[F1 2026] Race 1 GP van Australië Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:29:
Als het morgen in de race een spektakel wordt waarbij inhalen heel natuurlijk gaat en men elkaar erg dicht kan volgen zonder rare incidenten, dan geef ik de F1 het voordeel van de twijfel. Als het echter nog meer managen wordt dan voorgaande jaren, waarbij inhalen haast non existent is, ben ik er klaar mee. Dan moet ik gewoon constateren dat de hobby die ik 30 jaar met veel plezier heb gehad niet meer voor mij is. En ipv elke race met frustratie op de bank te zitten is het dan beter om gewoon cold turkey te stoppen :) Soms verander jezelf gewoon waardoor het niet meer klikt met een hobby / sport en soms verandert de hobby / sport teveel waardoor het niet meer klikt. Dit is denk ik zo’n moment.
Ieder z'n ding natuurlijk, maar we zitten nog voor race 1 van een nieuw reglement. Geef het een half seizoen voor een indruk, eigenlijk een heel. Dit is het steam early access seizoen.

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:39
Inspired schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 10:05:
RB toch erg netjes. Al heeft F1 mijn interesse op dit moment wel verloren. Blijft hier bij de samenvattingen de komende races. Hoop dat Max snel naar een echte raceklasse overstapt.
Zoals endurance waar teams ook hun eigen auto en motoren moeten bouwen maar 'engineering excellence' vervolgens bestraft wordt door je met BoP's weer binnen te hengelen richting de prestaties van de zwakkere teams en het een kwestie is van spelletjes spelen om een zo gunstig mogelijke BoP te krijgen waardoor soms de beste auto niet het beste kan presteren? :+

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:32
Dat een Hadjar makkelijk mee kan komen is natuurlijk vooral ondat ze een stuk minder hard gaan.

Meer tijd om na te denken.

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:03

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Klopt, maar denk liever twee keer dan geen keer toch :+

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Bundin schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:31:
[...]

Ieder z'n ding natuurlijk, maar we zitten nog voor race 1 van een nieuw reglement. Geef het een half seizoen voor een indruk, eigenlijk een heel. Dit is het steam early access seizoen.
Haha :) Genoeg early acces games gespeeld om te weten dat ik vaak liever terug kom voor de 1.0 release dan als beta tester gebruikt wordt :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Oh en reliability issues (zolang ze niet leiden tot ernstige ongevallen natuurlijk) vind ik ook mooi. Vroeger zat ik soms met samengeknepen billen te hopen dat toch de motor niet zou ploffen in de laatste rondes. Of de banden. Of... We zijn verwend de afgelopen jaren op dat vlak.

Formule racerij is een teamsport. Driver, ontwerpers, mechanics zijn samen onderdeel van het team dat moet leveren.

[ Voor 17% gewijzigd door Bundin op 07-03-2026 11:37 ]

• keroner
  • Laatst online: 13:45
Ik ben even wat track layouts gaan bekijken. Als je ziet dat behoorlijk wat circuits flat out bochten combinaties hebben gevolgd door een long straight (Spa, Susuka, Cota, ....) ben ik bang dat we nog behoorlijk tenenkrommend gaan kijken 😥

Het randje van de auto opzoeken wordt vervangen voor het randje van de accu opzoeken.

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

keroner schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:39:
Ik ben even wat track layouts gaan bekijken. Als je ziet dat behoorlijk wat circuits flat out bochten combinaties hebben gevolgd door een long straight (Spa, Susuka, Cota, ....) ben ik bang dat we nog behoorlijk tenenkrommend gaan kijken 😥

Het randje van de auto opzoeken wordt vervangen voor het randje van de accu opzoeken.
Silverstone?

Is voor het eerst dat ik daar ook bang voor ben, maar ik denk dat ik voor ons allebei spreek als ik zeg dat we graag ongelijk hebben, toch?

Te koop....

• keroner
albino71 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:49:
[...]

Silverstone?

Is voor het eerst dat ik daar ook bang voor ben, maar ik denk dat ik voor ons allebei spreek als ik zeg dat we graag ongelijk hebben, toch?
Ik hoop het van harte, maar aangezien er ook geen drs meer is weet ik 90% zeker dat dit liften/laden wordt om op de straights in te halen.
Laten we hopen dat wij knuppels zijn die er geen drol van snappen 😅
Misschien worden we nog verrast.

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12:52
Wacht gewoon komende 5 races af dan zi ik het wel, steeds meer en meer coreurs zijn niet tevreden. Een F1 auto hoort gewoon voluit te gaan, erg jammer dit.

Al heeft Mercedes ze zaakjes goed voor elkaar net als in 2014, zelfs Mclaren komt niet in de buurt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:42
Ben bang dat dit de laatste seizoen ik nog ga volgen en misschien het laatste weekend.

Jammer ik volg ik formule 1 al vanaf 1998.

Dit heeft niks met racen te maken vermogen valt terug op de rechte stukken. Het heeft met formule e te maken.

• Khun41
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 13:34
Ik ben ook ontzettend negatief en moet mijzelf dwingen om te gaan kijken en het een kans te geven. Denk wel dat het klopt dat we het gewoon even enkele races moeten aankijken en dan hopen dat het toch vermakelijk wordt en de term racen mag gebruiken ipv managen.

• Het Peertje
  • Registratie: April 2024
  • Nu online
Amaze86 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:59:
Al heeft Mercedes ze zaakjes goed voor elkaar net als in 2014, zelfs Mclaren komt niet in de buurt.
Ja, als je "vals speelt" is het niet zo moeilijk he...

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

LZ86 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:32:
Dat een Hadjar makkelijk mee kan komen is natuurlijk vooral ondat ze een stuk minder hard gaan.

Meer tijd om na te denken.
Weinig kans. Ze moeten constant op het scherm kijken en aanpassingen maken. Tis een stuk drukker dan voorheen.

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Stel de FIA ziet dat ze de plank hebben misgeslagen….en willen iets veranderen.

Wat kunnen ze dan doen om het zsm op te lossen?

[ Voor 10% gewijzigd door albino71 op 07-03-2026 12:22 ]

Te koop....

• Inspired
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 12:27
albino71 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:22:

2025 auto’s pakken. :) Voor de rest ga je hier op korte termijn niet veel aan doen volgens mij.

Tesla Model 3 | LR AWD | 2019 - Tesla Model Y | Performance | 2023

• Spotmatic
  • Laatst online: 12:36

Spotmatic

Ken sent me

albino71 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:22:

Max een straf geven wegens het in diskrediet brengen van de FIA.

:+

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:56
Evertt schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:01:
Dit heeft niks met racen te maken vermogen valt terug op de rechte stukken. Het heeft met formule e te maken.
Het is nog gewoon racen hoor, het is anders racen, en dat je het niet leuk vind helemaal prima, maar het blijft racen.

Formule E is ook racen, anders racen, maar nog steeds racen.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:29:
Als het morgen in de race een spektakel wordt waarbij inhalen heel natuurlijk gaat en men elkaar erg dicht kan volgen zonder rare incidenten, dan geef ik de F1 het voordeel van de twijfel. Als het echter nog meer managen wordt dan voorgaande jaren, waarbij inhalen haast non existent is, ben ik er klaar mee. Dan moet ik gewoon constateren dat de hobby die ik 30 jaar met veel plezier heb gehad niet meer voor mij is. En ipv elke race met frustratie op de bank te zitten is het dan beter om gewoon cold turkey te stoppen :) Soms verander jezelf gewoon waardoor het niet meer klikt met een hobby / sport en soms verandert de hobby / sport teveel waardoor het niet meer klikt. Dit is denk ik zo’n moment.
“ Het komt erop neer dat je overal zo min mogelijk op het gas moet zitten om de batterij te sparen” aldus de viervoudig WK Max Verstappen

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Qualy niet gezien maar alle reacties lezend ben ik benieuwd hoelang de FIA de druk kan weerstaan alvorens men wijzigingen aankondigt.

Als zowel de coureurs klagen als ook de fans, dan zal de FIA niet anders kunnen om afhakers te voorkomen.

It’s the economy, stupid!

• Lord_Dain
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:40
Ik volg al sinds de jaren 90 Formule 1.. maar wat ik een paar uur geleden heb gezien wat een kwalificatie voor een Formule 1 race moest voorstellen was echt heel triest.

Quali laps die oogden als warmup laps.. oh zet hij nu aan deze ronde? Of is het nog een warm up lap? Geen 'edge of the seat' push rondjes waarbij ze elke bocht tot de limiet gaan, nee vooral zo goed mogelijk de bochten ingaan om de batterij weer op te laden.... Als ik de reacties (vooral internationaal) zo lees vanuit zowel media als coureurs zou dit wel eens heel slecht kunnen zijn voor de toekomst van de koningsklasse.

Denk dat er toch de nodige kijkers en fans niet warm draaien om hier dure jaar abonnementen of kaartjes voor te kopen. Geluk bij een ongeluk dat mijn F1 pro TV abonnement is verlopen, die ga ik voorlopig niet verlengen.

Edit: Ook geluk bij een ongeluk voor Zandvoort. De inkomsten liepen blijkbaar al terug vorige jaren, maar dat zal nu wel nog erger zijn dit jaar. Ben erg benieuwd of ze alles volkrijgen voor het afscheid van F1.
When The Race suggested onboard footage of the cars from Turns 6 to 9 looks quite depressing, Norris said: “Yeah it is." He quipped he could talk “for hours” about how bad the cars are.

“The problem is you have to look at the steering wheel every three seconds to see what's going to happen, otherwise you're going to end up off the track,” said Norris, who blamed this distraction for his collision with a cooling fan deposited on the track by Kimi Antonelli’s Mercedes in Q3.

[ Voor 30% gewijzigd door Lord_Dain op 07-03-2026 12:39 ]

• ewrz
  • Registratie: September 2025
  • Laatst online: 13:07
Gaat wat worden morgen. Ik verwacht dat een aantal al vrij snel om technische reden gaat stoppen, dan nog een paar botsingen omdat de auto's rare dingen doen, een aantal dat er eenzijdig af vliegt. Zou me niks verbazen als de helft de finish niet haalt.

Slimste wat Max kan doen is aan het begin even afstand bewaren en zorgen dat hij in een positie is om daar voordeel uit te halen.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:04
Miki schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 11:30:
Ik vond het eerlijk ook niet zo slecht van wat ik zag. Ik heb me best vermaakt naast dat ik het ook interessant vond om te zien welke teams hun huiswerk op orde hadden. Wat Audi in het eerste seizoen weet klaar te spelen is wel indrukwekkend. Racing Bulls en Audi had ik persoonlijk niet zo hoog verwacht en dat is wel leuk om te zien.

Verder zorgen de regels er ook voor dat de zogenaamde "race craft" ook weer anders wordt aangesproken. Lindblad, Hulkenberg en Russel lijken echt goed uit de voeten te kunnen. Ook Hamilton lijkt voor zijn doen wat beter voor de dag te komen dan de afgelopen dramatische seizoenen.

Verder is het seizoen nog lang, als we 3 of 4 races verder zijn zullen de eerste update pakketten wel weer aangekondigd gaan worden en voorzie ik nog wel wat verschuivingen in de standen.
Tja Audi heeft heel hard gepushed voor dit reglement omdat ze er uit andere race klassen veel ervaring mee hebben. Dus op zich logisch dat ze de boel op orde hebben.

• Evertt
Shinji schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:27:
[...]

Het is nog gewoon racen hoor, het is anders racen, en dat je het niet leuk vind helemaal prima, maar het blijft racen.

Het is meer sparen van de accu dat heeft niks meer te maken met de formule 1.
Denk dat dit jaar ook iemand wint die niet goed kan racen maar wel goed is in besparen van de accu. Net als Pastor Maldonado die in de race goed was ik besparen van zijn banden.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Shinji schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:27:
[...]

Het is racen totdat de accu op is. De inhaalactie van hadjar op Bottas tijdens de tests sprak boekdelen.

Maar volgens mij is dit relatief simpel op te lossen. Specificeer alleen de accucapaciteit en laat ze de rest uitzoeken. Al die subregeltjes maken het een drama.

[ Voor 16% gewijzigd door MikeyMan op 07-03-2026 12:53 ]

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:56
Evertt schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:43:
[...]

Het is meer sparen van de accu dat heeft niks meer te maken met de formule 1.
Denk dat dit jaar ook iemand wint die niet goed kan racen maar wel goed is in besparen van de accu. Net als Pastor Maldonado die in de race goed was ik besparen van zijn banden.
Racen != F1

Dat je vind dat het niks met F1 te maken heeft zeg ik niks over, dat zei je namelijk niet, je zei dat het geen racen was, maar dat slaat nergens op, racen gebeurd op vele manieren.

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Shinji schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:55:
[...]

Racen != F1

Dat je vind dat het niks met F1 te maken heeft zeg ik niks over, dat zei je namelijk niet, je zei dat het geen racen was, maar dat slaat nergens op, racen gebeurd op vele manieren.
Als we dan toch gaan mieren.....

Je zit in het F1 race topic, dus het gaat over F1 en niks anders.

Te koop....

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

Lord_Dain schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:36:

Quali laps die oogden als warmup laps.. oh zet hij nu aan deze ronde? Of is het nog een warm up lap? Geen 'edge of the seat' push rondjes waarbij ze elke bocht tot de limiet gaan, nee vooral zo goed mogelijk de bochten ingaan om de batterij weer op te laden....
* MisteRMeesteR gaat VER zijn (ok, 95%) pole-lap van Djedda 2021 nog maar eens terugkijken, dát was echt een ‘op het puntje van je stoel’ moment, net als de legendarische race de volgende dag vol ‘drama’. :9~

Over vanmorgen, tsja.. we gaan het zien komende periode hoe de algehele ervaring is van een raceweekend.

Voelde erg onnatuurlijk, teruglopende toerentallen op rechte stukken, vooral qua audio.

www.google.nl

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Vindt het er allemaal maar raar uitzien, dat accusparen in bepaalde sectoren en dergelijke. Lijkt mij voor racers pur sang niet zo heel leuk. Gaat voor mijn gevoel tegen het racer instinct in.

Volgens mij is de FIA een beetje erg ver doorgeslagen.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:11
Inspired schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:26:
[...]

2025 auto’s pakken. :) Voor de rest ga je hier op korte termijn niet veel aan doen volgens mij.
En Audi dan? :X

Begrijp me niet verkeerd... Dit is niet om aan te zien. En als naast de kwalificatie het racen ook nog eens een stuk minder leuk wordt zal de F1 een fiks deel van de fanbase verliezen. Oude fans (want die kennen betere tijden), maar ook de nieuwe fans. Want (veel) snelheid verliezen op het eind van het rechte stuk en als een oma de bochten om gaan begrijpt niemand.

En mocht het gebeuren dat er veel fans weglopen dan zal er toch vrij snel iets bedacht moeten worden. Terug naar 2025 is door Audi echter geen optie lijkt me. Misschien dat er met de huidige wagens iets mogelijk is waardoor ze meer energie hebben (grotere tanks bijvoorbeeld) waardoor ze weer 'normaal' kunnen racen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• DutchOwnage
  • Nu online
Ik moet komende week beslissen wat ik met mijn abonnement ga doen. Ik neig nu naar helemaal niks en gewoon de race e.d met een flinke vertraging gratis terugkijken op Viaplay TV.

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Inspired schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:26:
[...]

Volgens mij is het vrij makkelijk op te lossen zelfs. Haal alle regels mbt wanneer, waar en hoeveel je mag deployen en harvesten weg. Schroef desnoods het maximale electrische vermogen wat terug en het zou al een slok op een borrel moeten schelen.

• keroner
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:05:
Vindt het er allemaal maar raar uitzien, dat accusparen in bepaalde sectoren en dergelijke. Lijkt mij voor racers pur sang niet zo heel leuk. Gaat voor mijn gevoel tegen het racer instinct in.

Volgens mij is de FIA een beetje erg ver doorgeslagen.
In GT7 heb je ook missions waarbij je met een klein beetje brandstof een minimale afstand moet afleggen. Is ongeveer net zo spannend.... 🤣

• RobertMe
Mog schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:36:
[...]

Waar zie je ze afremmen? De batterij houdt er voor het einde van het rechte stuk mee op en ze schakelen vroeger terug om de batterij na de exit weer in te kunnen zetten.
Dat stuk langs het water onderweg naar die snelle chicane (T8, T9?) remmen ze daadwerkelijk af. In de flauwe draai naar links vooraf zie en hoor je dat de snelheid er uit gaat, honderden meters voor de chicane al. (En op de onboard HUD overlay zie je ook de "recharge" oplichten op dat moment).

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:44

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

RobertMe schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:35:
[...]

Dat stuk langs het water onderweg naar die snelle chicane (T8, T9?) remmen ze daadwerkelijk af. In de flauwe draai naar links vooraf zie en hoor je dat de snelheid er uit gaat, honderden meters voor de chicane al. (En op de onboard HUD overlay zie je ook de "recharge" oplichten op dat moment).
Yep. Het is ook niet meer zo hard mogelijk remmen en zo hard mogelijk de bocht door. Het is hoe kom ik met zoveel mogelijk electriciteit uit de bocht. Bochtsnelheid (en bijbehorende driverskill) is hierdoor totaal niet meer belangrijk.

Sys Specs

• Evertt
DutchOwnage schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:07:
Ik moet komende week beslissen wat ik met mijn abonnement ga doen. Ik neig nu naar helemaal niks en gewoon de race e.d met een flinke vertraging gratis terugkijken op Viaplay TV.
Ik heb 2 weken geleden besloten om de Premium abonnement terug te storten door gebruik te maken van de 14dagen bedenktijd.
Daar ben ik op dit moment erg blij mee.

Nu kan je kiezen voor een maand abbonement met 7 dagen op proef dit geldt zoals op f1.com als in de Android app.
Ik heb daar ook gebruik van gemaakt en gaat morgen er weer af en het kost mij niks. En China kijk ik weer wat ik ga doen.

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:43
Oei, die onboards zijn wel echt schokkend. Draait nu puur om batterij management, vroeg afremmen zodat je op de rechte stukken langer energie hebt. Daar is ook skill voor nodig, maar die skill is dus ingeruild voor de skill van zo laat mogelijk remmen en zo hard mogelijk door een bocht heen. Ik wacht nog even de race af.. maar dit ziet er niet goed uit voor de F1.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het Peertje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 12:12:
[...]

Ja, als je "vals speelt" is het niet zo moeilijk he...
Als je slimmer dan de rest bent ja. Aanhalingstekens of niet, gewoon een vervelende post die echt helemaal niks toevoegt.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Moderator Spielerij

Don't worry, Kupo.

RobertMe schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:35:
[...]

I know. Ik las afremmen als remmen. Maar ze vertragen door een lege batterij + terugschakelen.

Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
MikeyMan schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 07:36:
[...]

Motoren moeten voor iedereen gelijk zijn.
context: kunnen Mercedes klanten-teams "dit" ook?

Ik hoor Palmer aan het begin van de quali zeggen dat TOT dit raceweekend de klanten-team niet de zelfde spec power-units kregen van Mercedes... Waardoor de klanten-teams nu pas kunnen gaan leren hoe ze het geheel efficient kunnen gebruiken.

En over hoe ik de quali vond: ik zag geen spanning. "gaat hij die bocht zo wel halen?" Ik kijk ook MotoGP.. en ik weet niet waar ik net naar heb zitten kijken.. maar niet iets wat ik vaker ga kijken (ik kijk F1 sinds 1975)

[ Voor 19% gewijzigd door RoelandD op 07-03-2026 14:01 ]

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

RoelandD schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:58:
[...]

context: kunnen Mercedes klanten-teams "dit" ook?

Ik hoor Palmer aan het begin van de quali zeggen dat TOT dit raceweekend de klanten-team niet de zelfde spec power-units kregen van Mercedes... Waardoor de klanten-teams nu pas kunnen gaan leren hoe ze het geheel efficient kunnen gebruiken.
Nogmaals, de motoren moeten hetzelfde zijn tijdens de race weekends.

Tijdens de tests hoefde dat niet, maar Mercedes zal niet heel veel verschillende hardware revisies gebruikt hebben. Ze hebben wel toegegeven dat de klanten teams een de-tuned motor hadden.

Wat je zoals ik al eerder zei zou kunnen zien als competitievervalsing, om de reden die je geeft...

• RoelandD
  • Registratie: Februari 2010
MikeyMan schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 14:01:
[...]

Nogmaals, de motoren moeten hetzelfde zijn tijdens de race weekends.

Tijdens de tests hoefde dat niet, maar Mercedes zal niet heel veel verschillende hardware revisies gebruikt hebben. Ze hebben wel toegegeven dat de klanten teams een de-tuned motor hadden.

Wat je zoals ik al eerder zei zou kunnen zien als competitievervalsing, om de reden die je geeft...
ik bedoelde het meer als bevestiging van wat je eerder scheef.

• LA-384
Zo te lezen ben ik niet de enige die het niet zo spannend of snel vond aanvoelen.

Ik zie het nog wel gebeuren dat in de race een coureur met een overtuigende inhaalactie begint om net voordat die er voorbij is, ineens flink af te remmen omdat de accu leeg is...

• Het Peertje
  • Registratie: April 2024
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 13:43:
[...]
.. Aanhalingstekens of niet, gewoon een vervelende post die echt helemaal niks toevoegt.
Gut gut... :')

[ Voor 8% gewijzigd door Het Peertje op 07-03-2026 14:05 ]

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de
Officiële Tweakers Discord