• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18:46
Wat Russell daar doet kan niet lijkt me.

Maar het begint er wel op te lijken dat Verstappen niet zo goed met deze auto's om kan gaan.

  • DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:04
Laat maar. -O-

  • Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:21

Pierre

Van nature lui!

Die mag hij niet houden dubbel geel.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:35
Gaat RUS een flinke douw krijgen? Die had NOOIT sneller mogen zijn door dubbel geel.

  • PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:55
Dat wordt een penalty voor RUS neem ik aan? Dubbel geel.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm


  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:40
Russel wat afgesneden ofzo, dat kan toch niet?

  • Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:51
Jammer, pff die russel eas nog sneller.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Helaas, hij was wel snel.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

En nu maar hopen dat de versnellingsbak niet stuk is..

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:34
Wat een heerlijke spannende kwalificatie was dit.
Jammer van Max

  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:23
Dangerous driving sjors

  • Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:05
Zonde

  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:30
hij lijkt van zn gas te gaan maar ik denk niet dat ie genoeg van het gas ging

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:35
YELLOW IN TRACK SECTOR 15
27 Jun 2026, 17:00:23

DOUBLE YELLOW IN TRACK SECTOR 15
27 Jun 2026, 17:00:45

INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (17:00:35)
27 Jun 2026, 17:03:16

Toch enkel geel voor RUS?

[ Voor 12% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-06-2026 17:04 ]


  • DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:04
Nog mazzel dat hij een eerste snelle ronde had en op P5 staat.

[ Voor 3% gewijzigd door DoubleDutch op 27-06-2026 17:04 ]


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
Zeldzame fout van Verstappen, gaf alles, net teveel. Gaat er nog best hard af.

  • Den_S85
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:40
Russell ziet geel en denkt gelijk “matennaaier modus: AAN”

  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:40
Russel noted nu

  • gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Hoop dat Russell een flinke douw krijgt. Wat een <bliep>.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.


  • Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:40
Russy boy reed gewoon door in geel....

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile


  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:34
Snapte de auto spontaan van Max of was het klein stukje kerb dat hij op rechtsvoor pakte gevolgd door de snap

  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:30
gambieter schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:04:
Hoop dat Russell een flinke douw krijgt. Wat een <bliep>.
zie hierboven als het enkel is dan houd hij hem gewoon

  • Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17:05
Russel maakt vaak van deze foutjes

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

De FIA vraagt gewoon even de data op en zullen dan zien dat ie niet van zn gas ging.

Exit Russel (flinke douw omlaag hoop ik)

[ Voor 8% gewijzigd door Format-C op 27-06-2026 17:05 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:04
d-vine schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:04:
Snapte de auto spontaan van Max of was het klein stukje kerb dat hij op rechtsvoor pakte gevolgd door de snap
Lijkt er ind op dat hij de kerb mee pakt.

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
In before ‘ik mag gewoon niet winnen hè’ van RUS…

per aspera ad astra


  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Pole lap met geel moet sowieso onmogelijk zijn.

  • jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:14
dit had minstens P3 moeten zijn voor Max. ongewoon foutje van Max

  • Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:51
Format-C schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:05:
De FIA vraagt gewoon even de data op en zullen dan zien dat ie niet van zn gas ging.

Exit Russel (flinke douw omlaag hoop ik)
Dubbel geel he, gewoon P5

[ Voor 4% gewijzigd door Amaze86 op 27-06-2026 17:06 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Als iemand anders dat had gedaan, was Russel keihard aan het klagen geweest.

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

DoubleDutch schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:05:
[...]

Lijkt er ind op dat hij de kerb mee pakt.
Leek het wel op idd. Kwam klein beetje teveel lucht/lift onder leek het idd.


Hahahaha. En die Russel benadrukt nog even in het interview dat ie van zn gas ging. Wat een l#ser is dat toch.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:35
Haha, RUS wordt uitgefloten. Ach ja.

  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:30
Amaze86 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:06:
[...]

Dubbel geel he, gewoon P5
nee dat is dus de vraag het was zo close dat het ook enkel geel kon zijn

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:35
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (17:00:35)
27 Jun 2026, 17:06:50

WTF. Ach ja.

  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Schijnheilige engerd is het ook.

  • Drials
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 19:30
Dit is gewoon een win voor Max, de Ferrari’s op de eerste rij en Russel genaaid.

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:40
Wat.

  • warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
No further investigation Rus.

  • Henvar
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
Morgen rijdt Antonelli Rus gewoon weer aan gort. Wat een zak hooi is die Rus

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
No further investigation…

per aspera ad astra


  • jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:14
Knap van Russell!

  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:23
Wognummer schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:07:
[...]

nee dat is dus de vraag het was zo close dat het ook enkel geel kon zijn
Sky beweerde dat ANT er nog voor reed en die deed 3 seconden langer over sector 3 dan normaal

  • vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:17

vhal

ಠ_ಠ

Data liegt niet toch? 🤷‍♂️

Jammer van de potentiële Ferrari 1-2

Strava


  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Fuck dit. Kan echt niet.

  • Aardappelbakker
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 01:52
StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:07:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (17:00:35)
27 Jun 2026, 17:06:50

WTF. Ach ja.
De stewards zetten weer een fijn president voor volgende soortgelijke overtredingen |:(

  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:40
Zal dus idd nog net enkel geel geweest zijn dan toen Russel daar langskwam.

  • d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:34
Wel weer mooi om te zien Max zit er heel goed bij en gaat gewoon all in om het onmiddellijke te presenteren.
Dit keer weet hij de stier niet te temmen.

Hoop dat dit een voorbode is van elke GPs vol op spanning tussen 3 a 4 teams.

  • Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:51
Wtf

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Tja Engels paspoort hé? :-(

  • gerbenp
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:52
MaFIA, British bias kom er maar in :+

  • forzav
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Bijzonder

  • jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:14
Als RUS dit kan had MAX waarschijnlijk pole gehad...

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

En wegzappen maar.

#zucht :(

[ Voor 6% gewijzigd door Format-C op 27-06-2026 17:09 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bizar dat er nog stewards naar een infringement aan het kijken zijn, maar dat dan toch al die interviews (en daarmee soort van bevestiging ban de uitslag voor die écht vast staat) worden afgerammeld.

Hoe erg kun je je als FIA zelf willens en wetens in je poot schieten…

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.


  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:35
WTF FIA.

Wat nu dan?!

CAR 63 (RUS) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:20

Ik snap er geen zak meer van.

W-T-F.

-----

CAR 12 (ANT) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:17

CAR 41 (LIN) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:14

CAR 81 (PIA) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:12

CAR 1 (NOR) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:10

CAR 16 (LEC) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:08

CAR 30 (LAW) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:07

CAR 44 (HAM) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:06

CAR 6 (HAD) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:05

[ Voor 68% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-06-2026 17:09 ]


  • Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:53

Harrie

NederVlaming

Straf, dat je met een big lift maar een paar tienden van een seconde verliest eigenlijk. Ik vind dat toch maar raar.

  • LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:07:
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (17:00:35)
27 Jun 2026, 17:06:50

WTF. Ach ja.
Waarschijnlijk het geluk dat het net bij een bocht is, dan kun je zonder tijdverlies van je gas.

  • Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

Reinier

\o/

Aardappelbakker schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:08:
[...]

De stewards zetten weer een fijn president voor volgende soortgelijke overtredingen |:(
:D

  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

vhal schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:08:
Data liegt niet toch? 🤷‍♂️

Jammer van de potentiële Ferrari 1-2
Data? Er hangt er eentje in de muur. Daar moet je niet met een Pole lap langs kunnen.

  • Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:51
Net als Messi en Fifa.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky


  • Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:23
Dit was precies bottas in Mexico waar max en z'n tijd en gridstraf kreeg. Lijkt me dat russel dit hier ook had moeten krijgen..

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:09:
WTF FIA.

Wat nu dan?!

CAR 63 (RUS) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:20

Ik snap er geen zak meer van.

W-T-F.

-----

CAR 12 (ANT) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:17

CAR 41 (LIN) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:14

CAR 81 (PIA) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:12

CAR 1 (NOR) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:10

CAR 16 (LEC) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:08

CAR 30 (LAW) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:07

CAR 44 (HAM) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:06

CAR 6 (HAD) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:05
Wow wat?

per aspera ad astra


  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
d-vine schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:08:
Wel weer mooi om te zien Max zit er heel goed bij en gaat gewoon all in om het onmiddellijke te presenteren.
Dit keer weet hij de stier niet te temmen.

Hoop dat dit een voorbode is van elke GPs vol op spanning tussen 3 a 4 teams.
Je weet dat deze baan ook een optocht is toch?

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:37
Aardappelbakker schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:08:
[...]

De stewards zetten weer een fijn president voor volgende soortgelijke overtredingen |:(
Dit inderdaad. Je weet het risico van als laatste de baan op. Nu zetten ze het precedent dat je dus nauwelijks hoeft te liften en gewoon nog een fastest lap kan neerzetten.

Een volgende keer zal dus elke coureur in de top 6 nog gewoon flink doorgaan.

Maar het is Mercedes, dus het verbaasd me eerlijk gezegd ook niet meer. Als Ferrari dit had gedaan was er zeker een straf gekomen.

  • StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:35
Die lap deleted messages, is dat dan van de in lap? Ik snap er echt geen bal meer van. Nou ja. Avondeten staat op tafel. Groeten!

  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:23
Het moet toch minstens een Investigation zijn lijkt me…
Sowieso 0.3 verliezen “big lift” noemen vind ik echt een levensgevaarlijke stelling van mister “that’s dangerous driving”

  • knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:12

knakworst

Get more sats!

FIA weer goed bezig. Wat is het nou?

  • MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:18

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Lap deleted maar no further investigation? How does that work?

  • Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01:28

Format-C

Tracing Rays

Hij WEET gewoon dat hij niet van zn gas ging.

Kun je zien aan hoe gemaakt en angstig hij lacht voor de top 3 foto.

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Voetbal snap ik niet

  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:40
StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:10:
Die lap deleted messages, is dat dan van de in lap? Ik snap er echt geen bal meer van. Nou ja. Avondeten staat op tafel. Groeten!
Commentatoren geven dat idd aan, dat dit inlaps lijken te zijn.

  • plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:40
StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:09:
WTF FIA.

Wat nu dan?!

CAR 63 (RUS) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:20

Ik snap er geen zak meer van.

W-T-F.

-----

CAR 12 (ANT) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:17

CAR 41 (LIN) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:14

CAR 81 (PIA) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:12

CAR 1 (NOR) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:10

CAR 16 (LEC) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:08

CAR 30 (LAW) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:07

CAR 44 (HAM) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:06

CAR 6 (HAD) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:05
Dus wat is dan de uitslag?? :o

  • LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
MikeyMan schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:11:
Lap deleted maar no further investigation? How does that work?
Technisch gezien is er geen investigation nodig als de tijd al weg is? :+

per aspera ad astra


  • PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Zal mij benieuwen wie van de FIA morgenvroeg wakker wordt naast een paardenhoofd :+

  • Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:53

Harrie

NederVlaming

StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:10:
Die lap deleted messages, is dat dan van de in lap? Ik snap er echt geen bal meer van. Nou ja. Avondeten staat op tafel. Groeten!
Nee, ik denk dat ze iedereen die achter Verstappen reden de LAP time gedeelte hebben toch?

  • mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
LAD93 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:11:
[...]

Technisch gezien is er geen investigation nodig als de tijd al weg is? :+
Ze mogen ook wel een straf geven hiervoor. Dit mag niet, niet alleen een kwestie van lap verwijderen...

  • DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:09:
WTF FIA.

Wat nu dan?!

CAR 63 (RUS) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:20

Ik snap er geen zak meer van.

W-T-F.

-----

CAR 12 (ANT) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:17

CAR 41 (LIN) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:14

CAR 81 (PIA) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:12

CAR 1 (NOR) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:10

CAR 16 (LEC) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:08

CAR 30 (LAW) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:07

CAR 44 (HAM) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:06

CAR 6 (HAD) LAP DELETED - DOUBLE YELLOW AT TURN 9
27 Jun 2026, 17:08:05
Double yellow lijkt een paar seconden later ingegaan te zijn.
Maar hij lifte niet bepaald veel. Zijn S3 was sneller dan die van beide Ferrari's en niet eens 0,1s langzamer dan Antonelli die daar het snelste was.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Waah schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:10:
Maar het is Mercedes, dus het verbaasd me eerlijk gezegd ook niet meer. Als Ferrari dit had gedaan was er zeker een straf gekomen.
Is het niet wat warm om nu een alu hoedje op te hebben?

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:43
Harrie schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:09:
Straf, dat je met een big lift maar een paar tienden van een seconde verliest eigenlijk. Ik vind dat toch maar raar.
Enkel geel is toch lift is voldoende? Maakt niet uit hoe kort, liften is liften.

  • Charles Hill
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 22:02
Antonelli stopt zijn snelle ronde vanwege dubbel geel, Russell rijdt door en dat mag blijkbaar. Ferrari gaat zeker nog protesteren.

  • Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 22:23
Hij gaf sowieso nog gas bij voor de bocht terwijl het gele panel al duidelijk te zien was…

  • Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:40
Harrie schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:12:
[...]

Nee, ik denk dat ze iedereen die achter Verstappen reden de LAP time gedeelte hebben toch? Dus Ferrari 1-2?
De Ferraris staan ook in die lijst, en die hebben na Russel toch geen tijd gezet (uitgezonderd hun inlap).

  • max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Boh, die radio van RUS op moment dat hij door 9 heen vliegt.

Mijn gunfactor had hij sowieso al niet, maar dit maakt hem voor mij nog meer unlikeable.

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.


  • Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21:17
Harrie schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:12:
[...]

Nee, ik denk dat ze iedereen die achter Verstappen reden de LAP time gedeelte hebben toch?
Komt geen onderzoek meer.

  • Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:37
toolkist schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:12:
[...]

Is het niet wat warm om nu een alu hoedje op te hebben?
Alu hoedje? Heb je de laatste 10 jaar gekeken? Je kan het gewoon zien in de data hoor. Heb je geen alu hoedje voor nodig.

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:43
max schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:13:
Boh, die radio van RUS op moment dat hij door 9 heen vliegt.

Mijn gunfactor had hij sowieso al niet, maar dit maakt het voor mij nog meer unlikeable.
Wat was die boardradio dan?

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Wyke schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:13:
Hij gaf sowieso nog gas bij voor de bocht terwijl het gele panel al duidelijk te zien was…
Denk je, de FIA zal dat echt wel kunnen zien in de data.

  • Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:53

Harrie

NederVlaming

max schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:13:
Boh, die radio van RUS op moment dat hij door 9 heen vliegt.

Mijn gunfactor had hij sowieso al niet, maar dit maakt het voor mij nog meer unlikeable.
Oei, dat heb ik gemist. Wat zei hij?

  • max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

TinusXIII schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:14:
[...]

Wat was die boardradio dan?
“Lifted. Lost a 10th. Bla bla”

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Waah schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:14:
[...]

Alu hoedje? Heb je de laatste 10 jaar gekeken? Je kan het gewoon zien in de data hoor. Heb je geen alu hoedje voor nodig.
Het bevoordelen van Mercedus vs Ferrari is in de data te zien? Show me.

  • jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:14
Accepteren jongens. Misschien knalt HAM morgen op RUS in de eerste bocht.

  • Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
TinusXIII schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:14:
[...]

Wat was die boardradio dan?
Gelijk op voorhand al aangeven dat hij gelift had..

Op reddit wordt de telemetrie er al bijgehaald, ben benieuwd

Steam/Epic: Deurstopper


  • Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:51
Bij Viaplay laten ze nu een herhaling zien, je ziet dan groen/geel knipperen.

  • TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:43
jaapstobbe schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:09:
Als RUS dit kan had MAX waarschijnlijk pole gehad...
Beide Mercedessen waren volgens mij sneller dan Verstappen en hadden tot nu toe hele sterke derde sector. Verstappen had geen pole gereden gok ik, kijk naar de tijd van Russell mét een minilift.

  • sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:01
Deze controverse is de FIA zelf schuld. Da moeten ze maar gewoon direct dubbel geel geven als er een auto van de baan schiet in Q. Dan heb je geen discussie

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams


  • jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:14
Als RUS echt een halve sec voorsp[rong had dan kan het wel. Maar ebn wel benieuwd waar hij die vandaan heeft gehaald.

  • Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:44
Verstappen had misschien de Ferrari’s gesplit, maar Mercedes 1-2 lijkt mij meest logische geweest

Float like a butterfly, sting like a bee.


  • KlaasjeNL
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:54
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 17:12:
[...]

Double yellow lijkt een paar seconden later ingegaan te zijn.
Maar hij lifte niet bepaald veel. Zijn S3 was sneller dan die van beide Ferrari's en niet eens 0,1s langzamer dan Antonelli die daar het snelste was.
Is het al niet dubieus dat ze wachtten met dubbel geel tot RUS er voorbij was? Er staat nota bene een auto in de muur in een van de snelste bochten op het circuit.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Prima volgens de regels dus.

  • jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:14
Gewoon intelligent gedaan van RUS
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord