Bij typhone is de Nokia ook op voorraad nu. Alleen als je bijv. T-Mobile 300 2 jaar verlenging neemt is ie 154 euro. Een prijsverhoging in 3 dagen van 60%

Verwijderd
Das mooi, mogen ze er gelijk een naar mij sturenVerwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:23:
Bij typhone is de Nokia ook op voorraad nu. Alleen als je bijv. T-Mobile 300 2 jaar verlenging neemt is ie 154 euro. Een prijsverhoging in 3 dagen van 60%
Verwijderd
Geachte heer/mevrouw,
Wij verwachten de Nokia 7610 vanaf week 28/29 uit te kunnen leveren.
Helaas zijn de kleuren nog niet bekend.
Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
klantenservice
GSM.NL
39
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Gregoor op 02-07-2004 00:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Das al een tijd lang gratisGregoor schreef op 03 juli 2004 @ 00:00:
en dan voor een paar euro's je nummer meenemen.
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
niet bij iedereen.
Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 23:24 ]
Verwijderd
mooie vriendVerwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:10:
Een vriend van me heeft hem afgelopen vrijdag al ergens in een Telefoon zaak in Nederland gehaald, dus ze zijn al beschikbaar, vraag me alleen niet waar, wilde hij me ook niet vertellen.
Dus ik kan alleen zeggen even goed rondbellen, want hier en daar zijn ze al geleverd...
Verwijderd
[ Voor 10% gewijzigd door nils7 op 06-07-2004 00:44 ]
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
[ Voor 4% gewijzigd door SI4live op 06-07-2004 11:13 ]
Verwijderd
Ja door bij een nokiaservicepoint er nieuwe software in te laten zettenSI4live schreef op 06 juli 2004 @ 11:12:
yeah ik heb hem vandaag binnen gekregen (wat een telefoon), alleen is mijn telefoon in het engels. Zou hem graag in het nederlands willen, dus heb ik bij de instellingen gekeken, maar kon geen nederlands vinden
. Mijn vraag is kan ik deze telefoon op een andere manier nederlands maken
Damn is dat de enige manierVerwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 11:30:
[...]
Ja door bij een nokiaservicepoint er nieuwe software in te laten zetten
Jup die van mij is ook zo, ik vind Engels wel prettig want in die vertalingen van Nokia zitten nogal spelfouten. Ik heb een Duitste versie. Lekker belangrijk, hij doet het goed en ik heb een 'goede' camera. Zoals in de review op GSMArena te lezen was zijn er verschillen tussen de diverse camera's.
Exact dezelfde! Volgens mij dus ook geen NL'se T9, maarjah dat vind ik toch niks dus gebruik ik toch niet.SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 12:21:
ik heb hem ook van typhone. Welke kleur heb je? mijne is goud met zilver/wit. Ik heb ook eentje met goeie camera.
Ik wil graag een nederlandse OS, omdat ik tot nu toe alleen maar 'nederlandse' telefoons heb gehad, maar ja dan maar wennen
Verwijderd
Ik heb hem via typhone, maar heb een vodafone abonnement genomen.sorted.bits schreef op 06 juli 2004 @ 15:10:
Ja joh ? Want ik had ze net aan de telefoon en ze zeiden dat ze hem nog niet leverden. Hoe heb je dat gedaan ?
[ Voor 7% gewijzigd door SI4live op 06-07-2004 17:08 ]
Nou ik heb al een abo en dan is het het goedkoopst om hem via Vodafone te bestellen, via andere zaken kost het alleen maar geld.SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 17:07:
[...]
Ik heb hem via typhone, maar heb een vodafone abonnement genomen.
Of bedoel jij iets anders?
Euhmn jaja, als ik mijn abo wil verlengen bij Typhone.nl, met een 2 jarig Vodafone 300 abo, moet ik alsnog €300 bij betalen. Dat zal wel niet helemaal kloppen dan ofzo ?SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 18:52:
Ik heb €83 euro betaald met een 2-jarig Vodafone 120 abonnement
Verwijderd
ok even voor de duidelijkheid....SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 18:52:
Ik heb €83 euro betaald met een 2-jarig Vodafone 120 abonnement
Verwijderd
ok ik snap....Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 11:28:
[...]
ok even voor de duidelijkheid....
t gaat hier om de NL versie? en waar heb je m vandaan met dit abbo??
Stom maar waar bij verlening betaal je meer. Apart heej. Dus via vodafone kopen zal niet gaan omdat je daar niet kan verlengen met dit toestel dus een nieuw abbo is jou optie. Nummerportatie en het is goed.sorted.bits schreef op 07 juli 2004 @ 09:13:
[...]
Euhmn jaja, als ik mijn abo wil verlengen bij Typhone.nl, met een 2 jarig Vodafone 300 abo, moet ik alsnog €300 bij betalen. Dat zal wel niet helemaal kloppen dan ofzo ?
Ok, heb net een abo bij KPN (waar ik werk) aangevraagt, waardoor hij op €79 kwam. Hij komt als het goed is zsm binnen wanneer ik mijn gegevens naar hun fax.Stinger666 schreef op 07 juli 2004 @ 12:59:
[...]
Stom maar waar bij verlening betaal je meer. Apart heej. Dus via vodafone kopen zal niet gaan omdat je daar niet kan verlengen met dit toestel dus een nieuw abbo is jou optie. Nummerportatie en het is goed.
@lovelyday. Hij stond ook in het krantje van Belcompany. Die 'freaks' zullen wel de halve partij die naar Nederland is gekomen hebben opgekocht.
Meen je dat? Smartmovie op mn SX1 is echt super. Misschien ligt het aan je instellingen bij het omzetten.SI4live schreef op 07 juli 2004 @ 11:06:
Jongens weten jullie een goeie alternatief voor de real player in de telefoon?
Ben smartmovie tegen gekomen, maar de kwaliteit is niet zo goed als real player.
[ Voor 40% gewijzigd door SI4live op 07-07-2004 15:19 ]
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 01:26 ]
Verwijderd
[ Voor 191% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 10:01 ]
[ Voor 97% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 11:32 ]
Een hardreset moet hem als het goed is weer terug naar voren halen.SI4live schreef op 09 juli 2004 @ 11:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier twee voorbeelden. Stinger666 is het bij jou ook zo?
Wat ik zat te denken is, dat het komt doordat ik de kodak app. heb verwijdert die voor de image processing zorgt, alleen kan ik dat stuk software nergens terug vinden.
NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!
[ Voor 14% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 13:11 ]
Ze noemen het ook wel een masterreset gewoon ergens kijken in de instellingen, daar staat het vast ergens....SI4live schreef op 09 juli 2004 @ 13:10:
Hoe doe je een hardreset (naar een service point?). De fotos zien er wel goed uit in vergelijking met andere telefoons, maar in het begin waren ze veel beter (kijk maar hier naar http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=2&idPage=3)
[ Voor 43% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 17:36 ]
Ik heb dit toestel net zelf besteld, en op de diverse review sites ook een beetje rond gekeken.nvidia schreef op 08 juli 2004 @ 20:35:
hoe ishet om op het net te geraken? te wappen?? Mails opvragen?? Reden waarom ik dit vraag is, ik zit met een dilemma tussen deze en Qtek 2020 (PDA).
Verwijderd
Mijn Pics zijn okey, heb dan ook alleen de nodige apps verwijderdSI4live schreef op 09 juli 2004 @ 11:25:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier twee voorbeelden. Stinger666 is het bij jou ook zo?
Wat ik zat te denken is, dat het komt doordat ik de kodak app. heb verwijdert die voor de image processing zorgt, alleen kan ik dat stuk software nergens terug vinden.
www.onbereikbaar.nl
Wat gaat er precies traag met je contactenlijst, duurt het 'naarvoren halen' lang? En zoja hoe lang? Of is het het zoeken van een contact inde lijst wat lang duurt ? (responsietijd naardat je op pijltje naar beneden drukt)FRoSTy schreef op 10 juli 2004 @ 18:50:
Kep um ook een dag nu, leuk foontje wel wat traag bij opvragen van je contactenlijst als je iemand wilt bellen. En ik kan de auto toetsen lock niet vinden, of hij zit er niet op was altijd wel handig op men 6510. Nou nog ergens wat mooie themes zoeken
Het naar voren halen duurt ongeveer 2 a 3 secs, en dat vind ik op zich wel vervelend als je iemand wilt bellen. Met men 6510 kon ik pijltje naar beneden drukken en kwam de contactlijst gelijk te voorschijn maar nu duurt dit dus vrij lang. Soms gaat het wel snel alleen dit komt dan vast omdat het al in de cache zit of zo.OD-Frozen schreef op 10 juli 2004 @ 19:59:
[...]
Wat gaat er precies traag met je contactenlijst, duurt het 'naarvoren halen' lang? En zoja hoe lang? Of is het het zoeken van een contact inde lijst wat lang duurt ? (responsietijd naardat je op pijltje naar beneden drukt)
Ik heb nu een SE T230 en dit toestel komt me dus echt de keel uit. oa. omdat het menu zo traag werkt, ik overweeg de 7610 aan te schaffen maar dan wil ik er natuurlijk wel zeker van zijn dat deze wel gewoon snel werkt.
Het mooie van de nokia's die ik in mijn handen heb gehad is dat je altijd zo snel door de menu's heen kan gaan. Is dit bij de 7610 ook zo?
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
jammer, ik wilde juist van mijn 7200 af omdat de sloomste nokia tot nu toe is geweest. Maar als de 7610 ook vrij sloom is itt de 6230 (die super snel is) dan wacht ik helaas wel op een opvolger die wel snel is.FRoSTy schreef op 10 juli 2004 @ 21:14:
[...]
Het naar voren halen duurt ongeveer 2 a 3 secs, en dat vind ik op zich wel vervelend als je iemand wilt bellen. Met men 6510 kon ik pijltje naar beneden drukken en kwam de contactlijst gelijk te voorschijn maar nu duurt dit dus vrij lang. Soms gaat het wel snel alleen dit komt dan vast omdat het al in de cache zit of zo.
39
Symbian 7.0 en Nokia Series 60 software. Apps installeren. Een groter scherm, betere camera, design, datakabel bijgeleverd.Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 22:31:
Ik heb een 6230 en wil heel graag de 7610 alleen kan ik behalve de megapixel camera niet zo heel veel verschillen zien... Weet iemand echt een aatal grote verschillen tussen de 7610 en de 6230?
Kan ik hieruit opmaken dat er een aantal aspecten zijn die je beginnen te irriteren aan dit toestel? Als ik deze aanschaf zit ik er voor twee jaar aan vast dus sry dat ik loop te zeuren ik wil het gewoon wel zeker wetenStinger666 schreef op 11 juli 2004 @ 05:00:
[...]
Jammer dat Nokia nooit echt een afgemaakt toestel op de markt zet.
[ Voor 6% gewijzigd door JasperE op 11-07-2004 16:23 ]
[ Voor 21% gewijzigd door FRoSTy op 11-07-2004 23:43 ]
www.onbereikbaar.nl
NEe, niet echt, het toestel is zeker aan te raden. Het enige nadeel; ff wennen aan je contactlist. Ik vind het een toptoestel en ben er erg blij mee. Leuke pics maken wanneer ik wil met een redelijke kwaliteit is wel erg prettig. Goede geluidskwaliteit en erg fijn groot scherm.OD-Frozen schreef op 11 juli 2004 @ 16:22:
[...]
Kan ik hieruit opmaken dat er een aantal aspecten zijn die je beginnen te irriteren aan dit toestel? Als ik deze aanschaf zit ik er voor twee jaar aan vast dus sry dat ik loop te zeuren ik wil het gewoon wel zeker wetenMisschien ga ik anders toch maar voor de 6230
[ Voor 12% gewijzigd door Stinger666 op 12-07-2004 01:23 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door JunkieXP op 13-07-2004 13:12 ]
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 19:13 ]
[ Voor 11% gewijzigd door SI4live op 12-07-2004 18:58 ]
Verwijderd
de telefoon houdt dit bij..OD-Frozen schreef op 12 juli 2004 @ 20:33:
Om nog ff door te gaan op de snelheid van de telefoon
Stel je zit in de contactlijst of een willekeurig menu met meer dan 15 items. En je drukt dan 10x heel snel achter elkaar op pijltje naar beneden. Houdt de telefoon het dan bij, of blijft de lijst nog even doorlopen nadat je klaar bent met het drukken?
Verwijderd
Welke versie van Tom Tom is dit? Want volgens mij is die er nog alleen voor Pocket PC en Palm toch?
www.onbereikbaar.nl
[ Voor 3% gewijzigd door Gregoor op 13-07-2004 00:54 ]
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Instellingen van de 6600 proberen of dit:ErectionJackson schreef op 13 juli 2004 @ 10:59:
Heeft iemand deze foon al met Vodafone live! geprobeerd?
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Je moet de 7650 ook het liefst niet nemen omdat de huidige symbian foons ( 6600, SX-1 en natuurlijk de 7610 ) een paar instellingen anders hebben staan dan de 7650. Ik moet zeggen dat ik altijd bij mijn symbian foons de instellingen neem van de 3650 en het werkt allemaal als een tierelierErectionJackson schreef op 13 juli 2004 @ 17:15:
Ik heb de instellingen van de 3650 laten versturen en later die van de 7650 (6600 kan ik niet kiezen??), maar geen van beiden werkt. Ik kan gewoon internetten, maar ik kan de vodafone homepage niet bekijken en mms werkt ook nietBij de vodafone live homepage geeft ie gewoon weer "live.vodafone.com". Jullie hebben het wel werkend begreep ik?
[ Voor 52% gewijzigd door ErectionJackson op 13-07-2004 18:00 ]
Mmmmmmm ga ik eens proberen! Tnx for the tip!Stinger666 schreef op 13 juli 2004 @ 18:15:
Er zit helemaal onder in het menu een SettingsWizard. Draai die en dan krijg je als het goed is de goede instellingen vanaf het netwerk. Al geprobeerd of zeg ik nu twee keer hetzelfde?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq