Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-07 12:31

Afmetingen:
• 102 x 46 x 14 mm

Gewicht:
• 80 gram

Kleuren:
• Virtual Silver and Cosmetic Blue

Display:
• 128x160 pixels, 65.535 colors, LCD 1,9".

Intern geheugen:
• Onbekend + 510 contacts memory

Extern geheugen:
• Niet aanwezig.

Camera:
• Foto resolutie: 640x480 pixels (0.3MP)

Accu:
• Standbytijd tot 300 uur
• Spreektijd tot 7 uur

Verbindingen:
• GSM 900 MHz/1800 MHz/1900 MHz
• GPRS (General Packet Radio Service)
• Infrarood Interface (Maximaal 115,200 bps)

Messaging:
• SMS
• MMS

Overige:
• Predictive text input (T9)
• Java 3D (Mascot Capsule 3D Graphics)

Audio/Video:
• Polyfoon geluid (40 kanaals)
• MP3 ringtones

Overige:
• Music DJ advanced ringtone composer

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ftilman/SEtemplate/SElogo_onder.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
Lay-out iets aangepast omdat het niet echt fantastisch wilde lukken :P

Startpost wordt later nog wat uitgebreider.

[ Voor 26% gewijzigd door Reanimation op 27-08-2004 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze met het ontwerp van de k700 verder moeten en niet zulke knoppen of zulke kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reanimation
Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 14:25:
Ik vind dat ze met het ontwerp van de k700 verder moeten en niet zulke knoppen of zulke kleuren.
Ben ik het mee eens, ze hadden het beter een low-budget versie van de K700 kunnen maken, same design, veel minder functies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vond de se telefoontjes altijd een erg mooi design hebben. deze vind ik alleen wel wat tegenvallen. wat ik ook raar vind is dat een van de zeldzame telefoons van se is die geen bluetooth heeft. dat zijn dan ook meteen de 2 redenen waarom dit niet mijn telefoon gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 19:38
Dat draai-beschermding achterop verpest het hele design. Zal wel functioneel zijn maar lelijk is het zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

donny_p schreef op 29 augustus 2004 @ 00:22:
Dat draai-beschermding achterop verpest het hele design. Zal wel functioneel zijn maar lelijk is het zeker
Waarom? Bij de K700 zit dat gat er ook en is het niet gebruikt, iets wat ik lelijker vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, daar zit geen gat. kijk zelf maar :

http://www.maeselectronic...nGSM/K700_back_schuin.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawel hoor, die gleuf boven de lens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz_Lightyear
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:06

Buzz_Lightyear

To infinity and beyond!

Overigens komt Vodafone binnenkort met de F500i
Dit lijkt me, als ik de k500 en de F500i vergelijk op de SE site, bijna dezelfde toestellen.

Ware het niet dat de F500i een Vodafone branded toestel is...incl de bijbehorende rode firmware :*)

An Explanation of l33t Speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke, de k700 heeft ook zo'n gleuf maar het design voor de rest in die circel rond de camera is gewoon mooier.

nee, maak dan een k700 maar dan een andere kleur en mindere specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-11-2024

martijn12345

Geen inspiratie

Intern geheugen van dit toestel is 12 MB. Best netjes vind ik zelf, voor een toestel uit deze prijsklasse... Ik heb hem net besteld. Als ik hem binnen heb zal ik mijn bevindingen posten.

Geen inspiratie

Verwijderd

Zou het een mogelijke en goede stap zijn om van een T610 naar een k500 te gaan???

Want het scherm is toch beter dan de T610/T63-/Z600
of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Vandaag de K500 in mijn handen gehad.
Woei, hij heeft ' My Friends' oftewel Wireless Village. MSN/ICQ is dus beschikbaar in de K500 :P

[ Voor 11% gewijzigd door Ginz op 24-09-2004 10:00 ]

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

zoek nog een opvolger voor mijn T600, rond de jaarwisseling moet ik kiezen
eisen: klein/bellen/sms/géén clamshell model

Weet iemand wat er rond die tijd nog gaat uitkomen wat eventueel wat is?

Zou nu wel de K700 willen maar die vind ik behoorlijk aan de prijs dus misschien dat de k500 iets is, alleen daar mis ik bluetooth weer op :/

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Zoals eerder gezegt een berichtje als hij binnen was. Dat is hij dus. Ik ben tot nu toe uiterst tevreden met dit toestel, ligt prettig in de hand en voelt degelijk aan. De knopjes zijn prettig, en door de bolle zelfs redelijk goed te bedienen door iemand met wat dikkere vingers. Ik had hiervoor een siemens M55, en het grootste verschil vind ik, buiten de kwaliteit van het scherm, de manier waarop het toestel reageert. Mijn siemens had nog wel een de neiging traag aan te voelen als je wat sneller de toetsen achter elkaar bediende, dat heeft dit toestel helemaal niet. Over de batterij kan ik nog weinig zeggen. De foto's van de camera zijn brakkig, zoals bij iedere telefoon, tis een leuke accesoire maar meer ook niet. Verder kan ik mijn lol op met de vele spelletjes die er op het net te vinden zijn voor dit toestel, en dan kom ik meteen tot mijn vraag.

Kan iemand me uitleggen hoe het zit met die spellen, welke kan ik allemaal spelen ? Je hebt JAR files, die kan ik spelen (dat is java achtig iets) er zijn ook MPN files, maar die slikt het toestel niet... Verder zijn er nog spellen die misschien voor de k700 ofzo zijn, die doen het wel, maar ben een stuk van mijn scherm kwijt zeg maar. Kan iemand me zeggen hoe ik dit kan zien, of is het gewoon een kwestie van uitproberen ?

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:32

m0nk

16-09-2003 15.15

Wat krijg je er allemaal bij?

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op 02 oktober 2004 @ 14:04:

Kan iemand me uitleggen hoe het zit met die spellen, welke kan ik allemaal spelen ? Je hebt JAR files, die kan ik spelen (dat is java achtig iets) er zijn ook MPN files, maar die slikt het toestel niet... Verder zijn er nog spellen die misschien voor de k700 ofzo zijn, die doen het wel, maar ben een stuk van mijn scherm kwijt zeg maar. Kan iemand me zeggen hoe ik dit kan zien, of is het gewoon een kwestie van uitproberen ?
Het scherm van de k500 heeft een resolutie van 128x176, de k700 heeft 176x220. Dit verklaart waarom je bij deze spellen maar een deel van het scherm ziet. In sommige gevallen is het opkrikken van de resolutie voldoende(standaard speelt de k500 op 128x128). Ga hiervoor naar de game, klik niet op spelen maar op MEER, en kies dan Scherm, zet deze dan op 128x176.

MPN is volgens mij voor de T600 serie, en java is jave, de K500 - K700 hebben java3d wat de programmeurs iets meer mogelijkheden biedt, zoals je kan zien aan 3d tennis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Het lijkt wel een speelgoed telefoontje op het plaatje.

De zilveren is stukken mooier.

Is dit gewoon de K700 maar met minder functies?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Christiano007 schreef op 03 oktober 2004 @ 13:14:
Het lijkt wel een speelgoed telefoontje op het plaatje.

De zilveren is stukken mooier.

Is dit gewoon de K700 maar met minder functies?
Hij is iets anders dan de K700 (heb ze net naast elkaar gelegt) maar ze lijken erg veel op elkaar. De K700 heeft blauwe tandjes, de K500 niet. Beide hebben ze infrarood.
De K700 heeft ongeveer 20 MB meer geheugen dan de K500.
Zoals hierboven al gezegt, de schermresolutie van de K700 is wat hoger als van de K500. En de K700 beschikt over een FM Radio.
Dit zijn volgens mij alle verschillen.

En ja, de zilveren is stukken mooier als de blauwe :)
m0nk schreef op 02 oktober 2004 @ 18:02:
Wat krijg je er allemaal bij?
Een oplader en een berg boekjes.

En nog bedankt voor het antwoord op de spelletjes vraag, idd is het soms op te lossen door de resolutie aan te passen. Maar soms is het ook gewoon helaas pindakaas, en zul je of een stuk van het scherm moeten missen, of het spel niet spelen. Heb ook het idee dat niet alle spellen van de K700 het op de K500 doen, soms lijkt een spel niet tot nauwelijk te reageren op de knopjes. Zo kan ik 3dPool niet spelen tot nu toe... reageert alleen op links en rechts. En bij het spel The Fast and The Furious, kan ik alleen maar gas geven en remmen, en niet sturen, ook best hinderlijk. Gelukkig blijven er bergen spelletjes over :D
Al met al erg blij met de K500, als baal ik dat een kennis de K700 voor dezelfde prijs heeft. Bij Belcompany (niet op Inet, maar in de winkel) was hij gratis bij een Orange Free 30... Maar je moest bij betalen bij een Free 40 :S Snap het niet, maar goed. Beide 1 jarig abb. Geen slechte deal toch.

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn12345 schreef op 03 oktober 2004 @ 23:37:
[...]

soms lijkt een spel niet tot nauwelijk te reageren op de knopjes. Zo kan ik 3dPool niet spelen tot nu toe... reageert alleen op links en rechts. En bij het spel The Fast and The Furious, kan ik alleen maar gas geven en remmen, en niet sturen, ook best hinderlijk. .
Alle spellen reageren prima, ook 3d Pool, alleen werken niet alle games via de joystick. 3d pool werkt (ook op k700) via de nummer toetsen. Alleen sommige oude Nokia/Siemens games lopen idd vast(ook op de k700).

Gezien het feit dat de K500 een budget phone is zal die meer verkopen dan de K700, en dus vanzelf interresant worden voor de Java programmeurs. Het is dus enkel een kwestie van tijd voordat er K500 games verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:57

Christiano007

Ich bin der champion

Ik heb ze vanmiddag even in de hand gehad en ik moet zeggen dat de K500 vreselijke knopjes heeft vergeleken met de K700, veel lastiger om in te drukken, verder verschillen ze weinig qua uiterlijk.

En dat vind ik toch wel een groot minpunt, aangezien sms-en vandaag de dag toch wel goed/lekker moet kunnen

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 12:47
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:14:
Jawel hoor, die gleuf boven de lens.
die gleuf bevat de speaker, voor de beltonen ed. en is dus wel nuttig

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn12345

martijn12345

Geen inspiratie

Christiano007 schreef op 04 oktober 2004 @ 19:23:
Ik heb ze vanmiddag even in de hand gehad en ik moet zeggen dat de K500 vreselijke knopjes heeft vergeleken met de K700, veel lastiger om in te drukken, verder verschillen ze weinig qua uiterlijk.

En dat vind ik toch wel een groot minpunt, aangezien sms-en vandaag de dag toch wel goed/lekker moet kunnen
Ik vond eigenlijk de knopjes van de k500 fijner als de k700 :S . Kwestie van smaak dus... Of het is net wat je gewend bent.

Verder hoop ik niet dat ze teveel spelletjes voor de k500 uit gaan brengen. Mijn geheugen zit nu al vol :P hahaha

Geen inspiratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:17
Goedeavond,

Ik ben nieuw hier, lees dit fora al een tijdje, maar heb nu zelf een vraag dus dacht kom laat ik maar eens lid worden. Ik heb vandaag een SOny Ericsson k500 gekocht, mooi telefoontje, nou erger ik mij alleen dat foto verschrikelijke foto geluid, is er een manier om dit uit te zetten? ik heb al verschillende profielen geprobeerd, maar dit helpt niet.
Alvast bedankt voor de hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaguarxj16 schreef op 02 november 2004 @ 21:27:
Goedeavond,

Ik ben nieuw hier, lees dit fora al een tijdje, maar heb nu zelf een vraag dus dacht kom laat ik maar eens lid worden. Ik heb vandaag een SOny Ericsson k500 gekocht, mooi telefoontje, nou erger ik mij alleen dat foto verschrikelijke foto geluid, is er een manier om dit uit te zetten? ik heb al verschillende profielen geprobeerd, maar dit helpt niet.
Alvast bedankt voor de hulp
Sorry om je teleur te stellen,
Maar het kan niet uit worden gezet.
Dit is voor tegen ongewild/onopgemerkt foto's maken in het openbaar.
Bij sommige versies lukt het om de belvolume op "0" te zetten.
Bij mij werkte dat wel maar sinds ik het heb geflasht naar een K500i lukt het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
dat is jammer, kan het ook niet door een andere firmware er op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaguarxj16 schreef op 02 november 2004 @ 21:45:
dat is jammer, kan het ook niet door een andere firmware er op te zetten?
Dat kan wel, maar vraag me niet welke firmware je erop moet hebben.
Iig wel met een oudere

• ron_stultiens
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 05-09 19:32
Ik vind deze foon echt supermooi.. en mijn t310 is aan vervanging toe :P
Alleen vind ik 't jammer dat ze 'm nog niet gebundeld hebben bij een prepaid pakket,
want ik wil geen abbonement :|

Mijn Systeem.....

Verwijderd

Voodooforever schreef op 11 november 2004 @ 14:20:
Ik vind deze foon echt supermooi.. en mijn t310 is aan vervanging toe :P
Alleen vind ik 't jammer dat ze 'm nog niet gebundeld hebben bij een prepaid pakket,
want ik wil geen abbonement :|
De F500i is prepaid met Vodafone voor EUR 159,99 ;)
K500i los toestel is ~210 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
f500i is naar mijn mening een stuk minder mooi dan de k500, heeft simlock, kan geen mp3 afspelen en heeft niet zo'n lekker menu als de standaard k500. Ik zou net als ik voor de k500 gaan,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
ja precies! ik vind die F500i ook helemaal nix! Denk dat ik nog ff moet wachten voordat de k500 wat betaalbaarder wordt :P

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
wat vind jij betaalbaar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Als vodafone dat foontje nu eens met prepaid voor €150 zou gaan verkopen...dan kan ik als 1e mijn oude sim nog gebruiken :P , en dan houw ik als 2e ook nog wat centjes over voor andere dingetjes :*)

Mijn Systeem.....

• jaguarxj16
helaas verkoopt vodafone alleen van die gemerkte versies met beperkingen etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amennis
  • Laatst online: 05-09-2017
Heeft er iemand ook leuke links/websites voor de K500i (netzo iets als www.k-700.com) met themes, ringtones, games enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er wordt er suggereerd dat themes van de k700 ook op de k500 functioneren, waar?
Ik ben hopeloos op zoek naar themes en games, iemand een linkje voor me? (Mag ook via msn/mail: bobbie@design-world.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 12:07:
Er wordt er suggereerd dat themes van de k700 ook op de k500 functioneren, waar?
Ik ben hopeloos op zoek naar themes en games, iemand een linkje voor me? (Mag ook via msn/mail: bobbie@design-world.nl)
Klopt wel maar de thema ziet er dan niet goed uit, je kunt beter de thema uitpakken met bv. Winrar and alle plaatjes naar de K500i resolutie doen, dan wordt de thema veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 20 november 2004 @ 18:13:
[...]

Klopt wel maar de thema ziet er dan niet goed uit, je kunt beter de thema uitpakken met bv. Winrar and alle plaatjes naar de K500i resolutie doen, dan wordt de thema veel beter.
Heb je misschien ook de afmetingen van de plaatjes?
(Ik heb wel een "tutorial" voor de K700 gevonden, maar voor de K500 niet.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 12:43:
[...]

Heb je misschien ook de afmetingen van de plaatjes?
(Ik heb wel een "tutorial" voor de K700 gevonden, maar voor de K500 niet.)
Gebruik SonyEricsson Theme Creator van hun website voor de afmetingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 14:45:
[...]
Gebruik SonyEricsson Theme Creator van hun website voor de afmetingen
Thnx! ;)

Dit is de theme die ik heb gemaakt: (commentaar ajb voor verbetering)

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/new89/preview.gif

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2004 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 november 2004 @ 18:34:
[...]

Thnx! ;)

Dit is de theme die ik heb gemaakt: (commentaar ajb voor verbetering)

[afbeelding]
hijz toppiej man, heb uhm net op me phone gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 22 november 2004 @ 15:19:
[...]

hijz toppiej man, heb uhm net op me phone gezet
Nog opmerkingen van wat ik kan verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:22:
[...]

Nog opmerkingen van wat ik kan verbeteren?
Er is eigenlijk niets aan op te merken vind ik..
Het enige wat me opmerkt is dat als je naar Instellingen gaat, dat je niet mooi de tabs ziet (ja ze kloppen wel enzo) maar die icoontjes moeten naar mijn mening zo eruit zien dat het echt en icoontje is.
En dat je verschil moet zien met het tekst daar onder (onderwerp).
Eigenlijk is het helemaal niet erg zoals je het nu hebt maar volgens mij ziet ie er beter uit als je het zo dat als ik het zeg (Denk ik!!!).
Als je er neit mee eens bent en dat je het ook zo ziet dat heb ik niks gezegt, ik vind het namelijk prachtig! ;)

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2004 @ 21:32:
[...]

Bij mij werkte dat wel maar sinds ik het heb geflasht naar een K500i lukt het niet meer.
Uhmm, begrijp ik hieruit dat je de Vodafone F500 naar een K500 hebt kunnen flashen ? Zoja, how you did it? ;) Want ik wordt een beeje moe van de vodafone beperkingen :(

Verwijderd

Madshark schreef op donderdag 25 november 2004 @ 01:13:
[...]

Uhmm, begrijp ik hieruit dat je de Vodafone F500 naar een K500 hebt kunnen flashen ? Zoja, how you did it? ;) Want ik wordt een beeje moe van de vodafone beperkingen :(
*zoek google en vind*
Dit gaat je wel wat eurie kosten maar het is ut waard :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amennis
  • Laatst online: 05-09-2017
zijn bij de andere gebruikers fotos die in het donker/schemering zijn gemaakt ook erg slecht? komen allemaal pixels in?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amennis schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 19:13:
zijn bij de andere gebruikers fotos die in het donker/schemering zijn gemaakt ook erg slecht? komen allemaal pixels in?!?!
yep, dit ding houdt niet zo van donkere foto's
hoewel lichtere er erg mooi uitzien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 16:17:
[...]

www.warezlinkje.com
Dit gaat je wel wat eurie kosten maar het is ut waard :)
Die link kan je beter maar even verwijderen. Dat is een link naar een website waar dingen te vinden zijn die niet volgens de policy hier besproken mogen worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:56:
[...]

Die link kan je beter maar even verwijderen. Dat is een link naar een website waar dingen te vinden zijn die niet volgens de policy hier besproken mogen worden.
Welke link? heb em verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 21:47:
[...]

yep, dit ding houdt niet zo van donkere foto's
hoewel lichtere er erg mooi uitzien
Ben ik met je eens, in het donker ziet het er erg pixel uit, en overdag mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Iemand al een site gevonden met thema en spelletjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kan je die spelletjes op je gsm zette?
Via infrarood kan je niet aan de 'games' dir.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 19:35:
Hoe kan je die spelletjes op je gsm zette?
Via infrarood kan je niet aan de 'games' dir.
Gewoon Rechtermuisknop op een spel -> Kopieren Naar -> Een computer dichtbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
kan je het frontje van je K500 er afhalen en verwisselen? zoja, waar kan je(online) nieuwe kopen. Wil nu wel weer wat anders dan het zilver :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Iemand? die iets weet over frontjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nkm0nk
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-09 19:31
He mense nice topic :) ga telefoon ook kopuh maar wat is nou prcies dat "Instant messaging " moet je daar voor dokke ofzo? of is da gratis ? nja hopeljk kan iemand ut ff uitlegge:D

thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

drentm0nk schreef op zondag 30 januari 2005 @ 01:33:
He mense nice topic :) ga telefoon ook kopuh maar wat is nou prcies dat "Instant messaging " moet je daar voor dokke ofzo? of is da gratis ? nja hopeljk kan iemand ut ff uitlegge:D

thnx
Ja daar was ik ook benieuwd naar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCBJ
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04-11-2021
Het zou echt super zijn als er een achterklepje uitkomt zonder dat rare draaiding erop, als je nu het achterkantje eraf haalt, zie je dat de camera precies in het midden zit en dat de telefoon zelf geen uitstulping. Dus als SE een beetje slim is brengen ze een glad achterkantje uit, als ze die er standaard bij zouden doen zouden de verkopen ook flink omhoog gaan denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

drentm0nk schreef op zondag 30 januari 2005 @ 01:33:

thnx
Dat is dit:

Wireless Village, de toekomstige MSN voor je mobiel

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bio
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-07 23:16

Bio

DCBJ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:08:
Het zou echt super zijn als er een achterklepje uitkomt zonder dat rare draaiding erop, als je nu het achterkantje eraf haalt, zie je dat de camera precies in het midden zit en dat de telefoon zelf geen uitstulping. Dus als SE een beetje slim is brengen ze een glad achterkantje uit, als ze die er standaard bij zouden doen zouden de verkopen ook flink omhoog gaan denk ik.
inderdaad dat vind ik ook zo mooi aan de t610. zon strakke achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
De K500 is nu te verkrijgen als prepaid telefoontje bij Orange voor maar €129,00!
Ik heb verder geen ervaring met Orange dus kan niet zeggen of 't een goede deal is.

[ Voor 4% gewijzigd door ron_stultiens op 13-02-2005 18:57 ]

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
DCBJ schreef op vrijdag 11 februari 2005 @ 01:08:
Hier ben ik 't ook volkomen mee eens! Het is misschien wel leuk een bescherming over de lens te hebben, maar dat je de achterkant daarvoor zo moet vervormen? :? Dit had toch wel anders gekunt..

Ik heb trouwens de foon icm Orange Prepaid gekocht en ben er zeer tevreden over!! Wat is dat toch een fijn telefoontje! Khad eerst een t310 met STN 256kleuren schermpje dus je kan al raden hoe groot het verschil is! :P

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
Voodooforever schreef op zondag 13 februari 2005 @ 18:56:
De K500 is nu te verkrijgen als prepaid telefoontje bij Orange voor maar €129,00!
Ik heb verder geen ervaring met Orange dus kan niet zeggen of 't een goede deal is.
Ik heb deze foon woensdagavond besteld, donderdag verzonden, vandaag de postbode voor de deur, voor 136,50. Mijn telfort prepay sim past er niet in, helaas zijn ze niet vergeten sim- en productlock erop te zetten :+
Er zit trouwens een door Orange aangepaste firmware in... en een Orangestikkertje, niet zo groot, onder de "0 +".

edit: Gelijk maar bij digiplanet.nl een USB irda-adapter gekocht, kan ik tenminste mn foto's en filmpjes overzetten.. Hij was maar 15 euri :)

[ Voor 12% gewijzigd door Moons op 18-02-2005 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Ben opzoek gegaan naar aantal leuke sites voor de K500 en ben de volgende tegengekomen:Als je je registreert op 't forum van Mobile9 (gratis) heb je toegang tot verschillende games en nog veel meer van dat soort spul! :P
Om games op je mobiel te krijgen met je datakabel moet je floAt's Mobile Agent gebruiken.

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Is er trouwens een mogelijk om de foon geschikt te maken voor Bluetooth?
was net dit topic aant lezen http://www.esato.com/boar...c.php?topic=15976&start=0, vandaar.... :*) :*) :P

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

o2h schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 17:50:
[...]

Ik heb deze foon woensdagavond besteld, donderdag verzonden, vandaag de postbode voor de deur, voor 136,50. Mijn telfort prepay sim past er niet in, helaas zijn ze niet vergeten sim- en productlock erop te zetten :+
Er zit trouwens een door Orange aangepaste firmware in... en een Orangestikkertje, niet zo groot, onder de "0 +".

edit: Gelijk maar bij digiplanet.nl een USB irda-adapter gekocht, kan ik tenminste mn foto's en filmpjes overzetten.. Hij was maar 15 euri :)
Aangepaste firmware?... Waarvan wijkt de Orange versie af dan van de orginele versie?
MP3-speler wel te gebruiken? Radio ook? Menu helemaal in Oranje of is ie aan te passen, zodat je geeneens merkt dat het om een Orange firmware gaat?

[ Voor 93% gewijzigd door Yellowneck op 02-03-2005 18:43 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
YellowNeck schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:41:
[...]

Aangepaste firmware?... Waarvan wijkt de Orange versie af dan van de orginele versie?
MP3-speler wel te gebruiken? Radio ook? Menu helemaal in Oranje of is ie aan te passen, zodat je geeneens merkt dat het om een Orange firmware gaat?
Het verschilt niet veel. Er zijn volgensmij 2 icoontjes van Orange toegevoegd in het hoofdmenu, namelijk Orange World (bovenaan midden) en Orange Downloads (helemaal rechtsbovenaan). Met opstarten en afsluiten krijg je een Orange logo tezien. Verder is er nix orange aan.. ;)

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: verkeerde topic

[ Voor 112% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2005 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraag: Kan het frontje van de k500i er af en vervangen worden door een andere. Zo ja, ik kan hem er niet afkrijgen weet iemand hoe het moet.

En kan het geluid van de camera er af als hij een foto maakt.??

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2005 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
voor zover ik weet kan dat frontje er niet af! Het geluidje van de camera kan ik hier ook niet uitzetten, belvolume op 0 heeft geen zin.. Zal wel om 'veiligheidsredenen' zijn gedaan dat niemand ongemerkt foto'tje kan nemen.

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frontje kan er wel af, je moet alleen erg veel kracht zetten (ik was eerst ook bang dat hij zou breken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Ik heb vandaag mn gsm per ongeluk van 1meter hoogte laten vallen...dacht dat ik 'm in mn broekzak had had zitte.. 8)7

Maar nu is er stof gekomen achter het plastic voor het display. Omdat ik dus net lees dat je het frontje kunt verwijderen..is mijn vraag, kan ik dan ook bij dat verdwaalde stof komen? Op 't moment zie je vanallerlei stofjes zitten wat best storend is.. :|

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt eraan, bij mijn k700 kan ik wel het stof van het schermpje zelf afhalen ( dus onder het frontje )
maar heeft het frontje een soort van dubbelglas waar ook stof tussen zit en dat krijg ik niet weg.
Dus het ligt eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2005 @ 19:45:
Frontje kan er wel af, je moet alleen erg veel kracht zetten (ik was eerst ook bang dat hij zou breken).
Zou je kunnen uitleggen hoe je dat hebt gedaan? eventueel met foto;s?

[ Voor 4% gewijzigd door jaguarxj16 op 22-03-2005 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
daar ben ik eigelijk ook wel benieuwd naar, want aan de kant van die internetaccess knop krijg je 't kapje wel beetje omhoog maar verder geeftie bijna nix mee. Dus ik ben bang dat ik 'm dadelijk in 2 stukken heb! :P

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik heb de F500i maar ik neem aan dat hij dan ook van de K500i af moet kunnen. Ik kan het momenteel niet met Foto's laten zien omdat mijn F500i al een dikke week retour is naar de Vodafone winkel omdat mijn Joystick de geest had gegeven.... Ik verwacht hem wel aankomende week terug, nog even geduld dus.... En ook ik zoek nog frontjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
maar als je foto's zou willen maken als je f500i terug is?? dan zou ik daar blij mee zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou heel mooi zijn als ik wist hoe het frontje eraf moest bij de k500i. En weet dan ook iemand waar ik een nieuw frontje kan vinden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nieuw hier.

Ik heb een Orange prepaid toestel gekocht maar de simlock is er inmiddels vanaf en ik bel nu gewoon met T-mobile Abo.

Maar ik lees hier en daar dus dat er een Firmware zou zijn die het o.a. mogelijk maakt om de camera sound op 0 te zetten (dan wel eerdere firmare versie's)

ook heb ik de vraag hoe ik in het menu kom bij de k500i

Verder wou ik nog eff zegge dat dit echt een top toestel is.

Iemand intresse in mn Moto-A835 (mp3, java (a)GPS, bluetooth 8) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Haha..in je menu? ..nog nooit een joystickje op je gsm gehad? :P druk die eens in et midden in ... et voila

Over firmware ben je volgens mij aan et verkeerde adres, mag hier d8 ik niet. Omdat het om een door derden aangepaste (dus copyright geschende) firmware gaat van SE. (toch?)

[ Voor 52% gewijzigd door Yellowneck op 05-04-2005 23:57 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mij bevalt de k500i super goed ik kan geen minpunten vinden. Jah misschien bluetooth maar dat gebruik ik toch niet. En het geheugen maar heb ik toch niet vol. Alleen ik heb behoorlijk krassen op mij beeldscherm/cover. Kan ik die vervangen en weet iemand hoe die er af moet en waar ik nieuwe kan kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als "newbie" gelijk maar een leuk linkje met veel gratis spulletjes:

http://www.zedge.no/

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]YellowNeck schreef op dinsdag 05 april 2005 @ 23:55:
Haha..in je menu? ..nog nooit een joystickje op je gsm gehad? :P druk die eens in et midden in ... et voila[quote]

ja ik bedoelde menu voor setup instellingen uitlezen en firmware's toepassen of iets dergelijks...

verder mogen er toch links en handige info worden geplaats met site's naar derden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2005 @ 23:07:
ja ik bedoelde menu voor setup instellingen uitlezen en firmware's toepassen of iets dergelijks...

verder mogen er toch links en handige info worden geplaats met site's naar derden?
Zie de faq:
Policy m.b.t. unlocken en firmware aanpassen
De policy over unlocken en firmware aanpassen heeft ook wat extra aandacht nodig blijkt de laatste tijd.

quote:
Het geven en vragen van informatie over unlocken wordt op het forum niet toegestaan. Voor het unlocken van je telefoon kan je bij de provider terecht die de simlock heeft ingesteld. Na een jaar (of na het einde van de contractsperiode) zal deze in principe kostenloos verwijderd worden, bínnen deze periode wordt hier meestal een vergoeding voor gevraagd.

Uiteraard zijn er ook minder legale manieren om de simlock van je telefoon te (laten) verwijderen. In veel gevallen wordt hierbij de (copyrighted) software op de telefoon aangepast. Zaken die copyright schenden worden uiteraard om deze reden geweerd van het forum. In enkele gevallen blijft de software intact en wordt de unlockcode 'berekend'. Deze methode is door de Nederlandse rechtsgang toegestaan. Echter, omdat de forumcrew niet de mogelijkheden heeft om te testen welk type software of methode het betreft, wordt er een 'zero tolerance' policy gevoerd op dit gebied en mag dus ook deze manier van unlocken niet besproken worden.

Bovenstaand verhaal is uiteraard ook van toepassing op het aanbieden van gemodificeerde firmwares. Aangezien ook dit soort modificaties aanpassingen doen in copyrighted materiaal kunnen ook deze niet toegestaan worden. Verwijzingen naar methoden en tools zijn tevens niet toegestaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Yellowneck op 06-04-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaiter
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-08 16:11
Hoi, wil m'n contacten in groepen verdelen, zodat ik niet steeds individuele beltonen moet instellen per persoon... enig idee of de K500i dit heeft of dat 't ervoor te krijgen is?
Vast dank! :) 8)

Gaiter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Kickje*

Ik wil misschien ook dit leuk telefoontje kopen :) alleen vraag ik mij af of je het geheugen ook kan uitbreiden, ik heb het nog nergens gelezen maar ik hoop wel dat het kan zodat ik mijn MP3 speler kan verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2005 @ 17:00:
*Kickje*

Ik wil misschien ook dit leuk telefoontje kopen :) alleen vraag ik mij af of je het geheugen ook kan uitbreiden, ik heb het nog nergens gelezen maar ik hoop wel dat het kan zodat ik mijn MP3 speler kan verkopen :)
Nee...dit is helaas niet mogelijk. Het geheugen van 12MB is verder niet uit te breiden, dus als mp3speler is deze telefoon niet geschikt. :) Het is meer voor opslag van thema's, JAVAgames, MP3Ringtones 8) en afbeeldingen.

Toch vind k 12MB nog niet zo gek weinig! want als je kijkt naar de concurrentie zoals bv. Samsung foons's die vaak maar hooguit 5 of 6MB hebben.. :P

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 21:54
Voodooforever schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 17:11:
Is er trouwens een mogelijk om de foon geschikt te maken voor Bluetooth?
was net dit topic aant lezen http://www.esato.com/boar...c.php?topic=15976&start=0, vandaar.... :*) :*) :P
Nee, er zit geen BT in de K500, dus helaas geen bluejacking...
YellowNeck schreef op woensdag 02 maart 2005 @ 18:41:
[...]

Zoals Voodooforever schreef, alleen 2 andere icoontjes in het hoofdmenu. MP3-speler doet het gewoon; radio zit er niet in.

Middels >*<<*<* (> is joystick naar rechts; < is joystick naar links) kom je in het service menu. Eerste hit bij [google="service menu" k500i].
Gaiter schreef op dinsdag 19 april 2005 @ 16:47:
Hoi, wil m'n contacten in groepen verdelen, zodat ik niet steeds individuele beltonen moet instellen per persoon... enig idee of de K500i dit heeft of dat 't ervoor te krijgen is?
Vast dank! :) 8)
Ik heb net wat uitgeprobeerd: bij adresboek --> opties kun je groepen instellen en daar mensen aan toevoegen. Eigen ringtones voor een groep is me nog niet gelukt, maar ik denk dat dat wel moet kunnen, wat is anders de relevantie van een groep..

NB Ik ben heel tevreden met de 12 MB. Als ik 3 maanden lang al mn foto's erop laat staan (van 640x480), dan krijg ik hem nóg niet vol. En over de kwaliteit van de foto's ben ik erg tevreden, zeker als ze buiten worden gemaakt. En ik heb gister ontdekt dat je videootjes langer dan 10 seconden kunnen duren als je de instelling bij video --> meer --> lengte video verandert van beperkt in onbeperkt. In ieder geval 2 minuten haalt hij (toen had ik geen zin meer ;) ), dus dat is erg relaxt. :)

Ik heb wel een minpuntje: soms herkent hij nummers die ik in mn adresboek heb staan niet als ik gebeld wordt of een sms'je krijg. Zeker als ik in mn adresboek het gewone 06-12345678 nummer ipv het +31 6 12345678 nummer heb staan. Dat is irritant (want als ik per persoon meerdere nummers heb, is het +31-nummer net 1 cijfer te lang om op te zoeken in het adresboek). Ik heb de R2AC003-firmware erop zitten, misschien moet ik die maar eens laten updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
dat updaten, kan je dat vanaf de se site(kheb een datakabel) doen?? of moet je daarvoor naar een service point ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Ik heb net het voorste frontje eraf gehad omdat er stof achter 't plastic zat. Als je het achterste klepje verwijderd zie je links en rechtsmidden, aan de achterkant van de telefoon, 2 palletjes. Die moet je 'ontgrendellen'. Dan kun je het klepje voorzichtig los krijgen..

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als blij eigenaar van mijn k500i die bij een t-mobile prepaid kwam wou ik even wat dingen melden voor degenen die hiernaar zoeken.

T-zones weghalen
Het lelijke roze t-zones knopje, en de 2 t-zones items in het hoofdmenu heb ik geprobeerd weg te halen met een firmware upgrade bij de ericsson service center in Utrecht, maar dit hielp niet en is vastgeprogrammeerd in een extra stukje geheugen wist de man mij uit te leggen. Ook de '12 seconde-truuk' werkte niet.

Camera geluid uitzetten
Als je een foto wilt maken zonder dat je het camera geluid wilt horen is volgens mij dit de enigste oplossing die werkt. Voordat je naar fototoestel mode gaat, bel je naar een gratis nummer. (Bijvoorbeeld 1244 voor beltegoed.) Als er verbinding is ga je naar fototoestel mode, en als je tijdens het bellen de foto maakt is er geen geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voodooforever schreef op zaterdag 02 juli 2005 @ 15:09:
Ik heb net het voorste frontje eraf gehad omdat er stof achter 't plastic zat. Als je het achterste klepje verwijderd zie je links en rechtsmidden, aan de achterkant van de telefoon, 2 palletjes. Die moet je 'ontgrendellen'. Dan kun je het klepje voorzichtig los krijgen..
Het lukt mij niet om die dingen te ontgrendelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
mij lukte het wel om die dingen te ontgrendelen, maar niet het frontje er verder af te krijgen, ik kreeg alleen een beetje speling aan de zijkant, maar ik kon de voorkant er niet afhalen?!

@boddie, probeer eens met een sleutel, je moet die clipjes naar buiten en dan naar beneden duwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ron_stultiens
Probeer 't eens met een punaise met een grote knop aan de voorkant..je kent die wel.. daarmee is 't mij gelukt. Het frontje moet je als het ware er vanuit onder naar boven eraf tillen, want bovenop zittie idd vast met een palletje.

Mijn Systeem.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil me nog steeds niet lukken..echt vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is precies het verschil tussen de k508 en de k500? (behalve het disign ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catchingfire
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 22:03:
Wat is precies het verschil tussen de k508 en de k500? (behalve het disign ;))
Is de 508 niet gewoon de T-mobile branded versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

catchingfire schreef op zaterdag 30 juli 2005 @ 22:06:
[...]

Is de 508 niet gewoon de T-mobile branded versie?
ja maar volgens mij zijn er wel wat verschillen of niet?
Pagina: 1 2 Laatste