Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Had het echt zoveel gescheeld? Mercedes is gewoon echt heel sterk dit seizoen. ANT is ook erg goed.Het Peertje schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:33:
Verstappen 2 ronden te laat gepit...
Blunder van Red Bull, maar voor P2 hadden "we" op voorhand getekend, lijkt me
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
"When you grow up your heart dies"
Mercedes is wel gewoon echt snel dit seizoen.Pierre schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:34:
Leuke race gezien, Max en RBR jammer van die stop, maar verder is die wel happy zo te zien.
Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Zo slecht is het allemaal nog niet.
Heeft die zijn mojo ooit gehad dan?Exocet schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:35:
Leclerc is het echt helemaal kwijt
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Maar zo rond ronde 45 kwam ik er ook achter dat de race al begonnen was. Werd nog even interesant, maar P2 is netjes. Zit duidelijk wat tempo in de auto.
Is het de moeite waard om nog terug te kijken?
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
dan had VER ook vooraan gereden miss minder hoeven pushenDoeEensGek schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:35:
Dus Antonnelli komt dichterbij Verstappen, maar ze komen een (paar) ronde tekort om in te halen. Met andere woorden denk ik dat Max alleen maar plaatsen had verloren met eerder pitten en met te laat pitten verder niets had gewonnen. Gewoon een prima call geweest dus.
maar ik ben heel blij met P2 ook de wedstrijd was erg leuk om te kijken
HAM-VER aan 't begin was wel even de moeite waardDaniëlWW2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:36:
Oke, ik ben aardig ontregelt. Dit weer, bah.![]()
Maar zo rond ronde 45 kwam ik er ook achter dat de race al begonnen was. Werd nog even interesant, maar P2 is netjes. Zit duidelijk wat tempo in de auto.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Kimi nog steeds het snelst van het veld.
Russel de nodige punten maar die gaat het op deze manier niet volhouden om in te lopen. (Iets met rijders capaciteit)
Als je de drone shots gaat vindt dan zeer zeker. Ik zou de samenvatting even afwachten. De race was verder erg vermakelijk. Zelf Hadjar kon lekker meedoen.
Je logica klopt niet helemaal. Want het gat naar Russell is (iets) groter. En Verstappen was sneller dan Russell, dus had het gat groter moeten zijn dan wat het nu is.DoeEensGek schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:35:
Dus Antonnelli komt dichterbij Verstappen, maar ze komen een (paar) ronde tekort om in te halen. Met andere woorden denk ik dat Max alleen maar plaatsen had verloren met eerder pitten en met te laat pitten verder niets had gewonnen. Gewoon een prima call geweest dus.
Nobody caresTinusXIII schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:38:
Wat is het stil bij het interview van Russell.
Zou voor een ruime samenvatting gaan.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:36:
Stroll is eerder uitgevallen, dus ik weet niet of je dat aankunt?DaniëlWW2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:36:
Ja, het was een erg vermakelijke race.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:36:
Silverstone volgende week begint wel om 16:00 uur. Je was een weekje te vroeg met een uur te laat zijn.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:36:
Maar zo rond ronde 45 kwam ik er ook achter dat de race al begonnen was.
Als je Hamilton versus Verstappen wil zien dan wel.DaniëlWW2 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:36:
dat zou volgende week wel heel erg leuk zijnD-dark schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:38:
[...]
Als je Hamilton versus Verstappen wil zien dan wel.
- DaniëlWW2
- Niet online
Not again.Wognummer schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:39:
[...]
dat zou volgende week wel heel erg leuk zijn
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dacht ik al.Exocet schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:39:
Max had dus nog wat issues
Daarom heeft ie natuurlijk ook niet met 7 seconden voorsprong gewonnen.
Dit verklaart voor mij alles.
Je vergeet dat Max onnodig veel tijd verloren heeft in de paar ronden voor zijn laatste pitstop.DoeEensGek schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:35:
Die paar seconden had ie meegenomen als voorsprong op Antonelli. Dus nee, dan had ie geen plaatsen verloren. Maar mogelijk wel gewonnen.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Ja Briljantmax schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:41:
VER en ANT die hem gewoon nokken en DC die nog even een leuke opmerking erover maakt.
Ja mooi hé, veel plezier in je eentje….!
( bloedzuiger) ……🤣
Kan ermee leven dat Russel gewonnen heeft en RB lijkt wel wat snelheid gevonden te hebben. Dus al met al een positieve middag vwb F1. En de race zelf vloog voorbij en was vermakelijk en spannend.
En max kan er denk ik ook wel mee leven.
[ Voor 15% gewijzigd door Format-C op 28-06-2026 20:13 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij is bijna niet in beeld gekomen volgens mij?
Mooi final shot.
Russel kreeg wat ie zelf geeft (liep zelf ook weg).max schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:41:
VER en ANT die hem gewoon nokken en DC die nog even een leuke opmerking erover maakt.
Zit Max droog te vertellen nu kan ik vol gas toch?
Grapje...
Max en z'n zoon waren wel een beetje klaar met die hitte, plichtplegingen en RUSmax schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:41:
Ik krijg nog steeds jeuk van '...is this the world champion hotline?'ethan..1 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:54:
Van A tot Z heeft Russel dit weekend deze genailed, maar ff serieus “ jabadadu” over de boardradio, dan ……🤷♂️ vraag ik mijzelf af of je dan potentieel WK waardig bent kwa persoonlijkheid.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Alweer 3 Mercedes coureurs op het podium.d-vine schreef op zondag 28 juni 2026 @ 17:32:
Verder niets achter zoeken naar de blik van Toto![]()
[Afbeelding]
"Maxie, I finally have all the details you requested for, so please sign the contraaact'd-vine schreef op zondag 28 juni 2026 @ 17:32:
[Afbeelding]
Max was asked if this performance is track specific or if he thinks they'll be competitive everywhere nowsjaool schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:55:
Als Silverstone ook goed gaat kan Max zomaar weer 4e staan in het kampioenschap.
"Let's take it race by race. I mean, in Silverstone.. pffft, I love the track, but I did a few laps on the simulator and I started laughing. It felt like a different track to be honest, you barely have battery around a lap. It's constantly flat."
So don't expect too much...... maar je weet het nooit met die Max-factor.
Hij klinkt sowieso altijd als een natte bakvis.ethan..1 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 16:54:
Van A tot Z heeft Russel dit weekend deze genailed, maar ff serieus “ jabadadu” over de boardradio, dan ……🤷♂️ vraag ik mijzelf af of je dan potentieel WK waardig bent kwa persoonlijkheid.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Ik heb voor dit jaar begrepen dat juist de straight line speed van de Red Bull erg goed is. Dus wie weet.smspvdm1 schreef op zondag 28 juni 2026 @ 18:00:
[...]
Max was asked if this performance is track specific or if he thinks they'll be competitive everywhere now
"Let's take it race by race. I mean, in Silverstone.. pffft, I love the track, but I did a few laps on the simulator and I started laughing. It felt like a different track to be honest, you barely have battery around a lap. It's constantly flat."
So don't expect too much...... maar je weet het nooit met die Max-factor.
Moet je wel batterij voor hebbensjaool schreef op zondag 28 juni 2026 @ 18:20:
[...]
Ik heb voor dit jaar begrepen dat juist de straight line speed van de Red Bull erg goed is. Dus wie weet.
Hoop het. En dan weg met Russel.d-vine schreef op zondag 28 juni 2026 @ 17:32:
[Afbeelding]
[ Voor 27% gewijzigd door DaniëlWW2 op 28-06-2026 20:00 ]
Zero compensation
- DaniëlWW2
- Niet online
Redelijke race gezien meer niet, jammer dat Leclerc zo door de mand valt, vreemde strategie van Ferrari as usual. RB lijkt nu 2/3 in het veld te zijn na de updates. Mercedes blijft amper te kloppen.
Russell reed daar met enkel geel langs, Hamilton/Verstappen was gewoon een fair gevecht, niks strafwaardigs aan. Wat Norris deed hebben anderen al vaker gedaan, Vettel heeft dat ook ooit gedaan volgens mij. Die andere auto hoefde niet te remmen of uit te wijken dus geen unsafe release. Speeding in de pitlane is standaard een slam dunk penalty.Bvanham schreef op zondag 28 juni 2026 @ 21:11:
Mogen we nog wel Britje bashen of mag dat ook niet. Brit die met dubbel geel p1 kwali doet, Brit die een ander van de baan rijdt en dat mag, Brit die in de pitlane entry inhaalt en op de fastlane dit ook probeert gevaarlijke kunsten uithalend zonder straf ? Of moeten we het over Alonso hebben die straf krijgt omdat hij net te hard door een lege, veilige pitlane komt.
Redelijke race gezien meer niet, jammer dat Leclerc zo door de mand valt, vreemde strategie van Ferrari as usual. RB lijkt nu 2/3 in het veld te zijn na de updates. Mercedes blijft amper te kloppen.

en geen straf voor Perez.
China 2016, met (o.a.?) Sainz in een treintje. Verstappen heeft het later ook nog eens een keer gedaan. Mogelijk dat er wel een regel is dat het in de pit entry moet, en Norris zat er op de streep meen ik nog naast. Maar dan nog heeft McLaren de eerste pitbox dus is er gewoon plek voor om met tweeën naast elkaar te rijden.TinusXIII schreef op zondag 28 juni 2026 @ 21:50:
Vettel heeft dat ook ooit gedaan volgens mij. Die andere auto hoefde niet te remmen of uit te wijken dus geen unsafe release
Side-by-side rijden in de pitlane, zoals na de pitstop, mag ook zolang er de ruimte voor is, en dat is hier gewoon het geval (hij reed niet door de pitboxen heen of zo). En "uiteindelijk" hield die gewoon in zodat Colapinto? normaal zijn pitbox in kon rijden.
hij Redde het nu al amper op harde bandjesforzav schreef op zondag 28 juni 2026 @ 22:33:
Waarom hebben ze Verstappen voor de laatste stint eigenlijk niet op mediums gezet?
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/lhLFlkZ6eAoBQeWKMC2DWn7i.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/jzC0WsH7MwrlU3H92kFt0TEQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TO9sNyAybUKcVBuRN5G5pXEO.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/L336m6Jcitu28cVhdH9eh5P7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0AcVyHEf1VpyVUyRwdJRFGBN.jpg?f=fotoalbum_large)