T-mobile heb ik net werkend gekregen 
Nu uitzoeken hoe het werkt
Nu uitzoeken hoe het werkt
Ow, wat is dat makkelijk op www.yamigo.com te vinden:Verwijderd schreef op 15 september 2004 @ 00:49:
Weet iemand hoe je iemand moet toevoegen.
Ik probee rhet, maar krijg bericht dat is offline is. Maar toch is ie online (msn)
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 15-09-2004 00:53 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Ben gisteren naar het SESP in Den Haag geweest, maar was m'n bon vergeten.. ze wilden het echt niet doen.Ginz schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
[...]
Ik mag je hier niet specifiek uitleggen hoe het werkt.
Ik kan je wel vertellen dat een SESP een T630 full GDFS file moet inladen, daarmee kan je 'My Friends' enablenen in je T630. Als die gasten het dan nog niet weten, dan zijn het sukkels, en dan mag je ook wel op link in mijn signature drukken.
Verwijderd
Ze zullen waarschijnlijk niet precies hetzelfde systeem hebben als hoe ik het doe, maar het moet uiteindelijk allemaal om het zelfde draaien.QuarK schreef op 15 september 2004 @ 13:04:
[...]
Ben gisteren naar het SESP in Den Haag geweest, maar was m'n bon vergeten.. ze wilden het echt niet doen.
Naja, ga vandaag nog maar eens langs met de bon.
Maar het vrouwtje wat mij hielp wist niet wat een full GDFS file was..
Wat is dat eigenlijk? Hebben ze meerdere soorten images voor de T630 ofzo?
Ik hoop dat er vandaag een ander persoon staat.
[ Voor 14% gewijzigd door Ginz op 27-09-2004 21:54 ]
-
Kun je als consument zo'n GDFS hier of daar krijgen zodat je je toestel zelf kunt flashen en zelf kunt bepalen wat er aan en uit moet?Ginz schreef op 03 september 2004 @ 09:50:
[...]
Ik mag je hier niet specifiek uitleggen hoe het werkt.
Ik kan je wel vertellen dat een SESP een T630 full GDFS file moet inladen, daarmee kan je 'My Friends' enablenen in je T630. Als die gasten het dan nog niet weten, dan zijn het sukkels, en dan mag je ook wel op link in mijn signature drukken.
blah
Verwijderd
Verwijderd
blah
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Ginz op 26-11-2004 12:48 ]
-
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
-
GPRS werkt gewoon goed, no problemo.Ginz schreef op donderdag 02 december 2004 @ 00:29:
En hoe zit `t met gewoon WAP-en? lukt dat wel? via GPRS?
Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....
-
Verwijderd
Ramon Smits
vanpeltje
Verwijderd
DaveD
DaveD
-
Geen inspiratie
DaveD
martijn12345 schreef op dinsdag 28 december 2004 @ 22:54:
Correct me if i'm wrong. Ik krijg geen MSN Contacten in mijn K500 omdat deze NAAM@hotmail.com@msn.com niet accepteerd. Op de WV website staat dat hieraan wordt gewerkt![]()
Maar ik lees hier NERGENS iets van iemand die moeite heeft dit stukje tekst in zijn tel. te krijgen. Heeft de T610/630 hier geen last van ?ben ik de enige met een KX00, volgens mij heeft de 700 serie de blokkade ook nl.
maak mij wijzer
Yamigo.com:Bong-One schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 20:59:
hey,
ik probeer te msnen met wv op mijn k500i maar het werkt niet helemaal, ik kan me aanmelden (op mn pc wordt ik afgemeld omdat ik ergens anders aangemeld ben) maar kan geen contacts adden/vinden/berichten ontvangen/versturen. Voor zover ik weet staan al mijn instellingen goed (zowel gprs/wv instellingen), ik heb geprobeerd "@msn.com" achter email adressen te doen etc... maar hij vindt nooit contacts. Iemand enig idee?
Note (15th Sept 2004):
We noticed that the above naming convention is NOT accepted by the Motorola and SonyEricsson phones. We are currently investigating how to overcome the situation. Basically the above mentioned phones dont allow the double "@" representation. We'll try to correct this as soon as possible. Keep visiting our pages for updates.
Thnx, ik word echter op mijn wenken bedient
Geen inspiratie
Verwijderd
-
Verwijderd
Het wil nu wel allemaal goed, GPRS werkte al maar dan zegt die dat ik verbindingsinstellingen moet controleren terwijl ik wel kan GPRS'en. Volgens mij hoor er bij de Primaire proxy bij Instellingen verbinding anders zijn want er staat 8080 en dat staat bij secundaire proxy ook al, en ik kan het ook niet veranderen. Bij Diensten staat de Primaire proxy wel met cijfers. En als ik zelf Actieve Instelingen Verbindingen er eentje aan wil maken en ik ga weer Wappen dan doet die ut niet... Wie kan mij helpen....Ginz schreef op maandag 17 januari 2005 @ 22:11:
Ja, meld je eerst maar even aan op www.yamigo.com. Lees eventjes door de site verschillende uitleggen. Kijk eens in de startpost.
Als je dat allemaal eens doe, dan ben ik er zeker van dat jij het ook werkzaam kan krijgen.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2005 18:29 ]
Het schijnt dat je het gewoon kan activeren bij de Sony Ericsson Service PointsEVILSalami schreef op zondag 09 januari 2005 @ 17:36:
Ik heb nu ergens gelezen dat de my friends optie uit de europese versies is gesloopt op verzoek van ISP's
vanpeltje
Hoe kom je aan die info? Ik heb met 2 SE Service points gebeld en hun deden er vaagjes over...? Bij welke kan het sowieso?vanpeltje schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 18:17:
[...]
Het schijnt dat je het gewoon kan activeren bij de Sony Ericsson Service Points
In Den Haag wisten ze nieteens wat "My Friends" was. "Ohja, dat heb je zeker van tweakers? daar komen wel vaker vragen vandaag die ik niet weet." Verder wist hij me wel te vertellen dat ze flashen met een gewone datakabel... geen terminator-dongle ofzoEVILSalami schreef op woensdag 19 januari 2005 @ 19:07:
[...]
Hoe kom je aan die info? Ik heb met 2 SE Service points gebeld en hun deden er vaagjes over...? Bij welke kan het sowieso?
Met de EMMA II, en dat is wel degelijk een speciale kabelKr3Kr schreef op maandag 31 januari 2005 @ 09:42:
[...]
In Den Haag wisten ze nieteens wat "My Friends" was. "Ohja, dat heb je zeker van tweakers? daar komen wel vaker vragen vandaag die ik niet weet." Verder wist hij me wel te vertellen dat ze flashen met een gewone datakabel... geen terminator-dongle ofzo
-
Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)
Volgens deze tekst gebruiken de meeste Nokia toestellen WBXML dat het datagebruik aanzienlijk zou verminderen in tegenstelling tot de SonyEriccson en Motorola toestellen. Is dit nogsteeds het geval?However, we would like to stress the fact that we see a benefit in using some chat clients over others. For example, most of the existing Nokia phones use a compressed version of the data exchange protocol, known as WBXML, while SonyEricsson and Motorola chat clients use plain XML. SonyEricsson or Motorola generate data transfers ten times higher than Nokia phones.
To be, or not to be...
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
-
Verwijderd
DaveD
-
DaveD
Reken er maar niet op._NRN_Dutchman schreef op maandag 02 mei 2005 @ 14:06:
weet iemand of de service center in amsterdam wel weet hoe het moet?
-
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2005 12:10 ]
-
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2005 13:23 ]
een byte is 1 karakter, 1 kb is duizend bytes, dus 8000 is een factor 8 teveel. 1000 tekens dus.Verwijderd schreef op donderdag 12 mei 2005 @ 22:27:
Voor 1 kb zou je 8000 tekens kunnen verzenden en/of ontvangen.
DaveD
Ik heb prcies hetzelfde ik snap er niks van! eerst deed ie het wel altijd en in eens niet meer ik heb nu mijn firmware laten upgraden maar nog steeds niks!Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2005 @ 13:22:
Ben ik echt de enige met dit probleem??
Ik moet dus op een pc ingelogt zijn op msn om via de gsm te kunnen zien wie er online is.
Als ik me dan aanmeld stop de msn op de pc.
Ben ik niet ingelogt op msn en meld ik me aan op mijn gsm dan kan ik niet zien wie online is en ben ik ook niet online.
Wie o Wie weet wat ik fout doe???
DaveD
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
Geen inspiratie
To be, or not to be...
Geen inspiratie
Ik heb het net ff ingesteld op mijn SE W800i en het werkt perfectmartijn12345 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:10:
Doet WV het bij jullie nog ? Ik kom wel online, maar de rest is altijd offline, zelfs de BBC en CNN bot zijn er niet...
smartvas.com werkt goed op m'n k750i (wel de admin gebruiker toevoegen anders zie je je contacts niet)Ansenyi schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:02:
Ik kwam net een andere optie tegen voor im en dat is http://www.smartvas.com. Ik heb hem nog niet uitgeprobeert. Zal dalijk eerst Yamigo proberen wanneer gprs weer werkt hiero.
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2005 10:06 ]
[ Voor 56% gewijzigd door daanski82 op 27-10-2005 12:16 ]
Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.
bij mij doet de pagina het weer wel maak ik kan niet inloggen hij is daar 2 min me bezig en stopt gewoon zonder een melding.Sir_Killalot schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 01:11:
nu doet ie het weer ja, vanmiddag bij mij niet
[ Voor 27% gewijzigd door daanski82 op 01-11-2005 11:31 ]
Ennneeee...hoe zit dit met Hi (KPN)???BigB schreef op maandag 21 juni 2004 @ 08:03:
[...]
Hier je dus iets over het hoofd
Als je Orange world hebt betaal je 6 euro per maand en kun je dus ONBEPERKT deze service gebruiken.
Het gaat namelijk niet van je 2mb databundel af!
Voor de mensen die bijv Voda/Telfort hebben gaat het wel van databundel af maar zon berichtje is slechts enkele kb's en dus goedkoper dan een sms van 20 euro cent.
En ik heb het werkend met Measlant
Wel raar af en toe ik kon hem niet vinden en hij vind mij wel maarja het werkt !
haha! ik heb net wireless village geinstalleerd op mn K750i en heb Hi.pingelmonster schreef op donderdag 01 december 2005 @ 23:53:
[...]
Ennneeee...hoe zit dit met Hi (KPN)???
Want ik zie de bui al hangen als ik dit ga gebruiken met mn k750i --> Schulden!
[ Voor 34% gewijzigd door vanpeltje op 09-12-2005 18:35 ]
vanpeltje
vanpeltje
Verwijderd
Uhh, dat zet de koppeling toch niet terug?vanpeltje schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 14:26:
je kan gewoon msn in java downloaden bij getjar.com als je geen my friends hebt.
Verwijderd
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2006 19:51 ]
Verwijderd
Hebbes!Verwijderd schreef op dinsdag 10 januari 2006 @ 01:33:
Iemand het al voor elkaar gekregen op een k750i waar de 'my friends' optie ontbreekt?
Verwijderd
Hoe heb je het voor elkaar gekregen?Verwijderd schreef op maandag 23 januari 2006 @ 10:55:
[...]
Hebbes!
En nu yamigo testen op de k750i!
Op de 6230 met Orange World is t me heel erg goed bevallen, nu nog maar eens met Telfort GPRS testen.
-
[ Voor 20% gewijzigd door Jazco2nd op 17-02-2006 18:32 ]
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 15:05 ]
vanpeltje
Verwijderd
Oke, dat heb ik gedaan. Het aantal KB maakt me niet zoveel uit. Ik gebruik Orange World.vanpeltje schreef op maandag 08 mei 2006 @ 16:15:
kerel, hij staat zo ingesteld (slow, medium, high) dat ie om de zoveel seconden of minuten kijkt of er berichtjes worden ontvangen. Kijk maar naar het aantal bytes dat ie verbruikt, dat stijgt ondertussen wel
Je moet hem dus op high instellen (op de website van yamigo)
succes
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2006 16:51 ]
-
Compromises are for the weak
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq