|
[ Voor 33% gewijzigd door Nanax op 05-07-2004 10:11 ]
|
[ Voor 33% gewijzigd door Nanax op 05-07-2004 10:11 ]
Brodit levert voor bij alle typen GSM's passive houders. Dat wil dus zeggen dat er geen enkele aansluiting in de houder verwerkt zit.Diamond AT schreef op 22 juni 2004 @ 23:51:
[...]
Weet iemand trouwens waar je een gsm houder kan vinden voor de V600. Volgens mij bestaan ze niet want ik heb me rot gezocht en kan er nergens een vinden. Bestaan er uberhaupthouders voor Clamshell toestellen?
[ Voor 52% gewijzigd door IvoB op 03-07-2004 15:00 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
[ Voor 64% gewijzigd door Korakal op 08-07-2004 20:53 ]
Dat zeg ik!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
[ Voor 14% gewijzigd door Nanax op 04-07-2004 12:36 ]
Verwijderd
Maar dan moet je een kabeltje hebben en wat verstand van editten....anders kun je het shaken???
Verwijderd
We hebben een hele verzameling van games gesponsord door GoT-ers. Mail me maar voor de link. Misschien dat jij die van jou ook hier aan wil toevogen cdl?cdl schreef op 03 juli 2004 @ 19:13:
Ik ben op het ogenblik bezig om m'n collectie Java games te 'organiseren'.
[ Voor 32% gewijzigd door Korakal op 08-07-2004 21:02 ]
Verwijderd
Volgens mij bestaat er een progje met GUI voor het seem editen. Moet je ff op HoFo kijken (motorola.howardforums.com)Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 16:58:
[...]
Maar dan moet je een kabeltje hebben en wat verstand van editten....anders kun je het shaken???
Heb ik dus alletwee niet
Wie kan je daar een beter antwoord op geven dan de verzekeraar. Ik zou eens contact opnemen met hen. En het eventueel expliciet laten vastleggen als je er niet van overtuigd bent.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 07:13:
Weet iemand ook of je verzekering vervalt als je zelf je faceplates gaat vervangen?
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
Verwijderd
Ja dan moet ie dus gewoon ff een kabeltje aanschaffen. Je bent klaar voor 10 euro incl verzendkosten. Je kan niet je seems editen dmv tovenarij he?
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 11:19 ]
Woei! Die Microsoft - Flourish.mid is vrolijk. Netjes gedaan hoor. Maaruh, ik ben nog niet zo erg thuis met die seems en zo. Kan ik alles op de telefoon zetten met een USB Bluetooth Dongle i.p.v. een datakabel?Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 11:17:
Ik heb een compleet Longhorn-theme samengesteld. Het thema bestaat uit:
- Custom startup/shutdown animation
- Custom startup/shutdown sounds
- SMStone, 2 Windows Ringtones
- Colorscheme (thnx Proller)
- Wallpaper, met ruimte voor analoge klok
- Screensaver (nog niet af, update volgt)
- Custom outer LCD text
- Alle benodigde seems
- Readme en changelog
Download hier!
[ Voor 11% gewijzigd door cdl op 05-07-2004 11:31 ]
Dat zeg ik!
Verwijderd
FF gekeken in de stad hier maar daar betaal ik het dubbele voor zo'n kabeltje...en dan moet ik er nog zelf voor lopen ook, dus ik ben erg benieuwd waar jij het voor 10 euries haalt en 't nog bezorgd wordt ookVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 09:18:
[...]
Ja dan moet ie dus gewoon ff een kabeltje aanschaffen. Je bent klaar voor 10 euro incl verzendkosten. Je kan niet je seems editen dmv tovenarij he?
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 11:51 ]
Verwijderd
kan ik daar deze kabel voor gebruiken?? USB Datakabel Motorola V60/V66/V70/T720/V525.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2004 12:09 ]
Verwijderd
Ik hebbem via EbayVerwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 11:49:
[...]
FF gekeken in de stad hier maar daar betaal ik het dubbele voor zo'n kabeltje...en dan moet ik er nog zelf voor lopen ook, dus ik ben erg benieuwd waar jij het voor 10 euries haalt en 't nog bezorgd wordt ook
[ Voor 4% gewijzigd door borstel op 05-07-2004 17:41 ]
Eindelijk. Ze zijn wel erg moeilijk te vinden. Wel gaaf die brodit. Ik heb de pro-clip al een tijdje. Die dingen zijn erg handig. Zo te klikken in je ventillatie-roostertje. Verpest je je dashboard niet met boren of plakken.IvoB schreef op 03 juli 2004 @ 14:59:
[...]
Brodit levert voor bij alle typen GSM's passive houders. Dat wil dus zeggen dat er geen enkele aansluiting in de houder verwerkt zit.
Als je zoekt op brodit.com en dan motorola dan zal je m vinden. Bestellen kan denk ik wel bij mobileplaza.nl , met een vrij lange levertijd, omdat de houders eens in de zoveel tijd uit zweden komen.
Verwijderd
Verwijderd
Bedoel je dat het niet lukt bij je V80 of bij je V600? Bij de V600 gaat het verwijderen van de gelockte video bestanden ieg hetzelfde als bij de gelockte plaatjes. Welk progje gebruik je?Sur_G schreef op 07 juli 2004 @ 03:50:
Weet iemand hoe je de standaard Video verwijderd die (Dacht ik) in de V600 zit? Ik heb het geprobeerd(bij mn V80) op de zelfde manier hoe je die standaard plaatjes moet verwijderen, maar dat werkte niet(of ik doe iets niet goed). Bij de plaatjes werkte het overigens perfect. Scheelt weer ruimte, maar ik wil dus die video eruit hebben, scheelt toch weer 200KB ofzo...
Verwijderd
Ik snap het, je werkt met zog. nul-bestanden. Video's staan toch onder /a/mobile/video/ en niet in de root van je V80? Ben ik nu a/h mierenneukenSur_G schreef op 07 juli 2004 @ 13:06:
Het lukt niet bij mn V80, maar ja die is eigenlijk identiek aan de V600, daarom dat ik het hier vraag. Kan het wel doen in het V80 topic maar dat schiet niet op hebben amper 3 mensen ofzo het toestel. En in dit topic zijn jullie al een half jaar bezig geweest met dit soort dingen...
Ik gebruik geen programma bij de plaatjes, ik rename gewoon een .txt bestand naar een van de plaatjes(0KB) en dan plaats ik die via Bluetooth in de root dir van de phone en dan zijn ze verwijderd. Ik heb 1 standaard video die ik wil verwijderen, hij heet SEEITMOTO ik denk dat de extensie 3.gp is?
Dus heb ik weer een .txt gerenamed naar SEEITMOTO.3gp en die in de root gezet... Maar hij gaat niet weg... Any ideas
Ik ken de link. Wat ik jammer vind is dat er geen voorbeeldje bij zit van hoe het spel eruit ziet. Misschien is hier nog iets leuks voor te verzinnen? Ik heb er iig wel voorbeeldjes bij gedaan.Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 18:52:
[...]
We hebben een hele verzameling van games gesponsord door GoT-ers. Mail me maar voor de link. Misschien dat jij die van jou ook hier aan wil toevogen cdl?
Dat zeg ik!
Verwijderd
Dat is een supergoed ID ja... Die space daar is juist makkelijk omdat iedereen makkelijk z'n eigen games kan uploaden, maar ja dat brengt wel wat tekorten met zich mee, zoals dat... Misschien moeten we elke spel in een zipfile uploaden, met een screenshot.... of ik maak wel wat anders.. suggesties zijn welkom...cdl schreef op 07 juli 2004 @ 14:50:
[...]
