Hij is iets anders dan de K700 (heb ze net naast elkaar gelegt) maar ze lijken erg veel op elkaar. De K700 heeft blauwe tandjes, de K500 niet. Beide hebben ze infrarood.
De K700 heeft ongeveer 20 MB meer geheugen dan de K500.
Zoals hierboven al gezegt, de schermresolutie van de K700 is wat hoger als van de K500. En de K700 beschikt over een FM Radio.
Dit zijn volgens mij alle verschillen.
En ja, de zilveren is stukken mooier als de blauwe

Een oplader en een berg boekjes.
En nog bedankt voor het antwoord op de spelletjes vraag, idd is het soms op te lossen door de resolutie aan te passen. Maar soms is het ook gewoon helaas pindakaas, en zul je of een stuk van het scherm moeten missen, of het spel niet spelen. Heb ook het idee dat niet alle spellen van de K700 het op de K500 doen, soms lijkt een spel niet tot nauwelijk te reageren op de knopjes. Zo kan ik 3dPool niet spelen tot nu toe... reageert alleen op links en rechts. En bij het spel The Fast and The Furious, kan ik alleen maar gas geven en remmen, en niet sturen, ook best hinderlijk. Gelukkig blijven er bergen spelletjes over
Al met al erg blij met de K500, als baal ik dat een kennis de K700 voor dezelfde prijs heeft. Bij Belcompany (niet op Inet, maar in de winkel) was hij gratis bij een Orange Free 30... Maar je moest bij betalen bij een Free 40

Snap het niet, maar goed. Beide 1 jarig abb. Geen slechte deal toch.