Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nokia 6810

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/n6810%201.jpg

--specs

• GSM 900/1800/1900
• Bluetooth
• xHTML browsing
• OMA DRM Forward-lock
• BlackBerry Connect e-mail client
• Local/remote SyncML data sync

Le contenu de la boîte sera le suivant:

• terminal Nokia 6810
• Batterie BLC-2 (1000 mAh, Li-ion)
• Chargeur de voyage ACP-12
• Kit oreillette stéreo HDS-3
• CD-ROM avec PC Suite et 4-5 applications démo
• Manuel

--pics

Afbeeldingslocatie: http://www.androg.ch/~mobilemag/ragazzo/6810.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/n6810%202.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/n681020.jpg

Nokia 6820

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/n6820%201.jpg

--specs

• GSM 900/1800/1900
• GPRS Class 10, EDGE Class 6, HSCSD
• Taille : 79 cc
• Poids : 100 g
• Autonomie en mode communication : 2 à 6 heures
• Stand-by: 7 à 17 jours
• Ecran : 4096 couleurs, 128x128 pixels
• APN : CIF (352 x 288) et capture de séquences vidéo possible
• Client Email Java (SMTP/POP3/IMAP4) avec réglages OTA
• xHTML browsing
• Java™ MIDP 1.0
• OMA DRM Forward-lock
• BlackBerry Connect e-mail client
• Local/remote SyncML data sync

--pics

Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2004/a04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2004/a05.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2004/a06.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.threegmobile.net/gallery/nokia2004/a07.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.androg.ch/~mobilemag/ragazzo/6820.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/n6820%202.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/n6820%203.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2003 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij een usa model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Volgens mij niet. Tenminste, ik zie gsm 900/1800 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat je die 6820 open kan klappen, anders was het een leuke telefoon geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie zegt dat je hem MOET open klappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaagmans
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 10:44
hoe meer bewegende delen aan een telefoon, hoe eerder het kapot kan...
dat is tenminste mijn visie

- Ruud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:03
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 09:21:
jammer dat je die 6820 open kan klappen, anders was het een leuke telefoon geweest
Hier ben ik het helemaal mee eens, alhoewel het ook mét openklappen nog wel een leuk telefoontje is, maar wel minder ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Aangezien de telefoons inmiddels ook in nederland beschikbaar zijn, zou ik toch graag mijn visie van mensen willen hebben over deze telefoons...

sorry overigens voor de kick ;) maar ik ben best wel op zoek naar een nieuw mobieltje :)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op 26 januari 2004 @ 13:31:
Aangezien de telefoons inmiddels ook in nederland beschikbaar zijn...
Ehhh.. Waar dan als ik vragen mag?? Voor zover ik weet gaat het nog wel even duren namelijk hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Deze is nog niet te verkrijgen in NL volgens BelCompany, T for telecom en The Phonehouse :?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind nokia geen super merk, maar ik moet toch eerlijk toegeven dat dit een toppertje is, kwa design / functinaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 26 januari 2004 @ 13:55:
[...]

Ehhh.. Waar dan als ik vragen mag?? Voor zover ik weet gaat het nog wel even duren namelijk hoor!
Ooh... excuus, ik dacht, hij staat in de pricewatch, nokia heeft geen -coming soon- meer op zn site staan dus zal die wel bijna komen :P maar overhaaste conclusies getrokken dus... iig hoop ik deze wél snel te zien verschijnen... de 6810 lijkt mij de meest fijne optie, de andere kleurstelling staat me niet zo aan...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 12-09 11:37

Nitai

Live the life you love.

offtopic:
sorry voor de offtopic opmerking: maar wat een mooie en leuke dame zeg :)

De telefoon ziet er een beetje 'cute' uit...ik zou dit eerder voor m'n vriendin kopen dan voor mezelf. :)

*Edit: Ik heb het dan ook over de 6820 heh...

[ Voor 15% gewijzigd door Nitai op 26-01-2004 15:57 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik mag wel zeggen dat ik ze beide wel erg geil vind, zowel de dame eeh ik bedoel de 6810 en de 20 serie... hopen dat deze ook een beetje uit de verf komt, een concept als dit lijkt me best wel aardig werken...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het werd tijd dat Nokia met zo'n zakelijk telefoon ook zo'n ding uitrusten met Bluetooth. Nokia blijft daar nog steeds flink in achterlopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Verwijderd schreef op 27 januari 2004 @ 14:02:
het werd tijd dat Nokia met zo'n zakelijk telefoon ook zo'n ding uitrusten met Bluetooth. Nokia blijft daar nog steeds flink in achterlopen...
Tsja, het enige degelijke zakelijke toestel wat ik op dit moment van nokia kan vinden is de 9210 en de 6310...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 12-09 15:01

scorpie

Supra Addict

Wat ik wel jammer vind is dat de 6820 geen radio / muziekplayer aan boord heeft.
Zou namelijk mooi zijn als je bijvoorbeeld een SDMMC kaartje erin trapt van zeg, 64mb en daar dan muziek op kan zetten.
De nokia 6600 heeft wel de mogelijkheid om er een SDMMC kaartje in te trappen, alleen weet ik weer niet of die een muziekplayer heeft, of dat dat geheugen alleen voor de camera functies is. (Nokia 6600 is ook een series 60 telefoon, en de 6820 jammergenoeg nog een series 40)

edit:
SD = MMC |:(

[ Voor 5% gewijzigd door scorpie op 29-01-2004 15:27 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Scorperito schreef op 29 januari 2004 @ 11:28:
Wat ik wel jammer vind is dat de 6820 geen radio / muziekplayer aan boord heeft.
Zou namelijk mooi zijn als je bijvoorbeeld een SD kaartje erin trapt van zeg, 64mb en daar dan muziek op kan zetten.
De nokia 6600 heeft wel de mogelijkheid om er een SD kaartje in te trappen, alleen weet ik weer niet of die een muziekplayer heeft, of dat dat geheugen alleen voor de camera functies is. (Nokia 6600 is ook een series 60 telefoon, en de 6820 jammergenoeg nog een series 40)
Off topic:
de 6600, daar kan toch alleen maar MMC in, toch? Nog geen 1 nokia gezien die ook SD pakt.
On topic:
Het is goed dat de phones nu eindelijk Bluetooth krijgen, wat een groot gemis is op de 6800, maar wat ik nog steeds klote vind van Nokia is dat ze er dan niet gelijk een 65K scherm in gooien, op zn minst in die 6820, want die 4K schermen van nokia zijn niet om aan te zien, zeker niet als je een foto maakt/bekijkt.
Maar jah nokia kennende komt over een half jaar de 6830, enige verschillen zullen dan wel zijn--> 65K, en ander button layout ofzo;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Sur_G schreef op 29 januari 2004 @ 14:26:
[...]

Off topic:
de 6600, daar kan toch alleen maar MMC in, toch? Nog geen 1 nokia gezien die ook SD pakt.
*knip*
*OOPS*, vervang SD even door MMC in mijn bericht ;) thnx

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:28
hmm, ik las dat ze hem vanaf februari naar europa gingen verschepen... en hij staat al bij enkele nederlandse webshops te koop, iemand die weet of tie nu al echt te krijgen is? (ik kan over 2 week mijn abbo verlengen ;))

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Devian schreef op 02 februari 2004 @ 20:15:
hmm, ik las dat ze hem vanaf februari naar europa gingen verschepen... en hij staat al bij enkele nederlandse webshops te koop, iemand die weet of tie nu al echt te krijgen is? (ik kan over 2 week mijn abbo verlengen ;))
Ze hebben mij nog niets kunnen vertellen helaas, over beide toestellen niet :S

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Bij de Belcompany kan de 6820 elk moment binnen komen, ik zal de prijs nog eens opzoeken. Ik denk zelf dat hij volgende week in de winkels ligt. Dus nog ff wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Sur_G schreef op 06 februari 2004 @ 11:21:
Bij de Belcompany kan de 6820 elk moment binnen komen, ik zal de prijs nog eens opzoeken. Ik denk zelf dat hij volgende week in de winkels ligt. Dus nog ff wachten...
hij staat al op de site van de belcompany :p

icm met telfort 200 2jaar is tie 139 euro... dus volgende week maar eens 140 euro meenemen naar de belcompany ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

De los prijs voor de 6820 is 419.99 bij de BC. Mensen die de telefoon morgen al willen bewonderen loop binnen bij je dicht bij zijne gsm-shop.nl deze jongens hebben hem sinds vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Heb de telefoon vandaag mogen bewonderen. Het is een aardige telefoon opzich. Maar qua design vond ik de 6800 mooier, maar die is stuk zwaarder en groter. De
joystick van de 6820 is nu wel in te drukken, alleen het stickje is niet zo fijn, ziet er mooi uit maar niet zo lekker in gebruik als je bijvoorbeeld vergelijkt met t610. Het menu is hetzelfde als de 6220 dus niets nieuws daar, zelfde camera functionaliteiten en video opnamen....maar nadat je een foto hebt gemaakt met het bagger kleurenscherm dan staan er een paar opties waaronder "send" en dit keer staat er buiten infrarood en multimedia ook....... BLUETOOTH bij.... hehe eindelijk, tis toch ff wennen eindelijk een series 40 telefoon met BT. Dat maakt de telefoon toch een stuk aantrekkelijker. Het typen met het uitgeklapt toetsenbord valt een beetje tegen, en ik zeker met me wat grote handen, typ moeizaam op het qwerty-toetsenbord. Was bij de 6800 toch wat makkelijker. Alle toetsen zitten nu naast elkaar... Maar jah dit zorgde er wel voor dat de telefoon een stuk kleiner is.

Ik geef de telefoon een 7 voor gebruik.
(had hoger kunnen zijn als ze eindelijk van dat onduidelijke menu afgaan, dan bedoel ik niet alleen de index pagina maar de onderliggende paginas. Die zijn: onoverzichtelijk, tijdrovend en irritant.)
Design een 8...

-----------------------------
Update (10-2-04)

Heb de telefoon(6820) vandaag aangeschaft ben er vrij content mee. Wilde eigenlijk een T630 maar die bied mij te weinig vernieuwingen aan t.o.v mn T610... Dus maar voor deze gegaan, het is een leuk ding zoals ik al zei. Uiterlijk is mooi, alleen jah het menu ben ik niet echt kapot van en het bagger scherm is toch een grote min punt, voor de rest als je iets aparts wilt dan is dit een leuke keuze....
(Nu moet die T650 maar snel komen, daar sta ik voor te waterranden :9~ )

[ Voor 21% gewijzigd door Sur_G op 10-02-2004 20:34 . Reden: Update... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vormstreber
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-04-2023

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

Met trots kan ik mededelen dat ik m sinds gisteren heb (6820).
En als je er één smsje mee verstuurd hebt met dat toetsenbord wil je niet meer terug naar het T9 of nummerieke gedoe.

Over het afbreken dmv. bewegende onderdelen. Het klepje is heel degelijk en gaat niet zomaar even open. Verder rust het op een rand aan de bovenkant van het toestel zodat hij niet te ver om te klappen is.

[ Voor 37% gewijzigd door vormstreber op 11-02-2004 19:52 ]

www.gijsbesselink.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

Zou je een foto kunnen maken van de dikte van de telefoon naast -bijv- een 3310 of iets dergelijks of een andere bekende telefoon zodat we vergelijkend materiaal hebben ?? ty :)

Deze plek is te koop.

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

U vraagt wij leveren:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/23540/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/23541/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/23542/full.jpg

www.gijsbesselink.com

• KeeZ

KeeZ

Deze plek is te koop.

hmm ziet er wel errug lekker uit ;) batterijduur ook een beetje redelijk ??

Deze plek is te koop.

Verwijderd

Hmm...

Dit is toch niet dat brakke scherm met die ultralage refreshrate die ook op de 6100/7210/6610/6800 zit ? :'(

Dat zou echt zonde zijn... verder ziet ie er aardig uit al moet ik eerlijk zeggen dat het steeds meer lollystok kleurtjes zijn bij nokia..

• vormstreber

vormstreber

Neti pot fan sinds 1981

KeeZ schreef op 12 februari 2004 @ 12:18:
hmm ziet er wel errug lekker uit ;) batterijduur ook een beetje redelijk ??
Geen idee, heb m net 2 dagen :)

Lage refreshrate, best wel, maar dat merk je alleen wanneer je een game of zo speelt.

www.gijsbesselink.com

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op 12 februari 2004 @ 12:21:
Hmm...

Dit is toch niet dat brakke scherm met die ultralage refreshrate die ook op de 6100/7210/6610/6800 zit ? :'(

Dat zou echt zonde zijn... verder ziet ie er aardig uit al moet ik eerlijk zeggen dat het steeds meer lollystok kleurtjes zijn bij nokia..
Pfff... dat schermmm.... :'(
Zoals ik het al eerder zei: JA, het is inderdaad dat bagger scherm met die lage refresh rate.... echt niet bepaald om aan te zien... De kwaliteit van de foto's en video's is niet zo slecht, als je die naar een ander toestel stuurt (met meer kleuren) dan is de kwaliteit te doen.
Het is wel mooi dat de telefoon nu video's kan opnemen van MAX 1min30 per opname..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

*Bump*

Niemand dit het toestel ook aangeschaft heeft? Intresse is er bijna niet voor de phone merk ik, of is het dat die slecht leverbaar is?
Ik denk dat hij bij mij ook zeer binnenkort weer foetsie is...(klote scherm, nokia zou gewoon boetes moeten ontvangen voor elk verkocht toestel met zon kut 128x128 "High-resolution, passive-matrix color display" :r )
Pff ik weet het ik weet het, ik blijf maar zeuren over het scherm, ik hoor jullie al zeggen:" Waarom koop je het dan", ten eerste ik ben helemaal geen fan van de series 40, mede door dat er bijna geen inovaties te vinden zijn. Nu bij deze vind ik het qwerty t-bord erg handig, net als bij de 6800 maar bij die kon je de joystick niet eens indrukken echt irritant was dat. Anyway, de 6820 heeft dus bluetooth en een redelijk geheugen, echt vooruitgangen, van die uitmelkers Nokia. Het menu kun je nu ook aanpassen, maar dan blijf je toch met dat klote scherm zitten. Ik snap het gewoon niet, eind 2002 had ik de N7650 die had toch ook 4096 kleuren, dat ziet er gewoon super goed uit... Nu anno 2004 nog brengen ze nog steeds een telefoon uit met ......*ik stop al met zeuren, is denk ik beter voor ons allemaal ;)*

[ Voor 60% gewijzigd door Sur_G op 16-02-2004 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sur_G schreef op 16 februari 2004 @ 10:38:
*Bump*

...eind 2002 had ik de N7650 die had toch ook 4096 kleuren, dat ziet er gewoon super goed uit...
Is niet helemaal juist, de N7650 heeft een ander scherm dan de nieuwe 6***/72** serie, die is ook iets groter... moet wel zeggen dat ik die beter vond (had er eerst ook 1, nu een 6100)

Zit er btw ook infrarood op ?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2004 11:19 . Reden: nieuwe vraag :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Verwijderd schreef op 16 februari 2004 @ 11:15:
[...]

Is niet helemaal juist, de N7650 heeft een ander scherm dan de nieuwe 6***/72** serie, die is ook iets groter... moet wel zeggen dat ik die beter vond (had er eerst ook 1, nu een 6100)

Zit er btw ook infrarood op ?
Nee weet ik, dat het een ander scherm is, maar dat was mn punt niet(alleen wel zelfde kleuren daar doelde ik op). Maar als ze toen al een redelijk goed scherm in een telefoontje kunnen doen. Waarom niet anderhalf jaar later??? NOKIA 8)7

Over infrafrood, die zit er wel op...

[ Voor 4% gewijzigd door Sur_G op 16-02-2004 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Jaaaaah... ik heb hem :D

Megaa telefoon :p en dat scherm, ik snap niet wat er zo erg aan moet zijn :p

toetsenbord is zelfs verlicht :p daar kwam falcon later nog achter :p dus je kunt zelfs in donker qwerty toetsenbord tikken :p

Infrarood zit erop ja... vanavond even lekker verder klooien en dan meld ik morgen wel weer ff wat bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
heeft iemand de mms instellingen/gprs instellingen van telfort voor deze? de instellingen op de site van telfort werken nie :s sms aangevraagd en die krijg ik niet toegestuurd :s via helpdesk gedaan en ik ontvang nog steeds geen sms met instellingen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Scherm: Ga naar menu, ga naar camera--> oordeel zelf...
Over de TF instellingen heb ze nog niet geprobeerd erin te zetten, dus kan ik je nog niet meehelpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Radio zit niet op de 6820 he?
En ik wacht met smart op een java applet wat me in staat stelt muziek te luisteren op de 32 mb (camera geheugen). :)

Kan niet wachten tot vrijdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Er zit geen radio op.
32MB geheugen?? waar heb je het over??? Het is volgens mij 3.6MB geheugen hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ben je in de war ? :) er zit geen mmc in dacht ik zo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook besteld, bij belcompany, icm een 1 jarig t-mobile 300 abo voor € 89,99.

Hier nog wat ervaringen afkomstig van kieskeurig.nl :

Tedhenko: een geweldig toestel. Lekker compact, maar het bezit alle eigenschappen die een modern toestel zou moeten bezitten. Het gebruiksvriendelijke menu van Nokia, foto's. (geen geweldige kwaliteit), agenda (die met het uitklapbaar toetsenbord gemakkelijk is te bedienen) Ik ben benieuwd hoe lang het klepje goed blijft. voelt wel redelijk solide aan. (een paar dagen in bezit)
------------------------------------------------------------------------------------------
Mark Jansen: Prima toestel: compact, bluetooth en Nokia-gebruiksgemak. Met het uitklapbaar toetsenbord is typen echt kaassie. Het bijhouden van je agenda (+ synchroniseren met Outlook) gaat prima. Het enige nadeel is de dramatisch slechte foto-functie: als je dit belangrijk vindt, koop dan een ander toestel... (een paar dagen in bezit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een zeer uitgebreide review met veel foto's is te vinden op http://www.mobile-review.com/preview/nokia-6820-en.shtml

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Thnx voor de preview link specialist!

Ik zag ineens dit plaatje:

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/preview/image/2003/6820/pic11.jpg

Een mmc kaart houder (rechts van de sim kaart houder) liggen!
Misschien dat m'n baas er al een mmc kaartje in heeft geprobeerd, vandaar dat hij nog 32mb over had.. zal het eens navragen.

• Devian
Scorperito schreef op 19 februari 2004 @ 00:46:
Thnx voor de preview link specialist!

Ik zag ineens dit plaatje:

[afbeelding]

Een mmc kaart houder (rechts van de sim kaart houder) liggen!
Misschien dat m'n baas er al een mmc kaartje in heeft geprobeerd, vandaar dat hij nog 32mb over had.. zal het eens navragen.
als je de bijbehorende tekst had gelezen had je kunnen zien dat ze zeiden van eej..daar is polek voor een mmc kaartje... zou er niet binnenkort een versie met mmc komen? ;)

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Devian schreef op 19 februari 2004 @ 12:32:
[...]

als je de bijbehorende tekst had gelezen had je kunnen zien dat ze zeiden van eej..daar is polek voor een mmc kaartje... zou er niet binnenkort een versie met mmc komen? ;)
Ik heb de tekst gewoon gelezen dank u wel. :/ :|
Misschien heeft mijn baas wel gewoon een mmc kaartje in dat gleufje gedouwd? Er staat net zoals op de simkaart houder op hoe je er een kaartje in moet schuiven, dus misschien heeft hij dat zelf wel uitgevonden.

• Devian
je kutn er geen kaartje inschuiven :p dat wat erop stata is bedoelt voor de simkaart :)

voor zover ik het bekijken kan hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chill jongens..

Scorperito, vraag het gewoon even na bij je baas.
Ik denk niet dat nokia stiekem toch flashkaartjes ondersteund.
Dan zou dat wel bij producteigenschappen vermeld staan.

Maargoed... ik heb hem dus besteld bij belcompany, maar na wat telefoontjes kwam ik er achter dat hij niet op voorraad was, vervolgens ook (tijdelijk?) niet bestelbaar was. Ze hebben nu een mailtje rondgestuurd naar alle filialen, zodra er daar één op voorraad is krijg ik hem :9

Opzich wel service... !
Waar hebben jullie hem gekocht en voor hoeduur ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Verwijderd schreef op 21 februari 2004 @ 18:46:
Chill jongens..

Scorperito, vraag het gewoon even na bij je baas.
Ik denk niet dat nokia stiekem toch flashkaartjes ondersteund.
Dan zou dat wel bij producteigenschappen vermeld staan.

Maargoed... ik heb hem dus besteld bij belcompany, maar na wat telefoontjes kwam ik er achter dat hij niet op voorraad was, vervolgens ook (tijdelijk?) niet bestelbaar was. Ze hebben nu een mailtje rondgestuurd naar alle filialen, zodra er daar één op voorraad is krijg ik hem :9

Opzich wel service... !
Waar hebben jullie hem gekocht en voor hoeduur ?
Belcompany Almelo (en enschede voor Falcon) verlenging telfort abbo, koste 100 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felyrion
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:19

Felyrion

goodgoan!

ben toch overgestapt naar vodafone.. kostte me nu 12,50 :p
(met een 2jr-120 minuten en 75 smsjes)
kreeg dr nog 2 maand gratis en een hotel arrangement bij..

telefoon bevalt wel goed moet ik zeggen.. ben erg tevreden over het toetsenbord en de bluetooth functionaliteit :)

sleep: a completely inadequate substitute for caffeine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hootie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-08 14:43
Gratiz bij Vodafone in-business verlengen....

Kreeg er gelijk 2 mee + 5x 6310i+carkits+inbouw bonnen.

Iemand intresse in een 6820(nieuw in ongeopende doos)? Mijn vrouwtje heeft er nu al 1 in gebruik. Dit is echt een werelds SMS toestel. Camera is idd minder.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Jep, wat moet ie kosten? mail me maar =]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
Afbeeldingslocatie: http://www.assault.nl/stuff/fotomuis.jpg

foto van een muis gemaakt met me 6820... vind het nog wel meevallen qua kwaliteit.. tis beter dan ik had verwacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Birkoff
  • Laatst online: 21-07 16:45

Birkoff

Pim

valt idd mee(ook onder TL-licht):
Afbeeldingslocatie: http://www.acl.demon.nl/Afb003.jpg

zit alleen nog te wachten op Telfort..GPRS/MMS is nog niet aan de praat te krijgen, netwerk werkt nog niet samen met de software van de 6820, deze gaat anders om met de data van het Telfort netwerk volgens de helpdesk van Telfort :?...Orange MMS/GPRS doet het overigens wel :) verder prima ding..I love the keyboard hehe

edit:
Uiteindelijk een slim iemand van Telfort aan de telefoon gehad, die wist dat dit toestel van nokia nog niet icm het netwerk van telfort goed werkte mbt GPRS/MMS :( verwachting april/mei dat het netwerk wel geschikt is voor WAP 2.0 ipv 1.4 wat ze nu hebben...lekker dan :(

[ Voor 27% gewijzigd door Birkoff op 15-03-2004 17:41 ]

Mendix expert www.appronto.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik heb het toestel nu ook eindelijk (een weekje). Ik heb het geheugen thingie nog even bij mijn baas nagevraagd, en hij zei dat je gewoon bij nokia speciaal geheugen kunt bestellen voor dit toestel (nog wel meer toestellen ook). Alleen het is uberduur zei hij.

Voor de rest een top telefoon, en, in combinatie met software voor op je pc (zoals oxygen) kun je alles instellen. (achtergrondjes / ringtones etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

ik heb gister de 6820 gehaald, werkt perfect, syncen gaat beter dan de 8910i die ik had, nu staat ook als er "van" , "de" of "van der" tussen je naam staat er bij, dat werdt bij de 8910i weggelaten

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joca
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 20:25
Weet iemand hoe het e-mail versturen met SMTP werkt? Ik neem aan dat je bij SMTP server niet de server van je ISP kan invullen aangezien veel providers je alleen mail laten relay-en als je van hun domein komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barrymel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 16:25

barrymel

BarryMel

Joca schreef op 26 april 2004 @ 13:36:
Weet iemand hoe het e-mail versturen met SMTP werkt? Ik neem aan dat je bij SMTP server niet de server van je ISP kan invullen aangezien veel providers je alleen mail laten relay-en als je van hun domein komt.
als je met je nokia gewoon inbeld naar je Internet provider dan werkt het gewoon want dan is het net als of je gewoon van een pc inbeld

maar als je een gprs verbinding opzet dan is het anders
bij KPN is het mogelijk om een gprs verbinding naar xs4all te krijgen dus stel
dat is je provider dan heb je geluk

misschien dat de gsm providers een smtp server hier voor beschikbaar hebben maar zo ver ik weet niet

ik zelf maak een vodafone gprs verbinding en mail via mijn eigen mail server

maar dat heeft natuurlijk niet iedereen

gelijk een andere vraag, weet iemand of dat "Mijn Aanwezigheid / Aanwezigheids dienst" hier in nederland ook werkt ? is een optie in de telefoon

BarryMel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even nog een vraag als ik met pc suite een midi probeer om te zetten naar een ringtone via pc suite
gaat t allemaal toppie maar op mn 6810 vertikt hij het om ze af te spelen
is dit iets bekends? (4kanaals gaat wel maar volgens nokia moet ie 16 aankunnen)
en dat lukt dus niet

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 18:33

Polycom

Poes van goud

Dat heb ik ook bij sommige beltonen (Die werken dan gewoon niet)
Ik heb uitgevonden dat de grootte er mee te maken heeft.. Alle ringtones van 100 kb werken niet, maar ringtone van 14 kb die gewoon een minuut 30 duren, werken gewoon wel.

Dus ik denk zelf dat het aan de grote ligt. ( Ik heb btw een 6820 en gebruik een bluetooth apparaatje om foto's en beltonen uit te wisselen met mijn pc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Railgunner
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:36
Even een oud topic kicken:

Ik heb vandaag een nieuwe telefoon gekocht en nu wil ik de SMS-jes die in het telefoongeheugen van mijn oude 6820 staan, verplaatsen naar de SIM-kaart.
Ik kan die optie echter niet vinden in de diverse menu's.
Bestaat die optie uberhaubt?

Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een kickje in een oud topic.
Ik heb een "oude" 6820, waar pasgeleden nog mee gebeld is.
Maar opeens kwam er in het scherm te staan, "contact service" (heel vaag, niet duidelijk leesbaar).
Verder doet de telefoon helemaal niks meer...........................
DOOD dus ?
Ben met de telefoon naar de winkel geweest en daar zeiden ze dat het een vochtprobleem zou zijn.
Dus voorzichtig open geschroeft om te kijken of hij idd geroest ofwat van binnen was....
Nou hij ziet er bijna als nieuw uit !
Het lijkt mij dat het gewoon een software probleem is.
Maar ja garantie voorbij en geen zin om geld eigenlijk aan de tel uit te geven, daarom wil ik iets zelf proberen.
Iemand een idee hoe ik software of iets dergelijks kan veranderen ????
Of weet iemand mischien wat het is ???
Alvast bedankt !!
Pagina: 1