Ben benieuwd wie er hier goed gaat.
Achterbanden temp is een dingetje hier, daar heeft Ferrari dus mogelijk een voordeel met hun nieuwe velgen. Ff kieken wat de long runs op gebruikte banden doen in FP2, dan moeten we al mogelijk wat kunnen zien. Afgelopen race gingen ze ook erg lekker, dus mijn voorspelling:
Ferrari
Mercedes
McLaren
Welke rijder van het team durf ik niet te zeggen, dat fluctueert zo de laatste tijd. Denk wel dat Lando het lekker gaat doen, die gaat altijd wel lekker hier. Verder leuk om weer te zien wie het bij Ferrari en Mercedes gaan doen