En de eerste serie 60 telefoon in een normale behuizing.. Geen bierblik zoals de 6600Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 14:06:
Is er dan zo weinig interesse in deze gsm, tis wel de 1ste megapixel telefoon van nokia
Echt normaal is deze behuizing ook niet te noemen. 
De interesse zal wel komen als hij te koop is. (Heel erg binnenkort)
De interesse zal wel komen als hij te koop is. (Heel erg binnenkort)
Verwijderd
Nou ik weet wel al dat dit mijn nieuwe phone wordt
Vind hem wel strak, gewoon een mooie cover halen en klaar ben je
Ik ga vrijdag bestellen met een Vodafone abbotje. Vrijdag is tie leverbaar als het goed is dus...
Jah, Nokia kennende leveren ze in de eerste week slechts 20 toestellen voor heel Nederland en kan je nog een week wachten

Maar volgens de websites en info van webstores en winkels komt hij echt eind van de week. Natuurlijk is het dan minimaal een week later bij jou en in de winkels zal nog wel 2 weken duren.
Ik hoop dat het niet zo'n hype phone wordt als de 6230 of net als de 6610 die ik nu heb.
Hoop inderdaad ook niet dat hij zo ge-hypet wordt als de 6230 nee. Dat ding is nog niet echt lang uit, en volgens mij hebben echt al iets teveel mensen hem. Maar gezien het feit dat deze telefoon in een wat duurder segment valt, put ik daar maar hoop uit dat het inderdaad mee zal vallen.
Ik vraag me af of deze topic ook binnenkort wordt gesloten want hier zit ook geen normale startpost in.

Verwijderd
Ik vind de foto's die met gemaakt zijn met de Sharp GX30 stukken mooier scherper dan de foto's die zijn gemaakt met deze telefoon.
Verwijderd
We verwachten dat we het toestel pas eind van de zomervakantie geleverd
krijgen.
Nokia levert de toestellen vaak later uit dan de verwacht datum op hun
internetsite.
Mocht u het u toch nog niet duidelijk zijn of heeft u nog andere vragen
dan zijn wij graag bereid u wederom te helpen.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
Mark Stapelkamp
Customer Care
Krijg ik net binnen van belcompany
Helaas boys
krijgen.
internetsite.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
Mark Stapelkamp
Customer Care
Helaas boys
En als ik ga vragen in de winkel en ze bellen het hoofdkantoor weten ze nog niks, das knap dat ze ineens meer weten dan....Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:48:
We verwachten dat we het toestel pas eind van de zomervakantie geleverd
krijgen.
internetsite.
Met vriendelijke groet,
BelCompany
Mark Stapelkamp
Customer Care
Helaas boys
Maar op de website van Expansys is tie toch echt over 3 dagen leverbaar, dus dan vraag ik me af waar hun ze vandaan halen. Lekker belangrijk als ik dat ding maar heb. Bij Belcompany koop ik hem zowieso nie dus...
Nee, natuurlijk niet.
Maar misschien heb je wel gelijk, Expansys heeft zn tijd nu weer bijgesteld naar 10 dagen. Elke dag veranderd het. Maargoed deze maand nog vind ik goed genoeg. Ik wacht wel. En ik denk dat ik bij Aabeco Teleshop koop. Die hebben wel een strake actie.
Met Vodafone 180 2 Jaar.
Verwijderd
Ja ik heb Tmobile 2 jaar.
Je kan hem ook bestellen bij
http://www.typhone.nl/mob...el_spec.php3?tel_keuze=25
Strakke prijzen!
Ik heb even gemailt, hoelang het duurt voordat hun leveren. Want ik kreeg vandaag weer een mailtje, dat je hem in België/Duitsland al kan kopen.
Strakke prijzen!
Ik heb even gemailt, hoelang het duurt voordat hun leveren. Want ik kreeg vandaag weer een mailtje, dat je hem in België/Duitsland al kan kopen.
Verwijderd
Wij halen uit heel Europa toestellen.
Daarom hebben wij meestal als eerste in Nederland nieuwe
Types toestellen.
Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Typhone.nl BV
Ik heb weer even teruggemailt met de vraag, dat ik hem misschien volgende week dan in huis heb, als dat zo is :
BETER!
Bestellen die zooi
Daarom hebben wij meestal als eerste in Nederland nieuwe
Types toestellen.
Hopende u hierbij voldoende geïnformeerd te hebben, verblijven wij,
Met vriendelijke groet,
Typhone.nl BV
Ik heb weer even teruggemailt met de vraag, dat ik hem misschien volgende week dan in huis heb, als dat zo is :
BETER!
Bestellen die zooi
Verwijderd
hmm, bij gsm.nl is die wel erg goedkoop
http://www.gsm.nl/frm/frm...rder=&sProduct_start_tmp=
2 jarig abbonoment: DEBITEL_VODAFONE 90 BELMINUTEN P/MND. VOOR SLECHTS € 20,17
geen verzendkosten, is die gratis..
te vertrouwen?
te vertrouwen?
Verwijderd
misschien wel maar ik heb heel vaak gehoort dat debitel brak is, en soms foute rekeningen geeft enzo.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:59:
te vertrouwen?
Typhone.nl was toch wel OK? Ik dacht het wel, en waarom in de winkel halen? Als ze hem maandag hebben wil ik hem gelijk hebbenVerwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 13:15:
MAANDAG HEEFT TYPHONE DE NOKIA 7610 BINNEN
Alleen ik wil hem in de winkel halen
Maar het duurt zo lang voordat hij dr is.
edit:
Ik heb hem gewoon gelijk besteld, er vanuit gaande dat heel Nederland hem toch binnen twee weken heeft en hij bij Typhone toch gratis is met Vodafone 180
Ik heb hem gewoon gelijk besteld, er vanuit gaande dat heel Nederland hem toch binnen twee weken heeft en hij bij Typhone toch gratis is met Vodafone 180
Ff mailen of ze de zwarte of zilvere binnenkrijgen. Ik wil de zwarte.
Bij Aabeco teleshop komen ze in week 27 binnen! Ook een goede optie tegen een goede prijs.
[ Voor 16% gewijzigd door Stinger666 op 19-06-2004 04:49 ]
Eerst ff goed kijken denk, als ik de wizard op de website volg dan kom ik op een toestelprijs van 169 euro bij Debitel (Vodafone) 90. Voor 2 jaar. Dus waar jij gratis ziet is mij een raadsel en anders had je wel ff moge vermelden dat het een verlenging is.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 15:59:
te vertrouwen?
Ennuh waarom hier bestellen? Ze hebben nog niet eens fatsoenlijke info op de website over de meesterlijke bak. Debitel is echt duur

Dan wordt het toch Typhone of Aabeco. Als het maar voor weinig centen is.
Ik wil met Vodafone 180 voor 2 jaar en dan kost tie ook bijna niks.
Verwijderd
Week 27 bij aabeco.nl, is vlakbij mij huis. Reden waarom ik het niet via internet is bestel, mijn ericcson t68i ging kapot. Maar ik had nog een jaar garantie, het duurt allemaal zo lang met opsturen en terugkrijgen etc. Aabeco is bij mij om de hoek.
Verwijderd
Owkee, ik heb hem zojuist in mijn handen gehad, de 'marsreep', een vriend had hem meegebracht uit Duitsland die op mijn verjaardag was.
Zelf kennen jullie mij natuurlijk hier als een SE-man, en ik heb in geen tijden meer een Nokia aangeraakt.
Tegenover mijn T610 voelde het plastic 'goedkoop' aan, wat ook niet meer dan logisch is tegenover alu, maar och was het plastic wel stevig, behalve de toetsen, die vond ik er wel cheap uitzien/voelen.
Hij is iets breder dan de T610 maar niet storend ofzo en verder ongeveer even groot.
De foto's zijn erg goed maar de foto's zijn erg 'vergeeld' en ze moeten zeker dat nog oplossen met een firmwareupdate, die witbalans.
Dat Symbian os is wel ff wennen als je SE gewend bent, vooral communiceren met de pc vind ik minder makkelijk gaan, en de bluetooth ondersteuning is (nog) niet erg geweldig, maar dat was nooit een sterk punt van Nokia voor zover ik het kan herinneren.
Verder zat er in deze firmware een irritante bug, als je een sms'je binnen kreeg en opende, bleef het envelopje in beeld staan, totdat je hem opnieuw opstart.
Er waren wat mensen hier die bang waren over de toetsenindeling, ik kan je gerust stellen dat went binnen een half uur.
Games spelen vind ik op zich fijner alsop de SE en er zijn ook meer titels beschikbaar, maar met die toetsen kon ik geen aktiegame spelen zeg maar, daarvoor moest ik er toch even langer nog aan wennen.
Zou ik hem willen inruilen voor mijn T610? Ja, best wel, en dat zeg ik niet vlug.
Wat mist er nog aan behalve de schoonheidsfoutjes?
Dat os vind ik niet makkelijk en het is jammer dat ze de radio hebben laten vallen maar de camera is eindelijk een camera die goed te gebruiken is.
Verder heb ik de kwaliteit van mp3's nog niet kunnen uitproberen maar als mijn vriend een keer hier langer komt test ik het verder uit.
Al met al is het zeker een phone die een tijd mee kan al zou ik als eerste gaan zoeken naar andere frontjes, iig dat zwarte vond ik niet geweldig, op de foto's die ik heb gezien zag het er beter uit, dit deed me denken aan een marsreep, zoals ik al eerder zei
Verder zou ik die radio functie niet missen, en al het andere zag er op het eerste gezicht goed uit, ik hoop deze korte review te mogen vervolgen of maybe als iemand hem eerder te pakken krijgt dat ie hem afmaakt

Outrun power!, niet schelden
op de graphics, outrun is heilig
, met vodafone customized
theme, en met arkanoid
ringtone is ie helemaal af
Zelf kennen jullie mij natuurlijk hier als een SE-man, en ik heb in geen tijden meer een Nokia aangeraakt.
Tegenover mijn T610 voelde het plastic 'goedkoop' aan, wat ook niet meer dan logisch is tegenover alu, maar och was het plastic wel stevig, behalve de toetsen, die vond ik er wel cheap uitzien/voelen.
Hij is iets breder dan de T610 maar niet storend ofzo en verder ongeveer even groot.
De foto's zijn erg goed maar de foto's zijn erg 'vergeeld' en ze moeten zeker dat nog oplossen met een firmwareupdate, die witbalans.
Dat Symbian os is wel ff wennen als je SE gewend bent, vooral communiceren met de pc vind ik minder makkelijk gaan, en de bluetooth ondersteuning is (nog) niet erg geweldig, maar dat was nooit een sterk punt van Nokia voor zover ik het kan herinneren.
Verder zat er in deze firmware een irritante bug, als je een sms'je binnen kreeg en opende, bleef het envelopje in beeld staan, totdat je hem opnieuw opstart.
Er waren wat mensen hier die bang waren over de toetsenindeling, ik kan je gerust stellen dat went binnen een half uur.
Games spelen vind ik op zich fijner alsop de SE en er zijn ook meer titels beschikbaar, maar met die toetsen kon ik geen aktiegame spelen zeg maar, daarvoor moest ik er toch even langer nog aan wennen.
Zou ik hem willen inruilen voor mijn T610? Ja, best wel, en dat zeg ik niet vlug.
Wat mist er nog aan behalve de schoonheidsfoutjes?
Dat os vind ik niet makkelijk en het is jammer dat ze de radio hebben laten vallen maar de camera is eindelijk een camera die goed te gebruiken is.
Verder heb ik de kwaliteit van mp3's nog niet kunnen uitproberen maar als mijn vriend een keer hier langer komt test ik het verder uit.
Al met al is het zeker een phone die een tijd mee kan al zou ik als eerste gaan zoeken naar andere frontjes, iig dat zwarte vond ik niet geweldig, op de foto's die ik heb gezien zag het er beter uit, dit deed me denken aan een marsreep, zoals ik al eerder zei
Verder zou ik die radio functie niet missen, en al het andere zag er op het eerste gezicht goed uit, ik hoop deze korte review te mogen vervolgen of maybe als iemand hem eerder te pakken krijgt dat ie hem afmaakt

op de graphics, outrun is heilig
theme, en met arkanoid
Outrun is zeker wel 1337 jaVerwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 17:51:
*knip*
[afbeelding]
op de graphics, outrun is heilig, met vodafone customized
theme, en met arkanoid
[ Voor 76% gewijzigd door Eggy op 20-06-2004 00:58 ]
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Verwijderd
http://members.home.nl/ispierings/arkanoid.mid
Mijn ringtone, en als iemand een theme maker weet voor de symbian os phones maak ik wel ff een theme voor julie als jullie dat tenminste willen
Ik heb btw ook nog pac-man als ringtone als jullie willen, en sinds de rechten over de c64 spellen zijn vrijegegeven is dat geen enkel probleem kwa copyright...
kun je die instellen als binnenkomend sms ofzo
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 02:11 ]
Verwijderd
ik woon in België. Waar kan ik hem hier dan kopen?Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 12:53:
Ja ik heb Tmobile 2 jaar.
Strakke prijzen!
Verwijderd
weet niemand waar ik em in België ergens kan vinden
ik heb al enkele winkels gebeld mr nergens is ie al binnen
ik heb al enkele winkels gebeld mr nergens is ie al binnen
Verwijderd
idd denk ik ook !
deze gsm heeft alles wat ik wens van een gsm. Hij kan foto's trekken (1 megapix) heeft een geheugenslot (en een standaardkaart van 64MB), kan mp3's afspelen en filmpjes maken.
hij ziet er heel goed uit en heeft een goed scherm.
me want buy
deze gsm heeft alles wat ik wens van een gsm. Hij kan foto's trekken (1 megapix) heeft een geheugenslot (en een standaardkaart van 64MB), kan mp3's afspelen en filmpjes maken.
hij ziet er heel goed uit en heeft een goed scherm.
me want buy
Als ik deze bak heb dan wil ik wel een mooi startpost maken en dan in een nieuwe draad, met toestemming van een modje offcourse.PWA schreef op 21 juni 2004 @ 10:11:
Misschien tijd voor een mooie startpost hier!?
ik zat te twijfelen tussen de SonyEricsson P900 en de Nokia 7610! Eerst dacht ik in het begin, nee geen Nokia meer door mn slechte ervaring ermee! Altijd software probleem en nogthans nooit laten vallen
maar daar ik op zoek naar vervanger en bij het vergelijken van specs begon ik onmiddelijk weer over te helen naar de Nokia
(had ik nogthans afgezweerd, ja geen Nokia meer voor mij), ma nu ben ik toch weer van plan om deze aan te schaffen!!
Tis een prachting!! Maar ik heb een vraag een de TS om in volgende deel een poll te starten wie welke het mooiste vind qua kleur, de zilveren of de zwart met rood ...
Tis een prachting!! Maar ik heb een vraag een de TS om in volgende deel een poll te starten wie welke het mooiste vind qua kleur, de zilveren of de zwart met rood ...
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
Wat maakt dat nou uit? Welke kleur je het mooiste vind? Het is geen lippenstift?nvidia schreef op 22 juni 2004 @ 22:59:
ik zat te twijfelen tussen de SonyEricsson P900 en de Nokia 7610! Eerst dacht ik in het begin, nee geen Nokia meer door mn slechte ervaring ermee! Altijd software probleem en nogthans nooit laten vallenmaar daar ik op zoek naar vervanger en bij het vergelijken van specs begon ik onmiddelijk weer over te helen naar de Nokia
(had ik nogthans afgezweerd, ja geen Nokia meer voor mij), ma nu ben ik toch weer van plan om deze aan te schaffen!!
ja lollage, weet ik nie ook wel dude, tis gewoon een peiling he, wat de GOT-ers er van vinden!!
Verwijderd
weet je ik twijfel nu enorm tussen de nokia 3620 en de 7610
de 7610 heeft een groter scherm, maar de 3620 heeft dan weer stereo en radio
ik weet niet goed wat ik moet kiezen. de prijs is wel goed voor de 3620, alleen het scherm is zo klein
de 7610 heeft een groter scherm, maar de 3620 heeft dan weer stereo en radio

ik weet niet goed wat ik moet kiezen. de prijs is wel goed voor de 3620, alleen het scherm is zo klein

7610 nemen. Symbian OS 7.0 op platfrom Nokia Series 60 is gewoon erg okey om mee te werken. De 1MP camera is erg okey, fatsoenlijk(ere) foto's als je een keer snel een piccie wil schieten en je hebt je digi niet bij. Groot scherm, dus lekker overzichtelijk. Je kunt hierdoor beter spelletjes spelen. SMSjes lezen in 1 oogopslag, grote telefoonnummerlijst bekijken. MP3 speler. Radio gebruik je in het begin veel en daarna heb je zoiets van, tsjaa nou heb ik het wel gehad met dat lekkere ontvangst af en toe en heb je geen zin om de boel aan te sluiten. Zelfde geldt voor de MP3 speler denk.Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 23:21:
weet je ik twijfel nu enorm tussen de nokia 3620 en de 7610
de 7610 heeft een groter scherm, maar de 3620 heeft dan weer stereo en radio![]()
BTW mijn 7610 zou er volgende week moeten zijn. Besteld bij Typhone.nl, contract zit op de bus en hebben ze donderdag, dus zou eventueel vrijdag al de phone kunnen hebben als ze hem werkelijk op voorraad hebben. Ik ben benieuwd!
Ik heb voorkeur voor een BLACK-End opgegeven maar als er alleen zilver is dan wordt het die. PICS en startpost volgen. (Hier heb ik wel hulp bij nodig, want als ik kijk naar de startpost van bijv. de 6230 of de SE T630 dan zie ik daar grafisch strak opgebouwde startposts e.d.)
[ Voor 3% gewijzigd door Stinger666 op 23-06-2004 18:31 ]
Verwijderd
dat zal zichzelf wel uitwijzen hoor.
je hebt wel gelijk van het scherm en de symbian, maar ik koop em ook voor de mp3. ik heb nu een panasonic GD87, heeft ook een superscherm en is enorm licht. ik kan er ook heel wat mee hoor. kheb hem trouwens gemod met een matrix mod
waarom maken ze van die 7610 nou een mono mp3
nouja, ik zal em wel kope binnenkort, als je wil werk ik dan samen aan die startpost. ik heb er ook niet veel ervaring mee, maar de info opzoeken enzo kan niet veel problemen opleveren
je hebt wel gelijk van het scherm en de symbian, maar ik koop em ook voor de mp3. ik heb nu een panasonic GD87, heeft ook een superscherm en is enorm licht. ik kan er ook heel wat mee hoor. kheb hem trouwens gemod met een matrix mod
waarom maken ze van die 7610 nou een mono mp3
nouja, ik zal em wel kope binnenkort, als je wil werk ik dan samen aan die startpost. ik heb er ook niet veel ervaring mee, maar de info opzoeken enzo kan niet veel problemen opleveren
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 08:12 ]
Hehe, toch vergist. Is gewoon Symbian 7.Stinger666 schreef op 22 juni 2004 @ 23:34:
Symbian OS 8.0 (Als ik me niet vergis)
Verwijderd
dit las ik in de topic over de sendo X:
"
Ik had tot vandaag een 7610, die had ook allemaal rare fouten en was elke keer standaard
binnen twee dagen leeg. Zelfs sneller dan de X, want zoveel deed ik niet met de 7610. Die
X heb zoveel mee zitten spelen dat ik mijn P900 amper meer gebruikte. Dat was voor mij
een goed teken"
ik denk dat ik afstap van de 7610. dit lijkt me echt een leuke phone die sendo X
"
Ik had tot vandaag een 7610, die had ook allemaal rare fouten en was elke keer standaard
binnen twee dagen leeg. Zelfs sneller dan de X, want zoveel deed ik niet met de 7610. Die
X heb zoveel mee zitten spelen dat ik mijn P900 amper meer gebruikte. Dat was voor mij
een goed teken"
ik denk dat ik afstap van de 7610. dit lijkt me echt een leuke phone die sendo X
Verwijderd
Ja... ik dacht eerst ook dat dit mijn telefoon zou worden... maar inmiddels ben ik verliefd geworden op de 6260... En ik kan toch pas in augustus weer aan een nieuwe telefoon beginnen dus... hier is nog een linkje voor de 6260 voor de mensen die hem nogmaals willen zien: LiNK
Verwijderd
die gsm die je hier laat zien vind ik niet zo bijzonder
in feite is een gsm die de dag vandaag alles heeft het volgende:
1MP camera
filmpjes maken en opslaan
MMC kaarten kunnen gebruiken
MP3 kunnen afspelen
symbian zodat je programma's kan draaien op de phone
in feite is een gsm die de dag vandaag alles heeft het volgende:
1MP camera
filmpjes maken en opslaan
MMC kaarten kunnen gebruiken
MP3 kunnen afspelen
symbian zodat je programma's kan draaien op de phone
Verwijderd
Ja... dat kan de 6260 ook allemaal, alleen mist hij de 1mp camera... maar ik vind de vormgeving een tikkeltje mooier van de 6260...
Ik heb al geedit naar Symbian 7.0 platform Nokia Series 60
Die post over die freak (Maverick, blijkbaar iemand bij www.nieuwemobiel.....) met die 7610 is best apart, hij suggereert dat tie dat ding al maanden gebruikt heeft. Waarschijnlijk een paar keer vernaaid de batterij heeft opgeladen. En hoe komt tie in hemelsnaam al aan de 7610 en de Sendo X terwijl die nog niet eens echt leverbaar zijn. (Blabla connecties, dat verhaal ken ik)
Laten we het verder lekker ontopic houden en ook geen 6260 erbij halen die het komende half jaar niet eens leverbaar is.
Wij zijn gewoon interested in deze super 7610. Ik heb hem binnen een week als het goed is en zullen we hem eens stevig aan de 'tand' knopjes voelen
[ Voor 255% gewijzigd door Stinger666 op 23-06-2004 18:31 ]
Sorry, have to wake up now, das al bijna de tweede keer op de Quote knop i.p.v. de edit

[ Voor 92% gewijzigd door Stinger666 op 23-06-2004 18:30 ]
Verwijderd
stinger, ik denk dat de sendo meer kan dan de 7610, met zijn stereo output met 2 speakers enzo.
alleen de foto's zijn maar 640*480, maar dat geeft toch niks, de kwaliteit wordt niet hoger met grotere foto's. ook het lichtje op de sendo doen me meer afwijken nr de sendo. batterijprobs zijn hetzelfde bij beide modellen.
het enigste waar ik nog over twijfel is dit: de bekendheid van het merk en de updates die dat merk zal verschaffen.
nouja, dit is beetje off topic, maar modellen vergelijken vind ik wel interessant.
alleen de foto's zijn maar 640*480, maar dat geeft toch niks, de kwaliteit wordt niet hoger met grotere foto's. ook het lichtje op de sendo doen me meer afwijken nr de sendo. batterijprobs zijn hetzelfde bij beide modellen.
het enigste waar ik nog over twijfel is dit: de bekendheid van het merk en de updates die dat merk zal verschaffen.
nouja, dit is beetje off topic, maar modellen vergelijken vind ik wel interessant.
Natuurlijk kun je vergelijken, maar niet in deze draad. Vergelijk de twee toestellen met elkaar aan de hand van ervaringen en gegevens van de twee topics. Een enkele opmerking kan natuurlijk altijd tochVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:43:
stinger, ik denk dat de sendo meer kan dan de 7610, met zijn stereo output met 2 speakers enzo.
Voor gadgets als lampjes zou ik geen phone kiezen. Camera is gewoon leuk voordeel dat tie 1MP is en batterij probs moet ik eerst eens zien. Ik heb al een Nokia met zdezelfde batterij en die gaat gewoon 5 dagen mee. Ach jah maar dat zien we wel. Opladen kan altijd en anders spare-battery.
Ik ben en blijf een Nokia fan en heb er altijd al gehad dus zal daar niet vanaf stappen.
[ Voor 8% gewijzigd door Stinger666 op 23-06-2004 23:44 ]
Een phone, waarmee je kan browsen, emailen, Java apps en nog meer apps kan openen en draaien. Multimedia toepassingen kent e.d.4POX schreef op 23 juni 2004 @ 19:21:
Wat is nu eigenlijks een smartphone ?
Ik dacht dat alles wat zelf programma's kan runnen (dus iets van java heeft) dus een smartphone is. Of zie ik dit verkeerd ?
Dit kan mijn 6610 ook wel maar toch is het geen smartphone. Dus de exacte omschrijving moet ik nog even schuldig blijven
Precies.. Mijn t610 kan dat ook allemaal.. Maar is ook geen smartphone..Stinger666 schreef op 23 juni 2004 @ 19:53:
[...]
Een phone, waarmee je kan browsen, emailen, Java apps en nog meer apps kan openen en draaien. Multimedia toepassingen kent e.d.
Lekker verwarrend allemaal.
Is is smartphone in staat om te multitasken ?
Nee, verwar het niet met een computer, het blijft een GSM en geen PDA of laptop.4POX schreef op 23 juni 2004 @ 21:27:
[...]
Precies.. Mijn t610 kan dat ook allemaal.. Maar is ook geen smartphone..
Lekker verwarrend allemaal.
Is is smartphone in staat om te multitasken ?
Open anders een draad waarin je vraagt wat nou precies een Smartphone is. Of zoek ff, ik geloof het wel.
Ik omschrijf een smartphone als een telefoon waar je programma's op kan installeren die speciaal voor dat operating system zijn gemaakt. Dus geen Java. Jullie kunnen geen programma's installeren op je T610 of 6610, enkel games en Java games en heeeeleee simpele programma's. Een smartphone kan zeer complexe programma's draaien.
Een uitgebreide review van de 7610:
http://www.gsmarena.com/i...m/nokia_7610-review-2.php
Er staat hier geschreven dat de telefoon zo goed als nutteloos is om als MP3 speler te gebruiken, vanwege de kwaliteit en het ontbreken van stereo geluid.
Er staat hier geschreven dat de telefoon zo goed als nutteloos is om als MP3 speler te gebruiken, vanwege de kwaliteit en het ontbreken van stereo geluid.
Misschien kun je beter dezedeuxani schreef op 23 juni 2004 @ 23:31:
Ik omschrijf een smartphone als een telefoon waar je programma's op kan installeren die speciaal voor dat operating system zijn gemaakt. Dus geen Java. Jullie kunnen geen programma's installeren op je T610 of 6610, enkel games en Java games en heeeeleee simpele programma's. Een smartphone kan zeer complexe programma's draaien.
http://www.gsmarena.com/nokia_7610-review-2.php link geven
Thnx voor de aanvulling, ik kan alleen Java installen idd en geen progs
Naja ik geloof de reviewer. Het is dan ook een gadget en natuurlijk ga je voor het echte MP3 afspeel werk gewoon voor een MP3-speler, maar misschien brengt Nokia ooit eens een patch uit waarmee je wel Stereo kan luisteren. Ennuh voor de radio was volgens mij geen plaats meer ofzo
En dat aansluiten van de headset e.d. ga ik echt niet elke keer doen, misschien als ik een keer lang in de trein zit o.i.d.

De 7610 is dus een SMARTPHONE
[ Voor 25% gewijzigd door Stinger666 op 23-06-2004 23:45 ]
weet er iemand of het mogelijk is om met deze nokia mp3 bestanden als je beltoon in te stellen???
Jah dat kan, maar verwacht er niet teveel van, als je de review lees waarvan de link op deze pagina staat kun je alles lezen!nvidia schreef op 24 juni 2004 @ 12:19:
weet er iemand of het mogelijk is om met deze nokia mp3 bestanden als je beltoon in te stellen???
Ik luister ook nooit radio (zit wel in mn SX1), maar MP3's of OGG's des te meer. Geloof me hoor, als je stereoplayback hebt zoals op de SX1, dan heb je een volwaardig MP3 speler in je zak zitten. Tegenwoordig zijn er veel MP3sticks te koop, die zijn allemaal van een mindere kwaliteit dan de SX1. Dus ik hoop voor de Nokia fans dat zij ook ooit eens een MP3 speler in hun smartphones zetten.
Verwijderd
Als je mp3's wilt luisteren moet je kiezen voor de Sendo of de siemens sx1, voor betere foto's de nokia.
Uiteraard koop je voor het betere MP3 werk echt een MP speler, net als dat je voor het betere foto werk een digicam koopt. Ik snap wat jullie willen zeggen en als die reviewer zegt dat de MP3 speler bout is, dan is dat gewoon jammer. Misschien vind iemand er ooit wel een gadget voor.Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 12:37:
Als je mp3's wilt luisteren moet je kiezen voor de Sendo of de siemens sx1, voor betere foto's de nokia.
Hij oogt wel HEEEEEL erg klein voor een S60 smartphone zeg.

Ik vind het daarom een erg mooi maat, niet veel groter dan mn 6610, misschien wel even groot.deuxani schreef op 24 juni 2004 @ 13:03:
Hij oogt wel HEEEEEL erg klein voor een S60 smartphone zeg.
[afbeelding]
Helaas heb ik net te horen gekregen dat ook Typhone nog steeds geen 7610's binnen heeft en dat de levering weer eens op zich laat wachten.
(Dit is echt iets waarom ik Nokia vervloek, die lulpraatjes over zn leveringen e.d

bij GSm.nl is ie ook al te koop, of ze hem al kunnen leveren weet ik niet, prijs: 489,00
incl abo 20e/p gratis
incl abo 20e/p gratis
jammer dat het om een debitel abo gaat anders had ik hem besteltroeni schreef op 24 juni 2004 @ 18:31:
bij GSm.nl is ie ook al te koop, of ze hem al kunnen leveren weet ik niet, prijs: 489,00
incl abo 20e/p gratis
Ik kon het niet laten om even voor 0.45 cent per minuut de Nokia Product Informatie Helpdesk te bellen. Kreeg ik zo'n olijk Belgisch popske aan de lijn.
Jah, meneer de 7610 is al twee weken verscheept uit Finland, dus kan elk ogenblik in Nederland leverbaar zijn.
Mooi, doei!
Dan doe ik mn ogen dicht en hoop dat dat ogenblik nu is
(Bellen naar diverse telecomshops levert alleen maar vage antwoorden op. Zoals,....7610, was da?,....uuh in augustus meneer,....jaah we verwachten hem deze week,....die had al binnen moeten zijn....7610, wij verkopen geen Nokia, tsss sukkels
Jah, meneer de 7610 is al twee weken verscheept uit Finland, dus kan elk ogenblik in Nederland leverbaar zijn.
Mooi, doei!
Dan doe ik mn ogen dicht en hoop dat dat ogenblik nu is
(Bellen naar diverse telecomshops levert alleen maar vage antwoorden op. Zoals,....7610, was da?,....uuh in augustus meneer,....jaah we verwachten hem deze week,....die had al binnen moeten zijn....7610, wij verkopen geen Nokia, tsss sukkels

lollage dude, kleef met je mee hoor voor een GSM al die inspanningen doen, amai
Nee serieus, ikzelf woon hier ook in België en ben ook op zoek naar dit model, zelf heb ik hem nog niet teruggevonden in mn nabijgelegen GSM-shops of telecom-winkels.
Hierbij ga ik jullie zeker op de hoogte houden wat de prijs hier in Belgenland is, al denk ik wel dat het hier wel duurder zal zijn. Prijs van hardware, GSM idem, ligt in België toch iets hoger, je mag toch rekenen 5 à 10% boven de NL-verkooppprijs, dit zonder verzendkosten nog inbegrepen ...
Hou ons wel op de hoogte stinger ...
Nee serieus, ikzelf woon hier ook in België en ben ook op zoek naar dit model, zelf heb ik hem nog niet teruggevonden in mn nabijgelegen GSM-shops of telecom-winkels.
Hierbij ga ik jullie zeker op de hoogte houden wat de prijs hier in Belgenland is, al denk ik wel dat het hier wel duurder zal zijn. Prijs van hardware, GSM idem, ligt in België toch iets hoger, je mag toch rekenen 5 à 10% boven de NL-verkooppprijs, dit zonder verzendkosten nog inbegrepen ...
Hou ons wel op de hoogte stinger ...
Man o man, volgens mij had deze nokia al enkele dagen geleden geintroduceerd moeten worden, 'k begin onderhand redelijk mijn geduld te verliezen, en 'k denk erover om voor straf een SE mobiel te halen. Ik heb een hekel aan lulpraatjes van Nokia (N).
Volgens mij moet hij komende week leverbaar zijn....
voor de ongeduldigen expansys heeft hem al!
voor de ongeduldigen expansys heeft hem al!
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
Verwijderd
Ja ik vind het maar raar, de telefoonwinkels verwachten hem pas veel later. Op de internetsites zullen wel importmodellen worden aangeboden. Www.aabeco.nl heeft de prijs van de nokia 7610 weer omhoog geperst. Dit wordt 1 van de duurste Nokia's ooit.
expansys heeft hem ook nog niet:
Onze prijs voor de handset alleen: €610.45 (512.98 exc.)
Beschikbaarheid: Naar Schatting 10 Dagen, 1-5
Op Voorraad France
dus vlgs mij hebben ze hem daar ook niet.....
Onze prijs voor de handset alleen: €610.45 (512.98 exc.)
Beschikbaarheid: Naar Schatting 10 Dagen, 1-5
Op Voorraad France
dus vlgs mij hebben ze hem daar ook niet.....
wat ik me afvraag is, gaat hij wel al ter beschikking zijn in juli?? Want als ik zo overal beetje rondkijk vrees ik er eigenlijk voor ...
Zelf heb ik interesse in de zwart-rode, en die is zelfs nog niets opgenomen in de pre-orders van online shops want daar gaat het alleen over het zilver model, iemand een idee wanneer de zwart-rode te verkrijgen is??
Zelf heb ik interesse in de zwart-rode, en die is zelfs nog niets opgenomen in de pre-orders van online shops want daar gaat het alleen over het zilver model, iemand een idee wanneer de zwart-rode te verkrijgen is??
Ach jah, frontjes doen wonderen. Nokia mag GVD wel eens opschieten met de levering van deze bak. Ik heb mn SIM al binnen van Typhone.nl maar over de levertijd weten ze zelf niks. Een of andere verkoper riep ineens Augustus en toen schrok ik wel en zei dat dat eigenlijk onmogelijk was aangezien ze in het buitenland al verkocht worden, behalve in de benelux. Toen ik Nokia belde zeiden ze ook dat tie heel snel te koop moet zijn. Ik ben benieuwd anders...niksnvidia schreef op 27 juni 2004 @ 22:28:
wat ik me afvraag is, gaat hij wel al ter beschikking zijn in juli?? Want als ik zo overal beetje rondkijk vrees ik er eigenlijk voor ...
Verwijderd
Hij komt pas eind zomervakantie OFFICIEEL in de telecom winkels. Dat is dus eind augustus/ begin september. Bron : T for Telecom en Belcompany
Waarom moet die godganze Benelux weer achterlopen??
Iedereen behalve Nederland en Belgie hebben hem in de shops!~
Dan kan je net zo goed wachten op de S700 die 30 september komt!
Iedereen behalve Nederland en Belgie hebben hem in de shops!~
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
IS ie al in duitsland al te koop? en voor hoeveel??
Kunnen we niet een IA regelen en die 7610 nou eindelijk eens een keer bestellen (in duitsland bv)
Kunnen we niet een IA regelen en die 7610 nou eindelijk eens een keer bestellen (in duitsland bv)
Verwijderd
Word echt niet goed van dat wachten... ik denk dat ik onderhand maar eens gewoon verleng met een cashback en in de herfst nog maar eens bekijk wat er allemaal te koop is. Tegen die tijd zijn de X en de 7610 onderhand wel normaal leverbaar en waarschijnlijk op een fatsoenlijk prijsniveau gekomen.. kan waarschijnlijk tegen die tijd de S700 en heel misschien wel een opvolger van de P900 in de afwegingen meenemen..nils7 schreef op 28 juni 2004 @ 14:24:
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 15:31 ]
Dat lijkt me op zich ook wel interessant, maar hoe bedoel je in de herfst? Want je kunt toch nergens voor een half jaar je abonnement verlengen? Als dat kon met cash-back, dan ga ik dat namelijk ook wel doen.Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 15:28:
[...]
Word echt niet goed van dat wachten... ik denk dat ik onderhand maar eens gewoon verleng met een cashback en in de herfst nog maar eens bekijk wat er allemaal te koop is. Tegen die tijd zijn de X en de 7610 onderhand wel normaal leverbaar en waarschijnlijk op een fatsoenlijk prijsniveau gekomen.. kan waarschijnlijk tegen die tijd de S700 en heel misschien wel een opvolger van de P900 in de afwegingen meenemen..
[ Voor 3% gewijzigd door Gregoor op 28-06-2004 16:18 ]
Verwijderd
Ey boys check bij www.aabeco.nl
daar staat hij ook als verkrijgbaar
wie belt er even!!!!
ik zit in de trein met me laptop
de winkel is tot 17.30 open
daar staat hij ook als verkrijgbaar
wie belt er even!!!!
ik zit in de trein met me laptop
de winkel is tot 17.30 open
Verwijderd
@ Gregoor
Als ik NU verleng en feitelijk voor een jaar bijteken, kan ik kiezen voor lagere abonnementslasten per maand (en geen nieuwe telefoon) of voor dezelfde lasten en (korting op) een nieuwe telefoon. Wat ook kan is de korting min of meer 'cash' uit laten keren en het huidige abo gewoon voortzetten met dezelfde maandlasten.
Stel dat we het (in mijn geval) hebben over een verlenging van een TM-abo met 150 minuten per maand/12 maanden dat 22,50 pm kost. Ik kan dat na mijn contract gewoon voortzetten (verlengen dus), geen nieuwe telefoon uitzoeken en een contant bedrag van tegen 200 euro vangen. Die kan ik dan op mijn spaarrekening zetten bijvoorbeeld, in afwachting van de komst van een leuke telefoon. Deze koop ik dan dus contant, op het moment dat ik wil. De korting komt ongeveer wel overheen met het bedrag dat je overhoudt als je de bijbetaling van de nieuwprijs van een telefoon afhaalt..
Leuke optie voor wanneer je moet verlengen en op dat moment de telefoon die je wilt hebben nog net niet leverbaar is...
Als ik NU verleng en feitelijk voor een jaar bijteken, kan ik kiezen voor lagere abonnementslasten per maand (en geen nieuwe telefoon) of voor dezelfde lasten en (korting op) een nieuwe telefoon. Wat ook kan is de korting min of meer 'cash' uit laten keren en het huidige abo gewoon voortzetten met dezelfde maandlasten.
Stel dat we het (in mijn geval) hebben over een verlenging van een TM-abo met 150 minuten per maand/12 maanden dat 22,50 pm kost. Ik kan dat na mijn contract gewoon voortzetten (verlengen dus), geen nieuwe telefoon uitzoeken en een contant bedrag van tegen 200 euro vangen. Die kan ik dan op mijn spaarrekening zetten bijvoorbeeld, in afwachting van de komst van een leuke telefoon. Deze koop ik dan dus contant, op het moment dat ik wil. De korting komt ongeveer wel overheen met het bedrag dat je overhoudt als je de bijbetaling van de nieuwprijs van een telefoon afhaalt..
Leuke optie voor wanneer je moet verlengen en op dat moment de telefoon die je wilt hebben nog net niet leverbaar is...
Verwijderd
200 euro haha das niks. Weet je wat een Nokia 7610 los kost? boven de 550 euro!Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 16:55:
@ Gregoor
Verwijderd
Dat doet er toch niet toe? Je kunt gewoon de korting die je anders zou krijgen ook cash krijgen. Meer zeg ik er toch niet mee. Was maar een voorbeeld hoor; net of ik niet weet wat alles kost. Iedereen bepaalt zelf wat ie bij wil leggen..
Verwijderd
:(:(
Stelletje eikels, konden ze die telefoon gewoon weer stoppen bij "binnenkort leverbaar"
Verwijderd
Idd... word daar ook doodziek van. Proberen allemaal zoveel mogelijk bestellingen en pre-orders binnen te slepen volgens mij...
Ik denk dat ik straks bewust ga kopen bij een bedrijf dat nu nog zijn mond houdt zolang het toestel niet binnen is, geen kletspraatjes heeft en pas aanbiedt als het er ook echt is..
Ik denk dat ik straks bewust ga kopen bij een bedrijf dat nu nog zijn mond houdt zolang het toestel niet binnen is, geen kletspraatjes heeft en pas aanbiedt als het er ook echt is..
Mja, zo doen ze het dus bij telecom.nu. Die kerel zei gewoon cool van ja, als we hem binnen hebben zul je hem op de site zien staan. Dat is dan zoals jullie bedoelen. Is inderdaad wel helderder, alleen nadeel is dat je dan niet echt inzicht hebt in of hij er bijna of pas over een maand is.
Maar ja, nu ik er zo over nadenk, weten die winkels volgens mij zelf ook helemaal niet zeker wanneer hij binnenkomt, dus doet telecom.nu het wat dat betreft wel zo slim
@ Maykel
Met dat cashen heb je inderdaad wel gelijk. Nog niet eens aan gedacht. En ook wel zo slim eigenlijk, want mijn abo was al afgelopen, en die loopt nu dus door, zonder dat ik nu nog van verlengingskorting geniet. En ondertussen kan ik volgend jaar nu dus wel weer 3 maanden later pas verlengen ... Dus had ik beter meteen geld kunnen vragen.
Maar ja, nu ik er zo over nadenk, weten die winkels volgens mij zelf ook helemaal niet zeker wanneer hij binnenkomt, dus doet telecom.nu het wat dat betreft wel zo slim
@ Maykel
Met dat cashen heb je inderdaad wel gelijk. Nog niet eens aan gedacht. En ook wel zo slim eigenlijk, want mijn abo was al afgelopen, en die loopt nu dus door, zonder dat ik nu nog van verlengingskorting geniet. En ondertussen kan ik volgend jaar nu dus wel weer 3 maanden later pas verlengen ... Dus had ik beter meteen geld kunnen vragen.
[ Voor 28% gewijzigd door Gregoor op 29-06-2004 01:14 ]
Wat je ook kan doen is een new abo afsluiten met een telefoon (die gewild is) kopen en dan de telefoon weer verkopen (heb je ook een soort cashback) Moet je alleen wel zeker weten dat je de telefoon kwijt kan.
Bij Expansys.nl staat bij de voorraad, beschikbaar over 3 dagen en voorraad in Frankrijk 15 stuks. Zoals bekend in de Benelux dus k*t leverbaar en in Frankrijk goed beschikbaar, nu hoop ik dat het echt zo is dat tie over 3 dagen beschikbaar is, want anders zit die Nokia vrouw ook uit dr nek te l*llen. Het duurt allemaal wel erg lang.
Verwijderd
Ik kom net van www.aabeco.nl vandaan. Vrijdag hebben ze hem zeker binnen! Stond zwart op wit
. Alleen de prijs is ontzettend hoog. Met T-Mobile 300 2 jaar zit het bedrag wat je moet bijbetalen al ZEKER boven de 100 euro. De bedragen op de site kloppen niet. De medewerker liet me dat zien, dat T-Mobile de prijzen hadden verhoogd vanwege acties. Vond ik wel een beetje raar, want meestal met acties is het toestel 0 euro
. Ook liet hij me weten dat ze minstens 100 toestellen binnenkrijgen 50 wit en 50 in zwart. Hopelijk heb ik jullie een beetje genoeg geinformeerd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 11:42 ]
dan ga ik vrijdag wel bij hun even langs (zit toch bij mij in de buurt) want GSM.nl reageert totaal niet op emails
39
Dat is weer fors balen dus. Vond de prijs op hun site al relatief goedkoop, maar dat waren dus niet de juiste bedragenVerwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 11:41:
Ik kom net van www.aabeco.nl vandaan. Vrijdag hebben ze hem zeker binnen! Stond zwart op wit. Alleen de prijs is ontzettend hoog. Met T-Mobile 300 2 jaar zit het bedrag wat je moet bijbetalen al ZEKER boven de 100 euro. De bedragen op de site kloppen niet. De medewerker liet me dat zien, dat T-Mobile de prijzen hadden verhoogd vanwege acties. Vond ik wel een beetje raar, want meestal met acties is het toestel 0 euro
. Ook liet hij me weten dat ze minstens 100 toestellen binnenkrijgen 50 wit en 50 in zwart. Hopelijk heb ik jullie een beetje genoeg geinformeerd.
En daarnaast weet ik ook niet helemaal wat Nokia en T-Mobile met de prijzen aan het doen zijn. Want vorige maand gingen de prijzen van de Nokia 8910i en 9220i met T-Mobile 300 2jr verlenging ook ineens van 130 EUR naar 211 EUR. Dat is ook niet echt normaal vind ik.
dit staat er op het TV forum
info van gsmtrack.nl:
Ter info :
Nokia 7610 silver, Engelse import met NL taal en Engelse handleiding is vanaf donderdagmorgen direct leverbaar en ruim voldoende op voorraad. Toestel is vanaf morgenavond op onze website te bestellen, en dan staat ie er ook direct op met alle nieuwe prijzen en akties
ben erg benieuwd naar de prijzen
info van gsmtrack.nl:
Ter info :
Nokia 7610 silver, Engelse import met NL taal en Engelse handleiding is vanaf donderdagmorgen direct leverbaar en ruim voldoende op voorraad. Toestel is vanaf morgenavond op onze website te bestellen, en dan staat ie er ook direct op met alle nieuwe prijzen en akties
ben erg benieuwd naar de prijzen
Verwijderd
Wat is het TV forum? Telecomvergelijker.nl?
Ik ben ook zeker benieuwd naar die prijzen als ze boven de 100 euro zijn met Tmobile 2 jaar 300. Dan kan nokia en tmobile de pot op neem ik lekker een k700i of een Sendo X.
Ik ben ook zeker benieuwd naar die prijzen als ze boven de 100 euro zijn met Tmobile 2 jaar 300. Dan kan nokia en tmobile de pot op neem ik lekker een k700i of een Sendo X.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 14:15 ]
Ik heb hem gewoon voor nop. Noujah €75 euro dan, met Vodafone 180 2 jaar. Maar krijg €75 euro terug van Vodafone als je voor 1 juli bent aangesloten en 2 maanden gratis bundel een geen aansluitkosten. Dus in princiepe is de phone voor niks 
Als Aabeco hem vrijdag zeker heeft geldt dat voor alle telecomshops natuurlijk. De echte winkels moeten eerst testen voor ze en mass gaan verkopen. Dat betekent dat ik volgende week mn phonetje heb
Woei
Als Aabeco hem vrijdag zeker heeft geldt dat voor alle telecomshops natuurlijk. De echte winkels moeten eerst testen voor ze en mass gaan verkopen. Dat betekent dat ik volgende week mn phonetje heb
Verwijderd
En waar heb jij je nokia dan vandaan he?Stinger666 schreef op 29 juni 2004 @ 18:57:
Ik heb hem gewoon voor nop. Noujah €75 euro dan, met Vodafone 180 2 jaar. Maar krijg €75 euro terug van Vodafone als je voor 1 juli bent aangesloten en 2 maanden gratis bundel een geen aansluitkosten. Dus in princiepe is de phone voor niks
Als Aabeco hem vrijdag zeker heeft geldt dat voor alle telecomshops natuurlijk. De echte winkels moeten eerst testen voor ze en mass gaan verkopen. Dat betekent dat ik volgende week mn phonetje hebWoei
Zoals ik al eerder aangaf komt deze van Typhone.nl vandaan. Naar verluid een goede shop. Mij helpen ze iig goed en als ze netjes die 7610 leveren ben ik er blij mee.
Verwijderd
Wat betreft de Nokia 65k schermen.. deze zijn imo slecht. Ik heb zelf een Nokia 6230 en m'n vriendin een Samsung E600. Dat scherm van die Samsung ziet er echt stukken beter uit.
Dat heeft deels te maken met het feit dat Nokia maar 256 kleuren gebruikt heeft voor de pictogrammen etc, maar ook omdat het gewoon niet zo'n denderend scherm is imo.
Dat heeft deels te maken met het feit dat Nokia maar 256 kleuren gebruikt heeft voor de pictogrammen etc, maar ook omdat het gewoon niet zo'n denderend scherm is imo.
Verwijderd
de Series 40 schermen zijn idd niet zo denderend (al wel een hele voorruitgang ten opzichte van de 4096 versies) maar de 65k series 60 schermen daarentegen (nokia 6600, 3660, 7610) zijn wel erg goed!
Maarja Samsung heeft nou eenmaal een van de beste schermpjes op de markt.. dat moet ook wel, want verder zijn die toestellen niks... geen functies, geen bluetooth, niks noppes nada
Maarja Samsung heeft nou eenmaal een van de beste schermpjes op de markt.. dat moet ook wel, want verder zijn die toestellen niks... geen functies, geen bluetooth, niks noppes nada
Dit topic is gesloten.