm... jammer, geen goed nieuws...
Over die auctions, geen aandacht aan geven.... Je kon er zeker ook achter komen hoe je snel veel geld kon verdienen?? Het is oplichterij, ze doen het bij elk product, en dan zeggen ze waar je het goedkoop kunt kopen enzo.... pff lame hoor :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske

Fritske

'Knowledge' is power

Hmmm.... ik kwam juist langs MAA (vliegveld Beek) en daar waren ze bezig met het ophangen van 3 GIGA reclameborden van vodafoon. De eerste en snelste met UMTS....

Nu maar hopen dat KPN ook snel komt met UMTS. Kan ik tenminste de Z1010 kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

zo jongens ben net terug van de TV beurs... en eigenlijk de hele tijd bij de SE stand gestaan...
en heb slecht nieuws omtrent de release van de Z1010... er werd verteld dat het beestje echt al ready 4 launch is... maar dat het toestel in het begin alleen samen icm een provider wordt aangeboden...ecxlusief, en dit zou in NL, kpn gaan worden... en de release zou ergens in de zomer zijn...
kortom voorlopig nog geen z1010
En de prijs is ook niet sappig... daar ik zelf aan rond de 500€ zat te denken wordt het iets tussen de 700€ en 800€ :(
kheb veel fotos/videos van de nieuwe SE phones zodra ik normaal(niet via phone)internet toegang heb dan plaats ik ze, i.i.g binnen 3 dagen... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sur_G op 19-04-2004 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fritske

Fritske

'Knowledge' is power

Sur_G schreef op 19 april 2004 @ 23:48:
zo jongens ben net terug van de TV beurs... en eigenlijk de hele tijd bij de SE stand gestaan...
en heb slecht nieuws omtrent de release van de Z1010... er werd verteld dat het beestje echt al ready 4 launch is... maar dat het toestel in het begin alleen samen icm een provider wordt aangeboden...ecxlusief, en dit zou in NL, kpn gaan worden... en de release zou ergens in de zomer zijn...
kortom voorlopig nog geen z1010
En de prijs is ook niet sappig... daar ik zelf aan rond de 500€ zat te denken wordt het iets tussen de 700€ en 800€ :(
kheb veel fotos/videos van de nieuwe SE phones zodra ik normaal(niet via phone)internet toegang heb dan plaats ik ze, i.i.g binnen 3 dagen... :)
Hmmm.... is * Fritske even blij dat ik KPN heb... alleen de prijs he :( maar ja, icm duurste abbo is ie wel goedkoper denk ik... anders wordt het toch een k700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
De verkoop van de Z1010 is inmiddels van start gegaan in Zweden bij Telia voor als ik het goed heb €700!! Ik denk dat het sowieso niet slim is om een 3G phone te kopen in de begin stadia van 3G. Ten eerste omdat ze nog enorm groot zijn (zoals de Z1010, die uitgeklapt 1,5 keer zo groot is als de P900!!!) en ten tweede omdat je een absurt hoge prijs betaald. Ik vraag me af wanneer wij in Nederland daadwerkelijk videocalls kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ik sluit me bij nader inzien helemaal aan bij "deuxani"...
Te duur gewoon die telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 20 april 2004 @ 14:35:
Ik sluit me bij nader inzien helemaal aan bij "deuxani"...
Te duur gewoon die telefoon!
ik had um een stuk duurder verwacht, mijn Nokia 8910i was 840 euro en mijn p800 die ik daar voor had heb ik 880 euro voor betaald

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Waar haal je het geld vandaan man??? Maar goed, dan heb je ook een uitgebreide phone. De Z1010 is in mijn ogen enkel speciaal vanwege het 3G aspect en daarom zoveel geld niet waard. Het is allemaal nog zo nieuw dat die prijzen nog te hoog zijn. Gewoon wachten dus tot 3G gesettled is. En tegen die tijd is de Z1010 echter weer achterhaalt, verwacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

barrymel schreef op 20 april 2004 @ 16:00:
[...]

ik had um een stuk duurder verwacht, mijn Nokia 8910i was 840 euro en mijn p800 die ik daar voor had heb ik 880 euro voor betaald
Die 8910i is gewoon vet overpriced door Nokia, ze proberen het toestel een status te geven door het toestel super hoog te prijzen...
En de P800 is totaal niet te vergelijken met de Z1010, ik heb toendertijd ook 800Euro betaald voor mn eerste P800, ik stapte over van de N7650, en hij was het geld echt waard. De mogelijkheden... eindeloos, maar daar hoef ik hier verder niet over uit te wijden want die weten jullie ook wel...
Maar dan komt er een Z1010, begrijp me niet verkeerd, want ik zal het toch wel weer aanschaffen :X (over een tijdje)... maar hij biedt niet zoveel extra's voor zijn prijs, het zou kunnen hoor dat het toestel gewoon duur is in productie( twin camera, UMTS licentie ofzo)...
Flint schreef op 21 april 2004 @ 14:18:
En niet te vergeten "Long range Bluetooth". Ik heb geen id of 't heel duur is, maar ook dat is weer een nieuwe techniek voor gsm's
Ohja klopt, helemaal vergeten....
Maar wat dan wel raar is dat SE op alle folders print: Improved Bluetooth range, up to 20 Meters :?
Dat is verreweg niet de theoretische 100 meter...

Ik ben trouwens bezig wat fotos te posten, van de Z1010 en de S700
Het gaat een beetje lang duren, ik doe het via GPRS(FTP800) dus heb geduld...
Videos komen andere keer...

[ Voor 32% gewijzigd door Sur_G op 21-04-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
En niet te vergeten "Long range Bluetooth". Ik heb geen id of 't heel duur is, maar ook dat is weer een nieuwe techniek voor gsm's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

He he eindelijk klaar met uploaden...
Zie hier wat fotos van de Grijze Z1010, let op de dikte... poefff valt niet mee hoor...

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rouvo002/se/Z1010A.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rouvo002/se/Z1010B.JPG
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rouvo002/se/S700Z1010a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rouvo002/se/S700Z1010b.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rouvo002/se/S700Z1010c.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~rouvo002/se/S700Z1010d.jpg

ThanX Flint.... Hahah stupid of me 8)7 , ik zal ook gelijk ff in het ander SE topic veranderen...

[ Voor 39% gewijzigd door Sur_G op 21-04-2004 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hey beter, die had ik zelf nog niet gezien, nu alleen ff wachten op de vertaalde versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Sur_G schreef op 21 april 2004 @ 15:30:
Hmmm... bij mij geeft hij de fotos niet weer, maar als je erop klikt doen ze het wel??
Iemand een idee wat ik fout doe...
Ja :) controleer je code nogmaals :+ ][/img] -> die ] moet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 21 april 2004 @ 15:30:
He he eindelijk klaar met uploaden...
Zie hier wat fotos van de Grijze Z1010, let op de dikte... poefff valt niet mee hoor...

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ThanX Flint.... Hahah stupid of me 8)7 , ik zal ook gelijk ff in het ander SE topic veranderen...
dat ziet er toch een stuk beter uit dan de Rode versie :)

ik vind het wel een mooi ding en dikte vind ik nog wel mee vallen, hij is wat dikker ja maar voor de rest toch niet echt groot

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij lijkt wel een beetje op de MX200 van motorola :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

ik heb gister de Nokia 6820 Nokia 6810 en 6820 maar gehaald, die Z1010 gaat nog wel een poosje duren, dus heb zo lang deze maar gehaald, bevalt me wel, geinig toestel :)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Die 6820 heb ik inmiddels al 2 keer gehad maar ook bijna gelijk weer verkocht.Op de foto's lijkt de Z1010 inderdaad niet zo groot maar laat je hier niet door misleiden.. hij is echt heel bulky. Ik zelf vind het niet zon probleem: de grote....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 24 april 2004 @ 19:16:
Die 6820 heb ik inmiddels al 2 keer gehad maar ook bijna gelijk weer verkocht.Op de foto's lijkt de Z1010 inderdaad niet zo groot maar laat je hier niet door misleiden.. hij is echt heel bulky. Ik zelf vind het niet zon probleem: de grote....
hoezo 2 keer gehad en bijna gelijk weer verkocht ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Jah.. omdat ik het toestel toch best relaxed vond... maar nadat ik beig was met het gepriegel van het t-bord en dat dramatisch scherm... had ik besloten hem te verkopen... toen kwam er weer een leuke deal waarbij ik een toestel moest kiezen, toen toch maar weer voor de N6820 gekozen... maar na 3 dagen weer verkocht... ik hield het geld apart voor de Z1010.. maar denk dat ik toch een Aibo ers-7 ga kopen ipv van de Z1010...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

wat is er mis met dat scherm dan ? en het toetsenbord doet het ook gewoon goed

en wat is een "Aibo ers-7" ?

*** al gevonden , het is zo'n robot hond van
Sony :) maar wat heeft dat met een Phone te maken ? ***

[ Voor 35% gewijzigd door barrymel op 27-04-2004 09:00 . Reden: Sony hond gevonden :) ]

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Het scherm? vind je die goed? Ieder zo zn mening maar start de camera op en check die refresh rate.. T-bord.. omdat nu alle knopjes naast elkaar zijn geplaatst in tegenstelling tot de 6800/10 druk je sneller fout... nogmaals dit zijn mijn ervaringen... ik zeg niet dat het voor iedereen zo is... het is best een leuk telefoontje hoor.. begrijp me niet verkeerd.. ;)
offtopic: die hond zou je bijvoorbeeld kunnen laten communiceren met je P900.. echt de ultieme gadget gewoon, maar inderdaad is het offtopic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Sur_G schreef op 27 april 2004 @ 21:20:
Het scherm? vind je die goed? Ieder zo zn mening maar start de camera op en check die refresh rate.. T-bord.. omdat nu alle knopjes naast elkaar zijn geplaatst in tegenstelling tot de 6800/10 druk je sneller fout... nogmaals dit zijn mijn ervaringen... ik zeg niet dat het voor iedereen zo is... het is best een leuk telefoontje hoor.. begrijp me niet verkeerd.. ;)
offtopic: die hond zou je bijvoorbeeld kunnen laten communiceren met je P900.. echt de ultieme gadget gewoon, maar inderdaad is het offtopic...
ja de cam vind ik niet super maar heb nog niet echt 1 goede cam eigenlijk gezien in een phone, sony ericsson komt nu met een 1.2 of 1.3 mp cam in een gsm, dat is al beter :) maar het beeld vind ik dus niet slecht in ieder geval, ik heb hier voor natuurlijk de 8910i gehad, dan is elk kleuren scherm wel beter geloof ik :) maar slecht vind ik um niet, oke, me P800, 7650 die hadden een mooier scherm maar dat is toch weer heel anders

kan je die hond besturen met je P900 ? dan is het wel grappig ja ;)

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een release datum voor Nederland bekend?
In Zweden en Australie is ie al verkrijgbaar.
In de UK is ie aangekondigd.....

Heb Vodafone gemaild, maar ze konden er niets over zeggen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

@cypro66: Weet jij misschien over de verkoopprijs van het toestel in die landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Op gsmarena staat dat hij gereleased is en dat klopt hij is op voorraad bij de webwinkels... volg de link op de site maar. Schrik van de prijs... $1050 maar SE gaf al aan dat zon €800 zou gaan kosten... en als je dat bedrag naar euros terugrekent dan kom je op zon €850. Je moet het er voor over hebben, maar ik hoor toch niet tot die groep(misschien als we de phone voor umts in nl kunnen gebruiken dat dat veranderd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op 04 juni 2004 @ 23:17:
Op gsmarena staat dat hij gereleased is en dat klopt hij is op voorraad bij de webwinkels... volg de link op de site maar. Schrik van de prijs... $1050 maar SE gaf al aan dat zon €800 zou gaan kosten... en als je dat bedrag naar euros terugrekent dan kom je op zon €850. Je moet het er voor over hebben, maar ik hoor toch niet tot die groep(misschien als we de phone voor umts in nl kunnen gebruiken dat dat veranderd)
bij nowicom.com kost die: 1.199,79 € http://www.nowicom.com/artikel.php?artikel_id=395

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Vandaag lag er een dummy bij het KPN Business Center in Eindhoven. Maar wat een enorm dik/groot apparaat zeg! :/ Best jammer, zou vast niet anders kunnen, maar voor mij is het een reden om niet voor deze foon (en UMTS in het algemeen) te gaan. Wellicht als er een keer wat kleinere UMTS toestellen komen :)

Eigenlijk ben ik wel vergeten te vragen of hij al te leveren is en wat die kost :X

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
En de grap is dat er al spycampics zijn van de opvolger van de Z1010, terwijl deze amper aan uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
Gully schreef op 13 juli 2004 @ 18:37:
Vandaag lag er een dummy bij het KPN Business Center in Eindhoven. Maar wat een enorm dik/groot apparaat zeg! :/ Best jammer, zou vast niet anders kunnen, maar voor mij is het een reden om niet voor deze foon (en UMTS in het algemeen) te gaan. Wellicht als er een keer wat kleinere UMTS toestellen komen :)

Eigenlijk ben ik wel vergeten te vragen of hij al te leveren is en wat die kost :X
De eerste gsm's waren nog véél groter ;)
Het kost gewoon tijd, ze worden vanzelf wel kleiner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Flint schreef op 14 juli 2004 @ 00:45:
[...]

Precies, ik sluit me bij Flint aan...
Maar die Z1010 waar blijft die nou?? Je mag nu tot oktober gratis UMTS van Vodafone gebruiken, dan zou dat wel een leuk toestelletje zijn om daar gebruike mee van te maken....
Maar als de "Z1020" inderdaad morgen gepresenteerd wordt, dan is de kans klein dat ik voor de 1010 ga...

[ Voor 38% gewijzigd door Sur_G op 14-07-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

Flint schreef op 14 juli 2004 @ 00:45:
[...]

Dat klopt, ik heb genoeg koelkasten gehad :) Maar goed, blijft over dat als ik nu een nieuwe foon koop, ik liever een handzamer formaat wil. En deze is me nog TE groot. (opzich wel een heel mooi toestel en veel beter als de samsung UMTS van Vodafone). Voor mij is het nog ff wachten dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Gully schreef op 14 juli 2004 @ 09:11:
[...]

Dat klopt, ik heb genoeg koelkasten gehad :) Maar goed, blijft over dat als ik nu een nieuwe foon koop, ik liever een handzamer formaat wil. En deze is me nog TE groot. (opzich wel een heel mooi toestel en veel beter als de samsung UMTS van Vodafone). Voor mij is het nog ff wachten dus ;)
De nokia 7600 is ook klein!

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully

Gully

Master Gully! (tm)

nils7 schreef op 14 juli 2004 @ 11:11:
[...]
De nokia 7600 is ook klein!
Dat is GEEN telefoon (nofi) :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb met de z1010 gespeeld op de UMTS introductie van KPN. Zij gaan hem hoogstwaarschijnlijk uitbrengen in het derde kwartaal voor UMTS diensten en i-mode.
Heb al wel even kunnen spelen met video-conferencing optie. KPN gaat hier een tarief voor vragen per minuut ipv per verzonden/ontvangen data, lijkt me goede keuze.
Benieuwd wat de toekomst brengt.... Ik hoop in ieder geval kleinere toestellen, want deze is nog te groot voor mij dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 14:05:
Heb met de z1010 gespeeld op de UMTS introductie van KPN. Zij gaan hem hoogstwaarschijnlijk uitbrengen in het derde kwartaal voor UMTS diensten en i-mode.
Heb al wel even kunnen spelen met video-conferencing optie. KPN gaat hier een tarief voor vragen per minuut ipv per verzonden/ontvangen data, lijkt me goede keuze.
Benieuwd wat de toekomst brengt.... Ik hoop in ieder geval kleinere toestellen, want deze is nog te groot voor mij dan!
Jammer ik vond de flatfee UMTS oplossing met betalen via dataverkeer voor videobellen een veel betere optie :9

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned
  • Laatst online: 14-05 14:50

Dethroned

Liev

Verwijderd schreef op 14 juli 2004 @ 14:05:
Ik heb zelf de 9210 en vergeleken daarbij valt ie wel mee. Heb nu ook een SE T610 en die begint inmiddels vaag te doen.
Ik ben al een tijd op zoek naar een geschikte opvolger. Gewoon een popi telefoontje die vooral compleet is. Ik moet zeggen dat de mobilie markte me behoorlijk tegen vind vallen. Nergens is er nog een goede tegenhanger van de 8910i, en die is gewoon te belachelijk duur. De P900 is de enige die eigenlijk echt een verbetering brengt, maar die vind ik persoonlijk te uitgebreid (kheb ook nog een Tungsten T3).

Vodafone wil officieel natuurlijk niks melken, maar geven wel aan dat het toestel "is geselecteerd" en dat het zich "in de testfase bevind".
In duitsland is ie inmiddels als op het prijsniveau zoals werd gespeculeerd => +/- € 850,-
(zie http://shop.a1.net/is-bin...ihp3Wa9bpR8UdSa_FCydc=?en
http://www.2nd-handys.de/...=sony-ericsson%20z%201010)
Maar als je kijkt wat voor toestelkorting je krijgt dan hoop ik dat dat in NL ook zo eraan toe gaat. Je kan em al kopen icm een abbo vanaf € 499,-

I got a problem-solver and its name is revolver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Moeten ze niet eerst de techniek terugverdienen met aso abo's en prijzen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

nils7 schreef op 14 juli 2004 @ 20:57:
[...]

Jammer ik vond de flatfee UMTS oplossing met betalen via dataverkeer voor videobellen een veel betere optie :9
Wat dacht je dan van het KPN UMTS abonnement:

€ 70.00 per maand, voor onbeperkt dataverkeer met een FUP van 1000MB 8)7

Onbeperkt != FUP
FUP != 1000MB
Onbeperkt != 1000MB

8)7 8)7

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze moeten natuurlijk wel ergens een maximum inbouwen, anders gooit straks iedereen een UMTS-toestel voor zijn server. Heyt is net zo iets als het onbeperkt downloaden met ADSL; ook daar geldt doorgaans fair play: als je tonnen en tonnen data download kun je ook afgesloten worden of een dikke nota krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
ik reageerde wat laat :X

[ Voor 81% gewijzigd door Punksmurf op 20-08-2004 20:29 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
Wil je 1GB met alleen je umts telefoontje halen dan moet je behoorlijk gek doen!
De WAPbrowser van de Z1010 is al niet zo uitgebreid... koppel je hem aan een pda of laptop dan gaat het hard.

Ik ga zelf zo'n UMTS kaart met zo'n abo over een half jaartje aanschaffen daar ik geen internet ga hebben op me studentenkamer en ik zo dus toch me MSN en surf activiteiten voort kan zetten! Films en muziek van het net plukken doe ik dan wel wanneer ik weer in me ouderlijk huis ben! Ik neem aan dat ik dan met 1GB per maand voor wat MSN'en en forummen genoeg heb!

BTW heb ik de Z1010 2 weken geleden gezien... de grootte viel me mee, had hem groter verwacht na alle spookverhalen gehoord te hebben... alleen rood ziet er wel errug meisjes achtig uit (de grijze niet kunnen vinden).
Heb er nog een bod op gedaan maar de leipo wilde alleen verkopen 'mit vertrag' na dan niet he!

[ Voor 3% gewijzigd door nils7 op 21-08-2004 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

nils7 schreef op 21 augustus 2004 @ 04:33:
Wil je 1GB met alleen je umts telefoontje halen dan moet je behoorlijk gek doen!
De WAPbrowser van de Z1010 is al niet zo uitgebreid... koppel je hem aan een pda of laptop dan gaat het hard.

Ik ga zelf zo'n UMTS kaart met zo'n abo over een half jaartje aanschaffen daar ik geen internet ga hebben op me studentenkamer en ik zo dus toch me MSN en surf activiteiten voort kan zetten! Films en muziek van het net plukken doe ik dan wel wanneer ik weer in me ouderlijk huis ben! Ik neem aan dat ik dan met 1GB per maand voor wat MSN'en en forummen genoeg heb!

BTW heb ik de Z1010 2 weken geleden gezien... de grootte viel me mee, had hem groter verwacht na alle spookverhalen gehoord te hebben... alleen rood ziet er wel errug meisjes achtig uit (de grijze niet kunnen vinden).
Heb er nog een bod op gedaan maar de leipo wilde alleen verkopen 'mit vertrag' na dan niet he!
In AMERIKA !!

Te koop:
http://plemix.com/Merchan...e=12030&Category_Code=SON

Gaat echt das € 494,- excl shipping... omfg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Dat is zeker een hele nette prijs voor het phonetje... Maar waarom is ie nog steeds niet leverbaar hier?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kvind nog altijd de SonyEricsson Z700 de mooiste telefoon... veel platter dan deze trouwens.... jammer datie nooit is uitgekomen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Zijn daar wel foto's van ? BTW krijg ik nou diverse keren te horen dat men er vanuit gaat dat de Z1010 pas ergens november/december gaat uitkomen. En sommige denken dat ie hier gewoon zoieso niet uitkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Kheb hem zien liggen in Portugal (Lissabon) voor 529.95 in de grijze versie. De grootte viel me helemaal niet mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dethroned

Dethroned

Liev

Binz schreef op 24 augustus 2004 @ 18:13:
Kheb hem zien liggen in Portugal (Lissabon) voor 529.95 in de grijze versie. De grootte viel me helemaal niet mee!
Grootte viel niet mee, dus ik neem aan dat het je tegenviel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-12-2024
Inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel

barrymel

BarryMel

Binz schreef op 24 augustus 2004 @ 18:13:
in de week van 6 September zit ik in Portugal, is kijken of ik hem ook tegen kom dan :) hier in Nederland is hij toch helemaal nog niet te krijgen ?

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, pas volgende maand en dan ook alleen bij Vodafone met een UMTS pakket.
Pagina: 1 2 Laatste