Ik ken de link. Wat ik jammer vind is dat er geen voorbeeldje bij zit van hoe het spel eruit ziet. Misschien is hier nog iets leuks voor te verzinnen? Ik heb er iig wel voorbeeldjes bij gedaan.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2004 15:59 ]
Ik had hetzelfde probleem met mijn dongle van MyCom. Na een aantal keren geprobeerd te hebben deed ie het wel nadat ik m'n telefoon een keer aan en uit had gezet. Het is de moeite waard om dat een keer te proberen, bij mij hielp t tenminste.Dazzie schreef op 07 juli 2004 @ 17:16:
hoi ik heb een v600 enb een blue tooth dongle
nu heb ik dat proggie wat standaard erbij zat (XTNDConnect Blue Manager) geinstaleerd en nu ziet mijn telefoon de pc en andersomook maar ik kan voor de rest niks uitlezen weet iemadn wat dat is of misschien een ander proggie gebruiken??
Wie helpt me
Dazzling
Dat zeg ik!
Verwijderd
Ik had een klein PHP-scriptje op hotscripts.com gevonden. Erg leuk met voorbeeldje enzo maar als ik iets wil downloaden dan is het bestandje 0kb.Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 15:56:
[...]
Dat is een supergoed ID ja... Die space daar is juist makkelijk omdat iedereen makkelijk z'n eigen games kan uploaden, maar ja dat brengt wel wat tekorten met zich mee, zoals dat... Misschien moeten we elke spel in een zipfile uploaden, met een screenshot.... of ik maak wel wat anders.. suggesties zijn welkom...
Dat zeg ik!
Verwijderd
Volgens mij hoef je voor het uitlezen van je telefoon via bt geen speciaal proggie te hebben hor. Het valt gewoon te doen met de verkenner. Als je bt goed geinstalleerd is heb je in de windows verkenner een bt-icoon die je kan uitvouwen. Je laat je telefoon zoeken (bt wel aanzetten op je v600) , rechtmuis knop verkennen en vervolgens kan je hem bij OBEX file transfer alles terugvinden.Dazzie schreef op 07 juli 2004 @ 17:16:
hoi ik heb een v600 enb een blue tooth dongle
nu heb ik dat proggie wat standaard erbij zat (XTNDConnect Blue Manager) geinstaleerd en nu ziet mijn telefoon de pc en andersomook maar ik kan voor de rest niks uitlezen weet iemadn wat dat is of misschien een ander proggie gebruiken??
Wie helpt me
Dazzling
LOL Deed mijn Ma ook per ongeluk met d'r Siemens C35Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 19:52:
Ik was altijd zeer tevreden over mijn telefoon, behalve dan dat ik mijn sms-jes niet op mijn telefoon zelf kon opslaan deed ie het prima.
Helaas heb ik em in de wc laten vallenHij was wel verzekerd, dus heb hem terug gebracht... Ik denk een week geleden nu. Ik hoop dat ik mijn v600-tje snel terug zie
Ik mis em...
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Verwijderd
Verwijderd
Ah da's fijn om te weten, Thnxkenny89 schreef op 10 juli 2004 @ 15:03:
het verschil tussen de v600 en v525 = heel makkelijk
het uiterlijk want de v525 mist alleen de video functie van de v600 maar die kun je door een "software upgrade" krijgen en dan krijg je precies dezelfde software waarop de v600 op draait . dus als je het uiterlijk belangrijk vind dan moet je voor de v600 gaan en 200€ meer betale
Verwijderd
niemand die zelfde probleem heeft ondervonden?Verwijderd schreef op 07 juli 2004 @ 23:37:
ik krijg mijn headseat bluetooth maar niet werkend, iemand ervaring? Ik schakel headseat aan, en laat de v600 zoeken naar apparaten maar hij vindt nooit iets.
Verwijderd
Verwijderd
Heb jij ooit die LCD lens nog succesvol vervangen? De mijne zit inmiddels ook onder de krassen en ach voor $6 en P&P.........Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 15:21:
Ik wilde even laten weten dat cnn.cn ontzettend uitgebreid heeft qua assortiment en inmiddels ook de bezels (zwarte voorkant) met plakrand heeft en nog veel meer super items!!!
Verwijderd
Jaaaaaa die heb ik zekerz gekregen! Ze bezorgen best snel trouwens (weekje denk ik)Prosperot schreef op 12 juli 2004 @ 22:30:
[...]
Heb jij ooit die LCD lens nog succesvol vervangen? De mijne zit inmiddels ook onder de krassen en ach voor $6 en P&P.........
Beetje een stomme vraag maar op cnn.cn zie ik een aantal faceplates. Dit zijn toch gewoon frontjes voor je telefoon? En wat is er zo speciaal aan OEM onderdelen? Ik weet t, ben nog een n00b.Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 22:50:
[...]
Jaaaaaa die heb ik zekerz gekregen! Ze bezorgen best snel trouwens (weekje denk ik)Moet LCD schermpje (binnenkant) er nog opzetten (kan hem er gewoon op plakken, maar ik krijg de oude er nog steeds niet af hehe
)
k heb mn V600-tje destijds voor 160 euro gekocht met bekraste Vodafone voorkant, bekrast schermpje, Vodafone firmware etc. My baby is nu bijna as new met OEM onderdelen voor een echte scherpe prijs. Ik ben al aan mn 3e bezel toe (zwarte voorkant) en heb net de bottom tab (onder keypad) besteld om het laatste stukje vodafone weg te werken enne moet nog dus dat stomme scherm vervangen hehe (advies = MEER dan welkom!
PS fohn erop durf ik niet hoor)
Cnn rulezzz!!!!!!!!!!!!
Dat zeg ik!
Verwijderd
Verwijderd
Niet mogelijk, maar misschien moet je gewoon de file vervangen die je als smstone hebt ingesteld, misschien werkt datsinned schreef op 13 juli 2004 @ 13:30:
ik heb alle standaard beltonen "alertfiles" van mijn V600 verwijderd. Wil ik graag weer een beltoon toevoegen bij ontvangst van een sms.
Als ik een toon upload staat het "ergens" op mijn telefoon, ik wil het direct aan de smsontvangst toevoegen.
hoe doe ik dit?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Faceplates zijn idd frontjes. Je hebt ook backplates, das voor de achterkant van je telefoon. Kijk goed bij bestelling of die er bij zitten.Beetje een stomme vraag maar op cnn.cn zie ik een aantal faceplates. Dit zijn toch gewoon frontjes voor je telefoon? En wat is er zo speciaal aan OEM onderdelen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Gewoon via meldingsprofielen ...!!sinned schreef op 13 juli 2004 @ 13:30:
ik heb alle standaard beltonen "alertfiles" van mijn V600 verwijderd. Wil ik graag weer een beltoon toevoegen bij ontvangst van een sms.
Als ik een toon upload staat het "ergens" op mijn telefoon, ik wil het direct aan de smsontvangst toevoegen.
hoe doe ik dit?
Verwijderd
Op http://www.cnn.cn, ga naar Motorola -> V600 en dan moet je kiezen voor de 'bezel with adhesive and camera lens'. Ik heb hem al meerdere keren vervangen, geloof me, ik had ook nog nooit een gsm 'van binnen' gezien, maar ik heb er wat over gelezen op Hofo en geloof me, het is echt niet moeilijk. Belangrijkste is gewoon dat je alles zo voorzichtig en netjes mogelijk doet. Gewoon niet rushen. Eerst haal je de removable cover eraf. Vervolgens wip je het zwarte voorkantje aande zijkanten voorzichtig omhoog met een voorwerp (ik heb een bot aardappelmesje gebruikt). Wel voorzichtig zijn, want er zitten haakjes omheen, die moeten niet afbreken. Als hij eraf is, dan zorg je er voor (heel belangrijk) dat je lcd schermpje goed stofvrij blijft. Vervolgens plak je de nieuwe er gewoon op! (Dit is in het kort waar het op neerkomt)XdeckX schreef op 16 juli 2004 @ 11:35:
nou wat ik nu weer heb... ik heb dus net het lcd schermpje aan de buitenkant gesloopt... iets de onbenullig tegen de punt van een tafel aangelopen. ook dat zwarte plastic gebeuren is behoorlijk gekrast nu (zit geen barst in overigens)
1) is zon lcd schempje los te verkrijgen
2) is dat schermpje dan ook nog met minimale kennis zelf in de bouwen??
ik vind het namelijk zonde van mijn mooie foon...
Ik ben bang dat je net helemaal begrijpt wat er stuk is.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 11:52:
Op http://www.cnn.cn, ga naar Motorola -> V600 en dan moet je kiezen voor de 'bezel with adhesive and camera lens'. Ik heb hem al meerdere keren vervangen, geloof me, ik had ook nog nooit een gsm 'van binnen' gezien, maar ik heb er wat over gelezen op Hofo en geloof me, het is echt niet moeilijk. Belangrijkste is gewoon dat je alles zo voorzichtig en netjes mogelijk doet. Gewoon niet rushen. Eerst haal je de removable cover eraf. Vervolgens wip je het zwarte voorkantje aande zijkanten voorzichtig omhoog met een voorwerp (ik heb een bot aardappelmesje gebruikt). Wel voorzichtig zijn, want er zitten haakjes omheen, die moeten niet afbreken. Als hij eraf is, dan zorg je er voor (heel belangrijk) dat je lcd schermpje goed stofvrij blijft. Vervolgens plak je de nieuwe er gewoon op! (Dit is in het kort waar het op neerkomt)
[ Voor 6% gewijzigd door XdeckX op 16-07-2004 14:13 ]
Verwijderd
hehe nee ik dacht dat je dat erover heen bedoelde, aangezien je het had over de chromen strip sawwyXdeckX schreef op 16 juli 2004 @ 14:05:
[...]
Ik ben bang dat je net helemaal begrijpt wat er stuk is.
Ik heb mijn lcd schermpje gesloopt. Je weet wel.. dat ding waar de tijd op wordt getoond. daar zit nu zegmaar een ster in... als ik tijd heb zal ik straks wel een foto ofzo posten.
het lijkt me namelijk toch niet zo makkelijk om echt het lcd displaytje te vervangen ivm draadjes voor aansturing enzo.
maar als je me dus wel goed begrepen hebt ben jij per direct uitgeroepen tot mijn held
-edit-
heb een plaatje gevonden wat lijkt op mijn ' schade '
[afbeelding]
Verwijderd
1
2
3
4
5
6
| Uw bestelling: ------------------------------------------------------------------------------- 1 x USB Datakabel Motorola V60/v525 - prijs : Euro 12.50 per stuk ------------------------------------------------------------------------------- |
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 17:11 ]
als je wat vindt dan hoor ik het graag.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 15:59:
[...]
hehe nee ik dacht dat je dat erover heen bedoelde, aangezien je het had over de chromen strip sawwyMaar desalniettemin (jaja mooi woord) is er wel wat op te vinden, no worries, ik ga wel ff voor je op zoek!
Verwijderd
Verwijderd
Vanaf 09.9ER, dus dat is van oud naar nieuw mogelijk op de firmwares: 09.9ER, 09.1FR_A1, 09.35R, 09.38R en 09.45R.Verwijderd schreef op 16 juli 2004 @ 21:23:
Ik dacht gelezen te hebben dat je standaard met je V600 20 (19) sms-jes kan opslaan? Nu kon ik dat vroeger ook, maar ik heb nu een nieuwe... en ik heb er al 23 opgeslagen
![]()
Ik weet dat dmv flexen/flashen je het ook kan, zou iemand even kunnen kijken vanaf welke versie dat is, misschien hebben ze deze al op mijn telefoon gezet oid. Vind het wel grappig
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2004 22:03 . Reden: Vergat de nieuwste firmware... duh die heb ik zelf ]
Verwijderd
Dat zeg ik!
Toest het nummer in, deze verschijnt dan op je telefoon.Verwijderd schreef op 12 juli 2004 @ 20:30:
Ik heb een prepay simkaart in mn v600 zitten.
Nu heb ik een heel stom probleem. Als ik mn beltegoed wil opwaarderen via een belkaart, kan ik het gesproken menu niet volgen. Als ik het nummer toets herkent hij dat niet als keuze, maar kun je dat nummer opslaan.
Ik heb bij bijna alle instellingen gekeken maar kan het niet vinden.
Iemand die me snapt en me kan helpen?
Blaatschaap
Verwijderd
Venus n tijdje geleden had ik ook zon probleem en toen vertelde jíj mij gelijk waar ik wezen moestXdeckX schreef op 16 juli 2004 @ 14:05:
[...]
Ik ben bang dat je net helemaal begrijpt wat er stuk is.
Ik heb mijn lcd schermpje gesloopt. Je weet wel.. dat ding waar de tijd op wordt getoond. daar zit nu zegmaar een ster in... als ik tijd heb zal ik straks wel een foto ofzo posten.
het lijkt me namelijk toch niet zo makkelijk om echt het lcd displaytje te vervangen ivm draadjes voor aansturing enzo.
maar als je me dus wel goed begrepen hebt ben jij per direct uitgeroepen tot mijn held
-edit-
heb een plaatje gevonden wat lijkt op mijn ' schade '
[afbeelding]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik kan niet opnieuw flashen want hij gaat niet (langer dan 1 sec toetsenbord verlichting) aanVerwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 10:45:
Opnieuw flashen? Noem maar wat. Ik heb ook net een kabel gekocht, maar bedacht me wel dat het mijn enige telefoon is waar ik mee om ga lopen klooien. Als ik die verknoei heb ik een probleem (en het lijkt me een duur grapje, je telefoon vern*ken)
Zelfs als je hem aanzet terwijl je # en * ingedrukt houdt?Verwijderd schreef op 22 juli 2004 @ 20:44:
[...]
Ik kan niet opnieuw flashen want hij gaat niet (langer dan 1 sec toetsenbord verlichting) aan
Verwijderd
OMFG! Mag ik je zoenen?Wekko schreef op 22 juli 2004 @ 20:51:
[...]
Zelfs als je hem aanzet terwijl je # en * ingedrukt houdt?
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Alle profielen verwijderen kan door a/websession te verwijderen. Dus via S/W en niet je GSM zelf.LB06 schreef op 24 juli 2004 @ 08:48:
Is het eigenlijk mogelijk webprofielen te verwijderen? Ik kan ze namelijk wel bewerken, maar niet verwijderen. Weet iemand of dit überhaupt mogelijk is en zo ja, hoe?
[ Voor 135% gewijzigd door lvanhoe op 25-07-2004 20:22 ]
Als je de klantenservice belt kunnen ze de instellingen naar je toe sturen. Gaat echt super makkelijk.lvanhoe schreef op 25 juli 2004 @ 20:16:
Aloha,
Ik heb even een vraagje. Ik heb laatst van een vriend een Vodafone Motorola V600 overgenomen, en daar mijn t-mobile sim ingestopt. Alles doet het goed en wel, maar nu wil ik dus ook t-zones op mn telefoon (de WAP-service van t-mobile). Heeft iemand enig idee wat stap voor stap de instellingen zijn, dus echt vanuit het menutje van de V600? Op My T-mobile wordt de V600 namelijk nog niet behandeld, en uit de informatie bij "overige telefoons" word ik ook niet veel blijer..dus, iemand?
Ik bedoel dus, om volledig te zijn, deze instellingen, maar dan voor T-mobile:
WAP
menu>webtoegang>web profielen>nieuw profiel maken
Naam: moet je zelf maar wat bedenken
startpagina: http://live.vodafone.com
service type 1: wap
gateway ip: 192.168.251.150
port 1: 9201
domain 1: nix
dns 1: 000.000.000.000
csd no 1: nix
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
snelheid: 9600
lij type 1: modem
gprs apn: live.vodafone.com
gebruikersnaam: vodafone
wachtwoord: vodafone
Iemand die me verder kan helpen?
Alvast bedankt!
Ivanhoe
Dat zeg ik!
Verwijderd
beetje late react, maar vakantie is ook nodig...Prosperot schreef op 12 juli 2004 @ 22:33:
En wie weet of het mogelijk is om:
2 met je carkit (geenBT maar MrHandsfreePro) mbv voicedial te bellen zonder eerst de V600 te openen?????????????
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2004 23:27 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq