Het grote Nokia 7610 topic [deel 1]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.525 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

ErectionJackson schreef op 13 juli 2004 @ 18:33:
[...]

Mmmmmmm ga ik eens proberen! Tnx for the tip!
Shit, werkt ook niet :( Ik word hier echt helemaal chagrijnig van |:(

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gregoor schreef op 13 juli 2004 @ 00:31:
[...]
Welke versie van Tom Tom is dit? Want volgens mij is die er nog alleen voor Pocket PC en Palm toch?
Citymaps
1.0 (1031)
Tom Tom Bv
staat er bij info van Tom Tom

ander iets, is het niet zo dat een provider het toestel voor bv World(orange)
Live (vodafone) en Imode goed moet keuren, voordat je van alle services gebruik kunt maken, voorheen met de 6600 was dit in het begin ook, wappen kon wel, maar toestel werd een maand later bv pas door World ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

ik heb het nu werkend. Ik moest even de proxy instellingen aanpassen. Ik kan alleen niet van de geavanceerde live site gebruik maken. Even wachten op ondersteuning van vodafone zelf dus. Typ dit ook op de phone trouwens :D

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Dat thumbnailtje wat je aan je contacts kunt koppele is wel supermini das wel jammer, je kunt je contact lijst trouwens sneller laten verschijnen als je um niet afsluit met exit, maar met het allerrechtse knopje. Dan blijft ie op de achtergrond draaien, je kunt als je de menu toets ingedrukt houdt kijken welke progs je hebt draaien, bij mij stond het aardig vol ontdekte ik vandaag :)

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
weten jullie of het mogelijk is om bepaalde personen uit je telefoonboek een bepaalde mp3 bestand toe te wijzen zodat je weet wie het is? Heeft iemand al het synchroniseren geprobeerd van zn contactpersonen van Outlook Express of Outlook 2003?

Hoe bevalt het mailen, het surfen en wappen??

[ Voor 10% gewijzigd door nvidia op 13-07-2004 21:51 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Het surfen gaat echt lekker. Gprs ondersteuning is niet supersnel, maar het surfen gaat toch heel vlot vind ik. De phone is vrij snel, dat merk je bij het surfen wel. Je kunt in opera ook mooi de afbeeldingen uitschakelen. Dat biedt in veel gevallen veel voordeel. Mooie optie is ook om full screen te surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 11:04
Ik had al vermeld dat de functie pijltje naar beneden niet werkte om in je contactlist te komen. Nu werkt dat natuurlijk wel als je in de contactlist al zit, wat kan via het knopje contacts, wat je kan toewijzen aan een linker of rechter knop.

Maar de contacts zitten automatisch onder de 3D knop in het midden. Druk deze in net als je een foto gaat maken en dan kom je ook in de contactlist. Dan kun je ook gelijk scrollen.

Ook het afsluiten van programma's is erg voordelig voor de snelheid.

De foto's blijven werkelijk geweldig.

Binnenkort tijd voor het verzamelen van alle informatie en problemen en een goede startpost voor het grote 7610 topic ;) ??? Iemand die fatsoenlijke layout kan bouwen? Ik wil de content wel maken! (Stinger666 kan niet HTML'en of iets dergelijks)

[ Voor 6% gewijzigd door Stinger666 op 14-07-2004 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Dat autokeylock progje is ideaal alleen het zorgt er wel voor dat men screensaver niet meer gaat lopen, dus nou gaat de accu wel sneller leeg. Dan maar onthoude om de key lock er op te doen, de keys gaan puilen niet uit dus zo gauw worden er geen knopjes ingedrukt.

@Stinger666
idd goed idee :), wie o wie kan er een mooie startpost bouwe

kep ut linkje nog niet voorbij zien komen, maar hier kun je dus wel aardig wat gratis themes vinden voor je foon
http://www.zedge.no/?side...=0&dir=1&finn=Find+themes

[ Voor 24% gewijzigd door FRoSTy op 14-07-2004 14:09 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
FRoSTy schreef op 14 juli 2004 @ 14:07:
Dat autokeylock progje is ideaal alleen het zorgt er wel voor dat men screensaver niet meer gaat lopen, dus nou gaat de accu wel sneller leeg. Dan maar onthoude om de key lock er op te doen, de keys gaan puilen niet uit dus zo gauw worden er geen knopjes ingedrukt.

@Stinger666
idd goed idee :), wie o wie kan er een mooie startpost bouwe

kep ut linkje nog niet voorbij zien komen, maar hier kun je dus wel aardig wat gratis themes vinden voor je foon
http://www.zedge.no/?side...=0&dir=1&finn=Find+themes
Keypadlock werkte niet eens bij mij. Maargoed usefull is het nog niet denk want ik heb nog geen rare dingen gehad en zet zelf de keypad lock er wel op. Leuke Themes @ link. Dit zijn toch geen warez of rommel dus mag de link toch wel? Het is allemaal selfmade stuff dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een ander iets,
bij de 6600 kon ik als ik een sis bestandje in mijn inbox had staan ook via
bluetooth doorzenden, dit kan ik nu niet, iemand een oplossing hiervoor? :?

ik heb hier wel een programma voor gevonden, filesend,
maar is er een manier zonder?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel nu twee dagen en ben er heel blij mee...
Weet iemand nog wat andere pagina's waar je gratis wallpapers vanaf kan halen die zedge site is heel goed Thanx nog frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
goh jongens, ik weet geen raad meer hoor ...

Ik zit hier met 2 toestellen, nl. de 7610 maar ook de Qtek 2020! Ik woon hier in Belgenland, prijs is 569€ voor de 7610. Verkrijgbaar vanaf volgende week (wit-grijs), de zwarte in augustus.

Zelf kan ik via mijn stage een Qtek kopen voor een prijs van 600€. Wat betreft qua specs. heeft de Qtek meer, maar waarvoor zouden jullie gaan als de prijs zo dicht bij elkaar ligt!

Zelf zou ik graag mensen horen die al ervaring hebben met de Qtek en mensen die eveneens ook/of ervaring hebben met de 7610! Hierbij heb ik een vraag aan de 7610-gebruikers, nl. is het mogelijk om op een makkelijke manier je taken, agenda en contactpersonen uit Outlook te synchroniseren met het toestel ...

Is het ook mogelijk om bepaalde .mp3 bestanden die je op je PC staan hebt te koppelen of linken aan bepaalde perso(o)n(en).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nvidia

Is het ook mogelijk om bepaalde .mp3 bestanden die je op je PC staan hebt te koppelen of linken aan bepaalde perso(o)n(en).

ja dit is mogelijk.

Zelf zou ik graag mensen horen die al ervaring hebben met de Qtek en mensen die eveneens ook/of ervaring hebben met de 7610! Hierbij heb ik een vraag aan de 7610-gebruikers, nl. is het mogelijk om op een makkelijke manier je taken, agenda en contactpersonen uit Outlook te synchroniseren met het toestel ...

synchroniseren 7610:
microsoft outlook
lotus organizer 5.0/6.0
lotus notes 5.0/6x
outlook express (adres book)

nb ngage spellen zijn ook te spelen op 7610.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2004 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 18:26
Stinger666 schreef op 14 juli 2004 @ 12:40:
Binnenkort tijd voor het verzamelen van alle informatie en problemen en een goede startpost voor het grote 7610 topic ;) ??? Iemand die fatsoenlijke layout kan bouwen? Ik wil de content wel maken! (Stinger666 kan niet HTML'en of iets dergelijks)
Ik wil best een poging doen 8) , ik heb de 7610 vandaag besteld. Als ik hem binnen heb wil ik mijn bijdrage wel leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
OD-Frozen schreef op 16 juli 2004 @ 01:36:
[...]

Ik wil best een poging doen 8) , ik heb de 7610 vandaag besteld. Als ik hem binnen heb wil ik mijn bijdrage wel leveren :)
Dat is mooi, dan ga ik me eens bezig houden met de content. Prachtig Tweakers united.

Mail me op steven 'underscore' blok 'at' hotmail 'dot' com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Verwijderd schreef op 15 juli 2004 @ 19:16:
Heb je dit al geprobeerd? Ik las namelijk dat dit op de 7610 geblokkeerd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Stinger666 schreef op 16 juli 2004 @ 01:53:
[...]

Dat is mooi, dan ga ik me eens bezig houden met de content. Prachtig Tweakers united.

Mail me op steven 'underscore' blok 'at' hotmail 'dot' com
De layout staat in je mail, kheb m nog niet uitvoerig getest ofzo dus laat t maar weten als dr wat mis mee is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net ff opgehaald en me eerste indruk is :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
jebje schreef op 15 juli 2004 @ 19:16:

ja geprobeerd, en werkend, sonic draaiend.
even wennen besturing, maar doet geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 18:21:
quote:
jebje schreef op 15 juli 2004 @ 19:16:

ja geprobeerd, en werkend, sonic draaiend.
even wennen besturing, maar doet geweldig.
Stoer, dan heb ik zo weer wat te downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
OD-Frozen schreef op 16 juli 2004 @ 14:39:
[...]

De layout staat in je mail, kheb m nog niet uitvoerig getest ofzo dus laat t maar weten als dr wat mis mee is.
Ik heb je mail gehad. Ik open morgen ff het rarretje. Thnx alvast! Nu nog content en pics erin en ff om een slotje en een nieuw topic vragen bij de mod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Het gerucht dat sommige n-gage spellen werken op de 7610 is trouwens ook waar. Puur om te testen natuurlijk heb ik er een uitgeprobeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
OD-Frozen schreef op 17 juli 2004 @ 00:35:
Het gerucht dat sommige n-gage spellen werken op de 7610 is trouwens ook waar. Puur om te testen natuurlijk heb ik er een uitgeprobeerd ;)
Om dat zelf ook te testen mag je me een linkje daarvan sturen en als je nog bijzonderheden hebt voor het grote topic deze even vermelden. Ik lees even heel deze draad een keer door om geen info over het hoofd te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-08 12:57

Underworld

+1 Inzichtvol

niet kopen dat ding man is echt traag!
heb hem zelf ff getest op de zaak en vindt erniets aan, wat moet je nou met een telefoon van 1 megapixel die ook nog is fucking traag is???

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Heb je een preproductie model in de handen gehad ofzo? Ik heb op CeBit ermee gespeeld en die was erg traag. Het model dat ik gekocht heb is behoorlijk snel. Zeker het internetten overtreft al m'n verwachtingen.

Trouwens, iemand enig idee wat je aan de chatfunctie hebt? :P Volgens mij helemaal niks of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukt het iemand om bestanden door te zenden via bluetooth???
of is dit de eerste bug?
ik krijg bij alles protected item, en vervolgens wordt bewerking afgebroken. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
Underworld schreef op 17 juli 2004 @ 11:50:
niet kopen dat ding man is echt traag!
heb hem zelf ff getest op de zaak en vindt erniets aan, wat moet je nou met een telefoon van 1 megapixel die ook nog is fucking traag is???
Wat is echt traag? Dit is een slechte ongeargumenteerde mening waar we niks aan hebben. :X

Soms zijn er idd wat dingen die iets langzamer gaan. Dat komt o.a. en hoofdzakelijk door Symbian, maar wen er alvast aan de telefoons in de toekomst een OS hebben, wil je er meer mee kunnen dan alleen bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SI4live
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09-2024
Verwijderd schreef op 17 juli 2004 @ 13:34:
lukt het iemand om bestanden door te zenden via bluetooth???
of is dit de eerste bug?
ik krijg bij alles protected item, en vervolgens wordt bewerking afgebroken. :?
Ik kan gewoon bestanden verzenden met bluetooth...
Heb al paar mp3tjes verstuurd

http://www.swfemedia.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Stinger666 schreef op 17 juli 2004 @ 13:36:
[...]

Wat is echt traag? Dit is een slechte ongeargumenteerde mening waar we niks aan hebben. :X

Soms zijn er idd wat dingen die iets langzamer gaan. Dat komt o.a. en hoofdzakelijk door Symbian, maar wen er alvast aan de telefoons in de toekomst een OS hebben, wil je er meer mee kunnen dan alleen bellen.
Ik heb hier ook bijzonder weinig last van.
Ik weet het, een functie als een nieuw theme laden duurt wel 4-5 seconden maar wat maakt dit nu uit? Dit doe je tochbijna nooit? In XP duurt dat ook lang ;)

Menuopbouw duurt soms overigens ook een seconde of anderhalf, maar dat heb je met symbian foons.... Ik neem het op de koop toe, heb er zoals ik net al zei geen last van.

Ow en stinger tsjek je mail

[ Voor 3% gewijzigd door JasperE op 17-07-2004 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Thumbnailtjes aan users koppelen is heel leuk, alleen wel heel erg mini fototje krijg je als iemand je belt. Is daar niet iets van een programmatje voor dat fullscreen pics laat zien als iemand je belt?
Btw mosquitos is echt leuke game for op de foon :D
Ik krijg toch de meeste ngage games niet aan de praat :(

[ Voor 11% gewijzigd door FRoSTy op 17-07-2004 20:22 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FRoSTy schreef op 17 juli 2004 @ 20:19:
Thumbnailtjes aan users koppelen is heel leuk, alleen wel heel erg mini fototje krijg je als iemand je belt. Is daar niet iets van een programmatje voor dat fullscreen pics laat zien als iemand je belt?
Btw mosquitos is echt leuke game for op de foon :D
ik heb een programmatje gevonden maar wel betaald (je kan hem wel 15 dagen gratis proberen) namelijk FSCALLER (fullscreencaller) Hij doet het goed!
Kijk maar eens op http://www.symbianware.com/index.php?pl=n7610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
OD-Frozen schreef op 17 juli 2004 @ 15:27:
[...]

Ik heb hier ook bijzonder weinig last van.
Ik weet het, een functie als een nieuw theme laden duurt wel 4-5 seconden maar wat maakt dit nu uit? Dit doe je tochbijna nooit? In XP duurt dat ook lang ;)

Menuopbouw duurt soms overigens ook een seconde of anderhalf, maar dat heb je met symbian foons.... Ik neem het op de koop toe, heb er zoals ik net al zei geen last van.

Ow en stinger tsjek je mail
Thnx, je hebt mail terug.

Ik ben druk bezig met de nieuwe startpost voor het grote 7610 topic!

Ik heb hiervoor nogwel jullie hulp nodig. Voor degene die het nodig achten en zeggen, heej dit stukje software of linkje moet echt vermeld worden of je hebt iets te melden over de phone wat echt niet vergeten mag worden. Mail me op 'steven' underscore 'blok' at hotmail dot com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Hier nog wat voorbeeldfoto's voor mensen die de 7610 nog niet hebben:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37480/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37479/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37478/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/37477/thumb.jpg

Btw, zijn jullie deze al tegengekomen?

Nokia Wireless Keyboard (English)

Afbeeldingslocatie: http://www.expansys.nl/i/b/b113775.jpg

Blijkbaar een Bluetooth toetsenbord, opklapbaar en geschikt voor gebruik met onder meer de Nokia 7610. Zo wordt MSNen, mailen, MMSen etc. natuurlijk wel helemaal gaaf op je mobiel ;)

bron: http://www.expansys.nl/pr...SSKEYBOARDEN&asource=7610

[ Voor 30% gewijzigd door ErectionJackson op 18-07-2004 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErectionJackson schreef op 18 juli 2004 @ 10:53:
Hier nog wat voorbeeldfoto's voor mensen die de 7610 nog niet hebben
Moet zeggen, ben onder de indruk van de plaatjes. _/-\o_
Foto's geschoten door gebruikers zeggen me meer dan voorbeelden van de fabrikanten (ik weet dat daar zelfs een aparte topic voor is).

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2004 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ frosty,

wlke versie van mosquitos heb je ?
ik heb er 1 die elke x als je hebt gespeeld een sms verstuurd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Weet iemand de gprs instellingen voor kpn Hi! als je geen imode bundel erbij hebt? Er is mij verteld dat het wel mogelijk is te gprs'en zonder zo'n bundel tegen een hoger tarief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

OD-Frozen schreef op 18 juli 2004 @ 16:48:
Weet iemand de gprs instellingen voor kpn Hi! als je geen imode bundel erbij hebt? Er is mij verteld dat het wel mogelijk is te gprs'en zonder zo'n bundel tegen een hoger tarief.
Kun je dit niet instellen met de SettingsWizard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ie nou mono of stereo geluid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Kep ut geluid nog niet gechecked dus weet niet of het mono of stereo is,
wel heb ik geprobeerd een verjaardag in te voeren, maar klopt het dat je het geboortejaar niet meer in hoeft te vullen? Dit was altijd wel handig op men 6510, want dan werd er mooi vermeld hoe oud iemand was geworden bij een verjaardag. Maar volgens mij is dit niet meer zo op de 7610 :(

[ Voor 14% gewijzigd door FRoSTy op 19-07-2004 12:20 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft ie nou mono of stereo geluid?

mono..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Laatst online: 11-09 23:48
ErectionJackson schreef op 18 juli 2004 @ 10:53:

Btw, zijn jullie deze al tegengekomen?

Nokia Wireless Keyboard (English)

[afbeelding]

Blijkbaar een Bluetooth toetsenbord, opklapbaar en geschikt voor gebruik met onder meer de Nokia 7610. Zo wordt MSNen, mailen, MMSen etc. natuurlijk wel helemaal gaaf op je mobiel ;)

bron: http://www.expansys.nl/pr...SSKEYBOARDEN&asource=7610
Hij is eigenlijk geoptimaliseerd voor de Nokia 6260:

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/n6260_work_mode_126.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/n6260_browse_mode_126.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/phone_models/n6260_camera_mode_126.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.nokia.nl/pics/phones/enhancements/enh_wireless_keyb_main.jpg

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
ErectionJackson schreef op 18 juli 2004 @ 17:47:
[...]

Kun je dit niet instellen met de SettingsWizard?
die instellingen die ik dan krijg lijken niet te werken, wanneer ik een pagina probeer te laden blijft de tel hangen op "contacting server"

[ Voor 16% gewijzigd door JasperE op 19-07-2004 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@od-frozen

kijk eens op http://www.gin.nl/wap/default.asp?WAP/instellingen

misschien is dit iets voor je. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Heeft iemand al een goede phonebrowser zodat je echt alle bestanden kunt zien?
Ik kan alleen maar vinden die niet werken :(

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
FRoSTy schreef op 19 juli 2004 @ 15:51:
Heeft iemand al een goede phonebrowser zodat je echt alle bestanden kunt zien?
Ik kan alleen maar vinden die niet werken :(
google maar naar FExplorer, werkt perfect.

Edit: Mijn gprs probleempje is inmiddels opgelost, de settings wizard voegde blijkbaar 2 verbindingen toe, een genaamd m-info en een genaamd internet. Ik probeerde steeds via m-info te verbinden, terwijl ik via de verbinding genaamd "internet" moest verbinden.

[ Voor 35% gewijzigd door JasperE op 19-07-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

dankje OD-Frozen, maar ik bedoel eigenlijk een browser voor op de pc,
Kep net mini-gps geinstalleerd, alleen kon het dus niet opstarten, en nou crashed de boel als ik het weer wil verwijderen :(

[ Voor 13% gewijzigd door FRoSTy op 19-07-2004 17:02 ]

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje:
hoe staat het met de 7610 startpost ???
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie foto's ErectionJackson :)

Ik heb ze tot nu nog niet zo mooi gekregen :?

Ik heb de 7610 nu 5 dagen in mijn bezit (silver) en ga er vanavond eens voor zitten om hem te testen :)

Wat me tot nu toe opvalt is dat het volume van de speaker waardoor je tijdens het bellen luistert niet erg hoog is. Hebben meer mensen dit al opgemerkt?

Verder vind ik de polyfonische beltonen iets tegen vallen voor een toestel van deze tijd en prijs. Gelukkig gebruik ik zelf vrijwel altijd de trilfunctie.

Weet iemand hoe je de screensavers kan veranderen?

En kan je nu wel of niet MSNen met de 7610 en waar kan ik dit downloaden?

Wanneer ik meer ervaringen heb zal ik ze posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 19:23:

Wat me tot nu toe opvalt is dat het volume van de speaker waardoor je tijdens het bellen luistert niet erg hoog is. Hebben meer mensen dit al opgemerkt?
Op pijltje naar rechts drukken tijdens het bellen
Verder vind ik de polyfonische beltonen iets tegen vallen voor een toestel van deze tijd en prijs. Gelukkig gebruik ik zelf vrijwel altijd de trilfunctie.
Dan zet je er toch een leuk mp3'tje als beltoon bij? Kijk maar eens op http://www.yasin.be/index.php?p=tunes
Weet iemand hoe je de screensavers kan veranderen?
Nog niet tegengekomen
En kan je nu wel of niet MSNen met de 7610 en waar kan ik dit downloaden?
Dat kan, vandaag nog uitgetest :D
Linkje: http://www.agilemobile.com/
Wanneer ik meer ervaringen heb zal ik ze posten.
Is goed 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe je de screensavers kan veranderen

via een prog,

http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=40

het linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
* JasperE wacht geduldig op de startpost :*)
Ennuh, ik wil wel een mooi tabelletje met aanbevolen symbian progjes maken als je dat niet al had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Contactpersonen bewerken en Contactpersonen en berichten van Nokia PC suite werken bij mij niet. Het programma geeft aan dat de telefoon niet wordt herkend. Best vreemd want de andere programma's kan ik wel gewoon gebruiken. Werkt het bij jullie wel allemaal correct?

En als ik mijn telefoon los koppel en daarna weer aansluit aan de datakabel moet ik eerst de computer opnieuw opstarten voordat ik weer kan synchronizeren. Hebben jullie dit ook?

Wanneer ik een beltoon van de geheugenkaart naar het telefoongeheugen wil kopieëren blijft het beeldscherm hangen en moet ik eerst de toets met het rode telefoontje (ophangen) indrukken en daarna kan ik pas verder. Hebben jullie dit ook?

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2004 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
OD-Frozen schreef op 19 juli 2004 @ 19:27:
Zet er toch een leuk mp3'tje als beltoon bij? Kijk maar eens op http://www.yasin.be/index.php?p=tunes
Kan je ook gewone mp3 bestanden gebruiken die niet van die site komen?? Hoeveel kan je er opslaan? Wat is de kwaliteit bij het afspelen van ringtone als iemand je belt? Is het mogelijk aan een bepaalde contactpersoon een bepaald mp3 toe te wijzen en aan iemand anders een ander??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
OD-Frozen schreef op 19 juli 2004 @ 20:19:
* Stinger666 wacht geduldig op de startpost :*)
Ennuh, ik wil wel een mooi tabelletje met aanbevolen symbian progjes maken als je dat niet al had.
Startpost is on its way, heb het ff druk gehad de afgelopen twee dagen. Zal er nu en morgen nog ff druk aan werken!

Helaas ook slecht nieuws! Er mag geen groot 7610 topic worden geopend van de Mod. De reden is duidelijk: Nog geen 1000 posts in deze draad dus deze gaat niet dicht. Ik mag een post doen met als inhoud een soort van startpost en hiervan wordt dan een linkje geplaats in de eerste post van de topicstarter.
In dit geval 'deuxani'. Ik moet hem even mailen om te vragen of zn startpost helemaal weg kan en hij die van mij er wil weg zetten.

Een tabeltje met Symbian progs moet nog gemaakt worden. Misschien wordt het wel gewoon een lijstje. Ik moet eerst nog allerlei info verzamelen. En de startpost is al zolang :P

BTW nog interessant: Er is een ingebakken AUTOKEYLOCK
Deze zit onder Settings. En dan Security en dan AUTOKEYLOCK.
NADEEL: Alleen te unlocken d.m.v. je security code. MAar het werkt wel goed! Korste tijd instelbaar is 1 minuut!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 13:27
Kan mij iemand vertellen welke t9 talen bij een NL versie erbij zijn. alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foto's, mp3 verzenden via blauwtand lukt mij wel, maar het lukt mij
echt niet om sis door te sturen, iemand dit wel gelukt?
(krijg melding protected) |:(

@nvidia,
mp3 kun je aan personen toevoegen, maakt niet uit wlke mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 11:21:
@nvidia,
mp3 kun je aan personen toevoegen, maakt niet uit wlke mp3
Ja ok dat wist ik maar is het mogelijk verschillende ringtones (mp3-formaat) te gebruiken. Even voorbeeldje:

Persoon 1: Terminator II
Persoon 2: ANIMANIACS
Persoon 3: Pokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 19:23:
Mooie foto's ErectionJackson :)

Ik heb ze tot nu nog niet zo mooi gekregen :?
Tnx! :) Heb je wel het beschermplasticje van je lens afgehaald? ;) Zorg voor goed en veel (buiten)licht, dan krijg je de beste kwaliteit.
nvidia schreef op 20 juli 2004 @ 11:25:
[...]

Ja ok dat wist ik maar is het mogelijk verschillende ringtones (mp3-formaat) te gebruiken. Even voorbeeldje:

Persoon 1: Terminator II
Persoon 2: ANIMANIACS
Persoon 3: Pokemon
Voor zover ik weet geen MP3's per persoon, wel gewone tonen, AMR's en WAV's. Maar ik kan het mis hebben.

[ Voor 39% gewijzigd door ErectionJackson op 20-07-2004 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een fijne app is
eprofiles pro (psiloc) in combi met psiloc screensaver (1.73)
hiermee kun je auto key locken,
thema's aanpassen en screensaver slideshow bv instellen.
instellen hoelang bv profiel stil ingesteld moet worden,
en zelfs uitschakeling toestel.
:9~

http://www.psiloc.com/?id=prod&nrp=35
linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ErectionJackson schreef op 20 juli 2004 @ 11:31:
Voor zover ik weet geen MP3's per persoon, wel gewone tonen, AMR's en WAV's. Maar ik kan het mis hebben.
Zou je eens willen kijken of dit mogelijk is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

nvidia schreef op 20 juli 2004 @ 12:34:
[...]
Zou je eens willen kijken of dit mogelijk is??
Ja dat heb ik dus gedaan en ik kon geen MP3's aan aparte personen hangen, wel die andere formaten (WAV enzo dus). Als iemand anders wel weet hoe het moet, graag! Maar ik krijg het gebruik van een MP3 als beltoon alleen voor elkaar bij de algemene beltoon van een profiel door in de gallerij een MP3 te selecteren en kiezen voor Instellen als beltoon in het menu. Dit werkt dus niet per contact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:

Ja dat heb ik dus gedaan en ik kon geen MP3's aan aparte personen hangen, wel die andere formaten (WAV enzo dus). Als iemand anders wel weet hoe het moet, graag! Maar ik krijg het gebruik van een MP3 als beltoon alleen voor elkaar bij de algemene beltoon van een profiel door in de gallerij een MP3 te selecteren en kiezen voor Instellen als beltoon in het menu. Dit werkt dus niet per contact

ik ga naar contact personen,
vervolgens bv jan a openen en vervolgens met opties beltoon toevoegen,
ik kan hier gewoon mp3 selecteren.
(mp3 staan bij mij op geheugen kaart in digitale tonen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson

ErectionJackson

Ow okee, misschien ligt het eraan dat ik een aparte map ervoor heb gemaakt. Maar dan kan het dus idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Nou heb ik eindelijk sonic draaiend op men foontje, en nou zijn de graphics messed up als ik een game start, iemand enig id hoe dit kan?
En het is me ook nog niet gelukt om tomtom citymaps aan de praat te krijgen

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@frosty

bij n-gage geloof ik op # drukken wordt het een groot scherm
(of *)
5 is stoppen etc.

voor Tom Tom heb je een patch nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Ik heb het apparaat hier ook voor mij liggen.
1 probleem, ik wil 'm laten mms'en naar een url (dus niet via een centrale ofzo, maar op de manier van mmsdiary). Provider = KPN
Ik kan met dat handige tooltje in de phone mijn gprs instellingen instellen, maar als ik bijvoorbeeld de homepage al verander in de gprs instellingen en daarna weer terugzet, dan werken gprs niet meer.
En zover ik nu kan zien moet ik in dat homepage vakje mijn mmsdiary url neerzetten.

Heeft iemand mms werkend op de 7610 met KPN?

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 20 juli 2004 @ 12:09:
een fijne app is
eprofiles pro (psiloc) in combi met psiloc screensaver (1.73)
hiermee kun je auto key locken,
thema's aanpassen en screensaver slideshow bv instellen.
instellen hoelang bv profiel stil ingesteld moet worden,
en zelfs uitschakeling toestel.

Hoe kan het dat dit niet werkt op de 7610 zegt niet compitabel met telefoon.
Heb je ook nog een ander programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@jan6230
ik de volgende versie's
eprofiles pro v2.0.4,
en die van screensaver had ik al vermeld,
werkt bij mij goed.

(bij installeren apz geeft telefoon soms een waarschuwing, die kun je negeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 10:19:
@jan6230
ik de volgende versie's
eprofiles pro v2.0.4,
werkt bij mij goed.

Kun je mij de links nog een keer geven?

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger666
[quote]Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 10:44:
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 10:19:
@jan6230
ik de volgende versie's
eprofiles pro v2.0.4,
werkt bij mij goed.

Kun je mij de links nog een keer geven?

;)
Hej Jan

Als je wilt quoten kun je ook op de knop duwen die daar voor bedoelt is! En anders zo:

[ quote ] Text van de user die je wilt quoten [ / quote] (Je sluit met nog een keer quote, net HTML. Uiteraard wel de blokhaken tegen de slash en de letters aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Contactpersonen bewerken en Contactpersonen en berichten van Nokia PC suite werken bij mij niet. Het programma geeft aan dat de telefoon niet wordt herkend. Best vreemd want de andere programma's kan ik wel gewoon gebruiken. Werkt het bij jullie wel allemaal correct?
Bij mij wel ja
En als ik mijn telefoon los koppel en daarna weer aansluit aan de datakabel moet ik eerst de computer opnieuw opstarten voordat ik weer kan synchronizeren. Hebben jullie dit ook?
Wat je ook kan doen is in taskmanager (ctrl+alt+delete) al die nokia dingen even aflsuiten (DataLayer.exe ServiceLayer.exe etc) en dan gewoon de pc suite opnieuw opstarten.
nvidia schreef op 19 juli 2004 @ 22:11:
[...]
Kan je ook gewone mp3 bestanden gebruiken die niet van die site komen?? Hoeveel kan je er opslaan?
Tuurlijk kan dat, die site had ik er alleen bijgegeven omdat hij 'leuke' beltonen zocht.
Wat is de kwaliteit bij het afspelen van ringtone als iemand je belt?
Tja het blijft een telefoonspeaker he, geen bas dus. Voor de rest prima, niet echt iets op aan te merken.
FRoSTy schreef op 20 juli 2004 @ 17:33:
Nou heb ik eindelijk sonic draaiend op men foontje, en nou zijn de graphics messed up als ik een game start, iemand enig id hoe dit kan?
En het is me ook nog niet gelukt om tomtom citymaps aan de praat te krijgen
Dat komt waarschijnlijk omdat sonic gemaakt is voor de n-gage en niet voor de 7610. Het is trouwens volgens ook niet de bedoeling dat er hulp of tips gegeven wordt bij het spelen van n-gage spellen op de 7610. Ik las net in het topic van de 6600 dat dit niet toegestaan is op got.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Heb gisteren ook een 7610 gehaald. Erg fraai ding, ben er blij mee!

De problemen met de PC Suite heb ik ook, heb het id dat het komt omdat er eerst een oudere PC Suite op stond (van de 7250).
Waar ik wel van baal is dat ik niet de backup van de 7250 terug kan zetten in de 7610. Kan ik alles weer opnieuw gaan indelen onder namen etc. :(

Ik kan overigens niet een plaatje van iemand laten zien als diegenen belt, moet je daar altijd extra software voor installeren?

Kheb GPRS enzo via Orange nog niet echt aan de praat kunnen krijgen, iemand die me uit kan leggen hoe dat werkt? De Settingswizard heeft er van alles ingezet maar het werkt niet volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
leuf schreef op 21 juli 2004 @ 15:00:
Ik kan overigens niet een plaatje van iemand laten zien als diegenen belt, moet je daar altijd extra software voor installeren?
Dat kan wel, zoals overigens ook in de handleiding beschreven staat: selecteer een contact kies vervolgens 'open' dan 'edit' en dan 'add thumbnail'.
Kheb GPRS enzo via Orange nog niet echt aan de praat kunnen krijgen, iemand die me uit kan leggen hoe dat werkt? De Settingswizard heeft er van alles ingezet maar het werkt niet volgens mij...
Verwijder al je gprs verbindingen en probeer het nog eens met de settingswizard. De wizard zal waarschijnlijk 2 verbindingen toevoegen, een voor mms en een voor gprs. Ik moest de instellingen voor de verbinding genaamd "Internet" gebruiken voor browsen enzo

suc6 d'r mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Even uit pure interesse, welke progs hebben jullie allemaal op de 7610 staan? (n-gage spellen niet meegerekend aub)

Mijn toegevoegde software:
  • JJLKeyLock
  • FExplorer
  • AgileMessenger
  • blzinstap (;))
  • TomTom CityMaps + Amsterdam
  • Cocktail
  • GTRacing
  • Photobase
Wat ik nog uit wil proberen:
  • WirelessIRC
  • BeMused (zodra ik een BT usb dongle heb)
  • Oxygen phone manager (ook zodra ik BT op mn pc heb)
Welke origineel geinstalleerde progs ik verwijderd heb:
  • Alles in de map PayAsYouGo
Nog een tip: Verklein je menu door menuitems zoals web/opera/chat/presence/positioning en agilemessenger in een submap in het menu te zetten. Ik heb een map "Network" aangemaakt waar ik deze allemaal naar heb verplaatst.

Edit: lijst update

[ Voor 11% gewijzigd door JasperE op 21-07-2004 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn appz:
- facewave
- fexplorer
- tom tom city maps
- eprofiles
- scrsaver
- fhotobase
- blzinstap
- cocktails (655 cocktail mixjes)

spelletjes:
- collapse
- yathzee
- lemonade tycoon
- mosquitos
- resistance
- solitaire

verwijderd:
agilemessenger, dit werkte bij mij niet... tips?? :? (heb orange world)
world clock (telefoon blijft een uur voor of achter uit gaan)
smartbirthday

bijgemaakte mappen
thema
foto etc
spelletjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Laatst online: 13:27
heb je de internet APN gebruikt bij agilemessenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op 21 juli 2004 @ 17:49:
heb je de internet APN gebruikt bij agilemessenger?
ja, maar misschien komt het omdat world voor dit toestel nog niet ondersteund wordt???

(heb alle instelling tot verbinden geprobeerd, zowel die van via setting wizzerd,
als mijn ontvangen world, dgg dat ik de 6600 had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Ik heb agilemessenger geprobeerd en het werkt echt prima. Je moet wel zorgen dat je de laatste versie hebt ( www.agilemobile.com ). Een oudere versie werkte bij mij namelijk niet.

Probeer ook eens of gprs het wel doet, open opera en maak verbinding met pda.tweakers.net ofzo om te zien of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Wow die cocktail software is cool :D ( http://www.smartphonetoda...les/cocktail7650_1_08.zip )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 21 juli 2004 @ 18:42:
Ik heb agilemessenger geprobeerd en het werkt echt prima. Je moet wel zorgen dat je de laatste versie hebt ( www.agilemobile.com ). Een oudere versie werkte bij mij namelijk niet.

Probeer ook eens of gprs het wel doet, open opera en maak verbinding met pda.tweakers.net ofzo om te zien of het werkt.
Welke versie gebruik je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 17:46:
mijn appz:
- facewave
- fexplorer
- tom tom city maps
- eprofiles
- scrsaver
- fhotobase
- blzinstap

spelletjes:
- collapse
- yathzee
- lemonade tycoon
- mosquitos
- resistance
- solitaire

verwijderd:
smartbirthday

bijgemaakte mappen
thema
foto etc
spelletjes
Waar haal je tom tom city maps vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 17:46:
verwijderd:
smartbirthday
Ik heb van een medewerker van Orange de instellingen van Orange World en Orange MMS gehad voor de Nokia 7610 (gewoon even 1200 bellen ;))

Orange mail (Orange internet):
mailbox naam: orange mail
nieuw toegangspunt: standaardinst. Gebruiken
naam verbinding: orange internet
drager gegevens: gprs
naam toegangspunt: internet
gebruikersnaam: geen
vraag om wachtw: nee
wachtwoord: leeg
verificatie: normaal
homepage: geen
mijn emailadres: alias@orange.nl
server uitg. mail: smtp.orange.nl
bericht zenden: meteen
kopie naar mij: nee
handtek openemen: nee
gebruikersnaam: alias
wachtwoord: gelijk aan www.orange.nl
server inkom. Mail: imap.orange.nl
mailbox type: imap4
beveiliging: uit
bijlagen ophalen: ja
berichtkop ophalen: 30

Orange MMS:
nieuw toegangspunt: standaardinst. Gebr
naam verbinding: orange MMS
naam toegangspunt: mms
vraag om wachtw: nee
homepage http://mms.orange.nl:8002
ontvangs multimedia: uitsl eigen netw
bij ontvangst bericht: meteen ophalen
anoniem ber. Toestaan: ja
advertentie ontvangen: ja
rapport ontvangen: nee
rapport zenden weigeren: nee
geldigheid bericht: maximale duur
grootte afbeelding: groot

Orange World:
nieuw toegangspunt: standaardinst. Gebr
naam verbinding: orange world
naam toegangspunt: wap
vraag om wachtwoord: nee
homepage: http://wap.orange.nl/colour
opties: geavanc instell
ip adres telefoon: automatisch
primaire naamserver: 0.0.0.0
secund naamserver: 0.0.0.0
proxy adres: 10.250.255.188
proxy poort nummer: 5080

Met deze instellingen kan ik ook agillemessenger gebruiken _/-\o_

Succes!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2004 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Ook leuk, smtp servers (voor mail versturen vanaf je tel via gprs) voor verschillende providers:

(je hebt deze nodig omdat providers zoals wanadoo op smtp.wanadoo.nl alleen wanadoo abonnees toelaten. Die abonnees worden herkend met hun ipadres)

Telfort: smtp.telfortmail.nl
Orange: smtp.orange.nl
Vodafone: authsmtp.vodafone.nl
KPN: smtp.hiway.nl
T-Mobile: smtp.gprs.t-mobile.nl

Graag gedaan hoor :P

[ Voor 23% gewijzigd door JasperE op 21-07-2004 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 21 juli 2004 @ 19:20:
Ook leuk, smtp servers (voor mail versturen vanaf je tel via gprs) voor verschillende providers:

(je hebt deze nodig omdat providers zoals wanadoo op smtp.wanadoo.nl alleen wanadoo abonnees toelaten. Die abonnees worden herkend met hun ipadres)

Telfort: smtp.telfortmail.nl
Orange: smtp.orange.nl
Vodafone: authsmtp.vodafone.nl
KPN: smtp.hiway.nl
T-Mobile: smtp.gprs.t-mobile.nl

Graag gedaan hoor :P
Bij mij werkt het nog steeds niet met t-mobile?Heel gek op de 6230 werkte het in een keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:14:
[...]

Ik heb van een medewerker van Orange de instellingen van Orange World en Orange MMS gehad voor de Nokia 7610 (gewoon even 1200 bellen ;))
Ik had laatst orange nog gebeld voor de instellingen en ze zeiden dat de 7610 nog geen orange world ondersteunde, nu opeens wel? Of zijn dit de instellingen van een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik opera opstart en een page wil openen dan zegt ie het volgende weet iemand waar aan dit ligt?

Could not connect to remote server!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Ik probeer te connecten met men bluetooth usb stickje, maar krijg de volgende melding

bluetooth handsfree profile not supported by 'computernaam'

iemand al verbinding met bluetooth in orde?

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:42:
[...]

Ik had laatst orange nog gebeld voor de instellingen en ze zeiden dat de 7610 nog geen orange world ondersteunde, nu opeens wel? Of zijn dit de instellingen van een ander toestel?
Voor de 7610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus ik kan ze gewoon bellen en zeggen dat ik een 7610 heb en zij sturen mij de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:48:
[...]

Dus ik kan ze gewoon bellen en zeggen dat ik een 7610 heb en zij sturen mij de instellingen?
Ik wil dezelfe mail wel even naar je doorsturen.
Geef je e-mail adres maar even?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:08:
[...]

Welke versie gebruik je?
De laatste versie voor zover ik weet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:27:
[...]

Bij mij werkt het nog steeds niet met t-mobile?Heel gek op de 6230 werkte het in een keer!
Dan heb je misschien gprs niet goed ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:42:
[...]

Da's dus onzin, gprs is een protocol waar de 7610 en orange beiden gebruik van maken. Als andere telefoons op gprs kunnen bij orange kan de 7610 het ook. Wat ze misschien bedoelen is dat ze niets kunnen vertellen over de instellingen die je in je telefoon moet zetten. En dat betekend dus dat je een niet al te snuggere medewerker aan de lijn had aangezien deze instelling zo goed als identiek zijn voor iedere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 19:43:
Als ik opera opstart en een page wil openen dan zegt ie het volgende weet iemand waar aan dit ligt?

Could not connect to remote server!!!!
Dat kaan aan een heleboel dingen liggen |:( , komt de gprs verbinding wel succesvol tot stand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:12:
[...]

Ik wil dezelfe mail wel even naar je doorsturen.
Geef je e-mail adres maar even?
Ja graag mijn emailadres is 3261477@inholland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 juli 2004 @ 20:22:
[...]

Ja graag mijn emailadres is 3261477@inholland.nl
You've got mail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanx ik ga het meteen uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
die van mij is nog helemaal zoals ie uit de doos kwam op een mp3tje van de muppetshow na als beltoontje voor als me pa belt.

Ben van plan om een boel te gaan proberen:
-agilemessenger
-kemonade tycoon
- fexplorer (moet nog even kijken wat dat exact doet)
- tom tom city maps
- scrsaver

kan die Oxygen Phone manager niet via de kabel dat iedereen dat pas wil gaan proberen als ze een BT dongle hebben?

Mijn Siemens Gigaset heeft trouwens een ringtone die als een ouderwetse telefoonbel klinkt, iemand die daar een mp3-tje of iets van heeft? (freeware)

[ Voor 15% gewijzigd door leuf op 22-07-2004 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OD-Frozen schreef op 21 juli 2004 @ 20:17:
[...]

Dat kaan aan een heleboel dingen liggen |:( , komt de gprs verbinding wel succesvol tot stand?
Als ik op de nul druk komt alles wel goed tot stand!

Ik snap er echt niks van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JasperE
Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 08:57:
[...]
Als ik op de nul druk komt alles wel goed tot stand!

Ik snap er echt niks van!
dan kunnen wij je denk ik ook niet helpen, ik zou je provider dan maar lastig gaan vallen op de helpdesk.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.