Motorola V620 | |
![]() | |
Welkom | |
Welkom in de topic over de Motorola V620 | |
Specificaties | |
Afmetingen
Pics V620 |
[ Voor 9% gewijzigd door Kezand op 25-11-2004 19:31 ]
Motorola V620 | |
![]() | |
Welkom | |
Welkom in de topic over de Motorola V620 | |
Specificaties | |
Afmetingen
Pics V620 |
[ Voor 9% gewijzigd door Kezand op 25-11-2004 19:31 ]
* Aantal kleuren is hoger 256k vs 65kproller schreef op donderdag 25 november 2004 @ 19:25:
offtopic:
Hmm ja leuke TS, maar wat wil je er mee?
Goed, leuk ding, maar lijkt te veel op de V600, dus wat is nu precies het voordeel van de V620?
*kuck*flash*kuch*
[ Voor 3% gewijzigd door Kezand op 25-11-2004 22:24 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Kezand op 25-11-2004 22:30 ]
Verwijderd
offtopic: hij moest nog gaan slapen, sesamstraat was al lang afgelopen, heb je wel eens heKezand schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:23:
Er staat Resolutie video: 176 x 144 pixels
Met verkeerde been uit bed?
Nee hoor, maar mijn V600 heeft ook een video speler. Dacht dat dat bedoeld werd misschien.Kezand schreef op donderdag 25 november 2004 @ 22:23:
Er staat Resolutie video: 176 x 144 pixels
Met verkeerde been uit bed?
[ Voor 20% gewijzigd door Nik op 29-11-2004 12:09 ]
Verwijderd
denk dat de v600 nog maar weinig wordt geproduceerd aangezien de opvolger er al is. Ik denk ook dat iedereen die de keuze had tussen v600 en v620, voor de v620 zou gaan...Kezand schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:39:
Waarom staat de V620 goedkoper dan de V600???
Toevallig ook betere batterijlevensduur gekregen met die flash? En nog meer leuke extra's? Dan ga ik hem ook even flashen denk ik...Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:03:
kheb mn v600 geflashed naar v620 best leuk..
menus sneller, camera reageert sneller, (??beter bereik?? heb op mn werk nooit bereik gehad nu 1 streepje)
maar vraagje..
zit er nu ook een andere camera in of? want is da eigenlijk mogelijk om v600 camera ook een opneem functie te geven? bedoel alls je foto gaat maken zie je ook beeld.. dus zou da nie opgenomen kunne worden? zal wel nie maar waarom eigenlijk nie...
thnx anyway
Default blanke hetero
[ Voor 134% gewijzigd door Ebayzo op 01-12-2004 21:16 ]
Default blanke hetero
Verwijderd
Inmiddels weer een week terug naar v600 software. Vond hem maar buggy...veel gekloot voor weinig extra's.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:50:
hmm kheb nog wel wat bugjes... maar schijnt da die eruit gaan als je nog een keer flasht.. maar moment eigenlijk geen tijd voor...
check anders howardforums effe daar staat een en het ander..
Default blanke hetero
Verwijderd
Ik geloof dat hij bij iedereen nog in pre-order staat.Verwijderd schreef op woensdag 08 december 2004 @ 15:13:
heeft iemand de v620 al?
Verwijderd
Is gewoon reclame voor Vodafonewicher schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:02:
Ik heb die stickertjes ook nooit helemaal begrepen... volgens mij halen ze daarmee alleen de waarde omlaag.
Tussen die 2 zit ik ook te twijfelenVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 16:43:
shit, nu de samsung d500 uit is weet ik het niet meer. De D500 heeft een mooi design en veel features maar ik vindt de clamshell telefoons altijd wel cool van motorola.
Verwijderd
Verwijderd
ja maar voor de D500 moet je ook wat meer bijleggen. Vind het juist wel cool om een Amerikaans gehyped merk telefoon te hebben. In europa loopt iedereen met die kont telefoons van nokia. En ook veel samsung (geen kont merk btwLe0032 schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 18:50:
De D500 ziet er heel erg mooi uit, de V620 ook wel, maar qua specs echt totaal niet (!) te vergelijken... De D500 is qua specs echt heer en meester en het kan ook niet anders want Motorola loopt qua toestellen echt achter, te Amerikaans en nooit eens iets spectaculairs, op de MPX na misschien dan, maar die moet nog uitkomen en dan is ie alweer verouderd...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2004 23:08 ]
De V620 voor het design.Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 17:19:
[...]
, k mooi ben ik niet de enigste. Waarom twijfel jij?
Voor de D500 moet ik wel wat meer centjes neer leggen, maar hij is wel super vet
Heb de V550 naar de V620 geflashed werkt inderdaad prima menu's zijn grafisch mooier.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 23:03:
kheb mn v600 geflashed naar v620 best leuk..
menus sneller, camera reageert sneller, (??beter bereik?? heb op mn werk nooit bereik gehad nu 1 streepje)
maar vraagje..
zit er nu ook een andere camera in of? want is da eigenlijk mogelijk om v600 camera ook een opneem functie te geven? bedoel alls je foto gaat maken zie je ook beeld.. dus zou da nie opgenomen kunne worden? zal wel nie maar waarom eigenlijk nie...
thnx anyway
Volgens mij zijn ze niet gratis. Maar weten ze de prijs nog niet.Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2004 @ 15:47:
op gsm.nl krijg je de v620 gratis bij elk abbo. heeft iemand ervaring met deze site?
Verwijderd
Verwijderd
ik kan je niet helpen... Maar jij mij welVerwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:37:
Hallo,
Ben sinds 1 week in het bezit van de V620. Ben op zoek naar de instellingen voor o.a. wap. Voor de V620 staan ze niet op de site. Of kan ik de instellingen van de V600 gebruiken?
Wie kan me helpen?
Verwijderd
Wat dacht je van de site van Orange of de klantenservice? Je kunt via My Orange (ofzo) toch gewoon die instellingen opvragen? Ik neem aan dat de menustructuur nauwelijks afwijkt van die in de v600, dus wanneer je niet kunt vinden wáár je het moet instellen kun je het ook voor dat model opzoeken. Lijkt mij dan.Verwijderd schreef op woensdag 15 december 2004 @ 14:37:
Hallo,
Ben sinds 1 week in het bezit van de V620. Ben op zoek naar de instellingen voor o.a. wap. Voor de V620 staan ze niet op de site. Of kan ik de instellingen van de V600 gebruiken?
Wie kan me helpen?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Default blanke hetero
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2005 01:43 ]
Verwijderd
[ Voor 34% gewijzigd door MarcoC op 20-01-2005 19:40 ]
ik meende dat de allereerste MPT versie wel freeware geworden is (meen v1.2.3) je hebt hem ook nodig als je gaat updaten naar de nieuwere versie, maar die is geen freeware zoals gezegd.MarcoC schreef op donderdag 20 januari 2005 @ 19:38:
Hmm, het is niet gratis te verkrijgen, ik denk niet dat ik je via de legale weg kan helpen. Het is wel het officiële Motorola programma om je telefoon te beheren, en het werkt prima.
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Het gaat mij niet om het picture ID, als ik gewoon foto's bekijk op de telefoon krijg ik ze niet goed op het scherm, ook niet met zoomen. Heel erg vreemd, ik zal even proberen om een foto te maken van de display, das misschien duidelijker.Verwijderd schreef op zaterdag 29 januari 2005 @ 21:05:
Alle telefoons tonen standaard een kleinere versie van een foto als picture ID. Voor smartphones bestaan er applicaties om de foto's fullscreen te tonen.
Bericht hierboven
Verwijderd
Verwijderd
Lijkt me een zet- of drukfout... Anders is het zeker een mooie aanbieding!P.K. schreef op maandag 21 februari 2005 @ 13:23:
vraag me af of deze actie wel klopt:
http://www.e-messenger.nl...es/imagespage3/art_24.jpg
Hij staat ook in de folder van Belcompany trouwens.
Een V620 met 1 jarig Orange 12,50, is niet duur natuurlijk
Succes is een keuze
Verwijderd
Verwijderd
En dat staat er jammer genoeg, achterste pagina linksonder geloof ikVerwijderd schreef op maandag 21 februari 2005 @ 16:24:
Je kan de folder nog uitpluizen om te kijken of er wel ergens "onder voorbehoud van zet- en drukfouten" o.i.d. staat...
Verwijderd
Eindelijk 12 februari de knoop doorgehakt en een Moto V620 gekocht; hoewel de agenda niet wil samenwerken met iCal en het telefoonboek niet met AdressBook was ik verder erg tevreden over het toestel. De BT headset werkt vrij aardig en is eenvoudig op te laden, geluidskwaliteit is bovendien prima.Floris schreef op zaterdag 12 februari 2005 @ 18:14:
Ik heb hem vanmiddag opgehaald, want ik wilde BlueTooth om te kunnen syncen met mijn PowerBook, jammer alleen dat dat dus niet werkt... Nouja dan kan ik er altijd de headset en carkit nog mee lastig vallen.
Best een leuk ding, maar en sich vind ik telefoons nou niet dermate interessant dat ik er hele verhalen over ga tikken.
Bericht hierboven
Verwijderd
Compromis? Hoezo heb ik het mis dan?! | Geluk = gelul met een K | з=(•̪●)=ε
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2005 13:26 ]
Verwijderd
Probleem 1 had ik niet bij mijn SE T610, daar bleef de beltoon gewoon hetzelfde, er kwam wel een nieuw profiel maar die kon ik aanpassen en dat mis ik dus op de V620.Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2005 @ 23:59:
probleem #1 heb je bij elke BT telefoon last van voor zover ik weet. #2 heb ik geen last van, dat zou aan je firmware kenne liggen.
Verwijderd
[ Voor 25% gewijzigd door Floor-is op 24-04-2005 14:32 ]
Bericht hierboven
Bericht hierboven
Nieuwe telefoon is binnen \o/Floris schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 11:26:
[...]
Eindelijk 12 februari de knoop doorgehakt en een Moto V620 gekocht; hoewel de agenda niet wil samenwerken met iCal en het telefoonboek niet met AdressBook was ik verder erg tevreden over het toestel. De BT headset werkt vrij aardig en is eenvoudig op te laden, geluidskwaliteit is bovendien prima.
[ Voor 11% gewijzigd door Floor-is op 12-05-2005 03:19 ]
Bericht hierboven
Je moet dat knopje op de headset nog een stuk langer inhouden dan 2 seconden die in het boekje is aangegeven. Op een gegeven moment (bij mij na ±10 tellen) gaat het lampje continue branden: dan is het tijd om te gaan pairen.Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2005 @ 19:17:
hallo ik heb nu sinds 3 dagen de v620 (prima toestel) moest ff zoeken voor de juiste instellingen vwb email> ben nog op zoek naar de instellingen voor internet > als iemand mij daarmee kan helpen
maar de hoofd vraag
kan iemand mij uitleggen hoe de bluetooth headset hb820 moet worden aangeloten als ik ga zoeken vind hij hem niet (houd 2 sec ingedrukt, headset lamp gaat knipperen ,vervolgens zoeken op toestel maar vind niets )
wat doe ik fout??
alvast bedankt voor de reactie
Bericht hierboven
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq