Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al eerder langs gekomen, maar ik wil ut toch nog ff vragen. Kan ik met de IM-functie ook Msn-en? Ik had gelezen als je je ergens via n website aanmeldde dat je die functie dan kon gebruiken, maar k wil er gewoon mee msn-en.. Kan dat dus? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 juli 2004 @ 23:13:
[...]

beetje late react, maar vakantie is ook nodig... :9

Volgens mij is het niet mogelijk om voicedial te gebruiken (via bt of anders) zonder eerst de V600 te openen.

Het is mij i.i.g. nog niet gelukt, maar als er mensen zijn bij wie het wel werkt : Let Me Know... :X
Mijn vriend heeft een bluetooth headset in combi met een V600 en daarbij kan je V600 gewoon dichtblijven. Je tikt 2x op een knopje op de headset en je kan je voicedial inspreken. Ik zal ff kijken hoe dat ding ook alweer heet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn natuurlijk goedkopere en duurdere varianten met bluetooth-headsets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 10:03:
Er zijn natuurlijk goedkopere en duurdere varianten met bluetooth-headsets. :)
hehe I know en dat is het mooie: volgens mij was deze 'maar' 30/40 euro!!!! :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is hier al eerder gevraagd, maar de antwoorden heb ik nooit kunnen vinden.
Ik heb zelf een v80, maar dat is in principe hetzelfde qua software als de v600.
Ben hartstikke blij met dat ding, maar ik loop echt al een week te kloten met mijn usb-kabel die ik onlangs heb gekocht bij stuntprijzen. Ok, Phonetools doet het prima en ik kan er makkelijk zelf-ingekorte mp3 beltonen erop gooien, plaatjes etc doen het allemaal fantastisch. Maar dan kom ik bij de Java Games, echt een drama...Ik probeer van alles, elke dag als ik thuis kom van me vakantiewerk zit ik weer te kloten en te zoeken op internet, maar al die tutorials en stap voor stap links die jullie hier als link geven, hebben nog niet gewerkt. Ik heb de Java applicatie ingeschakeld, allerlei USB sofware gedownload etc. maar alles tevergeefs..

Ten eerste het programma Midway 2.8 werkt bij mij niet. Ik heb al wat spellen gedownload via Motclub.com, bijvoorbeel Monopoly. Ik doe vervolgens alles wat er in deze link staat: http://home.planet.nl/~viss3662/V525/midway.html
Als ik eenmaal de laatste stap doe, dus verbinding maken en het spel uploaden zegt die:

Opening JAD file.............[OK]
Connecting the phone.........[TIMER EXPIRED]
:?

Ten tweede dan maar met Motorola Service Software (MSS)
Met dat programma kan ik zelfs al geen verbinding maken. Als ik bij de eerste tab 'Main Features' een connection poort wil aankikken (USB) geeft hij dit aan:

''USB Init failed [2], serial connection is only possible"

Heb iemand al eerder gezien hier met hetzelfde probleem. Maar ik zag dat het allemaal was opgelost via mail, vandaar dat ik nog met het probleem zit.
Weet iemand een oplossing hierop? En kan het misschien gewoon via dit forum, dan hebben de andere lezers er misschien ook wat aan? :P

Thanks alvast! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele lompe vraag, maar hoe haal je het frontje van de telefoon af!? Als ik aan het grijze gedeelte trek geeft hij helemaal niet mee, en ik ben bang dat ik de hele klep eraf ruk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 20:44:
Hele lompe vraag, maar hoe haal je het frontje van de telefoon af!? Als ik aan het grijze gedeelte trek geeft hij helemaal niet mee, en ik ben bang dat ik de hele klep eraf ruk...
Probeer met je nagels tussen de naad (naast de lens, en aan de andere kant nat. ook.) het frontje naar beneden te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z___Z
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 13 juli 2004 @ 19:25:
Ik heb net mijn V80 binnen met een bijgeleverde BT handsfree oortje :)

Alleen ik heb 1 probleem. Ik krijg hem niet aan de praat. Ik heb gedaan wat in het boekje stond, maar nee hij ziet mijn headset niet...:(

Wat ik gedaan heb:
5 sec knopje van de BT headset ingedrukt houden,
dan instellingen -> verbindingen -> bluetooth -> handsfree en dan vraagt hij of ik de BT wil aanzetten en dan scannen de zooi!

Maar nee hij doet het gewoon niet... Bt onderling tussen andere gsm's doet het wel goed, alleen de BT headset niet.

Kan het zijn dat de BT kapot is? ik zie wel dat het lampje gewoon knippert...
de knop langer vast houden, 10 sec ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nathan83: heb je wel de goeie drivers geïnstalleerd? Ik had hetzelfde probleem in het begin, maar na het installeren van de drivers e.d. kreeg ik ineens allemaal meldingen van nieuw gevonden apparaten (V600 modem enzo). Daar zou toch iets niet goed moeten zitten volgens mij.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 10:23 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juli 2004 @ 07:05:
Het is al eerder langs gekomen, maar ik wil ut toch nog ff vragen. Kan ik met de IM-functie ook Msn-en? Ik had gelezen als je je ergens via n website aanmeldde dat je die functie dan kon gebruiken, maar k wil er gewoon mee msn-en.. Kan dat dus? :?
niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackOnyx,

Welke soorten usb drivers bedoel je dan? Ik heb al diverse drivers geinstalleerd zoals p2k 2.3 en ene hdd32 (Aladdin Device Driver?), ook heb ik de Windows Xp update geinstalleerd maar allemaal tevergeefs
Dus misschien dat je gelijk hebt en dat ik de verkeerde drivers heb geinstalleerd.
Weet je misschien een aantal links naar de site's van de goede usb drivers?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2004 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even uit mijn hoofd...
Je download en installeerd setup_3.5.8_full en MSS_358_XP
dan kopieer/knip die bestanden van mss_358_XP in de map van setup_3.5.8_full. bepaalde bestanden worden nu vervangen. Open nu MSS en er wordt je gevraagd naar bepaalde drivers selecteer dan die P2K. (gebeurd een stuk of vijf keer).
Dan kan je ook USB selecteren. Ga dan naar het tabblad Java app en klik op Java app loader activeren (of zoiets).
Sluit MSS en haal de kabel uit je telefoon. Ga (op je telefoon) naar instellingen java instellingen en kies applicaties laden, sluit je kabel aan omdat je tel hierom vraagt. verder kun je de tutorial http://home.planet.nl/~viss3662/V525/midway.html volgen...

Dit werkt voor de V600, ik weet niet of dit bij de v80 ook zo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, het werkt inderdaad! Ik heb MSS opnieuw geinstalleerd en vervolgens de Xp bestanden gekopieerd naar de MSS map. Nu ziet hij mijn USB kabel wel! (eindelijk! :) ). Thanks!

Edit:
En ik maar denken dat ik nu toch eindelijk die Java spellen erop kan zetten, maar nee hoor. Als ik vervolgens naar Midway 2.8 ga en ik doe vervolgens alles wat er op je aangegeven link beschreven staat, dan nog krijgt hij hem niet te pakken, er staat nu weer:

En na een paar keer kloten staat er zelfs:
Connecting the phone.........[FAILED]

Dus bij mij doet Mobile Phone Tools en MSS 3.5.8 het wel.
Maar op de 1 of andere manier krijg ik die Midway niet aan de praat.

Trouwens, bij MSS heb je ook een tab om Java games erop te zetten, maar die zoekt alleen maar .jar files en daar kom ik dus niet ver mee.
:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
waar kan ik ergens instellen dat ik anoniem wil bellen? k kan het maar niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Motorola kan je nummerweergave niet voor altijd helemaal uit zetten. Je kan voor ieder nummer #31# toetsen of nummerweergave bij je netwerk uit laten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mitchel schreef op 29 juli 2004 @ 17:29:
waar kan ik ergens instellen dat ik anoniem wil bellen? k kan het maar niet vinden.
Menu>instellingen>tijdens gesprek>mijn ID>volgend gesprek>verberg ID

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:14
En Menu>Instellingen>Tijdens gesprek>Mijn ID>Alle: Toon ID of Verberg ID als je je seem edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moet je met een datakabel de JAD en JAR files van een spel op je telefoon zetten? Bij bluetooth zet je alleen de JAR er op.

Ow en wat is een seem edit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juli 2004 @ 16:12:

En ik maar denken dat ik nu toch eindelijk die Java spellen erop kan zetten, maar nee hoor. Als ik vervolgens naar Midway 2.8 ga en ik doe vervolgens alles wat er op je aangegeven link beschreven staat, dan nog krijgt hij hem niet te pakken, er staat nu weer:

En na een paar keer kloten staat er zelfs:
Connecting the phone.........[FAILED]

Dus bij mij doet Mobile Phone Tools en MSS 3.5.8 het wel.
Maar op de 1 of andere manier krijg ik die Midway niet aan de praat.

Trouwens, bij MSS heb je ook een tab om Java games erop te zetten, maar die zoekt alleen maar .jar files en daar kom ik dus niet ver mee.
:( |:(
Ervan uitgaande dat je het java applicatie laden enabled hebt via MSS, GSM hebt gereboot en vervolgens op je GSM applicaties laden hebt gekozen, je usb kabel erin hebt geplugd en de melding kregen 'jal link actief':

Bij mij gaf hij bij een bepaalde poort ook geen foutmelding bij het selecteren zelf, maar kreeg ik ook een timer expired. Blijkt dat een andere poort het óók deed bij mij en deze gaf géén timer expired. 8)7 Even een andere proberen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yihaa! _/-\o_ Helemaal gelijk Venus! Bij mij zat hij op de COM 6 poort aangesloten en ik zat me alleen maar te focussen op de 2,3,4 en 5.

Wat een opluchting, ik zat al bijna te denken dat mijn v80 gewoonweg niet geschikt was voor de spellen.
Daarentegen, nu heb ik bij Motclub.com heel veel spellen gratis kunnen uploaden, heb nou Monopoly, Desailly Pro Soccer, Rainbow Six 3 en Colin McRay Rally 3.
En ze doen het gewoon allemaal, straks maar even Prince of Persia uitproberen. :*)

Thanks man Venus! 8)

Ik had begrepen dat je een eigen site had met allerlei tips en games voor de Motorola, zou je die misschien die ook naar mij kunnen mailen? :X (Jaelano@hotmail.com)

Heeft iemand al trouwens een paar kleine video bestanden kunnen uploaden? Ik kan er maar geen video op krijgen en ken eigelijk helemaal geen MPEG4 filmpjes vinden op het net. Iemand ervaring hier mee?
En is er trouwens al een of andere firmware beschikbaar die het mogelijk maakt om ook te kunnen filmen met de v600?

Trouwens, nog een laatste vraag die ik ook in de v80 topic had gesteld, maar daar hebben maar weinigen deze telefoon. Dus dan maar hier, ik heb deze telefoon icm Orange Free, abbonement dus. En volgens de klantenservice is deze telefoon nog niet geschikt voor Orange World en zelfs de v600 zit nog in een testfase..
Dit klopt toch niet?! Ik dacht dat de v600 allang geschikt was voor Orange Word? Iemand hier misschien ervaring met Orange World icm Motorola? Hoe bevalt het en wat zijn de instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg de Product Support Tool maar niet aan de praat!
Althans, hij wil mijn telefoon niet herkennen. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Mobile Phonetools doet het wel gewoon, dus daarom vind ik het een beetje vreemd.

Edit:
Ik heb het nu kunnen oplossen doordat ik een Nederlandse USB XP patch heb kunnen vinden, maar na het flashen heeft mn telefoon alle SMSjes verwijderd behalve drie. Als ik dan de Mobile Phonetools open en mn inbox bekijk zie ik wel gewoon alle SMSjes maar bij de SMSjes die niet op mn telefoon staan staat een plaatje van een telefoon met een rood kruis erdoor bij status. Hoe kan ik deze SMSjes weer terug krijgen?

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 juli 2004 @ 18:47:
Yihaa! _/-\o_ Helemaal gelijk Venus! Bij mij zat hij op de COM 6 poort aangesloten en ik zat me alleen maar te focussen op de 2,3,4 en 5.

Wat een opluchting, ik zat al bijna te denken dat mijn v80 gewoonweg niet geschikt was voor de spellen.
Daarentegen, nu heb ik bij Motclub.com heel veel spellen gratis kunnen uploaden, heb nou Monopoly, Desailly Pro Soccer, Rainbow Six 3 en Colin McRay Rally 3.
En ze doen het gewoon allemaal, straks maar even Prince of Persia uitproberen. :*)

Thanks man Venus! 8)

Ik had begrepen dat je een eigen site had met allerlei tips en games voor de Motorola, zou je die misschien die ook naar mij kunnen mailen? :X (Jaelano@hotmail.com)

Heeft iemand al trouwens een paar kleine video bestanden kunnen uploaden? Ik kan er maar geen video op krijgen en ken eigelijk helemaal geen MPEG4 filmpjes vinden op het net. Iemand ervaring hier mee?
En is er trouwens al een of andere firmware beschikbaar die het mogelijk maakt om ook te kunnen filmen met de v600?

Trouwens, nog een laatste vraag die ik ook in de v80 topic had gesteld, maar daar hebben maar weinigen deze telefoon. Dus dan maar hier, ik heb deze telefoon icm Orange Free, abbonement dus. En volgens de klantenservice is deze telefoon nog niet geschikt voor Orange World en zelfs de v600 zit nog in een testfase..
Dit klopt toch niet?! Ik dacht dat de v600 allang geschikt was voor Orange Word? Iemand hier misschien ervaring met Orange World icm Motorola? Hoe bevalt het en wat zijn de instellingen?
Mijn vorige telefoon was een nokia 6100,
vorig jaar gekocht (gloednieuw)
Toen ik de klantenservice belde voor toen nog dutchtone extended, wisten ze zelfs nog niet dat ie uit was.
dus er waren nog geen instellingen voor,
De klantenservice heeft mij toen de instellingen van de 6610 gestuurd en dat werkte gewoon.
dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blazer480
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-09 08:14
Ik heb sinds kort een Motorola V600.

Ik heb zelf opgemerkt en ook van mijn vrienden gehoord dat zij mij proberen te bellen en dat ik dan niet bereikbaar ben, terwijl mijn telefoon gewoon aanstaat.

Ook als ik zelf probeer te bellen, dan krijg ik geen verbinding terwijl er toch een goed netwerk bereik is. Het probleem lost zich op als ik mijn telefoon aan en uit zet. Ik krijg dan gelijk SMS binnen van gemiste gesprekken en ik kan dan ook gelijk weer bellen. Aan en uit zetten is natuurlijk geen oplossing.

Ik vroeg me af of meerdere van jullie dit probleem hebben en hoe dit opgelost te hebben (afgezien van aan en uit zetten).

Flex versie: SE6418AXXN10FA
Software versie: TRIPLETS_G_0B.09.1DR.A1
DSP versie: 62E2E000
Netwerk Setup => Snelheid: Gemiddeld

Kan iemand mij helpen :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat het aan je netwerkaanbieder ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blazer480 schreef op 03 augustus 2004 @ 09:54:
Ik heb sinds kort een Motorola V600.

Ik heb zelf opgemerkt en ook van mijn vrienden gehoord dat zij mij proberen te bellen en dat ik dan niet bereikbaar ben, terwijl mijn telefoon gewoon aanstaat.

Ook als ik zelf probeer te bellen, dan krijg ik geen verbinding terwijl er toch een goed netwerk bereik is. Het probleem lost zich op als ik mijn telefoon aan en uit zet. Ik krijg dan gelijk SMS binnen van gemiste gesprekken en ik kan dan ook gelijk weer bellen. Aan en uit zetten is natuurlijk geen oplossing.

Ik vroeg me af of meerdere van jullie dit probleem hebben en hoe dit opgelost te hebben (afgezien van aan en uit zetten).

Flex versie: SE6418AXXN10FA
Software versie: TRIPLETS_G_0B.09.1DR.A1
DSP versie: 62E2E000
Netwerk Setup => Snelheid: Gemiddeld

Kan iemand mij helpen :? :?
probeer netwerk snelheid: hoog of continue eens..
Edit: Welke provider heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al gemerkt dat de V600 nu WEL werkt met VodafoneLive!...kreeg begin van de avond een berichtje van de helpdesk.....en ja hoor..'t werkt !!!

Groeten Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blazer480
Verwijderd schreef op 03 augustus 2004 @ 21:20:
[...]

probeer netwerk snelheid: hoog of continue eens..
Edit: Welke provider heb je?
Netwerk Provider is Vodafone.

Weet iemand het verschil tussen laag, gemiddeld, hoog en continue :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen,

Ikheb mn V600 helemaal aande praat met mn KPN HI abbo....alles doet t SMS, MMS via GPRS, IMode en zelfs bellen lukt.... :)

IK weet alleen niet de instellingen om via IMail van IMode te emailen. Heef tiemand instellingen?

Kun je ook via een andere manier emailen dan via IMode? En dan bedoel ik via mn V600 natuurlijk en niet via de PC.... ;)

Iemand al ervaring met MSN Mobile?

Alvast hartstikke bedankt!!
Gr. Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 19:31:
Hallo mensen,

Ikheb mn V600 helemaal aande praat met mn KPN HI abbo....alles doet t SMS, MMS via GPRS, IMode en zelfs bellen lukt.... :)

----------
oke.
zou je wat over die instellingen kunnen vertellen?
de enige manier om GPRS aan de praat te krijgen is voor mij om mijn xs4all account te gebruiken. moet toch makkleijker kunnen, dacht ik zo.

en kun jij ook het net op met je pc via je phone/GPRS?

met dank. tinus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IN het Motorola V660 topic deel 2, 5 may 2004, 20.24 staan wat instellingen....werkt bij mij....
Ik heb wel de klantendienst van KPN moeten kietelen om het te activeren...men zei eerst dat men de V600 niet ondersteunde.....
Met Mobile Phone Tools is de V600 ook te gebruiken als modem voor je pc.

Ik hoop dat je er wat aan hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje :*)
ik heb de motorola v600 met Hi kpn abbo en.
Ik heb in m,n bovenin het schermpje een foon icoontje met 1 er naast staan,en heb in de handleiding gelezen,daar staat bij dat het om een active lijn betreft dit kan ook een 2 zijn.

Wat houd dat in?active lijn.
ik heb daar in geen nummer ingevoerd.
en hoe krijg ik dit weg?.
alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Eehhh als je een tweede gesprek binnen krijgt dan wordt misschien lijn 2 actief ?? En hoe je dit weg krijgt ?? al sla je me dood ik zou het niet weten...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blazer480
Verwijderd schreef op 10 augustus 2004 @ 01:33:
Ik heb een vraagje :*)
ik heb de motorola v600 met Hi kpn abbo en.
Ik heb in m,n bovenin het schermpje een foon icoontje met 1 er naast staan,en heb in de handleiding gelezen,daar staat bij dat het om een active lijn betreft dit kan ook een 2 zijn.

Wat houd dat in?active lijn.
ik heb daar in geen nummer ingevoerd.
en hoe krijg ik dit weg?.
alvast bedankt :*)
Hoe je het icoontje met de telefoon wegkrijgt weet ik niet. De bedoeling van het icoon is dat als je een dualsim zou hebben waarop twee lijnen beschikbaar zijn bijv. zakelijk en prive, dat je dan kan zien van welke lijn je gebruik maakt op dat moment (1 of 2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

??? Bij mij betekent het dat ik twee lijnen actief heb: als ik gebeld word en ik hang al aan de telefoon dat kan ik switchen tussen lijn 1 en 2. Misschien als je wisselgesprek uitzet dat je 1 dan weg is bovenin het schermpje?
Een dualsim heb ik niet hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2004 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:) Bij het toestel staat het wisselgesprek op uit dus dat is het ook niet.

Maar ik zag dat iemand een V525 had en daar stond geen foontje bovenin dus ik vind het vreemd dat het bij mij wel het geval is.

Ik kan me wel voorstellen als ik een gesprek heb dat dit icoon foon1 dan aanstaat en als ik op dat zelfde moment door een ander word gebeld dat ik dan ook gebruik kan maken van het wisselgesprek funcie's.

Maar dat laatste staat uit dus dat is het niet.
Ik had aan de persoon gevraagd met de v525 en dat was een prepaid en die wist het ook niet,misschien dat je als je een abbo hebt dan dit krijgt ik hoor het graag van mensen die dit ook hebben en weten wat de oorzaak van dat icoontje is

bvd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi blazer 480 ik begrijp je verhaal wel een beetje maar als ik kijk bij de active lijnen dan kan je daar een tellefoonnr invoeren en daar heb ik niks ingevuld staan, alleen staat er bij lijn 1 wel een vinkje voor,maar krijg die niet weg en ik heb daar verder niks van een nummer ingevuld dus ik snap alleen niet zo goed wat je daar dan zou kunnen invullen? 8)

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik wil binnenkort ook voor de V600 gaan, ziet er erg stoer uit!
Waar hebben jullie em gekocht? Icm een abo of gewoon los?

Hij's best prijzig, zelfs icm met een abo.. Ik ben aan het overwegen een nieuw 2jarig abo te nemen, dan is het te overzien.
Is deze telefoon een beetje betrouwbaar? Gaat ie niet snel stuk of valt hij regelmatig weg?

Verwijderd

QuarK schreef op 12 augustus 2004 @ 13:55:
Is deze telefoon een beetje betrouwbaar? Gaat ie niet snel stuk of valt hij regelmatig weg?
Je krijgt een prachtig toestel met heel veel mogelijkheden en een kekke uitstraling, maar.......je moet niet bang zijn om 'm een of meerdere keren naar het postkantoor te brengen :-)

Die van mij is nl zojuist ingestort: storing in de bluetooth-module bij een verbinding naar mijn oortje. kapotte voorkant en storende speaker etc!

Ik zou zo weer dezelfde kopen!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Top foontje, wel met andere software... En ik zie er weinig mensen mee, dat kan ook wel lekker wezen ;)

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Ik heb er nu 30 spelletjes op staan!!!
meer past er niet op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Hey ik heb pas een V600 in mijn bezit gekregen en ben er heel tevreden mee :)

Ik heb een Bluetooth dongle en ik kan daarmee plaatjes en muziek op me phone zetten.
Nu wil ik ook games erop kunnen zetten en ik heb al gelezen dat dat via obex file transfer ofzo moet, maar dat zie ik nergens, moet ik dat installeren/instellen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 augustus 2004 @ 22:14:
Ik heb er nu 30 spelletjes op staan!!!
meer past er niet op..
misschien moet je een nintendo kopen, de v600 is tenslotte een telefoon....

• rjongen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-02-2015
Er is vandaag een nieuwe Inkoopactie van start gegaan, onder andere met face plates en full housings voor de v600
http://www.inkoopactie.net/ia/b6451krg

[ Voor 16% gewijzigd door rjongen op 19-08-2004 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Weet iemand waar ik mijn V600 ter reparatie kan aanbieden? De bovenkant (zwart gedeelte) is namelijk ingescheurd. Dit is een bekend probleem, toch? Ik heb in het V600 topic er al eerder over gelezen.

Op de site van motorola staan alleen maar dealers, maar je kunt toch niet bij elke dealer je foon laten reparen, of wel?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
terug brengen naar de winkel waar je hem gekocht hebt, of contact met motorola op nemen. reparatie zou ook zelf moet te doen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een trotse bezitter van een v600. Ik had dezelfde problemen van een scheur, en krassen van de toetsen op het scherm. Netjes bij de belcompany ingeleverd, (daar komt hij met een abo ook vandaan dus) een week later een belletje van hun. Telefoon is terug en er zijn geen kosten aan verbonden. Hij ziet er weer als nieuw uit. Plus de laatste software zit er nu in.

Dus breng hem terug en laat hem reparen. Het valt onder garantie.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Heel mooi, ik ga denk ik wel eens langs evic. Dan kun je hem binnen het uur laten repareren. Hebben er trouwens nog meer mensen last van een bekrast scherm en een afgesleten v600 logo(onder het toetsenbord). Iedereen die ik tegen ben gekomen met een v600 heeft nl identieke problemen. |:(

Zou ik hem ook kunnen laten repareren bij een Vodafone City Point, ook al heb ik daar mijn gsm niet gehaald? Dat is namelijk dichterbij en ze zijn wel motorola dealer.

[ Voor 24% gewijzigd door HarmoniousVibe op 22-08-2004 23:12 . Reden: aanvulling ]

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even mijn vraagje naar deze topic kopieren, misschien dat jullie mij hier kunnen helpen..

Ik heb nou die instellingen van je ingevoerd, maar hij geeft aan dat mijn toestel niet geschikt is voor orange world (v600), en dan geeft die een link voor het wappen, waarvoor die wel geschikt is.

Nou wil ik niet lastig zijn maar wat is het verschil tussen orange wap en orange world? Moet je weer extra betalen voor orange wap? Want dat valt niet onder Orange World neem ik aan.

En nogmaals, heeft niemand hier ervaring met Orange world icm een motorola?
En wat zijn dan de volledige instellingen van Orange World. En doet hij het uberhaupt!?
PLEASE HELP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Joepie ik heb het ook voor elkaar, de gevreesde barst... dus hij gaat ff retour naar moto om dat te laten fixen.. :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag al die nutteloze ringtones en video's deleten, hoe doe je dat? Ik hoorde iets over een file met dezelfde naam maar dan van 0kb erop zetten? Vertel meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 24 augustus 2004 @ 12:20:
Ik wil graag al die nutteloze ringtones en video's deleten, hoe doe je dat? Ik hoorde iets over een file met dezelfde naam maar dan van 0kb erop zetten? Vertel meer!
Zoals in de openingspost staat...

http://www.annemiekevanrosmalen.nl/tutorial-formatteren.rtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat je met mijn huidige nieuwe flash/flexversie meer dan 20 berichten op je foon kon opslaan.....dus niet!

Moet ik daarvoor iets apart instellen? Of moet ik eenmalig alles van mijn Sim-kaart halen en pakt ie dan in het vervolg mijn telefoongeheugen?

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand toevallig alle standaard ringtones? Bij het verwijderen hiervan heb ik wel de beltonen op stil gezet maar was vergeten om die van het alarm ook op stil te zetten :)

Nu kom ik dus niet meer in de details van m'n profiel :/ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al orange world kunnen instellen op de v600?

helpdesk had uiteraard geen smsje voor me, motorola.nl ook al niet.

met mijn se p800 was dit in het begin ook niet maar stond wel op sonyericcson.com een sms tool die me gewoon de juiste instellingen gaf.
mijn gevoel is het dat dit bij moto het zelfde geval is alleen moet je dus alle instellingen handmatig op de 1 of andere manier invoeren.

Het grote probleem is nu voor mij namelijk dat ik niet meer met mijn pda via de phone door middel van bluetooth kan internetten met gprs.

ik zag trouwens wel zo'n tool met de naam connection manager die dit wel kan instellen blijkbaar, kost alleen weer eens geld waar ik eigenlijk vind dat orange dit maar moet oplossen.

wat me verder opvalt bij orange is dat ze geen enkele motorola instelling hebben, zijn ze een beetje anti daar of hoe heb ik dat?
Moet ze die dingen maar niet bij hun abbos verkopen als het zo'n probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 22:05:
iemand al orange world kunnen instellen op de v600?

helpdesk had uiteraard geen smsje voor me, motorola.nl ook al niet.

met mijn se p800 was dit in het begin ook niet maar stond wel op sonyericcson.com een sms tool die me gewoon de juiste instellingen gaf.
mijn gevoel is het dat dit bij moto het zelfde geval is alleen moet je dus alle instellingen handmatig op de 1 of andere manier invoeren.

Het grote probleem is nu voor mij namelijk dat ik niet meer met mijn pda via de phone door middel van bluetooth kan internetten met gprs.

ik zag trouwens wel zo'n tool met de naam connection manager die dit wel kan instellen blijkbaar, kost alleen weer eens geld waar ik eigenlijk vind dat orange dit maar moet oplossen.

wat me verder opvalt bij orange is dat ze geen enkele motorola instelling hebben, zijn ze een beetje anti daar of hoe heb ik dat?
Moet ze die dingen maar niet bij hun abbos verkopen als het zo'n probleem is.
Bij de web profielen kun je alles instellen. Heb dit ook al eerder een keer gepost!

Ik weet niet of ik het in de goed volgorde heb, maar als je het volgende instelt werkt het direct

GPRS APN: wap
IP: 010.250.255.188
homepage: wap.orange.nl/colour

That's it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op 22 augustus 2004 @ 10:01:
Weet iemand waar ik mijn V600 ter reparatie kan aanbieden? De bovenkant (zwart gedeelte) is namelijk ingescheurd. Dit is een bekend probleem, toch? Ik heb in het V600 topic er al eerder over gelezen.

Op de site van motorola staan alleen maar dealers, maar je kunt toch niet bij elke dealer je foon laten reparen, of wel?
http://www.evic.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 05 september 2004 @ 18:15:
Heeft iemand toevallig alle standaard ringtones? Bij het verwijderen hiervan heb ik wel de beltonen op stil gezet maar was vergeten om die van het alarm ook op stil te zetten :)

Nu kom ik dus niet meer in de details van m'n profiel :/ 8)7
Dat heb ik ook :'( Heel erg irritant :S Ik hou me dus ook aanbevolen!!
Wow, gevonden:D

edit:
wat shit weggehaald

[ Voor 40% gewijzigd door sOid op 07-09-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op 07 september 2004 @ 15:39:
[...]

edit:

Als dit illegaal is moet het maar verwijderd worden, tis iig niet mn bedoeling :)
Geloof me, die link wordt heel snel verwijderd :)

Dat zipbestand had ik ook al maar daar staat maar 1 alertfile in (niet compleet dus).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2004 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Niet online
Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 16:01:
[...]

Geloof me, die link wordt heel snel verwijderd :)

Dat zipbestand had ik ook al maar daar staat maar 1 alertfile in (niet compleet dus).
Dan delete ik hem bij mij alvast :)

• blazer480
[quote]Verwijderd schreef op 07 september 2004 @ 11:38:
[LB06 schreef op 22 augustus 2004 @ 10:01:

Op de site van motorola staan alleen maar dealers, maar je kunt toch niet bij elke dealer je foon laten reparen, of wel?]

Ik heb mijn telefoon via internet gekocht en ter reparatie bij BelCompany ingeleverd en het kost helemaal niets (garantie motorola). Het kan ook bij PhoneHouse ingeleverd worden. Ik had motorola gebeld en zij hadden mij verwezen naar een dealer bij mij in de buurt.

Quote Motorola:
Voor product informatie en ondersteuning, kunt u bellen met de Motorola klantenservice op gratis nummer 0800 022 2743.

Hier kunnen ze je vertellen wie de service dealer bij jou in de buurt is.

Asif.

[ Voor 24% gewijzigd door blazer480 op 09-09-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sOidivUs schreef op 07 september 2004 @ 15:39:
[...]

edit:

wat shit weggehaald
Makkelijkste oplossing is trouwens om je V600 te flashen.

Irritant is wel dat je de instellingen (navigatietoetsen enz.) weer naar de fabrieksinstellingen worden gezet.

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Ik zou mijn email (multikabel) graag uit willen lezen op mijn motorola
v600. Dit lukt mij echter niet. Zodra ik onder berichten email selecteer
komt er een melden waarin staat dat POSTVAK nog ingesteld dient te
worden. Ik heb geprobeerd mijn gewone isntellingen over te nemen van
mij email echter zonder resultaat. Iemand een idee ??

Met mijn ouder T610 lukte dit wel ....

groetjes Taco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum loopt dood :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand??? hoe ik met een v600 en bluetooth en mij latop een een gprs verbinding kan op zetten... wat ik dan op de pc moet instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey..

Ik heb deel 3 doorgelezen en zag mijn vraag niet staan, dus bij deze:

Ik heb sinds gister Windows Service Pack 2 geinstalleerd. Nu blijkt dus dat de hele bluetooth "interface" is veranderd.

Voorheen plugde ik mijn Mycom dongle in mijn usb poort en kon ik mijn bluetooth apparaten zoeken in "Mijn bluetooth locaties", zo heel simpel via OBEX File transfer plaatjes van mijn phone halen.

Alleen na het installeren van die service pack, is het dus anders geworden:

Ik voeg mijn telefoon toe bij "Bluetooth apparaten", krijg net als voorheen de melding of ik wil communiceren met mijn telefoon, en ik moet een "key" instellen. vervolgens vul ik die key in op mijn telefoon en mijn telefoon is succesvol toegevoegd als bluetooth apparaat!

Alleen als ik nu via: start -> prog -> accessoires -> communicatie naar de "wizard bestandsoverdracht via Bluetooth" ga...

...krijg ik na het aanvinken van "ontvangen" en dan "next" in beeld...

Wachten op een verbinding van een andere computer of ander apparaat...

en daar blijft het bij (ja ik heb bluetooth power aan, en ook op "vindt mij" geklikt)

Iemand een idee wat er mis zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

vindt mij hoeft niet, maar als je nou eens de motorola software gebruikt, werkt het dan wel goed ??

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me ook zo'n mooi mobieltje aangeschaft.
nu vroeg ik me af hoe lang jullie met een volle batterij doen ?
het boekje zegt 10 dagen standby en 5uur spreken , maar bij mij is het maar 3 dagen standby waarvan ik mischien een half uurtje gesproken heb.
of gaat de batterij veel langer mee als ik de bluetooth uitschakel ?
zijn er ook zwaardere batterijen beschikbaar ?

tia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bluetooth uitschakelen helpt sowieso!

De batterij gaat jammer genoeg gewoon niet al te lang mee. Bij mij ook ongeveer 3 dagen, Bluetooth is dan echter wel uit en verder bel ik zo'n 2 uur bellen in die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

tsja de batterij is echt het grootste nadeel bij dit toestel, de mijne gaat binnenkort in de verkoop en er komt een nieuwe voor terug waarvan gegarandeert is dat de batterij op z'n minst 5 dagen mee gaat (inclusief bijbehorend belgedrag)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al eens gevraagd om die standaard irritante bestanden uit de v600 te verwijderen (wat niet kan omdat ze ge-locked zijn). er werdt toen door iemand geroepen, "kijk maar eens op deze site http://www.annemiekevanrosmalen.nl/tutorial-formatteren.rtf "

WERKT DUS NIET !!!,.......snap dat nou.

heeft iemand van jullie nou nog een idee wat wel werkt.

x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 15:53:
Er is al eens gevraagd om die standaard irritante bestanden uit de v600 te verwijderen (wat niet kan omdat ze ge-locked zijn). er werdt toen door iemand geroepen, "kijk maar eens op deze site http://www.annemiekevanrosmalen.nl/tutorial-formatteren.rtf "

WERKT DUS NIET !!!,.......snap dat nou.

heeft iemand van jullie nou nog een idee wat wel werkt.

x
Mm, die site werkt wel en ik kan t weten want t is mijn site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prove it !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 14 oktober 2004 @ 16:44:
tsja de batterij is echt het grootste nadeel bij dit toestel, de mijne gaat binnenkort in de verkoop en er komt een nieuwe voor terug waarvan gegarandeert is dat de batterij op z'n minst 5 dagen mee gaat (inclusief bijbehorend belgedrag)
Vertel eens meer over je nieuwe batterij dan, hoeveel Li Ion? :)

@ ---Viper---:

Probeer P2kman dan eens om die gelockte bestanden te verwijderen als het je niet lukt om te werken via die tutorial (die overigens wel werkt....).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

De nieuwe is geannuleerd, duurde mij te lang voordat die geleverd kon worden... dus zal het voorlopig nog even met mn v600 moeten stellen...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Kan iemand mij misschien helpen. Ik ben totaal nieuw hier en zie door de bomen het bos niet meer! Ik heb het volgende probleem. Door de zeer geringe opslagmogelijkheden van de sms-jes heb ik mijn V525 laten upgraden naar een V600. Dit omdat ik eigenlijk bijna alleen maar sms-jes verstuur en de hele dag alleen maar bezig was mijn in-en uitbox te legen.
De ellende is dat na de upgrade de woordenlijst bestaat uit Duitse woorden en hij dus alle Nederlandse woorden als nieuw ziet en opslaat. Nu is dit geheugen na 2 dagen al vol en moet ik hem de eerste woorden al opnieuw gaan leren :( Ik word gek!
De opslagcappaciteit van de in-en uitbox is wel vergroot en het scherm is vele malen mooier en ook de camera is beter, dus dat is mooi. Maar ik wil er een Hi sim only op zetten (nu pre-paid vodafone) maar als dit probleem blijft zal ik een abonnement met nieuwe fone moeten nemen en dat is zonde van het geld toch?
Ps, waar kan ik de uitleg vinden over het reageren op topics op deze site enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:09
Ik zal meteen even mijn eigen vraag beantwoorden want dat zal je altijd zien, ik heb het toch gevonden. In het schermpje waarin je je sms wilt typen (=nieuwe sms), druk je voordat je er iets intypt, op de menuknop drukken (de bovenste middelste dus). Dan ga je naar "invoer setup" en zet je de "Eerste Voorkeur" op : "iTap Nederlands" en that's it! Pfff! Blij toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet niet of het al in een van deze topics is opgemerkt, maar er komt een opvolger van de v600, de v620: http://www.phonescoop.com/phones/phone.php?p=592.

This update to the popular V600 sports a new black design and adds video capture and menu themes. Other key features include quad-band GSM, Bluetooth, VGA camera, changeable metal casing, and speakerphone."

Ziet er erg mooi uit dat zwarte design :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds een paar dagen een USB kabel inclusief Mortorola software (gekocht via het Internet, dus niet echt legaal). Het enige wat ik kan is foto's en mp3's met Mobile PhoneTools 3.11 naar mijn V600 kopiëren. Video (mpeg) bestanden herkent hij niet en het ergste is dat ik niet de bestanden op mijn V600 zie staan. Ik kan de foto's die ik met mijn toestel heb gemaakt niet overzetten naar mijn PC. Ik krijg dan meteen de melding:

Error on line 1, position 7

Nu heb ik gelezen dat het komt omdat de bestandsnamen van de plaatjes alleen alfanumeriek zijn of spaties bevatten. Dat is in mijn geval dus niet zo en ik heb géén idee hoe ik dit kan verhelpen. Iemand enig idee..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Never mind. Ik heb de oplossing al gevonden in de vorm van P2kman. Werkt PERFECT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svenneh
  • Laatst online: 08-09 21:34
(jarig!)
Ik heb de v600 niet zelf maar in de hoop dat jullie de oplossing weten waag ik toch maar een kans.
Een vriend van mij heeft sinds zaterdag de V600 met een 1jarig orange abbonement (€40 per maand).
Nu heeft hij een probleem namelijk : Hij kan maar 4 berichten in zijn inbox kwijt ?
Weet iemand waar dit aan ligt, want het lijkt me erg irritant.
Groetjes Svenneh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit klopt. De oudere softwareversies hebben dit. Een update hiervan kan geen kwaad, informeer eens bij een phonetoko of ze de phone niet kunnen upgraden, of koop een datakabel waarmee je dat zelf kunt doen. Anders is het misschien nog een oplossing om alle uitgaande berichten te verwijderen. Dat scheelt ook opslagcapaciteit.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2004 11:18 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvanhoe
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08-09 12:36
Aloha, ik heb een vraagje, waarvan ik niet weet of het specifiek voor deze telefoon geldt, maar goed..

Ik heb dus ook een V600, en nu wordt ik de laatste tijd gebeld door "onbekend gesprek/nummer". Als iemand je belt met een mobiele telefoon waarop nummerherkenning is uitgeschakeld, dan krijg je in beeld "prive gesprek". Maar wanneer krijg je nu "onbekend gesprek/nummer"? Als iemand je belt met een huistelefoon waar nummerherkenning staat uitgeschakeld? Het hangt namelijk steeds na 1 seconde op, zal wel iets van een stalker zijn, ik ben alleen benieuwd hoe diegene nu kan bellen met "onbekend gesprek/nummer". Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
  • Laatst online: 28-01 11:34
Weet iemand wanneer de 620 beschikbaar zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou het trouwens mogelijk zijn (ik weet niet of het al mogelijk is) om de camera ook als videocamera te gebruiken evt met andere software? iemand ervaringen ermee ofzo?

bedoel als ik een beetje zo simpel redeneer.. (het zal wel niet kunnen maar..)
als je de sluiter toch langer open laat staan of weet ik veel hoe, dan zou je da toch moeten kunnen capturen (bv ook als je foto gaat maken dan kan je ook bewegen en da registreerd ie toch ook?

zou dat dan niet kunnen worden opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kezand schreef op zondag 21 november 2004 @ 22:23:
[...]

Weet iemand wanneer de 620 beschikbaar zal zijn?
verwacht wordt Q4 van nog dit jaar. Dus de v620 moet binnenkort komen... Ik vind h'm wel mooier dan de v600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 23:10:
[...]

verwacht wordt Q4 van nog dit jaar. Dus de v620 moet binnenkort komen... Ik vind h'm wel mooier dan de v600
Misschien tijd voor een spin-off topic?

Verwijderd

Kezand schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:28:
[...]

Misschien tijd voor een spin-off topic?
ja ik denk ut, maar wie maakt een nieuw topic? Ik ben hier niet zo thuis op t.net, ik weet niet hoe je zo'n mooie OP maakt. /me is een fokker :P

• Kezand
MMMMMM.... Hier hebben ze hem op voorraad???

Voorraad???

Ik heb wat in elkaar geflanst (lees gejat)

Nieuwe topic V620

[ Voor 47% gewijzigd door Kezand op 25-11-2004 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doemaarwat
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-12-2022

doemaarwat

of zoiets dergelijks...

Ik heb me suf gezocht en niet kunnen vinden. Weet iemand of het mogelijk is om de keys te locken aan de buitenkant van de Motorola V600? Ik bedoel die volume keys die het profiel veranderen als je erop drukt als hij dicht is geklapt. In mijn broekzakt gaat nog wel eens het profiel of stil... en dat wil ik niet.

(nog maar een keer hier, want daar moest ik het plaatsen...)

De lock phone instelling onder security lijkt me niet degene die ik bedoel, want dan moet ik deze code invullen als de telefoon overgaat.

Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mn v525 laten fl*** naar v600 nu heb ik een fuctie IM??? Wat is dat?? En ik zoek nog leuke site's om mn v525@v600 te personaliseren zoals wallpapers,thema's, game's, video's? Weet iemand er 1 of meer tell me! Groetjes Nathalie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje

Als ik een persoon bel, hoor ik een tijdje helemaal niks. Dus bel persoon, maar hoor bijvoorbeeld ook niet eens de toon dat ie overgaat... als de persoon dan opneemt hoor ik nog niks... de persoon hoort mij wel.. als ik hem dan op handsfree zet hoor ik wel alles duidelijk..

maar het rare is.... als ik bv voicemail bel hoor ik het wel meteen...

iemand met zelfde probleem / oplossing?

nog iets..

heb een bluetooth headsetje, iemand voor elkaar gekregen dat je niet elke keer op nieuw moet connecten met headset (kweet niet eens of dat het mogelijk is) dus als ik headsetje aanzet dat hij hem automatisch connect...

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2005 @ 11:45:
Ik heb mn v525 laten fl*** naar v600 nu heb ik een fuctie IM??? Wat is dat?? En ik zoek nog leuke site's om mn v525@v600 te personaliseren zoals wallpapers,thema's, game's, video's? Weet iemand er 1 of meer tell me! Groetjes Nathalie
IM staat voor instant messaging. En voor wallpaers en andere dingen kijk eens hier.
http://howardforums.com/s...4&perpage=15&pagenumber=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Ok mensen ik heb een probleem en ik hoop dat jullie me kunnen helpen :)

Me vader heeft de volgende apparaten die hij wil gebruiken.

HP ipaq 2210
Motorola V600
Jabra BT-200

De bedoeling is om in de Ipaq via Contacts -> Dial via Bluetooth mensen te kunnen bellen die op zijn PDA staan.

Het eerste gekke wat ik tegen kwam is dat de PDA niet herkent dat het om een telefoon gaat. ( mijn computer overigens ook niet) Maar de telefoon van mijn Moeder ook een V600 word wel herkend als telefoon. :? (mischien oudere/nieuwere firmware :?(

Anyway. Het lukt me wel om te bellen via de Ipaq naar de V600 van me pa. Maar zodra de Jabra BT-200 zich er mee gaat bemoeien gaat het fout.

De headset connect met de telefoon dat gaat prima. Alleen kan ik nu niet meer bellen via Bluetooth door middel van de Ipaq. Dan zegt hij dat de service niet word ondersteund en zonder headset werkt het perfect :?

Iemand een idee wat het kan zijn? En hoe ik het kan laten werken.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil eigenlijk wel van mijn V600 af, iemand interesse om hem tegen een MPx200 te ruilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ The Otherside. Vrij simpel: De meeste (vooral oudere) bluetooth apparaten kunnen maar 1 vebinding maken. Je wil de v600 met 2 bleutooth apparaten verbinden dus dat zal niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb met 'Motomixer' een geinig liedje gemaakt, en die wil ik graag van m'n mobiel afhalen en op m'n computer afspelen. Als ik met bluetooth naar m'n audiomap ga staat hij er wel tussen, maar is het formaat .MIX. Bestaat er een programma om .MIX naar .MP3 of .WAV te converten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welk programme gebruiken jullie om de V600 te beheren vie bleutooth? ik kan alleen dat standaard progje gebruiken wat in winXP zit... Mobile phone tools vind mijn V600 niet :(

hebben jullie misschien een idee?

edit:
laat maar zitten :P ik heb al een tooltje weten te vinden ;) "Mobiledit" heet ie (voor mensen die ook zoiets zoeken :>)

nou een ander vraagje :P er komt hier in dit topic een paar keer een link voorbij, die verwijst naar een toturial voor het verwijderen van de standaard ringtones... maar die is dood :'(
heeft iemand dat bestand nog?? en eventueel online staan oid?
i hope so _/-\o_

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een motorola v600 met flash versie TRIPLETS_G_0B.09.38R.

In het onderstaande lijste kan je zien dat dat 1 van de nieuwste versies is. Maar ik kan toch maar 15 smsjes opslaan. Tenminste bij de 15 krijg ik een melding dat mn inbox vol zit.
Is het dan zo dat alleen in verie 09.9ER de optie zit om smsjes in je geheugen op te slaan i.p.v op je simkaart? Dit zou dan wel erg vreemd zijn. Of moet je iets instellen voordat hij gebruik maakt van het geuegen?

Changes in 09.1DR from 08.99R:
* Bluetooth activity is shown by an icon on the screen instead of messages such as "Bluetooth activated" or "Bluetooth searching".
* Longer battery life.
* Phone operations are faster.
* Some camera software bugs are fixed.

Changes in 09.9ER from 09.1DR:
* It is now possible to store up to 199 messages.
* Monopoly and Stuntman games remain.
* Additional bugs in camera software are fixed.
* Improved video playback quality.

Changes in 09.1FR_A1 (MSS) from 09.9ER:
* Support for new hardware
* Solves additional camera bugs.

Changes in 09.35R from 09.1FR_A1
* Louder video playback volume
* Icon of HOMEZONE when service provider has 2 numbers in the same SIM.
* Seem to be a problem uploading java games
* Little Icon beside the Network signal different (3 pages one over another)

Changes in 09.38R (MULTIFLASH) from 09.35R
*Phone itself rings when connected to Bluetooth

Changes in 09.45R (MULTIFLASH) from 09.38R (MULTIFLASH)
*Faster saving of pictures made with camera.
* Phone operations are faster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nanax
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:07

Nanax

Ik ben sjaak niet

Topicstarter
:p jammer dat je dan niet gelijk de nieuweste versie er op gefietst hebt. maar ja je moet nog het een en ander veranderen. Dit is wat makkelijker buiten GoT om uit te legen, dus voeg me maar toe aan msn als je hulp nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Nanax schreef op vrijdag 08 april 2005 @ 16:18:
:p jammer dat je dan niet gelijk de nieuweste versie er op gefietst hebt. maar ja je moet nog het een en ander veranderen. Dit is wat makkelijker buiten GoT om uit te legen, dus voeg me maar toe aan msn als je hulp nodig hebt
Inderdaad :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1 2 3 Laatste