Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://sonyericsson.mobielplaza.net/1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sonyericsson.mobielplaza.net/2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sonyericsson.mobielplaza.net/3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://sonyericsson.mobielplaza.net/4.jpg

:*) en nu maar vast beginnen met sparen...

Imaging
Video Call
TwinCam
VGA for still
QCIF for video
UMTS 64kbits uplink
GPRS 4+2
Dual displays:
176x220 pixels / 65 536 colors
101x80 pixels / 4-level grey scale Entertainment
Audio and video:
MPEG 4, H.263, MP3, ACC, AMR
UMTS 384kbit downlink
Polyphonic Sound 24 voices
WAP2.0
Java MIDP 1.0

Messaging
SMS/EMS/MMS/MMS video
Wireless village Connectivity
Bluetooth long range
Sony Memory stick Duo™, 16MB included
USB true connector - 12Mbit
IrDA

http://www.sonyericsson.com/3gsmworldcongress/

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 16:13 . Reden: images ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:14
ziet er niet gek uit, vooral dat mpg 4 niet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]henry_f schreef op 18 February 2003 @ 16:08:
[...]

sorry voor dubbelpost

Het zal waarschijnlijk nog wel even duren voordat het toestel uit is. En dan is het nog maar de vraag of we hier dan al UMTS hebben, maar dan nog kun je met grps ook een heel eind komen ...

message 4 moderators:
sorry dat ik al 4 heb gepost ik heb geloof iets te vaak op de verkeerde knop geklikt, moest dus edit zijn....

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2003 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_DD
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-07-2023
leuk innerlijk, lelijk uiterlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-09 08:08

reuzekind

Ik geloof in GoT

Specificaties zijn natuurlijk helemaal gelikt. Maar dat ding is niet om aan te gluren...daar mogen ze zeker nog wel wat aan gaan veranderen.

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Ik vind deze telefoon helemaal niet passen bij de designs van (sony)Ericsson, sorry maar dit soort telefoons vind ik persoonlijk niet zo geslaagd en dan heb ik het natuurlijk over de bouw en het uiterlijk. Jammer dat ze op deze manier inspringen op de markt van bijvoorbeeld motorola en samsung etc. K had het liever anders gezien, maar de specs mogen er zijn ja :)

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ownow :( zoiets wat je moet openklappen... ben ik ook niet zo voor te vinde

zeer jammur, steekt wel veel lekkerz van binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:22

MaDLiVe

.-Observer-.

Nice specs, verder niet superbijzonder kwa design. Moet j tegenwoordig voor MMS en derg zo een kleppertjes tel. hebben? Bah die dingen blijven lelijk.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 18 februari 2003 @ 21:41:
Moet j tegenwoordig voor MMS en derg zo een kleppertjes tel. hebben? Bah die dingen blijven lelijk.
smaken verschillen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Tentacle1 schreef op 18 February 2003 @ 21:22:
Ik vind deze telefoon helemaal niet passen bij de designs van (sony)Ericsson, sorry maar dit soort telefoons vind ik persoonlijk niet zo geslaagd en dan heb ik het natuurlijk over de bouw en het uiterlijk. Jammer dat ze op deze manier inspringen op de markt van bijvoorbeeld motorola en samsung etc. K had het liever anders gezien, maar de specs mogen er zijn ja :)
Ik kan persoonlijk ook niet goed tegen vouwsels, maar er zijn mensen die er bij zweren, dus zal SE daar ook op moeten inspringen. Die plaatjes zijn wel heel erg fake trouwens, dat ding bestaat dus alleen nog maar op de computer...

[ Voor 9% gewijzigd door epoman op 19-02-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een troep, ik snap dat echt niet

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:10

thaMini

Tool !!

Hmmmz, ik vind dat recht toe, recht aan design wel wat hebben. :) Beter dan frutsels, glimdingen en verschillende kleuren die sommige mobieltjes tegenwoordig hebben.
Waar ik benieuwd naar ben is het interne geheugen en het gewicht.

Be small, act BIG.

• jpvk007
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:07
hadden ericsson en sony dan geen vouwsels in het verleden? vroeger maakte ericsson bijna alleen maar vouwsels, denk aan t18s, t20, t28, t29 en t39? sony had er ook zo een de z100 ofzo? ik hoor trouwens ook niemand klagen over de p800 en die heeft ook een klepje :s.
ik vind het wel een leuk toestel, alleen zie ik hem pas over een paar jaar naar europa komen. ben zelf trouwens geen favoriet van klepjes, maar op een gegeven moment worden ze anders te groot... wat wil je, groot scherm met kleine (klep) gsm of met grote gsm (krijg je de oude koelkasten weer)

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-06 18:24
offtopic:
Hoe heette de voorganger van de Ericsson T18s ook al weer? Je had ze in het rood, blauw en geel

bij die oude modellen waren de toetsenborden bedekt en zag je op zn minst altijd wat van het beeldscherm (ok, ok... de Z1010 heeft er ook 1 aan de buitenzijde).

Daarom ben ik ook nooit echt een fan geweest van o.a. de motorola V-serie.

Maargoed, ik vind het technisch gezien wel netjes... alleen jammer dat het (weer) zo lang duurt voordat ie hier voor ons te koop is :(

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 19 February 2003 @ 20:41:
wat een troep, ik snap dat echt niet
lekker onderbouwde mening weer hoor met je `mooie` nokia usericon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Er is natuurlijk wel een verschil tussen klepjes en vouw-foons waar het display en toetsenbord gescheiden zijn. Maakt niet uit, ik vind het positief als iemand meldt dat er een nieuw ding op de markt gaat komen, maar om dat dan collectief te gaan afzeiken vind ik belachelijk. Hoe kun je iets troep noemen als het alleen maar bestaat in een shockwave-filmpje?
Smaken verschillen, en omdat het subjectief is moet je wel in je antwoord verwerken dat het een mening betreft, voorbeeld: ik vind de nokia 8xxx-serie niet mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-08 01:21
Het is waarschijnlijk dat dit toestel al de tweede helft van dit jaar wordt geintroduceerd. Dan komen namelijk de eerste 3G netwerken online (Japan daargelaten). SE helpt bij de uitbouw en dan moeten ze natuurlijk ook alvast een toestel hebben. Bovendien ondersteunt het ook gsm dus het is een perfect overgangstoestel.

Ik heb altijd de P800 gewilt maar deze is echt beter. Vooral de grootte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 February 2003 @ 21:55:
[...]

lekker onderbouwde mening weer hoor met je `mooie` nokia usericon...
Het spijt me, ik zal het nooit meer doen. Ik denk alleen dat een telefoon veel mooier kan worden gemaakt dan dit, vooral door SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.