[F1 2025] Race 20 GP van Mexico Vorige deel Overzicht

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +33 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Mede-auteurs:
  • Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05:14

Chocoball

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:45

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/8XWjvbJxjGqoyKd4Z0ZK39U3.png
RONDE 20: GRAN PREMIO DE LA CIUDAD DE MÉXICO
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/NhyYAAPXnZql3H27DAC01JSn.jpg

Topicregels
💬️
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Schema
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Et57DVjH6-_b03qZHOTBYpcCuvg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/zEadVfuY7koe8GWxvzoPE0OD.png?f=user_large
vr 24 okt
Practice 1Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 20:30
Local time: 12:30
Practice 2:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 00:00
Local time: 16:00
za 25 okt
Practice 3:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 19:30
Local time: 11:30
Qualifying:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 23:00
Local time: 15:00
zo 26 okt
Race:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nlTMBctRjBr21TU1f8CalFSr/full.png 21:00
Local time: 14:00

Circuit
▸ Naam: Autódromo Hermanos Rodríguez▸ Aantal rondes: 71
▸ Locatie: Mexico-Stad, Mexico▸ Lengte circuit: 4,304 km
Meer info ↗▸ Race-afstand: 305,354 km
Afbeeldingslocatie: https://media.formula1.com/image/upload/c_fit,h_704/q_auto/v1740000000/content/dam/fom-website/2018-redesign-assets/Circuit%20maps%2016x9/Mexico_Circuit.webp
Bandenoverzicht
Voor de race in Mexico-Stad zijn de volgende banden gekozen: Hard - C2, Medium - C4 en Soft - C5.

Afbeeldingslocatie: https://content.presspage.com/uploads/2363/72aa86f2-5c57-4b16-97eb-ebd04391a216/1920_20-mx25-preview-en.jpg?10000

Terug naar boven

[ Voor 1% gewijzigd door Chocoball op 22-10-2025 09:19 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
Toch wel 1 van de leukste circuits zo met dat stadion. Heb ondertussen ook wel weer wat nieuwe energie gekregen om de F1 weer wat meer te volgen dan alleen deze topics en de race :P Begint toch wel echt spannend te worden.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:31
Klote Max. Waarom moet je het nou weer spannend maken. 21:00-22:00 is mijn bedtijd, maar nu gaat die gozer me natuurlijk weer doen laten uitkijken naar de kwalificatie en zit ik straks op zondag ook om half elf nog beneden me te vermaken :(

:+

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22-10 13:30

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Pfff, zondag bockbier tocht bij ons in de stad. Hopelijk ben ik nog helder genoeg om wat van de race mee te krijgen. :+

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 16:39

basvn

Breezand - NHN

zit een typefout in de titel.

het is de GP van Maxico natuurlijk!

Ik ben benieuwd wat het verschil in punten gaat worden eind van dit weekend. kan nog wel een heel spannend staartje krijgen zo.
Ik denk dat McLaren + de rijders de druk dit jaar niet goed aan kunnen, en (nog meer) rare fouten gaan maken

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-10 15:49
Deze GP zou wel eens heel beslissend kunnen worden...ik ga niks missen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37

AvK

Ready Set Go

Betrap me zelf er op dat ik F1 altijd wel leuk vind. Ook als het wat minder gaat met Max. Nu het 'nog niet gedaan is' met de kansen van Max betrap ik mezelf erop dat ik ontzettend uitkijk naar komend weekend!

Sowieso een mooie baan en goede sfeer altijd. :)

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:03

JB

Cédric roelt!

Is de vader van Perez ook uitgenodigd? :+

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:03
AvK schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:08:
Betrap me zelf er op dat ik F1 altijd wel leuk vind. Ook als het wat minder gaat met Max. Nu het 'nog niet gedaan is' met de kansen van Max betrap ik mezelf erop dat ik ontzettend uitkijk naar komend weekend!

Sowieso een mooie baan en goede sfeer altijd. :)
Ik vind de F1 ook altijd leuk en ben verre van een Max fan. Maar andere prioriteiten in mijn leven hebben momenteel even de overhand. Maar nu de strijd om het WDC echt nog open ligt tot de laatste race ben ik toch iets meer aan het schuiven met de prioriteiten. :P Dat het nu Max betreft is toeval, het had net zo goed Kimi kunnen zijn B)

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:27
Weer zo'n irritant late race :(
Wel kijken uiteraard.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jmderonde
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-10 12:16
Ideaal, zondagavond 21u de race. Zeer regelmatig kom ik er dan toch pas aan toe om te gaan kijken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
Nog even wat aanpassingen moeten doen aan de TS maar het blijft vooralsnog Mexico ;)

Begrijp de klachten over de tijden niet zo. Bij mij beginnen de essies om 1.30 en 4.00 en 5.00 in de nacht waar ik ben. :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-10 10:31

Damian

Insane Obtrusion

Mooie tijden, niks mis mee ;) Kids naar bed, Moeders met ipad voor der snuffer in bed en papa op de bank. Heeerlijk.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 23:07
Zooo, ben er op tijd bij. Benieuwd of Red Bull nog wat extra tape meeneemt om op de muur naast Norris te plakken.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 01:31

g0tanks

Moderator CSA
DaniëlWW2 schreef op vrijdag 22 augustus 2025 @ 16:48:
Voor de race in Mexico-Stad zijn de volgende banden gekozen: Hard - C2, Medium - C4 en Soft - C5.
Ik dacht altijd dat de verschillende compounds elkaar moesten opvolgen (e.g., C2-C3-C4), maar blijkbaar niet dus.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:10

Pierre

Van nature lui!

Snowhite0901 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:19:
Zooo, ben er op tijd bij. Benieuwd of Red Bull nog wat extra tape meeneemt om op de muur naast Norris te plakken.
Misschien doorzichtig tape >:)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:53

-tom-562

Oliesjeik

Damian schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:11:
Mooie tijden, niks mis mee ;) Kids naar bed, Moeders met ipad voor der snuffer in bed en papa op de bank. Heeerlijk.
Dit zijn idd juist de mooiste tijden, aan het eind van het seizoen 8) Ik heb er zin in!

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Norris staat hier z'n stoeltje af aan de rookie, en Piastri moet nog aan de beurt (die kiest dan vast abu dabi, laatste race).
Er zijn veel rookies in FP1 dit weekend, benieuwd wie z'n auto met de nodige krassen erop terugkrijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:59
g0tanks schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:23:
[...]

Ik dacht altijd dat de verschillende compounds elkaar moesten opvolgen (e.g., C2-C3-C4), maar blijkbaar niet dus.
Nee hoor. Ze slaan wel vaker, maar niet vaak genoeg, een compound over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05:08
g0tanks schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:23:
[...]

Afgelopen weekend hadden ze nog de C1, C3 en C4 meen ik. Daar was de C2 dus over geslagen.

En ik meen zelfs dat Pirelli dat al deed toen de teams nog vrije bandenkeuze hadden? (Of nouja, Pirelli koos de compound, het team hoeveel sets van elk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
dyrc schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:32:
Norris staat hier z'n stoeltje af aan de rookie, en Piastri moet nog aan de beurt (die kiest dan vast abu dabi, laatste race).
Er zijn veel rookies in FP1 dit weekend, benieuwd wie z'n auto met de nodige krassen erop terugkrijgt...
Verstappen, kan vervolgens geen FP2 rijden, pakt pole, en wint de race :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

dyrc schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:32:
Misschien is Abu Dhabi helemaal niet handig om trainingstijd te missen, als er 3 coureurs op gelijke punten staan :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
kevlar01 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 10:57:
[...]

Misschien is Abu Dhabi helemaal niet handig om trainingstijd te missen, als er 3 coureurs op gelijke punten staan :P
Klopt, en op dat scenario sorteer ik dus nu voor met m'n post (dit zijn dingen waar weinig mensen direct op letten, en het is leuk om er nu al over na te denken), en met de keuze van mclaren gaat het daar waarschijnlijk wel op neerkomen. Abu Dhabi, Barcelona en Mexico zijn 'rookie tracks', daar zetten de meeste teams op in, en Piastri moet z'n stoeltje dit seizoen nog 1x afstaan.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:46

Quad

Doof

As zondag gaat de wintertijd in, dus zaterdag op zondag uurtje extra slaap. Dan is die 23:00 Q wat minder erg. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Chocoball
Veel rookies op de vrijdagtraining dit keer.

McLaren: Pato O'Ward rijdt in de wagen van Norris
Mercedes: Fred Vesti rijdt in de wagen van Russell
Ferrari: Antonio Fuoco rijdt in de wagen van Hamilton
Red Bull: Arvid Lindblad rijdt in de wagen van Verstappen
Racing Bulls: Ayumu Iwasa rijdt in de wagen van Lawson
Aston Martin: Jak Crawford rijdt in de wagen van Stroll
Williams: Luke Browning rijdt in de wagen van Sainz
Haas: Ryo Hirakawa rijdt in de wagen van Bearman
Alpine: Paul Aron rijdt in de wagen van Gasly

https://www.formula1.com/...rix.odbgUYVWLVG6olOE6Izlk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeKaerften
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
@Chocoball O'Ward in de wagen van Norris, lees ik hierboven.

[ Voor 11% gewijzigd door DeKaerften op 22-10-2025 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
DeKaerften schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 11:42:
@Chocoball O'Ward in de wagen van Norris, lees ik hierboven.
Dank, heb ook uitgevonden wie bij Haas aan de kant blijft, in dit geval Bearman.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sig69
  • Laatst online: 02:05
OzzieMann schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 08:45:
Pfff, zondag bockbier tocht bij ons in de stad. Hopelijk ben ik nog helder genoeg om wat van de race mee te krijgen. :+
Hier zaterdag :) Dus kwalificatie wordt lastig. Zondag zal wel lukken.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blik1984
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:35
Druk staat er vol op. Stelt McLaren hier het kampioenschap “veilig”, of komt Max dichterbij?

Ik denk het laatste

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ben ik de enige waarbij het woord "Mexico" het liedje van De Zangeres Zonder Naam als 1e naar boven komt?
Meestal wel leuke races hier met Max als favoriet lijkt me gezien zijn historie hier.
Kwalificatie wordt lastig kijken als ik in de bios zit, daarna maar even terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-10 13:57

alienfruit

the alien you never expected

Chocoball schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:26:
Nog even wat aanpassingen moeten doen aan de TS maar het blijft vooralsnog Mexico ;)

Begrijp de klachten over de tijden niet zo. Bij mij beginnen de essies om 1.30 en 4.00 en 5.00 in de nacht waar ik ben. :)
Ja precies, en nu is het de moeite wel waard om het live te kijken :) Of om in ieder geval te proberen het live te kijken. Maar ik heb er zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 22-10 14:54
Zo saai als het seizoen leek te worden, zo spannend wordt het nu. Hopelijk wordt het Maxico :)F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19:34
matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 09:17:
Weer zo'n irritant late race :(
Wel kijken uiteraard.
Ik kijk dan gewoon de volgende dag. Sinds ik kon stoppen met werken heb ik tijd genoeg. Ik weet het niet iedereen kan of wil dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desalniettemin
JEightyFive schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:15:
Zo saai als het seizoen leek te worden, zo spannend wordt het nu. Hopelijk wordt het Maxico :)F
Ik denk overigens dat Max niet zijn vijfde op rij wint. Vingers gekruist dat ik het fout heb ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22-10 16:39

basvn

Breezand - NHN

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:18
pilskes schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 13:27:
Ben ik de enige waarbij het woord "Mexico" het liedje van De Zangeres Zonder Naam als 1e naar boven komt?
Ja :+
Ik denk gelijk hier aan:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Heel benieuwd of de vernedering van McL door VER hier in Mexico blijft doorgaan oOo
Hoop het stiekem wel, go Max! :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Wederom heerlijke tijden, en na vorig weekend heb ik erg veel zin in de komende races. :9 :)F

It’s the economy, stupid!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:37

rammes

koekebakker 1e klas

[YouTube: Zangeres Zonder Naam - Mexico]

Meestal wel leuke races hier met Max als favoriet lijkt me gezien zijn historie hier.
Kwalificatie wordt lastig kijken als ik in de bios zit, daarna maar even terugkijken.
Maxicooo Maxiiihiiiiii coooooo

sorry liet me even gaan :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05:27
desalniettemin schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:18:
[...]

Ik kijk dan gewoon de volgende dag. Sinds ik kon stoppen met werken heb ik tijd genoeg. Ik weet het niet iedereen kan of wil dit.
Stoppen met werken wil ik wel :D
Vind de volgende dag terugkijken lastig, omdat je dan ook internet moet ontwijken.
Of mensen die je chatten: "mooi heh, dat Max heeft gewonnen" 8)7
Vind 's middags wel relaxt: mooie zondagbezigheid, maar goed we dwalen af. Wel mooi dat we wintertijd hebben zondag, scheelt weer een uurtje d:)b

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-10 16:31

sjaool

Every life should have 9 cats

desalniettemin schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 14:18:
[...]

Als ik tijd genoeg zou hebben keek ik echt alles live. ;)

O, wacht, dat doe ik eigenlijk al. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:21
2017: Started P2 → Lap 1 leader
2018: Started P2 → Lap 1 leader
2019: ❌
2021: Started P3 → Lap 1 leader
2022: Started P1 → Lap 1 leader
2023: Started P3 → Lap 1 leader
2024: Started P2 → Lap 1 leader

Mexico just brings out Max mode. 🇲🇽

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:38
Vorig jaar ging Max mode niet zo lekker geloof ik? :+ Dat was toch dat incident met Norris dat Verstappen gefrustreerd en als een bezetene de baan op stormde? Of Norris er bijna af drukte, ik weet het niet meer helemaal.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 23:03

JB

Cédric roelt!

Arjan90 schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:19:
Vorig jaar ging Max mode niet zo lekker geloof ik? :+ Dat was toch dat incident met Norris dat Verstappen gefrustreerd en als een bezetene de baan op stormde? Of Norris er bijna af drukte, ik weet het niet meer helemaal.
2x 10 seconden aan zijn broek ja.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desalniettemin
matthijst schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 16:23:
[...]

Stoppen met werken wil ik wel :D
Vind de volgende dag terugkijken lastig, omdat je dan ook internet moet ontwijken.
Of mensen die je chatten: "mooi heh, dat Max heeft gewonnen" 8)7
Vind 's middags wel relaxt: mooie zondagbezigheid, maar goed we dwalen af. Wel mooi dat we wintertijd hebben zondag, scheelt weer een uurtje d:)b
Dat internet vermijden of de chat is niet zo moeilijk hoor. Ik ga me eerst scheren en wassen en kijk dan tijdens mijn ontbijt meteen de kwalificatie en race terug.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Biggg
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20:59
JB schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 18:49:
[...]
2x 10 seconden aan zijn broek ja.
Die tweede tien seconde kreeg hij voor een move die russell afgelopen weekend exact bij hem uitvoerde. Een deep divebomb aan de binnenkant in lap 8 van de sprint race, waardoor de verdediger moet uitwijken. Uiteraard geen 10s voor russell.

Misschien zijn de overtake regels iets aangepast, maar vorige jaar kreeg verstappen van alles naar zn hoofd geslingerd voor die actie. Afgelopen zaterdag vond iedereen het mooi geprobeerd van russell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:48
Biggg schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:06:
[...]
Afgelopen zaterdag vond iedereen het mooi geprobeerd van russell.
Zal ik 'm maar inkoppen? :+
spoiler:
UK passport

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobertMe
Biggg schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:06:
[...]

Die tweede tien seconde kreeg hij voor een move die russell afgelopen weekend exact bij hem uitvoerde. Een deep divebomb aan de binnenkant in lap 8 van de sprint race, waardoor de verdediger moet uitwijken. Uiteraard geen 10s voor russell.

Misschien zijn de overtake regels iets aangepast, maar vorige jaar kreeg verstappen van alles naar zn hoofd geslingerd voor die actie. Afgelopen zaterdag vond iedereen het mooi geprobeerd van russell.
Russell deed een overmoedige poging tot inhalen. Verstappen reed als een i***t om zijn plek terug op te eisen zonder enig respect voor de regels.

Daarnaast behield Verstappen zijn plek. Russell niet. Verstappen was nogal een duidelijk geval van "leaving the track and gaining a lasting advantage". Russell had geen "lasting advantage", was ervoor tweede en was erna tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:33
Leuk dat we weer een offset hebben aan banden. Hopelijk zijn de harde banden deze keer wel geschikt om op te racen. Blijkbaar enkel in Zandvoort en Silverstone deze C2 als hardste band gehad.

Hopelijk is de pace van Verstappen wel beter als die van vorig jaar; met weliswaar 20 sec penalty werd hij wel op 59s door Norris gereden. Piastri had ook niet echt een top weekend toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusXIII
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 22:59
Thinlanet schreef op woensdag 22 oktober 2025 @ 20:59:
Leuk dat we weer een offset hebben aan banden. Hopelijk zijn de harde banden deze keer wel geschikt om op te racen. Blijkbaar enkel in Zandvoort en Silverstone deze C2 als hardste band gehad.

Hopelijk is de pace van Verstappen wel beter als die van vorig jaar; met weliswaar 20 sec penalty werd hij wel op 59s door NorrisSainz gereden. Piastri had ook niet echt een top weekend toen.
Fixed :P

Norris finishte 4,7 seconden achter Sainz. Piastri niet best inderdaad. Nog 5 seconden achter Verstappen, maar Piastri was vanaf P17 gestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:07

The_Scarabial

MTB for life!

Ben heel benieuwd, hoop echt dat het na komend weekend het gat naar Piastri verder gedicht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuBBaSS
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:58

SuBBaSS

-has Ryzen

[YouTube: Zangeres Zonder Naam - Mexico]
Nee, niet direct als eerste. :+

Maar deze wel; net zo lekker meeblèren maar swingt (imho) beter. oOo
Pagina: 1

Let op:
Huisregels van dit topic:
  • Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
  • Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
  • Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
  • Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.

Overige topics:

Dit topic sluit ergens in de week na de race.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Als alternatief voor de slowchat is er voor dit weekend een kanaal geopend op de
Officiële Tweakers Discord