Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
sorry, ging net wat fout... drukte op "Verstuur bericht" ipv "Bekijk bericht" terwijl ik nog bezig was met de SP.. |:(

anyway, poging #2:

kwam deze net op de Nokia-site tegen, als opvolger van de 3200:

Afbeeldingslocatie: http://nds2.photos.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/3220_05_lowres.jpg Afbeeldingslocatie: http://nds2.photos.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/3220_04_lowres.jpg Afbeeldingslocatie: http://nds2.photos.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/3220_20_lowres.jpg Afbeeldingslocatie: http://nds2.photos.nokia.com/press/photo/phones/jpeg/3220_75_lowres.jpg
*klikbaar*

• Integrated camera (Camera self timer with light effects)
• Cut-out covers
• XHTML browser
• MIDI tones including lights
• Ringing tones including lights
• Java™ games and applications
• Xpress-on™ grips
• Xpress-on™ Fun Shell
• Downloadable themes: wallpaper, screensaver, and ringing tone, animated MMS
• Tri-band EGSM 900, GSM 1800, and GSM 1900 networks in Europe, Africa, Asia-Pacific, GSM 850/1800/1900 for North America, and South America where these networks are supported.
• TFT-display (Up to 65,536 colors)

meer features (officiële Nokia-site)

planned in the Q3 of 2004.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verhaal
Eerste keer kijken dacht ik: Bah, wat is dit voor vaags. Tweede keer kijken dacht ik: hey best leuk eigenlijk, alleen jammer dat er een camera in zit, ben nog steeds groot voorstander van telefoons zonder camera.

Oh ik kijk net op de site en ik zie dat het een kindertelefoon is met allemaal rare figuurtjes, dus toch maar: Bah.

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 23:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 13:12
Kijk, dit ziet er inderdaad al een heel stuk beter uit. Zoals ik in het vorige topic nog had willen posten, maar wat niet meer kon wegens een slotje...
Het is jammer dat er steeds meer van die tierelantijntjes aan die telefoons komen.
Ik kan me er wel iets bij voorstellen, maar het is werkelijk waar al bijna zo erg dat er geen fatsoenlijke, lekker compacte mobiele telefoon meer is te krijgen, die doet waar hij voor gemaakt is, en meer niet, namelijk bellen.
Ik heb zelf gekozen voor de 3200 bij mijn nieuwe contract, en wel om 1 hele simpele reden.
Redelijk compact, klein in mijn handen, en ik kreeg er bij de Phonehouse een gratis Playstation 2 bij. Prima. Hij belt, meer hoeft voor mij niet.
Ik heb liever een telefoon die 7 dagen standby kan staan, dan eentje die ik om de dag moet opladen. Heb hiervoor een SPV200 gehad van orange, wat een ramp. Internetten doe ik toch niet op mijn telefoon, ADSL op de zaak en Chello Plus thuis gaan stuk voor stuk sneller.
OK, die camera is leuk, maar een stukje spielerij, het is absoluut niet van belang bij mijn keuze voor een nieuwe telefoon. Het is jammer dat steeds meer fabrikanten dat uit het oog verliezen. Die telefoons zijn bedoeld om mee te bellen.

Systemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
echt té plastic en té lelijk voor woorden
naar mijn mening. heeft wat weg zo van
my-first-sony nokia :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

TMC

Ziet er niet uit zeg!

Verder wel een grappig telefoontje, duidelijk gericht op de jeugd. Alleen vraag ik me af of die wel een Nokia telefoon met camera kunnen betalen :Y).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 13:35

JT

VETAK y0

Dacht dat ze de goede kant uitgingen met de 6230, krijg je zo een gedrocht voor je neus :/

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ga even lekker de 6230 (een telefoon gericht op de zakelijke markt) vergelijken met de 3220 (een telefoon gericht op de jeugd) hee, tering! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
nokia in de teletubbie-fase :r Nee, geef mij maar de nokia 6600 :)

[ Voor 39% gewijzigd door LifeTecH op 04-06-2004 02:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johny58
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-08 00:40
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 23:02:
[...]

Eerste keer kijken dacht ik: Bah, wat is dit voor vaags. Tweede keer kijken dacht ik: hey best leuk eigenlijk, alleen jammer dat er een camera in zit, ben nog steeds groot voorstander van telefoons zonder camera.

Oh ik kijk net op de site en ik zie dat het een kindertelefoon is met allemaal rare figuurtjes, dus toch maar: Bah.
Wat is het probleem met het hebben van een extra functie in je telefoon? Als je hem niet gebruikt heb je er geen last van... Het is ook niet meer zo dat een camera in de telefoon zorgt voor een veel hogere prijs, omdat (vooral bij nokia) de camera al even standaard begint te worden als bijvoorbeeld trilfunctie.

"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik vind ze er eigenlijk wel leuk uit zien :o Tenminste een beetje een vrolijke telefoon ;) alleen zullen ze wel weer heel erg klein zijn.

Het is dat ik nog genoeg heb aan mijn Motorola van de C1000, het enige dat ik mis in T9 voor smsjes en dat ik echt niet meer dan 15 euro over heb voor een telefoon, maar dit is wel een van de eerste telefoons die ik er leuk uit vind zien.

Maar misschien ligt het ook wel gewoon aan mij ;)

edit:
En misschien zijn wat kleinere plaatjes in de startpost handig, dit laadt nogal traag

[ Voor 11% gewijzigd door frim op 04-06-2004 06:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
frim schreef op 04 juni 2004 @ 06:56:
edit:
En misschien zijn wat kleinere plaatjes in de startpost handig, dit laadt nogal traag
done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:09
Gewoon leuk ding (kwa uiterlijk dan ;) )

• looskuh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

looskuh

Dawwgg

Iemand die 'm heeft en er iets zinnigs over kan zeggen? Hoe gaat bijvoorbeeld de dataoverdracht? Met USB kabel? Is die bijgeleverd?

• Ghostface
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-08-2024
Er zit niks bijgeleverd , en heeft van zichzelf geen data overdracht opties

de kabel is apart verkocht artikel !

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-07 16:33
vraag me af hoe weet jij dat dit de opvolger is van de 3200...puur alleen omdat er 20 bij staat...
Toestel ligt overigens alweer een week in de winkels...
Pagina: 1