[F1 2026] Race 8 GP van Oostenrijk Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 32.613 views

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
albino71 schreef op vrijdag 26 juni 2026 @ 17:12:
Stoeltje Max zit niet goed vast lijkt wel. On board is nu uit, maar het was net te zien. Apart...
Ik weet dat er gedoe is over z'n stoeltje volgend seizoen maar zo letterlijk? :P

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10:53
De vrijdaganalyse in de vertaling en samenvatting.
  • Mercedes was vandaag snel, niet alleen op een ronde maar ook in de longrun. Daarachter zit McLaren gevolgd door Red Bull en Ferrari.
  • Met 1.07,014 was Antonelli vandaag het snelst van allemaal. Russell belandde op de 6e plaats omdat hij geen perfecte ronde voor elkaar kreeg. Beide coureurs reden hun longrun op de medium band met een gemiddelde rondetijd van 1.11,2
  • McLaren volgt daarachter, Piastri verloor 2,5 tienden op de tijd van Antonelli, gevolgd door Norris op de 3e plek. Norris kwam in de 1e vrije training niet verder dan 9 ronden door een hydraulisch probleem. In de longrun reed Norris een gemiddelde tijd van 1.11,4 maar had eerder last van bandenslijtage dan Mercedes.
  • Red Bull begon de eerste vrije trainingen met technische problemen. Bij Hadjar moest de power unit gewisseld worden, Verstappen had last van softwareproblemen. Ondanks dat het team dat wist te verhelpen klaagden beide coureurs over de balans van de wagen. Verstappen reed in de longrun een gemiddelde tijd van 1.11,7. Red Bull heeft dus nog wat huiswerk te doen.
  • Met de overwinning in Barcelona, een verbeterde motor en nieuwe onderdelen hoopte Ferrari vandaag op meer maar na de vrijdagtraining lijkt dat nog niet het geval. Hamilton eindigde op de 5e plek en ook hij reed in de longrun een gemiddelde tijd van 1.11,7. Ferrari worstelt met consistentie en zit ook nog niet op hetzelfde niveau als Mercedes of McLaren. Ook de Scuderia heeft ook nog wat huiswerk te doen.
  • In het middenveld vielen Racing Bulls en Audi op. Ausi is ook met nieuwe onderdelen naar Oostenrijk gekomen maar had er meer van verwacht maar het circuit ligt de Audi's niet.
  • Cadillac is ook met een groot upgrade pakket gekomen maar had daar weinig aan door allerlei technische problemen. Vlak voor het einde van de 2e training had de wagen van Perez problemen met de ontsteking. In de 2e training kwam hij niet verder dan 2 ronden. Teammaat Bottas kwam niet verder dan 6 ronden.
  • Met een buitentemperatuur van 32 graden en een asfalttemperatuur van bijna 50 graden hebben de banden het bijzonder zwaar. Pirelli is met de zachste banden naar Oostenrijk gekomen maar hadden deze omstandigheden niet verwacht, Gedacht werd aan een 1 of 2 bandenwissels maar de banden vertonen bij de longruns meer slijtage en gaat Pirelli nu uit van van 2 bandenwissels op zondag.
  • Naast banden wordt het ook vooral opletten met de remmen. Door de hitte klaagden al sommige coureurs en een aantal maakten ook een uitstapje naast de baan. Waarschijnlijk is dit het enige wat Mercedes op zondag kan afremmen of als de accu het team weer in de steek laat.
https://www.auto-motor-un...ercedes-training-analyse/

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:11
Duidelijk dat er RBR weer met balans issues kampt. Sinds 2024 structureel hetzelfde. Mogelijk ook inherent aan de wensen van Max maar je zou verwachten dat je ergens wel snapt dat een stabiel platform beter ontwikkeld en Max die extra 3 tiende wel vind.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Lynx schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 07:45:
Duidelijk dat er RBR weer met balans issues kampt. Sinds 2024 structureel hetzelfde. Mogelijk ook inherent aan de wensen van Max maar je zou verwachten dat je ergens wel snapt dat een stabiel platform beter ontwikkeld en Max die extra 3 tiende wel vind.
Tis een gokje maar het lijkt me zo dat ze daar bij RB ook wel aan hebben gedacht. Genoeg slimme mensen die daar rondlopen en er heel wat meer van weten dan jij en ik ;)

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:41

JB

Cédric roelt!

Inmiddels gaat zijn loyaliteit hem echt parten spelen. Team loopt nog verder leeg en geen enkele update lijkt te werken, seizoen op seizoen. Benieuwd naar vandaag, maar heb weinig hoop dat die RB nog een kantelpunt kent dit weekend, laat staan longterm…

Mijn boefje is liev!

• Chocoball
Red Bull Technical Director Waché geeft aan dat het team met zoveel nieuwe onderdelen naar Oostenrijk is gekomen en dat vergde veel aanpassing aan de wagen, De start was ook niet geweldig vanwege de technische problemen in de 1e vrije training. Daardoor ging het team en vooral Hadjar met beperkte informatie de 2e training in.

Daar de bron met RN3 begint plaats ik die liever niet.

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Nog ~8 minuten te gaan in FP3. Nul posts tot zover.

Is dat een unicum sinds VER zijn intrede deed :?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Help!!!! schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 13:23:

Nee, want je verpest het nu. :> :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• Harrie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:24

Harrie

NederVlaming

Help!!!! schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 13:23:

Waarschijnlijk.. maar ik kan het alleen volgen op de live blogs, heb geen f1tv meer. Leek toch een best goede sessie voor Max?

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:47
Ik ben aan het kijken maar meer druk met de kids insmeren en voorkomen van ruzies dan ik tijd had op het forum

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Max heeft PU problemen. De hybride delen lijken weer eens niet mee te werken met deployment.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:58

codex

Geen OpenAI agent :)

Red Bull afgaande op dit resultaat toch weer het vierde team. Ik vraag mij wel af wanneer Max het een keer zat is en knopen doorhakt.

• Chocoball
codex schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 13:33:
Red Bull afgaande op dit resultaat toch weer het vierde team. Ik vraag mij wel af wanneer Max het een keer zat is en knopen doorhakt.
Even de quote van zijn manager Vermeulen: "Uiteindelijk is Max niet geboren om mee te doen in het middenveld.".

Red Bull zal er alles aan willen doen om Verstappen te behouden, zelfs met een aandelenpakket in Racing Bulls als de geruchten waar zijn. Wel denk ik dat Verstappen zijn de prestatieclausule gaat lichten om eens bij andere teams te informeren.

• Chocoball
Uitslag 3e vrije training.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/HL0T85YW4AA_IlX.jpg

• RRCreations
  • Laatst online: 19-07 16:32
DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 13:32:
Max heeft PU problemen. De hybride delen lijken weer eens niet mee te werken met deployment.
Zonde, volgens mij leek de balans wel goed.

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Chocoball schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 13:38:
[...]

Even de quote van zijn manager Vermeulen: "Uiteindelijk is Max niet geboren om mee te doen in het middenveld.".

Red Bull zal er alles aan willen doen om Verstappen te behouden, zelfs met een aandelenpakket in Racing Bulls als de geruchten waar zijn. Wel denk ik dat Verstappen zijn de prestatieclausule gaat lichten om eens bij andere teams te informeren.
Ik zou Max zo graag bij Mercedes zien, ben benieuwd wat hij dan allemaal nog zou kunnen neerzetten qua prestaties. Is toch het beste team, op technisch vlak.

It’s the economy, stupid!

• hoevenpe
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Aston Martin slechter dan Caddilac, voor zover de mytische status van Adrian Newey

Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
hoevenpe schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 14:19:
Aston Martin slechter dan Caddilac, voor zover de mytische status van Adrian Newey
Ik denk dat Newey zich niet gerealiseerd heeft hoeveel meer er komt kijken bij een TP zijn… het complete pakket wat de wagen maakt is zoveel meer dan het design, de filosofie erachter en al het ‘politieke geneuzel’. Ik heb hem ook al een aantal maanden niet echt in beeld gezien tijdens de races, is hij compleet naar de achtergrond verdwenen?

[ Voor 3% gewijzigd door LAD93 op 27-06-2026 14:29 ]

per aspera ad astra

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
LAD93 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 14:29:
[...]

Ik denk dat Newey zich niet gerealiseerd heeft hoeveel meer er komt kijken bij een TP zijn… het complete pakket wat de wagen maakt is zoveel meer dan het design, de filosofie erachter en al het ‘politieke geneuzel’. Ik heb hem ook al een aantal maanden niet echt in beeld gezien tijdens de races, is hij compleet naar de achtergrond verdwenen?
Team principal is die pas dit seizoen toch? Toen de auto in principe al helemaal ontworpen was. Tuurlijk, er zullen updates ontworpen moeten worden maar voor de auto voor race 1 had die alle tijd.

• d-vine
hoevenpe schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 14:19:
Adrian is een genie en heeft vele top wagens ontwikkeld.
Dat wil niet zeggen dat alles wat hij heeft aangeraakt in het verleden ook in goud veranderde.

Bv.
Leyton House March CG891 (1989)
McLaren MP4-18 (2003)

Hij heeft zelf aangegeven dat van deze Williams hij de aero verkeerd had ingeschat nadat actieve wielophanging werd verbannen
Williams FW16 (1994)

Je bent ook afhankelijk van het motor pakket, is dat geen goede match gaat het ook niet werken.

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:30

Pierre

Van nature lui!

Wie pakt pole vanmiddag ik ga voor Kimi _/-\o_

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• StefanVerkerk
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:47
Servus! Tijd voor de kwalificatie. Zin in. Veel plezier iedereen!

• Chocoball
Fijne kwalificatie allemaal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/vO4DxVJw9NzH5V6tutwKZ8bc.gif

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Veel plezier allemaal :)

• durian
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07:44
Veel plezier!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Fijne kwalificatie :)

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Fijne kwalificatie. :)

• Format-C
  • Laatst online: 18-07 11:35

Format-C

Tracing Rays

Hup Max gas drauf. :)F

Veel plezier!! :)

[ Voor 31% gewijzigd door Format-C op 27-06-2026 16:07 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• StefanVerkerk
Max willekeurig op de willekeurige weegbrug hehe

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:20
RB ring is echt het mooiste circuit op de kalender. Nauwelijks hekwerk en ik hou van het groen met de bergen op de achtergrond.

• StefanVerkerk
RUS zit er goed bij ten opzichte van ANT. *kuch* Die mag nog wel even gaan verbeteren...

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hadjar zit 0.001 seconde achter max..

Max is dus gewoon weer veeeel sneller dan zn teammaat. Appeltje eitje. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 27-06-2026 16:12 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Arjantje72
  • Nu online
Format-C schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:11:
Hadjar zit 0.001 seconde achter max..

Max is dus gewoon weer veeeel sneller dan zn teammaat. Appeltje eitje. :+
Dus Hadjar loopt op zijn tenen en Max doet het rustig aan ;)

/s

• StefanVerkerk
Max is ondertussen even aan het simracen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCrN6Txq8i_hH3Zc247wDy-S5Y4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rT1n384oJosc8eNzQeAQWcuH.jpg?f=fotoalbum_large

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Arjantje72 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:13:
[...]

Dus Hadjar loopt op zijn tenen en Max doet het rustig aan ;)

/s
Hahaha. :)

(Vind Hadjar tot dusver wel de snelste teammaat die hij gehad heeft ,en we mogen er vanuit gaan dat de auto "voor Max" gebouwd is, dus ik heb er wel respect voor. En vind het wel een grappig heethoofdje die Hadjar. :) )

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb het weekend so far gemist, maar waarom heeft Max nog maar zo weinig banden?

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Lewis is toch ook echt wel soort van terug. Niet dankzij de Sim, maar dankzij een Kim. (?) :+

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 00:10
BreadFan schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:16:
Heb het weekend so far gemist, maar waarom heeft Max nog maar zo weinig banden?
Hij heeft ze gebruikt he, vorige trainingen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Arjantje72
  • Nu online
Format-C schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:15:
[...]

Hahaha. :)

(Vind Hadjar tot dusver wel de snelste teammaat die hij gehad heeft ,en we mogen er vanuit gaan dat de auto "voor Max" gebouwd is, dus ik heb er wel respect voor. En vind het wel een grappig heethoofdje die Hadjar. :) )
100% mee eens, alleen niet dat de auto voor Max gebouwd is :)

• StefanVerkerk
NOR heeft schade gereden over een kerb aldus Ted bij SkyF1/F1TV. Mclaren is bezig geweest met een reparatie.

[ Voor 3% gewijzigd door StefanVerkerk op 27-06-2026 16:27 ]

• StefanVerkerk
Bandenstaatje Q2, mix van oud en nieuwe banden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MbIPL-vrAtN4BdSF1s5IS_5Yrdg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eZZyZOZajAQGeToIh1shnoYy.jpg?f=fotoalbum_large

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:38
Lol. George just drive :+

• StefanVerkerk
Nieuw setje softs verknald. Blimey!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 12:19
Max kan wel binnen blijven denk ik, heeft hij 2 nieuwe setjes voor Q3

• d-vine
Of beter gezegd stop met zeuren en doe je werk :+

• Zewatanejo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:05

Zewatanejo

Fine Thanks!

Er zal vast iets aan vooraf gegaan zijn. Ook afgaand op de blik van Toto in de camera

Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Zoals ze zich al bij Sky afvroegen, wat is daarvoor gezegd bij Mercedes?

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Oh nee toch?

• StefanVerkerk
HAD maar 0.097 sneller op nieuwe softs ten opzichte van VER.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Arjantje72 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:23:
[...]

100% mee eens, alleen niet dat de auto voor Max gebouwd is :)
Zou t niet zo zijn daar de auto een beetje "overstuur-gericht" gebouwd is?

O jee, max op.de schopstoel!! :o

Edit: en daar komt hij goed weg zeg!!! Phew!

[ Voor 7% gewijzigd door Format-C op 27-06-2026 16:41 ]

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Dat scheelde niks...

• StefanVerkerk
Oh oh oh wat hebben ze gedaan bij Red Bull... pfff. Wat een mazzel.

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Oo nee.... pfoe

[ Voor 42% gewijzigd door Zewatanejo op 27-06-2026 16:41 ]

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Komt Max goed weg.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Zo kan je wel zeggen!

How bad is it on a scale from one to Spurs

• Wyke
Wyke schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:37:
Max kan wel binnen blijven denk ik, heeft hij 2 nieuwe setjes voor Q3
Fiewww

• StefanVerkerk
High risk, high reward spelletje m.b.t. de setjes bandjes?

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Hoe dan RBR man man wat een billen knijpen is dit zeg.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• d-vine
Nou nou de stieren poepte wel een paar kleuren in de garage daar.

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:23
Sterk staaltje pokeren bij Red Bull… of gewoon lucky?

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

• d-vine
PatrickC schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:42:
Dit was wel Lucky...

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Volgens Coronel commitment..

Steam/Epic: Deurstopper

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Deurstopper schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:43:
[...]

Die moet gewoon auto's gaan verkopen.

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 12:25
Gezien het tijdsverschil tussen Gasly en Verstappen, puur geluk.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Deurstopper schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:43:
[...]

Coronel heeft dan ook een wel heule dikke oranje Max-bril op.. Edit: denk dat die zelfs een Max onderbroek aan heeft.

[ Voor 11% gewijzigd door Format-C op 27-06-2026 16:45 ]

• StefanVerkerk
Meckies: "It was a little bit too close for comfort"

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Maar de updates bij RBR lijken nog niet echt de weg naar boven te hebben ingeluid.

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

En dan zal Mercedes de motor nu wel even op standje 8/10 zetten ipv 6/10, en die zien we dan nooit meer terug.

Zou t niet?

• Arjantje72
  • Nu online
De updates van RB werken wel geweldig :-(

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:03
80% berekende gok (pokeren) _/-\o_
20% geluk dat de concurrentie nét niet sneller was :P

System | Racing is in my Blood

• Wyke
Arjantje72 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:49:
De updates van RB werken wel geweldig :-(
Dat kun je toch niet concluderen nav deze Q2??

• StefanVerkerk
INCIDENT INVOLVING CAR 41 (LIN) NOTED - UNSAFE RELEASE (16:50:09)
27 Jun 2026, 16:51:35

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

100% poker:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/puJFCsyOv_au6DUv-qzC3uID4dM=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/bUzRomWBGjD9r57msgZgWoYO.png?f=user_large

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Ik verwacht VER niet verder dan p4.

• d-vine
Tom is wel een figuur apart... Ook als je hem hier in het dorp tegen komt of in zijn indoor kartbaan.
Maar dat zijn meerdere media personen

• StefanVerkerk
Max tot nu toe snelste van het hele weekend. Spannend!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Wauw, Max is 0.15s sneller in S1 dan de Mercedes auto's. Dat is bijna allemaal vermogen. :o

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:32
Wat een monsterlap!

• dawg
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:53:
Wauw, Max is 0.15s sneller in S1 dan de Mercedes auto's. Dat is bijna allemaal vermogen. :o
Was een knappe ronde inderdaad. :9

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ze hebben net het laatste (belangrijkste) update-vleugeltje erop geschroefd lijkt het..

Edit: ze hebben de beste kaarten tot q3 op de borst gehouden.

---> Geweldig rondje van Max. :)

Edit: en Hadjar er maar liefst 0.9 seconden achter. Dat is wel een méga gat.

kom op Max. Get that pole!!! :)F oOo

[ Voor 72% gewijzigd door Format-C op 27-06-2026 16:58 ]

• Zewatanejo

Zewatanejo

Fine Thanks!

Laatste bocht maakte hij wel een klein foutje

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-07 16:08

NoFearCreations

3DPrint the world!

Jammer!

---RAWE CEEK!!!---

• StefanVerkerk
ANT en RUS nu sneller... dat is een monster-slap. Au. ;( :*)

• AvAars
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11:32
StefanVerkerk schreef op zaterdag 27 juni 2026 @ 16:55:
[...]

ANT en RUS nu sneller... dat is een monster-slap. Au. ;( :*)
Dat deed wel even pijn ja

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Het lijkt echt beste motor in een tractor te zijn. :>

• DoubleDutch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:24
Max kan nog sneller. :)F

• d-vine
Geweldig 3 zo dicht op elkaar.
En mooi om te zien dat red bull stappen heeft kunnen zetten

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 19-07 21:59
Met alle respect, maar de mercs hadden elke keer de beste 3e sector. Dus zo onverwacht was het niet....

• StefanVerkerk
Allemaal tegelijk naar buiten in 3... 2... 1...

• StefanVerkerk
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CAR 41 (LIN) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - UNSAFE RELEASE (16:50:09)
27 Jun 2026, 16:57:56

• StefanVerkerk
Max klaagt dat LIN na de pit exit lijn te langzaam reed.

• StefanVerkerk
Max geel sector 1. Dat wordt 'm al niet helaas.

• StefanVerkerk
Ferrari P1 en P2. LOL. Bedankt VER. Jeetje. Pff.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-07 16:08

NoFearCreations

3DPrint the world!

Harde klap max!!

---RAWE CEEK!!!---

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:03

-ET-

Phone Home

Oef zeldzaam dit

Playstation 3 met controllers en games te koop

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Tractor die auto...

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:55
pfff het zal me verbazen als RUS die mag houden

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Holy crap.

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05:20
Zeldzaam van Max

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:05
Shit man.. Echt tot het gaatje Max
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord