Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-mobile heb ik net werkend gekregen :)

Nu uitzoeken hoe het werkt

Verwijderd

Weet iemand hoe je iemand moet toevoegen.

Ik probee rhet, maar krijg bericht dat is offline is. Maar toch is ie online (msn)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 00:49:
Weet iemand hoe je iemand moet toevoegen.

Ik probee rhet, maar krijg bericht dat is offline is. Maar toch is ie online (msn)
Ow, wat is dat makkelijk op www.yamigo.com te vinden:

naam@hotmail.com@msn.com, Als degene een msn.com adres heeft, dan voldoet naam@msn.com.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 15-09-2004 00:53 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ginz schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
[...]

Ik mag je hier niet specifiek uitleggen hoe het werkt.
Ik kan je wel vertellen dat een SESP een T630 full GDFS file moet inladen, daarmee kan je 'My Friends' enablenen in je T630. Als die gasten het dan nog niet weten, dan zijn het sukkels, en dan mag je ook wel op link in mijn signature drukken.
Ben gisteren naar het SESP in Den Haag geweest, maar was m'n bon vergeten.. ze wilden het echt niet doen.
Naja, ga vandaag nog maar eens langs met de bon.

Maar het vrouwtje wat mij hielp wist niet wat een full GDFS file was..
Wat is dat eigenlijk? Hebben ze meerdere soorten images voor de T630 ofzo?

Ik hoop dat er vandaag een ander persoon staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al veel over geschreven, ben ik bang. Toch heb ik nog geen oplossing gevonden. Hoe kan ik de optie "My Friends" in mijn K700i krijgen?

Ik heb toestel zonder simlock en de laatste firmware maar geen my friends...

Alvast zeer bedankt voor evt. tips....!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-09 15:37

Stoffel

Engineering the impossible

Ik heb het een tijdje niet gebruikt, en nu ik net met mijn telefoon wou inloggen kreeg ik een wachtwoord error. Na wat checken bleek dat mijn hele account bij yamigo.com weg is :/ Ik vraag me af of ze dat moedwillig gedaan hebben (userlijst niet vervuilen met inactieve accounts).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
QuarK schreef op 15 september 2004 @ 13:04:
[...]

Ben gisteren naar het SESP in Den Haag geweest, maar was m'n bon vergeten.. ze wilden het echt niet doen.
Naja, ga vandaag nog maar eens langs met de bon.

Maar het vrouwtje wat mij hielp wist niet wat een full GDFS file was..
Wat is dat eigenlijk? Hebben ze meerdere soorten images voor de T630 ofzo?

Ik hoop dat er vandaag een ander persoon staat.
Ze zullen waarschijnlijk niet precies hetzelfde systeem hebben als hoe ik het doe, maar het moet uiteindelijk allemaal om het zelfde draaien.

Elke SonyEricsson* is opgebouwd uit 3 verschillende delen; de mainflash, modemflash en de GDFS. De mainflash en de modemflash samen zijn zogenaamd de kernel, daar draait alles om. De GDFS is de UI die de kernel zichtbaar en handelbaar maakt op een manier dat het zonder AT code's en allerlei andere dingen te bedienen is. In die GDFS zit de toegang tot 'My Friends'. De koppeling tussen 'My Friends' in de kernel en de koppeling die jou het gebruik daarvan mogelijk maakt.

Vodafone, T-Mobile en alle ander provider die een bepaalde 'branding' op het toestel uitvoeren, maken zelf zo'n UI. Met de kernel doen de provider eigenlijk helemaal niks.

Als jouw T630 de UI heeft waarin 'My Friends' niet verwerkt zit, dan heb jij dus geen 'My Friends'. Die UI moet door een SESP te wijzigen zijn, zodat jij wel toegang krijg tot 'My Friends'.

*Disclaimer*
De woorden 'Kernel' en 'User Interface (UI)' gebruik ik even om het iets duidelijker te maken, maar die woorden zijn niet de juiste benaming voor die onderdelen.

*De SonyEricsson P800, P900 en P910 natuurlijk uitgezonderd

[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 27-09-2004 21:54 ]

-

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Ginz schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
[...]

Ik mag je hier niet specifiek uitleggen hoe het werkt.
Ik kan je wel vertellen dat een SESP een T630 full GDFS file moet inladen, daarmee kan je 'My Friends' enablenen in je T630. Als die gasten het dan nog niet weten, dan zijn het sukkels, en dan mag je ook wel op link in mijn signature drukken.
Kun je als consument zo'n GDFS hier of daar krijgen zodat je je toestel zelf kunt flashen en zelf kunt bepalen wat er aan en uit moet?

Zijn er eigenlijk nog meer van die leuke verborgen grapjes?

Wat moet je nou eigenlijk precies vragen als je een SESP binnenwandelt? "Wilt u mijn telefoon voorzien van een full GDFS file en tegelijk My Friends activeren?" Of volstaat de vraag "Wilt u mijn telefoon voorzien van een full GDFS file?" en wordt daarmee automatisch de My Friends geactiveerd? (en eventuele andere leuke speeltjes?)

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het topic nu wel 3 x doorgelezen, maar kan nog niet mn MSN contacts gebruiken...

Ik heb verbinding, nog niet met iemand gechat want op dit uur is er niemand aanwezig. Maar ik voeg m'n vriendin d'r msn toe en als ik wat wil zeggen kan het bericht niet verstuurd worden.

Waarom is dat?

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In principe werkt "My friends" met MSN op mijn T630, er is alleen een probleempje. En dat is de polling interval.

Die blijkt bij SE telefoons op 12 minuten :( te staan, wat natuurlijk goedkoop is wat betreft data-verbruik, maar dit maakt de telefoon eigenlijk onbruikkbaar voor IM. Is er een manier om een update te forceren, anders dan uitloggen en weer inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tERRiON
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02-2024
Ik heb nu afgelopen vrijdag mijn k700 laten flashen, maar nog steeds werkt My Friends niet. Die kerel van dat bedrijfje had er nog nooit van gehoord. Toen ik em vroeg om een full GDFS file, begreep ie geloof ik nog wel wat ik bedoelde, maar hoe je dan dingen in en uit kon schakelen wist ie niet.

Kortom, ik mag fijn naar een ander gaan... *zucht*

blah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Helaas hebben veel providers een eigen hun ondersteuning voor die mooie stukje toekomst nog niet beschikbaar."

Staat een beetje lelijk in de openings post :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MYST
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-04-2024
Weet iemand de instellingen voor wv via proximus?
Ik heb een nokia 6230, en vind dit wel een zeer interessante optie!
thx in advance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dat ook maar eens geprobeerd en connecten lukt al. is er nu ook nog een mogelijkheid om mijn complete msn lijst op die telefoon te krijgen? om dat nu weer allemaal handmatig te doen vind ik iets te veel van het goede :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Vulcano
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-09 12:03
Zijn er al mensen die hier echt dagelijks gebruik van maken. Het is helaas niet echt te gebruiken om de SMS te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
ik. Maar niet als vervanging voor SMS, ik gebruik het als toevoeging

[ Voor 32% gewijzigd door Ginz op 26-11-2004 12:48 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Laatst online: 10-09 23:39

theezeefje

Poehee

helaas nogmaals een schop :|

Is er iemand die het werkend heeft gekregen met een KPN (Debitel) Abbo ?

ik heb een 6230, maar krijg hem niet aangemeld.
Duurt ong. 2 minuten, en krijg dan aanmelden mislukt :|

Wil deze service graag gaan gebruiken, maar het wil niet lukken, en een fatsoenlijke uitleg is er nog niet....

de gegevens van mijn verbinding staan een bladzijde terug :)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
En hoe zit `t met gewoon WAP-en? lukt dat wel? via GPRS?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Ginz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:29:
En hoe zit `t met gewoon WAP-en? lukt dat wel? via GPRS?
GPRS werkt gewoon goed, no problemo.
echt puur het aanmelden vertikt ie.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

niemand :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, post nog eens je verse instellingen?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje

theezeefje

Poehee

wh00t, even ter info, bij mij werkt het !!!

blijkt dat de proxy welke stond ingesteld in mijn GSM de boel verstierde ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over Wireless Village in combinatie met Orange World - hebben jullie allemaal een abonnement bij Orange, icm Orange World, om instant-messaging goed te kunnen gebruiken (dus binnen de gratis bundel)? Als je een pre-paid kaart neemt icm Orange World krijg je namelijk een andere versie dan mensen die een abo + world hebben; met de pre-paid versiekun je o.a. niet op de site van Orange komen, en dus bepaalde diensten (zoals ook e-mail) mist.

Ik zou wel graag willen weten of ik met 'n pre-paid kaartje en Orange World wel "gratis" (voor 6 euro/maand) kan MSN/WV'en. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exyll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-04 14:45
Inmiddels heb ik m'n toestel ook zo geconfigureerd evenals een persoon waar ik VEEEEEL mee sms. Het werkt gewoon goed! Zeker wel een vervanging voor sms. Ook omdat je gewoon de 'chat' ziet'

Ramon Smits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
oke heeft iemand een Sony Ericsson Service punt voor mij in de buurt?

Ik woon in Deventer & in Lelystad. (jaja :P )

Ik heb een Sony Ericsson K700i en Orange Free 20 abo dus mijn telefoon is Orange-branded en niet simlock vrij!

Ik ga het dus mooi flashen met de nieuwste firmware en ik wil my friends erop :)

alvast bedankt!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia 6820 met een telfort-abbo. Het lukt me neit op WV in te stellen. Iemand hier ervaring mee? Ik kom er echt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-09 06:38
ik heb de 6230 en ik probeer die chat functie in te schakelen maar het lukt niet met de info van deze site of die van yamigo. Ik heb een abo van orange met orange world heeft iemand van jullie de juiste instellingen en kan die mij vertellen hoe ik alles moet instellen voor te msn via de chat functie op de 6230? ik heb al een acount bij yamigo.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
hey,

ik probeer te msnen met wv op mijn k500i maar het werkt niet helemaal, ik kan me aanmelden (op mn pc wordt ik afgemeld omdat ik ergens anders aangemeld ben) maar kan geen contacts adden/vinden/berichten ontvangen/versturen. Voor zover ik weet staan al mijn instellingen goed (zowel gprs/wv instellingen), ik heb geprobeerd "@msn.com" achter email adressen te doen etc... maar hij vindt nooit contacts. Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-07 09:20

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Mensen al enige idee hoe het met een K700i moet? Ik heb sinds gisteren een unbranded versie, en ik kan het ook nergens vinden :S Is die van mij zelfs ook gemod? Is dat terug te zetten bij een service punt? Ik heb hele topic al gezocht op k700 geen van de post had relevante info :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Ik heb nu een motorola v3 en ik heb alles werkend gekregen. maar ik kan geen contact personen toevoegen ik kan wel berichten ontvangen maar niet versturen weet iemand daar iets op?

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Heb jij al op Yamigo gelezen hoe je ze moet toevoegen?

Waarschijnlijk niet....

ICQ users: icqnumber@aol.com
MSN users: username@hotmail.com@msn.com*

* Als het email adres van de user username@msn.com is, dan is het niet nodig om ook @hotmail.com te noteren. Dan is username@msn.com dus genoeg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Correct me if i'm wrong. Ik krijg geen MSN Contacten in mijn K500 omdat deze NAAM@hotmail.com@msn.com niet accepteerd. Op de WV website staat dat hieraan wordt gewerkt :?
Maar ik lees hier NERGENS iets van iemand die moeite heeft dit stukje tekst in zijn tel. te krijgen. Heeft de T610/630 hier geen last van ?ben ik de enige met een KX00, volgens mij heeft de 700 serie de blokkade ook nl.

maak mij wijzer :)

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb via een PDF file van de K700 topic gelezen dat er onder berichten een optie my friends zou moeten zijn. Alleen dat staat het niet bij mij. Mijn k700 is unbranded maar toch heb ik dat er niet staan :(. Als ik naar een SE service point ga kunnen zij dit voor me weer terug zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
iki heb alles al geprobeerd ook dat hotmail.com@msn.com maar het werkt niet! er staat ook over op de sitre van yamigo dat er problemen zijn met motorola's en sezoals ik al zei kan ik wel berichten ontvangen en zie ik dan ook de naam van die contact persoon staan in hotmail.com@msn.com maarb kan ze niet toevoegen of wat terug sturen

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvdgrs
  • Laatst online: 26-08 11:52
martijn12345 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:54:
Correct me if i'm wrong. Ik krijg geen MSN Contacten in mijn K500 omdat deze NAAM@hotmail.com@msn.com niet accepteerd. Op de WV website staat dat hieraan wordt gewerkt :?
Maar ik lees hier NERGENS iets van iemand die moeite heeft dit stukje tekst in zijn tel. te krijgen. Heeft de T610/630 hier geen last van ?ben ik de enige met een KX00, volgens mij heeft de 700 serie de blokkade ook nl.

maak mij wijzer :)
Bong-One schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:59:
hey,

ik probeer te msnen met wv op mijn k500i maar het werkt niet helemaal, ik kan me aanmelden (op mn pc wordt ik afgemeld omdat ik ergens anders aangemeld ben) maar kan geen contacts adden/vinden/berichten ontvangen/versturen. Voor zover ik weet staan al mijn instellingen goed (zowel gprs/wv instellingen), ik heb geprobeerd "@msn.com" achter email adressen te doen etc... maar hij vindt nooit contacts. Iemand enig idee?
Yamigo.com:
Note (15th Sept 2004):
We noticed that the above naming convention is NOT accepted by the Motorola and SonyEricsson phones. We are currently investigating how to overcome the situation. Basically the above mentioned phones dont allow the double "@" representation. We'll try to correct this as soon as possible. Keep visiting our pages for updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Thnx, ik word echter op mijn wenken bedient :D Met %40 werkt het nu. Kan berichtjes heen en weer sturen met mijn vriendin. Alleen behoorlijk irri dat je AL je msn contacten zelf met de hand moet gaan zitten invoeren. maar goed, ik moet er wat voor over hebben blijkbaar :P

Thnx voor alle hulp hier, vreemd dat ik niemand anders met een SE hoorde over het dubbele@ probleem. Maar ik ga maar eens slapen... zit al weer veel te lang te prutsen, morgen weer werken

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb met een Sony Ericsson Service point in Amsterdam gebeld om te vragen over hoe het zat met de 'My Friends' optie. Deze hoort normaal gesporken onder het menutje 'berichten' moeten zitten. Daar zit het dus niet. Hij zei dat Sony Ericsson het waarschijnlijk op verzoek van de providers heeft uitgehaald omdat het te goed concureerde met SMS. Ik ben benieuwd of het mogelijk is of dit terug te krijgen is door een oude firmware of iets dergelijks op de K700i te zetten? En waar zou ik dat dan moeten doen? De man aan de lijn zei dat het opzich megelijk moest zijn, en dat ze het eventueel konden doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

Ik heb een K700i 2e hands gekocht. Heb zelf Telfort, die man waarvan ik hem had had KPN... Die halen het er dus ook uit want ik kan het nergens vinden.
Overigens staat op die site van Yamigo wel: "Also you may try to obtain an installable client (a Symbian or J2ME application)."
Dat is natuurlijk een optie, maar weet iemand waar ik zo'n JAR-file kan vinden (legaal)?

En ik heb nog ruim garantie. dan is flashen bij een SESP toch gratis?

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

Ik heb nu ergens gelezen dat de my friends optie uit de europese versies is gesloopt op verzoek van ISP's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een Nokia 6230 maar ik krijg het niet voor mekaar op het te bewerken want ik heb het op begin verkeerd ingesteld, waar moet je bewerken...??? Je moet waarschijnelijk ook je aanmelden op de site van Wireless Village, of niet. Alsast bedankt, diegene die mij helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ja, meld je eerst maar even aan op www.yamigo.com. Lees eventjes door de site verschillende uitleggen. Kijk eens in de startpost.

Als je dat allemaal eens doe, dan ben ik er zeker van dat jij het ook werkzaam kan krijgen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:11:
Ja, meld je eerst maar even aan op www.yamigo.com. Lees eventjes door de site verschillende uitleggen. Kijk eens in de startpost.

Als je dat allemaal eens doe, dan ben ik er zeker van dat jij het ook werkzaam kan krijgen.
Het wil nu wel allemaal goed, GPRS werkte al maar dan zegt die dat ik verbindingsinstellingen moet controleren terwijl ik wel kan GPRS'en. Volgens mij hoor er bij de Primaire proxy bij Instellingen verbinding anders zijn want er staat 8080 en dat staat bij secundaire proxy ook al, en ik kan het ook niet veranderen. Bij Diensten staat de Primaire proxy wel met cijfers. En als ik zelf Actieve Instelingen Verbindingen er eentje aan wil maken en ik ga weer Wappen dan doet die ut niet... Wie kan mij helpen....

Edit: Ben nu al ietsje verder, heb het wat hieronder staat nu ingevuld van paar pagina's terug. Hij zegt nu al: Aanmelding vind plaats. Daarna weer op het oude: Controleer Verbindingsinstellingen.

berichten -> chatten -> verbindingsinstellingen -> bewerken:

naam : Yamigo
Homepage: http://www.yamigo.com/wv/control
gebruikers-ID: wv:username

instellingen verbinding:
naam: Yamigo
proxy's: inschakelen
Primaire proxy: 192.168.251.150:8799
Secundaire proxy: :8080
Gegevensdrager: GPRS

instellingen drager:
Toegangspunt: live.vodafone.com
Verificatietype: normaal
login-type: automatisch
Gebruikersnaam: vodafone
Wachtwoord: vodafone

Dus wie wil mij nu helpen

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
EVILSalami schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:36:
Ik heb nu ergens gelezen dat de my friends optie uit de europese versies is gesloopt op verzoek van ISP's
Het schijnt dat je het gewoon kan activeren bij de Sony Ericsson Service Points :)

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EVILSalami

EVILSalami

Wat kijk je nou?

vanpeltje schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:17:
[...]

Het schijnt dat je het gewoon kan activeren bij de Sony Ericsson Service Points :)
Hoe kom je aan die info? Ik heb met 2 SE Service points gebeld en hun deden er vaagjes over...? Bij welke kan het sowieso?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Laatst online: 22-07 09:57

Kr3Kr

Melpomene

EVILSalami schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:07:
[...]

Hoe kom je aan die info? Ik heb met 2 SE Service points gebeld en hun deden er vaagjes over...? Bij welke kan het sowieso?
In Den Haag wisten ze nieteens wat "My Friends" was. "Ohja, dat heb je zeker van tweakers? daar komen wel vaker vragen vandaag die ik niet weet." Verder wist hij me wel te vertellen dat ze flashen met een gewone datakabel... geen terminator-dongle ofzo :/

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Is er iemand die mij kan helpen dit in te stellen op mijn Motorola V525?
Ik zie het nergens, ik denk dat Vodafone het eruit heeft gesloopt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Kr3Kr schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:42:
[...]

In Den Haag wisten ze nieteens wat "My Friends" was. "Ohja, dat heb je zeker van tweakers? daar komen wel vaker vragen vandaag die ik niet weet." Verder wist hij me wel te vertellen dat ze flashen met een gewone datakabel... geen terminator-dongle ofzo :/
Met de EMMA II, en dat is wel degelijk een speciale kabel

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06:25

Jrz

––––––––––––

Bij mij heeft my friends altijd aangestaan, ik heb me geregistreerd enzo, maar kom er niet in..
Hij zegt altijd dat het ww fout is

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 19:50
Hier werkt ie prima. Na de startpost (thx Ginz) te lezen, mezelf aan te melden en een beetje te experimenteren ging het erg makkelijk.

Alleen het toevoegen van contacten kan nog wel eens problemen op leveren. Ik heb zelf een SE K700i en dus moet ik voor de eerste @ in een msn contact een %40 gebruiken dus username%40hotmail.com@msn.com (misschien iets voor in de startpost). ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Laatst online: 09-09 22:46
Ik las net op de Yamigo site het volgende:
However, we would like to stress the fact that we see a benefit in using some chat clients over others. For example, most of the existing Nokia phones use a compressed version of the data exchange protocol, known as WBXML, while SonyEricsson and Motorola chat clients use plain XML. SonyEricsson or Motorola generate data transfers ten times higher than Nokia phones.
Volgens deze tekst gebruiken de meeste Nokia toestellen WBXML dat het datagebruik aanzienlijk zou verminderen in tegenstelling tot de SonyEriccson en Motorola toestellen. Is dit nogsteeds het geval?

To be, or not to be...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

Mmm ... heb even op die website gezien, en ook in het forum, maar het is me toch niet helemaal duidelijk hoe dat ik al die dingen instel op m'n Nokia 5140 .... Heeft 't iemand hier al aan de praat op z'n Nokia 5140?

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Niet dat ik weet, maar als je wil, dan kan ik je wel proberen te helpen. Het moet namelijk gewoon lukken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

help ik heb een t630 unbranded versie in belgie gekocht met R6C005 erop
en er staat geen myfriends op, is dit mssn omdat geen van onze 3 providers
dit ondersteune en bestaat er gn software om erop te ramme vo toch iets
van msn te kunne gebruike, hoorde iets van e-messenger ma wete ni hoe
of wat om het op men gsm te krijgen dus ja
help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
hij is ook erg traag, iemand een idee om de overdragd van berichten te ontvangen sneller te maken????

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat is omdat deze dienst nog volop in ontwikkeling is. Er zijn soms een paar dagen dat het iets langzamer gaat. Maar meestal gaat het bij (bijna) even snel als dat het met gewonen MSN/ICQ gaat

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Dat weet ik maar het gaat om die polling die kan je enkel alleen op het aller snelst van 2 minuten zetten terwijl eerst het bij mij toch echt sneller ging, en dat terwijl ik nu een nieuwe telefoon heb, de 6230i.

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DMP.cc
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06-09 23:19

DMP.cc

They call me DM

weet iemand of de service center in amsterdam wel weet hoe het moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
nog meer mensen die problemen hebben met inloggen? Krijg ziens 2 dagen steeds de melding server fout!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
_NRN_Dutchman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:06:
weet iemand of de service center in amsterdam wel weet hoe het moet?
Reken er maar niet op.

Volgens mij is de enige manier de manier die hier niet te bespreken is.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al zoveel informatie gelezen maar het wil helaas nog niet lukken.
Ik heb een Nokia 6230i via T-Mobile.
Heb me aangemeld bij Yamigo. De vebinding via GPRS werkt wel. (geen proxi nodig?)
Als ik iemand van Yamigo als contactpersoon toevoeg, werkt het wel en kan ik zien of die persoon online is of niet.
Nu probeer ik MSN contacten toe te voegen. Dat lukt ook wel met dat @msn erachter, zonder dat lukte het dus niet. Moet ik wel allemaal handmatig toevoegen, kan dat ook anders?
Maar ik kan niet zien of ze online zijn, terwijl ze dat wel zijn!
Hoe kan ikzelf zien of ik online ben bij MSN?
Wat doe ik fout, welke instelling heb ik gemist?
Dus via Yamigo lukt het wel maar MSN niet....
Hoor graag van jullie.

Oh ja, Nickname Yamigo=Roxette

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, het werkt opeens???
Zal wel een server probleem zijn geweest?

Nu maak afwachten wat het gaat kosten, heb nu veel dataverkeer gehad met al dat proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat valt erg mee.

Maar blijf proberen, testen en nog eens een keer proberen. Dat is allemaal ten goede voor de ontwikkeling van dit prachtige programmatje

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk is het zeker MAAR dan moe het wel werken...
Wanneer ik op de pc ingelogt ben op MSN en ik dan ga aanmelden op de telefoon dan werkt het prima, Pc msn logt dan vanzelf uit.
Maar als ik niet op de pc ben ingelogt en me dan aanmeld op de GSM dan werkt het niet????
Niet handig dus....

Kosten volgens T-mobile, heb met klanten service gebeld.
1 kb zou 15 eurocent kosten.
Voor 1 kb zou je 8000 tekens kunnen verzenden en/of ontvangen.
Dat zijn een hoop smsjes van 160 tekens en dus heel erg goedkoop.
Hoop dat die man aan de T-mobile gelijk heeft....

Maar eerst moet het goed werken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik echt de enige met dit probleem??
Ik moet dus op een pc ingelogt zijn op msn om via de gsm te kunnen zien wie er online is.
Als ik me dan aanmeld stop de msn op de pc.

Ben ik niet ingelogt op msn en meld ik me aan op mijn gsm dan kan ik niet zien wie online is en ben ik ook niet online.

Wie o Wie weet wat ik fout doe???

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben nu toch wel erg benieuwd geworden naar het My Friends-gebeuren!
Ik heb zelf een K700i (unbranded), en zoals vele anderen in dit topic is My Friends eruit gesloopt. Heeft iemand het al voor elkaar gekregen om hem om te laten flashen zodat hij het wel doet? En zo ja, waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ascent
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:43
Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:27:
Voor 1 kb zou je 8000 tekens kunnen verzenden en/of ontvangen.
een byte is 1 karakter, 1 kb is duizend bytes, dus 8000 is een factor 8 teveel. 1000 tekens dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
ik snap er helemaal niks meer van ik kon eerst gewoon volop chatten met mijn 6230i en nu opeens meld die me wel aan maar op mijn pc blijf ik ook gewoon ingelogd en ik zie op mijn telefoon alleen maar offline contacten??????
ik heb het hele yamigo forum en site al uit gepluist maar kan niks vinden hierover.......
Zou het aan de firmware kunnen liggen van de 6230i???

DaveD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaveD1109
Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:22:
Ben ik echt de enige met dit probleem??
Ik moet dus op een pc ingelogt zijn op msn om via de gsm te kunnen zien wie er online is.
Als ik me dan aanmeld stop de msn op de pc.

Ben ik niet ingelogt op msn en meld ik me aan op mijn gsm dan kan ik niet zien wie online is en ben ik ook niet online.

Wie o Wie weet wat ik fout doe???
Ik heb prcies hetzelfde ik snap er niks van! eerst deed ie het wel altijd en in eens niet meer ik heb nu mijn firmware laten upgraden maar nog steeds niks!
Hij meld me wel aan op mijn mobiel alleen op de pc blijf ik dan ook nog ingelogt... en al mijn contacten zijn volgens mijn telefoon offline

DaveD

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
Wat zou my friend ongeveer per maand verbruiken aan data ?
om te pollen

en gemiddeld berichten te versturen dus zeg bij een gem. sms als voorbeeld.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Yamigo.com is niet meer de pagina die het was. Heb een nieuwe telefoon (W800i) en heb de K500 niet meer bij de hand om de instellingen over te nemen, wilde dus even naar de site, maar ik kom op een site over moblogging :S

Iemand die hier meer over weet ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:01
He martijn

Hier geen problemen met de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ansenyi
  • Laatst online: 09-09 22:46
Ik kwam net een andere optie tegen voor im en dat is http://www.smartvas.com. Ik heb hem nog niet uitgeprobeert. Zal dalijk eerst Yamigo proberen wanneer gprs weer werkt hiero.

To be, or not to be...

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Doet WV het bij jullie nog ? Ik kom wel online, maar de rest is altijd offline, zelfs de BBC en CNN bot zijn er niet...

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
martijn12345 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:10:
Doet WV het bij jullie nog ? Ik kom wel online, maar de rest is altijd offline, zelfs de BBC en CNN bot zijn er niet...
Ik heb het net ff ingesteld op mijn SE W800i en het werkt perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bite
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ansenyi schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:02:
Ik kwam net een andere optie tegen voor im en dat is http://www.smartvas.com. Ik heb hem nog niet uitgeprobeert. Zal dalijk eerst Yamigo proberen wanneer gprs weer werkt hiero.
smartvas.com werkt goed op m'n k750i (wel de admin gebruiker toevoegen anders zie je je contacts niet)

Verwijderd

jep..net ff ingesteld op mn debranded d750i...erg leuke software al zeg ik het zelf...nu kan ik hele dag msn bij me hebben en betaal ik vrijwel alleen ik een berichtje ontvang en zelfs dat kost bijna niets (+/- 10 cent) :)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Goede dag tweakers,
Is yamigo.com dood ??? website doet het niet meer en ik kom er ook niet meer met mijn mobiel (w800I ) op het netwerk. :'(

update:
dit is wat ik krijg met een ping.
Pinging www.yamigo.com [64.251.25.59] with 32 bytes of data:

Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.
Request timed out.

Ping statistics for 64.251.25.59:
Packets: Sent = 4, Received = 0, Lost = 4 (100% loss),
en hier voor een TTL expired

[ Voor 56% gewijzigd door daanski82 op 27-10-2005 12:16 ]

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
doet het hier hoor... althans de internet pagina...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
nu doet ie het weer ja, vanmiddag bij mij niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
Sir_Killalot schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:11:
nu doet ie het weer ja, vanmiddag bij mij niet :?
bij mij doet de pagina het weer wel maak ik kan niet inloggen hij is daar 2 min me bezig en stopt gewoon zonder een melding.

heeft iemand daar ook last van ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
MMMMMMMM....

dammmm

Yamigo is niet voor uit te branden Of ik krijg netwerk fout(aanmelden is mislukt) of hij meld zig gewoon niet aan.

en Smartvas krijg ik de melding dat ik te veel contacten heb verwijdere eerst via een andere programma de contacts.
ja dat klopt wel omdat ik meer dan 50 mensen in mijn lijst heb staan.

Oplossing: een andere aanbieder zoeken.
alleen met google kom ik voor geen meter verder.
of weet 1 van jullie de oplossing.

update: aangezien ik een domein naam heb heb ik daarop bij pasport.microsoft.com een nieuwe adres aangemaakt en daar eerst met msn op ingelogt.
dat werkt.
nu heb ik alles over gezet naar smart vas en het werkt weer :9~
Dus voor mijn SE w800I mag ik maar 30 contacts n mijn MSN lijst hebben anders gaat het weer fout.

[ Voor 27% gewijzigd door daanski82 op 01-11-2005 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pingelmonster
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
BigB schreef op maandag 21 juni 2004 @ 08:03:
[...]

Hier je dus iets over het hoofd :)
Als je Orange world hebt betaal je 6 euro per maand en kun je dus ONBEPERKT deze service gebruiken.
Het gaat namelijk niet van je 2mb databundel af!
Voor de mensen die bijv Voda/Telfort hebben gaat het wel van databundel af maar zon berichtje is slechts enkele kb's en dus goedkoper dan een sms van 20 euro cent.

En ik heb het werkend met Measlant :)
Wel raar af en toe ik kon hem niet vinden en hij vind mij wel maarja het werkt !
Ennneeee...hoe zit dit met Hi (KPN)???

Want ik zie de bui al hangen als ik dit ga gebruiken met mn k750i --> Schulden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
pingelmonster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:53:
[...]

Ennneeee...hoe zit dit met Hi (KPN)???

Want ik zie de bui al hangen als ik dit ga gebruiken met mn k750i --> Schulden!
haha! ik heb net wireless village geinstalleerd op mn K750i en heb Hi.
Ik heb ooit met de klantenservice gebeld en die vertelde me dat het 17 euro per MB kost. Maar zal wel binnenkort eens een keer bellen. Klantenservice is toch gratis. B)

[ Voor 34% gewijzigd door vanpeltje op 09-12-2005 18:35 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, precies, ff een ringtone downloaden en je rekening is verdubbeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand het al voor elkaar gekregen op een k750i waar de 'my friends' optie ontbreekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
je kan gewoon msn in java downloaden bij getjar.com als je geen my friends hebt.

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:26:
je kan gewoon msn in java downloaden bij getjar.com als je geen my friends hebt.
Uhh, dat zet de koppeling toch niet terug? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ingelogd en 5 berichten verstuurd met kameraad , koste me 2 euro :s

ik heb het trouwens met een K750i gedaan , voor de persoon hier een post hoger. allrd ging vlotjes .

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 01:33:
Iemand het al voor elkaar gekregen op een k750i waar de 'my friends' optie ontbreekt?
Hebbes!

En nu yamigo testen op de k750i!

Op de 6230 met Orange World is t me heel erg goed bevallen, nu nog maar eens met Telfort GPRS testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:55:
[...]

Hebbes!

En nu yamigo testen op de k750i!

Op de 6230 met Orange World is t me heel erg goed bevallen, nu nog maar eens met Telfort GPRS testen.
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
De Motorola V3 en V6 en Lx ondersteunen ook Wireless Village...
maar dit menuitem is uitgeschakeld... heeft iemand enig idee hoe je het menuitem op een Motorola tevoorschijn tovert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Inmiddels heb ik Wireless Village op mijn PEBL U6 !
Alleen... het werkt nog niet... kan niet verbinden met internet... ik heb al vanalles geprobeerd (heb Telfort):
APN: internet
username:
password:
of
username: username
password: password
of
username: gprs
of
APN: 193.113.200.195
username: username

geen van ze werkt!! hij probeerd dus nognieteens bij Wireless Village in te loggen!
Wie helpt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Probeer eens de instellingen van de Telfort site te bestellen via SMS

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
Jaaaa die heb ik al... maar voor Wireless Village moet ik het apart invullen... en mijn foon (PEBL U6) laat de instellingen die ik van Telfort heb ontvangen niet zien. Pas als ik ze kopieer naar een nieuw "internetprofiel" kan ik ze bekijken...
dan staat er voor APN gewoon 'internet' ingevuld en niets bij username/pw.

als ik dit precies zo invul bij Instant Messaging Setup, en maak vervolgens een account aan bij Wireless Village, en ik vul user ID + pw hiervan in bij mijn account op mijn mobiel (nee niet bij het setup gedeelte.. dat is puur voor de internetverbinding) zegt hij "connecting failed" maar hij heeft wel verbinding met internet gemaakt en 616 bytes verzonden/ontvangen...

EDIT!
Aaaaah ik ben er al achter! door ff te checken hoe je SmartVas zou moeten instellen!
IM server: www.wirelessvillage.com (geen http://)
port: 80
Post URL: /wv/control
COOL!
precies zo moet het dus ook op de Motorola RAZR V3 V3i en V3x
en ook voor de Motorola L serie (SLVR).

[ Voor 20% gewijzigd door Jazco2nd op 17-02-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje....

Ik heb alles werkend gekregen op mijn SonyEricsson W810I. Mijn MSN contactpersonen staan netjes in de lijst op mijn telefoon. Ook een berichtje verzenden lukt!

Wat ik alleen niet begrijp is dat nadat ik een actie heb uitgevoerd (bericht versturen, status verversen) dat GPRS verbinding weer wordt verbroken. Ik zie dit doordat het wereldbolletje verdwijnt.

Zonder verbinding kan ik natuurlijk geen berichtjes ontvangen.

Weet iemand hoe ik dit in moet stellen? Ik wil deze verbinding graag constant open hebben staan.

Alvast bedankt voor de hulp

Jeroen

EDIT: Kan iemand me ook vertellen of ik kan zien of een MSN contact on-line is? Of moet ik deze allemaal handmatig verversen?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
kerel, hij staat zo ingesteld (slow, medium, high) dat ie om de zoveel seconden of minuten kijkt of er berichtjes worden ontvangen. Kijk maar naar het aantal bytes dat ie verbruikt, dat stijgt ondertussen wel :)

Je moet hem dus op high instellen (op de website van yamigo)

succes

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:15:
kerel, hij staat zo ingesteld (slow, medium, high) dat ie om de zoveel seconden of minuten kijkt of er berichtjes worden ontvangen. Kijk maar naar het aantal bytes dat ie verbruikt, dat stijgt ondertussen wel :)

Je moet hem dus op high instellen (op de website van yamigo)

succes
Oke, dat heb ik gedaan. Het aantal KB maakt me niet zoveel uit. Ik gebruik Orange World.

Ik zal het later nog eens uitproberen, bedankt!

Is er ook nog een alternatief voor Yamigo?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik dacht dat er een alternatief was die Smartvas genaamd was....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 18:05
heb een SE W810i, ben het nou aan het gebruiken i.c.m. PIT van T-mobile (althans dat hoop ik , anders ben ik de zak).

gaat als een trein! echt kewle shit. alleen irritant dat iedereen van die gare msn namen heeft.

Compromises are for the weak

Pagina: 1 2 3 4 Laatste