Format-C schreef op zondag 5 juli 2026 @ 20:58:
[...]
Ok. Tnx

(allebei)
1 ding weer ik wel. Jos is keihard. En als die er echt helemaal klaar mee is, is de kans groot dat Max dat ook is.
Maar ga er vanuit dat ze alles zullen doen om dit niet meer te laten voorkomen. En dat ze Max de auto proberen te geven waarmee hij weer kan winnen. (Schijnt zelfs in zn contract te staan dat hij dit wil (een auto waarmee je kan meedoen om podiumplaats en, of te winnen) en zo niet dat ie dan exit mag/ kan)
Jos bepaalt de carrière alleen niet.
Ik denk eerder dat hij dient als een soort ventilatiekanaal om gedachten te uiten, maar dat hij verder weinig meer te zeggen heeft. Max is hem ver voorbij gestreefd en zijn wensen lijken hier relevant te zijn. Nu is hij enorm loyaal geweest aan Red Bull, maar dat team bestaat nauwelijks meer. Vrijwel iedereen is weg en het gaat van kwaad tot erger.
Buiten de ADUO die hun ontwikkeling gaat verhinderen, speelt ook dat de auto vaak niet goed af te stellen is. Dan hebben we nu alweer de achtervleugel die niet goed sloot en dan ga je de baan af.
Maar dat er nu wederom niet geluisterd word naar Verstappen, tja dat zou wel eens de druppel kunnen zijn. Het is buiten alles, ook vooral een coureur die heel veel eist, ook van zichzelf. Hij haalt een deel van zijn prestaties waarschijnlijk ook uit zijn gevoel, dit omzetten in precieze technische feedback waaruit je betere afstellingen en/of ontwikkelingen kan doen. Maar als Max aangeeft dat hij duidelijke problemen heeft met de PU en ook merkte dat die vleugel niet even stabiel lijkt te zijn, het team dit negeert en het eindigt in de grindbak, dan breekt er denk ik wel wat bij Max. Want dit is niet bepaalde de eerste keer dat ze hem negeren en achteraf moesten terugkrabbelen dat hij gelijk had.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.