Dit heb ik precies, maar goed dat heb ik afgelopen 30 jaar al gehad. 4-5 jaar lang trouw F1 kijken en dan vervolgens weer aantal jaar niet. En dan is interesse er wel weer, beetje eb en vloed.CreativeS schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 12:47:
Het grappige is... ik hoef niet met argumenten te komen want het interesseert mij op één of andere manier gewoon niet meer. Vorig jaar werd het al minder. Ook de spanning aan het einde van het seizoen kon de interesse niet vergroten. Ik heb de kwali en race in Australië gezien en gisterochtend de sprintkwali op het werk... en vandaag niets meer. Uitslagen in de krant gelezen en dat was het. Misschien dat ik nog wel even de race kijk, maar ik heb ineens heel veel vrije tijd terug
/f/image/kCQRJvLRpRd6JqWMSpnvZ729.webp?f=fotoalbum_large)
The Bahrain and Saudi Arabian Grands Prix will not take place in April
Due to the ongoing situation in the Middle East the Grands Prix, alongside F2, F3, and F1 Academy rounds, will not take place as scheduled
While alternatives were considered, no substitutions will be made in April
[ Voor 31% gewijzigd door G_Dragon op 14-03-2026 23:02 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Net de pushmelding gehad ja.
Dus wat meer rust tussendoor voor t echt los gaat
Maandje om de batterij op te laden na de eerste 3 races?masauri schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 23:11:
Net de pushmelding gehad ja.
See what I did there?
Goede beslissing van de FIA om de races te schrappen. Veiligheid gaat voor, voor coureurs, teams maar ook het publiek en de burgers rondom het circuit. Je weet dat zoiets een prachtig doel gaat zijn voor aanvallen van dezen en genen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De annulering van de grand prix van Bahrein en die van Saoedi-Arabië zijn verwerkt in versie 2.1 van de topic start.
| Kalender | |||
|---|---|---|---|
| 4 | Bahrain Grand Prix | GEANNULEERD | 10 - 12 apr |
| 5 | Saudi Arabian Grand Prix | GEANNULEERD | 17 - 19 apr |
| Race 3: Japanese Grand Prix ↪ | Race 4: Bahrain Grand Prix ↪ | |
|---|---|---|
| vr 27 mrt | GEANNULEERD | |
| Practice 1: | Practice 1: | |
| Practice 2: | Practice 2: | |
| za 28 mrt | GEANNULEERD | |
| Practice 3: | Practice 3: | |
| Qualifying: | Qualifying: | |
| zo 29 mrt | GEANNULEERD | |
| Race: | 🌙 Race: |
| Race 5: Saudi Arabian Grand Prix ↪ | Race 6: Miami Grand Prix ↪ | |
|---|---|---|
| GEANNULEERD | vr 1 mei | |
| Practice 1: | Practice 1: | |
| Practice 2: | Sprint Qualifying: | |
| GEANNULEERD | za 2 mei | |
| Practice 3: | ||
| Qualifying: | Qualifying: | |
| GEANNULEERD | zo 3 mei | |
| 🌙 Race: | Race: |
Nog even de verklaring vanuit de FIA en het Bahrein International Circuit..

[ Voor 10% gewijzigd door Chocoball op 15-03-2026 00:10 ]
Mijn enthousiasme is compleet weg. Wat losse fragmenten en samenvatting gekeken van China. Benieuwd hoe laag de kijkcijfers zijn dit weekend; enige manier om stem te laten horen - door niet te kijkenArcticWolf schreef op zaterdag 14 maart 2026 @ 18:10:
[...]
*to death![]()
Weet overigens nog niet of ik dit seizoen helemaal ga trekken... Heb ooit geprobeerd om de Formule E te volgen en daar ben ik afgehaakt, grotendeels vanwege het geluid maar vond het concept verder ook niet interessant.
Dit hebben ze nu geprobeerd in te zetten in de Formule 1 en merk dat ik dat niet goed trek, de extra actie interesseert mij niet zoveel. Maar dat gegoochel met de batterij irriteert mij mateloos merk ik en uiteindelijk maakt dat toch niet het verschil, de snelste auto (met of zonder batterij) wint toch wel. Dus waarom al dat kunst en vliegwerk voor even kortstondig slappe actie, dan vond ik DRS toch de betere optie.
Let op:
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Seizoen 2026 topics: Topicreeks: [F1 2026] Race topics
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Ook het bedelen naar het delen naar streams wordt niet toegestaan
Verder is dit een meer serieus gericht topic voor inhoudelijke discussie. Handel daar dan ook naar.
Seizoen 2026 topics: Topicreeks: [F1 2026] Race topics
Waar Formule 1 te zien op TV of internet: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Bezoek van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
Formule-E: Formule E - Deel 1
Drive to Survive: [F1] Drive to Survive
Andere racecategorieën: Algemeen race topic Deel 3
Randzaken: [F1] Randzaken