NOR WDC 2025 was in beeld, wat is precies het probleem?gerbenp schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 15:58:
Man man man kansloze regie… 🤦♂️
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Lijkt dus op remmen met DRS open.Pierre schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:00:
Wat doet die Bortoleto allemachtig.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Letterlijk vliegend de muur in na die eerste crashPierre schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:00:
Wat doet die Bortoleto allemachtig.
Echt een rookie mistake...DoeEensGek schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 15:59:
De tandjes... die is kneiterhard
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
En die crash… indrukwekkend
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
:strip_exif()/f/image/8dnj5IHd9gI0mfGLVVNNF1A3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/a41j8TWxoJaKTAXNjHxJArIT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/FZR2rKhD6H8kg2QEvfNqvbws.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lLIFNfKUHytO0gSIuXJiQMY1.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 10% gewijzigd door G_Dragon op 08-11-2025 16:03 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Hij zei al meteen dat hij ok was en de rest kon gewoon doorrijden.MJHH93 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 15:59:
[...]
Ja omdat ze niet weten of iedereen safe is. Even geduld hebben….
En dan eindelijk komt de actie, weten ze het alsnog te missen.
Bijna knap gewoon.
Mooie race van Norris. Als Max geen kampioen kan worden dan ga ik voor Norris.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Wachten op bericht dat BOR oke is. Als hij zwaargewond is of iets dergelijks zenden ze het niet uit.G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 15:57:
Regie..... Jezus wat doe je...
Chassis, bak en verder nog wat random carbon. Monteurs hebben ff wat te doen, zal mij benieuwen of hij nog met de Q mee kan doen.Holk schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:01:
Stevige crash, die gaat niet starten denk ik. Ivm persoonlijke pijntjes maar ook omdat het chassis waarschijnlijk kapot is
Maar prima gereden van NOR op rood, helaas wel weer uitgelopen op VER maarja de grote punten liggen morgen voor het oprapen dus er blijft hoop.
[ Voor 16% gewijzigd door PalingDrone op 08-11-2025 16:09 ]
Verstappen geluk dat Alonso zo goed kon verdedigen want Ferrari is even snel.
Flickr PSN ID= cheironnl
Rem of gas los vermoedelijk, maar als je je eerst nog gauw wil positioneren.......Technofreakz schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:05:
Gaat dat niet dicht bij remmen?
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
McLaren en Mercedes zijn sneller, Ferrari lastig te zeggen aangezien die vast zaten achter Alonso.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Bak, diff of remmen die vastslaan, iig onverwacht, gelukkig is hij (met ongetwijfeld flinke spierpijn vanavond) ok.cheiron schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:07:
Wat een vreemd punt om er af te gaan. Die auto heeft opeens zin om een 90 graden bocht te maken.
Wat een rotklap.
Flinke klus voor het team, weet niet of ze dat halen voor de Q?G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:02:
Even wat verschillende bronnen, maar wat een klap....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Hij stuurt met zn drs open, waardoor die ineens zo dwars komt te staan.cheiron schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:07:
Wat een vreemd punt om er af te gaan. Die auto heeft opeens zin om een 90 graden bocht te maken.
Mijn vrouw zegt van wel, maar ik denk net zoals de commentatoren van nietYakuzA schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:11:
[...]
Flinke klus voor het team, weet niet of ze dat halen voor de Q?
Maar je vrouw heeft altijd gelijk (zo lekker ligt die bank in je woonkamer niet) dus hij gaat gewoon meedoen met de QG_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:11:
[...]
Mijn vrouw zegt van wel, maar ik denk net zoals de commentatoren van niet
Mijn vrouw zegt dat ze het niet gaan halenPalingDrone schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:14:
[...]
Maar je vrouw heeft altijd gelijk (zo lekker ligt die bank in je woonkamer niet) dus hij gaat gewoon meedoen met de Q
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Alleen een krasje, maar goed dat Gabi in orde is na deze klap.G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:02:
Even wat verschillende bronnen, maar wat een klap....
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Gelukkig wel, hij heeft echt geel veel geluk gehad. Zie hier de slowmotion maar:Chocoball schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:25:
[...]
Alleen een krasje, maar goed dat Gabi in orde is na deze klap.
[Afbeelding]
HahaPalingDrone schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:14:
[...]
Maar je vrouw heeft altijd gelijk (zo lekker ligt die bank in je woonkamer niet) dus hij gaat gewoon meedoen met de Q
Eh, nee. Sinds is vanaf. Sinds Mexico is vanaf Mexico. Niet erna.
[ Voor 12% gewijzigd door Mog op 08-11-2025 16:52 ]
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357
Wow, dat stuur komt opeens even bijna boven de halo uitG_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:33:
[...]
Gelukkig wel, hij heeft echt geel veel geluk gehad. Zie hier de slowmotion maar:
[Streamable: unnamed]
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Als de monteurs dit voor de kwalificatie weer tot een rijdende auto weten te krijgen verdienen ze een eremedaille.Chocoball schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:25:
[...]
Alleen een krasje, maar goed dat Gabi in orde is na deze klap.
[Afbeelding]
Niets is onmogelijk voor de mens die het zelf niet hoeft te doen
Eigenlijk raar hoe het loskwam, leek wel alsof de stuuras los was gebroken van de monocoque.APClll schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 17:02:
[...]
Wow, dat stuur komt opeens even bijna boven de halo uit
Sowiezo vind ik de crash wat vreemd, hij spinde niet wegens een plots gripverschil tussen voor en achter zoals je meestal ziet, maar stuurde direct de muur in. Mechanische failure, misschien?
Drs nog open...Amphiebietje schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 17:31:
[...]
Eigenlijk raar hoe het loskwam, leek wel alsof de stuuras los was gebroken van de monocoque.
Sowiezo vind ik de crash wat vreemd, hij spinde niet wegens een plots gripverschil tussen voor en achter zoals je meestal ziet, maar stuurde direct de muur in. Mechanische failure, misschien?
Mede mogelijk gemaakt door Piastri…Mog schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:03:
Gelukkig is Borto oké. Pfff. Wat een klapper.
Mooie race van Norris. Als Max geen kampioen kan worden dan ga ik voor Norris.
Mijn boefje is liev!
Wel knap van Norris dat hij wel blijft presteren.
Info from the @redbullracing camp. @yukitsunoda07 started from the pitlane with a changed set up - softer and higher I believe - in essence as an experiment. It worked, and thus @Max33Verstappen is set to go that way for qualifying and the race, so he should be happier.
— Adam Cooper (@adamcooperF1) 8 november 2025
It worked? Want Yuki ging als een warm mes door het veld heen?
Iets met een natte baan? Hoeveel inhaalacties zijn er uberhaupt geweest? Niemand durfde van de lijn af.MikeyMan schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 17:47:
[...]
De reacties teruglezende is het hier weer duidelijk. De beste F1 coureurs zitten op dit forum.
FIA helpt McLaren. Regie zuigt en moet gewoon een zware crash ASAP laten zien voordat we weten of de coureur okay is. En de finish vlag hoeven ze blijkbaar ook niet meer te zien (om vervolgens zeker te klagen dat de race finisht en ze replays van een crash zien?). Etc etc etc.
Die van mij zegt dat ik de vaatwasser moet uitruimenBlitzdoctor schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:17:
[...]
Mijn vrouw zegt dat ze het niet gaan halen
Maar ik denk zelf dat ze het niet gaan halen
No chance. Dat gaat echt niet gebeuren.sly___ schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:24:
RB moet niet heel veel vinden om mee te kunnen doen. Benieuwd of ze de sweet spot vinden straks.
Maar holy shit, wat valt Piastri door de mand zeg.
Ik gun het Norris totaal niet, maar PIA doet het wel heel erg cadeau zo.
Vanaf de tribune ziet het er ook leip uit, is toch anders dan van hoe het op tv lijkt.G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 16:33:
[...]
Gelukkig wel, hij heeft echt geel veel geluk gehad. Zie hier de slowmotion maar:
[Streamable: unnamed]
https://www.reddit.com/r/formula1/s/g5IBiT09GJ
Dat doet niks af aan het feit dat yuki wederom als een natte krant reed.RobertMe schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 17:51:
[...]
Iets met een natte baan? Hoeveel inhaalacties zijn er uberhaupt geweest? Niemand durfde van de lijn af.
De reacties teruglezende is het hier weer duidelijk. De beste F1 coureurs zitten op dit forum.
FIA helpt McLaren. Regie zuigt en moet gewoon een zware crash ASAP laten zien voordat we weten of de coureur okay is. En de finish vlag hoeven ze blijkbaar ook niet meer te zien (om vervolgens zeker te klagen dat de race finisht en ze replays van een crash zien?). Etc etc etc.
En de regie was ronduit ruk. Ronden lang Antonelli en Norris in beeld, waar 0 kans op een actie was. En daarachter missen ze de hele race werkelijk alles. Waaronder Leclerc op Alonso.
Dat ze dan bij een crash wegschakelen is op zich verdedigbaar. Maar het was ook binnen een halve seconde duidelijk dat er niks aan de hand was.
Vrij onzinnig om dit te verdedigen. Het is al een tijd bagger.
Denk dat hij eerder een veredelde long run deed voor data en dat ze op basis daarvan conclusies hebben getrokken.MikeyMan schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 17:47:
[...]
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Nou daar moet je niet op rekenen, de zon schijnt volop daar.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ze zeggen er niks over nog in de uitzending in elk geval dan, F1TV.pilskes schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:53:
Qualy vertraagd....
baanherstel na de vorige sessie van een andere klasse.pilskes schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:53:
Qualy vertraagd....
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Er was de hele week een grote dreiging en de Grand Prix dit weekend wordt bespaard terwijl de rest van Brazilië wel de volle laag kreeg.
Het scheelde niet veel
De regen die viel was in de nacht/ ochtend.
De meeste weten wel dat het bij Interlagos snel kan omslaan. Dit keer richting het droge.
#F1 #BrazilGP 🇧🇷 Local high-resolution models suggest the development of isolated showers this afternoon (hence a 40% risk of rain for 4pm local).
— Rodolfo (@Rodolfoar07) 8 november 2025
For Sunday, models continue to indicate a low risk of light rain/drizzle (no storms). Cooler Air temp 18-19C (Race 17:00 UTC). pic.twitter.com/irD6gGQOWV
Ze installeerde net zijn stoeltje.evil_lemon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 18:59:
De commentatoren van viaplay geven aan dat bortoletto klaar zit in de auto om te gaan starten. Als die echt mee kan doen met de quali dan zou dat een wereldprestatie zijn van het team wat mij betreft!
Rest ziet er ok uit, maar volgens mij nog wel schade aan vloer.
ICE ICE Baby
Heb je regen besteld?G_Dragon schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:02:
Veel plezier met de kwalificatie! Laat het een spektakel zijn
De bezorging laat alleen wat te wensen over.
ICE ICE Baby
Max laat het even zien.
[ Voor 8% gewijzigd door d-vine op 08-11-2025 19:05 ]
En nog wel meer niet. Zou een wonder zijn als die nog op de baan komt op tijd.LZ86 schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:03:
Nah, die Borteleto gaat niet rijden. Ze hebben de vloer er nog niet op
KloptRorando schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:07:
Je moet kwali gereden hebben toch om mee te mogen doen met de race? of heb ik dat fout
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Je kan met toestemming gewoon meedoen. En die krijgt tegenwoordig iedereen.Rorando schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:07:
Je moet kwali gereden hebben toch om mee te mogen doen met de race? of heb ik dat fout
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zonder een goede afstelling kunnen ze net zo goed niet meedoen.Shinji schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:08:
Strikt genomen hoeven ze alleen een rondje rustig te rijden toch? En dan dispensatie aan te vragen voor de 107% regel wat meestal wel gegeven wordt als ze eerder een snelle ronde hebben laten zien.
Het lijkt beter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bijna op het gras 🤔djmuggs schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:09:
PIA lijkt wat onzeker
Red Bull komt er gewoon niet aan te pas en Piastri verzuimd sterk terug te komen.
Dat denk ik ook ja, als Norris deze wint, is het wel gedaan helaas.Otto Jans schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:13:
Dit is het weekend dat Norris zal terug kijken op de winst van het WK.
Red Bull komt er gewoon niet aan te pas en Piastri verzuimd sterk terug te komen.
---RAWE CEEK!!!---
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 08-11-2025 19:18 ]
Nou de Bull was een wilde. Schoot van links naar rechts.nocalimero schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:18:
Oei, als dat maar goed gaat voor Max
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
ICE ICE Baby
Mijn boefje is liev!
RBR is het totaal kwijt vrees met grote vrezen voor volgend seizoen
TSU stond er voor maar had track limitTinusXIII schreef op zaterdag 8 november 2025 @ 19:18:
Nou, Verstappen en Tsunoda staan wel dicht bij elkaar
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2025
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Bimq51O5sLQm42sF3hqBZqLG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XpfiDWdaYxtK9dmB9jmwFnQq.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Mi3KwMDykFMbOY7laYXbhJfN.jpg?f=fotoalbum_large)