Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 13:35
*zucht*
Gaan ze der nu weer aan beginnen? De vorige zijn nog maar net leverbaar en daar zijn ze al met een vernieuwd model!

En terug geen bluetooth, maar wel zo'n nutteloze fm-radio! :(

edit:

Wel een mooie foon voor de rest, maar dat was de 6610 ook al.

[ Voor 20% gewijzigd door Fire69 op 11-03-2003 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeetje, ze blijven komen zeg!
BTW ik vind deze echt totaal niet mooi.
En idd, weer een bluetooth... en daar kun je leuke dingen mee doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn hee, van die nieuwe 6220 waren 4 maanden geleden al een paar pics ofzo van verschenen!

http://www.phonescoop.com/news/item.php?id=389

ik vind hem niet echt geweldig...

en de nieuwe 3300 lijkt erg veel op de N-Cage! :?

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia3300-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/j.j.reitsma/nokia3300-2.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Die Nokia 6620 is de 6220 hoor :Y)
Dat staat ook op de site waar je naartoe linkt.

Deze staan ook pas geplanned voor 3e kwartaal 2003, vind ik zelf eigenlijk een beetje raar aangezien er dan weer vele nieuwere snufjes zijn die hier dan nog niet opzitten. Ik vind dat Nokia de laatste tijd een beetje te laat met hun modellen komt (achter de feiten aanloopt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind het meer wat hebben van een 5510 maar dan weer met de "normale knopjes rechts"
en een kleurenschermpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

Die 6220 ziet er wel fijn uit. Maar wéér zo'n suffe camera erin. Wat moet je er nou toch mee :?

En ik mis de bluetooth inderdaad :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die 6620 gelijkt toch zeer goed op de 6610 hoor
ik vind ze overigens allebei heel mooi! :)
kun je met de 6610 naar de radio luisteren zonder oortjes? (speaker on)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Attilla
  • Laatst online: 23-06-2021
Elpacino, je moet wel de headset aangesloten hebben (is de antenne) maar dan kan je wel op de speaker radio luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flint
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:56
Korakal schreef op 11 maart 2003 @ 15:17:
Maar wéér zo'n suffe camera erin. Wat moet je er nou toch mee :?
't ergste is nog dat ze de resolutie ook nog es lager hebben gemaakt, namelijk 352 x 288 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is ook al zo op de 7250....

[ Voor 159% gewijzigd door Verwijderd op 11-03-2003 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitNiX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-09 15:18
Ben benieuwd, zal ook wel weer van de geweldige Nokia kwaliteit zijn :r
Net als mijn 6610 regelmatig uit gaan vallen en je simkaart gaan wijgeren :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[Airwolf] schreef op 11 March 2003 @ 15:35:
Elpacino, je moet wel de headset aangesloten hebben (is de antenne) maar dan kan je wel op de speaker radio luisteren.
bedankt :)
jeetje, da's wel onhandig :(
ze kunnen de antenne voor het bellen toch ook inwendig maken, waarom doen ze dat niet voor de antenne van de radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kermit schreef op 11 March 2003 @ 15:41:
Ben benieuwd, zal ook wel weer van de geweldige Nokia kwaliteit zijn :r
Net als mijn 6610 regelmatig uit gaan vallen en je simkaart gaan wijgeren :/
Tja dat verschilt weer per model... Ik heb nooit problemen met nokia's! die dingen doen het altijd top bij mij! ik heb de 7210, nooit problemen mee gehad, mijn broertje heeft de 6610, ook nog nooit problemen mee gehad.. het kan dus ook goed gaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op 11 maart 2003 @ 15:05:
*zucht*
Gaan ze der nu weer aan beginnen? De vorige zijn nog maar net leverbaar en daar zijn ze al met een vernieuwd model!

En terug geen bluetooth, maar wel zo'n nutteloze fm-radio! :(

edit:

Wel een mooie foon voor de rest, maar dat was de 6610 ook al.
Wat dacht je van die radio vervangen door een MP3 speler of wat meer (echt dynamisch) geheugen erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09-2018

DarkX

Ik?

Kun je d'r ook mee bellen trouwens :?

Ik snap het niet helemaal, er zijn wel zoveel modelen, en ze verschillen veelal maar matig, het model is alleen steeds anders. 'Vind het beetje nutteloos, foon is of gewoon een simpel belding (die er nauwelijks meer zijn), of je moet echt naar een volledige semi-pda ding gaan, al die tussen stappen vind ik te duur voor een foon en te nutteloos voor iets anders. Heb zelf een 5210, niet teveel onzin (ofja, thermometer waar je nix aan hebt) en zit er nog redelijk uit imo.

"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Laatst online: 10-09 23:04
Titel edit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nokia moet eens stoppen met aan de lopende band modellen uit te brengen die weinig vernieuwende gsm's.
Laten we eerlijk zijn ze hadden dus de 6610 wel achterwege kunne laten omdat de 6620 exact dezelfde gsm is met een camera erop woepie.

Nokia begint naar mijn idee steeds meer kwaliteit voor kwantiteit in te ruilen ik hoor regelmatig mensen klagen over hun "top-line" nokia zoals de 7210/6610 die alleen maar kuren heeft en dat is toch eigenlijk te gek voor een toestel van 500+ euro.

Snap sowieso al dat camera/mms gedoe niet het kost klauwen met geld en de resolutie van die dingen is om te janken.

En is een gsm niet om te bellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 March 2003 @ 18:50:
nokia moet eens stoppen met aan de lopende band modellen uit te brengen die weinig vernieuwende gsm's.
Laten we eerlijk zijn ze hadden dus de 6610 wel achterwege kunne laten omdat de 6620 exact dezelfde gsm is met een camera erop woepie.

Nokia begint naar mijn idee steeds meer kwaliteit voor kwantiteit in te ruilen ik hoor regelmatig mensen klagen over hun "top-line" nokia zoals de 7210/6610 die alleen maar kuren heeft en dat is toch eigenlijk te gek voor een toestel van 500+ euro.

Snap sowieso al dat camera/mms gedoe niet het kost klauwen met geld en de resolutie van die dingen is om te janken.

En is een gsm niet om te bellen ?
ik ga 100 % met je akkoord!
ik ben tevreden met m'n 6510, meer heb ik niet nodig om te bellen en te sms'en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Typisch nederlandse instelling te zeggen dat een GSM alleen om te bellen is. Al mijn vrienden hebben 7650's, dus we sturen de hele dag aleen maar filmpjes naar elkaar. Ik check teletext op mijn telefoon, email, en ik gebruik msn. En af en toe speel ik doom of snails.

Btw, het is de 6220 en de 6200. Allebei zien ze er hetzelfde uit, alleen heeft de 6220 een camera. Ze ondersteunen allebei EDGE, wat voor de leken onder ons zeg maar 2.75g is. EDGE zal vooral in de VS gebruikt gaan worden. Dus deze telefoons zijn dus niet hetzelfde als de 6600 of de 7210. Wel zijn ze allemaal gebaseerd op Nokia's Series 40 UI.

Wat betreft het verwijt dat Nokia's telefoons achterlopen. Als je een telefoon wil met alles erop en eraan dan moet je de 3650 of de 7650 nemen, beiden uitgerust met een Series 60 UI. Nokia's Series 60 telefoons zijn trouwens de enige telefoons waar je uit honderden programmaatjes en games kan kiezen (zowel j2me als sis-symbian files) om te installeren. Dus niet zeuren dat ze achter lopen. Er si gewoon nog geen behoefte aan low-end phones met veel functies. De mensen die die functies willen, de early-adopters, kopen toch wel een 7650 of een 3650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Wat is die 3300 oerlelijk, zeg. Kan je nog beter een microfoon en luidspreker in je gameboy inbouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het valt mij tevens op dat heel veel van hun high-end phones geen Bluetooth hebben.

En die paar phones die het wel hebben geven veel gezeik met Bluetooth-apparatuur.

Waarom heeft Nokia zoveel problemen met deze standaard, i.t.t. de meeste concurrenten?

En dat Nokia achter de feiten aan zou lopen: het heeft immers ook een hele tijd geduurd voordat ze eindelijk met tri-band-modellen kwamen, om een voorbeeld te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:21

thaMini

Tool !!

Erhm, als je kijkt bij de specs, dan staat daar: Wireless Identity Module (WIM) :?
Wat moet ik me daarbij voorstellen, heeft dat te maken met de Presence-enhanced contacts? En wat zijn dat dan? :|

Anywayz, leuk foontje, jammer van de resolutie van de cam en het gebrek aan bluetooth :/

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:34

Korakal

Up up up!

thaMini schreef op 12 March 2003 @ 08:46:
Erhm, als je kijkt bij de specs, dan staat daar: Wireless Identity Module (WIM) :?
Wat moet ik me daarbij voorstellen, heeft dat te maken met de Presence-enhanced contacts? En wat zijn dat dan? :|

Anywayz, leuk foontje, jammer van de resolutie van de cam en het gebrek aan bluetooth :/
Als ik mij goed herinner werkt WIM in combinatie met een soort elektronische portemonnee, waar dus je creditcardnummers e.d. beveiligd in worden opgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01 12:58
Als ik t zo zie ben ik toch weer tevreden met mn 6100 :)
Die heeft overigens ook al WIM..

[ Voor 24% gewijzigd door rb338 op 12-03-2003 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zolang ze geen fatsoenlijke BT-telefoons ontwikkelen koop ik geen Nokia, klaar. Dat ze zo'n stukje techniek achterwege laten snap ik dus echt helemaal niets van. :{

[ Voor 3% gewijzigd door Timmey op 12-03-2003 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bavara
  • Laatst online: 10-09 15:11
Weet iemand wat de 6220 moet gaan kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 18:23
toch lijkt me die 3300 wel vet! Mp3 afspelen, kleurenscherm etc. Kun je zeggen: "Ok leuk. Maar om daar nu 500 euro aan uit te geven?" Is mij ook wel iets te veel moet ik zeggen.

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 20:13

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Die Nokia NGage had toch als type aanduiding 3300 als ik me niet vergis.. Daarom lijken die ook zo ontzettend veel op elkaar...

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo nodig bluetooth wil neem je toch een 6310(i). IMO is dat echt een heerlijke telefoon. Geen nutteloze dingen die ik toch niet gebruik zoals camera enz. Gewoon bellen, sms'en, en over bluetooth met de laptop internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Ik was vandaag bij de mediamarkt waar een vriend van me werkt en ze hadden de 3300 al van nokia. En ik moet zeggen dat het wel een leuk apparaatje is. Het kan in ieder geval meer als mijn 7210 die totaal niet meer interesant is na 6 maanden. Op die 3300 kan je tenminste nog mp3tjes luisteren en er zitten een aantal leuke games op.

Toch maar even kijken hoeveel dat ding kost en wat ik nog voor mijn 7210 kan vangen.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hadden ze de 6220 niet...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Verwijderd schreef op 05 July 2003 @ 00:23:
Hadden ze de 6220 niet...?
Geen idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppotter10
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-07 18:23
Nou, de 3300 kost € 357,00 bij GSMWeb. Valt nog mee, zonder abo en sim lock. Staat nog niet in de pricewatch...

Intel Q9550, 4GiB, 250 GB SSD, HD7770

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb vandaag ook de 3300 gezien in een winkeltje op schiphol, echt veel kleiner dan ik dacht wel een leuk dingetje opzich... de 6220 duurt volgens mij nog wel even...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Timmey schreef op 12 March 2003 @ 16:33:
Zolang ze geen fatsoenlijke BT-telefoons ontwikkelen koop ik geen Nokia, klaar. Dat ze zo'n stukje techniek achterwege laten snap ik dus echt helemaal niets van. :{
nokia 6310(i) / 7650 / 3650 ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Verwijderd schreef op 06 July 2003 @ 15:29:
[...]

nokia 6310(i) / 7650 / 3650 ...
Alleen de 6310(i?) ondersteunt het echt volledig. En dat is dan nog een wat ouder model ook.

7650 en 3650 kunnen alleen dataoverdracht over Bluetooth aan, geen spraakoverdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wicher schreef op 06 July 2003 @ 15:34:
7650 en 3650 kunnen alleen dataoverdracht over Bluetooth aan, geen spraakoverdracht.
De 3650 kan wél spraakoverdracht aan. Alleen de 7650 niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke Nokia heeft dezelfde functies als een 3300, maar zit in een normale behuizing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09:09
Volgens mij is tot nu toe de 3650 (diek net heb :P ) de meest modernste nog |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefox154
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 20:47
[zeikmode]
geachte meneer nokia,

als je dit lees maak is een 6610 met bleutooth erin en ik klaag niet meer.. oja zorg ook ff dat ie niets vastloopt enzo ben nu al aan me 3e bezig bedankt :)
[/zeikmode]

die nokias zijn verder toch niets voor mij pak wel een samsung toestelletje met veel functies en het werkt tenminste altijd :) allen daar ontbreekt de carkit weer. Heb nu een 6610 in de carkit en een v200 voor daarbuiten.. lekker makkelijk NOT!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 07:56
thefox154 schreef op 21 July 2003 @ 18:01:
.....

die nokias zijn verder toch niets voor mij pak wel een samsung toestelletje met veel functies en het werkt tenminste altijd :)
[flame mode]
Nu we toch aan het flamen zijn, nokia staat toch zeker wel bekend om zijn vele functies in tegenstelling tot andere phones en helemaal de samsung toestellen. Bovendien is er nog geen een fabrikant geweest die Nokia voorbij heeft kunnen streven qua functionaliteit. De reden waarom je eerder iets van fouten hoort bij Nokia komt omdat er daarvan gewoon veel meer verkocht worden. Dat is opzich ook niet zo gek aangezien ze een marktaandeel hebben van bijna 40% wereldwijd. Zo dat ben ik ook weer kwijt in de hoop dat er wat minder gezeurt wordt over Nokia ...
[/flame mode]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11-09 09:33
renzo4000 schreef op 21 juli 2003 @ 19:06:
[...]

[flame mode]
Nu we toch aan het flamen zijn, nokia staat toch zeker wel bekend om zijn vele functies in tegenstelling tot andere phones en helemaal de samsung toestellen. Bovendien is er nog geen een fabrikant geweest die Nokia voorbij heeft kunnen streven qua functionaliteit. De reden waarom je eerder iets van fouten hoort bij Nokia komt omdat er daarvan gewoon veel meer verkocht worden. Dat is opzich ook niet zo gek aangezien ze een marktaandeel hebben van bijna 40% wereldwijd. Zo dat ben ik ook weer kwijt in de hoop dat er wat minder gezeurt wordt over Nokia ...
[/flame mode]
waha grappig, kijk nokia levert gewoon kwalitatief slechtere toestellen want met elke nokia is er wel iets mis... en functionaliteit? laat me niet lachen
mijn 2 jaar oude Siemens S45 heeft nog meer functionaliteit dan de gemiddelde Fisher-Price-Nokia gsm... siemens en SE hebben echt wel de gsm's met de meeste functionaliteit...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een kickje:

3e kartaal van 2003 duurt nog ongeveer 3 weken, maar nog geen spoor van de 6220, zijn ze er inmiddels achter dat de toestellen wel erg snel na elkaar uitkomen?

Heeft iemand een idee of ze uitgesteld zijn, of dat ze ehh binnenkort nog komen?

Vooral die XHTML browser wil ik wel eens werkend zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
Nokia loopt achter. Ze hebben nog niet eens een 16Bit kleurenscherm.
En voor hetzelfde geld koop ik liever een SE T610, alleen al voor het scherm.

De uiterlijk is leuk voor 2 maandjes daarna is het een wegwerptelefoon waar je niet meer naar omkijkt. Die 6220 zal niet veel verschillen van de 7250i die een schijt camera functie heeft. Nokia heeft z'n edge verloren. Vele fabrikanten komen veel sneller met mooier spul.

Ik ben zelf een telecom verkoper en als ik een T610 laat zien dan willen de klanten geen nokia meer :) en dat voor dezelfde prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Behalve als je de menu snelheid, speakerphone en frontjes laat zien, dan gaan ze ineens twijfelen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nokia is echt de kluts kwijt 8)7 . Ik ga tegenwoordig meestal voor Siemens, meer hardware en kwaliteit voor minder geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
tss, en maar hakken op Nokia
maar ja, op de markleiders wordt altijd afgegeven dus het zal wel zo horen
mijn ervaringen zijn prima: ze gaven mij een gratis telefoon (Nokia game) en die doet het nog steeds prima. Lekker fotootjes klikken, gamen en de TV zappen, hardstikke handig

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Er word grotendeels alleen gehakt op de Series 40 telefoons die waardeloos zijn, alleen voor uiterlijk intressant voor de rest niets nieuws. De symbian 60 modellen(7650 en 3650) zijn voor mij uitzonderingen, de 7650 was en blijft een goed functioneel toestel, alleen jammer van het geheugen en geen bluetooth 1.1 :?. De 3650 minpuntjes opgelost, alleen ziet en voelt cheap ass aan, en ziet er eigenlijk niet uit, maar de functionaliteit is zeker niet verkeerd, bij deze 2 telefoons. Maar de rest van de nokia telefoons zijn toch echt niet van deze tijd... En de intro prijzen zijn veeel al hoger dan bijv. SE ze prijst. Nokia begint heel hoog, en keldert dan inneens na 3 maanden.... Daar ben je als net nieuwe telefoon bezitter van Nokia dan vaak ook niet al te blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand eigenlijk hoelang je met de nokia 6220 filmpjes op kunt nemen??
Pagina: 1