• Kezand
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-01 11:34
Motorola V620

Afbeeldingslocatie: http://212.213.255.72/keepthls/pics/motorola/mov620_00.jpg

Welkom
Welkom in de topic over de Motorola V620
Specificaties

Afmetingen
  • 87x47x23mm
Gewicht
  • 116 gram
Kleur
  • Zwart
Scherm (intern)
  • TFT
  • 260.000 kleuren
  • 176 x 220 pixels
Scherm (extern)
  • TFT
  • Monochroom
  • 96 x 32 pixels, 2 lijnen
Camera
  • 640 x 480 pixels
  • digitale zoom
  • Nachtmodus
  • Resoluties: 640 x 480, 320 x 240, 160 x 120
  • Resolutie video: 176 x 144 pixels
  • Soort: VGA camera
Verbindingen
  • Quad band
  • Bluetooth
  • GPRS
  • USB
  • Modem
  • Synchronisatie
Messaging
  • SMS
  • MMS
  • Email Pop3,SMTP,IMAP4
  • EMS
  • Video MMS
  • T9
Overig
  • Flip model
  • 24-tones polyfonische ringtones
  • Dynamisch geheugen 5mb
  • Trilfunctie
  • Easy Text Input (T9)
  • MPEG speler
Meer Pics :)

Pics V620

[ Voor 9% gewijzigd door Kezand op 25-11-2004 19:31 ]

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

offtopic:
Hmm ja leuke TS, maar wat wil je er mee?

Goed, leuk ding, maar lijkt te veel op de V600, dus wat is nu precies het voordeel van de V620?

*kuck*flash*kuch*

• Kezand
proller schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:25:
offtopic:
Hmm ja leuke TS, maar wat wil je er mee?

Goed, leuk ding, maar lijkt te veel op de V600, dus wat is nu precies het voordeel van de V620?

*kuck*flash*kuch*
* Aantal kleuren is hoger 256k vs 65k
* Video op neem functie

En de kleur maar daar moet je van houden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Kezand op 25-11-2004 22:24 ]

• Nik

Nik

Resolutie is niet hoger!

Resolutie != kleur

Oftwel, meer kleuren, maar géén betere resolutie.

En waar haal jij het feit vandaan dat hij video opneemt? Zie dat nergens in de startpost staan?

• Kezand
Er staat Resolutie video: 176 x 144 pixels
Met verkeerde been uit bed? :?

[ Voor 58% gewijzigd door Kezand op 25-11-2004 22:30 ]

Verwijderd

kheb mn v600 geflashed naar v620 best leuk..
menus sneller, camera reageert sneller, (??beter bereik?? heb op mn werk nooit bereik gehad nu 1 streepje :P)

maar vraagje..

zit er nu ook een andere camera in of? want is da eigenlijk mogelijk om v600 camera ook een opneem functie te geven? bedoel alls je foto gaat maken zie je ook beeld.. dus zou da nie opgenomen kunne worden? zal wel nie maar waarom eigenlijk nie...

thnx anyway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Kezand schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:23:
offtopic: hij moest nog gaan slapen, sesamstraat was al lang afgelopen, heb je wel eens he })

Er kan inderdaad video mee worden opgenomen. Iemand die al iets over bluetooth protocollen voor dit toestel heeft gevonden? En dan gaat het mij met name om de versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Hij staat nu op de site van Motorola

Officiële Info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

Kezand schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:23:
Nee hoor, maar mijn V600 heeft ook een video speler. Dacht dat dat bedoeld werd misschien. :)

Voor de rest leuke upgrade hoor!

offtopic:
DEXTOR zou je mij even kunnen mailen? Er staat geen mailadres in jouw profiel, maargoed, heb even een vraag voor je 8)

[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 29-11-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan h'm al bij typhone.nl kopen. Met een vodafone 150 abbo (1 jaar) is ie maar 76 EUR :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Waarom staat de V620 goedkoper dan de V600???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kezand schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:39:
Waarom staat de V620 goedkoper dan de V600???
denk dat de v600 nog maar weinig wordt geproduceerd aangezien de opvolger er al is. Ik denk ook dat iedereen die de keuze had tussen v600 en v620, voor de v620 zou gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:03:
menus sneller, camera reageert sneller, (??beter bereik?? heb op mn werk nooit bereik gehad nu 1 streepje :P)

maar vraagje..

zit er nu ook een andere camera in of? want is da eigenlijk mogelijk om v600 camera ook een opneem functie te geven? bedoel alls je foto gaat maken zie je ook beeld.. dus zou da nie opgenomen kunne worden? zal wel nie maar waarom eigenlijk nie...

thnx anyway
Toevallig ook betere batterijlevensduur gekregen met die flash? En nog meer leuke extra's? Dan ga ik hem ook even flashen denk ik...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Dubbel

[ Voor 134% gewijzigd door Ebayzo op 01-12-2004 21:16 ]

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm kheb nog wel wat bugjes... maar schijnt da die eruit gaan als je nog een keer flasht.. maar moment eigenlijk geen tijd voor...

check anders howardforums effe daar staat een en het ander..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand de v620 al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:50:
hmm kheb nog wel wat bugjes... maar schijnt da die eruit gaan als je nog een keer flasht.. maar moment eigenlijk geen tijd voor...

check anders howardforums effe daar staat een en het ander..
Inmiddels weer een week terug naar v600 software. Vond hem maar buggy...veel gekloot voor weinig extra's.

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar plakt vodafone haar stikkertjes op clamshells? Dit vindt ik dus echt zo lelijk:

Afbeeldingslocatie: http://www.telefon.de/images/big/motorola_v600_vf.jpg

Waarom zo'n kutstickertje op het klepje? Doen andere providers dit ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik heb die stickertjes ook nooit helemaal begrepen... volgens mij halen ze daarmee alleen de waarde omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Ik geloof dat hij bij iedereen nog in pre-order staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit, nu de samsung d500 uit is weet ik het niet meer. De D500 heeft een mooi design en veel features maar ik vindt de clamshell telefoons altijd wel cool van motorola. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik

Nik

wicher schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:02:
Ik heb die stickertjes ook nooit helemaal begrepen... volgens mij halen ze daarmee alleen de waarde omlaag.
Is gewoon reclame voor Vodafone :P Laat ze lekker :z

* Nik heeft logo er al lang afgehaald met een bot mesje. (V525 that is, zie ook V525 topics voor mensen die dit ook gedaan hebben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:43:
shit, nu de samsung d500 uit is weet ik het niet meer. De D500 heeft een mooi design en veel features maar ik vindt de clamshell telefoons altijd wel cool van motorola. :|
Tussen die 2 zit ik ook te twijfelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kezand schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:07:
[...]

Tussen die 2 zit ik ook te twijfelen :)
:D, k mooi ben ik niet de enigste. Waarom twijfel jij?

Voor de D500 moet ik wel wat meer centjes neer leggen, maar hij is wel super vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
De D500 ziet er heel erg mooi uit, de V620 ook wel, maar qua specs echt totaal niet (!) te vergelijken... De D500 is qua specs echt heer en meester en het kan ook niet anders want Motorola loopt qua toestellen echt achter, te Amerikaans en nooit eens iets spectaculairs, op de MPX na misschien dan, maar die moet nog uitkomen en dan is ie alweer verouderd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Le0032 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:50:
De D500 ziet er heel erg mooi uit, de V620 ook wel, maar qua specs echt totaal niet (!) te vergelijken... De D500 is qua specs echt heer en meester en het kan ook niet anders want Motorola loopt qua toestellen echt achter, te Amerikaans en nooit eens iets spectaculairs, op de MPX na misschien dan, maar die moet nog uitkomen en dan is ie alweer verouderd...
ja maar voor de D500 moet je ook wat meer bijleggen. Vind het juist wel cool om een Amerikaans gehyped merk telefoon te hebben. In europa loopt iedereen met die kont telefoons van nokia. En ook veel samsung (geen kont merk btw :) ), motorola haast niet.

Ik vindt clamshells altijd wel cool, maar dat komt waarschijnlijk omdat iedereen in de states met die dingen loopt. Maarja in de states hebben ze ook allemaal verschillende protocollen. Moto heeft haar eigen protocol IDEN met PTT mogelijkheid etc... En dan hebben wij allemaal weer niet.

Maar voor functionaliteit kan je idd beter voor de D500 gaan. Qua design is het appels met peren vergelijken :+ Hangt er vanaf of je je een flip of slide phone wilt. En ik ben er nog niet uit, maar ik neig toch iets meer naar de D500 op ut moment

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:19:
[...]

:D, k mooi ben ik niet de enigste. Waarom twijfel jij?

Voor de D500 moet ik wel wat meer centjes neer leggen, maar hij is wel super vet
De V620 voor het design.

De D500 voor de performance.

Ik vind de V620 er veel cooler uit zien. En de D500 best wel lelijk maar die 1.3 megapixels vind ik behoorlijk vet! Heb nu de nokia 6230 dus met de V620 belijf ik gelijk qua specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op gsm.nl krijg je de v620 gratis bij elk abbo. heeft iemand ervaring met deze site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keep it Cool
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-01-2024
Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:03:
maar vraagje..
thnx anyway
Heb de V550 naar de V620 geflashed werkt inderdaad prima menu's zijn grafisch mooier.
De opneem functie van de camera om een film te maken werkt hier wel maar ik ben dan uit gegaan van de V550 waar dat standaard al inzat.
Ik had trouwens alleen een engelstalige versie ter beschikking maar het werkt inderdaad prima, of de menu's echt sneller werken .... geen idee ik zelf merk weinig verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:47:
op gsm.nl krijg je de v620 gratis bij elk abbo. heeft iemand ervaring met deze site?
Volgens mij zijn ze niet gratis. Maar weten ze de prijs nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kezand
Kreeg net een mail van BC dat zij hem vanaf week 52 of week 1 waarschijnlijk konden leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
Ben sinds 1 week in het bezit van de V620. Ben op zoek naar de instellingen voor o.a. wap. Voor de V620 staan ze niet op de site. Of kan ik de instellingen van de V600 gebruiken?
Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:37:
Hallo,
Ben sinds 1 week in het bezit van de V620. Ben op zoek naar de instellingen voor o.a. wap. Voor de V620 staan ze niet op de site. Of kan ik de instellingen van de V600 gebruiken?
Wie kan me helpen?
ik kan je niet helpen... Maar jij mij wel :P

Waar heb je dat ding gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij typhone kun je hem bestellen. Hun site is www.typhone.nl. Een perfecte internetwinkel. Had mijn orange-abonnement verlengt, toestel kreeg ik gratis.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:37:
Hallo,
Wie kan me helpen?
Wat dacht je van de site van Orange of de klantenservice? Je kunt via My Orange (ofzo) toch gewoon die instellingen opvragen? Ik neem aan dat de menustructuur nauwelijks afwijkt van die in de v600, dus wanneer je niet kunt vinden wáár je het moet instellen kun je het ook voor dat model opzoeken. Lijkt mij dan.

Verwijderd

Heb Orange gebeld en deze verwijzen naar standaardinstellingen omdat ze de instellingen voor de V620 nog niet hebben, evenals motorola. Kan nog wel 2 maanden duren. Kan ook geen webserver downloaden want ik kan geen webservers verwijderen van het toestel. Ze zijn voor geprogrammeerd. Kan hooguit 1 webserver aanpassen. Heb ik ook nog zoiets als een bluetoothstick erbij gekocht. Da's helemaal feest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site voor ik 3gp filmpjes kan downe zodat ik ze met me datakabel erop kan zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt het aan mij of zitten de opneem / ophang knoppen andersom dan wat gebruikelijk is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent te veel nokia gewendt.

ophangen links aannemen rechts is ouds her moto traditie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk het knoopie doorgehakt, en de V620 bestelt... krijg um waarschijnlijk woensdag binnen...zijn nog niet veel mensen die um hebben volgens mij, veel v600 flashers in dit topic, maar weinig mensen met een V620.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is volgens mij ook gewoon een V600, maar dan zwart en een software update. Of zie ik dat verkeerd? Vind zwart overigens wel mooi, heb nog overwogen een face plate aan te schaffen in het zwart, maar ik vond de prijzen wat te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Is V620 trouwens weer zo lomp en zwaar als de V600? * Ebayzo is V600 bezitter...

De V600 valt me namelijk een beetje tegen qua gewicht. Ook is hij totaal NIET krasbestendig. Mijn schermpje heeft al dik veel krassen dankzij het toetsenbordje :( Ik zit helaas nog 1,5 jaar vast aan mijn abbo dus voorlopig komt er nog geen nieuwe. Mischien dat ik wel even een el-cheapo telefoontje haal bij een prepaidje en daar dan mijn abbo in prop...

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe krijg ik de beltonen via Bluetooth op mijn foon bij het gebruik van windowsXP?

obex push system las ik ergens , maar dit is nergens te vinden, en dit ligt volgens mij aan het XP SP2 os.

ik wil namenlijk de CTU beltoon van 24 op me foon.... :D

bij voorbaat dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:25
Gewoon, via Obex File Transfer. Op je MP3'tje doe je Kopiëren naar > Bluetooth > Meer apparaten en daar je telefoon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gedaan, maar krijg na paar minuten een time-out als ik op me foon accepteren heb gekozen... zou het kunnen zijn dat die mp3 aan bepaalde eigenschappen moet voldoen?

stereo/mono , bitrate ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Nee, lijkt me niet. Heb je wel gepaird met je PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alles is gepaired, ik kan ook gewoon de telefoon kiezen, en krijg dan na een minuut of 2 de melding op de foon of ik obex file transfer wil toestaan, ik kies ja, en dan geeft me pc 2 mins daarna weer de melding dat het is mislukt omdat de telefoon niet reageert ofzo... vreemd want me foon vraagt zelf of ik die transfer wil toestaan....

edit:
vraag niet hoe, maar het werkte opeens, alles opnieuw gepaird, en direct verstuurd, werkt., vreemd maar ik ben tevree, voor de rest , echt een super-phone!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Soms helpt je telefoon opnieuw aanzetten ook wel eens :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mobiledit! is trouwens rete kewl programma om je foon een beetje te managen, contacts adden, ringtones wallpapers uploaden, sms'jes maken op je comp en dan versturen met je foon.

en dit alles via BT , dus zodra ik me huis in loop staan ze in verbinding, best relaxt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Heb je Motorola Mobile Phone Tools? Da's ook een erg handig programma :). Linkje naar Mobiledit trouwens :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.mobiledit.com/

mobile phone tools? klinkt handig, dat wil ik wel hebben...linkje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Hmm, het is niet gratis te verkrijgen, ik denk niet dat ik je via de legale weg kan helpen. Het is wel het officiële Motorola programma om je telefoon te beheren, en het werkt prima.

[ Voor 34% gewijzigd door MarcoC op 20-01-2005 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MarcoC schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:38:
Hmm, het is niet gratis te verkrijgen, ik denk niet dat ik je via de legale weg kan helpen. Het is wel het officiële Motorola programma om je telefoon te beheren, en het werkt prima.
ik meende dat de allereerste MPT versie wel freeware geworden is (meen v1.2.3) je hebt hem ook nodig als je gaat updaten naar de nieuwere versie, maar die is geen freeware zoals gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ken het nergens ff zo gauw vinden, maar een sms melding , ken je daar ook een eigen deuntje aan toevoegen?

ik leer steeds meer, maar vergeet iedere keer waar k wat ook alweer in kon stellen, menuutjes zijn niet echt logisch vind ik.

telefoon is wel dik toppie, gister 2 x op mun bek gegaan met de brommer met al die ijzel, en hijs nog helemaal heel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij zat MPT bij de datakabel gekocht @ belcompany.
Is wel origineel Motorola, Prijs was rond € 31,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
Toch vaag dat dit toestel met betere specs goedkoper is dan de v600...scheelt een 80 euro in de losse prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:45
Mijn vriendin heeft een V620 gekocht en ik zit er ook hard over te denken, alleen vind ik wel iets vreemds. Als ik een foto neem op 640x480 zie ik die gewoon normaal in het "preview" scherm maar als ik deze koppel aan een persoon in het telefoonboek krijg ik maar een klein stukje van de foto te zien en niet de hele foto. Stel ik wat fouts in? Ook als ik de foto selecteer bij multimedia krijg ik niet de hele foto op mijn scherm. Erg vreemd! Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ik schop even het topic omdat ik benieuwd ben of iemand een oplossing heb, ik wil deze telefoon volgende week halen of een Nokia 6230, dus ik ben benieuwd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alle telefoons tonen standaard een kleinere versie van een foto als picture ID. Voor smartphones bestaan er applicaties om de foto's fullscreen te tonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 21:05:
Alle telefoons tonen standaard een kleinere versie van een foto als picture ID. Voor smartphones bestaan er applicaties om de foto's fullscreen te tonen.
Het gaat mij niet om het picture ID, als ik gewoon foto's bekijk op de telefoon krijg ik ze niet goed op het scherm, ook niet met zoomen. Heel erg vreemd, ik zal even proberen om een foto te maken van de display, das misschien duidelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordz.
  • Laatst online: 27-06 17:34
Ik wil binnenkort denk ik de v620 ook gaan halen. Het goedkoopste is denk ik bij gsmhut de telefoon voor 250 euro te bestellen en via een andere site, gsmeasy oid, een losse sim te kopen. Hebben al meer mensen dit gedaan of uitgezocht ? :)

Arch Linux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Ik heb hem vanmiddag opgehaald, want ik wilde BlueTooth om te kunnen syncen met mijn PowerBook, jammer alleen dat dat dus niet werkt... Nouja dan kan ik er altijd de headset en carkit nog mee lastig vallen. :)

Best een leuk ding, maar en sich vind ik telefoons nou niet dermate interessant dat ik er hele verhalen over ga tikken. :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
Weet iemand al wanneer de opvolger komt ? (V635)
Als het goed is kwam die in de eerste helft van 2005 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leuk stukkie software voor elke tel. met Bluetooth...ik heb het even getest en het werkt wel aardig.

zodra je phone in bereik is van je pc wordt je pc unlocked, en andersom...via bluetooth.

http://www.bluetoothshareware.com/lockitnow.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 19:37
vraag me af of deze actie wel klopt:

http://www.e-messenger.nl...es/imagespage3/art_24.jpg

Hij staat ook in de folder van Belcompany trouwens.

Een V620 met 1 jarig Orange 12,50, is niet duur natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P.K. schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:23:
vraag me af of deze actie wel klopt:

http://www.e-messenger.nl...es/imagespage3/art_24.jpg

Hij staat ook in de folder van Belcompany trouwens.

Een V620 met 1 jarig Orange 12,50, is niet duur natuurlijk :)
Lijkt me een zet- of drukfout... Anders is het zeker een mooie aanbieding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxster4th
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20-12-2023

Maxster4th

.....are YOU kiddin' me..

Het is een zetfout. Ik heb net gebeld met de klantenservice en het moet een Orange 22,50 2jarige abonnement zijn. Best jammer, ik had al een aardige deal met m'n pa afgesloten: hij het abonnement, ik de telefoon voor een zacht prijsje.

Succes is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan de folder nog uitpluizen om te kijken of er wel ergens "onder voorbehoud van zet- en drukfouten" o.i.d. staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:24:
Je kan de folder nog uitpluizen om te kijken of er wel ergens "onder voorbehoud van zet- en drukfouten" o.i.d. staat...
En dat staat er jammer genoeg, achterste pagina linksonder geloof ik ;(. Vond dat de aanbieding al mooi op tijd kwam, gezien mn telefoon het heeft begeven, maar helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Det0w, hoe heb jij het geheel aan de praat gekregen met mobiledit? Bij mij vindt ie geen telefoon. Ik dacht dat het kwam doordat ik geen connectie kan maken als bluetooth serial poort, maar gezien jij het wel aan de praat hebt is dat het niet. Vertel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eerst gewoon me tel met mun comp gepaired... en dan zoeken met mobiledit!.

en je tel ff op discoverable zetten (vind mij) , zodat je 60 seconde zichtbaar bent.

werkte bij mij gewoon in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ja hier nu ook, was iets met deze computer. Bluetooth drivers opnieuw installeren en nu vond iet het wel :)

Zijn er hier overigens mensen met een bluetooth carkit? Zo ja, klagen mensen over echo bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Floris schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:14:
Ik heb hem vanmiddag opgehaald, want ik wilde BlueTooth om te kunnen syncen met mijn PowerBook, jammer alleen dat dat dus niet werkt... Nouja dan kan ik er altijd de headset en carkit nog mee lastig vallen. :)

Best een leuk ding, maar en sich vind ik telefoons nou niet dermate interessant dat ik er hele verhalen over ga tikken. :)
Eindelijk 12 februari de knoop doorgehakt en een Moto V620 gekocht; hoewel de agenda niet wil samenwerken met iCal en het telefoonboek niet met AdressBook was ik verder erg tevreden over het toestel. De BT headset werkt vrij aardig en is eenvoudig op te laden, geluidskwaliteit is bovendien prima.

Grote nadeel: Het toestel is in trek! Ik werd veel aangesproken door mensen die het een mooi toestel vonden en zich afvroegen welke het is, van welk merk en er even mee willen spelen. Die chromen rand in combinatie met het matzwarte toestel maakt hem schijnbaar interessant. Dermate interessant dat iemand hem van mij heeft gejat toen ik in Frankrijk in een funiculair stond (een soort trammetje).

Ik heb inmiddels op eBay.de een nieuwe besteld, want mijn oude toestel is eenvoudigweg te gaar om nog een jaar mee te gaan. Voor nog geen € 220,- heb je een nieuw toestel, in ongeopende verpakking! Ik vond dat nog wel meevallen en hoewel ik ook naar een RAZR V3 heb gekeken, vond ik het prijsverschil van minstens €140 te groot. Ik heb overigens gezien dat een headset+lader rustig voor 50-60 euro weggaat, dus ik denk dat ik de mijne maar ga aanbieden; aan 2 headsets heb ik immers ook niks...

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit is het eerste mobiele toestel waar ik tevreden over ben, super solide. en als ik dan toch met nadelen moet komen:

als je um in je zak hebt , met een beetje zand ofzo, en je open je foon, dan komen er door het zand krasjes op je buitenste scherm. (ja, ik weet het, daar ken die foon weinig aan doen)

en BT kan niet langer dan 60 seconde op discoverable staan...

voor de rest echt te mooi, alleen de 635 heeft als extra een leuke optie om een geheugenkaartje te plaatsen voor mp3, maar die is dus nog niet leverbaar, en moto kennende duurt dat ook nog wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby
  • Laatst online: 17-01-2022

Herby

Stalknecht

Ik heb dus het probleem met deze foon dat zodra er een foto wordt gemaakt deze er prima uitziet. Maar zodra ik hem dan opsla en wil bekijken is hij helemaal bewogen. De preview is echter wel goed! Iemand een idee hoe op te lossen?

Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie telefoon.. ga hem denk ik ook kopen (Via marktplaats enz. zijn ze te koop voor €199,-).
Maar is deze telefoon wel sneller qua menu's enz. als de Motorola V525? Dat was me vroige telefoon (Nu kapot) en die was heel erg traag, vooral als je je gemaakte foto's wou bekijken.

Heeft iemand trouwens ook een foto die die kan posten gemaakt met een V620?
Die V635 is ook erg mooi (Met 1.3 MP) :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Ik heb ook een vraagje over deze telefoon, ik heb er een Jabra BT200 bluetooth headset, deze werkt prima met de V620. Maar als deze gekoppeld is met de telefoon dan gaat de beltoon op een "standaard ring ring" toon en niet meer op mijn MP3'tje. Als ik dan in het profiel kies voor het MP3'tje krijg ik alleen een piep en geen MP3..

Ik heb ook nog een andere headset geprobeerd, maar deze heeft precies hetzelfde.
Heeft iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Probleem 2 gevonden.. Ik denk niet dat de software erg ok is van deze telefon.

Als ik bij video een nieuwe video opneem probeert hij het op te slaan, dat gaat goed maar af en toe komt er melding "Geheugenfout" en als ik 'm dan probeer af te spelen krijg ik "Bestand Beschadigd"

Als ik dan de telefoon uitzet en weer aanzet gaat het wel goed.

Wellicht iemand hier een idee over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

probleem #1 heb je bij elke BT telefoon last van voor zover ik weet. #2 heb ik geen last van, dat zou aan je firmware kenne liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:59:
probleem #1 heb je bij elke BT telefoon last van voor zover ik weet. #2 heb ik geen last van, dat zou aan je firmware kenne liggen.
Probleem 1 had ik niet bij mijn SE T610, daar bleef de beltoon gewoon hetzelfde, er kwam wel een nieuw profiel maar die kon ik aanpassen en dat mis ik dus op de V620.
Ik ga vandaag maar even langs KPN, kijken of er nieuwe software inkan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo ik heb nu sinds 3 dagen de v620 (prima toestel) moest ff zoeken voor de juiste instellingen vwb email> ben nog op zoek naar de instellingen voor internet > als iemand mij daarmee kan helpen
maar de hoofd vraag
kan iemand mij uitleggen hoe de bluetooth headset hb820 moet worden aangeloten als ik ga zoeken vind hij hem niet (houd 2 sec ingedrukt, headset lamp gaat knipperen ,vervolgens zoeken op toestel maar vind niets )
wat doe ik fout??
alvast bedankt voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Iemand al het probleem van de foto's ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Nee, heb wel een probleem met mijn Duitse verkoper mogen ervaren... Wel betaald, geen toestel :(

Ik moet bekennen dat als ik nu opnieuw een toestel moet aanschaffen het niet weer een V620 zou worden, niet door die verkoper overigens. Mijn vriendin heeft ook wel een V620 en het SMSen vind ik irritant, er passen ook bizar weinig berichtjes in de telefoon. :/

(Ik dacht aan een MPx200, hoewel dat draait op windowze, hopende dat deze dan minstens nog BlueTooth (2) zou hebben, maar dat heeft hij niet. Dus die wordt het ook niet... Ik zoek verder.)

[ Voor 25% gewijzigd door Floor-is op 24-04-2005 14:32 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Met een bluetooth dongle en software zijn je smsjes zo gebackupped hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

HerbyNL: Ik heb BT in mijn laptop, helaas geen software die werkt met de V620 gevonden toen ik mijn 620je nog had... Het schijnt dat er wel iets is dat moet werken, maar zonder 620 is het moeilijk testen ;)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Floris schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:26:
[...]

Eindelijk 12 februari de knoop doorgehakt en een Moto V620 gekocht; hoewel de agenda niet wil samenwerken met iCal en het telefoonboek niet met AdressBook was ik verder erg tevreden over het toestel. De BT headset werkt vrij aardig en is eenvoudig op te laden, geluidskwaliteit is bovendien prima.
Nieuwe telefoon is binnen \o/

Ik weet niet of het de upgrade naar Tiger (nieuw OS voor mijn Apple PowerBook) is of een nieuwere firmware van de telefoon ofzo, maar ik kan nu mijn adresbook syncen. :)

Jammer dat de Duitsche verkoper een incompleet en niet geheel nieuw toestel heeft opgestuurd, maar omdat het zo vre-se-lijk lang heeft moeten duren ga ik het toestel niet meer terug sturen. Wel krijgt de verkoper een niet al te positieve feedback op eBay (eind februari gekocht, 2e week mei leveren, incompleet -geen BT headset- en niet nieuw :( ) Maarrr ik kan weer bellen :)

PS Ben ik de enige die hier nog reageert? :P
Ohja Herby: Ik heb nu dat mijn 'camera' soms gewoon echt crap produceert als ik naar de preview kijk, maar als ik het opsla is de foto wel weer prima. Dus precies andersom dan wat jij hebt... Interessant niet? :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Floor-is op 12-05-2005 03:19 ]

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is

Floor-is

5.2

Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:17:
hallo ik heb nu sinds 3 dagen de v620 (prima toestel) moest ff zoeken voor de juiste instellingen vwb email> ben nog op zoek naar de instellingen voor internet > als iemand mij daarmee kan helpen
maar de hoofd vraag
kan iemand mij uitleggen hoe de bluetooth headset hb820 moet worden aangeloten als ik ga zoeken vind hij hem niet (houd 2 sec ingedrukt, headset lamp gaat knipperen ,vervolgens zoeken op toestel maar vind niets )
wat doe ik fout??
alvast bedankt voor de reactie
Je moet dat knopje op de headset nog een stuk langer inhouden dan 2 seconden die in het boekje is aangegeven. Op een gegeven moment (bij mij na ±10 tellen) gaat het lampje continue branden: dan is het tijd om te gaan pairen. :)

Ik kan je (nog) niet helpen met de internet-instellingen, daar ben ik nog maar niet aan begonnen.

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herby

Herby

Stalknecht

Haha ik kom ook maar even dit topic verlichten. Het is niet mijn foon maar mijn vriendin heeft software om de smsjes te backuppen en dat gaat prima (via BT) Als je nog niet hebt wil het wel even voor je navragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
Heb het toestel nu een paar dagen. In de opruiming bij tellme. Uitlopend model ofzo hadden ze het over ivm met de nieuwe 635. Moet zeggen dat het een geweldig toestel, stukken beter als me sony ericsson T630.

Motorola is echt een grote stap vooruit, ik snapte hem gewoon in 1x :+
Kan mensen deze telefoon tot nu toe echt aanraden, bijna net zo degelijk als me 6310i _/-\o_
Pagina: 1