Het grote Nokia 7610 topic [deel 1]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.524 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij typhone is de Nokia ook op voorraad nu. Alleen als je bijv. T-Mobile 300 2 jaar verlenging neemt is ie 154 euro. Een prijsverhoging in 3 dagen van 60% |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 13:23:
Bij typhone is de Nokia ook op voorraad nu. Alleen als je bijv. T-Mobile 300 2 jaar verlenging neemt is ie 154 euro. Een prijsverhoging in 3 dagen van 60% |:(
Das mooi, mogen ze er gelijk een naar mij sturen :P

(Sorry voor de nutteloze reply)

Ik ben van plan een GROOT 7610 TOPIC te starten en deze op slot te laten douwen. Wie wil er met mij een goede startpost bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed ideetje ;)
Nieuwe startpost _/-\o_
Het lijkt me echt een leuke telefoon. Alleen ik vind het belachelijk dat de Telecomproviders meer korting geven voor nieuwe abbonementvormen dan voor bestaande abonnees. Als ik mijn abb. verleng betaal ik letterlijk 2 x zoveel dan wanneer ik een nieuw abb. afsluit. T-Mobile heb ik hierover gebeld en die zeiden gewoon letterlijk "Ik zal eerlijk tegen u zijn, wij geven meer korting aan nieuwe klanten dan aan bestaande klanten" Toch erg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Zojuist mail gekregen van GSM.nl
Geachte heer/mevrouw,

Wij verwachten de Nokia 7610 vanaf week 28/29 uit te kunnen leveren.
Helaas zijn de kleuren nog niet bekend.

Hopend u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

klantenservice
GSM.NL

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lovelyday

Ik zit met hetzelfde.. echt belachelijk. Ik ben een nette vent die al 2 jaar bij Ben later TM keurig zijn rekeningen laat incasseren. Gemiddeld 50 euro in de maand. Zo eentje moeten ze willen houden denk je dan. Niets is minder waar.. Ze zeggen idd dat ze meer willen doen voor nieuwe klanten. Eigenlijk best stom. De bestaande klanten glippen zo langs de achterdeur naar buiten, naar Voda en Het Nieuwe Hi, en langs de voordeur lokken ze met kortingen nieuw volk naar binnen. Per saldo groei je niet of nauwelijks, maar je hebt wel 1 groot nadeel... je kent je klanten niet meer! Lijkt me niet zo heel slim..

Sorry.. moest het ff kwijt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21-08 17:17
Ben het wel met je eens Maykel. Enige wat je dan nog zou kunnen doen is meedoen aan T-Mobile extra, en daar sparen. In het begin schiet dat sparen wel totaal niet op, maar juist voor trouwe abbonees wel. Na 3 jaar tellen punten namelijk 3x zo snel, en dan kan het toch nog wel wat leuke factuurkorting opleveren. Maar dan moet je helaas dus al wel minimaal twee jaar meedoen aan het spaarsysteem om er een beetje degelijk profijt van te kunnen hebben.

In het derde jaar heb je dan per EUR 533,33, EUR 25 korting. Tikt nog niet echt aan, maar ja, is tenmiste nog 4,7% korting.

[ Voor 13% gewijzigd door Gregoor op 02-07-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat scheelt inderdaad weer een beetje...Je hebt dan in ieder geval het idéé dat er nog wat voor je geregeld wordt.. alhoewel dat na het lezen van de nieuwe prijzen voor juli weer moeilijk te geloven valt.. wéér 30 euro bovenop de toestelprijzen. Een 7610 met een TM 150 verlenging (2 jaar zelfs) kost 239 euro. Daar heb ik een P900 met een Hi 25 voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
Ja, wat dat betreft kun je bijna beter gewoon bij een andere provider een abonnement afsluiten, zodat je meer toestelkorting krijgt, en dan voor een paar euro's je nummer meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werd overigens door een andere gebruiker van dit forum attent gemaakt op een aanbieder die erg goede cashbackdeals heeft bij verlengingen zonder telefoon. Mijn 'vaste' aanbieder bood vorige maand nog 181 retour bij een 1 jaar verlenging bij T-Mobile met een 150 abo, deze maand nog maar 151. Bestelmaar.nl biedt nu 201 euro! Even een goede aanbieding afwachten en het toestel los kopen dus. Scheelt 50 euro ofzo.. Het nadeel is wel dat je even op je 201 euro moet wachten..

Maar wat nog het leukst is aan dit hele 'gebeuren' is het (samen) zoeken naar wegen en gaatjes om zo voordelig mogelijk aan de nieuwste en mooiste telefoons te komen.. Ik bedoel, voor mij is dit gewoon hobby; zal voor meer mensen hier wel gelden. Als ik met alles in mijn leven zo lang moest piekeren en speuren om 50 euro te besparen zag het er echt heel slecht uit... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Heb een vraagje, kan er op de 7610 Outlook 2003 geïnstalleerd worden zodat ik hem synchroniseren met mn outlook op mn desktop en laptop??

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankvanhoesel
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-03-2024
Outlook 2003 op je telefoon |:(

Maar er zit gewoon een agenda en contactpersonen op, die kun je heel makkelijk met nokia pc suite synchroniseren. Je telefoon in de buurt houden van je pc ( met bluetooth ) paar seconden wachten en hupasakee, alles gesynchroniseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
k is wat ik moest weten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

Gregoor schreef op 03 juli 2004 @ 00:00:
en dan voor een paar euro's je nummer meenemen.
Das al een tijd lang gratis :)

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
Paitor schreef op 04 juli 2004 @ 01:02:
[...]

Das al een tijd lang gratis :)
niet bij iedereen.

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

na enig rondbellen blijkt de 7610 beschikbaar te komen in het wit.Laat ik die nu net niet mooi vinden, die rood/zwarte is veel mooier. Ook bij Expansys is alleen de grijs/witte leverbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
hier staat een review van de 7610 van GSMarena.com

[ Voor 84% gewijzigd door roeni1 op 04-07-2004 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van me heeft hem afgelopen vrijdag al ergens in een Telefoon zaak in Nederland gehaald, dus ze zijn al beschikbaar, vraag me alleen niet waar, wilde hij me ook niet vertellen.
Dus ik kan alleen zeggen even goed rondbellen, want hier en daar zijn ze al geleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hij is bij sommige zaken er al. Alleen hij is gewoon ontzettend duur. Misschien komt omdat het de telefoonzaken importmodellen verkopen. Maarja deze week moet ie binnendruppelen bij de telefoonshops. Ik zou hem graag willen hebben, een droomtelefoon! maar ik ga geen 160euro bijleggen voor verlengen contract (2 jaar tmobile 300)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
Heb hier ook een verlenging voor T-Mobile 300 2-jaar waarbij ik hem aan wil schaffen. Alleen als hij inderdaad EUR 160 gaat kosten dan kijk ik denk ik toch nog even de kat uit de boom. Dan maar hopen dat er binnen een maand toch wat afgaat als hij beter leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Die van mij is ook binnen, eerst ff spelen en dan gaan we eens een groot topic starten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 23:10:
Een vriend van me heeft hem afgelopen vrijdag al ergens in een Telefoon zaak in Nederland gehaald, dus ze zijn al beschikbaar, vraag me alleen niet waar, wilde hij me ook niet vertellen.
Dus ik kan alleen zeggen even goed rondbellen, want hier en daar zijn ze al geleverd...
mooie vriend :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we zijn dus al gewaarschuwd in de review: de communicatie met de pc laat veel te wensen over. Jammer dat ze afstappen van mRouter, wat wel goed werkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 23:48
Hier een foto van de witte...
ik vind de zwarte mooier maar een frontje doet wonderen niet waar?

Afbeeldingslocatie: http://groups.msn.com/_Secure/0TgAFAwwVagtWgiNyH9PA1DECOjRBY1zcaZwGHh3VrXHEeGDtA5kfdISnP3CNPZCvZSuGinNXrZcGz*PH1vrcbATE2uQF8!pwD1DvRu7flZVe8HhWQkoO!Q/100_0461%20(Small).JPG

Hij doet ut (plaatje).

[ Voor 10% gewijzigd door nils7 op 06-07-2004 00:44 ]

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09-2024
yeah ik heb hem vandaag binnen gekregen (wat een telefoon :D), alleen is mijn telefoon in het engels. Zou hem graag in het nederlands willen, dus heb ik bij de instellingen gekeken, maar kon geen nederlands vinden :(. Mijn vraag is kan ik deze telefoon op een andere manier nederlands maken

[ Voor 4% gewijzigd door SI4live op 06-07-2004 11:13 ]

http://www.swfemedia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 11:12:
yeah ik heb hem vandaag binnen gekregen (wat een telefoon :D), alleen is mijn telefoon in het engels. Zou hem graag in het nederlands willen, dus heb ik bij de instellingen gekeken, maar kon geen nederlands vinden :(. Mijn vraag is kan ik deze telefoon op een andere manier nederlands maken
Ja door bij een nokiaservicepoint er nieuwe software in te laten zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Verwijderd schreef op 06 juli 2004 @ 11:30:
[...]

Ja door bij een nokiaservicepoint er nieuwe software in te laten zetten ;)
Damn is dat de enige manier :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 11:45:
[...]

Damn is dat de enige manier :/
Jup die van mij is ook zo, ik vind Engels wel prettig want in die vertalingen van Nokia zitten nogal spelfouten. Ik heb een Duitste versie. Lekker belangrijk, hij doet het goed en ik heb een 'goede' camera. Zoals in de review op GSMArena te lezen was zijn er verschillen tussen de diverse camera's.

Jammer dat er ook geen headset bij zit, maar wel een mooie datakabel. Als men nog linkjes heeft naar sites met leuke gratis thema's mogen die hier toch ook wel gepost worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
ik heb hem ook van typhone ;). Welke kleur heb je? mijne is goud met zilver/wit. Ik heb ook eentje met goeie camera.
Ik wil graag een nederlandse OS, omdat ik tot nu toe alleen maar 'nederlandse' telefoons heb gehad, maar ja dan maar wennen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Hebben jullie wel Nederlandse T9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 12:21:
ik heb hem ook van typhone ;). Welke kleur heb je? mijne is goud met zilver/wit. Ik heb ook eentje met goeie camera.
Ik wil graag een nederlandse OS, omdat ik tot nu toe alleen maar 'nederlandse' telefoons heb gehad, maar ja dan maar wennen :)
Exact dezelfde! Volgens mij dus ook geen NL'se T9, maarjah dat vind ik toch niks dus gebruik ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
Toch weer erg jammer dat de telefoons die nu verkrijgbaar zijn dus allemaal import-telefoons zijn. Je zou toch verwachten dat na zo'n tijd ze wel gewoon normale Nederlandse toestellen binnen zouden hebben. Maar kennelijk heeft Nokia niet veel haast met het betreden van de Nederlandse markt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:49
Is het ook al bekend of Vodafone deze toestellen al levert ? Aangezien ik een nieuwe mag bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Ik heb hem van Vodafone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Ja joh ? Want ik had ze net aan de telefoon en ze zeiden dat ze hem nog niet leverden. Hoe heb je dat gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 13:27
kunnen diegene die hem al hebben even een paar fotos posten die ze met de 7610 gemaakt hebben, alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@gregoor:

2call heeft de Nederlandse versie vanaf morgen (NL menu/handleiding). Zijn vaak de allergoedkoopste ook. Uit ervaring weet ik dat ze snel leveren (vroeger ooit eens een P800 gekocht en laatst een SL55 voor mijn vriendin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
sorted.bits schreef op 06 juli 2004 @ 15:10:
Ja joh ? Want ik had ze net aan de telefoon en ze zeiden dat ze hem nog niet leverden. Hoe heb je dat gedaan ?
Ik heb hem via typhone, maar heb een vodafone abonnement genomen.
Of bedoel jij iets anders?

[ Voor 7% gewijzigd door SI4live op 06-07-2004 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bram
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Bram

..........

Kunnen jullie wat fotos posten gemaakt met de 7610? Thanks alvast

Ik vind het een super mooi telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 17:07:
[...]

Ik heb hem via typhone, maar heb een vodafone abonnement genomen.
Of bedoel jij iets anders?
Nou ik heb al een abo en dan is het het goedkoopst om hem via Vodafone te bestellen, via andere zaken kost het alleen maar geld.

Wat voor abo heb jij en wat moest je bijbetalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Ik heb €83 euro betaald met een 2-jarig Vodafone 120 abonnement :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Hij wordt officieel niet verkocht door Vodafone tot die door de testfase heen is en hij in de winkels van Vodafone verkrijgbaar is. Waarschijnlijk met zo'n vieze Vodafone sticker erop, zodat iedereen dat rooie logo van ze ziet :P

Natuurlijk is de phone simlock vrij te verkrijgen met elk willekeurig abbonement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 18:52:
Euhmn jaja, als ik mijn abo wil verlengen bij Typhone.nl, met een 2 jarig Vodafone 300 abo, moet ik alsnog €300 bij betalen. Dat zal wel niet helemaal kloppen dan ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Jongens weten jullie een goeie alternatief voor de real player in de telefoon?
Ben smartmovie tegen gekomen, maar de kwaliteit is niet zo goed als real player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SI4live schreef op 06 juli 2004 @ 18:52:
ok even voor de duidelijkheid....

t gaat hier om de NL versie? en waar heb je m vandaan met dit abbo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 11:28:
[...]

ok even voor de duidelijkheid....

t gaat hier om de NL versie? en waar heb je m vandaan met dit abbo??
ok ik snap.... 8)7 in t engels las ik net........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan hem nu selecteren bij de Belcompany site he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
sorted.bits schreef op 07 juli 2004 @ 09:13:
[...]

Euhmn jaja, als ik mijn abo wil verlengen bij Typhone.nl, met een 2 jarig Vodafone 300 abo, moet ik alsnog €300 bij betalen. Dat zal wel niet helemaal kloppen dan ofzo ?
Stom maar waar bij verlening betaal je meer. Apart heej. Dus via vodafone kopen zal niet gaan omdat je daar niet kan verlengen met dit toestel dus een nieuw abbo is jou optie. Nummerportatie en het is goed.

@lovelyday. Hij stond ook in het krantje van Belcompany. Die 'freaks' zullen wel de halve partij die naar Nederland is gekomen hebben opgekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Stinger666 schreef op 07 juli 2004 @ 12:59:
[...]

Stom maar waar bij verlening betaal je meer. Apart heej. Dus via vodafone kopen zal niet gaan omdat je daar niet kan verlengen met dit toestel dus een nieuw abbo is jou optie. Nummerportatie en het is goed.

@lovelyday. Hij stond ook in het krantje van Belcompany. Die 'freaks' zullen wel de halve partij die naar Nederland is gekomen hebben opgekocht.
Ok, heb net een abo bij KPN (waar ik werk) aangevraagt, waardoor hij op €79 kwam. Hij komt als het goed is zsm binnen wanneer ik mijn gegevens naar hun fax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
SI4live schreef op 07 juli 2004 @ 11:06:
Jongens weten jullie een goeie alternatief voor de real player in de telefoon?
Ben smartmovie tegen gekomen, maar de kwaliteit is niet zo goed als real player.
Meen je dat? Smartmovie op mn SX1 is echt super. Misschien ligt het aan je instellingen bij het omzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Denk ik ook, want je hebt zoveel mogelijkheden om te converten...
Welke instellingen gebruik jij dan?

EDIT: die foto's zijn echt super, alleen weet ik niet waar ik het moet uploaden :(. Kan iemand mij zeggen waar ik het kan uploaden?

[ Voor 40% gewijzigd door SI4live op 07-07-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
voor pics kan je terecht op: http://imageshack.us/index.php

Voorwaarde is wel dat de pics de extentie jpeg, jpg, png, gif hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toestel vandaag ontvangen :P , besteld via gsmtrack,
heb de nederlandse versie.
Orange world (grps dus. Vroeger orange share) ondersteund deze telefoon nog niet.
Heb via klantenservice de world instelling van de 6600 laten sturen.
Nu werkt het grps als een zonnetje behalve de orange world website .. De wap.orange.nl doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
hoe ishet om op het net te geraken? te wappen?? Mails opvragen?? Reden waarom ik dit vraag is, ik zit met een dilemma tussen deze en Qtek 2020 (PDA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
EDIT: Best wel vreemd :s opeens zijn mijn fotos onscherp geworden :s

[ Voor 85% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wanneer Vodafone ze zelf gaat verkopen?
Met de 6230 duurde het ook enkele weken toen ze al volop te krijgen waren in 'gewone' winkels.
Mijn ervaring is nml dat bij een contractverlening het goedkoper is om de fone gewoon bij vodafone te bestellen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Jongens ik heb echt hulp nodig.
Toen ik mijn telefoon net had (twee dagen geleden), maakte hij uitstekende foto's, maar sinds gisteren (denk nadat ik me MMC had geformat) maakt hij blurry, onscherpe fotos. Enig idee hoe dat komt en hoe je het kan oplossen? Ik wou nog ff trials van andere foto software halen om te kijken of die het zelfde zouden vertonen, maar helaas ondersteunen zij de 7610 nog niet :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

meteen teruggaan naar de winkel
zo snel mogelijk garantie opeisen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Ik denk niet dat er is mis is met de camera/telefoon, ik denk eerder dat er softwarematig iets aan de hand is, maar er zijn nog geen camera apps die op de nokia 7610 werken...

[ Voor 191% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Afbeeldingslocatie: http://img23.exs.cx/img23/7462/Image054.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img42.exs.cx/img42/4860/Image055.jpg

Hier twee voorbeelden :(. Stinger666 is het bij jou ook zo?

Wat ik zat te denken is, dat het komt doordat ik de kodak app. heb verwijdert die voor de image processing zorgt, alleen kan ik dat stuk software nergens terug vinden.

[ Voor 97% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
SI4live schreef op 09 juli 2004 @ 11:25:
[afbeelding]

[afbeelding]

Wat ik zat te denken is, dat het komt doordat ik de kodak app. heb verwijdert die voor de image processing zorgt, alleen kan ik dat stuk software nergens terug vinden.
Een hardreset moet hem als het goed is weer terug naar voren halen.
Foto's zien er toch niet zo slecht uit of wel?

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Hoe doe je een hardreset (naar een service point?). De fotos zien er wel goed uit in vergelijking met andere telefoons, maar in het begin waren ze veel beter (kijk maar hier naar http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=2&idPage=3)

[ Voor 14% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
SI4live schreef op 09 juli 2004 @ 13:10:
Hoe doe je een hardreset (naar een service point?). De fotos zien er wel goed uit in vergelijking met andere telefoons, maar in het begin waren ze veel beter (kijk maar hier naar http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=2&idPage=3)
Ze noemen het ook wel een masterreset gewoon ergens kijken in de instellingen, daar staat het vast ergens....

*NOTE* alles gaat van je telefoon af... (contacten ed.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Ik kan de masterreset nergens vinden :s. Heb gezocht op internet en zag hier en daar dat je het met een code doet, maar dat het ook wel fout kan gaan :/

EDIT: heb het gevonden typ *#7370# :)
Hmm als er voldoende licht op valt zijn ze een stuk mooier :)
Afbeeldingslocatie: http://img42.exs.cx/img42/1412/Ph7.jpg

En die master reset heeft een beetje geholpen

[ Voor 43% gewijzigd door SI4live op 09-07-2004 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:35
nvidia schreef op 08 juli 2004 @ 20:35:
hoe ishet om op het net te geraken? te wappen?? Mails opvragen?? Reden waarom ik dit vraag is, ik zit met een dilemma tussen deze en Qtek 2020 (PDA).
Ik heb dit toestel net zelf besteld, en op de diverse review sites ook een beetje rond gekeken.
Ik weet helaas niet meer welke site het nu was maar daar werd aangegeven dat het nog steeds de oude GPRS class is, waardoor het vrij traag gaat. Vooral wanneer dit vergeleken werd via benchmark tests kwam het GPRS gedeelte overeen met de goedkoopste mobieltjes die beschikken over GPRS. Dus niet al te snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nvidia,
mail - wappen etc.
in vergelijking met de p900 (vorige telefoon), is de 7610 trager.
als je twijfelt tussen een pda en een telefoon moet je jezelf denk ik afvragen
wat je het meest doet/ gaat gebruiken.
zelf vind ik de 7610 (6600) handiger in gebruik, ook omdat je snel bv berichten / mails typt dmv toesten, dit doe je niet bij een pda.
Een groter voordeel van de 7610 vind ik toch dat het handiger in gebruik is.
pda's vind ik persoonlijk "in gebruik iets meer werk (denk aan geen toetsenbord, werken met stylus)".
maar dit zijn natuurlijk mijn eigen ervaring, ik hoop dat je er iets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
SI4live schreef op 09 juli 2004 @ 11:25:
[afbeelding]

[afbeelding]

Mijn Pics zijn okey, heb dan ook alleen de nodige apps verwijderd :P, maar ik betwijfel of het komt door het verwijderen van apps. Stilhouden en lichtinval is erg belangrijk heb ik al gemerkt. Ik zal eens kijken of ik ook wat pics kan uploaden.

Ik kan dit beestje niet vergelijken met een 6230 o.i.d. maar die is met zn 0,3MP camere sneller en beter in het donker. Maar het kan absoluut niet op tegen de resolutie van de foto. Deze camera heeft ook geen ruis net als die 0,3MP dingen. Erg scherp, maar dus in het donker bij te weinig licht geen geweldige pics. Dan lijken ze dus meer op zo'n 0,3MP cam.

Filmpjes maken terwijl je op de fiets door de stad rijd is masterlijk, als je ze daarna ff leuk kan terugkijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
hahahah pcies die eerdere fotos die ik nam waren in het donker, maar wanneer er zoals je zegt voldoende licht opvalt zijn ze wel mooi :).
Ik vraag me af of de fotos beter worden met Openbits Photgrapher, wanneer er een versie voor de 7610 komt ff een trail halen om te testen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Kep um ook een dag nu, leuk foontje wel wat traag bij opvragen van je contactenlijst als je iemand wilt bellen. En ik kan de auto toetsen lock niet vinden, of hij zit er niet op was altijd wel handig op men 6510. Nou nog ergens wat mooie themes zoeken :)

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:26
FRoSTy schreef op 10 juli 2004 @ 18:50:
Kep um ook een dag nu, leuk foontje wel wat traag bij opvragen van je contactenlijst als je iemand wilt bellen. En ik kan de auto toetsen lock niet vinden, of hij zit er niet op was altijd wel handig op men 6510. Nou nog ergens wat mooie themes zoeken :)
Wat gaat er precies traag met je contactenlijst, duurt het 'naarvoren halen' lang? En zoja hoe lang? Of is het het zoeken van een contact inde lijst wat lang duurt ? (responsietijd naardat je op pijltje naar beneden drukt)

Ik heb nu een SE T230 en dit toestel komt me dus echt de keel uit. oa. omdat het menu zo traag werkt, ik overweeg de 7610 aan te schaffen maar dan wil ik er natuurlijk wel zeker van zijn dat deze wel gewoon snel werkt.

Het mooie van de nokia's die ik in mijn handen heb gehad is dat je altijd zo snel door de menu's heen kan gaan. Is dit bij de 7610 ook zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

OD-Frozen schreef op 10 juli 2004 @ 19:59:
[...]

Wat gaat er precies traag met je contactenlijst, duurt het 'naarvoren halen' lang? En zoja hoe lang? Of is het het zoeken van een contact inde lijst wat lang duurt ? (responsietijd naardat je op pijltje naar beneden drukt)

Ik heb nu een SE T230 en dit toestel komt me dus echt de keel uit. oa. omdat het menu zo traag werkt, ik overweeg de 7610 aan te schaffen maar dan wil ik er natuurlijk wel zeker van zijn dat deze wel gewoon snel werkt.

Het mooie van de nokia's die ik in mijn handen heb gehad is dat je altijd zo snel door de menu's heen kan gaan. Is dit bij de 7610 ook zo?
Het naar voren halen duurt ongeveer 2 a 3 secs, en dat vind ik op zich wel vervelend als je iemand wilt bellen. Met men 6510 kon ik pijltje naar beneden drukken en kwam de contactlijst gelijk te voorschijn maar nu duurt dit dus vrij lang. Soms gaat het wel snel alleen dit komt dan vast omdat het al in de cache zit of zo.

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 6230 en wil heel graag de 7610 alleen kan ik behalve de megapixel camera niet zo heel veel verschillen zien... Weet iemand echt een aatal grote verschillen tussen de 7610 en de 6230?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

FRoSTy schreef op 10 juli 2004 @ 21:14:
[...]

Het naar voren halen duurt ongeveer 2 a 3 secs, en dat vind ik op zich wel vervelend als je iemand wilt bellen. Met men 6510 kon ik pijltje naar beneden drukken en kwam de contactlijst gelijk te voorschijn maar nu duurt dit dus vrij lang. Soms gaat het wel snel alleen dit komt dan vast omdat het al in de cache zit of zo.
jammer, ik wilde juist van mijn 7200 af omdat de sloomste nokia tot nu toe is geweest. Maar als de 7610 ook vrij sloom is itt de 6230 (die super snel is) dan wacht ik helaas wel op een opvolger die wel snel is.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Verwijderd schreef op 10 juli 2004 @ 22:31:
Ik heb een 6230 en wil heel graag de 7610 alleen kan ik behalve de megapixel camera niet zo heel veel verschillen zien... Weet iemand echt een aatal grote verschillen tussen de 7610 en de 6230?
Symbian 7.0 en Nokia Series 60 software. Apps installeren. Een groter scherm, betere camera, design, datakabel bijgeleverd.

Idd, ik geef toe mijn 6610 is sneller met contactenlijst. Daar drukte je op pijljte naar beneden en kwam de lijst gelijk, hier moet je eerst naar contacts, duurt het even voordat je de namen hebt (1, tot 2 sec. ), hij gaat altijd terug naar het nummer of contact die je het laatst hebt gebeld of gezocht. Dus pijltje naar beneden is een gemis.

Auto-keypad lock mist?!!!! Waarom zit dit er niet op Nokia. Openen van plaatjes vanaf de MMC vraagt even tijd. Maar daar moeten we niet over zeiken aangezien het beestje de foto's rond de 250-350kb maakt. Best okey dus, daarom ff wachten, en is dat niet echt erg. Je moet echt ff een paar dagen wennen aan dit toestel als je een 6100/6610/7210/7250 hebt gehad.

Ook irritant is een LOGfuntie en een Recent Call list functie. Dubbel dus, hij houdt zelfs alle SMSjes bij die je binnenkrijgt. Dus weer langer bezig om weg te halen.

Jammer dat Nokia nooit echt een afgemaakt toestel op de markt zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Werkt pijltje naar beneden niet? Volgens mij hoort dat standaard te werken bij Symbian phones. Pijltje omlaag voor contacten en pijltje omhoog voor logboek. Btw hij gaat terug naar degene die je als laatst gebeld hebt, omdat je de contactenapp niet hebt afgesloten. Houd de menutoets maar eens ingedrukt, dan zie je dat hij nog open staat (nadat je iemand hebt gebeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Stinger666 schreef op 11 juli 2004 @ 05:00:
[...]
Jammer dat Nokia nooit echt een afgemaakt toestel op de markt zet.
Kan ik hieruit opmaken dat er een aantal aspecten zijn die je beginnen te irriteren aan dit toestel? Als ik deze aanschaf zit ik er voor twee jaar aan vast dus sry dat ik loop te zeuren ik wil het gewoon wel zeker weten :/ Misschien ga ik anders toch maar voor de 6230

[ Voor 6% gewijzigd door JasperE op 11-07-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Wat ik me nou afvraag is wat dat positioning inhoudt in het menu, kan er niet veel wijs uit worden.

En is het ook mogelijk om een pic aan iemand te koppelen, zodat je deze te zien krijgt als diegene belt? Vast wel ik zal iig verder zoeke naar leuke apps for deze mooie foon :D

Ik kreeg van Jebje het auto keypad lock in de mail, bedankt hiervoor :). Ik zag dat je het hier ook kunt downloaden dus voor diegenen die er nog belang bij hebben.

http://www.allaboutsymbia...eware/jjlkeylock_1_10.sis

[ Voor 21% gewijzigd door FRoSTy op 11-07-2004 23:43 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
OD-Frozen schreef op 11 juli 2004 @ 16:22:
[...]

Kan ik hieruit opmaken dat er een aantal aspecten zijn die je beginnen te irriteren aan dit toestel? Als ik deze aanschaf zit ik er voor twee jaar aan vast dus sry dat ik loop te zeuren ik wil het gewoon wel zeker weten :/ Misschien ga ik anders toch maar voor de 6230
NEe, niet echt, het toestel is zeker aan te raden. Het enige nadeel; ff wennen aan je contactlist. Ik vind het een toptoestel en ben er erg blij mee. Leuke pics maken wanneer ik wil met een redelijke kwaliteit is wel erg prettig. Goede geluidskwaliteit en erg fijn groot scherm.

Hoe de f*ck werkt dat Keypad lock? Ik krijg het niet werkend. Installen lukt maar hij doet het niet.????

[ Voor 12% gewijzigd door Stinger666 op 12-07-2004 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het toestel niet kan vinden of hij is bij jouw in de buurt niet verkrijgbaar. Kan je hem bij www.aabeco.nl bestellen ik heb er zeker wel 30 gezien ofzow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Heb nu op de .com site de Nokia 6630 gezien met een 1,3 MP Cam

http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modellen/6630/index.html

Voor meer info

[ Voor 18% gewijzigd door JunkieXP op 13-07-2004 13:12 ]

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frosty
Wat ik me nou afvraag is wat dat positioning inhoudt in het menu, kan er niet veel wijs uit worden.

met positiebepaling kan het netwerk de positie van je telefoon bepalen.
door positiebepaling in of uit te schakelen kiest u wanneer de positie van uw toestel aan uw netwerk wordt doorgegeven. (uit de handleiding gehaald)

foto koppelen aan iemand, doe je via contactlijst, diegene kiezen en voor bewerken kiezen hier kun thumbnail toevoegen.
op de 6600 bestond ook progje fullscreencaller, maar deze werkt helaas nog niet op de 7610

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2004 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
nog ff een vraagje, is het op dit toestel mogelijk het geluidje bij het maken van een foto uit te zetten? Of heeft deze tel ook zo'n 'verplicht' geluidje?

Ik vind t altijd leuk om foto's te maken van rare mensen in de trein enzo vandaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
Als je je profile op 'stil' zet maakt hij geen geluidje bij het nemen van een foto ;)

[ Voor 11% gewijzigd door SI4live op 12-07-2004 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Om nog ff door te gaan op de snelheid van de telefoon :P

Stel je zit in de contactlijst of een willekeurig menu met meer dan 15 items. En je drukt dan 10x heel snel achter elkaar op pijltje naar beneden. Houdt de telefoon het dan bij, of blijft de lijst nog even doorlopen nadat je klaar bent met het drukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 12 juli 2004 @ 20:33:
Om nog ff door te gaan op de snelheid van de telefoon :P

Stel je zit in de contactlijst of een willekeurig menu met meer dan 15 items. En je drukt dan 10x heel snel achter elkaar op pijltje naar beneden. Houdt de telefoon het dan bij, of blijft de lijst nog even doorlopen nadat je klaar bent met het drukken?
de telefoon houdt dit bij..

trouwens tom tom (city maps) werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
nu alleen nog een gps receiver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb sinds vanmiddag ook de 7610. Vreemd is dat de i-mode instellingen die ik heb overgenomen van de 6600 op de 7610 niet werken, terwijl het volgens de spec's toch dezelfde symbianversie moet zijn. Is er iemand die dit al opgelost heeft? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
is het mogelijk om een orgineel mp3 bestand te linken aan een bepaalde persoon die belt of gaat dit niet? Heeft iemand al zijn contactlist uit outlook express / 2003 proberen synchroniseren? Hoe verliep dit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 20:37:
[...]

trouwens tom tom (city maps) werkt ook.
Welke versie van Tom Tom is dit? Want volgens mij is die er nog alleen voor Pocket PC en Palm toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

zijn er dan al gps modules te koop voor de 7610, want tomtom op de foon is natuurlijk wel super :D

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gregoor
De telefoon heeft bluetooth, dus een standaard bluetooth gps module zou gewoon moeten werken. De vraag is alleen of dat in de praktijk ook zo is :p

[ Voor 3% gewijzigd door Gregoor op 13-07-2004 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Heeft iemand deze foon al met Vodafone live! geprobeerd? :)

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
ErectionJackson schreef op 13 juli 2004 @ 10:59:
Heeft iemand deze foon al met Vodafone live! geprobeerd? :)
Instellingen van de 6600 proberen of dit:

Mobiel internet

Account naam MMS
Verbindings type GPRS
Gebruikersnaam vodafone
Wachtwoord vodafone
Adres live.vodafone.com
IP adres 192.168.251.150
Authenticatie Normal
Voorkeurs MMS
Account naam MMS
Adres 192.168.251.150
Poort 9201
Gebruikersnaam vodafone
Wachtwoord vodafone
Gewenst MMS
Diensten centrum adres http://mmsc.mms.vodafone.nl/
WAP account MMS

Live!

IP adres: 192.168.251.150
Start pagina: http://live.vodafone.com
Com poort nummer: 09201
APN: live.vodafone.com
Gebruikersnaam: vodafone
Password: vodafone
Vertragerstijd: 150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Je kunt de instellingen van MMS, Live! en GPRS gewoon met je toestel van het netwerk halen. Werkt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ik heb de instellingen van de 3650 laten versturen en later die van de 7650 (6600 kan ik niet kiezen??), maar geen van beiden werkt. Ik kan gewoon internetten, maar ik kan de vodafone homepage niet bekijken en mms werkt ook niet :{ Bij de vodafone live homepage geeft ie gewoon weer "live.vodafone.com". Jullie hebben het wel werkend begreep ik?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
ErectionJackson schreef op 13 juli 2004 @ 17:15:
Ik heb de instellingen van de 3650 laten versturen en later die van de 7650 (6600 kan ik niet kiezen??), maar geen van beiden werkt. Ik kan gewoon internetten, maar ik kan de vodafone homepage niet bekijken en mms werkt ook niet :{ Bij de vodafone live homepage geeft ie gewoon weer "live.vodafone.com". Jullie hebben het wel werkend begreep ik?
Je moet de 7650 ook het liefst niet nemen omdat de huidige symbian foons ( 6600, SX-1 en natuurlijk de 7610 ) een paar instellingen anders hebben staan dan de 7650. Ik moet zeggen dat ik altijd bij mijn symbian foons de instellingen neem van de 3650 en het werkt allemaal als een tierelier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Damn, dan heb ik dus een groot probleem :P

Maar als jij naar live.vodafone.com gaat, krijg je dus gewoon vodafone live te zien?

[ Voor 52% gewijzigd door ErectionJackson op 13-07-2004 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Er zit helemaal onder in het menu een SettingsWizard. Draai die en dan krijg je als het goed is de goede instellingen vanaf het netwerk. Al geprobeerd of zeg ik nu twee keer hetzelfde? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en hoe zit het met i-mode? dat werkt nog steeds niet met de 6600-instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Stinger666 schreef op 13 juli 2004 @ 18:15:
Er zit helemaal onder in het menu een SettingsWizard. Draai die en dan krijg je als het goed is de goede instellingen vanaf het netwerk. Al geprobeerd of zeg ik nu twee keer hetzelfde? :P
Mmmmmmm ga ik eens proberen! Tnx for the tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

imode werkt wel met poort 5080 ipv 9201!
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.