Het grote Nokia 7610 topic [deel 1]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.520 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023

Meer informatie over dit toestel vind je hier:

Stinger666 in "Het grote Nokia 7610 topic [deel 1]"

[ Voor 92% gewijzigd door Korakal op 27-07-2004 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Hij ziet er nogal moeilijk te hanteren uit. Die knoppen, is dat nieuw ofzo dat het zo onlogisch wordt gemaakt?

[ Voor 44% gewijzigd door bazs2000 op 11-02-2004 13:36 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Hij ziet er niet alleen moeilijk hanteerbaar uit, maar het is ook niet voor 100% zeker te zeggen dat dit een Nokia is, neem ik aan. Het plaatje is niet duidelijk genoeg voor mij om hieruit een Nokia te kunnen beconcluderen.

edit:
Alhoewel dat merknaampje linksboven het scherm wel verdacht veel weg heeft van de Nokia naam

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik waag toch wel de Nokia pop-poort te herkennen aan de onderkant.
Het kan natuurlijk ook een getweaked toestel zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik herken niets in de onderkant, behalve een zwart geheel. Maar goed, waar komt dit plaatje/model eigenlijk vandaan?

Overigens staan er voor het 2e kwartaal volgens de diverse geruchten toch al enkele megapixel toestellen gepland, waaronder T650 en S65, dus zo heel speciaal zou ik dit vage toestel ook niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 17:02:
Ik herken niets in de onderkant, behalve een zwart geheel. Maar goed, waar komt dit plaatje/model eigenlijk vandaan?

Overigens staan er voor het 2e kwartaal volgens de diverse geruchten toch al enkele megapixel toestellen gepland, waaronder T650 en S65, dus zo heel speciaal zou ik dit vage toestel ook niet vinden.
als jij die onderkant als 1 zwart geheel zit wordt het tijd dat je een nieuwe monitor koopt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Volgens mij heb ik onlangs ergens op een site ook een pic van deze bak zien opduiken! Een nieuwe uit de 6 of 7 series. Nokia 7500 of 6700.

edit:
Nokia 7610

[ Voor 10% gewijzigd door Stinger666 op 10-06-2004 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net zo gaar als deze :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.com/BaseProject/Sites/NOKIA_MAIN_18022/CDA/Categories/Phones/PhoneModels/_Content/_Static_Files/7600_pm.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahumm gaar geworden 8)7 :? Altijd al gaar geweest zal je bedoelen. Heb 2 nokia's gehad de 6310 en 6310i en het enige wat er aan die duurdere nokia's goed is dat is de accu. _/-\o_ En dat het menu altijd heel makkelijk is geweest. okay ze waren de eerste met logo's en eigen ringtone's maar dat heb ik nooit echt zeer interresant gevonden. 9 van de 10 hadden/hebben display problemen en als ze dat niet hebben zijn het wel software problemen.

okay dit waren weer mijn frustaties van de dag.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-02-2004 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 februari 2004 @ 21:14:
ahumm gaar geworden 8)7 :? Altijd al gaar geweest zal je bedoelen. Heb 2 nokia's gehad de 6310 en 6310i en het enige wat er aan die duurdere nokia's goed is dat is de accu. _/-\o_ En dat het menu altijd heel makkelijk is geweest. okay ze waren de eerste met logo's en eigen ringtone's maar dat heb ik nooit echt zeer interresant gevonden. 9 van de 10 hadden/hebben display problemen en als ze dat niet hebben zijn het wel software problemen.

okay dit waren weer mijn frustaties van de dag.
Makkelijke menu?

Dat zegt iedereen omdat vroeger gewoon iedereen een nokia had.
Ik heb nog nooit een nokia gehad ( ben pas 15 ) en mijn eerste telefoon was een siemens sl55. Ik had na die telefoon mijn moeders 3310 gebruikt voor even..
PFFff, wel moeilijk menu. Moest er echt gaan wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:55
Ik ben op dit moment zeer tevreden met mijn nokia 3310 die ik al ruim 2 jaar bezit. Nooit problemen mee gehad. Maar mijn volgende telefoon wordt geen nokia, die gasten zijn zo raar aan het prutsen met de layout. Ik wil gewoon een simpel rechttoe rechtaan layout. Ik wel wel extra opties zoals camera en kleurenscherm dus de t610 lijkt me perfect.

Maar eerst maar even afwachten want het gaat zo snel in de telefoon wereld.
Straks is er een megapixel foto/film camera en nog veel meer.
De telefoons verouderen te snel dus ik wacht tot ik weer een nieuwe ga kopen.

Last FM

Verwijderd

victenn schreef op 11 februari 2004 @ 22:15:
De telefoons verouderen te snel dus ik wacht tot ik weer een nieuwe ga kopen.
Tja, zo kun je natuurlijk wel blijven wachten! ;)

• Willems
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-05 05:31
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 02:47:
[...]

Precies, lekker wachten, want.... hoe vaak gebruik je die camera? :) En zijn de polyfonische ringtones, toch eigenlijk niet onhandig, omdat je je ze niet zo goed kunt horen :)

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/forum2/attachment.php?s=31bf245fea3be3dbcc2d67467d2eabf9&postid=50421

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Ook nieuw en nog niet op nokia.com te vinden : Nokia 6620

Afbeeldingslocatie: http://www.symbian.com/images/devices/6620_130.jpg

En nog een andere :
Afbeeldingslocatie: http://www.spie.org/web/oer/november/nov00/images/Nokia-1.jpg

En nog 1
Afbeeldingslocatie: http://image.pathfinder.com/asiaweek/technology/2000/0428/nokia.jpg

[ Voor 47% gewijzigd door Luppie op 12-02-2004 15:47 ]

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

• msG-Gsm
  • Laatst online: 04-07 16:18
Die allereerste bestaat wel al maar met zwarte zijkanten geloof ik, en die twee laatste heb ik al 3 jaar op mijn computer staan, ga er maar vanuit dat, dat gewoon Photosoep is.

• Luuk
  • Niet online
wooow een megapixel camera in een mobiele telefoon dat zal me een kwaliteit geven! (door een plastic lensje :X)

als je zonodig foto's wil maken, koop dan een fatsoenlijke digicam
een gsm is om mee te bellen :z

nofi

• MaDLiVe
  • Laatst online: 11-09 17:14

MaDLiVe

.-Observer-.

G-PHREAK schreef op 12 februari 2004 @ 20:04:
wooow een megapixel camera in een mobiele telefoon dat zal me een kwaliteit geven! (door een plastic lensje :X)

als je zonodig foto's wil maken, koop dan een fatsoenlijke digicam

nofi
Je snapt toch wel het doel van die cam's in telefoons he :P De telefoon heb je altijd bij je. Je digicam niet altijd. Je phone is van pocketformaat je digicam niet.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

• Luuk
  • Niet online
MaDLiVe schreef op 12 februari 2004 @ 20:06:
[...]

Je snapt toch wel het doel van die cam's in telefoons he :P De telefoon heb je altijd bij je. Je digicam niet altijd. Je phone is van pocketformaat je digicam niet.
ik heb mijn Ixus 400 altijd bij me, nauwelijks groter dan een gsm hoor (misschien iets zwaarder)

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
MaDLiVe schreef op 12 februari 2004 @ 20:06:
[...]

AMEN !!!

telefooncam is ook voor leuke momenten...

Verwijderd

G-PHREAK schreef op 12 februari 2004 @ 20:04:
Als je zonodig foto's wil maken, koop dan een fatsoenlijke digicam

nofi
Nou, daar ben ik het als dig cam. @ V525 niet mee eens. Ik ga een camera niet overal heen slepen, bovendien maak ik nu meer voor de fun pictures, en als je iets leuks ziet kun je het even fotgraveren. Een dig. cam is groot, duur, neem je niet overal heen ivm verliezen, schade e.d (imo)

Dus het is zeker wel een goede uitvinden imo _/-\o_

• Luuk
  • Niet online
zoals ik al zei, mijn ixus400 maakt HAARscherpe platen van 2272x1704 pixels en is even groot, zo niet kleiner dan een gsm :P
een gsm maakt onscherpe postzegels van max 640x480, nou wat een funpics! :D

nofi nogmaals, snap alleen het nut van die functie niet helemaal :P

[ Voor 29% gewijzigd door Luuk op 12-02-2004 20:15 ]

Verwijderd

En wat heb je aan zo'n tering grote resolutie die je toch iedere keer weer moet verkleinen en je absoluut niet nodig hebt om foto's te laten afdrukken. (2.1 is genoeg). Geef mij maar gewoon een telefoon met een goede camera bijv. Samsung E700 want die maakt echt goede en zeer duidelijke foto's, vind ik zeer scherp. met 6** x 4** is groot genoeg voor op de pc. Dit vind ik zeer jammer van SE dat de foto's met perfecte belichting nog van slechte kwaliteit zijn. :'(

• DaDude
  • Laatst online: 05-09 09:30
G-PHREAK schreef op 12 februari 2004 @ 20:13:
zoals ik al zei, mijn ixus400 maakt HAARscherpe platen van 2272x1704 pixels en is even groot, zo niet kleiner dan een gsm :P
een gsm maakt onscherpe postzegels van max 640x480, nou wat een funpics! :D

nofi nogmaals, snap alleen het nut van die functie niet helemaal :P
maar je kan er niet mee bellen, internetten, spellen spelen, wappen, mms, sms, en nog veel meer... _/-\o_

Verwijderd

G-PHREAK schreef op 12 februari 2004 @ 20:07:
[...]

ik heb mijn Ixus 400 altijd bij me, nauwelijks groter dan een gsm hoor (misschien iets zwaarder)
het handige van een redelijke camera in een telefoon is dat je niet telkens meerdere apparaten bij je hoeft te hebben, maar alleen je telefoon!

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2004 20:38 ]

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

TMC

Ik gebruik mijn camera in m'n T610 alleen voor MMS, of om foto's te maken van dingen die ik plots tegenkom. Voor de rest zweer ik bij mijn Nikon CP 2100 8).

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:55
Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 02:47:
[...]

Daar heb je op zich wel gelijk in, maar mijn telefoon van nu doet alles wat ie moet doen: bellen en sms-en. En zo vaak gebruik ik hem ook niet alleen als het echt nodig is.

En ik heb ook altijd bij mijn vorige telefoon gezegt ik koop pas een nieuwe als deze stuk is. Dat was een swing 200, mijn wensen toen waren grafisch display, ingebouwde antenne en trilalarm, dit wilde ik al een tijd hebben maar kon pas toen ik mijn beeldscherm tegen een tafelpunt had gestoten 8)7 .

Dat heb ik nu en als deze stukgaat koop ik wel weer een betere met dingen die ik nu graag wil hebben: Camera, kleurenscherm en polyfone ringtonen. Maar van een swing 200 > nokia 3310 vind een functionelere overstap dan van nu een 3310 > se t610 o.i.d. Nu zijn het meer extra-tjes die niks met het bellen te maken hebben en dan steeks ik het geld liever in een digitale camera.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Als je op vakantie gaat, feestjes hebt, iets speciaals wil fotograferen, etc. neem je je digicam mee. Als je op straat loopt en je ziet iets gebeuren, je uitgaat, je even gek wil doen, etc. dan moet je een camera bij de hand hebben en dan heb je je phone. Eigenlijk zou je normaal in je linker broekzak je MP3 speler hebben, je rechter een digicam, je linker jaszak een videocamera en je recht jaszak een telefoon. Oh ja, en waar laat je je portable DVD speler. ;) Tegenwoordig heb je alles in, misschien wel in mindere kwaliteit, maar je hebt niet altijd die perfecte kwaliteit nodig en als je het wel nodig hebt plan je meestal wel in dat je je kwaliteitsaparatuur bij je hebt. Nu er phones met Megapixel camera's aan komen in Europa, die ook nog een MPEG4, MP3, etc. ondersteunen, perfect toch!! En 1 telefoon is 21093839874 keer goedkoper dan al die losse apparaten bij elkaar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:04

Pogostokje

* twiet *

Jullie begrijpen hoop ik toch wel dat een MP camera in een telefoon geen kwestie is van voortschrijdende techniek, maar marketing.

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile-review.com

Nokia announced the release of the Nokia 7610 smartphone, early photos we published a month ago. The smartphone runs Symbian OS 7.0s with the Nokia Series 60 interface, has 8 MB of the integrated memory and the MMC slot for expansion (a 64 MB card supplied). As we reported the device is equipped with a 1-megapixel camera, which can record also short video clips. There will be two variants of the smartphone – for European and American markets working under GSM 900/1800/1900 and GSM 850/1800/1900 standards respectively. Naturally Nokia 7610 supports IR, USB and Bluetooth interfaces. It weighs 118 grams.
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/newslist/2004/March/images/7610.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/newslist/2004/March/images/7610_3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/newslist/2004/March/images/7610_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:36

jurma

simply connecting...

hij ziet er wel vet uit moet ik zeggen, iemand iets meer specs?

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 17:33:
Mobile-review.com

Nokia announced the release of the Nokia 7610 smartphone, early photos we published a month ago. The smartphone runs Symbian OS 7.0s with the Nokia Series 60 interface, has 8 MB of the integrated memory and the MMC slot for expansion (a 64 MB card supplied). As we reported the device is equipped with a 1-megapixel camera, which can record also short video clips. There will be two variants of the smartphone – for European and American markets working under GSM 900/1800/1900 and GSM 850/1800/1900 standards respectively. Naturally Nokia 7610 supports IR, USB and Bluetooth interfaces. It weighs 118 grams.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja, die ziet er wel grappig uit. Alleen vraag ik toch steeds af wat er met de designers van Nokia gebeurdt is. Zijn die allemaal ontslagen en heeft de CEO van Nokia zijn dochters tekening verwezelijkt oid?

Woei, hij is trouwens wel vrij zwaar, 118 gram

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:55
Ziet er super gaaf uit, maar zo'n absurde toetsen indeling.. het lijkt mij iig heel erg onhandig, maar wel mooi design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
kwa uiterlijk vind ik em erg mooi, alleen lijkt ie me wel erg onhandig

maarja dat zal ook wel weer wennen denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Available:
Planned in the 2nd quarter of 2004
:D geloven ze het zelf daar wel? :P

zal denk ik wel 3e kwartaal worden.... maar wel een hele mooie telefoon!

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Het enige wat ik mij afvraag is of dat RS-MMC betaalbaar is en niet zo als MS(D).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazs2000
  • Laatst online: 05-08 11:09

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Het lensglaasje zal jammer genoeg snel beschadigd raken. Leg de telefoon neer op een iet wat ruw oppervlak en je hebt er gemakkelijk een krasje op. Misschien hadden ze die beter iets dieper kunnen maken.

Krankzinnige muziek vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

bazs2000 schreef op 17 maart 2004 @ 19:10:
Het lensglaasje zal jammer genoeg snel beschadigd raken. Leg de telefoon neer op een iet wat ruw oppervlak en je hebt er gemakkelijk een krasje op. Misschien hadden ze die beter iets dieper kunnen maken.
Hij is net zo 'diep' als m'n 6600, en daar is geen 1 kras op (wel tig keer gevallen..)dus ;)

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YEEEHAAA! Nokia strikes back! ik vind het echt de goede kant opgaan de laatste tijd met de Nokia designs! :9 dit wordt alweer mijn 3e series60 phone! ;) Ik vind het wel meevallen met de vaagheid van de keypad.. ze zijn een beetje anders, maar net niet vaag genoeg dat er echt niet op te typen valt (3650, SX1) volgens mij...

Ik lees op de Nokia site dat er ook stylepacks uitkomen met Xpress-on covers en keymats.. dat is helemaal mooi zeg! >:)

Ik baal alleen een beetje dat dit het enige model is die ze nu op CeBIT gepresenteerd hebben, hoopte echt op de nieuwe 8 serie modellen 8100/8800! :'(

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 17 maart 2004 @ 22:06:
YEEEHAAA! Nokia strikes back! ik vind het echt de goede kant opgaan de laatste tijd met de Nokia designs! :9 dit wordt alweer mijn 3e series60 phone! ;) Ik vind het wel meevallen met de vaagheid van de keypad.. ze zijn een beetje anders, maar net niet vaag genoeg dat er echt niet op te typen valt (3650, SX1) volgens mij...

Ik lees op de Nokia site dat er ook stylepacks uitkomen met Xpress-on covers en keymats.. dat is helemaal mooi zeg! >:)

Ik baal alleen een beetje dat dit het enige model is die ze nu op CeBIT gepresenteerd hebben, hoopte echt op de nieuwe 8 serie modellen 8100/8800! :'(
Misschien komen er nog meer, je weet maar nooit.
SonyEricsson schijnt met nog meer toestellen te komen dan nu al aangekondigd.
offtopic:
Je heb mail

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

System : GSM 900 / 1800 / 1900 MHz or GSM 850 / 1800 / 1900 MHz
Dimension: 108.6 mm x 53 mm x 18.7 mm
Weight: 118 g

Standby Time: up to 10.4 days
Talk Time: up to 180mins

Screen: TFT 65k color, 176 x 220 pixels

Battery: 900 mAh
Li-on Handset Colorwhite + red, and black + red

Data: GPRS 3+1 connection, up to 40.3kbps
Download : SPmidi ringtone, true tones, Nokia smart messaging via SMS, JPEG and GIf etc graphics

Messaging: MMS, SMS
Camera : 1 mega pixel camera , can take up to 1152 x 864 pixels pictures and 128 x 96 or 174 x 144 pixels 3GPP movies (up to 10 mins) s, 4x digital zoom
Supported formats to play: 3GPP, MPEG-4, H.263, Real Video
Ringtone: True tones, 48 chords polyphonic ring tones

Email: Support

Connection: USB (pop port) , bluetooth
Phone book: shared with 8MB memory
Games: NIL

Productivity:

Contacts: Advanced contacts database with support for multiple phone and email details per entry, also supports thumbnail picture and groups
Speed dialing
Logs: Keeps lists of your dialed, received, and missed calls
Automatic redial
Automatic answer (works with compatible headset or car kit only)
Supports Fixed Dialing Number, which allows calls only to predefined numbers
Conference call
Voice Features
Voice dialing
Voice commands
Voice recorder
Integrated speaker PhoneOthers
Graphical user interface with selectable themes
5-way navigation key
Symbian operating system 7.0s
Series 60 platform

8 MB internal dynamic memory for contacts, text messages, multimedia messages, ringing tones, images, video clips, calendar notes, to-do list, and applications
64 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC)
Instant Messaging
Presence-enhanced contacts

Connectivity
Bluetooth wireless technology
USB with Pop-Port™
Local synchronization of contacts & calendar to PC using PC Suite
Remote over-the-air synchronization with SyncML
Send and receive images, video clips, graphics and business cards

Browsing
Support for HTML, XHTML and WML
Full-screen mode
OMA mDRM - forward lock for content protection
Wallet: Convenient online use and storage of your numbers and passwords

Java™ Applications
Downloadable Java™ MIDP 2.0 applications

Sales Package Contents
Nokia 7610 imaging phone
Reduced Size MultiMediaCard (64MB)
Adapter for Reduced Size MultiMediaCard (MMC)
Li-ion Battery Cell (BL-5C)
Travel Charger (ACP-12)
USB Connectivity cable (DKU-2)
Wrist strap
CD-ROM
User's Guide

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a08.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a09.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a18.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a19.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a11.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a12.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a13.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/a17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/b01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/b02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/b03.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/b04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/b07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/b08.jpg

:r

Camera Kwaliteit

http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/e01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ben ik trouwens de enige die vind dat Nokia de laatste tijd alleen maar zeer lelijke toestellen uit brengt? vanaf 7650 lijkt het nergens meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:52

Shunt

Boe

jezus dat mobieltje ziet er niet meer uit man. en die toetsen :X.
ik geloof niet dat dat fijn tikt.

offtopic:
leuk vrouwtje op dat laatste plaatje O-)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
Erazzzer schreef op 18 maart 2004 @ 15:44:
Ben ik trouwens de enige die vind dat Nokia de laatste tijd alleen maar zeer lelijke toestellen uit brengt? vanaf 7650 lijkt het nergens meer op...
Ik vind em wel stylevol. Ik heb zelf de 6600, die is qua uiterlijk niet
de mooiste nee. Deze daarinteren zou ik best willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

als ze normale toetsenindeling en óf alle randen rond/recht, dan was t wel wat...
nu is t een echt mormel van een gsm imo :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ik vind hem persoonlijk wel mooi maar hij mocht van mij wel ietsjes kleiner zijn.

Hier nog 2 fotos gemaakt met de 7610

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art15//Nokia7610.jpg

oke aangepast :)

[ Voor 34% gewijzigd door B0MBACI op 19-03-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Die nieuwe UI ziet er wel beter uit. Gedetailleerder, stylisher, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

@ B0MBACI
Als je 't nou zo doet:

code:
1
2
3
[url=http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art15//Nokia7610org.jpg]
[img=400,300]http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art15//Nokia7610.jpg[/img]
[/url]

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art15//Nokia7610.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door _WgV_ op 18-03-2004 18:45 ]

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De GSM camera gaan zo te zien de goede kant op :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaaf modelletje dit man :9
En met die kwaliteit van die camera (foto's dan) kan ik echt wel mee leven _O_

Mag in oktober weer nieuw toestelletje uitzoeken, dit is toch wel een goeie kanshebber (mits het betaalbaar is ;))

Als het maar goed gaat met nummerbehoud, kan nogal tijdje duren geloof ik he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Hier nog wat fotos voor de liefhebber:

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Nokia7610front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Nokia7610side.jpg

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/Nokia7610back.jpg

Afbeeldingslocatie: http://surg.home9.dk3.com/NokiaRSMMC.jpg
Er gaan dus RS-MMC's in, en volgens mij gaan die nu op het moment tot MAX 256MB wat de werklijke MAX van het geheugen is weet ik niet, maar ik denk dat ze de 1GB wel halen??? of zit ik er naast :X

Het toestel voelde voor mijn gevoel niet echt zwaar aan hoor, dus daar moet je niet teveel op focussen...
Heb trouwens ook van deze phone een video, maar helaas heb ik er geen webspace voor... dus als iemand hem online wil zetten voor me dan mail ik hem wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel mooi toestelletje hoor :9
Wel voordelig van mn Digicam gebruikt ook MMC kaartjes :D _O_
En 256 MB, man waar heb je het in godsnaam voor nodig 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWA
  • Niet online

PWA

Verwijderd schreef op 25 maart 2004 @ 08:55:
Heel mooi toestelletje hoor :9
Wel voordelig van mn Digicam gebruikt ook MMC kaartjes :D _O_
En 256 MB, man waar heb je het in godsnaam voor nodig 8)7
Het zijn alleen (RS = Reduced Size) RS-MMC's. 256Mb? Voor Mp3, Filmpjes en Foto's?
The RS-DV-MMC is approximately half the size (24.0 x 18.0 x 1.4 mm) of the standard MMC (24.0 x 32.0 x 1.4 mm) but offers the same functions, pin count, and thickness in addition to MMC compatibility. All the cards offer a fast operating speed of 1.8 Mbyte/s.
bron van hitachi

[ Voor 48% gewijzigd door PWA op 28-03-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt deze uit ?

Op de Nokia-site staat Q2, maar Nokia kennende....?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWA schreef op 28 maart 2004 @ 17:48:
[...]

Het zijn alleen (RS = Reduced Size) RS-MMC's. 256Mb? Voor Mp3, Filmpjes en Foto's?

[...]

bron van hitachi
beetje late reactie :)
Maar dat is wel jammer dan ;) Dan mag het van mij ook wel een ander kaartje zijn ;)
Verwijderd schreef op 20 april 2004 @ 09:54:
Wanneer komt deze uit ?

Op de Nokia-site staat Q2, maar Nokia kennende....?!
Op www.gsmdealer.nl staat begin juni & dat deze dan € 589,- gaat kosten :(

Dat is mij iets teveel van het goede eerlijk gezegd, eens kijken of mn vakantiegeld genoeg is.
Anders waarschijnlijk de Nokia 6230 (Dacht ook nog de V600, maar die heeft mindere functies dan de 6230)

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2004 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Ik heb al verschillende winkels gevraagd, maar naar verluid duurt het tot Juli, eind Juni en anders wordt het een echte Nokia release en zie je de eesrte toestellen in September... erg vet toestel btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Laatst online: 26-12-2024
jipeee, de telefoon is al uit in Finland :D wie start er een IA ;)
Had al ff gezocht maar mn fins is niet zo goed... ik zag hem daar voor 525 euro
zie http://www.lohenette.fi/nokia/index.php

nog ff heel even wachten en dan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

Yeah, de Nokia 7610 wordt verscheept:

http://press.nokia.com/PR/200406/947561_5.html

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 07-08 15:54

sjaakaq

It might get loud

*zucht* waar is de tijd dat je blind een tel. nummer kon intypen omdat de knopjes LOGISCH zaten :X

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo dit houdt in dat ie deze week of volgende week al in de winkel ligt?
Ik zit nog te twijfelen, welke telefoon ik neem, ik wil namelijk goede foto's kunnen nemen / blue tooth en mp3s kunnen afspelen. De sendo X is een grote concurrent voor deze telefoon, maar dat duurt nog een tijdje voor dat ie uitkomt. Ook de Samsung d710 en Motorola Mpx220 laten te lang op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Iemand al een idee wanneer hij in de benelux verkrijgbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Artikel is in bestelling/nog niet op voorraad staat er toch duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk vind ik hem niet mooi daarom heb ik ook besloten om voor de 6230 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, de 6230 is mooi wil je zeggen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij correct kan je hem ook al bestellen. www.aabeco.nl ook
Tis bijna zover...hoelang nog? Just days ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet wat ik heb met deze telefoon.. Ik zie hem al tijden bij gsmarena staan en ik vond hem wel grappig.. Niet echt iets bijzonders om te zien, maar dat vind ik bij Nokia al een tijdje. Ik weet heus wel dat de 6230 bijvoorbeeld op dit moment een dikke hit is, maar het ding is niet mooi en ik snap daarnaast niet dat je een hi-tech telefoon met allerlei foto- en videospul erop, kunt uitrusten met een 128x128 postzegelscherm.. alsjeblieft zeg..

Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik steeds serieuzer naar de 7610 begin te kijken, terwijl ik er al meer dan een maand lang van overtuigd was dat ik een SE K700 zou gaan halen als ie uit is. De Nokia heeft 2 grote pluspunten t.o.v. de SE: het uitbreidbaar geheugen en het feit dat er een 1MP camera in zit... Ik verwacht niet dat het beeldscherm beter is; hooguit hetzelfde...

Maar al met al.. een soort Rivella-telefoon.. beetje vreemd; wel lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Aabeco staat er bij de 7610 een plaatje van die nieuwe uitschuif-Sharp.. Hoe heet dat ding ook al weer.. TM100 ofzo.. Heeft er eentje zitten suffen daar.. 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
In de pricewatch kun je nog wat winkels vinden die hem verkopen, althans kunnen bestellen!

Ik houd GSMDEALER.NL in de gaten. Ff nog checken of dit een betrouwbare shop is!

Ik kan haast niet wachten om het beestje in mn handen te hebben!

[ Voor 43% gewijzigd door Stinger666 op 06-06-2004 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
gsmhuis.nl is het toestel nu ook te bestellen... nog even wachten :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie nu eigenlijk pas de foto's van de diverse menu's (gepost door o.a. Rightone eerder in deze thread)... Ik vind de menu's niet zo mooi als die van een SE K700 met zijn nieuwe 3D-pics. In de 7610 is het veel platter/2-dimensionaler; lijkt wel een beetje op Motorola.. Kan zijn dat het in het echt meevalt natuurlijk, maar vond het toch een beetje tegenvallen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ze zijn net zo plat als die van de 6600. En als je die vergelijkt met bijvoorbeeld de T610, SX1, etc. dan ziet het er echt niet uit voor een phone met zo'n hoge resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar ben ik idd ook een beetje bang voor.. heel jammer, want ik hecht juist veel waarde aan een mooi scherm (hoge resolutie, mooie graphics e.d.). Ik denk dat dat bij de K700/S700 beter geregeld zal zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wacht wel tot de SE S700 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Maarrrrr.... je vergeet dat deze phone Symbian 7 heeft, dus er zijn zat themes aanwezig die wel 3D icoontjes hebben. Je kan dan gewoon de K700/S700 UI op je Nokia zetten. ;) Ik snap alleen niet dat Nokia niet standaard een mooie theme op hun phones zetten, want dit doet je promotie geen goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@deuxani :

Hee... das waar..! Was if even vergeten.. en ik had de 7610 al bijna van mijn toch al korte lijstje geschrapt.. Maar inderdaad.. dit hadden ze bij Nokia zelf ook wel kunnen verzinnen...

Bedankt voor je tip/hint..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
Wat zijn nou eigenlijk de grote verschillen tov de nokia 6600?

oke een 1 mp camera en 4 x digi zoom,
2mb intern geheugen meer en een andere vormgeving, maar verder toch niet zo veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

en een nieuwere symbian dacht ik (kan het ook fout hebben).

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
volgens mij draait de 6600 en de 7610 alle 2 op symbian os 7 dus daar is geen verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Op veel websites zie ik inmiddels Week25 als leverdatum verschijnen. Als je wat afmailt met die shops zeggen ze allemaal of deze week, volgende week en iig voor het eind van de maand! Mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Btw hij heeft dus echt een mono MP3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
deuxani schreef op 08 juni 2004 @ 22:58:
Btw hij heeft dus echt een mono MP3 speler.
Ach jah, MP3 is een leuke functie om erbij te hebben en tsjaa het is maar net hoeveel eisen je aan je geluid stelt. Ik ben zelfs geluidsman en voor zo'n gadget maakt het geen reet uit of je mono of stereo luisterd. Jammer dat je geen stereo-effecten hoort, maar als het een fatsoenlijke MP3 is, ach jah...

De 1MP VGA 4x Zoom Camera en het gebruik van MMC kaartjes dat is wat me aanspreekt _/-\o_ , net als zn stijl en het groote scherm en het feit dat Nokia gewoonweg 1337 is en echt wel het beste is (In mijn ogen, Stinger vind bijvoorbeeld Samsung, Sagem, Motorola en Alcatel :r ,....Sony Ericsson kan ik het ook goed mee vinden ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Stinger666 op 08-06-2004 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mono geluid even goed als stereo en samsung schermen slecht???? ben je wel helemaal goed/?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 02:58:
mono geluid even goed als stereo en samsung schermen slecht???? ben je wel helemaal goed/?? 8)7
Ik heb het idd een beetje ongenuanceerd getypt. Samsung schermen zijn heel erg goed, dat die slecht zijn hoor je mij niet zeggen. En Mono net zo goed als Stereo is niet waar. Maar een fatsoenlijk MP3tje is in Mono net zo makkelijk te beluisteren als in Stereo. Natuurlijk is Stereo beter en hoor je het verschil, maar ik bedoel dat het goed te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 02:58:
vergeleken met sharp zijn ze erg slecht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:17:
[...]

offtopic:
Ik neem aan dat in jou ogen Sharp erg goed is en Samsung naadje

Dat kan best zijn, maar laten we het weer lekker op de Nokia's houden. Nokia heeft ook echt geen slechte schermen. De nieuwe 65K kleuren schermen heb ik nog niet goed bekeken aangezien in een 6610 met 4096kleurenscherm heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 16:17:
[...]

Lekkere onzin weer zeg :X

De schermen van Sharp zijn idd misschien wel beter maar vergeleken met Samsung ERG SLECHT?? :? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:57:
[...]

De schermen van Sharp zijn idd misschien wel beter maar vergeleken met Samsung ERG SLECHT?? :? 8)7
Ff ontopic jongens. Als je wilt ouwehoeren over Sharp en Samsung doe je dat niet hier,.. :(

Vertel me dan of de Nokia 65K kleurenschermen goed zijn? Ik ben benieuwd naar de kwaliteit. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 17:57:
[...]

offtopic:
yep, heb je ooit een sharp met gs silicon ( zoiets dacht ik ) naast een samsung gehouden? Ach ja je heb waarschijnlijk maar paar merken gezien

oke verder ontopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Op www.expansys.nl (Slechte Shopsurvey!! )is de Silver uitvoering over 3 dagen beschikbaar en zijn ze in voorraad in Frankrijk en kun je ze bestellen en heb je ze volgende week. De Black End is ng steeds Pre-Order. Mijn fobie om bij te houden wanneer het beestje beschikbaar is begint ernstige vormen aan te nemen. >:)

[ Voor 14% gewijzigd door Stinger666 op 09-06-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ik heb trouwens nog nergens die RS-MMC's gezien. Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 05 juni 2004 @ 16:10:
Maarrrrr.... je vergeet dat deze phone Symbian 7 heeft, dus er zijn zat themes aanwezig die wel 3D icoontjes hebben. Je kan dan gewoon de K700/S700 UI op je Nokia zetten. ;) Ik snap alleen niet dat Nokia niet standaard een mooie theme op hun phones zetten, want dit doet je promotie geen goed.
Waarom leren ze niks van siemens _/-\o_
deuxani schreef op 09 juni 2004 @ 22:06:
Ik heb trouwens nog nergens die RS-MMC's gezien. Anyone?
ik wel

http://www.transcendusa.c...uced-Sized MultiMediaCard

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Nu ook nog een shop in NL waar we ze kunnen kopen. Ik kan ze in de PW niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
En ik zie ook geen link naar de shop ofzo. Dit is toch de site van de fabrikant? Ik heb dus nog geen winkel gezien waar ze em al verkopen. Beetje raar dus dat ze de 7610 al verkopen maar dat je het geheugen nog niet kan uitbreiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
deuxani schreef op 10 juni 2004 @ 12:04:
En ik zie ook geen link naar de shop ofzo. Dit is toch de site van de fabrikant? Ik heb dus nog geen winkel gezien waar ze em al verkopen. Beetje raar dus dat ze de 7610 al verkopen maar dat je het geheugen nog niet kan uitbreiden.
Je krijgt standaard 64MB bij dit beestje, dus daar kun je wel even mee vooruit, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ja dat klopt, maar veel mensen hebben toch liever 128 of 256mb. Het is op z'n minst apart te noemen dat Nokia een telefoon uitbrengt waar je nog geen geheugen voor kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Bij Expansys.nl loopt een draadje in een soort forum over het geheugen als ik me niet vergis. Transcend maakt het idd en het is nog niet goed leverbaar, maar het komt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze week zou die toch moeten uitkomen?
IK ben benieuwd, ik word het het wachten nou echt zo zat :S
Allemaal leuke telefoons komen er uit de, k700, s65, de sendo x en deze
Maar pfff, wat duurt dat allemaal lang zeg!

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er dan zo weinig interesse in deze gsm, tis wel de 1ste megapixel telefoon van nokia :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.